ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
30 серпня 2021 рокуСєвєродонецькСправа № 360/2973/21
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Ірметова О.В., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Рубіжанської міської ради Луганської області про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
09 червня 2021 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Рубіжанської міської ради Луганської області про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії.
Позовну заяву обґрунтовано тим, що ОСОБА_1 23.04.2021 звернувся до Рубіжанської міської ради Луганської області з заявою від 22.04.2021 № б/н щодо надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 2 га, яка розташована на території Рубіжанської міської ради Луганської області в районі села Булгаківка в межах та за рахунок земель запасу кадастровий номер 4421680700:01:001:0084 з додатками, а саме: копією паспорту із зазначенням РНОКПП, копією довідки про реєстрацію місця проживання та графічними матеріалами з бажаним місцем розташування земельної ділянки.
У травні 2021 року у своїй поштовій скринці знайшов звичайний конверт, у якому містився лист № 012-168/2982 від 19.05.2021 Рубіжанської міської ради Луганської області, в якому відповідач зазначає, що земельна ділянка, що зазначена на графічних матеріалах, які додані до заяви відповідно до даних державного земельного кадастру враховується в користуванні іншої особи. Враховуючи вищевикладене у Рубіжанської міської ради відсутні правові підстави надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність з цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства, орієнтовною площею 2,0000 га, на території Рубіжанської міської територіальної громади поблизу с. Булгаківка.
З огляду на викладене вважає, що відповідачем умисно порушуються права та законні інтереси людини та громадянина України у сфері земельних відносин, вираженні у формі противоправної бездіяльності органів місцевого самоврядування, а саме у не розгляді на пленарному засіданні Рубіжанської міської ради Луганської області в місячний строк клопотання про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність.
Отже, на підставі викладеного позивач просить суд:
- визнати противоправною бездіяльність Рубіжанської міської ради Луганської області виражену у не розгляді на пленарному засіданні Рубіжанської міської ради Луганської області в місячний строк клопотання про наданім дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність;
- зобов`язати Рубіжанську міську раду Луганської області розглянути на найближчому пленарному засіданні Рубіжанської міської ради Луганської області питання щодо надання дозволу ОСОБА_1 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 2 га, яка розташована на території Рубіжанської міської ради Луганської області в районі села Булгаківка в межах та за рахунок земель запасу кадастровий номер 4421680700:01:001:0084.
05 липня 2021 року від представника відповідача надійшов відзив на позовну заяву (а. с. 54-56), в обґрунтування якого зазначено, що 22.04.2021 до Рубіжанської міської ради звернувся ОСОБА_1 із заявою про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 2,0000га для ведення особистого селянського господарства, в районі села Булгаківка, в межах земельної ділянки з кадастровим номером 4421680700:01:001:0084.
Під час розгляду заяви було встановлено, що відповідно до наказу Головного управління Держгеокадастру у Луганській області Про передачу земельних ділянок державної власності у комунальну власність вищезазначену земельну ділянку було передано до земель комунальної власності Рубіжанської міської ради Луганської області з цільовим призначенням для ведення фермерського господарства загальною площею 57,5494 га.
Місце розташування земельної ділянки, яка зазначена на графічних матеріалах, що були додані до заяви ОСОБА_1 співпадає з місцем розташування земельної ділянки, яка відповідно до державного акту на право постійного користування серія І-ЛГ № 017913 від 27 грудня 2001 року знаходиться в користуванні ОСОБА_3 , для ведення фермерського господарства.
Враховуючи вищенаведене, та той факт, що земельною ділянкою, яка зазначена у заяві ОСОБА_1 , вже було здійснено розпорядження відповідно до статті 122 Земельного кодексу України шляхом передачі її у постійне користування та відсутність погодження (згоди) землекористувача ( ОСОБА_3 ) на вилучення земельної ділянки, позивачу було надано письмову відповідь в порядку передбаченому Законом України Про звернення громадян . Вказана відповідь від 19.05.2021 за № 012-168/2982 була надіслана ОСОБА_1 поштою у встановлені законом строки, що не заперечується позивачем.
Клопотання позивача надійшло до Рубіжанської міської ради через загальний відділ, а тому йому обов`язково мала бути надана відповідь в порядку закону України Про звернення громадян , але при цьому надання вказаної відповіді не виключає подальший розгляд питання на сесії Рубіжанської міської ради.
Також, відділом земельних відносин Рубіжанської міської ради 29.06.2021 було розроблено та розміщено на офіційному веб-сайті Рубіжанської міської ради Луганської області, за посилання https://rmr.gov.ua/doc/14553/, проект рішення Про розгляд питання щодо надання ОСОБА_1 дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки .
В місячний строк вказане рішення не було винесено на розгляд сесії у зв`язку з великою завантаженістю відділу земельних відносин, в цьому можна переконатися зайшовши на сайт Рубіжанської міської ради і у відкритому доступі у розділі: Нормативна база/Проекти рішень міської ради побачити у якій кількості щодня висвітлюються проекти саме з земельних питань.
Винесення проекту рішення Про розгляд питання щодо надання ОСОБА_1 дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на розгляд постійної депутатської комісії Рубіжанської міської ради заплановано на 14.07.2021, після чого, у разі надання комісією відповідної рекомендації, питання буде винесено на найближче пленарне засідання сесії Рубіжанської міської ради, яке, наразі, відбудеться орієнтовно 15.07.2021.
Проте, докази винесення питання на розгляд постійної депутатської комісії та скликання сесії зараз не можуть бути надані відповідачем суду оскільки вони будуть створені лише 12-14 липня 2021 року, а саме розпорядження про скликання сесії та затвердження порядку денного сесії, протокол засідання постійної депутатської комісії. Щойно вказані документи будуть створені, вони невідкладно будуть надані суду, це також стосується прийнятого рішення Про розгляд питання щодо надання ОСОБА_1 дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки , щойно воно буде прийнято на найближчій сесії Рубіжанської міської ради, воно невідкладно буде надано суду.
Таким чином, після прийняття Рубіжанською міською радою рішення Про розгляд питання щодо надання ОСОБА_1 дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки будуть наявні підстави для закриття провадження у справі.
На підставі викладеного відповідач просив відмовити у задоволенні позову в повному обсязі.
19 липня 2021 року від представника відповідача надійшло клопотання, в обґрунтування якого зазначено, що розглянувши клопотання ОСОБА_1 , Рубіжанською міською радою 29.06.2021 було розроблено та розміщено на офіційному веб-сайті Рубіжанської міської ради Луганської області, проект рішення Про розгляд питання щодо надання ОСОБА_1 дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки .
15.07.2021 Рубіжанською міською радою прийнято рішення № 13/24 Про розгляд питання щодо падання ОСОБА_1 дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки .
Прийняття вказаного рішення свідчить про відсутність бездіяльності у діях Рубіжанської міської ради, а також підтверджує факт відсутності предмету спору, оскільки рішення, яке ОСОБА_1 просить зобов`язати прийняти, вже прийнято.
Ухвалою суду від 14.06.2021 прийнято позовну заяву до розгляду та вирішено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами (а. с.18-19).
Ухвалою суду від 30.06.2021 у задоволенні клопотання Рубіжанської міської ради Луганської області про розгляд справи за позовом ОСОБА_1 до Рубіжанської міської ради Луганської області про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії в порядку загального позовного провадження - відмлено (а.с. 32-33).
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-79, 90 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), судом встановлено таке.
ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ) 22 квітня 2021 року звернувся до Рубіжанської міської ради Луганської області з клопотанням про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського орієнтовною площею 2 га, розташованої на території Рубіжанської міської ради Луганської області в районі села Булгаківка в межах та за рахунок земель запасу кадастровий номер 4421680700:01:001:0084 (а. с.10).
Рубіжанською міською радою Луганської області заяву позивача розглянуто та листом від 19.05.2021 №012-168/2982 повідомлено, що земельна ділянка, яка зазначена на графічних матеріалах, які додані до заяви, відповідно до даних державного земельного кадастру враховується в користуванні іншої особи. Враховуючи вищевикладене, у Рубіжанської міської ради відсутні правові підстави надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність з цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства, орієнтовною площею 2,0000 га, на території Рубіжанської міської територіальної громади поблизу с. Булгаківка (а.с. 12).
Наказом Головного управління Держгеокадастру у Луганській області від 04.12.2020 №2-ОТГ Про передачу земельних ділянок державної власності у комунальну власність , передано Рубіжанській міській раді (Рубіжанській міській територіальній громаді) Луганської області у комунальну власність земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 944,8313 га, які розташовані за межами населених пунктів Рубіжанської міської ради (територіальної громади) Луганської області, згідно акта приймання-передачі (а. с. 65).
Рішенням Рубіжанської міської ради Луганської області від 09.12.2020 №5/1 Про прийняття у комунальну власність земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності , прийняти Рубіжанській міській раді Луганської області у комунальну власність земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 944,8313 га, які розташовані за межами населених пунктів Рубіжанcької міської ради Луганської області (а.с. 66).
Рішенням Рубіжанської міської ради Луганської області від 15.07.2021 №13/24 Про розгляд питання щодо надання ОСОБА_1 дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки , питання надання ОСОБА_1 дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною 2,0000 га, для ведення особистого селянського господарства, яка розташована в районі села Булгаківка, в межах земельної ділянки з кадастровим номером 4421680700:01:001:0084, розглянути після надання заявником відповідного погодження землекористувача на вилучення земельної ділянки 2,0000 га. Рекомендовано ОСОБА_1 звернутися до Рубіжанської міської ради із відповідним клопотанням та додати до нього матеріали і документи, які визначені частиною шостою статті 118 Земельного кодексу України, зокрема графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки та відповідне погодження землекористувача на вилучення земельної ділянки 2,000 га (а.с. 78).
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить із такого.
Відповідно до статті 14 Конституції України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
За приписами частини третьої статті 22 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування громадянам, окрім іншого, для ведення особистого селянського господарства.
В розумінні вимог статей 81, 116 ЗК України громадяни України набувають права власності на земельні ділянки із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.
Згідно зі статтею 78 ЗК України право власності на землю - це право володіти, користуватися і розпоряджатися земельними ділянками. Право власності на землю набувається та реалізується на підставі Конституції України, цього Кодексу, а також інших законів, що видаються відповідно до них. Земля в Україні може перебувати у приватній, комунальній та державній власності.
Відповідно до статті 79 ЗК України, земельна ділянка - це частина земної поверхні з установленими межами, певним місцем розташування, з визначеними щодо неї правами. Право власності на земельну ділянку поширюється в її межах на поверхневий (ґрунтовий) шар, а також на водні об`єкти, ліси і багаторічні насадження, які на ній знаходяться, якщо інше не встановлено законом та не порушує прав інших осіб. Право власності на земельну ділянку розповсюджується на простір, що знаходиться над та під поверхнею ділянки на висоту і на глибину, необхідні для зведення житлових, виробничих та інших будівель і споруд.
Статтею 116 ЗК України встановлено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування. Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі: а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом. Земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.
За приписами частини першої статті 121 ЗК України громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності для ведення особистого селянського господарства в розмірах, не більше 2,0 гектара.
Згідно з частиною четвертою статті 122 ЗК Україні центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.
Згідно з частиною шостою статті 118 ЗК України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
При цьому, частиною сьомою статті 118 ЗК України встановлено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.
Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Таким чином, вказаною нормою передбачено два варіанти поведінки державного органу за результатами розгляду клопотання особи про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою, а саме: 1) надати дозвіл або 2) надати мотивовану відмову у наданні дозволу.
При цьому підставою відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою є лише невідповідність бажаного місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Отже, наведений у частині сьомій статті 118 ЗК України перелік підстав для відмови особі в наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність є вичерпним.
Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 27 лютого 2018 року в справі № 545/808/17.
Крім того, пунктом 34 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.
Як вбачається з матеріалів справи, за наслідками розгляду заяви ОСОБА_1 щодо надання дозвілу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства, Рубіжанська міська рада Луганської області розглянула заяву, розгляд якої оформлено листом від 19.05.2021 №012-168/2982.
При цьому в порушення п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та ст. 118 ЗК України Рубіжанська міська рада Луганської області за результатами розгляду клопотання ОСОБА_1 про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою не прийняла жодного рішення, а саме передбачено два види рішення: надати дозвіл або надати мотивовану відмову у наданні дозволу.
З огляду на зазначене, суд дійшов висновку, що відповідач з порушенням вимог чинного законодавства розглянуло заяву ОСОБА_1 про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою.
Щодо посилання відповідача на рішення ради від 15.07.2021 №13/24 про розгляд питання щодо надання ОСОБА_1 дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, суд зазначає наступне.
Рішенням Рубіжанської міської ради Луганської області (13 сесія) від 15.07.2021 №13/24 Про розгляд питання щодо надання ОСОБА_1 дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки , питання надання ОСОБА_1 дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною 2,0000 га, для ведення особистого селянського господарства, яка розташована в районі села Булгаківка, в межах земельної ділянки з кадастровим номером 4421680700:01:001:0084, розглянути після надання заявником відповідного погодження землекористувача на вилучення земельної ділянки 2,0000 га. Рекомендувати ОСОБА_1 звернутися до Рубіжанської міської ради із відповідним клопотанням та додати до нього матеріали і документи, які визначені частиною шостою статті 118 Земельного кодексу України, зокрема графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки та відповідне погодження землекористувача на вилучення земельної ділянки 2,000 га.
Суд зазначає, що статтею 2 КАС України визначено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:
1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України;
2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;
3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);
4) безсторонньо (неупереджено);
5) добросовісно;
6) розсудливо;
7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації;
8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);
9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;
10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Суд зазначає, що спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, який в даному випадку є прийняття відповідно до вимог п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та ст. 118 ЗК України відповідного рішення ради про надання дозволу або у відмові у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Рішення Рубіжанської міської ради Луганської області (13 сесія) від 15.07.2021 №13/24 Про розгляд питання щодо надання ОСОБА_1 дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки не є таким, що відновлює законі права та інтереси позивача без визнання рішень, дій або бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправними після такого виправлення.
З огляду на на зазначене суд дійшов висновку, що порушення права позивача має бути поновлене шляхом визнання протиправною бездіяльність Рубіжанської міської ради щодо не розгляду на пленарному засіданні Рубіжанської міської ради Луганської області в місячний строк клопотання про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність та зобов`язання відповідача розглянути та прийняти рішення за заявою від 22.04.2021 про надання дозволу ОСОБА_1 на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яка розташована на території Рубіжанської міської ради Луганської області в районі села Булгаківка, орієнтовний площею 2 га, із цільовим призначенням - для ведення особистого селянського господарства, з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.
Частиною першою статті 6 КАС України передбачено, що суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.
В силу приписів ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Перевіривши доводи учасників справи, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності свого рішення та докази, надані позивачем, суд приходить до переконання, що заявлений позов належить задовольнити повністю.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.
Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Позивачем при подачі позову був сплачений судовий збір у розмірі 908,00 грн, що підтверджується квитанцією від 08.06.2021 №90032 (а. с. 7).
Як вже вище вказано, позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
З огляду на те, що позовні вимоги підлягають задоволенню, суд вважає за необхідне судовий збір у розмірі 908,00 грн, стягнути на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись статтями 2, 5, 77, 90, 139, 241-245, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов ОСОБА_1 до Рубіжанської міської ради Луганської області про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.
Визнати протиправною бездіяльність Рубіжанської міської ради Луганської області щодо не розгляду на пленарному засіданні Рубіжанської міської ради Луганської області в місячний строк клопотання ОСОБА_1 від 22.04.2021 про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність.
Зобов`язати Рубіжанську міську раду Луганської області розглянути та прийняти рішення за заявою від 22.04.2021 про надання дозволу ОСОБА_1 на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яка розташована на території Рубіжанської міської ради Луганської області в районі села Булгаківка в межах та за рахунок земель запасу кадастровий номер 4421680700:01:001:0084, орієнтовний площею 2 га, із цільовим призначенням - для ведення особистого селянського господарства, включивши дане питання до поряду денного найближчого пленарного засідання ради.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Рубіжанської міської ради Луганської області (пл. Володимирська, 2, м. Рубіжне, Луганська область, 93000, код ЄДРПОУ 26023286) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_1 ) судові витрати у вигляді судового збору у розмірі 908,00 грн (дев`ятсот вісім гривень 00 копійок).
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або справа розглянута в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя О.В. Ірметова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.08.2021 |
Оприлюднено | 01.09.2021 |
Номер документу | 99247551 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
О.В. Ірметова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні