Рішення
від 30.03.2021 по справі 160/13818/20
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 березня 2021 року Справа № 160/13818/20

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Рищенка А.Ю., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) у місті Дніпрі адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Покровської селищної ради Покровського району Дніпропетровської області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

27.10.2020 ОСОБА_1 (далі - позивач) звернулась до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Покровської селищної ради Покровського району Дніпропетровської області (далі - відповідач), в якій просить:

- визнати протиправним та скасувати з моменту його прийняття рішення сесії Покровської селищної ради Покровського району Дніпропетровської області Про повторний розгляд клопотання ОСОБА_1 № Р-2138-60/VІІ від 14 серпня 2020 року, яким повторно ОСОБА_1 відмовлено у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення безоплатно у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства в межах норм, визначених законом, в порядку безоплатної приватизації, орієнтовною площею 1,9800 га, за рахунок земель запасу комунальної власності, а саме: земельної ділянки сільськогосподарського призначення кадастровий номер 1224255100:02:002:1876, загальною площею 18,7658 га, яка знаходиться за адресою: Дніпропетровська область, Покровський район, Покровська селищна рада (за межами населеного пункту), у зв`язку із невідповідністю місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку, а саме: рішенню сесії Покровської селищної ради Покровського району Дніпропетровської області № Р-1216-46/VІІ від 14 листопада 2019 року Про затвердження переліку земельних ділянок комунальної власності сільськогосподарського призначення за межами населених пунктів Покровської селищної ради Покровського району Дніпропетровської області, право оренди яких буде виставлено на продаж на земельних торгах у формі аукціону .;

- зобов`язати Покровську селищну раду Покровського району Дніпропетровської області втретє розглянути клопотання ОСОБА_1 від 27 березня 2019 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства в межах норм, визначених законом, в порядку безоплатної приватизації, орієнтовною площею 1,9800 га, у відповідності до вимог ч. 3 ст. 116, п. б ч. 1 ст. 121 Земельного кодексу України, за рахунок земель запасу комунальної власності, а саме: земельної ділянки сільськогосподарського призначення кадастровий номер 1224255100:02:002:1876, загальною площею 18,7658 га, яка знаходиться за адресою: Дніпропетровська область, Покровський район, Покровська селищна рада (за межами населеного пункту), та прийняти рішення відповідно до вимог п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні та статей 2, 116-118, 121, 122 Земельного кодексу України, з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні;

- зобов`язати Покровську селищну раду Покровського району Дніпропетровської області видати ОСОБА_1 дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства в межах норм, визначених законом, в порядку безоплатної приватизації, орієнтовною площею 1,9800 га, за рахунок земель запасу комунальної власності, а саме: земельної ділянки сільськогосподарського призначення кадастровий номер 1224255100:02:002:1876, загальною площею 18,7658 га, яка знаходиться за адресою: Дніпропетровська область, Покровський район, Покровська селищна рада (за межами населеного пункту), у встановленому законом порядку з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.

В обґрунтування заявлених вимог позивач зазначив, що 27.03.2019 звернувся до Покровської селищної ради Покровського району Дніпропетровської області з клопотанням про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства, проте позивачу тричі відмовлено у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою, чим порушено норми Земельного кодексу України. Оскільки такі дії, на думку позивача, спрямовані на перешкоджання його права на отримання дозволу на розробку проекту землеустрою та є протиправними, звернувся з даним позовом до суду.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 02.11.2020 відкрито провадження у справі № 160/13818/20 та призначено розгляд останньої за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Цією ж ухвалою відповідачу було надано строк для подання письмового відзиву на позовну заяву - протягом 15 днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі.

09.03.2021 представником відповідача надано до суду письмовий відзив на позов, в якому останній проти задоволення позовних вимог заперечував, посилаючись на те, що оскаржуваним рішенням № Р-2138-60/VІІ від 14.08.2020 було відмовлено ОСОБА_1 у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою, у зв`язку з тим, що спірна земельна ділянка включена до переліку земельних ділянок комунальної власності сільськогосподарського призначення за межами населених пунктів Покровської селищної ради, право оренди яких буде виставлено на продаж на земельних торгах у формі аукціону, згідно рішення Покровської селищної ради від 14.11.2019 № Р-1216-46/VІІ.

10.03.2021 на адресу суду від представника позивача надійшла письмова відповідь на відзив, в якій було підтримано позицію, викладену в позовній заяві, та зазначено, що відзив відповідача є законодавчо необґрунтованим та таким, що не спростовує доводи, викладені в позовній заяві як підстави для задоволення позову.

15.03.2021 ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду витребувано від Покровської селищної ради Покровського району Дніпропетровської області додаткові докази.

19.03.2021 на адресу суду від представника відповідача надійшли письмові заперечення на відповідь на відзив, в яких було підтримано аналогічну правову позицію, що і у відзиві та зазначено, що основною причиною непроведення земельних торгів щодо земельної ділянки кадастровий номер 1224255100:02:002:1876 є постійні судові процеси, що ініційовані ОСОБА_1 та тривають з 2019 року по цей час, відкриття та закриття кримінального провадження тощо. Також зазначено, що земельні торги будуть проведені при настанні сприятливих для цього обставин після завершення всіх існуючих судових процесів щодо вищезазначеної земельної ділянки.

Згідно з ч. ч. 5, 8 ст. 262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. При розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження суд досліджує докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи.

Дослідивши матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Судом встановлено, що 27.03.2019 ОСОБА_1 звернулась до Покровської селищної ради Покровського району Дніпропетровської області із заявою про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства, орієнтовною площею 1,9800 га, за рахунок земельної ділянки земель запасу державної власності кадастровий номер: 1224255100:02:002:1876, загальною площею 18,7658 га, місце розташування: Дніпропетровська область, Покровський район, Покровська селищна рада.

05.04.2019 на засіданні постійної комісії селищної ради з питань регулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища було розглянуто клопотання ОСОБА_1 від 27.03.2019 та вирішено не вносити клопотання ОСОБА_1 на розгляд пленарного засідання селищної ради у зв`язку з його невідповідністю нормам чинного законодавства України та враховуючи те, що розгляд питань щодо розпорядження землями державної власності не належить до повноважень Покровської селищної ради, що підтверджується протоколом № 48 від 05.04.2019 року.

Вважаючи, що вказаною відмовою порушено її право на безоплатне отримання земельної ділянки позивач звернулась до суду.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 02.09.2019 по справі № 189/787/19 адміністративний позов було задоволено частково. Зобов`язано Покровську селищну раду Покровського району Дніпропетровської області повторно розглянути клопотання ОСОБА_1 про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства в межах норм, визначених законом, безоплатно у власність, орієнтовною площею 1,9800 га, за рахунок земель запасу - земельної ділянки кадастровий номер 1224255100:02:002:1876, загальною площею 18,7658, яка розташована: Дніпропетровська область, Покровський район, Покровська селищна рада та прийняти рішення відповідно до вимог п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні та статей 2, 116-118, 121, 122 Земельного кодексу України, з урахуванням правових висновків, наданих судом у рішенні. У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Вказане рішення суду набрало законної сили 03.10.2019.

13.12.2019 на виконання рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 02.09.2019 по справі № 189/787/19 Покровською селищною радою Покровського району Дніпропетровської області було повторно розглянуто клопотання ОСОБА_1 від 27.03.2019 та прийнято рішення № P-1224-47/VІІ, яким позивачу було відмовлено у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки кадастровий номер 1224255100:02:002:1876 у власність у зв`язку з тим, що рішенням Покровської селищної ради від 14.11.2019 № Р-1216-46/VІІ Про затвердження переліку земельних ділянок комунальної власності сільськогосподарського призначення за межами населених пунктів Покровської селищної ради, право оренди яких буде виставлено на продаж на земельних торгах у формі аукціону дану земельну ділянку включено до переліку земельних ділянок комунальної власності сільськогосподарського призначення, право оренди якої буде виставлено на продаж на земельних торгах у формі аукціону, і відповідно до ч. 3 ст. 136 Земельного кодексу України земельні ділянки, включені до переліку земельних ділянок комунальної власності або прав на них, які виставлені на земельні торги, не можуть відчужуватися, передаватися в заставу, надаватися у користування до завершення торгів.

Вважаючи, що вказаною відмовою порушено її право на безоплатне отримання земельної ділянки позивач звернулась до суду.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 15.07.2020 по справі № 160/1230/20 адміністративний позов було задоволено частково. Зобов`язано Покровську селищну раду Покровського району Дніпропетровської області повторно розглянути клопотання ОСОБА_1 від 27.03.2019 про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства в межах норм, визначених законом, в порядку безоплатної приватизації у відповідності до вимог ч. 1 ст. 121 Земельного кодексу України, безоплатно у власність, орієнтовною площею 1,9800 га, за рахунок земель запасу - земельної ділянки сільськогосподарського призначення комунальної власності кадастровий номер 1224255100:02:002:1876, загальною площею 18,7658 га, яка розташована за адресою: Дніпропетровська область, Покровський район, Покровська селищна рада (за межами населених пунктів), та прийняти рішення відповідно до вимог п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні та статей 2, 116-118, п. б ч. 1 ст. 121, 122 Земельного кодексу України з урахуванням висновків суду.

Вказане рішення суду набрало законної сили 25.09.2020.

14.08.2020 на виконання рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 15.07.2020 по справі № 160/1230/20 Покровською селищною радою Покровського району Дніпропетровської області було повторно розглянуто клопотання ОСОБА_1 від 27.03.2019 та прийнято рішення № P-2138-60/VІІ, яким позивачу було відмовлено у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки кадастровий номер 1224255100:02:002:1876 у власність у зв`язку з тим, що рішенням Покровської селищної ради від 14.11.2019 № Р-1216-46/VІІ Про затвердження переліку земельних ділянок комунальної власності сільськогосподарського призначення за межами населених пунктів Покровської селищної ради, право оренди яких буде виставлено на продаж на земельних торгах у формі аукціону дану земельну ділянку включено до переліку земельних ділянок комунальної власності сільськогосподарського призначення, право оренди якої буде виставлено на продаж на земельних торгах у формі аукціону.

Не погоджуючись з вказаною відмовою, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Згідно ч. 2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі: а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.

Підставою для набуття прав на земельну ділянку є відповідне рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Особливості безоплатної передачі земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність врегульовані статтею 118 Земельного кодексу України.

Так, ч. 6 ст. 118 Земельного кодексу України передбачено, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства).

Згідно частини 7 статті 118 Земельного кодексу України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.

Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Частиною 4 статті 122 Земельного кодексу України визначено, що центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.

Відповідно до ч. 1 ст. 134 Земельного кодексу України земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них (оренда, суперфіцій, емфітевзис), у тому числі з розташованими на них об`єктами нерухомого майна державної або комунальної власності, підлягають продажу окремими лотами на конкурентних засадах (земельних торгах), крім випадків, встановлених частиною другою цієї статті.

Частиною 2 статті 134 Земельного кодексу України визначено перелік земельних ділянок державної чи комунальної власності, які не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних торгах).

Відповідно до ч. 3 ст. 135 Земельного кодексу України організатором земельних торгів є фізична або юридична особа - власник земельної ділянки, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, що здійснює реалізацію права державної чи комунальної власності на земельні ділянки, які уклали з виконавцем земельних торгів договір про проведення земельних торгів.

Системний аналіз зазначених норм дає підстави для висновку про те, що Покровська селищна рада Покровського району Дніпропетровської області, як розпорядник земель сільськогосподарського призначення комунальної власності, є організатором земельних торгів та відповідно до вимог чинного законодавства наділений повноваженнями визначати перелік земельних ділянок державної власності та/або прав на них, які виставляються на земельні торги.

Статтею 136 Земельного кодексу України визначено порядок добору земельних ділянок державної чи комунальної власності та підготовка лотів для продажу на земельних торгах.

Так, відповідно до ч. 1 ст. 136 Земельного кодексу України організатор земельних торгів визначає перелік земельних ділянок державної чи комунальної власності та/або прав на них, які виставляються на земельні торги окремими лотами. Забороняється вносити до зазначеного переліку призначені під забудову земельні ділянки без урахування у випадках, передбачених законом, результатів громадського обговорення.

У переліку зазначаються місце розташування (адреса) земельної ділянки, її цільове призначення (функціональне використання), площа, кадастровий номер, умови продажу.

Частиною 2 статті 136 Земельного кодексу України встановлено, що добір земельних ділянок державної чи комунальної власності, у тому числі разом з розташованими на них об`єктами нерухомого майна (будівлями, спорудами) державної чи комунальної власності, які або права на які виставляються на земельні торги, здійснюється з урахуванням затверджених містобудівної документації та документації із землеустрою, а також маркетингових досліджень, інвестиційної привабливості, звернень громадян та юридичних осіб щодо намірів забудови.

Земельні ділянки, включені до переліку земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них, які виставлені на земельні торги, не можуть відчужуватися, передаватися в заставу, надаватися у користування до завершення торгів (ч. 3 ст. 136 Земельного кодексу України).

Згідно п. "б" ч. 4 ст. 136 Земельного кодексу України підготовка лотів до проведення земельних торгів включає державну реєстрацію земельної ділянки.

Аналіз ст. 136 Земельного кодексу України свідчить про заборону внесення до відповідного переліку земельні ділянки, які призначені під забудову без урахування у випадках, передбачених законом, результатів громадського обговорення.

Отже, подання заяви про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, не є підставою для заборони внесення земельної ділянки до переліку земельних ділянок, які або права на які виставляються на земельні торги.

Крім того, аналіз ст. 136 Земельного кодексу України свідчить про те, що у разі віднесення земельної ділянки до переліку земельних ділянок державної чи комунальної власності для продажу прав на них на земельних торгах, то це є підставою для відмови у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення такої земельної ділянки.

Аналогічний правовий висновок сформований Верховним Судом у постановах від 03.04.2018 у справі № 815/3059/17, від 17.10.2019 у справі № 823/1120/16, від 08.11.2019 у справі № 420/914/19, від 22.04.2020 у справі № 823/1267/16, від 23.01.2020 у справі № 620/1058/19, від 22.10.2020 у справі № 815/7279/16.

Судом встановлено, що рішенням Покровської селищної ради від 14.11.2019 року № Р-1216-46/VII Про затвердження переліку земельних ділянок комунальної власності сільськогосподарського призначення за межами населених пунктів Покровської селищної ради, право оренди яких буде виставлено на продаж на земельних торгах у формі аукціону включено до переліку земельних ділянок комунальної власності сільськогосподарського призначення за межами населених пунктів Покровської селищної ради, право оренди яких буде виставлено на продаж на земельних торгах у формі аукціону земельну ділянку за кадастровим номером 1224255100:02:002:1876 площею 18,7658 га.

Покровська селищна рада Покровського району Дніпропетровської області приймаючи рішення Про повторний розгляд клопотання ОСОБА_1 № Р-2138-60/VІІ від 14.08.2020 виходила з того, що бажана до відведення земельна ділянка включена до переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної власності, права оренди на які пропонуються до продажу на земельних торгах окремими лотами.

Вказане в силу приписів ч. 3 ст. 136 Земельного кодексу України є підставою для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Даний висновок узгоджується з позицією Верхового Суду, викладеною в постанові від 02.10.2018 у справі № 806/3708/15.

Суд також звертає увагу на те, що земельна ділянка, площею 18,7658 га з кадастровим номером 1224255100:02:002:1876, яка розташована на території Покровської селищної ради Покровського району Дніпропетровської області, є сформованою земельною ділянкою, зареєстрованою у Державному земельному кадастрі. Таким чином, відповідно до частини 9 статті 79-1 Закону України "Про Державний земельний кадастр", вказана земельна ділянка є об`єктом цивільних прав.

На підставі викладеного суд приходить до висновку, що відповідач, відмовляючи ОСОБА_1 у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність із земельного масиву з кадастровим номером 1224255100:02:002:1876, діяв у межах повноважень та відповідно до вимог земельного законодавства України.

Отже, оскільки Покровською селищною радою Покровського району Дніпропетровської області доведено правомірність та обґрунтованість винесеного рішення, то виходячи зі змісту заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, наявних в матеріалах справи, позов ОСОБА_1 не підлягає задоволенню.

Керуючись ст. ст. 241-246, 250 КАС України, суд,-

ВИРІШИВ:

В задоволенні позовної заяви ОСОБА_1 до Покровської селищної ради Покровського району Дніпропетровської області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 КАС України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 КАС України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень КАС України.

Повний текст рішення суду складено 30.03.2021 року.

Суддя А. Ю. Рищенко

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.03.2021
Оприлюднено07.09.2021
Номер документу99384582
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/13818/20

Ухвала від 01.12.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Прокопчук Т.С.

Ухвала від 26.10.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Прокопчук Т.С.

Ухвала від 29.09.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Прокопчук Т.С.

Рішення від 30.03.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рищенко Андрій Юрійович

Ухвала від 15.03.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рищенко Андрій Юрійович

Ухвала від 02.11.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рищенко Андрій Юрійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні