ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

РІШЕННЯ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25 серпня 2021 року м. Київ № 640/18744/20

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Маруліної Л.О., розглянувши у спрощеному позовному провадженні без повідомлення сторін адміністративну справу

за позовом Державна компанія з експорту та імпорту продукції і послуг військового та спеціального призначення Укрспецекспорт

до Державної служби експортного контролю України

третя особа Товариство з обмеженою відповідальністю Оборонні технології , Державний концерн Укроборонпром

про зупинення дії індивідуального акту, -

ВСТАНОВИВ:

Державна компанія з експорту та імпорту продукції і послуг військового та спеціального призначення Укрспецекспорт (далі також - позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Державної служби експортного контролю України (далі також - відповідач), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача, Товариство з обмеженою відповідальністю Оборонні технології (далі також - третя особа 1), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача Державний концерн Укроборонпром (далі також - третя особа 2), в якому просить визнати протиправним та скасувати Дозвіл № 29445800, виданий 04.08.2020 року Державною службою експортного контролю України (ідентифікаційний код: 00010300, місцезнаходження: 04080, м. Київ, вулиця Кирилівська, будинок 19-21), зі строком дії до 12.05.2021 року, Товариству з обмеженою відповідальністю Оборонні технології (ідентифікаційний код: 39602928, місцезнаходження: 03150, м. Київ, вулиця Червоноармійська, будинок 114).

На обґрунтування своїх вимог позивач наголошує, що ТОВ Оборонні технології не було погоджено маркетинг збуту з ДК Укроборонпром , що є грубим порушенням пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України №1228 від 12.07.1999 року у сфері експортного контролю. Позивач вважає, що відповідач повинен був залишити заяву ТОВ Оборонні технології на отримання оскаржуваного дозволу без розгляду. Також, на думку позивача, відповідачем порушено вимоги статті 58 Конституції України, оскільки документи, які були надані ТОВ Оборонні технології були оформлені до 24.06.2020 року, таким чином, правовідносини між ДСЕКУ та ТОВ Оборонні технології виникли до набрання чинності Постановою Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року №504. Зауважено, що експорт товарів військового призначення з боку з боку Оборонні технології може призвести до виникнення збитків у ДК Укрспецекспорт та шкоди діловій репутації підприємства, з огляду на що позивач вважає, що видача оскаржуваного дозволу грубим чином порушує права та інтереси позивача, а також положення статей 154, 156 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 17.08.2020 року відкрито провадження у справі і призначено її до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Разом із позовом позивачем подано заяву про забезпечення позову, в який просить зупинити дію Дозволу № 29445800, виданого 04.08.2020 року Державною службою експортного контролю України (ідентифікаційний код: 00010300, місцезнаходження: 04080, м. Київ, вулиця Кирилівська, будинок 19-21), зі строком дії до 12.05.2021 року, Товариству з обмеженою відповідальністю Оборонні технології (ідентифікаційний код: 39602928, місцезнаходження: 03150, м. Київ, вулиця Червоноармійська, будинок 114) до закінчення розгляду справи по суті.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 17.08.2020 року заяву Державної компанії з експорту та імпорту продукції і послуг військового та спеціального призначення Укрспецекспорт про забезпечення адміністративного позову задоволено. Зупинено дію Дозволу № 29445800, виданого 04.08.2020 року Державною службою експортного контролю України (ідентифікаційний код: 00010300, місцезнаходження: 04080, м. Київ, вулиця Кирилівська, будинок 19-21), зі строком дії до 12.05.2021 року, Товариству з обмеженою відповідальністю Оборонні технології (ідентифікаційний код: 39602928, місцезнаходження: 03150, м. Київ, вулиця Червоноармійська, будинок 114).

Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 08.10.2020 року ухвалу Окружного адміністративного суду міста Києва від 17.08.2020 року - скасовано. Прийнято нову ухвалу, якою у задоволенні заяви Державної компанії з експорту та імпорту продукції і послуг військового та спеціального призначення Укрспецекспорт про забезпечення адміністративного позову Державної компанії з експорту та імпорту продукції і послуг військового та спеціального призначення Укрспецекспорт до Державної служби експортного контролю України, треті особи Державний концерн Укроборонпром , Товариство з обмеженою відповідальністю Оборонні технології про зупинення дії індивідуального акту - відмовлено.

Через канцелярію суду 21.08.2020 року представником відповідача подано клопотання про розгляд справи у порядку загального позовного провадження.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 31.08.2020 року у задоволенні клопотання відповідача про здійснення розгляду справи у порядку загального позовного провадження відмовлено.

25.08.2020 року через канцелярію суду від Державного концерну Укроборонпром надійшли пояснення щодо позовної заяви, де зазначено, що третя особа 2 підтримує позовні вимоги ДК Укрспецекспорт , з огляду на те, що станом на день звернення ТОВ Оборонні технології до ДСКЕУ за наданням дозволу на експорт товарів військового призначення, ТОВ Оборонні технології зобов`язані були погоджувати маркетинг ринку збуту з Концерном, а ДСКЕУ, в свою чергу, повернути подані документи без розгляду, оскільки останні подані не в повному обсязі, а тому оскаржуваний дозвіл є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.

Через канцелярію суду 07.09.2020 року надійшли пояснення ТОВ Оборонні технології , де зазначено, що дії відповідача щодо видачі дозволу на експорт товарів військового призначення жодним чином не порушують права та інтереси позивача та не створюють ніяких перешкод у здійсненні ним таких прав. Третя особа 1 вважає, що враховуючи відсутність належних доказів обґрунтованості доводів адміністративного позову, факт оскарження третьою особою акту індивідуальної дії, що жодним чином не стосується цієї особи, а також, приймаючи до уваги відсутність порушення прав та інтересів позивача внаслідок видачі оскаржуваного дозволу, адміністративний позов задоволенню не підлягає.

05.11.2020 року відповідачем через канцелярію суду подано клопотання щодо долучення відзиву на позовну заяву. Відповідач звертає увагу суду, що питання координації діяльності підприємств та контролю за дотриманням законодавства про недобросовісну конкуренцію між українськими підприємствами не відноситься до повноважень Державної служби експортного контролю відповідно до його Положення, а тому вважає, що ним не порушено права та інтереси позивача, а конкуренція між позивачем та ТОВ Оборонні технології є виключно господарськими відносинами. Зазначено, що робоча копія оскаржуваного дозволу, що долучена позивачем до справи, не може бути допустимим доказом, як такий, що отриманий не в спосіб, визначений законом.

30.06.2021 року через канцелярію суду ТОВ Оборонні технології подано клопотання про прискорення розгляду справи та долучено копію Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 09.03.2021 року по справі №640/13839/20.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши докази, проаналізувавши положення чинного законодавства, судом встановлено наступне.

Державна компанія з експорту та імпорту продукції і послуг військового та спеціального призначення "Укрспецекспорт" зареєстрована в якості юридичної особи 23.10.1996 р., код 21655998, утворена на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 14.08.1996 р. №944 "Про створення Державної компанії з експорту та імпорту продукції і послуг військового та спеціального призначення", основний вид економічної діяльності: 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля.

Відповідно до листа ДК "Укроборонпром" №Д-3226/2019 від 25.11.2019 року компанії погоджено маркетинг ринку збуту та проведення переговорів зі Службою Президента з оборонної промисловості Турецької Республіки щодо постачання для потреб збройних сил товарів військового призначення.

З метою реалізації вказаного проекту наприкінці січня 2020 року ДК Укрспецекспорт укладено договір комісії №USE-20.3-13-Д/К-20 з ТОВ "Науково-виробниче підприємство "Аеротехніка-МЛТ" щодо поставки Службі Президента з оборонної промисловості Турецької Республіки товари згідно з переліком.

Під час відеоконференції 02.06.2020 року між представниками Служби Президента з оборонної промисловості Турецької Республіки та компанією щодо поставок, в тому числі, ЗРК С-125-2Д1, турецька сторона повідомила, що у неї на розгляді, крім пропозиції компанії, знаходиться також пропозиція ТОВ "Оборонні технології".

Листом від 31.01.2020 р. за №USE-53.2-250м компанія повідомила ДК "Укроборонпром" про результати опрацювання звернення ТОВ "Оборонні технології" щодо їхньої можливої участі у переговорах з "SSTEK, Savunma SanavsTeknolojileri A.S." про постачання ЗРК С-125-2Д1 для потреб Міністерства оборони Туреччини.

Листом від 13.02.2020 року за №UOP-21.3.1-180/М ДП "Укроборонпром" повідомив директора ТОВ "Оборонні технології" щодо передумов невиправданої конкуренції та рекомендував утриматися від переговорів з турецькою стороною за зазначеним проектом; листом від 18.03.2020 року за №21.3-2316 повідомив Голову Державної служби експортного контролю України про свою позицію щодо можливих намірів ТОВ "Оборонні технології" з постачання ЗРК С-125-2Д1 до Туреччини та можливі негативні наслідки; листом від 12.06.2020 року за №UOP-14.2.2-4428 повідомив Голову СБУ щодо можливих неправомірних дій ТОВ "Оборонні технології" на зовнішніх ринках ОВТ.

16.06.2020 р. між компанією та "SSTEK, Savunma SanavsTeknolojileri A.S." (Турецька Республіка) укладено контракт за №USE-20.4-53-К/КЕ-20, в тому числі, на поставку ЗРК С-125-2Д1.

З листа СБУ від 17.06.2020 року за №2/4/2-4797 компанія довідалася про те, що ТОВ "Оборонні технології" надало до Державної служби експортного контролю України пакет документів для отримання дозволу на здійснення міжнародної передачі товару.

04.08.2020 року ДСКЕУ видано Товариству з обмеженою відповідальністю Оборонні технології дозвіл №29445800 на здіснення міжнародної передачі товару, а саме: ТВП. Зенітно-ракетний комплекс С-125-2Д1 згідно з формуляром №ЛАР.430.0000.000-01 ФО, Технічна батарея С-125-2Д1 згідно з формуляром №ЛАР.438.0000.000 ФО, Послуги з тренінгу спеціалістів Споживача (у кількості до 21 особи строком до 240 годин) з експлуатації Технічної батареї С-125-2Д1 , для потреб Служби Президента з оборонної промисловості Турецької Республіки ( далі також - Дозвіл).

Вважаючи, що видача Дозволу грубим чином порушує вимоги законодавства України та майнові права та інтереси позивача, останній звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, відзив, пояснення третіх осіб, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов наступних висновків.

Згідно з Законом України "Про державний контроль за міжнародними передачами товарів військового призначення та подвійного використання" від 20.02.2003 року № 549-IV (далі також - Закон № 549-IV) він регулює діяльність, пов`язану з державним контролем за міжнародними передачами товарів військового призначення та подвійного використання, з метою забезпечення захисту національних інтересів України, дотримання нею міжнародних зобов`язань щодо нерозповсюдження зброї масового знищення, засобів її доставки, обмеження передач звичайних видів озброєння, а також здійснення заходів щодо недопущення використання зазначених товарів у терористичних та інших протиправних цілях.

Згідно зі статтею 1 Закону № 549-IV суб`єкт здійснення міжнародних передач товарів - зареєстрований центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного експортного контролю, державний замовник у сфері оборони та суб`єкт господарювання України, який має намір здійснювати або здійснює міжнародні передачі товарів, включаючи посередницьку (брокерську) діяльність; дозвіл - документ, виданий центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного експортного контролю, який надає право на експорт чи імпорт товарів. Дозвіл може бути разовим, генеральним або відкритим; державний експортний контроль - комплекс заходів з контролю за міжнародними передачами товарів, їх використанням юридичною чи фізичною особою, що здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного експортного контролю, та іншими державними органами з метою забезпечення захисту інтересів національної безпеки та відповідно до міжнародних зобов`язань України.

Одним із методів здійснення державного контролю, визначеного статтею 5 Закону № 549-IV, є ідентифікація товарів, що передбачає встановлення відповідності конкретних товарів, які є об`єктами міжнародних передач, найменуванню та опису товарів, внесених до списків товарів, що підлягають державному експортному контролю та надання дозволів на здійснення міжнародних передач товарів.

У відповідності зі статтею 11 Закону № 549-IV експертиза в галузі державного експортного контролю проводиться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного експортного контролю, для вирішення питання про можливість надання відповідних дозволів, висновків чи міжнародних імпортних сертифікатів, можливість проведення реєстрації суб`єктів господарювання, державних замовників у сфері оборони у центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного експортного контролю, як суб`єктів здійснення міжнародних передач товарів або надання таким суб`єктам, державним замовникам повноважень на право здійснення експорту, імпорту товарів військового призначення та товарів, які містять відомості, що становлять державну таємницю.

Згідно зі статтею 15 Закону № 549-IV дозвіл чи висновок оформляється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного експортного контролю, як разовий, генеральний чи відкритий.

Разовий дозвіл чи висновок надається суб`єкту здійснення міжнародних передач товарів для проведення переговорів, пов`язаних з укладанням конкретних зовнішньоекономічних договорів (контрактів) на здійснення міжнародних передач товарів, або для здійснення конкретних передач товарів згідно із зазначеними договорами (контрактами) і є дійсним протягом установленого строку, але не більш як протягом одного року.

Відповідно до статей 11, 16 Закону № 549-IV рішення про надання дозволу, висновку чи міжнародного імпортного сертифіката приймається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного експортного контролю, за результатами експертизи в галузі експортного контролю, зокрема, для вирішення питання про можливість надання відповідних дозволів.

Відповідно до абзацу п`ятого частини третьої зазначеної статті Закону № 549-IV одним із основних завдань експертизи в галузі державного експортного контролю є визначення походження товарів, що передбачає встановлення, зокрема, чи є товар - товаром власного виробництва та наявність відповідних повноважень, наданих суб`єкту господарювання Кабінетом Міністрів України.

Положення про порядок та проведення експертизи в галузі державного експортного контролю затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.1997 року №767.

Водночас, відповідно до статті 8 Закону № 549-IV Порядок здійснення контролю за міжнародними передачами товарів установлюється Кабінетом Міністрів України відповідно до цього та інших законів України, актів Президента України залежно від конкретних груп товарів та видів їх міжнародних передач.

На виконання цієї норми Закону, постановою Кабінету Міністрів України від 20.11.2003 року №1807 затверджений Порядок здійснення державного контролю за міжнародними передачами товарів військового призначення (далі також - Порядок).

З огляду на положення Порядку, для отримання дозволу, висновку чи міжнародного імпортного сертифіката суб`єкт здійснення міжнародних передач товарів або суб`єкти, зазначені у частині третій статті 15 цього Закону, мають звернутися з письмовою заявою до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного експортного контролю. У заяві зазначаються дані, необхідні для проведення експертизи та прийняття рішення по суті заяви, зокрема достовірні відомості про суб`єктів, що беруть участь у здійсненні міжнародних передач товарів, про товари та порядок їх міжнародної передачі. У випадках, визначених Кабінетом Міністрів України, разом із заявою подаються оригінали документів про гарантії та інші необхідні для проведення експертизи документи.

Вказаним порядком визначений перелік документів, що надсилає суб`єкт здійснення міжнародної передачі товарів до Державної служби експортного контролю з метою отримання дозволу, у тому числі і документи про походження товару.

Розгляд заяв про надання дозволів, висновків чи міжнародних імпортних сертифікатів проводиться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного експортного контролю, із залученням у визначених законодавством випадках інших державних органів, а також підприємств, установ та організацій будь-якої форми власності за згодою їх керівників під час розгляду питань, що належать до їх компетенції.

Заява про надання дозволу, висновку чи міжнародного імпортного сертифіката залишається без розгляду в разі, коли, в тому числі, документи подано не в повному обсязі або оформлено з порушенням вимог цієї статті.

Про залишення заяви щодо надання дозволу, висновку, міжнародного імпортного сертифіката без розгляду центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного експортного контролю, повідомляє заявника протягом трьох днів з дня прийняття такого рішення з його обґрунтуванням.

В свою чергу, як висновується з матеріалів справи, Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 09.03.2021 року у справі №640/13839/20, яке набрало законної сили 22.03.2021 року, відмовлено в задоволенні адміністративного позову Державної компанії з експорту та імпорту продукції і послуг військового та спеціального призначення Укрспецекспорт про визнання протиправними дій Державної служби експортного контролю України щодо розгляду документів Товариства з обмеженою відповідальністю Оборонні технології на отримання дозволу на здійснення міжнародної передачі зенітно-ракетного комплексу С-125 Печора для потреб Міністерства оборони Турецької Республіки.

Приймаючи рішення у зазначеній справі, суд дійшов висновку, що Позивачем не надано пояснень, яким чином факт звернення 3-ї особи до відповідача для отримання дозволу вплинув на його права та інтереси, зокрема, щодо укладеного 16.06.2020 р. між компанією та "SSTEK, Savunma Sanavs Teknolojileri A.S." (Турецька Республіка) контракту за №USE-20.4-53-К/КЕ-20, в тому числі, на поставку ЗРК С-125-2Д1.

А також, судом встановлено, що дозвіл за результатами розгляду заяви 3-ї особи надано 04.08.2020 року, згідно з вимогами законодавства, чинними на час розгляду документів.

Частиною четвертою статті 78 Кодексу адміністративного судочинства України (далі також - КАС України) обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Отже, рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 09.03.2021 року у справі №640/13839/20 набрало законної сили 22.03.2021 року.

За таких обставин, враховуючи, що дозвіл за результатами розгляду заяви 3-ї особи надано 04.08.2020 року, згідно з вимогами законодавства, чинними на час розгляду документів та визнано в судовому порядку правомірним, підстави для визнання протиправним та скасування Дозволу № 29445800, виданого 04.08.2020 року Державною службою експортного контролю України Товариству з обмеженою відповідальністю Оборонні технології відсутні.

Разом з тим, суд зазначає, що строк дії оскаржуваного Дозволу від 04.08.2020 року закінчився 12.05.2021 року.

Відповідно до частини другої статті 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Частиною першою статті 73 КАС України встановлено, що предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Частиною першою статті 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача

Згідно положень статті 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, матеріалів справи, суд приходить до висновку про те, що заявлені позовні вимоги не підлягають задоволенню.

У зв`язку з тим, що суд відмовляє позивачу у задоволенні позовних вимог підстави, передбачені статтею 139 Кодексу адміністративного судочинства України для розподілу судових витрат, відсутні.

Керуючись статтями 2, 6, 8, 9, 72-77, 243 - 246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

В И Р І Ш И В:

В задоволенні адміністративного позову Державної компанії з експорту та імпорту продукції і послуг військового та спеціального призначення Укрспецекспорт відмовити повністю.

Відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Згідно частини першої статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України. апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, а на ухвалу суду - протягом п`ятнадцяти днів з дня його (її) проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

У відповідності до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Відповідно до пункту 4 частини п`ятої статті 246 Кодексу адміністративного судочинства України:

Позивач: Державна компанія з експорту та імпорту продукції і послуг військового та спеціального призначення Укрспецекспорт (04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 36, код ЄДРПОУ 21655998);

Відповідач: Державна служба експортного контролю України (04080, м. Київ, вул. Кирилівська, буд. 19-21, код ЄДРПОУ 00010300);

Третя особа 1: Товариство з обмеженою відповідальністю Оборонні технології (03150, м. Київ, вул. Червоноармійська, буд. 114, код ЄДРПОУ 39602928);

Третя особа 2: Державний концерн Укроборонпром (04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 36, код ЄДРПОУ 37854297).

Повне судове рішення складено 25.08ю2021 року.

Суддя Л.О. Маруліна

Дата ухвалення рішення 25.08.2021
Оприлюднено 30.08.2021

Судовий реєстр по справі 640/18744/20

Проскрольте таблицю вліво →
Рішення Суд Форма
Рішення від 25.08.2021 Окружний адміністративний суд міста Києва Адміністративне
Постанова від 08.10.2020 Шостий апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Постанова від 08.10.2020 Шостий апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 07.09.2020 Шостий апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 07.09.2020 Шостий апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 31.08.2020 Окружний адміністративний суд міста Києва Адміністративне
Ухвала від 17.08.2020 Окружний адміністративний суд міста Києва Адміністративне
Ухвала від 17.08.2020 Окружний адміністративний суд міста Києва Адміністративне

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Стежити за справою 640/18744/20

Встановіть Опендатабот та підтвердіть підписку

Вайбер Телеграм

Опендатабот для телефону