Справа № 752/12569/21
Провадження № 1-кс/752/6292/21
У Х В А Л А
про тимчасовий доступ до речей та документів
26 серпня 2021 року слідчий суддя Голосіївського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Голосіївського районного суду м. Києва подане в рамках кримінального провадження № 42020110350000043 від 14.04.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, клопотання старшого слідчого слідчого управління Головного управління Національної поліції в м. Києві капітана поліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором Київської спеціалізованої прокуратури у військовій та оборонній сфері Центрального регіону ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей та документів,-
встановив:
До слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва надійшло клопотання старшого слідчого слідчого управління Головного управління Національної поліції в м. Києві капітана поліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором Київської спеціалізованої прокуратури у військовій та оборонній сфері Центрального регіону ОСОБА_4 про тимчасовий доступ на огляд та тимчасове вилучення оригіналів документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташований за адресою: АДРЕСА_1 .
Слідчий в судове засідання не з`явилася, подала заяву в якій просила розглядати клопотання за її відсутності, підтримала вимоги клопотання, просила його задовольнити.
Також, у клопотанні просила дане клопотання розглядати без участі особи, у володінні якої знаходяться речі та документи, на підставі ч. 2ст. 163 КПК України.
У зв`язку з неприбуттям у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі та на підставі ч.4ст.107 КПК Українифіксування кримінального провадження в суді за допомогою технічних засобів не здійснюється.
Перевіривши клопотання та матеріали, якими воно обґрунтовується приходжу до наступних висновків.
Із матеріалів клопотання вбачається, що слідчим управлінням Головного управління Національної поліції в м. Києві проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42020110350000043 від 14.04.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Відповідно дост. 159 КПК Українивстановлено, що тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити з них їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Згідно з ч. 1ст. 160 КПК України, слідчий має право звернутися до слідчого суді під час досудового розслідування із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів за погодженням з прокурором.
В обгрунтування клопотання зазначено, що досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 (далі ІНФОРМАЦІЯ_3 ), ІНФОРМАЦІЯ_3 та ІНФОРМАЦІЯ_3 , діючи за попередньою змовою зі службовими особами ПП « ОСОБА_5 », з корисних мотивів, зловживаючи своїм службовим становищем, шляхом підробки документів, безпідставно перерахували грошові кошти на рахунки товариства за виконання будівельних робіт на об`єктах ІНФОРМАЦІЯ_1 , які фактично не виконані, тим самим привласнили державне майно, зокрема майна ІНФОРМАЦІЯ_1 , а саме грошові кошти в особливо великому розмірі, які в шістсот і більше разів перевищують неоподатковуваний мінімум доходів громадян на момент вчинення злочину.
Під час проведення досудового розслідування вказаного кримінального провадження, під час виконання доручення оперативними працівниками ІНФОРМАЦІЯ_4 та Київській обл. отримано інформацію про те, що протягом 2018-2020 років ПП « ОСОБА_5 » перерахувало на рахунки підприємств з ознаками фіктивності 32,3 млн грн із 118 млн грн., отриманих від установ ІНФОРМАЦІЯ_1 , що свідчить про привласнення вказаних коштів в особливо великому розмірі.
Встановлено, що ПП « ОСОБА_5 » виконувало ряд ремонтних робіт на об`єктах ІНФОРМАЦІЯ_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 та ІНФОРМАЦІЯ_3 ) за наступними договорами:
-Договір на виконання робіт поточного ремонту №34-1020261 від 11.07.2019, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ПП « ОСОБА_5 » (з поточного ремонту асфальтного покриття території біля будівлі №54/21 (їдальня) НВМКЦ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » м. Київ);
-Договір підряду №32-1020136 Капітальний ремонт покрівлі будівлі №54/21 (їдальня) НВМКЦ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », м. Київ, військове містечко №54 від 27.12.2019, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір підряду №32-1020054 Капітальний ремонт будівлі №54/6 (клініка кардіології) НВМЦК « ІНФОРМАЦІЯ_6 » військового містечка № НОМЕР_2 у АДРЕСА_2 за кодом CPV ДК 021-2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт будівлі №54/6 (клініка кардіології) НВМКЦ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » військового містечка № НОМЕР_2 у АДРЕСА_2 від 17.12.2018, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір підряду №828 на виконання робіт з капітального ремонту військового об`єкту «Капітальний ремонт військової будівлі №1/213, пральня, АДРЕСА_3 , військове містечко №1» (шифр 18-86) від 06.12.2018, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір підряду №827 на виконання робіт з капітального ремонту військового об`єкту «Капітальний ремонт військової будівлі №1/93, їдальня для солдат, АДРЕСА_4 » (шифр-18-88) від 06.12.2018, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір підряду №826 на виконання робіт з капітального ремонту військового об`єкту «Капітальний ремонт військової будівлі №1/91, казарма, АДРЕСА_3 обл, військове містечко № НОМЕР_3 » (шифр-18-52) від 06.12.2018, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір підряду №8-Ж/190 на виконання робіт із будівництва «Будівництво гуртожитку, військове містечко № НОМЕР_4 , АДРЕСА_2 » (шифр- 2018-05 Ж) від 11.09.2019, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір №171/170 підряду на виконання робіт з капітального ремонту військового об`єкту «Капітальний ремонт військової будівлі №3/5 їдальня, АДРЕСА_2 , військове містечко №3 (додаткові роботи)» (шифр-18-07) від 16.08.2019, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір №450 підряду на виконання робіт з капітального ремонту військового об`єкту «Капітальний ремонт військової будівлі №3/5, їдальня, АДРЕСА_2 (додаткові роботи)» (шифр-18-07) від 20.09.2018, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір №139/138 підряду на виконання робіт з капітального ремонту військового об`єкту «Капітальний ремонт військової будівлі №1/30, їдальня, АДРЕСА_2 , військове містечко №1 (додаткові роботи)» (шифр-18-06) від 23.07.2019, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір №449 підряду на виконання робіт з капітального ремонту військового об`єкту «Капітальний ремонт військової будівлі №1/30, їдальня, АДРЕСА_2 , військове містечко № НОМЕР_3 , (додаткові роботи)» (шифр-18-06) від 20.09.2018, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір №1016 підряду на виконання робіт з будівництва об`єкту «Будівництво будівлі казарми поліпшеного планування (житлового комплексу) №1, АДРЕСА_2 , військове містечко №3, 72 омбр, (додаткові роботи)», (шифр-2017-11) від 26.12.2018, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір підряду №265 на виконання робіт із Будівництва будівлі казарми поліпшеного планування (житлового комплексу) №1, АДРЕСА_2 , військове містечко № НОМЕР_5 , омбр__, (шифр_2017-11_) від 31.05.2018, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір №1015 підряду на виконання робіт з будівництва об`єкту «Будівництво будівлі казарми поліпшеного планування (житлового комплексу) №4, АДРЕСА_2 , (додаткові роботи)», (шифр 2018-07) від 26.12.2018, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір підряду №264 на виконання робіт із Будівництва будівлі казарми поліпшеного планування (житлового комплексу) №4, АДРЕСА_2 (шифр 2018-07) від 31.05.2018, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір №_448_ підряду на виконання робіт з капітального ремонту військового об`єкту «Капітальний ремонт військової будівлі №2/ АДРЕСА_5 для розміщення військовослужбовців служби за контрактом (залишок робіт)», (шифр-08-10) від 20.09.2018, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір №303/3/12/37-18 підряду на виконання робіт по об`єкту «Капітальний ремонт будівлі №54/21 (їдальня), НВМКЦ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », АДРЕСА_6 , будівельні роботи та поточний ремонт) (шифр-17-2016) від 12.05.2018, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір №303/3/12/196-18 від 09.10.18 на капітальний ремонт будівлі №54/5 (клініка пульмонології) у військовому містечку № НОМЕР_2 ;
-Договір №303/3/12/328-18 від 20.12.18 на капітальний ремонт будівлі інформаційно-телекомунікаційного вузла №161/140;
-Договір №303/3/12/306-18 від 05.12.18 додаткові роботи з капітального ремонту будівлі №54/21 (їдальня) Національного військово-медичного центру « ІНФОРМАЦІЯ_9 » у військовому містечку № НОМЕР_2 ;
-Договір №303/3/12/284-18 від 27.11.18 капітальний ремонт будівлі штабу №161/163;
-Договір №32-1020054/3 від 13.03.2019 на капітальний ремонт будівлі №54/6 (клініка кардіології) Національного військово-медичного центру « ІНФОРМАЦІЯ_9 » у військовому містечку № НОМЕР_2 ;
-Договір №32-1020054/1 від 18.12.2018 додаткова угода на капітальний ремонт будівлі №54/6 (клініка кардіолог) Національного військово-медичного центру « ІНФОРМАЦІЯ_9 » у військовому містечку № НОМЕР_2 ;
-Договір №965 від 21 грудня 2018 року на підрядні роботи з реконструкції огородження військового містечка № НОМЕР_5 , АДРЕСА_2 .
В рамках вищезазначених договірних зобов`язань ІНФОРМАЦІЯ_1 сплатило ПП « ОСОБА_5 » 118,6 млн грн.
В той же час, проведеними заходами встановлено, що ряд постачальників ПП « ОСОБА_5 » мають ознаки фіктивності.
Зокрема, 13.05.2020 допитано громадянина ОСОБА_6 (формально - директор та засновник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 »), який зазначив, що підприємство ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » йому не відоме, директором та засновником будь-яких суб`єктів господарювання він не є та не був. В той же час, згідно даних Єдиного реєстру податкових накладних з податку на додану вартість, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » постачало будівельні матеріали для ПП « ОСОБА_5 » на загальну суму 581 913,2 грн.
15.05.2020 допитано громадянку ОСОБА_7 (формально - директор та засновник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » та ще 27 компаній), яка зазначила, що вона за грошову винагороду в розмірі близько 3000 грн щомісяця погодилась підписувати документи від імені керівника певних компаній, у зв`язку з чим 03.10.2019 вироком ІНФОРМАЦІЯ_12 її було засуджено за ст. 205-1 КК України (підроблення документів, які подаються для проведення державної реєстрації юридичної особи). Згідно даних Єдиного реєстру податкових накладних з податку на додану вартість, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » постачало продукцію (котли стравоварні парові) для ПП « ОСОБА_5 » на загальну суму 380 754,8 грн.
25.05.2020 допитано громадянина ОСОБА_8 (формально директор та засновник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 »), який зазначив, що підприємство ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » йому не відоме, директором та засновником будь-яких суб`єктів господарювання він не є та не був, однак за грошову винагороду в розмірі 500 грн погодився підписувати документи в якості керівника/засновника товариства та надав свій паспорт та ідентифікаційний код. ОСОБА_8 був обвинуваченим за ч. 1 ст. 358, ч. 5 ст. 27, ч. 1 ст. 205 КК України (фіктивне підприємництво) та 31.05.2019 уклав угоду про визнання винуватості із прокурором, однак Печерським районним судом 05.12.2019 обвинувальний акт за обвинуваченням ОСОБА_8 повернуто прокурору у зв`язку із декриміналізацією ст. 205 КК України (кримінальне провадження №12019100060002388 від 31.05.2019). ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » постачало будівельні матеріали для ПП « ОСОБА_5 » на загальну суму 1 909 598 грн.
Також встановлено, що громадянина ОСОБА_9 (формально - директор та засновник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » та інших 5 компаній) вироком ІНФОРМАЦІЯ_16 від12.12.2019засуджено за ст. 205-1 КК України (підроблення документів, які подаються для проведення державної реєстрації юридичної особи). Згідно даних Єдиного реєстру податкових накладних з податку на додану вартість, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » постачало будівельні матеріали (утеплювач з плит базальтового волокна ROCKWOL) для ПП « ОСОБА_5 » на загальну суму 599 994,8 грн, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » постачало будівельні матеріали для ПП « ОСОБА_5 » на загальну суму 599 066,9 грн.
Громадянка ОСОБА_10 (формально директор та засновник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » та інших 25 компаній) є обвинуваченою за ч. 5 ст. 27, ч. 1 ст. 205-1 КК України (кримінальне провадження №32019110000000082 від 27.06.2019). Згідно даних Єдиного реєстру податкових накладних з податку на додану вартість, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » постачало будівельні матеріали (панелі із литого чавуну) для ПП « ОСОБА_5 » на загальну суму 448 292,72 грн.
Громадянин ОСОБА_11 (формально директор та засновник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » та інших 2 компаній) за адресою реєстрації ( АДРЕСА_7 ) в останній час не проживає. За твердженням сусідів, ОСОБА_11 є малозабезпеченою особою, схильною до вживання алкогольних напоїв, лікувався від наркозалежності у реабілітаційному центрі. Згідно даних Єдиного реєстру податкових накладних з податку на додану вартість, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » постачало асфальт для ПП « ОСОБА_5 » на загальну суму 500 003,1 грн.
Також встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » фігурує в ряді кримінальних проваджень ДФС України в якості фіктивного постачальника. В липні 2019 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » змінило місце реєстрації (з АДРЕСА_2 ) та директора/засновника (колишній керівник/засновник ОСОБА_12 є власником ще 10 підприємств). Згідно даних Єдиного реєстру податкових накладних з податку на додану вартість, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » постачало будівельні матеріали для ПП « ОСОБА_5 » на загальну суму 1 384 288 грн.
Підприємство ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » фігурує в кримінальному провадженні №3201810010000004 від 19.01.2018 (ч. 5 ст. 27, ч. 3 ст. 212, ч. 1, 2 ст. 205 КК України), досудове розслідування в якому здійснюється ІНФОРМАЦІЯ_21 . В рамках зазначеного провадження допитано керівника/головного бухгалтера ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », який дав показання про непричетність до ведення фінансово-господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 ». Згідно даних Єдиного реєстру податкових накладних з податку на додану вартість, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » постачало будівельні матеріали для ПП « ОСОБА_5 » на загальну суму 12 426 728,87 грн.
Крім того, рішеннями ІНФОРМАЦІЯ_22 , підприємства ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_23 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_25 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_26 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_27 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_28 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_29 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_30 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_31 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_32 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_33 ", ТОВ" ІНФОРМАЦІЯ_34 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_35 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_36 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_37 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_14 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_38 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_39 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_40 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_41 ", які також були постачальниками будівельних матеріалів або формально виконували будівельні роботи в якості субпідрядника для ПП « ОСОБА_5 », анульовані свідоцтва платників ПДВ, вони фігурують у ряді кримінальних проваджень за фактами фіктивного підприємництва та ухилення від сплати податків.
В цілому протягом 2018-2020 років ПП « ОСОБА_5 » перерахувало на рахунки підприємств з ознаками фіктивності 32,3 млн. грн. із 118 млн. грн., отриманих від установ ІНФОРМАЦІЯ_1 , що свідчить про можливе привласнення вказаних коштів.
Таким чином, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 (далі ІНФОРМАЦІЯ_3 ), ІНФОРМАЦІЯ_3 та ІНФОРМАЦІЯ_3 , діючи за попередньою змовою зі службовими особами ПП « ОСОБА_5 », з корисних мотивів, зловживаючи своїм службовим становищем, шляхом підробки документів, безпідставно перерахували грошові кошти на рахунки товариства за виконання будівельних робіт на об`єктах ІНФОРМАЦІЯ_1 , які фактично не виконані, тим самим привласнили державне майно, зокрема майна ІНФОРМАЦІЯ_1 , а саме грошові кошти в особливо великому розмірі, які в шістсот і більше разів перевищують неоподатковуваний мінімум доходів громадян на момент вчинення злочину.
17.05.2021 старшим слідчим слідчого управління Головного управління Національної поліції у м. Києві винесено постанову про призначення судової почеркознавчої експертизи щодо встановлення автентичності підписів замовника та генерального підрядника, що містяться на договорах щодо проведення капітальних та поточних ремонтів на об`єктах ІНФОРМАЦІЯ_1 , укладених між ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 та ІНФОРМАЦІЯ_3 та ПП « ОСОБА_5 ».
Окрім цього, 17.05.2021 старшим слідчим ІНФОРМАЦІЯ_42 винесено постанову про призначення судової будівельно-технічної експертизи щодо встановлення розміру спричиненого збитку державі в особі ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Для забезпечення проведення судово-почеркознавчої та будівельно-технічної експертизи необхідно надати судовим експертам ІНФОРМАЦІЯ_43 ( ІНФОРМАЦІЯ_44 ) оригінали вищевказаних договорів.
З метою отримання фактичних даних про здійснюваний злочин, документування злочинної діяльності службових та посадових осіб державних органів, встановлення інших осіб службових та посадових осіб причетних до вчинення даного кримінального правопорушення, вчинення якого спричинило збиток державі в особливо великих розмірах доцільно провести тимчасовий доступ до документів, зокрема вилучити оригінали вище перелічених договорів, з додатками та додатковими угодами до них, специфікації, актів приймання-виконання будівельних робіт за формою КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних (ремонтних) робіт та витрат форми КБ-3, актів на закриття прихованих робіт (акти огляду прихованих робіт), проектну документацію в повному обсязі; кошторисну документацію в повному обсязі; договірну документацію; електронну версію (формат ИБД(.bdcu)) проектно-кошторисної документації в повному обсязі; електронну версію (формат ИБД(.bdcu)) первинної звітної документації (актів виконаних робіт) в повному обсязі; експертний звіт (висновок) проектно-кошторисної документації; журнали ведення робіт, загальні журналибудівельних робіт; Положення про авторський та технічний нагляд; журнали авторськогота технічногонагляду в повному обсязі; фінансові документи на використані матеріали ( товарні чеки, квитанції, накладні та сертифікати) в повному обсязі; акти перевірки контрольно-ревізійного управління чи інших установ; договірна ціна до договору на виконання робіт, погоджена сторонами, з локальними кошторисами та відомістю ресурсів, в паперовому вигляді, погодження замовником розрахункового рівня заробітної плати при складання кошторисної документації та актів виконаних робіт, розрахунок фактичних загальновиробничих та адміністративних витрат, документи, що підтверджують вартість робіт будівельних машин та механізмів, використаних на об`єктах будівництва документи, що підтверджують вартість будівельних матеріалів, використаних при виконанні робіт (видаткові накладні), дефектні акти на додаткові роботи, погоджені замовником та проектувальником, акти (декларації) приймання закінчених будівництвом об`єктів до експлуатації, дефектні акти або акти на додаткові роботи, погоджені замовником, виконавчі схеми на виконанні робіт з улаштування інженерних мереж, журнали на спеціальні види робіт, якщо такі виконувались, акти вхідного контролю конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування, акти проміжного приймання відповідальних конструкцій; акти контролю якості виконаних робіт, акти огляду прихованих робіт; комплекти робочих креслень, по яким проводилось будівництво об`єкту, з внесеними в процесі будівництва змінами у встановленому порядку з написами, виконаними особами, відповідальними за виробництво будівельних робіт, про відповідність виконаних в натурі робіт цим кресленням, які містять відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення, про особу правопорушника та мають значення для даного кримінального провадження; рахунків та оплату, укладених договорів субпідряду по вказаних об`єктах, іншої кошторисної, виконавчої, бухгалтерської та касової документації, яка містить відомості про обсяги виконаних будівельних (ремонтних) робіт та вартість використаних матеріалів під час виконання будівельних (ремонтних) робіт з капітального ремонту згідно вказаних договорів.
Крім цього, всю наявну тендерну документацію (зокрема, але не виключно, оголошення про проведення тендеру (конкурсу), тендерні (конкурсні) пропозиції учасників, які виявили бажання прийняти участь в тендері (конкурсі), протоколи засідання тендерної (конкурсної) комісії, скарги учасників тендеру (конкурсу) та відповіді на них а також інші документи) з визначення спеціалізованих організацій, які можуть забезпечити реалізацію щодо виконання будівельних робіт об`єктах ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Крім цього, завірені копії наступних документів: Положення «Про ІНФОРМАЦІЯ_45 »; Положення «Про ІНФОРМАЦІЯ_46 »; Положення «Про ІНФОРМАЦІЯ_47 »; Положення Про Управління будівництва, реконструкції та капітального ремонту військових об`єктів; Положення Про відділ технічного нагляду; Положення Про відділ авторського нагляду у вказаних підрозділах; Положення «Про ІНФОРМАЦІЯ_48 » у вказаних підрозділах; в тому числі Накази ІНФОРМАЦІЯ_1 про створення; реорганізацію, ліквідацію вказаних підрозділів; Функціональні обов`язки начальника/заступників (головного інженера ІНФОРМАЦІЯ_49 ; ІНФОРМАЦІЯ_50 »; ІНФОРМАЦІЯ_51 »; Наказів начальника ІНФОРМАЦІЯ_52 ; ІНФОРМАЦІЯ_50 »; ІНФОРМАЦІЯ_51 » щодо призначення осіб, відповідальних за здійснення технічного та авторського нагляду на об`єктах будівництва (реконструкції) ІНФОРМАЦІЯ_1 за 2018-2020 роки; Висновки службових розслідувань відносно службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 ( в тому числі ІНФОРМАЦІЯ_52 , ІНФОРМАЦІЯ_50 ; ІНФОРМАЦІЯ_51 ) щодо виконання будівельних робіт на вищевказаних об`єктах.
Під час досудового розслідування встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_53 (ТерКЕУ), що відповідали за квартирно-експлуатаційне забезпечення військових частин .
Відповідно до наказів ІНФОРМАЦІЯ_54 , 303, 304, та 305 від 31 серпня 2020 року, Східне, Південне, Західне та ІНФОРМАЦІЯ_55 ліквідуються шляхом приєднання (реорганізації) до ІНФОРМАЦІЯ_56 , АДРЕСА_2 ).
Відповідно до Положення про організацію квартирно-експлуатаційного забезпечення (наказ ІНФОРМАЦІЯ_57 ), ІНФОРМАЦІЯ_3 і призначене для реалізації у військах (силах), дислокованих у межах відповідальності ТерКЕУ, державної військово-технічної політики з питань квартирно-експлуатаційного забезпечення з метою підтримання військ у стані високої бойової та мобілізаційної готовності.
Таким чином, вся службова документація, розпорядним якої був ІНФОРМАЦІЯ_58 ; ІНФОРМАЦІЯ_59 » на даний час є ІНФОРМАЦІЯ_56 , АДРЕСА_2 ).
Розпорядним службової документації ІНФОРМАЦІЯ_60 (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ; адреса: АДРЕСА_8 ).
Беручи до уваги вищевказане та той факт, що вматеріалах кримінальногопровадження вбачаєтьсянаявність достатніхпідстав вважати,що документи,які наданий часперебувають уволодінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ,за адресою: АДРЕСА_1 , мають суттєве значення для встановлення важливих обставин вчинення злочину, осіб причетних до вказаного злочину та будуть використані, як докази у кримінальному провадженні, а також з метою надання документам належної правової оцінки, всебічного, повного і неупередженого дослідження обставин кримінального провадження, забезпечення прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень, необхідно отримати тимчасовий доступ до речей і документів із можливістю вилучення їх оригіналів.
Також, із пояснень доданих до клопотання вбачається, що вилучення оригіналів зазначених документів необхідно для проведення комплексної судової будівельно-технічної та економічної експертизи, почеркознавчих, технічних експертиз документів та інших експертиз пов`язаних із дослідженням підписів, печаток зазначених товариств та інших об`єктів.
Слідчим в клопотанні доведено, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Дану інформацію неможливо отримати в інший спосіб та неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою інформації, що перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ).
Враховуючи викладене, слідчий суддя приходить до висновку про задоволення зазначеного клопотання.
Керуючись ст. ст.131,132,159-166 КПК України,слідчий суддя
постановив:
Клопотання - задовольнити.
Надати старшому слідчому слідчого управління Головного управління Національної поліції у місті Києві ОСОБА_3 , слідчим із групи слідчих, прокурорам Київської спеціалізованої прокуратури у військовій та оборонній сфері у кримінальному провадженні, а також за їх дорученням оперативним працівникам ІНФОРМАЦІЯ_61 на огляд та тимчасове вилучення оригіналів документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташований за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
-Договір на виконання робіт поточного ремонту №34-1020261 від 11.07.2019, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ПП « ОСОБА_5 » (з поточного ремонту асфальтного покриття території біля будівлі №54/21 (їдальня) НВМКЦ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » м. Київ);
-Договір підряду №32-1020136 Капітальний ремонт покрівлі будівлі №54/21 (їдальня) НВМКЦ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », м. Київ, військове містечко №54 від 27.12.2019, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір підряду №32-1020054 Капітальний ремонт будівлі №54/6 (клініка кардіології) НВМЦК « ІНФОРМАЦІЯ_6 » військового містечка № НОМЕР_2 у АДРЕСА_2 за кодом CPV ДК 021-2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт будівлі №54/6 (клініка кардіології) НВМКЦ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » військового містечка № НОМЕР_2 у АДРЕСА_2 від 17.12.2018, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір підряду №828 на виконання робіт з капітального ремонту військового об`єкту «Капітальний ремонт військової будівлі №1/213, пральня, АДРЕСА_3 , військове містечко №1» (шифр 18-86) від 06.12.2018, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір підряду №827 на виконання робіт з капітального ремонту військового об`єкту «Капітальний ремонт військової будівлі №1/93, їдальня для солдат, АДРЕСА_4 » (шифр-18-88) від 06.12.2018, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір підряду №826 на виконання робіт з капітального ремонту військового об`єкту «Капітальний ремонт військової будівлі №1/91, казарма, АДРЕСА_3 обл, військове містечко № НОМЕР_3 » (шифр-18-52) від 06.12.2018, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір підряду №8-Ж/190 на виконання робіт із будівництва «Будівництво гуртожитку, військове містечко № НОМЕР_4 , АДРЕСА_2 » (шифр- 2018-05 Ж) від 11.09.2019, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір №171/170 підряду на виконання робіт з капітального ремонту військового об`єкту «Капітальний ремонт військової будівлі №3/5 їдальня, АДРЕСА_2 , військове містечко №3 (додаткові роботи)» (шифр-18-07) від 16.08.2019, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір №450 підряду на виконання робіт з капітального ремонту військового об`єкту «Капітальний ремонт військової будівлі №3/5, їдальня, АДРЕСА_2 (додаткові роботи)» (шифр-18-07) від 20.09.2018, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір №139/138 підряду на виконання робіт з капітального ремонту військового об`єкту «Капітальний ремонт військової будівлі №1/30, їдальня, АДРЕСА_2 , військове містечко №1 (додаткові роботи)» (шифр-18-06) від 23.07.2019, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір №449 підряду на виконання робіт з капітального ремонту військового об`єкту «Капітальний ремонт військової будівлі №1/30, їдальня, АДРЕСА_2 , військове містечко № НОМЕР_3 , (додаткові роботи)» (шифр-18-06) від 20.09.2018, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір №1016 підряду на виконання робіт з будівництва об`єкту «Будівництво будівлі казарми поліпшеного планування (житлового комплексу) №1, АДРЕСА_2 , військове містечко №3, 72 омбр, (додаткові роботи)», (шифр-2017-11) від 26.12.2018, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір підряду №265 на виконання робіт із Будівництва будівлі казарми поліпшеного планування (житлового комплексу) №1, АДРЕСА_2 , військове містечко № НОМЕР_5 , омбр__, (шифр_2017-11_) від 31.05.2018, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір №1015 підряду на виконання робіт з будівництва об`єкту «Будівництво будівлі казарми поліпшеного планування (житлового комплексу) №4, АДРЕСА_2 , (додаткові роботи)», (шифр 2018-07) від 26.12.2018, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір підряду №264 на виконання робіт із Будівництва будівлі казарми поліпшеного планування (житлового комплексу) №4, АДРЕСА_2 (шифр 2018-07) від 31.05.2018, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір №_448_ підряду на виконання робіт з капітального ремонту військового об`єкту «Капітальний ремонт військової будівлі №2/ АДРЕСА_5 для розміщення військовослужбовців служби за контрактом (залишок робіт)», (шифр-08-10) від 20.09.2018, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір №303/3/12/37-18 підряду на виконання робіт по об`єкту «Капітальний ремонт будівлі №54/21 (їдальня), НВМКЦ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », АДРЕСА_6 , будівельні роботи та поточний ремонт) (шифр-17-2016) від 12.05.2018, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Договір №303/3/12/196-18 від 09.10.18 на капітальний ремонт будівлі №54/5 (клініка пульмонології) у військовому містечку № НОМЕР_2 ;
-Договір №303/3/12/328-18 від 20.12.18 на капітальний ремонт будівлі інформаційно-телекомунікаційного вузла №161/140;
-Договір №303/3/12/306-18 від 05.12.18 додаткові роботи з капітального ремонту будівлі №54/21 (їдальня) Національного військово-медичного центру « ІНФОРМАЦІЯ_9 » у військовому містечку № НОМЕР_2 ;
-Договір №303/3/12/284-18 від 27.11.18 капітальний ремонт будівлі штабу №161/163;
-Договір №32-1020054/3 від 13.03.2019 на капітальний ремонт будівлі №54/6 (клініка кардіології) Національного військово-медичного центру « ІНФОРМАЦІЯ_9 » у військовому містечку № НОМЕР_2 ;
-Договір №32-1020054/1 від 18.12.2018 додаткова угода на капітальний ремонт будівлі №54/6 (клініка кардіолог) Національного військово-медичного центру « ІНФОРМАЦІЯ_9 » у військовому містечку № НОМЕР_2 ;
-Договір №965 від 21 грудня 2018 року на підрядні роботи з реконструкції огородження військового містечка №3, АДРЕСА_2 ,з додатками та додатковими угодами до них, специфікації, актів приймання-виконання будівельних робіт за формою КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних (ремонтних) робіт та витрат форми КБ-3, актів на закриття прихованих робіт (акти огляду прихованих робіт), проектну документацію в повному обсязі; кошторисну документацію в повному обсязі; договірну документацію (договірна ціна до договору на виконання робіт, погоджена сторонами, з локальними кошторисами та відомістю ресурсів, в паперовому вигляді погодження замовником розрахункового рівня заробітної плати при складання кошторисної документації та актів виконаних робіт, розрахунокфактичних загальновиробничих та адміністративних витрат); електронну версію (формат ИБД(.bdcu)) проектно-кошторисної документації в повному обсязі; електронну версію (формат ИБД(.bdcu)) первинної звітної документації (актів виконаних робіт) в повному обсязі; експертний звіт (висновок) проектно-кошторисної документації; журнали ведення робіт, загальні журналибудівельних робіт; Положення про авторський та технічний нагляд; журнали авторськогота технічногонагляду в повному обсязі; фінансові документи на використані матеріали, в тому числі документи,що підтверджуютьвартість робітбудівельних машинта механізмів,використаних наоб`єктах будівництвадокументи,що підтверджуютьвартість будівельнихматеріалів,використаних привиконанні робіт (товарні чеки, квитанції, накладні, сертифікати) в повному обсязі; акти перевірки контрольно-ревізійного управління чи інших установ; дефектні акти на додаткові роботи, погоджені замовником та проектувальником, акти (декларації) приймання закінчених будівництвом об`єктів до експлуатації, дефектні акти або акти на додаткові роботи, погоджені замовником, виконавчі схеми на виконанні робіт з улаштування інженерних мереж,журнали на спеціальні види робіт, якщо такі виконувались, акти вхідного контролю конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування, акти проміжного приймання відповідальних конструкцій; акти контролю якості виконаних робіт, акти огляду прихованих робіт; комплекти робочих креслень, по яким проводилось будівництво об`єкту, з внесеними в процесі будівництва змінами у встановленому порядку з написами, виконаними особами, відповідальними за виробництво будівельних робіт, про відповідність виконаних в натурі робіт цим кресленням, які містять відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення, про особу правопорушника та мають значення для даного кримінального провадження; рахунків та оплату, укладених договорів субпідряду по вказаних об`єктах, іншої кошторисної, виконавчої, бухгалтерської та касової документації, яка містить відомості про обсяги виконаних будівельних (ремонтних) робіт та вартість використаних матеріалів під час виконання будівельних (ремонтних) робіт з капітального ремонту згідно вказаних договорів.
- наявну тендерну документацію ( оголошення про проведення тендеру (конкурсу), тендерні (конкурсні) пропозиції учасників, які виявили бажання прийняти участь в тендері (конкурсі), протоколи засідання тендерної (конкурсної) комісії, скарги учасників тендеру (конкурсу) та відповіді на них, а також інші документи) з визначення спеціалізованих організацій, які можуть забезпечити реалізацію щодо виконання будівельних робіт на об`єктах ІНФОРМАЦІЯ_1 .
- завірені копії наступних документів: Положення «Про ІНФОРМАЦІЯ_45 »; Положення «Про ІНФОРМАЦІЯ_46 »; Положення «Про ІНФОРМАЦІЯ_47 » в тому числі структурний та штатний розпис вказаних управлінь; Положення Про Управління будівництва, реконструкції та капітального ремонту військових об`єктів; Положення Про відділ технічного нагляду; Положення Про відділ авторського нагляду у вказаних підрозділах; Положення «Про ІНФОРМАЦІЯ_48 » у вказаних підрозділах; в тому числі Накази ІНФОРМАЦІЯ_1 про створення; реорганізацію, ліквідацію вказаних підрозділів; Функціональні обов`язки начальника/заступників (головного інженера), начальників відділів, начальників управлінь та їх заступників ІНФОРМАЦІЯ_52 ; ІНФОРМАЦІЯ_50 »; ІНФОРМАЦІЯ_51 » (в тому числі наступних службових осіб - ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_62 , ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_63 та ОСОБА_15 , ІНФОРМАЦІЯ_64 , в яких обов`язково накази про призначення/звільнення/переведення/відрядження, застосування дисциплінарних стягнень (чи заохочень), посадові обов`язки відповідно до займаних посад з початку проходження служби по т/ч); Наказів начальника ІНФОРМАЦІЯ_52 ; ІНФОРМАЦІЯ_50 »; ІНФОРМАЦІЯ_51 » щодо призначення осіб, відповідальних за здійснення технічного та авторського нагляду на об`єктах будівництва (реконструкції) ІНФОРМАЦІЯ_1 за 2018-2020 роки; Висновки службових розслідувань відносно службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 ( в тому числі ІНФОРМАЦІЯ_52 , ІНФОРМАЦІЯ_50 ; ІНФОРМАЦІЯ_51 ) щодо виконання будівельних робіт на вищевказаних об`єктах.
Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення. Вона є обов`язковою для осіб, які беруть участь у кримінальному провадженні, а також для всіх фізичних та юридичних осіб, органів державної влади та місцевого самоврядування, їх службових осіб, і підлягає виконанню на всій території України.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала залишається в силі протягом одного місяця з дня її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подане під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Голосіївський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 26.08.2021 |
Оприлюднено | 23.05.2024 |
Номер документу | 99190646 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Голосіївський районний суд міста Києва
Машкевич К. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні