Ухвала
від 03.09.2021 по справі 755/939/18
ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа №:755/939/18

Провадження №: 1-кс/755/3692/21

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"03" вересня 2021 р. Дніпровський районний суд м. Києва в складі:

слідчого судді ОСОБА_1 ,

секретаря ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого з особливо важливих справ четвертого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у м. Києві ОСОБА_3 , у межах кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32018100040000007 від 12.01.2018 року про тимчасовий доступ до документів,

в с т а н о в и в:

Старший слідчий з особливо важливих справ четвертого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у м. Києві звернувся до суду із клопотанням, у межах кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32018100040000007 від 12.01.2018 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.205-?, ч.5 ст.27 ч.2 ст.205-?, ч.3 ст.212, ч.3 ст.212 КК України, про надання тимчасового доступу до документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), з можливістю їх вилучення /виїмки/.

Із клопотання вбачається, що четвертим слідчим відділом розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у м. Києві здійснюється досудове розслідування кримінального провадження №32018100040000007, у ході якого встановлено, що відповідно до узагальненого матеріалу ІНФОРМАЦІЯ_2 , фізична особа, яка не зареєстрована фізичною особою-підприємцем, ОСОБА_4 (РНОКППФО НОМЕР_2 ), в період 2016 2019 років, діючи на території м. Києва, проводив безтоварні операції з постачання сільськогосподарської та іншої продукції, виконання робіт, а також надання послуг та отримані на рахунки безготівкові кошти у розмірі 81,72 млн. грн. обготівкував через банкомати/банківські відділення у м. Києві та на території Дніпропетровської області в результаті чого ухилився від сплати податку на доходи фізичних осіб у розмірі 14,71 млн. грн.

Крім того, відповідно до зазначеного узагальненого матеріалу ІНФОРМАЦІЯ_3 , в результаті проведення в період 2016 2019 років безтоварних операцій та подальшого обготівкування отриманих на рахунки безготівкових коштів, ОСОБА_5 (РНОКППФО НОМЕР_3 ) ухилилась від сплати податку на доходи фізичних осіб у розмірі 13,46 млн. грн., ОСОБА_6 (РНОКППФО НОМЕР_4 ) ухилився від сплати податку на доходи фізичних осіб у розмірі 15,47 млн. грн, ОСОБА_7 (РНОКППФО НОМЕР_5 ) ухилився від сплати податку на доходи фізичних осіб у розмірі 15,79 млн. грн., службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_6 ) ухилились від сплати податку на прибуток у розмірі 13,82 млн. грн.

У проведенні зазначених безтоварних операцій, перерахуванні грошових коштів та подальшому їх обготівкуванні задіяні ОСОБА_8 (РНОКППФО НОМЕР_7 ), ОСОБА_9 (РНОКППФО НОМЕР_8 ), ОСОБА_10 (РНОКППФО НОМЕР_9 ), ОСОБА_11 (РНОКППФО НОМЕР_10 ), ОСОБА_12 (РНОКППФО НОМЕР_11 ), ОСОБА_13 (РНОКППФО НОМЕР_12 ), ОСОБА_14 (РНОКППФО НОМЕР_13 ), ОСОБА_15 (РНОКППФО НОМЕР_14 ), ОСОБА_16 (РНОКППФО НОМЕР_15 ), ОСОБА_17 (РНОКППФО НОМЕР_16 ), ОСОБА_18 (РНОКППФО НОМЕР_17 ), ОСОБА_19 (РНОКППФО НОМЕР_18 ), ОСОБА_20 (РНОКППФО НОМЕР_19 ), ОСОБА_21 (РНОКППФО НОМЕР_20 ), ОСОБА_22 (РНОКППФО НОМЕР_21 ), ОСОБА_23 (РНОКППФО НОМЕР_22 ), ОСОБА_24 (РНОКППФО НОМЕР_23 ), ОСОБА_25 (РНОКППФО НОМЕР_24 ), ОСОБА_26 (РНОКППФО НОМЕР_25 ), ОСОБА_27 (РНОКППФО НОМЕР_26 ), ОСОБА_28 (РНОКППФО НОМЕР_27 ), ОСОБА_29 (РНОКППФО НОМЕР_28 ), ОСОБА_30 (РНОКППФО НОМЕР_29 ), ОСОБА_31 (РНОКППФО НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_32 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_33 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_34 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (колишня назва ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 ») (код НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_38 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_40 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_41 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_42 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_43 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_44 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_45 ), ДП « ІНФОРМАЦІЯ_21 » Фірми « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_46 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_47 ), СОФК « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_48 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_49 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_50 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_51 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_52 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_53 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_54 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_55 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код НОМЕР_56 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_57 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_58 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_59 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_60 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_61 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код НОМЕР_62 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код НОМЕР_63 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_64 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 » (код НОМЕР_65 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 » (код НОМЕР_66 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_36 ), СКП « ОСОБА_32 » (код НОМЕР_67 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код НОМЕР_68 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 » (код НОМЕР_69 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_44 » (код НОМЕР_70 ), ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_45 » (код НОМЕР_71 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_46 » (код НОМЕР_72 ), ПП « ОСОБА_33 » (код НОМЕР_73 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_47 » (код НОМЕР_74 ) та ряд інших.

Відповідно до матеріалів ІНФОРМАЦІЯ_3 зазначені проведені фінансові операції на загальну суму 439 млн. грн. спрямовані на легалізацію (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом (приховування чи маскування джерела походження коштів) та можуть бути спрямовані на фінансування незаконних збройних формувань та терористичних організацій.

Крім того, співробітниками ІНФОРМАЦІЯ_48 під час відпрацювання в рамках проведення операції «Детінізація» встановлено, що уродженець Луганської області - ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_49 (РНОКППФО НОМЕР_2 ) вступивши в злочинну змову з наданий час невстановленою групою осіб які зареєстровані та проживають на території Київської та Житомирської області з метою прикриття своєї незаконної діяльності, яка полягає у використання реквізитів підприємств з ознаками «ризиковості». а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_50 » (код НОМЕР_75 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 » (код НОМЕР_76 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 » (код НОМЕР_77 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » (код НОМЕР_78 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 » (код НОМЕР_79 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 » (код НОМЕР_80 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_56 » (код НОМЕР_81 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_57 » (код НОМЕР_82 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_58 » (код НОМЕР_83 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_59 » (код НОМЕР_84 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_60 » (код НОМЕР_85 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_61 » (код НОМЕР_86 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_62 » (код НОМЕР_87 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_63 » (код НОМЕР_88 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_64 » (код НОМЕР_89 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_65 » (код НОМЕР_90 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_66 » (код НОМЕР_91 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_67 » (код НОМЕР_92 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_68 » (код НОМЕР_93 ) для безпідставного формування податкового кредиту з ПДВ та завищення валових витрат реально діючими суб`єктами господарювання за рахунок документального оформлення операцій, що реально не відбуваються.

Проведеними слідчими - оперативними заходами встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_50 » (код НОМЕР_75 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 » (код НОМЕР_76 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 » (код НОМЕР_77 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » (код НОМЕР_78 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 » (код НОМЕР_79 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 » (код НОМЕР_80 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_56 » (код НОМЕР_81 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_57 » (код НОМЕР_82 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_58 » (код НОМЕР_83 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_59 » (код НОМЕР_84 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_60 » (код НОМЕР_85 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_61 » (код НОМЕР_86 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_62 » (код НОМЕР_87 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_63 » (код НОМЕР_88 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_64 » (код НОМЕР_89 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_65 » (код НОМЕР_90 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_66 » (код НОМЕР_91 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_67 » (код НОМЕР_92 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_68 » (код НОМЕР_93 ) за податковими адресами не знаходяться, виробничі потужності, складські приміщення та балансове майно у підприємств відсутні, податкова звітність до контролюючих органів подається з нульовими показниками або взагалі не подається.

Окрім того, в ході аналізу інформації з єдиного реєстру податкових накладних автоматизованої інформаційної системи ДФС України встановлено, що номенклатура товарів, які купуються ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_50 » (код НОМЕР_75 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 » (код НОМЕР_76 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 » (код НОМЕР_77 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » (код НОМЕР_78 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 » (код НОМЕР_79 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 » (код НОМЕР_80 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_56 » (код НОМЕР_81 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_57 » (код НОМЕР_82 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_58 » (код НОМЕР_83 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_59 » (код НОМЕР_84 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_60 » (код НОМЕР_85 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_61 » (код НОМЕР_86 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_62 » (код НОМЕР_87 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_63 » (код НОМЕР_88 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_64 » (код НОМЕР_89 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_65 » (код НОМЕР_90 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_66 » (код НОМЕР_91 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_67 » (код НОМЕР_92 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_68 » (код НОМЕР_93 ) у постачальників, не відповідає номенклатурі проданих товарів в адресу реально діючого сектору економіки. Даний факт свідчить про безтоварність проведених фінансово-господарських операцій та про їх лише документальний характер, який суперечить нормам цивільного, податкового законодавства України.

Також, відповідно до інформації, що міститься в Єдиному реєстрі судових рішень встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_50 » (код НОМЕР_75 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 » (код НОМЕР_76 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 » (код НОМЕР_77 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » (код НОМЕР_78 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 » (код НОМЕР_79 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 » (код НОМЕР_80 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_56 » (код НОМЕР_81 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_57 » (код НОМЕР_82 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_58 » (код НОМЕР_83 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_59 » (код НОМЕР_84 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_60 » (код НОМЕР_85 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_61 » (код НОМЕР_86 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_62 » (код НОМЕР_87 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_63 » (код НОМЕР_88 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_64 » (код НОМЕР_89 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_65 » (код НОМЕР_90 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_66 » (код НОМЕР_91 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_67 » (код НОМЕР_92 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_68 » (код НОМЕР_93 ) є фігурантами ряду кримінальних проваджень, досудове розслідування яких пов`язані із проведенням безтоварних операцій та незаконним формуванням схемного податкового кредиту з ПДВ.

Додатково встановлено та допитано в якості свідка ОСОБА_34 ІНФОРМАЦІЯ_69 , щодо реєстрації, перереєстрації та ведення фінансово-господарської діяльності підприємств ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_66 » (код НОМЕР_91 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_68 » (код НОМЕР_93 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_67 » (код НОМЕР_92 ), на що ОСОБА_35 повідомила, що жодного відношення до реєстрації, перереєстрації та ведення фінансово-господарської діяльності підприємств ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_66 » (код НОМЕР_91 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_68 » (код НОМЕР_93 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_67 » (код НОМЕР_92 ) не має, та нікого на це не уповноважувала.

Згідно матеріалів кримінального провадження встановлено, що протягом 2018-2021 років вище зазначене підприємство з ознаками «ризиковості» а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » (код НОМЕР_78 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_56 » (код НОМЕР_81 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_63 » (код НОМЕР_88 ) незаконно формували податковий кредит з ПДВ підприємствам реального сектору економіки, серед яких ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ).

Із метою швидкого, повного і неупередженого дослідження всіх обставин кримінального правопорушення, надання їм належної правової оцінки та прийняття законного процесуального рішення в передбачені кримінальним процесуальним законодавством строки, керуючись п. 18 листа Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ № 223-559/0/4-13 від 05.04.2013, ст.ст. 40, 84, 93 КПК України в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) направлено вимогу слідчого вих.№2500/10/26-97-03-0815 від 14.05.2021, щодо надання копії фінансово-господарських документів на підставі яких здійснювались фінансово-господарські операції, проведені між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » (код НОМЕР_78 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_56 » (код НОМЕР_81 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_63 » (код НОМЕР_88 ), станом на дату подачі даного клопотання відповідь на дану вимогу слідчого від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) не надійшла.

Фінансово-господарські документи, якими протягом 2018-2021 років фіксувались господарські операції, нібито проведені між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » (код НОМЕР_78 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_56 » (код НОМЕР_81 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_63 » (код НОМЕР_88 ) містять інформацію та відомості про факти й обставини, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, а тому в слідства виникла необхідність у витребуванні копій таких документів у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ).

Так, в ході досудового розслідування постала необхідність у здійсненні тимчасового доступу до речей та копій документів за період 2018-2021 років, що містять відомості про фінансово-господарську діяльність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » (код НОМЕР_78 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_56 » (код НОМЕР_81 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_63 » (код НОМЕР_88 ) та їх вилученні (виїмки).

Крім того, у клопотанні зазначено, що з метою швидкого, повного і неупередженого дослідження всіх обставин кримінального правопорушення, виникла необхідність у тимчасовому доступі до документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ).

Відповідно до ч.2 ст.163 КПК України слідчий суддя розглядає клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться документи, оскільки існує реальна загроза зміни або знищення документів.

Слідчий у судове засідання не з`явився, просив клопотання задовольнити у його відсутність.

Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання, приходить до наступного.

Згідно норми ч.1 ст.107 КПК України фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.

Відповідно до ч.1 ст.131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Згідно вимог ст.159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитись з ними, зробити її копії та вилучити їх /здійснити їх виїмку/. Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Частиною 7 статті 163 КПК України передбачено, що слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначеного факту, зокрема для отримання відомостей, що є необхідними для з`ясування всіх обставин справи у даному провадженні, є потреба у наданні тимчасового доступу до речей та документів.

Враховуючи наявність достатніх підстав вважати, що зазначені документи знаходиться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), а також така інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, з урахуванням можливості використати цю інформацію як доказ, відомостей що містяться у ній та відсутності можливості іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначеної інформації, слідчий суддя приходить до висновку про обґрунтованість клопотання.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 110, 163-165, 309 КПК України, слідчий суддя,-

п о с т а н о в и в:

Клопотання слідчого з особливо важливих справ четвертого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у м. Києві ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів - задовольнити.

Надати слідчому з особливо важливих справ четвертого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у м. Києві ОСОБА_3 або слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні №32018100040000007 - ОСОБА_36 , ОСОБА_37 , ОСОБА_38 , тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), щодо фінансово-господарської взаємовідносин із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » (код НОМЕР_78 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_56 » (код НОМЕР_81 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_63 » (код НОМЕР_88 ), а саме: до документів фінансово-господарської діяльності; документів податкової звітності; бухгалтерської звітності; договорів або угод з додатками та доповненнями; заявок, товарно-транспортних накладних; рахунків-фактур; банківських виписок; платіжних доручень; актів прийому-передачі; доручень; актів виконаних робіт, наданих послуг; актів взаємозвірок; реєстрів виданих та отриманих податкових накладних; податкових накладних; видаткових накладних; журналів входу-виходу осіб на територію офісних, торгівельних, складських та виробничих приміщень; журналів обліку в`їзду-виїзду транспорту на територію офісних, торгівельних, складських та виробничих приміщень; штатного розпису та переліків працівників підприємства; сертифікатів, свідоцтв на товари/роботи/послуги та надати розпорядження про надання можливості вилучити копії цих документів.

Строк дії ухвали не може перевищувати одного місяця з дня постановлення ухвали.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

СудДніпровський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення03.09.2021
Оприлюднено23.05.2024
Номер документу99434714
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —755/939/18

Ухвала від 30.09.2021

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Курило А. В.

Ухвала від 30.09.2021

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Курило А. В.

Ухвала від 16.09.2021

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Курило А. В.

Ухвала від 03.09.2021

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Курило А. В.

Ухвала від 03.09.2021

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Курило А. В.

Ухвала від 03.09.2021

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Курило А. В.

Ухвала від 03.09.2021

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Курило А. В.

Ухвала від 03.09.2021

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Курило А. В.

Ухвала від 03.09.2021

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Курило А. В.

Ухвала від 03.09.2021

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Курило А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні