Постанова
від 26.08.2021 по справі 120/8430/20-а
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 120/8430/20-а

Головуючий суддя 1-ої інстанції - Вільчинський Олександр Ванадійович

Суддя-доповідач - Іваненко Т.В.

26 серпня 2021 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Іваненко Т.В.

суддів: Сторчака В. Ю. Граб Л.С. ,

за участю:

секретаря судового засідання: Черняк А.В.,

представників сторін,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Вінницькій області на рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 30 квітня 2021 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Вінницькій області про визнання протиправними та скасування рішень,

В С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 звернувся до Вінницького окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Вінницькій області про визнання протиправними та скасування низки податкових повідомлень-рішень.

Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 30 квітня 2021 року позовні вимоги задоволено частково. Визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Вінницькій області №0311307-5005-0221 від 30.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що сплачується фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості в розмірі 3002,06 грн, та №0311309-5005-0221 від 30.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що сплачується фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості в розмірі 38980,41 грн. У задоволенні решти вимог відмовлено.

Не погоджуючись з рішенням суду, в частині задоволених позовних вимог, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом норм матеріального права, просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким відмовити в задоволенні позовних вимог.

В судовому засіданні представник відповідача підтримав доводи апеляційної скарги та просив суд задовольнити її.

Представник позивача заперечив щодо задоволення апеляційної скарги та просив суд залишити її без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

Заслухавши доповідь судді, пояснення представників сторін, які прибули в судове засідання, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з огляду на таке.

З обставин справи колегією суддів встановлено, що податковим органом сформовано на направлено на адресу ОСОБА_1 наступні податкові повідомлення-рішення:

№0311307-5005-0221 від 30.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що сплачується фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості в розмірі 3002,06 грн;

№0311309-5005-0221 від 30.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що сплачується фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості в розмірі 38980,41 грн;

№ 9419250-5005-0228 від 30.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 671,98 грн;

№ 9419224-5005-0228 від 30.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 562,80 грн;

№ 9419228-5005-0228 від 30.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 555,86 грн;

№ 9419229-5005-0228 від 30.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 579,52 грн;

№ 9419260-5005-0228 від 30.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 190,34 грн;

№ 9419261-5005-0228 від 30.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 190,34 грн;

№ 9419262-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 475,85 грн;

№ 9419225-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 584,80 грн;

№ 9419227-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 279,98 грн;

№ 9419226-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 560,23 грн;

№ 9419245-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 476,69 грн;

№ 9419243-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 511,92 грн;

№ 9419223-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 553,15 грн;

№ 9419244-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 501,65 грн;

№ 9419241-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 556,91 грн;

№ 9419249-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 553,90 грн;

№ 9419248-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 597,76 грн;

№ 9419247-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 587,49 грн;

№ 9419242-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 549,73 грн;

№ 9419251-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 13,13 грн;

№ 9419252-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 13,13 грн;

№ 9419253-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 13,13 грн;

№ 9419254-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 13,13 грн;

№ 9419255-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 13,13 грн;

№ 9419256-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 13,13 грн;

№ 941925675005-0228 від 26.06.2020 р. про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 13,13 грн;

№ 941925685005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 13,13 грн;

№ 94192569-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 13,13 грн;

№ 9419230-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 559,98 грн;

№ 9419231-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 559,98 грн;

№ 9419232-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 559,98 грн;

№ 9419233-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 559,98 грн;

№ 9419234-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 559,98 грн;

№ 9419235-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 559,98 грн;

№ 9419236-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 559,98 грн;

№ 9419237-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 559,98 грн;

№ 9419238-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 559,98 грн;

№ 9419239-5005-0228 від 26.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 559,98 грн;

№ 313618-5005-0228 від 30.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 2,50 грн;

№ 9746394-5005-0228 від 02.07.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 14,52 грн;

№ 9746416-5005-0228 від 02.07.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 738,32 грн;

№ 9746405-5005-0228 від 02.07.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 1903,40 грн;

№ 9746404-5005-0228 від 02.07.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 1903,40 грн;

№ 9746402-5005-0228 від 02.07.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 4758,50 грн;

№ 9746400-5005-0228 від 02.07.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 289,14 грн;

№ 9746412-5005-0228 від 02.07.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 403,33 грн;

№ 313617-5005-0228 від 30.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 940,16 грн;

№ 313616-5005-0228 від 30.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 467,46 грн;

№ 9746413-5005-0228 від 02.07.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 1079,37 грн;

№ 9746414-5005-0228 від 02.07.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 1153,47 грн;

№ 313615-5005-0228 від 30.06.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 291,44 грн;

№ 9746415-5005-0228 від 02.07.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 1079,86 грн;

№ 9746395-5005-0228 від 02.07.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 21,09 грн;

№ 9746396-5005-0228 від 02.07.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 21,09 грн;

№ 9746397-5005-0228 від 02.07.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 21,09 грн;

№ 9746398-5005-0228 від 02.07.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 21,09 грн;

№ 9746399-5005-0228 від 02.07.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 21,09 грн;

№ 9746401-5005-0228 від 02.07.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 21,09 грн;

№ 9746403-5005-0228 від 02.07.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 21,09 грн;

№ 9746406-5005-0228 від 02.07.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 21,09 грн;

№ 9746407-5005-0228 від 02.07.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 21,09 грн;

№ 9746408-5005-0228 від 02.07.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 21,09 грн;

№ 9746409-5005-0228 від 02.07.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 21,09 грн;

№ 9746410-5005-0228 від 02.07.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 21,09 грн;

№ 9746411-5005-0228 від 02.07.2020 про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб в розмірі 21,09 грн.

Не погоджуючись з правомірність прийнятих податкових повідомлень-рішень, ОСОБА_2 звернувся до суду із даним позовом.

Приймаючи рішення про часткове задоволення позовних вимог, суд першої інстанції дійшов висновку, що податкові повідомлення-рішення, якими ОСОБА_1 визначено податкові зобов`язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб прийняті відповідачем законно. При цьому, суд також дійшов висновку про протиправність податкових повідомлень-рішень, якими позивачу визначено зобов`язання зі слати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що сплачується фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості.

Відповідно до ч.1 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Оскільки позивач не оскаржує рішення суду першої інстанції в частині відмови в задоволенні позовних вимог, колегія суддів не здійснює перегляд рішення суду в цій частині.

Даючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, апеляційний суд враховує наступне.

Згідно зі ст. 265 ПК України податок на майно складається з: податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; транспортного податку та плати за землю.

Відповідно до статті 10 ПК України податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки є місцевим податком.

Відповідно до п.п. 266.1.1 п. 266.1 ст. 266 ПК України фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками житлової та/або нежитлової нерухомості, є платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

За змістом підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 ПК України сільські, селищні, міські ради та ради об`єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, встановлюють пільги з податку, що сплачується на відповідній території, з об`єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, громадських об`єднань, благодійних організацій, релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями).

Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об`єктів житлової та нежитлової нерухомості, для фізичних осіб визначаються виходячи з їх майнового стану та рівня доходів.

Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об`єктів нежитлової нерухомості, встановлюються залежно від майна, яке є об`єктом оподаткування.

Згідно з підпунктом 266.5.1 пункту 266.5 статті 266 ПК України ставки податку для об`єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються за рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об`єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, залежно від місця розташування (зональності) та типів таких об`єктів нерухомості у розмірі, що не перевищує 1,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 квадратний метр бази оподаткування.

Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року (підпункт 266.6.1. пункту 266.6 статті 266 ПК України).

Відповідно до підпункту 266.2.1 пункту 266.2 статті 266 ПК України об`єктом оподаткування є об`єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

Між тим, відповідно до підпункту "ж" п.п. 266.2.2 п. 266.2 ст. 266 ПК України (в редакції чинній на момент спірних правовідносин) не є об`єктом оподаткування будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників (юридичних та фізичних осіб), віднесені до класу "Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства" (код 1271) Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, та не здаються їх власниками в оренду, лізинг, позичку.

Відповідно до підпункту 14.1.235 пункту 14.1 статті 14 ПК України сільськогосподарський товаровиробник для цілей глави 1 розділу XIV цього Кодексу - це юридична особа незалежно від організаційно-правової форми, яка займається виробництвом сільськогосподарської продукції та/або розведенням, вирощуванням та виловом риби у внутрішніх водоймах (озерах, ставках та водосховищах) та її переробкою на власних чи орендованих потужностях, у тому числі власновиробленої сировини на давальницьких умовах, та здійснює операції з її постачання.

Тобто, визначення "сільськогосподарський товаровиробник", яке міститься у підпункті 14.1.235 пункту 14.1 статті 14 ПК України, застосовується для цілей глави розділу ХІV цього Кодексу "Спрощена система оподаткування, облік та звітність", тоді як в даному випадку йдеться про сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (розділ ХІІ "Податок на майно").

Відповідно до пунктів 5.2, 5.3 статті 5 ПК України у разі якщо поняття, терміни, правила та положення інших актів суперечать поняттям, термінам, правилам та положенням цього Кодексу, для регулювання відносин оподаткування застосовуються поняття, терміни, правила та положення цього Кодексу. Інші терміни, що застосовуються у цьому Кодексі і не визначаються ним, використовуються у значенні, встановленому іншими законами.

Поняття "сільськогосподарський товаровиробник" також міститься у статті 1 Закону України "Про стимулювання розвитку сільського господарства на період 2001 - 2004 років" від 18.01.2001 №2238-III, під яким законодавець визначає фізичну або юридичну особу, яка займається виробництвом сільськогосподарської продукції, переробкою власновиробленої сільськогосподарської продукції та її реалізацією.

З метою визнання осіб такими, що займаються сільськогосподарською діяльністю, законодавцем вживається також поняття "виробники сільськогосподарської продукції".

Згідно зі статтею 1 Закону України "Про сільськогосподарський перепис" виробники сільськогосподарської продукції - це юридичні особи всіх організаційно-правових форм господарювання та їх відокремлені підрозділи, фізичні особи (фізичні особи - підприємці, домогосподарства), які займаються сільськогосподарською діяльністю, передбаченою класифікацією видів економічної діяльності, мають у володінні, користуванні або розпорядженні землі сільськогосподарського призначення чи сільськогосподарських тварин.

Отже, наведені вище поняття "сільськогосподарський товаровиробник" не суперечать його визначенню у підпункті 14.1.235 пункту 14.1 статті 14 ПК України, яке, до того ж, має чітко обмежену сферу застосування. Як наслідок, для інших випадків мають бути застосовані субсидіарно норми інших законів у відповідності до положень пункту 5.3 статті 5 ПК України.

Крім того, Законом України від 23.11.2018 №2628-VIII, яким підпункт "ж" підпункту 266.2.2 пункту 266.2 статті 266 ПК України викладено в новій редакції, законодавець уточнив з 1 січня 2019 року, що сільськогосподарським товаровиробником є як юридичні, так і фізичні особи.

Судом встановлено, що позивачеві на праві власності належать такі нежитлові будівлі: виробничий будинок за адресою: АДРЕСА_1 ; виробничі будівлі за адресою: АДРЕСА_1 , що підтверджується витягами з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Відповідно до наданого позивачем наказу від 27.12.2017 єдиним засновником та власником СФГ "ВОЛОДИМИР" (код 31261015) є ОСОБА_1 , який визначив режим використання належного йому майна, зокрема: використовувати для сільськогосподарського виробництва віднесені до класу "Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства" (код 1271) Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000 нежитлові будівлі: виробничий будинок за адресою: АДРЕСА_1 ; виробничі будівлі за адресою: АДРЕСА_1 .

Державним комітетом України по стандартизації, метрології та сертифікації наказом №507 від 17.08.2000 затверджено і введено в дію "Державний класифікатор будівель та споруд ДК 018-2000", призначений для використання органами центральної та місцевої виконавчої та законодавчої влади, фінансовими службами, органами статистики та всіма суб`єктами господарювання (юридичними та фізичними особами) України. Об`єктами класифікації в ДК 018-2000 є будівлі виробничого та невиробничого призначення та інженерні споруди різного функціонального призначення.

Відповідно до Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000 зазначені будівлі, які належать на праві приватної власності позивачеві, відносяться до групи "Будівлі нежитлові інші" (код 127), клас "Будівлі сільськогосподарського призначення, лісництва та рибного господарства" (код 1271), який включає будівлі для використання в сільськогосподарській діяльності, наприклад, корівники, стайні, свинарники, кошари, кінні заводи, собачі розплідники, птахофабрики, зерносховища, склади та надвірні будівлі, підвали, винокурні, винні ємності, теплиці, сільськогосподарські силоси та т. ін.

При цьому, будівлі для тваринництва мають код 1271.1, будівлі для садівництва, виноградарства та виноробства мають код 1271.5, будівлі сільськогосподарського призначення інші мають код 1271.9.

Таким чином, суд першої інстанції дійшов вірного висновку про те, що будівлі, які належать позивачеві на праві приватної власності, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності, віднесені до відповідного класу Державного класифікатора 018-2000, використовуються позивачем у власній фермерській діяльності через створене СФГ "ВОЛОДИМИР", яке є сільськогосподарським товаровиробником, не здаються в оренду, лізинг, позичку, а тому не є об`єктами оподаткування згідно з пунктом "ж" підпункту 266.2.2 пункту 266.2 статті 266 ПК України.

Ухвалюючи дане судове рішення, колегія суддів керується статтею 322 КАС України, статтею 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, практикою Європейського суду з прав людини (рішення "Серявін та інші проти України") та Висновком № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів (п.41) щодо якості судових рішень.

Як зазначено у пункті 58 рішення Європейського суду з прав людини по справі "Серявін та інші проти України", суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішенні судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожний аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення.

Пунктом 41 Висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів зазначено, що обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.

На підставі вищевикладеного, колегія суддів апеляційної інстанції вважає, що судове рішення суду першої інстанції ґрунтується на всебічному, повному та об`єктивному розгляді всіх обставин справи, які мають значення для вирішення спору, відповідає нормам матеріального та процесуального права. Доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, викладених у зазначеному судовому рішенні, у зв`язку з чим підстав для його скасування колегія суддів не вбачає.

За правилами ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Вінницькій області залишити без задоволення, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 30 квітня 2021 року - без змін.

Постанова суду набирає законної сили в порядку та в строки, передбачені ст. 325 КАС України.

Постанова суду складена в повному обсязі 31 серпня 2021 року.

Головуючий Іваненко Т.В. Судді Сторчак В. Ю. Граб Л.С.

СудСьомий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.08.2021
Оприлюднено09.09.2021
Номер документу99419231
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —120/8430/20-а

Ухвала від 25.04.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 13.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 28.10.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Постанова від 26.08.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Іваненко Т.В.

Постанова від 26.08.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Іваненко Т.В.

Ухвала від 07.07.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Іваненко Т.В.

Ухвала від 07.06.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Іваненко Т.В.

Ухвала від 25.05.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Іваненко Т.В.

Рішення від 30.04.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Вільчинський Олександр Ванадійович

Ухвала від 31.03.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Вільчинський Олександр Ванадійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні