Ухвала
від 30.08.2021 по справі 766/8091/21
ХЕРСОНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №766/8091/21

н/п 1-кс/766/8018/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30.08.2021 року слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання сторони кримінального провадження №12021230000000150 від 05.05.2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, слідчого ВРОТЗ СУ ГУНП в Херсонській області майора поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів та їх вилучення,-

ВСТАНОВИВ:

В провадження слідчого судді Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , надійшло клопотання сторони кримінального провадження №12021230000000150 від 05.05.2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, слідчого ВРОТЗ СУ ГУНП в Херсонській області майора поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, зокрема: до оригіналів документів, їх вилучення (здійснення виїмки), які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », адреса: АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , а саме:

1.1. Договір № 19 на проведення робіт по об`єкту від 21.07.2020, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі заступника директора Департаменту ОСОБА_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 з підтверджуючими документами про його виконання: додатковими угодами, специфікаціями, договірні ціни, локальні кошториси; відомості ресурсів; актами виконаних робіт, актами приймання виконаних робіт; довідки про вартість виконаних робіт (ф. КБ-2в і ф. КБ-3); звіти про витрати основних матеріалів і співставленні з виробничими нормами; дефектні акти; платіжні документи щодо отримання коштів за виконанні роботи з виписками банку про руху коштів щодо підтвердження їх отримання (перерахування) за виконані роботи по договору;

1.2. Проектно кошторисна документація на роботи з «Реконструкції приміщень відділення невідкладних станів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_2 » у повному обсязі із внесеними змінами (за наявності) з підтверджуючими документами про погодження та затвердження: рішення, накази, експертні звіти (висновки);

1.3. Робочі проекти: «Реконструкція приміщень відділення невідкладних станів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_2 », які виконувались по договору з підтверджуючими документами про погодження та затвердження: рішення, накази, експертні звіти (висновки, пояснювальна записка, робочі креслення, плани, схеми);

1.4. Декларацію про початок виконання робіт, в тому числі повідомлення про початок та закінчення робіт;

1.5. Договірна ціна до договору № 19 на проведення робіт по об`єкту від 21.07.2020 із локальними кошторисами, відомістю ресурсів та розрахунками загальновиробничих витрат у повному обсязі;

1.6. Відомості ресурсів та розрахунки загальновиробничих витрат до актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в);

1.7. Загальний журнал виконання робіт;

1.8. Журнал авторського нагляду;

1.9. Вхідний журнал контролю якості будівельних матеріалів та обладнання;

1.10. Акти на закриття прихованих робіт;

1.11. Виконавчі схеми «Реконструкція приміщень відділення невідкладних станів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_2 », акти прийняття відповідальних конструкцій;

1.12. Видаткові накладні на всі будівельні матеріали, використання яких зазначається в актах виконаних робіт;

1.13. Документи, які підтверджують наявність та вартість машин та механізмів, використання яких зазначається в актах виконаних робіт (Облікові картки, договори оренди, шляхові листи, акти виконаних робіт, тощо);

1.14. Договори субпідряду з підтверджуючим документами про їх виконання (актами, платіжними документами про перерахування коштів);

1.15. Акти на приховані роботи які виконувались при «Реконструкція приміщень відділення невідкладних станів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_2 »;

1.16. Договори платіжні доручення, рахунки на придбання будівельних та інших матеріалів та обладнання, які використовувались в ході виконання договору № 19 на проведення робіт по об`єкту від 21.07.2020, у тому числі:

1.17. Товарно транспортні накладні на використані механізми, у тому числі щодо перевезення будівельних матеріалів при виконанні умов договору;

1.18. Сертифікати відповідності на будівельні матеріали та чорнові записи, які складались в ході виконання робіт по договору;

1.19. Паспорти якості на будівельні матеріали; загальний журнал робіт по об`єкту;

1.20. Журнал технічного нагляду по об`єкту; договір на технічних нагляд; дефектні акти; відомості ресурсів; експертний звіт відповідно до договору підряду.

1.21. Товарно транспортні накладні на використані механізми при виконанні робіт - по договору підряду;

1.22. Рапорт або довідка про роботу машин і механізмів при виконанні робіт

1.23. Договори щодо закупівлі будівельних та інших матеріалів та обладнання, які використовувались в ході виконання договору, з підтверджуючими документами про їх виконання: додатковими угодами, специфікаціями, платіжними дорученнями, рахунки на придбання будівельних та інших матеріалів та обладнання, накладними, актами прийому передачі, ТТН.

1.24. Договір про надання послуг на здійснення технічного нагляду за «Реконструкцією приміщень відділення невідкладних станів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_2 », наказ, за яким закріплено технічний нагляд, кваліфікаційний сертифікат особи, що здійснювала технічний нагляд, посадову інструкцію, обов`язки, повноваження, особову картку державного службовця та інші документи, що стосуються обов`язків та повноважень даної посадової особи;

1.25. Інші наявні документи, що стосуються договору № 19 на проведення робіт по об`єкту від 21.07.2020.

2.1. Договір № 22 на проведення робіт по об`єкту від 03.08.2020, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі заступника директора Департаменту ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 з підтверджуючими документами про його виконання: додатковими угодами, специфікаціями, договірні ціни, локальні кошториси; відомості ресурсів; актами виконаних робіт, актами приймання виконаних робіт; довідки про вартість виконаних робіт (ф. КБ-2в і ф. КБ-3); звіти про витрати основних матеріалів і співставленні з виробничими нормами; дефектні акти; платіжні документи щодо отримання коштів за виконанні роботи з виписками банку про руху коштів щодо підтвердження їх отримання (перерахування) за виконані роботи по договору;

2.2. Проектно кошторисна документація на роботи з «Реконструкції приймального відділення головного корпусу літ. А Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » по АДРЕСА_3 » у повному обсязі із внесеними змінами (за наявності) з підтверджуючими документами про погодження та затвердження: рішення, накази, експертні звіти (висновки);

2.3. Робочі проекти: «Реконструкція приймального відділення головного корпусу літ. А Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » по АДРЕСА_3 », які виконувались по договору з підтверджуючими документами про погодження та затвердження: рішення, накази, експертні звіти (висновки, пояснювальна записка, робочі креслення, плани, схеми);

2.4. Декларацію про початок виконання робіт, в тому числі повідомлення про початок та закінчення робіт;

2.5. Договірна ціна до договору № 22 на проведення робіт по об`єкту від 03.08.2020 із локальними кошторисами, відомістю ресурсів та розрахунками загальновиробничих витрат у повному обсязі;

2.6. Відомості ресурсів та розрахунки загальновиробничих витрат до актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в);

2.7. Загальний журнал виконання робіт;

2.8. Журнал авторського нагляду;

2.9. Вхідний журнал контролю якості будівельних матеріалів та обладнання;

2.10. Акти на закриття прихованих робіт;

2.11. Виконавчі схеми «Реконструкція приймального відділення головного корпусу літ. А Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » по АДРЕСА_3 », акти прийняття відповідальних конструкцій;

2.12. Видаткові накладні на всі будівельні матеріали, використання яких зазначається в актах виконаних робіт;

2.13. Документи, які підтверджують наявність та вартість машин та механізмів, використання яких зазначається в актах виконаних робіт (Облікові картки, договори оренди, шляхові листи, акти виконаних робіт, тощо);

2.14. Договори субпідряду з підтверджуючим документами про їх виконання (актами, платіжними документами про перерахування коштів);

2.15. Акти на приховані роботи які виконувались при «Реконструкція приймального відділення головного корпусу літ. А Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » по АДРЕСА_3 »;

2.16. Договори платіжні доручення, рахунки на придбання будівельних та інших матеріалів та обладнання, які використовувались в ході виконання договору № 22 на проведення робіт по об`єкту від 03.08.2020, у тому числі:

2.17. Товарно транспортні накладні на використані механізми, у тому числі щодо перевезення будівельних матеріалів при виконанні умов договору;

2.18. Сертифікати відповідності на будівельні матеріали та чорнові записи, які складались в ході виконання робіт по договору;

2.19. Паспорти якості на будівельні матеріали; загальний журнал робіт по об`єкту;

2.20. Журнал технічного нагляду по об`єкту; договір на технічних нагляд; дефектні акти; відомості ресурсів; експертний звіт відповідно до договору підряду.

2.21. Товарно транспортні накладні на використані механізми при виконанні робіт - по договору підряду;

2.22. Рапорт або довідка про роботу машин і механізмів при виконанні робіт

2.23. Договори щодо закупівлі будівельних та інших матеріалів та обладнання, які використовувались в ході виконання договору, з підтверджуючими документами про їх виконання: додатковими угодами, специфікаціями, платіжними дорученнями, рахунки на придбання будівельних та інших матеріалів та обладнання, накладними, актами прийому передачі, ТТН.

2.24. Договір про надання послуг на здійснення технічного нагляду за «Реконструкція приймального відділення головного корпусу літ. А Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » по АДРЕСА_3 », наказ, за яким закріплено технічний нагляд, кваліфікаційний сертифікат особи, що здійснювала технічний нагляд, посадову інструкцію, обов`язки, повноваження, особову картку державного службовця та інші документи, що стосуються обов`язків та повноважень даної посадової особи;

2.25. Інші наявні документи, що стосуються договору № 22 на проведення робіт по об`єкту від 03.08.2020.

Мотивуючи клопотання, слідчий вказує, що відділом розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Херсонській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження № 12021230000000150, розпочатого за ознаками злочину, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

1. Досудовим розслідуванням встановлено, що посадові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за попередньою змовою з посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_5 в період часу з 21.07.2020 року по грудень 2020 року незаконно привласнили бюджетні кошти, шляхом зловживання своїм службовим становищем, під час виконання будівельних робіт по об`єкту «Реконструкція приміщень відділення невідкладних станів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_2 ».

21.07.2020 року між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було укладено договір підряду № 19 на проведення робіт по об`єкту «Реконструкція приміщень відділення невідкладних станів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_2 ».

Відповідно до договору Підрядник забезпечує відповідно до проектної документації та умов договору виконання робіт, пов`язаних з реконструкцією приміщень відділення невідкладних станів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_2 .

Договірна ціна робіт визначена на основі твердого кошторису, що є невід`ємною частиною договору і складає 6 290 430,00 грн. (шість мільйонів двісті дев`яносто тисяч чотириста тридцять гривень 00 копійок).

Згідно додаткової угоди № 1 від 30.12.2020 до вказаного договору, за погодженням сторін, вартість договору становила 5 982 378, 93 грн. (п`ять мільйонів дев`ятсот вісімдесят дві тисячі триста сімдесят вісім гривень 93 копійки).

Відповідно до Акту ревізії Управління південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області № 15-21-05-23/01 від 19.03.2021, встановлено невідповідність між фактично виконаними обсягами та обсягами, внесеними в акти приймання будівельних робіт та завищення вартості виконаних робіт.

2. Крім того, посадові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за попередньою змовою з посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_5 в період часу з 03.08.2020 року по грудень 2020 року незаконно привласнили бюджетні кошти, шляхом зловживання своїм службовим становищем, під час виконання будівельних робіт по об`єкту «Реконструкція приймального відділення головного корпусу літ. А Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » по АДРЕСА_3 ».

03.08.2020 року між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було укладено договір підряду № 22 на проведення робіт по об`єкту «Реконструкція приймального відділення головного корпусу літ. А Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » по АДРЕСА_3 ».

Відповідно до договору Підрядник забезпечує відповідно до проектної документації та умов договору виконання робіт, пов`язаних з реконструкцією приймального відділення головного корпусу літ. А Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » по АДРЕСА_3 .

Договірна ціна робіт визначена на основі твердого кошторису, що є невід`ємною частиною договору і складає 10 009 085,15 грн. (десять мільйонів дев`ять тисяч вісімдесят п`ять гривень 15 копійок).

Згідно додаткової угоди № 1 від 30.12.2020 до вказаного договору, за погодженням сторін, вартість договору становила 9 926 696,62 грн. (дев`ять мільйонів дев`ятсот двадцять шість тисяч шістсот дев`яносто шість гривень 62 копійки).

Відповідно до Акту ревізії Управління південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області № 15-21-05-23/01 від 19.03.2021, встановлено невідповідність між фактично виконаними обсягами та обсягами, внесеними в акти приймання будівельних робіт та завищення вартості виконаних робіт.

26.05.2021 року по кримінальному провадженню призначено судову будівельно-технічну експертизу, проведення якої доручено експерту з правом проведення будівельно-технічних експертиз ОСОБА_7 , свідоцтво №1494, видане Міністерством юстиції України строком дії до 20.05.2023 року.

Враховуючи вищевикладене, виникла необхідність у тимчасовому доступі та вилученні оригіналів документів, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , а саме:

1.1. Договір № 19 на проведення робіт по об`єкту від 21.07.2020, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі заступника директора Департаменту ОСОБА_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 з підтверджуючими документами про його виконання: додатковими угодами, специфікаціями, договірні ціни, локальні кошториси; відомості ресурсів; актами виконаних робіт, актами приймання виконаних робіт; довідки про вартість виконаних робіт (ф. КБ-2в і ф. КБ-3); звіти про витрати основних матеріалів і співставленні з виробничими нормами; дефектні акти; платіжні документи щодо отримання коштів за виконанні роботи з виписками банку про руху коштів щодо підтвердження їх отримання (перерахування) за виконані роботи по договору;

1.2. Проектно кошторисна документація на роботи з «Реконструкції приміщень відділення невідкладних станів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_2 » у повному обсязі із внесеними змінами (за наявності) з підтверджуючими документами про погодження та затвердження: рішення, накази, експертні звіти (висновки);

1.3. Робочі проекти: «Реконструкція приміщень відділення невідкладних станів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_2 », які виконувались по договору з підтверджуючими документами про погодження та затвердження: рішення, накази, експертні звіти (висновки, пояснювальна записка, робочі креслення, плани, схеми);

1.4. Декларацію про початок виконання робіт, в тому числі повідомлення про початок та закінчення робіт;

1.5. Договірна ціна до договору № 19 на проведення робіт по об`єкту від 21.07.2020 із локальними кошторисами, відомістю ресурсів та розрахунками загальновиробничих витрат у повному обсязі;

1.6. Відомості ресурсів та розрахунки загальновиробничих витрат до актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в);

1.7. Загальний журнал виконання робіт;

1.8. Журнал авторського нагляду;

1.9. Вхідний журнал контролю якості будівельних матеріалів та обладнання;

1.10. Акти на закриття прихованих робіт;

1.11. Виконавчі схеми «Реконструкція приміщень відділення невідкладних станів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_2 », акти прийняття відповідальних конструкцій;

1.12. Видаткові накладні на всі будівельні матеріали, використання яких зазначається в актах виконаних робіт;

1.13. Документи, які підтверджують наявність та вартість машин та механізмів, використання яких зазначається в актах виконаних робіт (Облікові картки, договори оренди, шляхові листи, акти виконаних робіт, тощо);

1.14. Договори субпідряду з підтверджуючим документами про їх виконання (актами, платіжними документами про перерахування коштів);

1.15. Акти на приховані роботи які виконувались при «Реконструкція приміщень відділення невідкладних станів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_2 »;

1.16. Договори платіжні доручення, рахунки на придбання будівельних та інших матеріалів та обладнання, які використовувались в ході виконання договору № 19 на проведення робіт по об`єкту від 21.07.2020, у тому числі:

1.17. Товарно транспортні накладні на використані механізми, у тому числі щодо перевезення будівельних матеріалів при виконанні умов договору;

1.18. Сертифікати відповідності на будівельні матеріали та чорнові записи, які складались в ході виконання робіт по договору;

1.19. Паспорти якості на будівельні матеріали; загальний журнал робіт по об`єкту;

1.20. Журнал технічного нагляду по об`єкту; договір на технічних нагляд; дефектні акти; відомості ресурсів; експертний звіт відповідно до договору підряду.

1.21. Товарно транспортні накладні на використані механізми при виконанні робіт - по договору підряду;

1.22. Рапорт або довідка про роботу машин і механізмів при виконанні робіт

1.23. Договори щодо закупівлі будівельних та інших матеріалів та обладнання, які використовувались в ході виконання договору, з підтверджуючими документами про їх виконання: додатковими угодами, специфікаціями, платіжними дорученнями, рахунки на придбання будівельних та інших матеріалів та обладнання, накладними, актами прийому передачі, ТТН.

1.24. Договір про надання послуг на здійснення технічного нагляду за «Реконструкцією приміщень відділення невідкладних станів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_2 », наказ, за яким закріплено технічний нагляд, кваліфікаційний сертифікат особи, що здійснювала технічний нагляд, посадову інструкцію, обов`язки, повноваження, особову картку державного службовця та інші документи, що стосуються обов`язків та повноважень даної посадової особи;

1.25. Інші наявні документи, що стосуються договору № 19 на проведення робіт по об`єкту від 21.07.2020.

2.1. Договір № 22 на проведення робіт по об`єкту від 03.08.2020, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі заступника директора Департаменту ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 з підтверджуючими документами про його виконання: додатковими угодами, специфікаціями, договірні ціни, локальні кошториси; відомості ресурсів; актами виконаних робіт, актами приймання виконаних робіт; довідки про вартість виконаних робіт (ф. КБ-2в і ф. КБ-3); звіти про витрати основних матеріалів і співставленні з виробничими нормами; дефектні акти; платіжні документи щодо отримання коштів за виконанні роботи з виписками банку про руху коштів щодо підтвердження їх отримання (перерахування) за виконані роботи по договору;

2.2. Проектно кошторисна документація на роботи з «Реконструкції приймального відділення головного корпусу літ. А Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » по АДРЕСА_3 » у повному обсязі із внесеними змінами (за наявності) з підтверджуючими документами про погодження та затвердження: рішення, накази, експертні звіти (висновки); 2.3. Робочі проекти: «Реконструкція приймального відділення головного корпусу літ. А Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » по АДРЕСА_3 », які виконувались по договору з підтверджуючими документами про погодження та затвердження: рішення, накази, експертні звіти (висновки, пояснювальна записка, робочі креслення, плани, схеми);

2.4. Декларацію про початок виконання робіт, в тому числі повідомлення про початок та закінчення робіт;

2.5. Договірна ціна до договору № 22 на проведення робіт по об`єкту від 03.08.2020 із локальними кошторисами, відомістю ресурсів та розрахунками загальновиробничих витрат у повному обсязі;

2.6. Відомості ресурсів та розрахунки загальновиробничих витрат до актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в);

2.7. Загальний журнал виконання робіт;

2.8. Журнал авторського нагляду;

2.9. Вхідний журнал контролю якості будівельних матеріалів та обладнання;

2.10. Акти на закриття прихованих робіт;

2.11. Виконавчі схеми «Реконструкція приймального відділення головного корпусу літ. А Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » по АДРЕСА_3 », акти прийняття відповідальних конструкцій;

2.12. Видаткові накладні на всі будівельні матеріали, використання яких зазначається в актах виконаних робіт;

2.13. Документи, які підтверджують наявність та вартість машин та механізмів, використання яких зазначається в актах виконаних робіт (Облікові картки, договори оренди, шляхові листи, акти виконаних робіт, тощо);

2.14. Договори субпідряду з підтверджуючим документами про їх виконання (актами, платіжними документами про перерахування коштів);

2.15. Акти на приховані роботи які виконувались при «Реконструкція приймального відділення головного корпусу літ. А Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » по АДРЕСА_3 »;

2.16. Договори платіжні доручення, рахунки на придбання будівельних та інших матеріалів та обладнання, які використовувались в ході виконання договору № 22 на проведення робіт по об`єкту від 03.08.2020, у тому числі:

2.17. Товарно транспортні накладні на використані механізми, у тому числі щодо перевезення будівельних матеріалів при виконанні умов договору;

2.18. Сертифікати відповідності на будівельні матеріали та чорнові записи, які складались в ході виконання робіт по договору;

2.19. Паспорти якості на будівельні матеріали; загальний журнал робіт по об`єкту;

2.20. Журнал технічного нагляду по об`єкту; договір на технічних нагляд; дефектні акти; відомості ресурсів; експертний звіт відповідно до договору підряду.

2.21. Товарно транспортні накладні на використані механізми при виконанні робіт - по договору підряду;

2.22. Рапорт або довідка про роботу машин і механізмів при виконанні робіт

2.23. Договори щодо закупівлі будівельних та інших матеріалів та обладнання, які використовувались в ході виконання договору, з підтверджуючими документами про їх виконання: додатковими угодами, специфікаціями, платіжними дорученнями, рахунки на придбання будівельних та інших матеріалів та обладнання, накладними, актами прийому передачі, ТТН.

2.24. Договір про надання послуг на здійснення технічного нагляду за «Реконструкція приймального відділення головного корпусу літ. А Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » по АДРЕСА_3 », наказ, за яким закріплено технічний нагляд, кваліфікаційний сертифікат особи, що здійснювала технічний нагляд, посадову інструкцію, обов`язки, повноваження, особову картку державного службовця та інші документи, що стосуються обов`язків та повноважень даної посадової особи;

2.25. Інші наявні документи, що стосуються договору № 22 на проведення робіт по об`єкту від 03.08.2020 року.

У зв`язку з тим, що зазначені документи мають значення для досудового розслідування, а саме можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, встановлено, що вони зберегли на собі сліди злочину та містить відомості, які можуть бути використані як доказ факту та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, а отже, відповідно до ч. 1 ст. 98 КПК України мають ознаки речових доказів і можуть бути доказами під час судового розгляду.

Вказані речі та документи мають важливе значення для встановлення обставин та оцінки фактів, які досліджуються в рамках вказаного провадження, зокрема: оригінали документів будить використанні в ході досудового розслідування для надання оцінки діям службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », інженера технічного нагляду, а також інших службових осіб державних установ, щодо незаконного привласнення бюджетних коштів (у тому числі при проведенні судових експертиз та відповідних досліджень).

Без наявності вказаних документів неможливо дослідити законність дій службових осіб зазначених установ, а також за їх відсутності неможливе проведення судової будівельно-технічної експертизи, а отже неможливо підтвердити або спростувати факт привласнення бюджетних коштів службовими особами вказаних установ та підприємств.

Крім того, оригінали документів необхідні для призначення судових почеркознавчих експертиз з метою підтвердження або спростування виконання підписів, що містяться в зазначених документах, конкретними службовими особами.

Після вилучення вказаних речей та документів, останні відповідно до вимог ст. 99 КПК України будуть слідчим визнанні документами, та як вони можуть бути використані як доказ факту та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.

Крім того, необхідність виїмки оригіналів вищевказаних документів обґрунтовується призначенням судових експертиз, в ході яких будуть дослідженні їх оригінали та надана оцінка щодо повноти та якості проведених робіт. Для проведення дослідження експертам, згідно наказу Мінюсту України № 53/5 від 08.10.1998 року, необхідно надати оригінали документів. Іншим способом ніж вилучити зазначенні документи не можливо забезпечити їх дослідження під час проведення експертизи.

Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, у зв`язку із чим слідчий просить клопотання задовольнити.

На підставі ч. 2 ст. 163 КПК України, слідчий суддя визнав за можливе проводити розгляд клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі та документи, з огляду на наявність достатніх підстави вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення таких документів.

В судове засідання слідчий не з`явився, надав до суду заяву, зі змісту якої вбачається, що клопотання підтримує в повному обсязі та просить розглянути клопотання за його відсутності, додаткових пояснень до клопотання не має.

Обґрунтовуючи внесене клопотання слідчий зазначив, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що речі і документи, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », мають суттєве значення для всебічного, повного та неупередженого дослідження обставин зазначеного кримінального провадження.

Так, відповідно до вимог ч. 2 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Враховуючи доводи клопотання слідчого, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню частково, а саме в частині надання тимчасового доступу до вказаних у клопотанні документів без визначення «інші», оскільки є достатні підстави вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а іншими способами їх довести неможливо. Однак в частині надання тимчасового доступу до документів із визначенням «інші» клопотання задоволенню не підлягає, так як слідчим не конкретизовано до яких саме інших документів необхідно отримати тимчасовий доступ.

На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчого ВРОТЗ СУ ГУНП в Херсонській області майора поліції ОСОБА_3 задовольнити частково.

Надати стороні кримінального провадження №12021230000000150 від 05.05.2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, старшому слідчому відділу СУ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_8 , та (або) іншому слідчому, якого включено до складу слідчої групи в даному кримінальному провадженні ОСОБА_9 та (або) ОСОБА_10 та (або) ОСОБА_11 та (або) ОСОБА_12 та (або) ОСОБА_13 та (або) ОСОБА_14 , та (або) ОСОБА_3 та (або) ОСОБА_15 та (або) ОСОБА_16 та (або) ОСОБА_17 та (або) ОСОБА_18 , дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, до оригіналів документів, їх вилучення (здійснення виїмки), які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », адреса: АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , а саме:

1.1. Договір № 19 на проведення робіт по об`єкту від 21.07.2020, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі заступника директора Департаменту ОСОБА_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 з підтверджуючими документами про його виконання: додатковими угодами, специфікаціями, договірні ціни, локальні кошториси; відомості ресурсів; актами виконаних робіт, актами приймання виконаних робіт; довідки про вартість виконаних робіт (ф. КБ-2в і ф. КБ-3); звіти про витрати основних матеріалів і співставленні з виробничими нормами; дефектні акти; платіжні документи щодо отримання коштів за виконанні роботи з виписками банку про руху коштів щодо підтвердження їх отримання (перерахування) за виконані роботи по договору;

1.2. Проектно кошторисна документація на роботи з «Реконструкції приміщень відділення невідкладних станів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_2 » у повному обсязі із внесеними змінами (за наявності) з підтверджуючими документами про погодження та затвердження: рішення, накази, експертні звіти (висновки);

1.3. Робочі проекти: «Реконструкція приміщень відділення невідкладних станів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_2 », які виконувались по договору з підтверджуючими документами про погодження та затвердження: рішення, накази, експертні звіти (висновки, пояснювальна записка, робочі креслення, плани, схеми);

1.4. Декларацію про початок виконання робіт, в тому числі повідомлення про початок та закінчення робіт;

1.5. Договірна ціна до договору № 19 на проведення робіт по об`єкту від 21.07.2020 із локальними кошторисами, відомістю ресурсів та розрахунками загальновиробничих витрат у повному обсязі;

1.6. Відомості ресурсів та розрахунки загальновиробничих витрат до актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в);

1.7. Загальний журнал виконання робіт;

1.8. Журнал авторського нагляду;

1.9. Вхідний журнал контролю якості будівельних матеріалів та обладнання;

1.10. Акти на закриття прихованих робіт;

1.11. Виконавчі схеми «Реконструкція приміщень відділення невідкладних станів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_2 », акти прийняття відповідальних конструкцій;

1.12. Видаткові накладні на всі будівельні матеріали, використання яких зазначається в актах виконаних робіт;

1.13. Документи, які підтверджують наявність та вартість машин та механізмів, використання яких зазначається в актах виконаних робіт (Облікові картки, договори оренди, шляхові листи, акти виконаних робіт, тощо);

1.14. Договори субпідряду з підтверджуючим документами про їх виконання (актами, платіжними документами про перерахування коштів);

1.15. Акти на приховані роботи які виконувались при «Реконструкція приміщень відділення невідкладних станів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_2 »;

1.16. Договори платіжні доручення, рахунки на придбання будівельних матеріалів та обладнання, які використовувались в ході виконання договору № 19 на проведення робіт по об`єкту від 21.07.2020, у тому числі:

1.17. Товарно транспортні накладні на використані механізми, у тому числі щодо перевезення будівельних матеріалів при виконанні умов договору;

1.18. Сертифікати відповідності на будівельні матеріали та чорнові записи, які складались в ході виконання робіт по договору;

1.19. Паспорти якості на будівельні матеріали; загальний журнал робіт по об`єкту;

1.20. Журнал технічного нагляду по об`єкту; договір на технічних нагляд; дефектні акти; відомості ресурсів; експертний звіт відповідно до договору підряду.

1.21. Товарно транспортні накладні на використані механізми при виконанні робіт - по договору підряду;

1.22. Рапорт або довідка про роботу машин і механізмів при виконанні робіт

1.23. Договори щодо закупівлі будівельних матеріалів та обладнання, які використовувались в ході виконання договору, з підтверджуючими документами про їх виконання: додатковими угодами, специфікаціями, платіжними дорученнями, рахунки на придбання будівельних матеріалів та обладнання, накладними, актами прийому передачі, ТТН.

1.24. Договір про надання послуг на здійснення технічного нагляду за «Реконструкцією приміщень відділення невідкладних станів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за адресою: АДРЕСА_2 », наказ, за яким закріплено технічний нагляд, кваліфікаційний сертифікат особи, що здійснювала технічний нагляд, посадову інструкцію, обов`язки, повноваження, особову картку державного службовця та документи, що стосуються обов`язків та повноважень даної посадової особи;

1.25. Всі наявні документи, що стосуються договору № 19 на проведення робіт по об`єкту від 21.07.2020.

2.1. Договір № 22 на проведення робіт по об`єкту від 03.08.2020, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі заступника директора Департаменту ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 з підтверджуючими документами про його виконання: додатковими угодами, специфікаціями, договірні ціни, локальні кошториси; відомості ресурсів; актами виконаних робіт, актами приймання виконаних робіт; довідки про вартість виконаних робіт (ф. КБ-2в і ф. КБ-3); звіти про витрати основних матеріалів і співставленні з виробничими нормами; дефектні акти; платіжні документи щодо отримання коштів за виконанні роботи з виписками банку про руху коштів щодо підтвердження їх отримання (перерахування) за виконані роботи по договору;

2.2. Проектно кошторисна документація на роботи з «Реконструкції приймального відділення головного корпусу літ. А Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » по АДРЕСА_3 » у повному обсязі із внесеними змінами (за наявності) з підтверджуючими документами про погодження та затвердження: рішення, накази, експертні звіти (висновки);

2.3. Робочі проекти: «Реконструкція приймального відділення головного корпусу літ. А Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » по АДРЕСА_3 », які виконувались по договору з підтверджуючими документами про погодження та затвердження: рішення, накази, експертні звіти (висновки, пояснювальна записка, робочі креслення, плани, схеми);

2.4. Декларацію про початок виконання робіт, в тому числі повідомлення про початок та закінчення робіт;

2.5. Договірна ціна до договору № 22 на проведення робіт по об`єкту від 03.08.2020 із локальними кошторисами, відомістю ресурсів та розрахунками загальновиробничих витрат у повному обсязі;

2.6. Відомості ресурсів та розрахунки загальновиробничих витрат до актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в);

2.7. Загальний журнал виконання робіт;

2.8. Журнал авторського нагляду;

2.9. Вхідний журнал контролю якості будівельних матеріалів та обладнання;

2.10. Акти на закриття прихованих робіт;

2.11. Виконавчі схеми «Реконструкція приймального відділення головного корпусу літ. А Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » по АДРЕСА_3 », акти прийняття відповідальних конструкцій;

2.12. Видаткові накладні на всі будівельні матеріали, використання яких зазначається в актах виконаних робіт;

2.13. Документи, які підтверджують наявність та вартість машин та механізмів, використання яких зазначається в актах виконаних робіт (Облікові картки, договори оренди, шляхові листи, акти виконаних робіт, тощо);

2.14. Договори субпідряду з підтверджуючим документами про їх виконання (актами, платіжними документами про перерахування коштів);

2.15. Акти на приховані роботи які виконувались при «Реконструкція приймального відділення головного корпусу літ. А Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » по АДРЕСА_3 »;

2.16. Договори платіжні доручення, рахунки на придбання будівельних матеріалів та обладнання, які використовувались в ході виконання договору № 22 на проведення робіт по об`єкту від 03.08.2020, у тому числі:

2.17. Товарно транспортні накладні на використані механізми, у тому числі щодо перевезення будівельних матеріалів при виконанні умов договору;

2.18. Сертифікати відповідності на будівельні матеріали та чорнові записи, які складались в ході виконання робіт по договору;

2.19. Паспорти якості на будівельні матеріали; загальний журнал робіт по об`єкту;

2.20. Журнал технічного нагляду по об`єкту; договір на технічних нагляд; дефектні акти; відомості ресурсів; експертний звіт відповідно до договору підряду.

2.21. Товарно транспортні накладні на використані механізми при виконанні робіт - по договору підряду;

2.22. Рапорт або довідка про роботу машин і механізмів при виконанні робіт

2.23. Договори щодо закупівлі будівельних матеріалів та обладнання, які використовувались в ході виконання договору, з підтверджуючими документами про їх виконання: додатковими угодами, специфікаціями, платіжними дорученнями, рахунки на придбання будівельних та матеріалів та обладнання, накладними, актами прийому передачі, ТТН.

2.24. Договір про надання послуг на здійснення технічного нагляду за «Реконструкція приймального відділення головного корпусу літ. А Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » по АДРЕСА_3 », наказ, за яким закріплено технічний нагляд, кваліфікаційний сертифікат особи, що здійснювала технічний нагляд, посадову інструкцію, обов`язки, повноваження, особову картку державного службовця та документи, що стосуються обов`язків та повноважень даної посадової особи;

2.25. Всі наявні документи, що стосуються договору № 22 на проведення робіт по об`єкту від 03.08.2020 року.

В іншій частині клопотання відмовити.

Визначити строк дії ухвали тривалістю тридцять днів, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддяОСОБА_1

СудХерсонський міський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення30.08.2021
Оприлюднено23.05.2024
Номер документу99257157
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —766/8091/21

Ухвала від 30.08.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 09.07.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

Ухвала від 01.07.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

Ухвала від 07.06.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 07.06.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 07.06.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 07.06.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 26.05.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні