Постанова
від 07.07.2021 по справі 910/1344/21
ПІВНІЧНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПІВНІЧНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

вул. Шолуденка, буд. 1, літера А, м. Київ, 04116, (044) 230-06-58 inbox@anec.court.gov.ua

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"07" липня 2021 р. Справа№ 910/1344/21

Північний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого: Іоннікової І.А.

суддів: Михальської Ю.Б.

Тарасенко К.В.

за участю секретаря судового засідання Тарнавського В.Б.

за участю представника(-ів) згідно протоколу судового засідання від 07.07.2021

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Ост-Вест Експрес"

на рішення Господарського суду міста Києва від 23.03.2021 (повний текст рішення складено 01.04.2021)

у справі №910/1344/21 (суддя Паламар П.І.)

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Ост-Вест Експрес"

до Київської міської ради

про зміну договору,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ост-Вест Експрес" звернулося до Господарського суду міста Києва з позовом до Київської міської ради, в якому просить визнати укладеним договір про внесення змін до договору оренди земельної ділянки від 26.06.2015, укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю "Ост-Вест Експрес" та Київською міською радою в редакції позивача.

Короткий зміст оскаржуваного рішення суду першої інстанції

Рішенням Господарського суду міста Києва від 23.03.2021 у позові відмовлено.

Відмовляючи у задоволенні позову суд першої інстанції виходив з того, що позивачем не надано доказів наявності обставин, які в силу вищезгаданих вимог закону дають підстави для зміни договору оренди земельної ділянки.

Крім того, місцевим господарський судом зазначено, що зі змісту спірного договору оренди земельної ділянки від 26.06.2015 вбачається, що останній не містить умов, які б визначали, що розмір орендної плати за земельну ділянку має відповідати встановленому законодавством мінімальному розміру.

За таких обставин суд першої інстанції дійшов висновку про те, що зміна рішенням Київської міської ради № 24/24 "Про бюджет міста Києва на 2021 рік" від 24.12.2020 розміру раніше встановлених мінімальних ставок орендної плати за земельні ділянки комунальної власності територіальної громади м. Києва не тягне для сторін обов`язкової зміни розміру орендної плати за цим договором.

Не погоджуючись із прийнятим рішенням, Товариство з обмеженою відповідальністю "Ост-Вест Експрес" звернулося до Північного апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати рішення Господарського суду міста Києва від 23.03.2021, ухвалити нове рішення, яким позов задовольнити в повному обсязі та визнати укладеним договір про внесення змін до договору оренди земельної ділянки від 26.05.2015, укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю "Ост-Вест Експрес" та Київською міською радою відповідно до змісту прохальної частини апеляційної скарги.

Короткий зміст апеляційної скарги та узагальнення її доводів

Підставою для скасування рішення суду першої інстанції позивач зазначає про те, що судом першої інстанції не було застосовано до спірних правовідносин п. 14.1.147., п. 14.1 ст. 147 Податкового кодексу України, ч. 2 ст. 632, частини 1, 2 ст. 651 Цивільного кодексу України, ст. 30 Закону України "Про оренду землі", також необґрунтовано не встановлено наявність підстав для внесення змін до договору оренди в частині зміни розміру орендної плати, у зв`язку зі зміною мінімальних розмірів орендної плати на підставі п. 4.8 договору оренди.

Узагальнений виклад позицій інших учасників справи

Відповідач не скористався правом подати відзиви на апеляційну скаргу, хоча був належним чином повідомлений про розгляд апеляційної скарги, ухвалою Північного апеляційного господарського суду від 23.04.2021. Неподання відзиву не перешкоджає розгляду апеляційної скарги по суті, що насамперед узгоджується ч. 3 ст. 263 Господарського процесуального кодексу України.

Дії суду апеляційної інстанції щодо розгляду апеляційної скарги по суті

Згідно витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 20.04.2021 апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Ост-Вест Експрес" на рішення Господарського суду міста Києва від 23.03.2021 у справі №910/1344/21 передано для розгляду колегії суддів у складі: головуючий суддя - Іоннікова І.А., судді: Михальська Ю.Б., Тарасенко К.В.

Ухвалою Північного апеляційного господарського суду від 23.04.2021 відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю "Ост-Вест Експрес" на рішення Господарського суду міста Києва від 23.03.2021 у справі №910/1344/21; розгляд апеляційної скарги призначено на 02.06.2021.

Ухвалою Північного апеляційного господарського суду, занесеною до протоколу судового засідання від 02.06.2021, в судовому засіданні оголошено перерву на 07.07.2021.

В судове засідання, яке відбулося 07.07.2021 з`явилися представники позивача та відповідача, які підтримали свої правові позиції, щодо апеляційної скарги.

Вивчивши матеріали справи, заслухавши пояснення сторін, розглянувши доводи апеляційної скарги, дослідивши докази, проаналізувавши на підставі встановлених фактичних обставин справи правильність застосування судом першої інстанції норм законодавства, Північний апеляційний господарський суд встановив наступне.

Обставини справи, встановлені судом першої інстанції та перевірені судом апеляційної інстанції

26.06.2015 між позивачем та відповідачем було укладено договір оренди земельної ділянки, згідно з яким відповідач на підставі рішення Київської міської ради № 414/414 від 20.11.2014 передав позивачу у строкове платне користування земельну ділянку, яка належить до земель комунальної власності територіальної громади м. Києва на підставі Закону України № 5245-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності" від 06.09.2012, загальною площею 3,5703 га по вул. В.Хвойки, 18/14 в Оболонському районі м. Києва (кадастровий номер 8000000000:78:136:0003) для експлуатації та обслуговування будівель і споруд майнового комплексу.

Відповідно до умов п.п. 4.2., 4.3. договору річна орендна плата за земельну ділянку встановлюється у розмірі 5% від її нормативної грошової оцінки. У випадку, коли розташовані на земельній ділянці будівлі, споруди або їх частини здаються в оренду іншим суб`єктам, орендна плата за земельну ділянку встановлюється у розмірі 10% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки або її частини, що припадає на орендовані площі будівель, споруд або їх частин. Обчислення розміру орендної плати за земельну ділянку здійснюється з урахуванням цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством.

Розмір орендної плати може змінюватись за згодою сторін шляхом прийняття відповідного рішення Київською міською радою, внесення змін до цього договору та з урахуванням п. 4.4. договору.

Згідно п. 4.4. договору розмір орендної плати змінюється шляхом прийняття відповідного рішення Київською міською радою, якщо орендна ставка визначена у п. 4.2. договору нижча, ніж мінімальна орендна ставка визначена чинним законодавством України. Після прийняття відповідного рішення Київської міської ради та доведення даного рішення до орендаря для ознайомлення, орендар зобов`язаний сплачувати орендну плату відповідно до нової орендної ставки.

Розмір орендної плати переглядається у разі зміни умов господарювання, передбачених договором, зміни розмірів земельного податку, зміни мінімального розміру орендної плати, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами, та у інших випадках, передбачених законом, за згодою сторін, але не частіше, ніж один раз у рік. Після прийняття відповідного рішення Київської міської ради орендар зобов`язаний сплачувати орендну плату відповідно до нової орендної ставки (п. 4.8. договору).

У січні 2021 року позивач листом № 1 запропонував відповідачу укласти договір про внесення змін від 14 січня 2021 р. до договору оренди земельної ділянки, надіславши проект відповідного договору.

Вимоги про внесення змін до договору обґрунтовані позивачем прийняттям відповідачем рішення № 24/24 "Про бюджет міста Києва на 2021 рік" від 24.12.2020, яким встановлено мінімальні розміри орендної плати за земельні ділянки комунальної власності територіальної громади м. Києва (у відсотках від нормативної грошової оцінки), та які є меншими ніж були встановлені рішенням Київської міської ради № 60/925 "Про бюджет міста Києва на 2015 рік" від 28.01.2015, чинного на час укладення спірного договору.

Рішенням Господарського суду міста Києва від 23.03.2021 у позові відмовлено.

Мотиви та джерела права, з яких виходить суд апеляційної інстанції при прийнятті постанови

В силу вимог частин 1, 2, 5 статті 269 Господарського процесуального кодексу України, суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції досліджує докази, що стосуються фактів, на які учасники справи посилаються в апеляційній скарзі та (або) відзиві на неї. В суді апеляційної інстанції не приймаються і не розглядаються позовні вимоги та підстави позову, що не були предметом розгляду в суді першої інстанції.

Колегія суддів, беручи до уваги межі перегляду справи у апеляційній інстанції, вивчивши доводи апеляційної скарги, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права при прийнятті оскарженого рішення, дійшла висновку про те, що апеляційна скарга позивача підлягає задоволенню, а оскаржене рішення місцевого господарського суду підлягає скасуванню з наступних підстав.

Надаючи в процесі апеляційного перегляду оцінку обставинам справи в їх сукупності, колегія суддів не погоджується з висновками місцевого господарського суду, зважаючи на наступне.

Предметом спору є внесення змін до договору оренди земельної ділянки від 26.06.2015, укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю "Ост-Вест Експрес" та Київською міською радою в редакції позивача.

Розмір земельного податку визначено в п. 288.5.1. п. 228.5 ст. 288 Податкового кодексу України, відповідно до якого розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу: 288.5.1. не може бути меншою за розмір земельного податку, для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено, - у розмірі не більше З відсотків їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки.

Поняття "мінімальний розмір орендної плати" не визначено в п. 288.5.1. п. 228.5 ст. 288 Податкового кодексу України або в інших нормах Податкового кодексу України.

Відповідно до п. 10.1.1 п. 10.1 ст. 10 Податкового кодексу України до місцевих податків належать: податок на майно.

За змістом з п. 10.2-1 ст. 10 Податкового кодексу України місцеві ради обов`язково установлюють єдиний податок та податок на майно (в частині транспортного податку та плати за землю, крім земельного податку за лісові землі).

Згідно з п. 265.1.3 п. 265.1 ст.265 Податкового кодексу України податок на майно складається з: плати за землю.

В силу вимог п. 14.1.147. п. 14.1 ст. 147 Податкового кодексу України плата за землю - обов`язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Відповідно до п.п. 12.4.1. п. 12.4 ст. 12 Податкового кодексу України до повноважень сільських, селищних, міських рад та рад об`єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, щодо податків та зборів належать: 12.4.1. встановлення ставок місцевих податків та зборів в межах ставок, визначених цим Кодексом.

Отже, орендна плата є формою плати за землю, яка є місцевим податком. Ставки орендної плати за земельні ділянки комунальної власності встановлюються місцевою радою для відповідної території. В даному випадку відповідач встановлює ставки орендної плати за користування земельними ділянками, розташованими на території м. Києва.

Відповідно до ст. 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.

За правилами ст. 73 Закону України "Про місцеве самоврядування" акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов`язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Згідно з ч. 3 ст. 23 Господарського кодексу України правові акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування, прийняті в межах їх повноважень, є обов`язковими для виконання усіма учасниками господарських відносин, які розташовані або здійснюють свою діяльність на відповідній території.

Отже, ставки орендної плати, які встановлюються рішеннями органів місцевого самоврядування, є обов`язковими на відповідній території та є мінімальними розмірами орендної плати, які є відмінними від розмірів земельного податку, встановлених п. п. 288.5.1. п. 228.5 ст. 288 Податкового кодексу України.

На момент укладення договору оренди мінімальні розміри орендної плати були встановлені рішенням Київської міської ради "Про бюджет міста Києва на 2015 рік" від 28.01.2015 №60/925.

В п. 28 вказаного рішення Київської міської ради "Про бюджет міста Києва на 2015 рік" було вказано установити розміри орендної плати за земельні ділянки згідно з додатком 10 до цього рішення.

Додатком 10 "Розміри орендної плати за земельні ділянки (у відсотках від нормативної грошової оцінки)" до рішення Київської міської ради "Про бюджет міста Києва на 2015 рік" було визначено розмір орендної плати за видом діяльності: складське господарство - 5 (п`ять) відсотків (п. 12); купівля, продаж, надання в оренду й експлуатацію нерухомого майна, операції з нерухомим майном - 10 (десять) відсотків (п. 18).

До видів діяльності, які здійснюються Товариством з обмеженою відповідальністю "Ост-Вест Експрес" належить діяльність за кодом КВЕД 52.10 "складське господарство" та за кодом КВЕД 68.20 "Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна".

Таким чином на момент укладення договору оренди сторони виходили з мінімальних розмірів орендної плати, встановлених для земельних ділянок комунальної власності на території м. Києва для виду діяльності складське господарство - 5 % та для здачі в оренду - 10 % .

24.12.2020 Київська міська рада прийняла рішення від 24.12.2020 № 24/24 "Про бюджет міста Києва на 2021 рік" (надалі по тексту - рішення Київської міської ради "Про бюджет міста Києва на 2021 рік").

Пунктом 19.12. рішення Київської міської ради "Про бюджет міста Києва на 2021 рік" вирішено встановити мінімальні розміри орендної плати за земельні ділянки комунальної власності територіальної громади міста Києва при укладанні та внесенні змін до договорів оренди земельних ділянок згідно з додатком 11 до цього рішення.

Додатком 11 до рішення Київської міської ради "Про бюджет міста Києва на 2021 рік" від 24.12.2020 № 24/24 встановлено мінімальні розміри орендної плати за земельні ділянки комунальної власності територіальної громади міста Києва (у відсотках від нормативної грошової оцінки).

Відповідно до додатку 11 ставки орендної плати за використання земельних ділянок з призначенням: надання в оренду та експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна (код не встановлено) - 5 %, для інших видів, що не увійшли до переліку (код не встановлено) - 3%.

Отже, з 2021 мінімальні розміри орендної плати за земельні ділянки комунальної власності на території м. Києва зменшились: для земельних ділянок, що надаються в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна з 10 % до 5 %, та за іншими видами використання (в тому числі складське господарство) з 5% до 3%.

Між тим, зміни мінімального розміру орендної плати є підставою для перегляду розміру орендної плати відповідно до п. 4.8. Договору оренди.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.

Згідно ч. 2 ст. 632 Цивільного кодексу України зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

Відповідно до вимог ст. 30 Закону України "Про оренду землі" зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Статтею 188 Господарського Кодексу України встановлено, що сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.

Як роз`яснено в п. 2.19 Постанови Пленуму Верховного господарського суду України від 17.05.2011 № 6 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, які виникають з земельних правовідносин" "2.19...надсилання відповідачеві пропозицій щодо внесення змін до договору оренди є правом, а не обов`язком позивача, тому недотримання останнім вимог частини другої статті 188 ГК України щодо надсилання іншій стороні пропозицій про зміну умов договору не позбавляє його права звернутися до господарського суду з позовом про зміну умов договору. ".

П. 4.8 договору оренди передбачено підставу для зміни договору оренди у випадку зміни мінімальних розмірів орендної плати. Оскільки відповідач відмовився внести зміни до договору оренди в позасудовому порядку, вказане є підставою для зміни договору оренди в частині зменшення розмірів орендної плати, визначених п. 4.2 договору оренди в судовому порядку.

Таким чином, не відповідають обставинам справи висновки суду першої інстанції про відсутність обставин, які дають підстави для перегляду умов договору оренди в частині розміру орендної плати. Такі висновки спростовуються положеннями п. 4.8 Договору оренди, який передбачає як підставу перегляду розміру орендної плати зміну мінімальних розмірів орендної плати.

Пунктом 19.12, додатком № 11 Рішення Київської міської ради "Про бюджет міста Києва на 2021 рік" мінімальні розміри орендної плати за земельні ділянки комунальної власності територіальної громади міста Києва були змінені порівняно з розмірами орендної плати за земельні ділянки комунальної власності територіальної громади міста Києва, встановлені п. 28, Додатком № 10 рішення Київської міської ради "Про бюджет міста Києва на 2015 рік" від 28.01.2015 № 60/925, яке діяло на момент укладення між сторонами Договору оренди. Вказані мінімальні розміри були зменшені: для земельних ділянок, що надаються в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна з 10 % до 5 %, для земельних ділянок з іншим цільовим призначенням з 5% до 3%, вказане є підставою для внесення змін до п. 4.2. договору оренди.

З огляду на вищенаведене судова колегія дійшла висновку про те, що судом першої інстанції не було застосовано до спірних правовідносин п. 14.1.147. п. 14.1 ст. 147 Податкового кодексу України, ч. 2 ст. 632, ч. ч. 1, 2 ст. 651 Цивільного кодексу України, ст. 30 Закону України "Про оренду землі", необґрунтовано не встановлено наявність підстав для внесення змін до договору оренди в частині зміни розміру орендної плати у зв`язку зі зміною мінімальних розмірів орендної плати на підставі п. 4.8. договору оренди.

За вказаних обставин позовні вимоги позивача стосовно внесення змін до договору є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Підсумовуючи вищевикладене, колегія суддів зазначає, що суд першої інстанції не надав належної оцінки доводам позивача та не здійснив аналіз вище наведених положень Цивільного кодексу України, Податкового кодексу України, Закону України "Про оренду землі", внаслідок чого припустився помилкового висновку про безпідставність позовних вимог позивача.

За встановлених апеляційним судом обставин справи рішення місцевого господарського суду, яке прийняте при невідповідності висновків суду обставинам справи, призвело до порушення норм матеріального права, внаслідок чого підлягає скасуванню з прийняттям нового рішення про задоволення позову.

Наведені в апеляційній скарзі доводи є документально обґрунтованими та такими, що неналежним чином досліджені судом першої інстанції при розгляді даної справи.

Аналізуючи питання обсягу дослідження доводів скаржника та їх відображення у рішенні суду, питання вичерпності висновків господарського суду першої інстанції, суд апеляційної інстанції ураховує, що Європейський суд з прав людини у рішенні від 10.02.2010 у справі "Серявін та інші проти України" зауважив, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях, зокрема, судів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод (далі - Конвенція) зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожний аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною залежно від характеру рішення. У справі "Трофимчук проти України" Європейський суд з прав людини також зазначив, що хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, це не можна розуміти як вимогу детально відповідати на кожен довід. Таким чином, питання, чи виконав суд свій обов`язок щодо подання обґрунтування, що випливає зі статті 6 Конвенції, може бути визначено тільки у контексті конкретних обставин справи.

Відповідно до ч. 1 ст. 277 Господарського процесуального кодексу України, підставами для скасування судового рішення повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни судового рішення є: не з`ясування обставин, що мають значення для справи; недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, встановленим обставинам справи; порушення норм процесуального права або неправильне застосування норм матеріального права.

Висновки за результатами апеляційної скарги

За викладених обставин, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції невірно застосував норми матеріального права, крім того не з`ясував обставини, що мають значення для справи, висновки, викладені у оскаржуваному судовому рішенні, не відповідають обставинам справи, а тому апеляційна скарга підлягає задоволенню, а рішення суду - скасуванню з прийняттям нового рішення про задоволення позову.

У зв`язку із задоволенням апеляційної скарги, відповідно до ст. 129 Господарського процесуального кодексу України, витрати по сплаті судового збору за її подання і розгляд покладаються на відповідача.

Керуючись ст.ст. 129, 269, 275, 277, 281 - 284 Господарського процесуального кодексу України, Північний апеляційний господарський суд,

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Ост-Вест Експрес" задовольнити.

Рішення Господарського суду міста Києва від 23.03.2021 у справі №910/1344/21 скасувати та прийняти нове рішення, яким:

"Позовні вимоги задовольнити.

Визнати укладеним договір про внесення змін до договору оренди земельної ділянки від 26.06.2015, укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю "Ост-Вест Експрес" та Київською міською радою в наступній редакції:

ДОГОВІР

ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН

до Договору оренди земельної ділянки від 26.06.2015

Місто Київ, року

Київська міська рада, код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України 22883141, місцезнаходження: м. Київ, вул. Хрещатик, буд 36 - далі у тексті - "Орендодавець", в особі Київського міського голови Кличка Віталія Володимировича, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_2, що діє на підставі ст. 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", - з однієї сторони, та

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ост-Вест Експрес", код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України 35094092, місцезнаходження: м. Київ, вул. Вікентія Хвойки, буд. 18/14, - далі у тексті "Орендар", в особі Генерального директора, громадянина Німеччини ОСОБА_1 , зареєстрованого в Україні за адресою: АДРЕСА_1 , який діє на підставі Статуту - з другої сторони,

уклали цей договір про внесення змін до Договору оренди земельної ділянки від 26.06.2015, укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю "Ост-Вест Експрес" та Київською міською радою, посвідченого приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Кравченко Н.П. та зареєстрований в реєстрі за № 148 (далі у тексті - "Договір про внесення змін" та "Договір оренди" відповідно) про нижченаведене:

1. Сторони дійшли згоди внести зміни до аб. 1 її. 4.2 Договору, а саме слова та цифри "у розмірі 5 (п`яти) відсотків" замінити на слова та цифри "у розмірі 3 (трьох) відсотків".

2. Сторони дійшли згоди внести зміни до аб. 2 п. 4.2 Договору, а саме слова та цифри "у розмірі 10 (десяти) відсотків" замінити на слова та цифри "у розмірі 5 (п`яти) відсотків".

3. Інші умови Договору залишаються без змін.

4. Даний Договір про внесення змін набирає чинності з моменту його нотаріального посвідчення і є невід`ємною частиною Договору та діє протягом строку дії Договору.

5. Договір про внесення змін складений у трьох примірниках. Один примірник - для зберігання у Орендаря, один - для Орендодавця (знаходиться на зберіганні у Департаменті земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), один - для зберігання у нотаріуса.

ПІДПИСИ СТОРІН

ОРЕНДОДАВЕЦЬ ОРЕНДАР

Київський міський голова Генеральиий директор

Стягнути з Київської міської ради (01044, місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36; код ЄДРПОУ 22883141) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Ост-Вест Експрес" (04080, місто Київ, вулиця Вікентія Хвойки, будинок 18/14; код ЄДРПОУ 35094092) судовий збір за подання позовної заяви у розмірі 2270,00 грн (дві тисячі двісті сімдесят грн 00 коп). "

Стягнути з Київської міської ради (01044, місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36; код ЄДРПОУ 22883141) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Ост-Вест Експрес" (04080, місто Київ, вулиця Вікентія Хвойки, будинок 18/14; код ЄДРПОУ 35094092) судовий збір за подання апеляційної скарги у розмірі 3405,00 грн (три тисячі чотириста п`ять грн 00 коп).

Видачу наказів доручити Господарському суду міста Києва.

Матеріали справи №910/1344/21 повернути до Господарського суду міста Києва.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття і може бути оскаржена до Верховного Суду у порядку та строк, передбачений ст.ст. 287 - 289 ГПК України.

Повний текст постанови складено та підписано 30.08.2021 після виходу суддів із відпусток.

Головуючий суддя І.А. Іоннікова

Судді Ю.Б. Михальська

К.В. Тарасенко

СудПівнічний апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення07.07.2021
Оприлюднено01.09.2021
Номер документу99274970
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/1344/21

Постанова від 14.12.2021

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Чумак Ю.Я.

Ухвала від 25.10.2021

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Чумак Ю.Я.

Ухвала від 27.09.2021

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Чумак Ю.Я.

Постанова від 07.07.2021

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Іоннікова І.А.

Ухвала від 23.04.2021

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Іоннікова І.А.

Рішення від 23.03.2021

Господарське

Господарський суд міста Києва

Паламар П.І.

Ухвала від 08.02.2021

Господарське

Господарський суд міста Києва

Паламар П.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні