ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
14 червня 2010 року 11:52 № 2а-6600/10/2670
Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі с удді Шелест С.Б., при секретарі судового засідання Шолковій Т.Ю.
розглянув у відкритому су довому засіданні адміністра тивну справу
За позовом Державної податкової ін спекції у Деснянському район і м. Києва
до відповідача Малого виробничо - торгів ельного підприємства у формі Товарства з обмеженою відпо відальністю «Аскольт - Коме рс»Лтд
про скасування державної реє страції
в с т а н о в и в:
За участю представників сторін:
Від позивача: Петренко Р.О . - представник за довірені стю
Від відповідача: не з' явил ись
на підставі ч. 3 ст. 160 КА С України в судовому засідан ні 14.06.2010р. проголошено вступну т а резолютивну частини постан ови.
О Б С Т А В И Н И С П Р А В И:
Державна податкова інспекція у Деснянському ра йоні м. Києва звернулась до су ду з позовом про припинення д ержавної реєстрації юридичн ої особи відповідача.
Позовні вимоги мотивов ані тим, що відповідач почина ючи з липня 2008 року по теперішн ій час не подає до податкових органів звітності та відомо стей, пов'язаних з обчислення м і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).
Відповідач до суду не з' я влявся, судом направлялась у хвала про відкриття провадже ння у справі та повістки про в иклик відповідача в судове з асідання за адресою, яка зазн ачена в ЄДРПОУ (витяг станом н а 26.05.10р.), які повернулись до суд у з відміткою пошти про невру чення адресату.
Відповідно до ч. 3 ст. 4 Закону України «Про державну реєст рацію юридичних осіб та фізи чних осіб - підприємців»зм іни до установчих докуме нтів юридичної особи, а також зміна прізвища та/або імені, та/або по батькові (далі - імені) або місця прожи вання фізичної особи - пі дприємця підлягають обов 'язковій державній реєстраці ї шляхом внесення відповідни х змін до записів Єдиного дер жавного реєстру в порядку, вс тановленому цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 18 вищев казаного Закону якщо відомос ті, які підлягають внесенню д о Єдиного державного реєстру , були внесені до нього, то так і відомості вважаються досто вірними і можуть бути викори стані в спорі з третьою особо ю, доки до них не внесено відпо відних змін.
З огляду на зазначене, суд вважає, що відповідач повідо млений належним чином, за так их обставин, неприбуття в суд ове засідання представника в ідповідача не є перешкодою д ля розгляду справи.
Дослідивши матеріали спра ви, суд
В С Т А Н О В И В :
Мале виробничо - то ргівельне підприємство у фор мі Товарства з обмеженою від повідальністю «Аскольт - Ко мерс»Лтд зареєстровано у Дес нянській районній у м. Києві д ержавній адміністрації 17.02.1995р . та перебуває на обліку у ДПІ у Деснянському районі м. Києв а з 28.02.95р. за №857.
Підставою для звернення з позовом у справі є неподанн я відповідачем звітності біл ьше року до податкових орган ів, про що свідчить наявна в м атеріалах справи довідка ДП І у Деснянському районі м. Ки єва №2169 від 31.03.10р.
Відповідно до статті 67, 68 Ко нституції України кожен зоб ов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах в становлених законом (ст. 67), кож ен зобов' язаний неухильно д одержуватися Конституції Ук раїни та законів України, не п осягати на права і свободи, че сть і гідність інших людей. Не знання законів не звільняє в ід юридичної відповідальнос ті (ст. 68).
Частиною 1 ст. 9 Закону Укр аїни «Про систему оподаткува ння»передбачено обов'язок пл атників податків і зборів (об ов'язкових платежів) вести бу хгалтерський облік, складат и звітність про фінансово-г осподарську діяльність і заб езпечувати її зберігання у т ерміни, встановлені законами ; подавати до державних подат кових органів та інших держа вних органів відповідно до з аконів декларації, бухгалтер ську звітність та інші докум енти і відомості, пов'язані з о бчисленням і сплатою податкі в і зборів (обов'язкових плате жів); сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язков их платежів) у встановлені за конами терміни, допускати по садових осіб державних подат кових органів до обстеження приміщень, що використовують ся для одержання доходів чи п ов' язані з утриманням об' є ктів оподаткування, а також д ля перевірок з питань обчисл ення і сплати податків і збор ів (обов' язкових платежів).
Частиною 2 статті 38 Закон у України «Про державну реєс трацію юридичних осіб та фіз ичних осіб - підприємців»пе редбачено, що підставою для постановлення судового р ішення щодо припинення юрид ичної особи є неподання прот ягом року органам державної податкової служби податкови х декларацій, документів фін ансової звітності відповідн о до закону.
В силу п. 17 ст. 11 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні» органам дер жавної податкової служби над ано право звертатися у перед бачених законом випадках до суду з заявою (позовною заяво ю) про скасування державної р еєстрації суб'єкта підприємн ицької діяльності.
Відповідно до ч. 1 ст. 59 Господарського кодексу Укра їни припинення діяльності су б'єкта господарювання здійсн юється шляхом його реорганіз ації (злиття, приєднання, поді лу, перетворення) або ліквіда ції - за рішенням власника (вла сників) чи уповноважених ним органів, за рішенням інших ос іб - засновників суб'єкта госп одарювання чи їх правонаступ ників, а у випадках, передбаче них цим Кодексом, - за рішенням суду.
Статтею 238 Господарськ ого кодексу України передбач ено, що за порушення встановл ених законодавчими актами пр авил здійснення господарськ ої діяльності до суб'єктів го сподарювання можуть бути зас тосовані уповноваженими орг анами державної влади або ор ганами місцевого самоврядув ання адміністративно-господ арські санкції, тобто заходи організаційно-правового або майнового характеру, спрямо вані на припинення правопору шення суб'єкта господарюванн я та ліквідацію його наслідк ів. Види адміністративно-гос подарських санкцій, умови та порядок їх застосування виз начаються цим Кодексом, інши ми законодавчими актами. Адм іністративно-господарські с анкції можуть бути встановле ні виключно законами.
Згідно зі ст. 239 Господа рського кодексу України до т аких санкцій віднесено, зокр ема, скасування державної ре єстрації та ліквідація суб' єкта господарювання.
Скасування державної реєстрації суб'єкта господа рювання провадиться за рішен ням суду, що є підставою для лі квідації даного суб'єкта гос подарювання відповідно до ст атті 59 Господарського кодекс у України.
За наведених обстави н та приймаючи до уваги те, що факт неподання звітності під тверджується матеріалами сп рави, відповідачем не спрост ований - вимоги позивача обґр унтовані та підлягають задов оленню.
Керуючись ст. 124 Консти туції України, Законом Украї ни «Про систему оподаткуванн я», Законом України «Про держ авну реєстрацію юридичних ос іб та фізичних осіб - підпри ємців», Законом України «Про державну податкову службу в Україні», ст.ст. 69-71, 94, 158-163, 254 Кодек су адміністративного судочи нства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
позов задовольнити.
Припинити державну реєст рацію юридичної особи Малого виробничо - торгівельного п ідприємства у формі Товарств а з обмеженою відповідальніс тю «Аскольт - Комерс»Лтд (02232, м . Київ, вул.. Бальзака, 92/а, кв. 61, ко д ЄДРПОУ 22898208).
У день набрання постаново ю законної сили направити її державному реєстратору Десн янського району м. Києва для в несення запису щодо цього су дового рішення, повідомлення органів, визначених у ч. 3 ст. 38 З акону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців »та вчинення дій щодо провед ення процедури припинення де ржавної реєстрації юридично ї особи у встановленому зако ном порядку.
Дана постанова набирає зак онної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, встановл еного Кодексом адміністрати вного судочинства України, я кщо таку заяву не було подано .
Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з дня її складення в повному об сязі за правилами, встановле ними ст. ст. 185-187 КАС України, шля хом подання через суд першої інстанції заяви про апеляці йне оскарження з наступним п оданням протягом двадцяти дн ів апеляційної скарги. Апеля ційна скарга може бути подан а без попереднього подання з аяви про апеляційне оскаржен ня, якщо скарга подається у ст рок, встановлений для поданн я заяви про апеляційне оскар ження.
Суддя Шелест С.Б.
Постанова складена в повному обсязі: 15.06.10р.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 14.06.2010 |
Оприлюднено | 28.07.2010 |
Номер документу | 9927348 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Шелест С.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні