Постанова
від 16.04.2010 по справі 2а-17034/09/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

16 квітня 2010 року 09:33 № 2а-17034/09/2670

Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі с удді Кузьменка В.А., за участю секретаря Хижняк І. В. та предс тавників:

позивача: Компанець Т. Б.;

відповідача: не з' явилися

розглянувши у судовому зас іданні адміністративну спра ву

за позовом Управління Пенсійного фо нду України в Голосіївському районі міста Києва

до Товариства з обмеженою ві дповідальністю “Асса Громо”

про стягнення заборгованост і

На підставі частини тре тьої статті 160 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни в судовому засіданні 16 кві тня 2010 року проголошено вступ ну та резолютивну частини по станови.

О Б С Т А В И Н И С П Р А В И :

23 грудня 2009 року (відпов ідно до відмітки канцелярії) Управління Пенсійного фонду України в Голосіївському ра йоні міста Києва (далі по текс ту - позивач, УПФУ) звернулос я до Окружного адміністратив ного суду міста Києва з адмін істративним позовом до Товар иства з обмеженою відповідал ьністю “Асса Громо” (далі по т ексту - відповідач, ТОВ “Асс а Громо”), в якому просить стяг нути заборгованість по сплат і страхових внесків на загал ьнообов' язкове державне пе нсійне страхування у розмірі 5 853,93 грн., а також фінансових са нкцій за неподання розрахунк у сум страхових внесків у роз мірі 170,00 грн. на загальну суму з аборгованості у розмірі 6 023,93 г рн.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва від 25 грудня 2009 року відкрито п ровадження в адміністративн ій справі №2а-17034/09/2670, закінчено п ідготовче провадження та при значено справу до судового р озгляду на 16 лютого 2010 року, як е відкладалося на 16 квітня 2010 р оку, у зв' язку з неприбуттям представників відповідача.

Відповідач відзиву на позо в не надав, явку своїх предста вників в судове засідання не забезпечив, хоча про час та мі сце розгляду справи був пові домлений належним чином. У зв ' язку з нез' явленням предс тавників відповідача розгля д справи відкладався, ухвала про призначення розгляду сп рави та повістки направлялис я відповідачу за адресою, вне сеною відповідачем до Єдиног о державного реєстру юридичн их осіб та фізичних осіб-підп риємців. Відповідно до зміст у частини другої статті 17, час тини першої статті 18 Закону Ук раїни “Про державну реєстрац ію юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців” та з ур ахуванням положень частини в осьмої статті 35 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни така адреса вважається достовірною, а повістка, напр авлена за нею, врученою юриди чній особі.

Відповідно до положень ста тті 128 Кодексу адміністративн ого судочинства України спра ва вирішується на підставі н аявних в ній доказів.

Розглянувши подані докуме нти і матеріали, заслухавши п ояснення представника позив ача, всебічно і повно з' ясув авши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об ' єктивно оцінивши докази, я кі мають юридичне значення д ля розгляду справи і вирішен ня спору по суті, Окружний адм іністративний суд міста Києв а, -

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмежено ю відповідальністю “Асса Гро мо” зареєстроване в Управлін ні Пенсійного фонду України в Голосіївському районі міст а Києва в якості платника стр ахових внесків на загальнооб ов' язкове державне пенсійн е страхування.

Відповідно до матеріалів с прави ТОВ “Асса Громо” має за боргованість зі сплати до бю джету страхових внесків на з агальнообов' язкове держав не пенсійне страхування у ро змірі 6 023,93 грн., в т.ч.: 1) 5 853,93 грн. ос новного боргу по страховим в нескам на загальнообов' язк ове державне пенсійне страху вання, 2) фінансових санкцій за неподання розрахунку сум ст рахових внесків у розмірі 170,00 грн., яка виникла на підставі п рийнятого позивачем рішення за №2402 від 17 вересня 2009 року.

Правовідносини, що виникаю ть між суб' єктами системи з агальнообов' язкового держ авного пенсійного страхуван ня, визначають коло осіб, які п ідлягають державному пенсій ному страхуванню, платників страхових внесків, їх права т а обов' язки, порядок нараху вання, обчислення та сплати с трахових внесків, стягнення заборгованості за цими внеск ами, умови набуття права та по рядок визначення розмірів пе нсійних виплат і регулюються Законом України “Про загаль нообов' язкове державне пен сійне страхування”.

Відповідно до пункту 1 статт і 14 Закону України “Про загаль нообов' язкове державне пен сійне страхування” (тут і дал і по тексту нормативно-право ві акти в редакції на момент в иникнення правовідносин) роб отодавці: підприємства, уста нови і організації, створені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності т а господарювання, об'єднання громадян, профспілки, політи чні партії (у тому числі філії , представництва, відділення та інші відокремлені підроз діли зазначених підприємств , установ, організацій, об' єд нань громадян, профспілок, по літичних партій, які мають ок ремий баланс і самостійно ве дуть розрахунки із застрахов аними особами), фізичні особи - суб' єкти підприємницько ї діяльності та інші особи (вк лючаючи юридичних та фізични х осіб - суб' єктів підприєм ницької діяльності, які обра ли особливий спосіб оподатку вання (фіксований податок, єд иний податок, фіксований сіл ьськогосподарський податок , придбали спеціальний торго вий патент), які використовую ть працю фізичних осіб на умо вах трудового договору (конт ракту) або на інших умовах, пер едбачених законодавством, аб о за договорами цивільно-пра вового характеру, - для осіб, з азначених у пунктах 1, 10, 15 статт і 11 цього Закону, є страхуваль никами відповідно до положен ь цього Закону.

Частиною першою статті 15 За кону України “Про загальнооб ов' язкове державне пенсійн е страхування” передбачено, що страхувальники, зазначені в статті 14 цього Закону є плат никами страхових внесків до солідарної системи.

Згідно з абзацом 1 частини п ершої статті 19 Закону України “Про загальнообов' язкове д ержавне пенсійне страхуванн я” для роботодавця страхові внески до солідарної системи нараховуються на суми факти чних витрат на оплату праці (г рошового забезпечення) праці вників, що включають витрати на виплату основної і додатк ової заробітної плати та інш их заохочувальних та компенс аційних виплат, у тому числі в натуральній формі, які визна чаються згідно з нормативно- правовими актами, прийнятими відповідно до Закону Україн и “Про оплату праці”, виплату винагород фізичним особам з а виконання робіт (послуг) за у годами цивільно-правового ха рактеру, що підлягають обкла денню податком на доходи фіз ичних осіб, а також на суми опл ати перших п' яти днів тимча сової непрацездатності, яка здійснюється за рахунок кошт ів роботодавця, та допомоги п о тимчасовій непрацездатнос ті.

З урахуванням викладеного , відповідно до положень Зако ну України “Про загальнообов ' язкове державне пенсійне с трахування” ТОВ “Асса Громо” є платником страхових внеск ів на загальнообов' язкове д ержавне пенсійне страхуванн я та несе обов' язки з нараху вання, обчислення і сплати ст рахових внесків в установлен і строки та в повному обсязі.

Відповідно до частини шост ої статті 20 Закону України “Пр о загальнообов' язкове держ авне пенсійне страхування” с трахувальники зобов' язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний б азовий звітний період, не піз ніше ніж через 20 календарних д нів із дня закінчення цього п еріоду. Для страхувальників, зазначених у частині першій статті 14 цього Закону базовим звітним періодом є календар ний місяць.

Судом встановлено, що відпо відно до розрахунків суми ст рахових внесків на загальноо бов' язкове державне пенсій не страхування, що підлягали сплаті, даних картки особово го рахунку страхувальника юр идичної особи, яка має найман их працівників, рішення за №240 2 від 17 вересня 2009 року, заборгов аність по сплаті страхових в несків на загальнообов' язк ове державне пенсійне страху вання та фінансові санкції з а неподання розрахунку сум с трахових внесків складає 6 023,93 грн.

Відповідно до абзаців 1-2 час тини третьої статті 106 Закону України “Про загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування” територіальні орг ани Пенсійного фонду за форм ою і у строки, визначені правл інням Пенсійного фонду, надс илають страхувальникам, які мають недоїмку, вимоги про її сплату. Вимоги про сплату нед оїмки є виконавчим документо м.

УПФУ надіслало відповідач у вимоги: від 01 червня 2009 року № Ю-1620у про сплату заборгованос ті зі сплати страхових внеск ів у розмірі 2 126,08 грн., яку відпо відачем отримано 20 липня 2009 ро ку (відповідно до корінця вим оги про сплату недоїмки по ст раховим внескам) та від 01 жовт ня 2009 року №Ю-1620у про сплату заб оргованості зі сплати страхо вих внесків у розмірі 3 727,85 грн., яку відповідачем отримано 14 жовтня 2009 року (відповідно до ш тампу на поштовому відправле нні про вручення вимоги) на за гальну суму заборгованості 6 023,93 грн.

Згідно з абзацом 3 частини т ретьої статті 106 Закону Україн и “Про загальнообов' язкове державне пенсійне страхуван ня” протягом десяти робочих днів із дня одержання вимоги про сплату недоїмки страхув альник зобов' язаний сплати ти суми недоїмки та суми фіна нсових санкцій.

В матеріалах справи докази сплати відповідачем суми за боргованості зі сплати страх ових внесків та штрафних (фін ансових) санкцій на загальну суму 6 023,93 грн. протягом десяти робочих днів із дня одержанн я вимоги про сплату відсутні .

Відповідно до абзаців 4-8 час тини третьої статті 106 Закону України “Про загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування” страхувальник у ра зі незгоди з розрахунком сум и недоїмки, зазначеної у вимо зі про сплату недоїмки, узгод жує її з органами Пенсійного фонду в порядку, встановлено му правлінням Пенсійного фон ду, а в разі неузгодження вимо ги із органами Пенсійного фо нду має право на оскарження в имоги в судовому порядку.

Про оскарження вимоги тери торіального органу Пенсійно го фонду про сплату недоїмки до виконавчої дирекції Пенс ійного фонду або в судовому п орядку страхувальник зобов' язаний письмово повідомити в ідповідний територіальний о рган Пенсійного фонду протяг ом трьох робочих днів із дня з вернення до виконавчої дирек ції Пенсійного фонду чи суду .

Узгодження вимоги територ іального органу Пенсійного ф онду про сплату недоїмки зді йснюється на підставі заяви страхувальника, яка розгляда ється територіальним органо м Пенсійного фонду протягом трьох робочих днів після її о тримання, та поданих страхув альником документів, що свід чать про неправильність обчи слення сум недоїмки, зазначе них у вимозі.

У разі узгодження страхува льником вимоги про сплату не доїмки з територіальним орга ном Пенсійного фонду цей орг ан зобов'язаний у строк, визна чений для розгляду заяви стр ахувальника про узгодження в имоги, надіслати йому узгодж ену вимогу про сплату недоїм ки, а страхувальник зобов'яза ний сплатити узгоджену суму недоїмки протягом десяти роб очих днів після отримання уз годженої вимоги.

У разі якщо страхувальник, я кий одержав вимогу територіа льного органу Пенсійного фон ду про сплату недоїмки і прот ягом десяти робочих днів піс ля її отримання не сплатив за значену у вимозі суму недоїм ки разом із застосованою до н ього фінансовою санкцією, вк люченої до вимоги, або не узго див вимогу з відповідним орг аном Пенсійного фонду, або не оскаржив вимогу в судовому п орядку, а також у разі якщо стр ахувальник узгодив вимогу, а ле не сплатив узгоджену суму недоїмки протягом десяти ро бочих днів після отримання у згодженої вимоги, відповідни й орган Пенсійного фонду зве ртається в установленому зак оном порядку і подає вимогу п ро сплату недоїмки до відпов ідного підрозділу державної виконавчої служби. У зазначе них випадках орган Пенсійног о фонду також має право зверн утися до суду чи господарськ ого суду з позовом про стягне ння недоїмки. У разі зверненн я органу Пенсійного фонду з п озовом про стягнення недоїмк и до господарського суду пер едбачені законодавством зах оди досудового врегулювання спорів не застосовуються.

В матеріалах справи відсут ні докази оскарження відпові дачем вимоги територіальног о органу Пенсійного фонду пр о сплату недоїмки від 01 червн я 2009 року №Ю-1620у та від 01 жовтня 20 09 року №Ю-1620 до виконавчої дире кції Пенсійного фонду або в с удовому порядку.

Відповідно до пункту 2 части ни дев' ятої статті 106 Закону України “Про загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування” за несплату (непер ерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перераху вання) страхувальниками стра хових внесків, у тому числі до нарахованих страхувальника ми або територіальними орган ами Пенсійного фонду, викона вчі органи Пенсійного фонду застосовують до страхувальн иків фінансові санкції у виг ляді штрафу у розмірі 10 відсот ків своєчасно не сплачених с ум. Одночасно на суми своєчас но не сплачених (не перерахов аних) страхових внесків і фін ансових санкцій нараховуєть ся пеня в розмірі 0,1 відсотка з азначених сум коштів, розрах ована за кожний день простро чення платежу.

Згідно пункту 5 частини дев' ятої статті 106 Закону України “Про загальнообов' язкове д ержавне пенсійне страхуванн я” за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встано вленою формою або подання не достовірних відомостей, що в икористовуються в системі пе рсоніфікованого обліку та ін шої звітності, передбаченої законодавством, до територіа льних органів Пенсійного фон ду, виконавчі органи Пенсійн ого фонду застосовують до ст рахувальників фінансові сан кції у вигляді штрафу у розмі рі 10 відсотків суми страхових внесків, які були сплачені аб о підлягали сплаті за відпов ідний звітний період, за кожн ий повний або неповний місяц ь затримки подання відомосте й, звітності, але не менше деся ти неоподатковуваних мініму мів доходів громадян, а в разі повторного протягом року та кого порушення - у розмірі 20 ві дсотків зазначених сум та не менше 20 неоподатковуваних мі німумів доходів громадян.

Частиною тринадцятою стат ті 106 Закону України “Про зага льнообов' язкове державне п енсійне страхування” передб ачено, що про нарахування пен і та накладення штрафів, пере дбачених частинами дев' ято ю і десятою цієї статті, посад ові особи виконавчих органів Пенсійного фонду в порядку, в становленому правлінням Пен сійного фонду, виносять ріше ння, які протягом трьох робоч их днів із дня їх винесення на дсилаються страхувальнику, б анку чи організації, яка здій снює виплату і доставку пенс ій.

Суми пені та штрафів, передб ачених частинами дев' ятою і десятою цієї статті, підляга ють сплаті страхувальником, банком чи організацією, яка з дійснює виплату і доставку п енсій, протягом десяти робоч их днів з дня одержання відпо відного рішення. При цьому в ц ей же строк страхувальник, ба нк чи організація, яка здійсн ює виплату і доставку пенсій , має право оскаржити зазначе не рішення до вищого органу П енсійного фонду або в судово му порядку з одночасним обов ' язковим письмовим повідом ленням про це відповідного в иконавчого органу Пенсійног о фонду, яким прийнято це ріше ння.

Оскарження рішення викона вчого органу Пенсійного фонд у про нарахування пені та нак ладання штрафів зупиняє стро ки їх сплати до винесення вищ им органом Пенсійного фонду або судом рішення у справі. Ст роки сплати фінансових санкц ій також призупиняються до в инесення судом рішення в раз і оскарження страхувальнико м вимоги про сплату недоїмки , якщо накладення фінансових санкцій пов' язано з її вини кненням або несвоєчасною спл атою.

УПФУ вручено позивачу ріше ння від 17 вересня 2009 року №2402 пр о застосування фінансових са нкцій за неподання розрахунк у сум страхових внесків на об ов' язкове державне пенсійн е страхування у строки, визна чені законодавством на суму у розмірі 170,00 грн. - 17 вересня 20 09 року,

В матеріалах справи відсут ні докази оскарження відпові дачем зазначеного рішення ві д 17 вересня 2009 року №2402 до вищог о органу Пенсійного фонду аб о в судовому порядку.

Відповідно до абзаців 3 та 4 ч астини чотирнадцятої статті 106 Закону України “Про загаль нообов' язкове державне пен сійне страхування” суми пені та фінансових санкцій, засто сованих за порушення порядку та строків обчислення, нарах ування та сплати страхових в несків стягуються в тому ж по рядку, що й недоїмка із сплати страхових внесків. Суми пені та штрафів можуть бути включ ені до вимоги про сплату недо їмки, якщо застосування цих ф інансових санкцій пов' язан о з виникненням та сплатою не доїмки.

Згідно з частиною п' ятнад цятою статті 106 Закону України “Про загальнообов' язкове д ержавне пенсійне страхуванн я” строк давності щодо стягн ення недоїмки, пені та штрафі в не застосовується.

Відповідно до пункту 1 части ни першої статті 17 Кодексу адм іністративного судочинства України, компетенція адміні стративних судів поширюєтьс я на спори фізичних чи юридич них осіб із суб' єктом владн их повноважень щодо оскаржен ня його рішень (нормативно-пр авових актів чи правових акт ів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Згідно з вимогами пункту 1 ч астини першої статті 3 Кодекс у адміністративного судочин ства України справа адмініст ративної юрисдикції - це пер еданий на вирішення адмініст ративного суду публічно-прав овий спір, у якому хоча б одніє ю зі сторін є орган виконавчо ї влади, орган місцевого само врядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб 'єкт, який здійснює владні упр авлінські функції на основі законодавства, в тому числі н а виконання делегованих повн оважень.

Визначення управлінь Пенс ійного фонду України в район ах, містах, районах у містах як органів державної влади, що з дійснюють владні управлінсь кі функції, випливає з Положе ння про управління Пенсійног о Фонду України в районах, міс тах і районах у містах, затвер дженого постановою Правлінн я Пенсійного фонду України в ід 30 квітня 2002 року №8-2, зареєстр ованого в Міністерстві юстиц ії України 21 травня 2002 року за № 442/6730.

Відповідно до покладених н а нього завдань управління к онтролює надходження страхо вих внесків та інших платежі в до фонду від підприємств, ус танов, організацій та громад ян, збирає у встановленому по рядку відповідну звітність, проводить планові та позапла нові перевірки фінансово-бух галтерських документів, звіт ів та інших документів щодо п равильності обчислення та сп лати страхових внесків, ціль ового використання коштів фо нду в організаціях, що здійсн юють виплату і доставку пенс ій.

Територіальним органам Пе нсійного фонду України, згід но з положеннями статті 106 Зак ону України “Про загальнообо в' язкове державне пенсійне страхування”, надано право п риймати рішення про сплату н едоїмки по страховим внескам .

Таким чином, спір за участю відповідного управління Пен сійного фонду України та суб ' єкта господарювання про ст ягнення заборгованості за пл атежами до Пенсійного фонду України має вирішуватися в п орядку адміністративного су дочинства.

Згідно зі статтею 67 Констит уції України кожен зобов' яз аний сплачувати податки і зб ори в порядку і розмірах, вста новлених законом.

Відповідно до частини перш ої статті 71 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и кожна сторона повинна дове сти ті обставини, на яких ґрун туються її вимоги та запереч ення, крім випадків, встановл ених статтею 72 цього Кодексу.

Згідно із частиною першою с татті 69 Кодексу адміністрати вного судочинства України д оказами в адміністративному судочинстві є будь-які факти чні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або ві дсутність обставин, що обґру нтовують вимоги і запереченн я осіб, які беруть участь у спр аві, та інші обставини, що мают ь значення для правильного в ирішення справи. Ці дані вста новлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, пока зань свідків, письмових і реч ових доказів, висновків експ ертів.

Відповідно до статті 70 Коде ксу адміністративного судоч инства України належними є д окази, які містять інформаці ю щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду доказ и, які не стосуються предмету доказування. Обставини, які з а законом повинні бути підтв ерджені певними засобами док азування, не можуть підтверд жуватися ніякими іншими засо бами доказування, крім випад ків, коли щодо таких обставин не виникає спору.

Таким чином, з урахуванням т ого, що сума заборгованості (н едоїмки) Товариства з обмеже ною відповідальністю “Асса Г ромо” по сплаті страхових вн есків на загальнообов' язко ве державне пенсійне страхув ання та штрафних (фінансових ) санкцій на загальну суму 6 023,93 грн. відповідачем у встановл ені законодавством строки не сплачено; наявність у нього в казаної заборгованості підт верджується витягом з картки особового рахунку платника страхових внесків, доказів п огашення відповідачем зазна ченої заборгованості станом на день розгляду цього спору не надано, суд вважає позовні вимоги Управління Пенсійног о фонду України в Подільсько му районі міста Києва обґрун тованими та такими, що підляг ають задоволенню.

Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб' єкта владних повнов ажень, пов' язаних із залуче нням свідків та проведенням судових експертиз, судові ви трати (судовий збір) стягненн ю з відповідача не підлягают ь.

Враховуючи викладене, керу ючись статтями 69, 70, 71, 158 - 163 Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Позов Управління Пен сійного фонду України в Голо сіївському районі міста Києв а задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з об меженою відповідальністю “А сса Громо” (01141, м. Київ, вул. Мик ільсько-Ботанічна, 14, кв. 39 іде нтифікаційний код 34934602) на кори сть Управління Пенсійного фо нду України в Голосіївському районі міста Києва (03150, м. Київ, вул. Горького, 70, р/р 256093122601 в ГУ Оща дбанку по м. Києву та Київські й області, МФО 322669, ідентифікац ійний код 22869454) заборгованість у розмірі 6 023,93 грн. (шість тисяч двадцять три гривні дев' ян осто три копійки).

Постанова набирає закон ної сили відповідно до статт і 254 Кодексу адміністративног о судочинства України.

Постанова може бути оскар жена до суду апеляційної інс танції протягом десяти днів з дня її складання в повному о бсязі за правилами, встановл еними статтями 185-187 Кодексу адм іністративного судочинства України, шляхом подання чере з суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження з наступним поданням протягом двадцяти днів апеляційної с карги. Апеляційна скарга мож е бути подана без попередньо го подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо скарга п одається у строк, встановлен ий для подання заяви про апел яційне оскарження.

Суддя В.А. Кузьменко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення16.04.2010
Оприлюднено14.07.2010
Номер документу9928978
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-17034/09/2670

Ухвала від 08.02.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Ухвала від 19.08.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Ухвала від 17.11.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Постанова від 16.04.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні