Постанова
від 18.05.2010 по справі 2а-17433/09/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

18 травня 2010 року 12:31 № 2а-17433/09/2670

Окружний адміністра тивний суд міста Києва

в складі: головуючого судді Качур І.А.

при секретарі Черненко О.В.

з участю представника пози вача Кириленка М.Є.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Дер жавної податкової інспекції у Дарницькому районі м.Києва до Приватного підприємства «Рішель»про скасування (прип инення) державної реєстрації юридичної особи,

На підставі ч. 3 ст. 160 КАС Украї ни в судовому засіданні 18.05.2010 ро ку о 12 год. 31 хв. проголошено вст упну та резолютивну частини постанови. Виготовлення пост анови у повному обсязі відкл адено, про що повідомлено сто рін після проголошення вступ ної та резолютивної частини постанови в судовому засідан ні з урахуванням вимог ч.4 ст. 167 КАС України

В С Т А Н О В И В :

Державна податкова інсп екція у Дарницькому районі м .Києва звернулася до суду з по зовом про припинення державн ої реєстрації юридичної особ и: Приватного підприємства « Рішель». В обґрунтування поз овних вимог покликається на те, що відповідач з 30.01.2008 року по теперішній час не подає до по даткових органів звітності т а відомостей, пов'язаних з обч исленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платеж ів), заборгованості по податк ах перед бюджетом не має. А том у просить суд скасувати держ авну реєстрацію відповідача у зв' язку з неподанням прот ягом року органам державної податкової служби податкови х декларацій, документів фін ансової звітності.

У судовому засіданні предс тавник позивача позов підтри мав та дав пояснення, аналогі чні мотивам звернення до суд у. Просив позов задовольнити .

Відповідач до суду не з' яв ився, судом направлялась ухв ала про відкриття провадженн я у справі та повістки про вик лик відповідача в судове зас ідання за адресою, яка зазнач ена в ЄДРПОУ. Відповідно до ч. 3 ст. 4 Закону України «Про держ авну реєстрацію юридичних ос іб та фізичних осіб - підприєм ців» зміни до установчих док ументів юридичної особи, а та кож зміна прізвища та/або іме ні, та/або по батькові (далі - ім ені) або місця проживання фіз ичної особи - підприємця підл ягають обов'язковій державні й реєстрації шляхом внесення відповідних змін до записів Єдиного державного реєстру в порядку, встановленому цим Законом. Якщо відомості, які п ідлягають внесенню до Єдиног о державного реєстру, були вн есені до нього, то такі відомо сті вважаються достовірними і можуть бути використані в с порі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних з мін (ч. 1 ст. 18 Закону). З огляду на зазначене, суд вважає, що відп овідач повідомлений належни м чином, за таких обставин, неп рибуття в судове засідання п редставника відповідача не є перешкодою для розгляду спр ави.

Заслухавши представника п озивача, розглянувши подані документи і матеріали, всебі чно і повно з' ясувавши факт ичні обставини, на яких ґрунт ується позов, оцінивши доказ и, які мають юридичне значенн я для розгляду справи і виріш ення спору по суті, суд приход ить до висновку, що позов слід задовольнити з наступних пі дстав.

Відповідно до статті 67, 68 Кон ституції України кожен зобов 'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах вс тановлених законом (ст. 67), коже н зобов' язаний неухильно до держуватися Конституції Укр аїни та законів України, не по сягати на права і свободи, чес ть і гідність інших людей. Нез нання законів не звільняє ві д юридичної відповідальност і (ст. 68).

Частиною 1 ст. 9 Закону Україн и «Про систему оподаткування »передбачено обов'язок платн иків податків і зборів (обов'я зкових платежів) вести бухга лтерський облік, складати зв ітність про фінансово-господ арську діяльність і забезпеч увати її зберігання у термін и, встановлені законами; пода вати до державних податкових органів та інших державних о рганів відповідно до законів декларації, бухгалтерську з вітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисл енням і сплатою податків і зб орів (обов'язкових платежів); с плачувати належні суми подат ків і зборів (обов'язкових пла тежів) у встановлені законам и терміни, допускати посадов их осіб державних податкових органів до обстеження примі щень, що використовуються дл я одержання доходів чи пов' язані з утриманням об' єктів оподаткування, а також для пе ревірок з питань обчислення і сплати податків і зборів (об ов' язкових платежів).

Довідкою з ЄДРПОУ підтверд жується, що Приватне підприє мство «Рішель»зареєстрован о у Дарницькій районній у міс ті Києві державній адміністр ації, ідентифікаційний код 3489 5971.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідач не подає з вітності більше року до пода ткових органів, про що свідчи ть довідка №652 від 23.11.2009 року ДПІ у Дарницькому районі м.Києва .

Відповідно до ч. 2 ст. 38 Закону України "Про державну реєстр ацію юридичних осіб та фізич них осіб - підприємців" від 15.05.200 3 року з наступними змінами і д оповненнями, підставами для постановлення судового ріше ння щодо припинення юридично ї особи, що не пов'язано з банк рутством юридичної особи, зо крема є: визнання недійсним з апису про проведення державн ої реєстрації через порушенн я закону, допущені при створе нні юридичної особи, які не мо жна усунути; провадження нею діяльності, що суперечить ус тановчим документам, або так ої, що заборонена законом; нев ідповідність мінімального р озміру статутного фонду юрид ичної особи вимогам закону; н еподання протягом року орган ам державної податкової служ би податкових декларацій, до кументів фінансової звітнос ті відповідно до закону; наяв ність в Єдиному державному р еєстрі запису про відсутніст ь юридичної особи за вказани м її місцезнаходженням.

Згідно п. 17 ст. 11 Закону Україн и «Про державну податкову сл ужбу в Україні» органам держ авної податкової служби нада но право звертатися у передб ачених законом випадках до с уду з заявою (позовною заявою ) про скасування державної ре єстрації суб'єкта підприємни цької діяльності.

Відповідно до ч. 1 ст. 59 Господ арського кодексу України при пинення діяльності суб'єкта господарювання здійснюєтьс я шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, пе ретворення) або ліквідації - з а рішенням власника (власник ів) чи уповноважених ним орга нів, за рішенням інших осіб - з асновників суб'єкта господар ювання чи їх правонаступникі в, а у випадках, передбачених ц им Кодексом, - за рішенням суду .

Статтею 238 Господарського к одексу України передбачено, що за порушення встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської ді яльності до суб'єктів господ арювання можуть бути застосо вані уповноваженими органам и державної влади або органа ми місцевого самоврядування адміністративно-господарсь кі санкції, тобто заходи орга нізаційно-правового або майн ового характеру, спрямовані на припинення правопорушенн я суб'єкта господарювання та ліквідацію його наслідків. В иди адміністративно-господа рських санкцій, умови та поря док їх застосування визначаю ться цим Кодексом, іншими зак онодавчими актами. Адміністр ативно-господарські санкції можуть бути встановлені вик лючно законами.

Згідно зі ст. 239 Господарсько го кодексу України до таких с анкцій віднесено, зокрема, ск асування державної реєстрац ії та ліквідація суб' єкта г осподарювання.

Скасування державної реєс трації суб'єкта господарюван ня провадиться за рішенням с уду, що є підставою для ліквід ації даного суб'єкта господа рювання відповідно до статті 59 Господарського кодексу Укр аїни.

Як зазначив представник по зивача та вбачається з матер іалів справи, відповідач не п одає органам державної подат кової служби податкових декл арацій, документів фінансово ї звітності протягом року.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Укр аїни кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких ґ рунтуються її вимоги та запе речення, крім випадків, встан овлених статтею 72 цього Кодек су.

У зв' язку з наявністю д окументально підтвердженої підстави для припинення юри дичної особи, позовні вимоги позивача обґрунтовані матер іалами справи, відповідають чинному законодавству і підл ягають задоволенню.

Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних п овноважень, звільненого від сплати судового збору, а тако ж за відсутності витрат пози вача - суб'єкта владних повнов ажень, пов'язаних із залученн ям свідків та проведенням су дових експертиз, судові витр ати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають (с т. 94 КАС України).

Керуючись ст.ст. 69, 70, 71, 158-163, 167 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Позовні вимоги задоволь нити.

Припинити державну реєстр ацію юридичної особи: Приват ного підприємства «Рішель»(к од ЄДРПОУ 34895971, юридична адреса : м.Київ, вул. Колекторна, 40-А).

У день набрання постановою законної сили направити її д ержавному реєстратору Дарни цького району м. Києва для вне сення запису щодо цього судо вого рішення, повідомлення о рганів, визначених у ч. 3 ст. 38 За кону України «Про державну р еєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців »та вчинення дій щодо провед ення процедури припинення де ржавної реєстрації юридично ї особи у встановленому зако ном порядку.

Згідно ст.ст. 185-186 КАС Україн и сторони та інші особи, які бе руть участь у справі мають пр аво оскаржити в апеляційному порядку Постанову повністю або частково. Заява про апеля ційне оскарження подається п ротягом 10 днів з дня проголоше ння, апеляційна скарга подає ться протягом 20 днів після под ання заяви про апеляційне ос карження. Дані заяви подають ся до апеляційного суду чере з суд першої інстанції.

Згідно ст. 254 КАС України Пост анова, якщо інше не встановле но КАС України, набирає закон ної сили після закінчення ст року подання заяви про апеля ційне оскарження, якщо таку з аяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна с карга не була подана у строк, п останова суду першої інстанц ії набирає законної сили піс ля закінчення цього строку. У разі подання апеляційної ск арги судове рішення, якщо йог о не скасовано, набирає закон ної сили після закінчення ап еляційного розгляду справи.

Дата складення та підписан ня постанови в повному обсяз і - 21.05.2010 року.

Суддя І.А. Качур

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.05.2010
Оприлюднено21.07.2010
Номер документу9931835
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-17433/09/2670

Ухвала від 06.01.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Постанова від 18.05.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні