Рішення
від 08.09.2021 по справі 360/3499/21
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

08 вересня 2021 рокуСєвєродонецькСправа № 360/3499/21

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Ірметова О.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) справу за позовом Східного міжрегіонального управління Державної служби України в питань праці до Акціонерного товариства "Лисичанcьквугілля" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), -

ВСТАНОВИВ:

В провадженні Луганського окружного адміністративного суду на розгляді перебуває справа за позовом Східного міжрегіонального управління Державної служби України в питань праці (далі - позивач) до Акціонерного товариства "Лисичанcьквугілля" (далі - відповідач), в якому позивач просить застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Відокремленого підрозділу Шахта ім. Г.Г. Капустіна Акціонерного товариства Лисичанськвугілля , а саме зобов`язати відповідача зупинити виконання наступних робіт підвищеної небезпеки: експлуатацію підйомного пристрою (крану) КЕД-7, який експлуатується у гараж-зарядній камері гор. 379м у Відокремленому підрозділі Шахта ім. Г.Г. Капустіна Акціонерного товариства Лисичанськвугілля; у зв`язку з загрозою життю та здоров`ю людей до усунення зазначених в позовній заяві порушень.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що на підставі заяви АТ Лисичанськвугілля від 01 червня 2021 року № 01/12-407 щодо направлення представників інспекторського складу Управління гірничого нагляду Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці для проведення позапланової перевірки, згідно із ст. ст. 4, 6 і 7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05.04.2007 № 877-У, і у відповідності з наказом Міжрегіонального управління від 03 червня 2021 року № 890 та направленням на перевірку від 04 червня 2021р. № 253/6.6, 17 червня 2021 року посадовою особою Міжрегіонального управління проведено позапланову перевірку суб`єкта господарювання: Відокремленого підрозділу Шахта ім. Г.Г. Капустіна Акціонерне товариство Лисичанськвугілля , код ЄДРПОУ 32359108, розташованого за адресою: 93191, Луганська обл., місто Привілля, на предмет перевірки дотримання вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки.

17 червня 2021 року винесений Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання вимог законодавства у сферах охорони праці, промислової безпеки, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, праці, зайнятості населення, зайнятості та працевлаштування осіб з інвалідністю, здійснення державного гірничого нагляду (далі-Акт) від 17 червня 2021 року № 6.6/0093/05 та виданий припис від 17 червня 2021 року № 6.6/0093/05, у акті зафіксовано 11 порушень Правил безпеки у вугільних шахтах, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 22.03.2010 № 62 (далі - НПАОП 10.0-1.01-10 Правила безпеки у вугільних шахтах ).

Зазначені вище факти порушення вимог чинних нормативно-правових актів України з охорони праці у ВП Шахта ім. Г.Г. Капустіна АТ Лисичанськвугілля створюють загрозу здоров`ю і життю працівників суб`єкта господарювання.

З урахуванням викладеного, позивач просить задовольнити позовні вимоги повністю.

Відповідач правом надання відзиву на позовну заяву не скористався.

Ухвалою від 09 липня 2021 року позовну заяву залишено без руху (а.с. 25).

Ухвалою від 15 липня 2021 року про відкриття провадження в адміністративній справі судом вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін (а.с. 30-31).

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-76, 90 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), судом встановлено таке.

Шахта ім. Г.Г. Капустіна (ідентифікаційний код 26349214, місцезнаходження: 93191, Луганська обл., місто Лисичанськ, місто Привілля) є відокремленим підрозділом Акціонерного товариство Лисичанськвугілля (ідентифікаційний код 32359108, місцезнаходження: 93100, Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Малиновського, буд.1), що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с. 37).

Спірні правовідносини врегульовані Законом України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» (далі - Закон № 877), Законом України від 14 жовтня 1992 року № 2694-ХІІ «Про охорону праці» (далі - Закон № 2694), Правилами безпеки у вугільних шахтах, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 22 березня 2010 року № 62 (далі - НПАОП 10.0-1.01-10 «Правила безпеки у вугільних шахтах» ).

Згідно з частиною першою статті 4 Закону № 877 (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Відповідно до частини четвертої статті 4 Закону № 877 виключно законами встановлюються:

органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності;

види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю);

повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг;

вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності;

спосіб та форми здійснення заходів здійснення державного нагляду (контролю);

санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа.

Орган державного нагляду (контролю) не може здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, якщо закон прямо не уповноважує такий орган на здійснення державного нагляду (контролю) у певній сфері господарської діяльності та не визначає повноваження такого органу під час здійснення державного нагляду (контролю).

Відповідно до частини першої статті 38 Закону № 2694 державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснюють:

центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці;

центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері ядерної та радіаційної безпеки;

центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки;

центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.

Згідно з пунктом 1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 року № 96, Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов`язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи. На утворені територіальні органи Держпраці може покладати виконання завдань за міжрегіональним принципом (пункт 7 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 року № 96).

Східне міжрегіональне управління Державної служби України з питань праці (далі - Міжрегіональне управління) є територіальним органом Державної служби України з питань праці (далі - Держпраці), що їй підпорядковується. Повноваження Міжрегіонального управління поширюються на територію Донецької та Луганської областей (пункт 1 Положення про Східне міжрегіональне управління Державної служби України з питань праці, затвердженого наказом Державної служби України з питань праці від 29 жовтня 2020 року № 140).

Згідно з пунктом 4 Положення про Східне міжрегіональне управління Державної служби України з питань праці відповідно до покладених на нього завдань Міжрегіональне управління, зокрема:

1) здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням законодавства з охорони праці в частині безпечного ведення робіт, гігієни праці, промислової безпеки, безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, у тому числі з питань:

- забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального та колективного захисту;

- монтажу, ремонту, реконструкції, налагодження і безпечної експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва і машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;

- безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, проведення робіт з утилізації звичайних видів боєприпасів, ракетного палива та вибухових матеріалів військового призначення;

- виробництва, зберігання, використання отруйних речовин у виробничих процесах, у тому числі продуктів біотехнологій та інших біологічних агентів;

- організації проведення навчання (в тому числі спеціального) і перевірки знань з питань охорони праці; навчання працівників у сфері поводження з вибуховими матеріалами та перевірки їх знань (підпункт 16 пункту 4);

2) здійснює державний нагляд (контроль) у сфері гірничих відносин на підприємствах вугільної, гірничорудної та нерудної та нафтогазовидобувної промисловості, під час проведення гірничих робіт, будівництва та експлуатації, ліквідації або консервації гірничих підприємств (підпункт 18 пункту 4).

Згідно з абзацами першим, дев`ятим частини першої статті 6 Закону № 877 підставами для здійснення позапланових заходів є настання аварії, смерті потерпілого внаслідок нещасного випадку або професійного захворювання, що було пов`язано з діяльністю суб`єкта господарювання.

Для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ (рішення, розпорядження), який має містити найменування суб`єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки (частина перша статті 7 Закону № 877).

На підставі заяви Відокремленого підрозділу Шахта ім. Г.Г. Капустіна Акціонерного товариства Лисичанськвугілля від 01 червня 2021 року № 01/12-407 щодо направлення інспекторського складу відділу гірничотехнічного нагляду у східному напрямку управління гірничого нагляду Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці для проведення позапланової перевірки (а.с. 10) Східним міжрегіональним управлінням Державної служби України з питань праці видано наказ від 03 червня 2021 року № 890 Про проведення позапланової перевірки ВП Шахта ім. Г.Г. Капустіна Акціонерного товариства Лисичанськвугілля (а.с. 11), на підставі якого оформлено направлення від 04 червня 2021 року № 253/6.6 на проведення перевірки з 15 червня 2021 року по 17 червня 2021 року додержання вимог законодавчих та інших нормативних актів з промислової безпеки та охорони праці в частині перевірки щорічного огляду локомотивів і обладнання зарядних камер у ВП Шахта ім. Г.Г. Капустіна АТ Лисичанськвугілля (а.с. 12).

Відповідно до наказу від 03 червня 2021 року № 890 Про проведення позапланової перевірки ВП Шахта ім. Г.Г. Капустіна Акціонерного товариства Лисичанськвугілля (а.с. 11), на підставі направлення від 04 червня 2021 року № 253/6.6 на проведення перевірки, Східним міжрегіональним управлінням Державної служби України з питань праці з 15.06.2021 по 17.06.2021 проведено перевірку Відокремленого підрозділу Шахта ім. Г.Г. Капустіна Акціонерного товариства Лисичанськвугілля , за результатами якої складено акт перевірки суб`єкта господарювання (виробничого об`єкта) від 17 червня 2021 року № 6.6./0093/05 (а.с. 13-18).

Акт перевірки від 17 червня 2021 року № 6.6./0093/05 підписано уповноваженою особою суб`єкта господарювання, яка брала участь у перевірці, - в.о генеральним директором АТ Лисичанськвугілля Ласіков Ю.В. та директором ВП Шахта ім. Г.Г. Капустіна Шикер М. Є. без зауважень та заперечень щодо виявлених порушень, один примірник акта 17 червня 2021 року вручений в.о. генеральному директору Акціонерного товариства Лисичанськвугілля Ласікову Ю.О. (а.с. 18 зворотній бік)

Також 17 червня 2021 року відповідачу вручено припис № 6.6/0093/05 від 17 червня 2021 року про усунення виявлених порушень (а.с. 19).

Підставою для звернення позивача до суду з даним позовом стало виявлення за результатами перевірки порушень статей 13, 14 Закону № 2694, викладених у пунктах 4, 9 таблиці акта перевірки від 17 червня 2021 року №6.6./0093/05, які становлять загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Згідно з положеннями статті 13 Закону № 2694 роботодавець зобов`язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.

З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме:

створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов`язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання;

розробляє за участю сторін колективного договору і реалізує комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці;

забезпечує виконання необхідних профілактичних заходів відповідно до обставин, що змінюються;

впроваджує прогресивні технології, досягнення науки і техніки, засоби механізації та автоматизації виробництва, вимоги ергономіки, позитивний досвід з охорони праці тощо;

забезпечує належне утримання будівель і споруд, виробничого обладнання та устаткування, моніторинг за їх технічним станом;

забезпечує усунення причин, що призводять до нещасних випадків, професійних захворювань, та здійснення профілактичних заходів, визначених комісіями за підсумками розслідування цих причин;

організовує проведення аудиту охорони праці, лабораторних досліджень умов праці, оцінку технічного стану виробничого обладнання та устаткування, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в порядку і строки, що визначаються законодавством, та за їх підсумками вживає заходів до усунення небезпечних і шкідливих для здоров`я виробничих факторів;

розробляє і затверджує положення, інструкції, інші акти з охорони праці, що діють у межах підприємства (далі - акти підприємства), та встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках, робочих місцях відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці, забезпечує безоплатно працівників нормативно-правовими актами та актами підприємства з охорони праці;

здійснює контроль за додержанням працівником технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, використанням засобів колективного та індивідуального захисту, виконанням робіт відповідно до вимог з охорони праці;

організовує пропаганду безпечних методів праці та співробітництво з працівниками у галузі охорони праці;

вживає термінових заходів для допомоги потерпілим, залучає за необхідності професійні аварійно-рятувальні формування у разі виникнення на підприємстві аварій та нещасних випадків.

Роботодавець несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог.

Обов`язки працівника щодо додержання вимог нормативно-правових актів з охорони праці визначені статтею 14 Закону № 2694, а саме - працівник зобов`язаний:

дбати про особисту безпеку і здоров`я, а також про безпеку і здоров`я оточуючих людей в процесі виконання будь-яких робіт чи під час перебування на території підприємства;

знати і виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці, правила поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, користуватися засобами колективного та індивідуального захисту;

проходити у встановленому законодавством порядку попередні та періодичні медичні огляди.

Працівник несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог.

Відповідно до частини першої статті 39 Закону № 2694 посадові особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, мають право:

безперешкодно відвідувати підконтрольні підприємства (об`єкти), виробництва фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та здійснювати в присутності роботодавця або його представника перевірку додержання законодавства з питань, віднесених до їх компетенції;

одержувати від роботодавця і посадових осіб письмові чи усні пояснення, висновки експертних обстежень, аудитів, матеріали та інформацію з відповідних питань, звіти про рівень і стан профілактичної роботи, причини порушень законодавства та вжиті заходи щодо їх усунення;

видавати в установленому порядку роботодавцям, керівникам та іншим посадовим особам юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевим державним адміністраціям та органам місцевого самоврядування обов`язкові для виконання приписи (розпорядження) про усунення порушень і недоліків в галузі охорони праці, охорони надр, безпечної експлуатації об`єктів підвищеної небезпеки;

забороняти, зупиняти, припиняти, обмежувати експлуатацію підприємств, окремих виробництв, цехів, дільниць, робочих місць, будівель, споруд, приміщень, випуск та експлуатацію машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів праці, виконання певних робіт, застосування нових небезпечних речовин, реалізацію продукції, а також скасовувати або припиняти дію виданих ними дозволів і ліцензій до усунення порушень, які створюють загрозу життю працюючих;

притягати до адміністративної відповідальності працівників, винних у порушенні законодавства про охорону праці;

надсилати роботодавцям подання про невідповідність окремих посадових осіб займаній посаді, передавати матеріали відповідним органам для притягнення цих осіб до відповідальності згідно із законом.

Згідно з частиною першою статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Статтею 4 Закону № 2694 визначено, що державна політика в галузі охорони праці базується, у тому числі, на принципах пріоритету життя і здоров`я працівників, повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці.

Під загрозою життю та здоров`ю працівників слід вважати виникнення умов, за яких подальше продовження виконання робіт або експлуатація об`єкта, машин і механізмів несе ризик спричинення внаслідок цих умов фізичної шкоди працівникові, в тому числі такої, яка може призвести до смертельних наслідків.

Судом встановлено, що відповідно до пункту 4, 9 таблиці акта від 17 червня 2021 року № 6.6./0093/05 перевіркою встановлено:

- у додатку до Дозволу №1296.12.09-05.10 від 14.12.2012 (строк дії дозволу продовжено Головним управлінням Держпраці у Луганській області до 14.12.2022) на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки відсутній підйомний пристрій (кран) КЕД-7, який експлуатується у гараж-зарядній камері гор. 379м, що є порушенням ст. 21 ЗУ №2694, ст. 20 ЗУ №1127, пункти 6, 21 Порядку №1107, п. 1 гл. 2 р. IV НПАОП 10.0-1.01-10 Правила безпеки у вугільних шахтах ;

- не виконано ревізію і налагодження апаратури типу ЗУК-155/230 (інв. №7229) для заряду акумуляторних батарей шахтних електровозів на гор.379м, що є порушенням ст. 13, 14 ЗУ №2694, ст. 20 ЗУ №1127, п. 3 гл. 2 р. IV НПАОП 10.0-1.01-10 Правила безпеки у вугільних шахтах .

Пункт 1 глави 2 розділу ІV НПАОП 10.0-1.01-10 «Правила безпеки у вугільних шахтах» визначає, що машини, механізми та устаткування підвищеної небезпеки допускаються до експлуатації на вугільних шахтах за наявності дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, одержаного відповідно до вимог Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року N 1107 ( 1107-2011-п ) (із змінами).

Усі види гірничошахтного обладнання, технічні пристрої, засоби захисту та матеріали, які експлуатуються в шахті, мають бути укомплектовані експлуатаційними документами згідно з вимогами чинного законодавства.

Пункт 3 глави 2 розділу ІV НПАОП 10.0-1.01-10 «Правила безпеки у вугільних шахтах» визначає, що експлуатація та обслуговування машин і гірничошахтного обладнання, приладів і апаратури, а також їх монтаж, демонтаж і збереження здійснюються відповідно до вимог цих Правил та інструкцій (керівництв) з їх експлуатації та відповідно до вимог чинного законодавства.

Зміна конструкції машин, обладнання, схем управління та захисту дозволяється у порядку, визначеному чинним законодавством.

З огляду на наведене, в ході судового розгляду справи встановлено, що порушення, наведені в пунктах 4, 9 таблиці акта від 17 червня 2021 року № 6.6./0093/05, створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Відповідно до абзацу першого частини п`ятої статті 4 Закону № 877 виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень (абзац другий частини п`ятої статті 4 Закону № 877).

За встановлених в цій справі обставин та з урахуванням правового регулювання спірних правовідносин суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення адміністративного позову та застосування до Відокремленого підрозділу Шахта ім. Г.Г. Капустіна Акціонерного товариства Лисичанськвугілля заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) шляхом зупинення експлуатацію підйомного пристрою (крану) КЕД-7, який експлуатується у гараж-зарядній камері гор. 379м у Відокремленому підрозділі Шахта ім. Г.Г. Капустіна Акціонерного товариства Лисичанськвугілля до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду, зазначених в акті перевірки від 17 червня 2021 року №6.6./0093/05.

Таким чином, позовні вимоги належить задовольнити повністю.

При вирішенні питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.

Відповідно до частини другої статті 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

З викладеного слідує, що витрати суб`єкта владних повноважень на сплату судового збору відносяться на рахунок суб`єкта владних повноважень. Такий вид судових витрат, як судовий збір, поверненню позивачу - суб`єкту владних повноважень, не підлягає.

Оскільки Східне міжрегіональне управління Державної служби України з питань праці у вказаній справі є суб`єктом владних повноважень, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для стягнення з відповідача судового збору на користь позивача.

Керуючись статтями 2, 8, 9, 19, 20, 32, 77, 90, 94, 132, 139, 241-246, 250, 255, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Східного міжрегіонального управління Державної служби України в питань праці до Акціонерного товариства "Лисичанcьквугілля" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) задовольнити повністю.

Застосувати до Акціонерного товариства Лисичанськвугілля заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) шляхом зупинення експлуатації підйомного пристрою (крану) КЕД-7, який експлуатується у гараж-зарядній камері гор. 379м у Відокремленому підрозділі Шахта ім. Г.Г. Капустіна Акціонерного товариства Лисичанськвугілля у зв`язку з загрозою життю та здоров`ю людей до усунення зазначених в акті від 17 червня 2021 року № 6.6./0093/05 порушень.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя О.В. Ірметова

Дата ухвалення рішення08.09.2021
Оприлюднено10.09.2021
Номер документу99452353
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю

Судовий реєстр по справі —360/3499/21

Рішення від 08.09.2021

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Ірметова

Ухвала від 15.07.2021

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Ірметова

Ухвала від 09.07.2021

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Ірметова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні