Постанова
від 24.09.2007 по справі 9/389-ап-07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

9/389-АП-07

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

73000, м.Херсон, вул. Горького, 18


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М      У К Р А Ї Н И

"24" вересня 2007 р.                                                           Справа № 9/389-АП-07

Господарський суд Херсонської області у складі судді  Ребристої С. В. при секретарі Муравльовій Г.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу              

за позовом Регіональне управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України у Херсонській області

до Приватного підприємства "Валері"  

про стягнення 12492  грн. 00 коп.                                       

за участю представників сторін:

від  позивача   - Радіонова Н.І. - Гол. держ. податковий інспектор, дор.№ 35/21-328 від 12.04.2007р.

від  відповідача  - не прибув

Суть спору: Позивач звернувся  до суду з позовною заявою, в якій просить стягнути  з відповідача штраф в сумі  12492  грн. 00 коп до Державного бюджету за допущені порушення  вимог Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”.

    Представник позивача підтримав позовні вимоги в повному обсязі.          

   Відповідач в судові засідання не з”явився, відзиву на позовну заяву та витребуваних     судом документів не надав, про причини  своєї неявки суд жодним чином не інформував, не зважаючи на ті обставини, що був належним чином повідомлений про дату, час та місце проведення судового засідання.

  За таких обставин розгляд справи здійснюється за наявними в ній доказами відповідно до  п. 6 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України.

    Дослідивши матеріали справи, заслухавши представника позивача, суд

В С Т А Н О В И В:

            

    Згідно імперативних вимог ч.2 ст. 19 Конституції  України   органи державної влади, в тому числі органи державної податкової служби, зобов'язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.

    Статус органів державної податкової служби, її функції, завдання та правові засади діяльності встановлено Законом України  “Про державну податкову службу в Україні”.

      Згідно з розділом V статті 16 Закону України від 19.12.1995 року № 481/95-ВР “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” (із змінами та доповненнями) (далі по тексту Закон України № 481) регіональним управлінням Департаменту САТ ДПА України в Херсонській області, як органом, яким видаються ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами  здійснюється контроль за дотриманням суб”єктами підприємницької діяльності області норм вищезазначеного Закону України та інших нормативних актів встановлених законодавством України, які є обов”язковими до виконання при здійсненні роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами. За їх порушення суб”єкти підприємницької діяльності несуть відповідальність згідно зі статтею 17 Закону України № 481.

Рішення про  застосування фінансових санкцій РУ Департаменту САТ ДПА України у Херсонській області приймається згідно з постановою кабінету Міністрів України від 02.06.2003р. № 790 “Про затвердження Порядку застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”.

    Матеріали справи свідчать, що перевірка ресторану - кафе, розташованого за адресою: м.Херсон, вул.Робоча, 201 що належить ПП "Валері", здійснювалась старшим державним податковим ревізором - інспектором Калініною О.Є. (посвідчення № 149 від 19.03.2007р.) та завідувачем сектору Примаченко О.К. (посвідчення  № 148 від 19.03.2007р.).

 Перевірка здійснювалась в присутності засновника ПП "Валері" Гавриленко Н.В., якій перевіряючи ми особами були представлені як службові посвідчення так і посвідчення на проведення перевірки.

  За результатами перевірки складено акт від 19.03.2007р. № 210315 в якому зафіксовано факти порушень, встановлених на момент перевірки.

   Згідно зі ст.15 Закону України № 481 роздрібна торгівля алкогольними напоями може здійснюватися суб'єктами підприємницької діяльності всіх форм власності тільки за наявності у них ліцензій.

    Відповідно до положень ст.1 Закону України № 481 ліцензія –документ державного зразка, який засвідчує право суб'єкта підприємницької діяльності на здійснення діяльності протягом визначеного строку.

   В ході перевірки господарського одиниці відповідача перевіряючими особами було  встановлено факт роздрібної торгівлі алкогольними напоями без наявності ліцензії а саме: реалізовано споживачу 150 гр. горілки "Хортиця" за ціною 4 грн. 50 коп. чек не надано у зв'язку із поломкою касового апарату, що є порушенням статті 15 р. IV Закону України № 481 (продаж підтверджено матеріалами перевірки та поясненням Гавриленко Н.В.).

  Статтею 17 Закону України № 481 передбачено застосування фінансових санкцій у вигляді штрафу до суб'єкта підприємницької діяльності за роздрібну торгівлю алкогольними напоями без наявності ліцензії –200 відсотків вартості отриманої партії товару, але не менше 1700 грн.

   Відповідно Додатку № 3 до акту перевірки, у кафе, що належить ПП "Валері", що належить відповідачу знаходилась в реалізації (на збереженні) партія товару алкогольних напоїв на суму 5396 грн.

Також, в ході перевірки встановлено зберігання алкогольних напоїв без марок акцизного збору встановленого зразка, а саме: вино "Кагор", 0,7 л. - 4 пляшки та віскі "Red Label".

Згідно положень п.13 ч. 2 ст. 17 Закону України № 481 у разі зберігання, транспортування, реалізації фальсифікованих алкогольних напоїв та тютюнових виробів, алкогольних напоїв та тютюнових виробів без марок акцизного збору встановленого зразка або з підробленими марками акцизного збору до суб'єктів підприємницької діяльності застосовується фінансова санкція у вигляді штрафу у розмірі  100 відсотків вартості товару, але не менше 1700 гривень.

    Факт продажу алкогольних напоїв підтверджується  актом перевірки, поясненнями засновника. Акт перевірки підписано представником відповідача без заперечень та зауважень.

      Згідно з Інструкцією про порядок застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України “Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та  тютюнових виробів”, затвердженою Наказом ДААК ДПА України від 08.07.03 № 80, Комісією з питань розгляду матеріалів перевірок та застосування фінансових санкцій, передбачених ст.17 Закону України було розглянуто матеріали перевірки та  підготовлено проект рішення про застосування фінансових санкцій за встановлені  порушення до  ПП "Валері на загальну суму 12492 грн.

      Начальником регіонального управління  30.03.2007р. прийнято рішення про застосування  до  ПП "Валері"  фінансових санкцій у вигляді штрафу за:

- роздрібну торгівлю  алкогольними напоями без наявності ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі ними в розмірі 10792 грн.;

- реалізацію алкогольних напоїв без марок акцизного збору встановленого зразка- 1700 грн.

    Пунктом 10 Порядку застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.06.2003р. №790 визначено, що у разі невиконання суб”єктом  підприємницької діяльності рішення          про застосування фінансових санкцій протягом 30 днів після  його отримання сума санкцій стягується на підставі рішення суду.    

    Доказів сплати боргу або оскарження рішення про застосування фінансових санкцій  відповідачем суду не надано.

        Відповідно до положень ст.ст.69, 71 КАС України  доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення спору. Ці дані встановлюються  судом на підставі пояснень сторін, письмових і речових доказів, висновків експертів. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

    Дослідивши матеріали справи суд дійшов висновку про обгрунтованість позовних вимог і визнав їх такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі –12492 грн. 00 коп.      

       У судовому засіданні  проголошено  вступну та резолютивну частини постанови та повідомлено представника позивача про час і місце виготовлення постанови суду в повному обсязі.

        На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 71, 94, 98, 158, 160-163, 167, п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд

                                                   ПОСТАНОВИВ:

 1. Позов задовольнити повністю.

 2.Стягнути з приватного підприємства "Валері" м. Херсон, вул. Михайлойвича, 37, кв. 2 (р/рахунок відсутній, ідентифікаційний код 31559823) до Державного бюджету (код платежу 21081100, код банку 24104230, ГУДКУ у Херсонській області, р/р 31116106700002, МФО 852010) штраф в розмірі 12492 грн.

   

Постанова набирає  законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України постанова або ухвала суду  першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано набирає законної сили після апеляційного розгляду справи.

   Заява про  апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України –з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про  апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.  

Суддя                                                                  С.В. Ребриста

Постанову складено у повному обсязі  27.09.2007р.

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення24.09.2007
Оприлюднено04.10.2007
Номер документу991818
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —9/389-ап-07

Постанова від 24.09.2007

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Ребриста С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні