ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
79010, м.Львів, вул.Личаківська,81
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"06" вересня 2021 р. Справа №926/01/20
Західний апеляційний господарський суд у складі колегії:
головуючого судді Кордюк Г.Т.
суддів Кравчук Н.М.
Мирутенка О.Л.
Секретар судового засідання Матіїшин Х.В.
розглянувши апеляційну скаргу Приватного підприємця Любецького Геннадія Броніславовича, б/н від 13.04.2021 (вх. №01-05/1339/21 від 16.04.2021),
на рішення Господарського суду Чернівецької області від 19.03.2021 (повний текст складено 29.03.2021)
у справі №926/01/20 (суддя Байталюк В.Д.)
за позовом: Чернівецької міської ради
до відповідача: Приватного підприємця Любецького Геннадія Броніславовича
про: внесення змін до договору оренди землі
за участю представників від:
позивача: Ігнат М.І. - представник;
відповідача: Бурма С.В. - адвокат;
ВСТАНОВИВ:
Чернівецька міська рада звернулась до Господарського суду Чернівецької області з позовом до Приватного підприємця Любецького Геннадія Броніславовича ( далі - ПП Любецький Г.Б.), в якому просила суд внести зміни до договору оренди землі № 4193 від 29.10.2007, укладеного між Чернівецькою міською радою та ПП Любецьким Г.Б., що стосується земельної ділянки, яка знаходиться за адресою м. Чернівці, провулок Миколаївський, 14, загальною площею 0,2036 га (кадастровий номер 7310136600:37:001:0024), виклавши пункт 5 договору в наступній редакції: «Річна орендна плата становить 118 265,55 грн. (сто вісімнадцять тисяч двісті шістдесят п`ять грн 55 коп.). Орендна плата вноситься Орендарем у грошовій формі» ( з врахуванням заяви про уточнення позовних вимог від 16.02.2021).
Позовні вимоги обґрунтовано необхідністю приведення укладеного між сторонами договору оренди землі у відповідність із вимогами чинного законодавства у зв`язку зі зміною розміру нормативно-грошової оцінки орендованої земельної ділянки.
Рішенням Господарського суду Чернівецької області від 19.03.2021 у справі №926/01/20 позов задоволено. Внесено зміни до договору оренди землі № 4193 від 29.10.2007, укладеного між Чернівецькою міською радою та ПП Любецьким Г.Б., що стосується земельної ділянки, яка знаходиться за адресою м. Чернівці, провулок Миколаївський, 14, загальною площею 0,2036 га (кадастровий номер 7310136600:37:001:0024), виклавши пункт 5 договору в наступній редакції: «Річна орендна плата становить 118265,55 грн. (сто вісімнадцять тисяч двісті шістдесят п`ять грн 55 коп.). Присуджено до стягнення з ПП Любецького Г.Б. на користь Чернівецької міської ради судовий збір у розмірі 1921,00 грн.
Приймаючи рішення у справі місцевий господарський суд виходив з того, що нормативно грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, а її зміна є підставою для перегляду розміру земельного податку згідно з п. 9 укладеного між сторонами договору оренди землі та п.4.5 Положення про оренду та порядок розрахунку орендної плати за земельні ділянки в м. Чернівцях.
Не погодившись з вказаним рішенням суду першої інстанції, ПП Любецький Г.Б. звернувся до Західного апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить рішення Господарського суду Чернівецької області від 19.03.2021 у справі №926/01/20 скасувати та ухвалити нове рішення, яким у позові відмовити.
Обґрунтовуючи подану апеляційну скаргу, відповідач зазначає, що:
- між сторонами виникли договірні зобов`язання, грошова оцінка землі передує укладенню договору оренди землі, а тому встановлення нової грошової оцінки земель породжує правові наслідки стосовно договорів оренди землі, укладених після її встановлення, та не є обов`язковою підставою для внесення до договору оренди земельної ділянки змін в частині розміру орендної плати. Аналогічна позиція викладена в постановах Вищого господарського суду України від 09.04.2011 у справі №29/153(10) та від 19.11.2010 у справі №41/81 пд;
- положення Податкового кодексу України та Рішень Чернівецької міської ради не можуть бути підставою для внесення змін до договору оренди землі, який був укладений ще до набрання чинності такими положеннями;
- пункт 9 договору оренди землі не передбачає, що зміна нормативно грошової оцінки є підставою для перегляду розміру орендної плати;
- пунктом 5.1. Положення про оренду та порядок розрахунку орендної плати за земельні ділянки в м. Чернівцях визначаються ставки орендної плати за землю ( 3%), а п. 2.1. цього ж Положення визначено, що ставка орендної плати - плата за користування земельною ділянкою, визначена у відсотках до земельного податку. З врахуванням наведеного та визначеної Положенням формули розрахунку розміру орендної плати така повинна становити 1 182, 65 грн. Однак, позивач всупереч вимогам Положення помножив розмір земельного податку на 3, а не на 3% та розрахував орендну плату в розмірі 118 265,55 грн.
Чернівецька міська рада у відзиві на апеляційну скаргу просить рішення Господарського суду Чернівецької області від 19.03.2021 у справі №926/01/20 залишити без змін з підстав його законності та обгрунтованості, а апеляційну скаргу - без задоволення.
Зокрема, позивач зазначає, що:
- нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати;
- відповідно до п.9.2. укладеного між сторонами договору оренди землі розмір орендної плати переглядається у разі зміни розмірів земельного податку, а тому наявні підстави для перегляду суми річної орендної плати;
- наразі сума орендної плати (22251,64 грн.) є меншою за встановлений розмір земельного податку з(39421,85 грн.), що суперечить ст. 288 Податкового кодексу України;
- розрахунок розміру орендної плати здійснений позивачем у відповідності з Положенням про оренду та порядок розрахунку орендної плати за земельні ділянки в м. Чернівцях.
Автоматизованою системою документообігу суду справу №926/01/20 розподілено до розгляду головуючому судді Кордюк Г.Т. Введено до складу судової колегії суддів Кравчук Н.М. та Плотніцького Б.Д.
Ухвалою Західного апеляційного господарського суду від 20.04.2021, ПП Любецького Г.Б. на рішення Господарського суду Чернівецької області від 19.03.2021 у справі №926/01/20, розгляд апеляційної скарги призначено в судовому засіданні на 31.05.2021.
11.05.2021 до суду від Чернівецької міської ради поступило клопотання про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції, визначивши відповідальним за її проведення Господарський суд Чернівецької області.
Ухвалою Західного апеляційного господарського суду від 12.05.2021 вказане клопотання Чернівецької міської ради задоволено.
Судове засідання у даній справі 31.05.2021 не відбулось у зв`язку з участю 31 травня 2021 року судді члена - колегії Плотніцького Б.Д. в онлайн-підготовці голів і заступників голів апеляційних судів та неможливістю поєднувати присутність на онлайн - заняттях і відправлення правосуддя.
Вищезазначена інформація була розміщена на офіційній веб-адресі сторінки суду https://wag.court.gov.ua в мережі Інтернет.
Ухвалою Західного апеляційного господарського суду від 31.05.2021 розгляд апеляційної скарги призначено в судовому засіданні на 05.07.2021 ( в режимі відеоконференції з Господарським судом Чернівецької області).
У зв`язку із перебуванням у відпустці судді - члена колегії Плотніцького Б.Д., з метою недопущення порушення процесуальних строків передбачених Господарським процесуальним кодексом України, 05 липня 2021 року згідно розпорядження №429 керівника апарату Західного апеляційного господарського суду щодо проведення автоматизованої зміни складу колегії суддів, здійснено автоматизовану зміну судді - члена колегії Плотніцького Б.Д.
Згідно протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 05.07.2021 до складу колегії замість судді - члена колегії Плотніцького Б.Д. введено суддю Мирутенка О.Л.
Ухвалою Західного апеляційного господарського суду від 05.07.2021 розгляд апеляційної скарги відкладено на 26.07.2021 (в режимі відеоконференції з Господарським судом Чернівецької області).
Ухвалою Західного апеляційного господарського суду від 26.07.2021 на клопотання відповідача розгляд апеляційної скарги відкладено на 06.09.2021 (в режимі відеоконференції з Господарським судом Чернівецької області).
В судовому засіданні представники сторін підтримали свої доводи та заперечення, викладені у апеляційній скарзі та у відзиві на апеляційну скаргу, висловили свої міркування з питань, що виникли в процесі розгляду апеляційної скарги.
Колегія суддів, обговоривши доводи апеляційної скарги, заслухавши представників сторін, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування місцевим господарським судом норм матеріального та процесуального права зазначає наступне:
Як вбачається з матеріалів справи, 29.10.2007 між Чернівецькою міською радою та ПП Любецьким Г.Б. був укладений договір оренди землі № 4193 (далі - Договір), загальною площею 0,2036 га, кадастровий номер 7310136600:37:001:0024, яка розташована на провулку Миколаївському, 14 в м. Чернівці, для обслуговування нежитлової будівлі.
За змістом п.4 Договору такий укладено строком до 27.02.2052.
За актом прийому-передачі від 29.10.2007 земельна ділянка за адресою: провулок Миколаївський, 14 в м Чернівці, була передана позивачем відповідачу.
Відповідно до п.3 Договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки становила 635761,00 грн., згідно з витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки Чернівецького міського управління земельних ресурсів Держкомзему № 192 від 24.01.2007, економіко-планувальна зона № 37.
Пунктом 5 Договору встановлено, що річна орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі. Відповідно до Положення про оренду земельних ділянок та порядок визначення розмірів орендної плати за земельні ділянки у м. Чернівці, затвердженого рішенням 19 сесії V скликання від 31.08.2007 № 391, річна орендна плата становить 22251,64 грн.
Відповідно до п. 9 Договору розмір орендної плати переглядається у разі: зміни умов господарювання, передбачених цим Договором; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; в інших випадках, передбачених законом.
Пунктом 26 Договору сторони погодили, що зміна умов Договору оренди здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір вирішується у судовому порядку.
Рішенням Чернівецької міської ради від 12.02.2008 № 510 «Про затвердження технічної документації з грошової оцінки земель міста Чернівців та визнання такими, що втратили чинність раніше прийняті рішення» затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Чернівці із застосуванням базової вартості 1 кв. м, який введено в дію з 01.07.2008.
23.10.2008 Чернівецькою міською радою було прийнято рішення № 715 «Про затвердження Положення про оренду та порядок розрахунку орендної плати за земельні ділянки в м. Чернівцях» , яким затверджено Положення про оренду та порядок розрахунку орендної плати за земельні ділянки в м. Чернівцях, що набрало чинності з 01.01.2009 ( далі - Положення).
Відповідно до п.4.3. Положення підставою для визначення розміру орендної плати є це Положення, рішення Чернівецької міської ради від 12.02.2008 № 510 «Про затвердження технічної документації з грошової оцінки земель міста Чернівців та визнання такими, що втратили чинність раніше прийняті рішення» та витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки, виданий уповноваженим органом Державного комітету України по земельних ресурсах у м. Чернівці.
Пунктом п.4.5. Положення визначено формули для розрахунку земельного податку та розміру річної орендної плати, а п.5.1. Положення визначено ставки орендної плати (зокрема, за спірну земельну ділянку в розмірі 3 %).
При цьому, відповідно до п.2.1. Положення ставка орендної плати - плата за користування земельною ділянкою, визначена у відсотках до земельного податку відповідно до цього Положення.
Рішенням Чернівецької міської ради від 28.07.2011 № 221 внесено зміни до Положення, зокрема в п.2.1. абзац, що стосується ставки орендної плати викладено в такій редакції: Ставка орендної плати - величина орендної плати, визначена цим Положенням відповідно до функціонального використання земельної ділянки, кратна розміру земельного податку . Окрім того, вказаним рішенням вилучено з п.5.1. Положення слова у % .
Рішенням №1421 від 01.12.2014 Чернівецька міська рада, зокрема, вирішила привести до 01.03.2015 у відповідність до рішення міської ради від 12.02.2008 № 510 «Про затвердження технічної документації з грошової оцінки земель міста Чернівців та визнання такими, що втратили чинність раніше прийняті рішення» , Положення про оренду та порядок розрахунку орендної плати за земельні ділянки в м. Чернівцях, затвердженого рішенням міської ради від 23.10.2008 №715 ( зі змінами від 28.07.2011 №221), річну орендну плату за земельні ділянки та укласти з Чернівецькою міською радою додатковий договір до договору оренди землі від 29.10.2007 №4193 ПП Любецькому Г.Б.
Чернівецька міська рада звернулась до ПП Любецького Г.Б. з листом від 16.07.2019 про укладення додаткового договору до договору оренди землі, яким направила 2 примірники проекту додаткового договору та просила повернути один підписаний примірник впродовж місяця з дня отримання листа.
ПП Любецький Г.Б. додаткового договору до договору оренди землі не підписав, що і слугувало підставою для звернення Чернівецької міської ради до суду з позовом у даній справі.
Відділом у м. Чернівцях головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області надано витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки розташованої у м. Чернівці, провулок Миколаївський, 14 (кадастровий номер 7310136600:37:001:0024), відповідно до якого станом на 16.03.2020 нормативна грошова оцінка відповідної земельної ділянки становить 3942185 грн.
Оцінивши матеріали справи та докази, що містяться у ній, колегія суддів апеляційної інстанції зазначає наступне:
Згідно з ст. 11 Цивільного кодексу України ( далі - ЦК України) підставою виникнення цивільних прав і обов`язків (зобов`язань) є, зокрема, договір.
Відповідно до статей 626, 638 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Згідно з частиною 1 статті 628 ЦК України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Згідно частин першої та другої статті 651, частини першої статті ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом; а також у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору.
Згідно з приписами ст. 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
Статтею 15 Закону України «Про оренду землі» унормовано, що істотними умовами договору оренди землі є: об`єкт оренди (кадастровий номер, місце розташування та розмір земельної ділянки); строк дії договору оренди; орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, способу та умов розрахунків, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.
Відповідно до приписів статті 21 названого Закону орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі. Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).
Статтею 30 вказаного Закону встановлено, що зміна умов договору оренди здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір вирішується в судовому порядку.
Частиною першою пункту 289.1 статті 289 Податкового кодексу України і частиною першою статті 13 Закону України «Про оцінку земель» встановлено, що для визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності обов`язково проводиться та використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок, яка являє собою капіталізований рентний дохід із земельної ділянки (дохід, який можна отримати із землі як фактора виробництва залежно від якості та місця розташування земельної ділянки), визначений за встановленими та затвердженими нормативами (стаття 1 Закону України «Про оцінку земель» ).
Отже, земельним законодавством передбачено обов`язковість проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок державної та комунальної власності, яка є основою для визначення розміру орендної плати за них. Нормативно грошова оцінка земельних ділянок не залежить від волевиявлення сторін договору оренди землі, а є способом регулювання державою плати за користування землею.
Згідно з частиною першою статті 18 Закону України «Про оцінку земель» нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.
Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель (частина 2 статті 20 Закону України «Про оцінку земель» ).
Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин (частина 3 статті 23 Закону України «Про оцінку земель» ).
Статтею 288 Податкового кодексу України унормовано, що розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем (пункт 288.4). Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою за розмір земельного податку (для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено, - у розмірі не більше 3 відсотків їх нормативної грошової оцінки) (підпункт 288.5.1 пункту 288.5); не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки (підпункт 288.5.2 пункту 288.5).
Таким чином, з урахуванням положень статті 288 ПК України і статей 15, 21 Закону України "Про оренду землі" нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати.
Відповідна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 13.06.2019 у справі № 910/11764/17, № 908/4582/15 від 20.11.2018, від 27.01.2021 у справі №924/725/18.
У пункті 9 Договору сторони погодили випадки, коли розмір орендної плати переглядається, зокрема, такими підставами є зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів.
Таким чином, сторони безпосередньо в самому договорі визначили підстави для внесення до нього змін, а наявність відповідного договірного обґрунтування внесення відповідних змін у судовому порядку є тим фактичним складом, який може бути підставою для внесення змін до договору оренди землі.
Подібна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 23.10.2019 у справі № 904/8787/17, від 03.06.2020 у справі № 904/3262/19, від 27.01.2021 у справі №924/725/18.
Наведеним спростовуються покликання апелянта на відсутність підстав для внесення змін до Договору у зв`язку зі зміною нормативної грошової оцінки земельної ділянки.
Покликання апелянта на постанови Вищого господарського суду України від 09.04.2011 у справі №29/153(10) та від 19.11.2010 у справі №41/81 пд, в яких зазначено, що встановлення нової грошової оцінки земель не є обов`язковою підставою для внесення до договору оренди земельної ділянки змін в частині розміру орендної плати, судова колегія вважає безпідставними та такими, які не заслуговують на увагу суду, з огляду на наступне.
Відповідно до ч.4 ст. 236 ГПК України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
Дана норма викладена в редакції Закону України №2147-VIII від 03.10.2017 та вступила в силу з 15.12.2017.
Тому суд застосовує наведені вище правові висновки Верховного Суду, а не Вищого господарського суду України .
Як зазначалось вище, рішенням Чернівецької міської ради від 12.02.2008 № 510 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Чернівці із застосуванням базової вартості 1 кв. м, який введено в дію з 01.07.2008, а рішенням Чернівецької міської ради від 23.10.2008 № 715, яке набрало чинності з 01.01.2009, затверджено Положення про оренду та порядок розрахунку орендної плати за земельні ділянки в м. Чернівцях.
Пунктом 3 Договору визначено, що станом на 24.01.2007 нормативна грошова оцінка земельної ділянки становила 635 761,00 грн.
Водночас, згідно з витягом із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки відділу у м. Чернівцях головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області станом на 16.03.2020 нормативна грошова оцінка відповідної земельної ділянки становить 3 942 185 грн.
Зважаючи на наведене вище та те, що у даній справі орендна плата за земельну ділянку розрахована позивачем з урахуванням нормативної грошової оцінки, визначеної на підставі рішень Чернівецької міської ради, які є чинним і обов`язковим до виконання, а сторони договору визначили безпосередньо в самому договорі підстави перегляду розміру орендної плати, що узгоджується з принципом свободи договору, встановленим статтями 3 , 6 , 627 Цивільного кодексу України , висновок суду першої інстанції про обґрунтованість позовних вимог щодо внесення змін до Договору стосовно розміру орендної плати зроблені з урахуванням істотних обставин, які входять до предмета доказування у даній справі.
Щодо покликання апелянта на те, що позивач невірно розрахував розмір орендної плати, оскільки всупереч вимогам п.п.2.1., 5.1. Положення про оренду та порядок розрахунку орендної плати за земельні ділянки в м. Чернівцях помножив розмір земельного податку на 3, а не на 3%, суд апеляційної інстанції зазначає наступне.
Пунктом п.4.5. Положення про оренду та порядок розрахунку орендної плати за земельні ділянки в м. Чернівцях, затвердженого рішенням Чернівецької міської ради № 715 від 23.10.2008, визначено формули для розрахунку земельного податку та розміру річної орендної плати.
Відповідно до наведеної формули, розмір річної орендної плати визначається шляхом множення розміру земельного податку на ставку орендної плати, визначену відповідно до цього Положення.
Пунктом 5.1. Положення визначено ставки орендної плати ( зокрема, за спірну земельну ділянку в розмірі 3 %).
При цьому, відповідно до п.2.1. Положення ставка орендної плати - плата за користування земельною ділянкою, визначена у відсотках до земельного податку відповідно до цього Положення.
Разом з тим, рішенням Чернівецької міської ради від 28.07.2011 № 221 внесено зміни до Положення, зокрема в п.2.1. абзац, що стосується ставки орендної плати викладено в такій редакції: Ставка орендної плати - величина орендної плати, визначена цим Положенням відповідно до функціонального використання земельної ділянки, кратна розміру земельного податку . Окрім того, вказаним рішенням вилучено з п.5.1. Положення слова у % .
Крім того, відповідно до п.4.6. Положення річна орендна плата для земель сільськогосподарського призначення не може бути меншою розміру земельного податку, а для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку.
Відтак, розрахунок позивачем розміру річної орендної плати шляхом множення розміру земельного податку на 3 відповідає вимогам Положення.
Окрім того, суд зазначає, що пропонований відповідачем розмір орендної плати - 3% від розміру земельного податку суперечить положенням ст. 288 Податкового кодексу України, якою передбачено, що річна сума орендної плати не може бути меншою за розмір земельного податку.
З огляду на все викладене вище в сукупності, колегія суддів апеляційної інстанції вважає, що рішення Господарського суду Чернівецької області від 19.03.2021 у справі №926/01/20 відповідає матеріалам справи, ґрунтується на чинному законодавстві і підстав для його скасування немає.
Доводи апеляційної скарги не спростовують правильності висновків суду першої інстанції, не можуть слугувати підставою для скасування або зміни оскаржуваного рішення суду.
Судовий збір за розгляд справи в суді апеляційної інстанції покласти на скаржника в порядку ст.ст.129, 282 ГПК України.
Керуючись ст.ст. 269, 270, 275, 276, 281 - 284 Господарського процесуального кодексу України, -
Західний апеляційний господарський суд ПОСТАНОВИВ :
1. Рішення Господарського суду Чернівецької області від 19.03.2021 у справі №926/01/20 залишити без змін, апеляційну скаргу Приватного підприємця Любецького Геннадія Броніславовича - без задоволення.
2. Постанова набирає законної сили з моменту прийняття.
3. Порядок і строк оскарження встановлені ст.ст. 288-289 ГПК України.
Головуючий суддя Кордюк Г.Т.
Суддя Кравчук Н.М.
Суддя Мирутенко О.Л.
Суд | Західний апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 06.09.2021 |
Оприлюднено | 14.09.2021 |
Номер документу | 99541511 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Західний апеляційний господарський суд
Кордюк Галина Тарасівна
Господарське
Господарський суд Чернівецької області
Байталюк Володимир Дмитрович
Господарське
Господарський суд Чернівецької області
Байталюк Володимир Дмитрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні