ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
31.08.2021 м. Івано-ФранківськСправа № 909/599/21
Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Матуляк П. Я. , секретар судового засідання Юрчак С. Л., розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження справу
за позовом: Івано-Франківської міської ради
до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Торонто-Серв"
про стягнення заборгованості з недоотриманої орендної плати в сумі 7 296 грн 78 к.
за участю:
представники сторін не з"явилися
встановив, що Івано-Франківська міська рада звернулася до Господарського суду Івано-Франківської області з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Торонто-Серв" про стягнення заборгованості з недоотриманої орендної плати в сумі 7 296 грн 78 к.
Ухвалою суду від 23.06.21 суд прийняв позовну заяву до розгляду, відкрив провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження з викликом(повідомленням)сторін та призначив справу до розгляду на 15.07.21.
В судове засідання представник відповідача не з»явився, відтак ухвалою суду від 15.07.21, занесеною до відповідного протоколу судового засідання, розгляд справи по суті відкладено на 31.08.21.
В судове засідання 31.08.21 представники сторін не з"явилися, хоча про дату, час та місце судового розгляду належним чином повідомлені. Водночас, ухвали суду від 23.06.21 та 15.07.21, направлені відповідачу у відповідності до вимог ГПК України рекомендованою кореспонденцією з повідомленням про вручення за адресою, зазначеною позивачем в позовній заяві та в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, повернулися до Господарського суду Івано-Франківської області з відміткою пошти "адресат відсутній за даною адресою".
Згідно з ч. 4 ст. 89 ЦК України відомості про місцезнаходження юридичної особи вносяться до Єдиного державного реєстру.
За приписами ч. 1 ст. 7 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб-підприємців з Єдиного державного реєстру.
Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою.
Сам лише факт неотримання відповідачем кореспонденції, яку суд з додержанням вимог процесуального закону надсилав відповідачу за належною адресою, не може вважатися поважною причиною невиконання вимог згаданої ухвали, оскільки зумовлений не об`єктивними причинами, а суб`єктивною поведінкою сторони щодо отримання кореспонденції, яка надходила на його адресу.
Крім того, за змістом ст.2 Закону України "Про доступ до судових рішень", кожен має право на доступ до судових рішень у порядку, визначеному цим Законом. Усі судові рішення є відкритими та підлягають оприлюдненню в електронній формі.
Ухвали Господарського суду Івано-Франківської області від 23.06.21 та 15.07.21 оприлюднено на веб-сторінці Єдиного державного реєстру судових рішень, а тому відповідач мав можливість ознайомитися з текстом цих ухвал.
Суд констатує, що сторони в розумні інтервали часу мають вживати заходів, щоб дізнатися про стан відомого їм судового провадження, та зобов`язані сумлінно користуватися наданими їм процесуальними правами.
Верховний Суд у справі № 916/3188/16 зазначив, що держава в особі судових органів має забезпечити заінтересованим особам право на використання наявних засобів правового захисту. Заінтересовані особи, в свою чергу, повинні розраховувати на те, що процесуальні норми судочинства будуть застосовані, а неналежне використання своїх прав однією із сторін у судовому процесі не стане перешкодою для іншої сторони в реалізації її права на виконання судового рішення.
Крім того, аналізуючи питання вручення судового рішення у розрізі отримання кореспонденції, неможливо оминути увагою і рішення Європейського суду з прав людини від 28 серпня 2018 року у справі В`ячеслав Корчагін проти Росії . Так, Євросуд зазначив, що національні суди повідомляли заявника (фізичну особу підприємця) про судові засідання відповідно до внутрішнього процесуального законодавства, зокрема, надсилали повідомлення на адресу реєстрації та фактичного перебування бізнесу. Більше того, інформація стосовно слухання справи була доступна на сайті суду. За таких обставин, на думку Євросуду, національні суди продемонстрували належну ретельність у питанні повідомлення заявника згідно з внутрішнім процесуальним законодавством для того, щоб заявник міг представити свою позицію, а тому порушення Конвенції немає.
Згідно ч.2 ст.42 ГПК України учасники справи зобов`язані виявляти повагу до суду та до інших учасників судового процесу; сприяти своєчасному, всебічному, повному та об`єктивному встановленню всіх обставин справи.
Статтею 178 ГПК України передбачене право відповідача подати суду відзив на позовну заяву. Разом з тим, як визначено в ч. 3 цієї статті, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.
Відповідач у встановлений судом строк ( 15 календарних днів з моменту отримання ухвали про відкриття провадження у справі) відзиву на позов не подав.
Згідно з ч. 1 ст. 118 ГПК України, право на вчинення процесуальних дій втрачається із закінченням встановленого законом або призначеного судом строку.
Згідно ч.2 ст.42 ГПК України учасники справи зобов`язані виявляти повагу до суду та до інших учасників судового процесу; сприяти своєчасному, всебічному, повному та об`єктивному встановленню всіх обставин справи.
У відповідності до ч.3 ст.12 Господарського процесуального кодексу України спрощене позовне провадження призначене для розгляду малозначних справ, справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи.
При розгляді даної справи суд також керується положеннями п. 1 ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04 листопада 1950 р. про те, що кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку, що кореспондується з обов`язком добросовісно користуватися наданими законом процесуальними правами, утримуватись від дій, що зумовлюють затягування судового процесу, та вживати надані процесуальним законом заходи для скорочення періоду судового провадження (п. 35 рішення Європейського суду з прав людини від 07 липня 1989 р. у справі Юніон Еліментарія Сандерс проти Іспанії (Alimentaria Sanders S.A. v. Spain).
Враховуючи вищевикладене та керуючись ч. 9 ст. 165 ГПК України, ч. 2 ст.178 ГПК України, суд вирішує спір за наявними матеріалами справи.
Фактичні обставини справи, встановлені судом.
Відповідно до ст. 12,189 Земельного кодексу України, п.п. 1 п. б ч. 1 ст. 33 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , Положення про Департамент комунальних ресурсів Івано-Франківської міської ради, затвердженого рішенням Івано-Франківської міської ради від 24.01.2020 р. №26-36. Положення про здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель у м. Івано-Франківську, затвердженого рішенням Івано-Франківської міської ради від 28.08.2014р. № 1508-47, зі змінами від 07.06.2019 р. №141-26 Департаментом комунальних ресурсів Івано-Франківської міської ради проведено обстеження земельної ділянки за адресою: вул. Академіка Сахарова, 23 н (кадастровий помер 2610100000:06:003:0222).
За результатами обстеження складено акт обстеження земельної ділянки № 347
від 18.01.2021р.
У процесі підготовки документів до обстеження, збору необхідної інформації та проведення обстеження встановлено, що земельна ділянка використовується для обслуговування котельні ТОВ Торонто-Серв .
Відповідно до даних з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на час обстеження ТОВ Торонто-Серв не перебуває в стані припинення.
Відповідно до Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта (далі - Інформаційна довідка) ТОВ Торонто-Серв є власником нерухомого майна - котельні за адресою вул. Академіка Сахарова, 23 загальною площею 466,6 кв.м. Реєстраційний номер нерухомого майна 192865426101, дата державної реєстрації 29.10.2013 р. підстава для державної реєстрації - договір купівлі-продажу, серія та номер: 1490, виданий 29.10.2013 р., видавник : приватний нотаріус Івано-Франківського міського нотаріального округу Т. Луцька.
Нерухоме майно підприємства знаходиться на земельній ділянці, яка розташована в центральній частині міста та межує: з півночі, сходу та півдня - із земельними ділянками ПрАТ Івано-Франківський завод Промприлад (кадастрові номери 2610100000:06:003:0227, 2610100000:06:003:0245); з заходу - з земельною ділянкою приватного вищого навчального закладу - університету права імені короля Данила Галицького (кадастровий номер 2610100000:06:003:0202).
Земельна ділянка не огороджена, заїзд на ділянку здійснюється з вул. Академіка Сахарова через земельну ділянку ПрАТ Івано-Франківський завод Промприлад , на частину території якого, площею 0,1941 га, встановлено безплатний земельний сервітут на право проїзду (проходу). Договір про встановлення земельного сервітуту зареєстровано 02.11.2020 р.
Земельна ділянка сформована, їй присвоєно кадастровий номер 2610100000:06:003:0222.
Рішенням Івано-Франківської міської ради від 03.12.14 за №1589-50 ТОВ Торонто-Серв передано в оренду земельну ділянку площею 0.1451 га на вул. Академіка Сахарова. 23н для обслуговування котельні терміном на 5 років до 03.12.2019 року.
Відповідно до пункту 1 договору оренди землі від 03.12.14 Орендодавець надає, а Орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, яка знаходиться по вул. А. Сахарова, 23-Н, кадастровий номер земельної ділянки 2610100000:06:003:0222.
За змістом пунктів 5, 9. 10, 11, 12 договору сторони узгодили розмір та порядок сплати орендної плати. Зокрема, встановлено обов`язок орендаря сплачувати щомісячно протягом 30 (тридцяти) календарних днів, наступних за останнім календарним днем податкового звітного місяця орендну плату, розмір якої становить за земельну ділянку на рік 3% від нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки і на дату підписання складав 38839,00грн. При цьому обчислення розміру орендної плати здійснюється з урахуванням цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, за затвердженими Кабінетом Міністрів України формами, що заповнюються під час укладення або зміни умов договору оренди чи продовження його дії.
Згідно з пунктом 12 договору розмір орендної плати переглядається щорічно, у разі: зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни нормативно- грошової оцінки землі; розмірів земельного податку, зміни ставок орендної плати, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; погіршення стану земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; в інших випадках, встановлених законом.
Також, відповідно до п.14 договору, Орендар (фактичний землекористувач) суму орендної плати розраховує самостійно (з врахуванням зміни нормативно-грошової оцінки землі, розмірів земельного податку, зміни ставок орендної плати, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством) та включає до декларації по платі за землю.
Рішенням Івано-Франківської міської ради від 08.07.2016 року №220-6 Про розгляд клопотань фізичних і юридичних осіб із земельних питань , на підставі рішення Івано-Франківської міської ради від 18.05.15 №1733-54 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Івано-Франківська , внесено зміни до договорів оренди земельних ділянок шляхом укладення додаткових угод.
На підставі даного рішення було укладено Додаткову Угоду від 08.07.16 до договору оренди землі від 16.02.15, якою внесено зміни в наступні пункти вищевказаного Договору, виклавши їх у наступній редакції:"П. 5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 2115550,54 грн.; П. 9. Розмір орендної плати за земельну ділянку на рік становить 3% від нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки і на дату підписання складає: 63 467,00грн. Орендна плата вноситься у грошовій формі."
Рішенням Івано-Франківської міської ради від 08.07.16 №215-6 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Івано- Франківська , з метою забезпечення надходжень від плати за землю на території м. Івано-Франківська, затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м. Івано-Франківська, виконану Державним підприємством "Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "Діпромісто" імені Ю.М.Білоконя" та встановлено, що середня (базова) вартість 1 кв. м. земель міста - 233,25 грн./кв.м, яку ввести в дію з 01.01.2017 року; власникам, користувачам та орендарям земельних ділянок отримати у встановленому порядку витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, затверджених цим рішенням, та забезпечити надання уточнюючих декларацій (розрахунків) зі сплат за землю Державній податковій інспекції у м. Івано-Франківську Головною управління ДФС в Івано-Франківській області; платникам земельного податку і орендної плати за землю, при поданні податкових декларацій, застосовувати, починаючи з 01.01.2017 року, нормативну грошову оцінку земель м.Івано-Франківська, затверджену цим рішенням. Орендарям земельних ділянок у м.Івано-Франківську внести зміни до договорів оренди землі, в частині розрахунку орендної плати за землю.
Згідно з Витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, наданої Відділом у м. Івано-Франківську Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області грошова оцінка земельної ділянки по вул. А. Сахарова, 23-н кадастровий номер 2610100000:06:003:0222 площею 0,1451га становить 2242010,83 грн.
Таким чином, відповідно до рішення Івано-Франківської міської від 08.07.16 № 215-6 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Івано-Франківська , та Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з 01.01.2017 року Відповідач повинен був сплачувати оренду плату за користування земельною ділянкою комунальної власності в розмірі 67 260,32 грн. за рік.
Головне управління ДПС в області листом від №386/5/09-19-04-01-09 від 25.01.2021р. надало інформацію, що ТОВ Торонто-Серв задекларовано орендної плати за земельну ділянку за площею 0.1451 га (кадастровий номер 2610100000:06:003:0222) за 2018 р.- 63466,52 грн., за 2019 р. - 63 466,30 грн., за 2020 р. - 58177,44 грн. за виключенням березня (передбачено звільнення згідно законодавства).
Таким чином, відповідно до розрахунку суми недоотриманої орендної плати за використання земельної ділянки комунальної форми власності на території Івано- Франківської міської територіальної громади в період з 01.01.2021 року по 03.12.2019 року сума недоплаченої орендної плати становить 7296,78 грн.
Доказів погашення відповідачем заборгованості на вищезазначену суму матеріали справи не містять.
Рішенням Івано-Франківської міської ради від 25.02.2020 р. ТОВ Торонто-Серв відмовлено в продовженні оренди земельної ділянки за цією адресою. Цим же рішенням ГОВ Торонто-Серв відмовлено у наданні дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, цільове призначення якої змінюється, з розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель і споруд переробної машинобудівної та іншої промисловості па будівництво і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово- розважальної інфраструктури . На час складання акту обстеження ТОВ Торонто-Серв користується земельною ділянкою без правовстаповлюючого документу на землю.
Норми права, які застосував суд, та мотивив їх застосування.
Згідно з частиною 2 статті 11 Цивільного кодексу України (далі - ЦК) підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є договори та інші правочини.
Статтею 627 ЦК унормовано, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору, з врахуванням вимог цього кодексу, інших акгів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства (частина 1 статті 628 ЦК).
Згідно з положеннями частини 1 статті 638 ЦК договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін мас; бути досягнуто згоди.
За змістом статті 792 ЦК за договором найму (оренди) земельної ділянки наймодавець зобов`язується передати наймачеві земельну ділянку на встановлений договором строк у володіння та користування за плату. Відносини щодо найму (оренди) земельної ділянки регулюються законом.
Статтею 1 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності, а частиною 1 статті 15 Закону України "Про оренду землі" визначено перелік істотних умов договору оренди землі: об`єкт оренди (кадастровий номер, місце розташування та розмір земельної ділянки); строк дії договору оренди: орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, способу та умов розрахунків, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату. За згодою сторін у договорі оренди землі можуть зазначатися інші умови.
Орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі. Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України) (частини 1 та 2 статті 21 Закону України "Про оренду землі").
Згідно з пунктом 14.1.125 статті 14 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) нормативна грошова оцінка земельних ділянок - це капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений відповідно до законодавства центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів. Відповідно до частини 5 статті 5 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні (крім випадків спадкування спадкоємцями першої та другої черги за законом (як випадків спадкування ними за законом, так і випадків спадкування ними за заповітом) і за правом представлення, а також випадків спадкування власності, вартість якої оподатковується за нульовою ставкою) та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.
Згідно з частиною 1 статті 13 вищезазначеного закону нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.
Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформлюються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель (частина 2 статті 20 Закону).
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років; розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7 - 10 років (частини 1 та 2 статті 18 Закону України ).
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише па підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.
Відповідно до наведених вище положень чинного законодавства нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати для земель державної і комунальної власності, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати, який не може бути меншим, ніж встановлено положеннями статті 288 Податкового кодексу України (відповідну правову позицію Верховного Суду України викладено у постанові від 02.03.2016 у справі № 922/538/14).
Висновок суду.
Статтями 73, 74 Господарського процесуального кодексу України визначено, що доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.
Відповідно до ст.74 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками справи.
Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 86 Господарського процесуального кодексу України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Оскільки заборгованість відповідача по орендній платі перед позивачем на час прийняття рішення не сплачена, розмір вказаної заборгованості відповідає фактичним обставинам справи, підтверджується документально, позовні вимоги підлягають до задоволення у повному обсязі.
Судові витрати.
Згідно з ч. 1 ст. 123 ГПК України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 129 ГПК України судовий збір у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
При зверненні з позовом позивач сплатив судовий збір в розмірі 2270,00рн., що підтверджується платіжним дорученням №377 від 22.04.21.
Враховуючи задоволення позову у повному обсязі, судові витрати по сплаті судового збору покладаються на відповідача.
Керуючись ст. 8, 124, 129 Конституції України, статтями 2,129, 231, 233, 236-238, 240, 241, 247 - 252 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
задовольнити позов Івано-Франківської міської ради до Товариства з обмеженою відповідальністю "Торонто-Серв" про стягнення заборгованості з недоотриманої орендної плати в сумі 7 296 грн 78 к.
Стягнути з ТОВ Торонто-Серв (вул. Академіка Сахарова, 23-3, корп. 06, кім. 1, м. Івано-Франківськ, код ЄДРПОУ 38937232) на користь Івано-Франківської міської ради (вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76004, код ЄДРПОУ 33644700) недоотриману орендну плату в сумі 7 296,78 грн (сім тисяч двісті дев`яносто шість грн 78 коп.) та судовий збір у сумі 2270, 00(дві тисячі двісті сімдесят гривень).
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
Повне рішення складено 01.09.2021
Суддя П. Я. Матуляк
Суд | Господарський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 31.08.2021 |
Оприлюднено | 02.09.2021 |
Номер документу | 99296985 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Івано-Франківської області
Матуляк П. Я.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні