ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 вересня 2021 року
справа №380/12109/20
провадження № П/380/12364/20
зал судових засідань № 12
Львівський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Кузана Р.І.,
секретар судового засідання Красневич Ю.Б.,
за участю:
представника позивача Потопальського Б.М.,
представника відповідача Радченко М.І.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Львові в порядку загального позовного провадження справу за позовом Приватного підприємства Случ-Плюс до Головного управління Держгеокадастру у Львівській області, третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Давидівська сільська рада Львівського району Львівської області про визнання протиправним та скасування наказу, визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити дії, -
в с т а н о в и в :
Приватне підприємство Случ-Плюс (місцезнаходження: 79057, м.Львів, вул.Сімовича, 6, кв.4, код ЄДРПОУ 30163449) (далі - позивач, ПП Случ-Плюс ), звернувся до суду з позовом до Головного управління Держгеокадастру у Львівській області (місцезнаходження: 79019, м.Львів, просп.Чорновола, 4, код ЄДРПОУ 39769942) (далі - відповідач, ГУ Держгеокадастру у Львівській області), в якому просить:
- визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління Держгеокадастру у Львівській області від 14.12.2020 №130-Т Про виключення земельних ділянок з переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, права оренди на які пропонуються до продажу на земельних торгах окремими лотами ;
- визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо організації земельних торгів стосовно права на оренду земельної ділянки з кадастровим номером 4623683100:18:000:0050;
- зобов`язати відповідача здійснити підготовку та проведення земельних торгів стосовно права на оренду земельної ділянки з кадастровим номером 4623683100:18:000:0050.
В обґрунтування позовних вимог позивач вказує, що земельна ділянка з кадастровим номером 4623683100:18:000:0050 була включена до переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, права на які будуть виставлені на земельні торги Головним управлінням Держгеокадастру у Львівській області. Водночас, наказом від 14.12.2020 №130-Т відповідач без достатніх підстав та обґрунтування виключив цю земельну ділянку з переліку. Позивач вважає, що оскаржуваним наказом порушуються його законні інтереси, оскільки він має намір використовувати спірну земельну ділянку в господарській діяльності за цільовим призначенням, отримавши право оренди за результатами конкурентних земельних торгів. Ще в 2013 році позивач звертався до відповідача з проханням підготувати відповідні документи та призначити дату проведення земельних торгів на продаж прав на оренду спірної земельної ділянки. У відповідь відповідач повідомив, що для підготовки документів та організації проведення земельних торгів на продаж права оренди земельної ділянки необхідне фінансування за рахунок коштів державного бюджету. Після виділення відповідних коштів для зазначених потреб, уповноваженим органом буде вирішуватись питання проведення торгів. Однак, протягом семи років відповідач жодних дій для отримання коштів з державного бюджету та проведення земельних торгів не вживав, чим допустив, на думку позивача, протиправну бездіяльність. Позивач також зазначає, що відповідач не мав права виключати спірну земельну ділянку з переліку ділянок, права на які будуть виставлені на відповідні торги, оскільки законодавством таких повноважень для відповідача не передбачено. Тому, вважаючи свої законні інтереси порушеними, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Ухвалою від 21.12.2020 суддя прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження у справі; справу вирішено розглядати за правилами загального позовного провадження.
Ухвалою від 21.12.2020 суд відмовив у задоволенні заяви позивача про забезпечення позову.
Ухвалою від 22.02.2021 суд відмовив у задоволенні заяви представника відповідача про залишення позовної заяви без розгляду.
Ухвалою судового засідання від 24.05.2021 суд залучив до участі у справі третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Давидівську сільську раду Львівського району Львівської області.
Відповідач подав до суду відзив на позовну заяву, в якому в задоволенні позовних вимог просить відмовити. Зазначає, що відповідно до ст.136 Земельного кодексу України добір земельних ділянок державної чи комунальної власності, права на які виставляються на земельні торги, належить до компетенції організатора земельних торгів. Підготовка лотів до проведення земельних торгів включає в себе певні етапи, виконання яких потребує фінансування. Закупівля послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель у процесі підготовки лотів до продажу земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них (оренди, суперфіцію, емфітевзису) на земельних торгах та визначення виконавця земельних торгів організатором земельних торгів здійснюється у порядку, визначеному законодавством про здійснення державних закупівель. Тобто, витрати на підготовку та проведення земельних торгів щодо земельних ділянок державної власності покриваються за рахунок коштів державного бюджету. Зазначає, що відповідачу, як організатору земельних торгів, не було виділено коштів з державного бюджету для підготовки та проведення таких, а тому ним не було виготовлено та погоджено відповідної документації на ділянку, що необхідна для проведення земельних торгів. Вказує, що до ГУ Держгеокадастру у Львівській області надійшли клопотання учасників бойових дій стосовно надання їм земельних ділянок в межах спірного масиву для ведення особистого селянського господарства. Оскільки земельні ділянки, включені до переліку земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них, які виставлені на земельні торги, не можуть відчужуватися, передаватися в заставу, надаватися у користування до завершення торгів, тому відповідач оскаржуваним наказом правомірно виключив спірну земельну ділянку з переліку.
Крім цього, відповідач зазначає, що відповідно до Указу Президента України від 15.10.2020 № 449/2020 Про деякі заходи щодо прискорення реформ у сфері земельних відносин , постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2020 № 1113 Деякі заходи щодо прискорення реформ у сфері земельних відносин , наказу Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 17.11.2020 № 485 Деякі питання передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності до комунальної власності з 17.11.2020 територіальними органами Держгеокадастру здійснюється передача проінвентаризованих земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність відповідно до статті 117 Земельного кодексу України.
У зв`язку з цим, відповідачем на підставі наказу від 24.12.2020 № 69-ОТГ Про передачу земельних ділянок державної власності у комунальну власність передано Давидівській сільській раді (Давидівській об`єднаній територіальній громаді) у комунальну власність спірну земельну ділянку з кадастровим номером 4623683100:18:000:0050.
З цих підстав відповідач просить відмовити в задоволенні позову повністю.
Третя особа - Давидівська сільська рада 09.06.2021 подала відзив на позовну заяву, в якому проти задоволення позову заперечила, просить відмовити в задоволенні позову повністю. Зазначає, що на даний час спірна земельна ділянка перебуває в комунальній власності територіальної громади Давидівської сільської ради. Відповідно до ч.5 ст.16, ч 8 ст.60 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні від імені та в інтересах територіальних громад права суб`єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради. Право комунальної власності територіальної громади захищається законом на рівних умовах з правами власності інших суб`єктів; об`єкти права комунальної власності не можуть вилучені у територіальних громад і передані іншим суб`єктам без згоди безпосередньо територіальної громади або відповідного рішення ради чи уповноваженого нею органу. На даний час рішення Давидівською сільською радою про передачу прав чи проведення аукціону на продаж прав на цю земельну ділянку не приймались.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав з підстав, викладених в позовній заяві та додаткових поясненнях. Просив позов задовольнити.
Представник відповідача проти задоволення позовних вимог заперечила з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву. Просила відмовити в задоволенні позову повністю.
Третя особа участі повноважного представника в судовому засіданні не забезпечила, хоча належним чином була повідомлена про час та місце проведення такого.
Дослідивши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення сторін, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.
В 2013 році ПП Случ-Плюс зверталось до ГУ Держгеокадастру у Львівській області з листами про включення земельної ділянки площею 20 га біля с.Водники на території Звенигородської сільської ради Пустомитівського району Львівської області до переліку земельних ділянок, право на оренду яких буде виставлено на продаж.
Листами відповідача №01-16/5-1955 від 04.04.2013 та №01-16/5-3440 від 14.06.2013 повідомлено позивача про те, що його пропозиція буде врахована при формуванні переліку земельних ділянок, права оренди на які можуть бути продані на земельних торгах. Крім цього повідомлено, що фінансування робіт з організації земельних торгів здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, однак такі кошти з бюджету не виділялись. За наявності фінансування, такі торги будуть проведені і дата їх проведення буде вказана в оголошенні про проведення земельних торгів на офіційному веб-сайті Держземагенства України.
Наказом ГУ Держгеокадастру у Львівській області №164 від 11.10.2013 затверджено перелік земельних ділянок сільськогосподарського призначення для продажу прав на них на земельних торгах по Львівській області.
До вказаного переліку по Пустомитівському районі Львівської області включено земельну ділянку площею 20,0000 га з кадастровим номером 4623683100:18:000:0050 з цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.
Наказом ГУ Держгеокадастру у Львівській області №130-Т від 14.12.2020 Про виключення земельних ділянок з переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності права оренди на які пропонуються до продажу на земельних торгах окремими лотами , земельну ділянку площею 20,0000 га з кадастровим номером 4623683100:18:000:0050 виключено з переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності права оренди на які пропонуються до продажу на земельних торгах.
Підставами для прийняття такого наказу були доповідна записка начальника управління землеустрою та охорони земель від 14.12.2020 №3255/3-20-0/3 та протокол №67 від 14.12.2020 засідання Комісії з організації вирішення земельних питань, що виникають під час розпорядження землями сільськогосподарського призначення державної власності (за межами населеного пункту) та підготовки і проведення земельних торгів у формі аукціону.
Наказом відповідача №69-ОТГ від 24.12.2020 Про передачу земельних ділянок державної власності у комунальну власність передано Давидівській сільській раді у комунальну власність земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 538,8345 га (в тому числі земельну ділянку площею 20 га з кадастровим номером 4623683100:18:000:0050).
Відповідно до витягу з Державного земельного кадастру земельна ділянка з кадастровим номером 4623683100:18:000:0050 21.01.2021 зареєстрована на праві власності за Давидівською сільською радою об`єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області.
Не погодившись з наказом відповідача №130-Т від 14.12.2020 Про виключення земельних ділянок з переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності права оренди на які пропонуються до продажу на земельних торгах окремими лотами та вважаючи його бездіяльність щодо не проведення земельних торгів протиправною ПП Случ-Плюс звернулось до суду з даним позовом.
При вирішенні спору суд керувався таким.
Порядок продажу земельних ділянок або прав на них на конкурентних засадах врегульовано главою 21 Земельного кодексу України (далі - ЗК України).
Відповідно до ч.1 ст.134 ЗК України (в редакції, яка діяла на момент виникнення спірних правовідносин) земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них (оренда, суперфіцій, емфітевзис), у тому числі з розташованими на них об`єктами нерухомого майна державної або комунальної власності, підлягають продажу окремими лотами на конкурентних засадах (земельних торгах), крім випадків, встановлених частиною другою цієї статті.
Статтею ст.135 ЗК України передбачено, що земельні торги проводяться у формі аукціону, за результатами проведення якого укладається договір купівлі-продажу, оренди, суперфіцію, емфітевзису земельної ділянки з учасником (переможцем) земельних торгів, який запропонував найвищу ціну за земельну ділянку, що продається, або найвищу плату за користування нею, зафіксовану в ході проведення земельних торгів.
Продаж земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них (оренди, суперфіцію, емфітевзису) здійснюється виключно на земельних торгах, крім випадків, встановлених частинами другою і третьою ст.134 цього Кодексу.
Організатором земельних торгів є фізична або юридична особа - власник земельної ділянки, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, що здійснює реалізацію права державної чи комунальної власності на земельні ділянки, які уклали з виконавцем земельних торгів договір про проведення земельних торгів.
Виконавцем земельних торгів є суб`єкт господарювання, який уклав з організатором земельних торгів договір про їх проведення.
Учасником земельних торгів є фізична або юридична особа, яка подала виконавцю земельних торгів документи, зазначені в частині сьомій статті 137 цього Кодексу, сплатила реєстраційний та гарантійний внески, зареєстрована у книзі реєстрації учасників земельних торгів і відповідно до закону може набувати право власності чи користування земельною ділянкою, яка виставляється на земельні торги.
Проведення земельних торгів щодо земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них здійснюється за рішенням організатора земельних торгів, у якому зазначаються:
а) перелік земельних ділянок або прав на них, які виставляються на земельні торги окремими лотами;
б) стартова ціна лота;
в) строк та інші умови користування земельною ділянкою у разі набуття права користування земельною ділянкою на земельних торгах;
г) особа, уповноважена організатором земельних торгів на укладення договору купівлі-продажу, оренди, суперфіцію, емфітевзису земельної ділянки, яка або право на яку виставляється на земельні торги.
Земельні торги проводяться відповідно до договору між організатором земельних торгів та їх виконавцем. Фінансування організації та проведення земельних торгів здійснюється організатором земельних торгів або їх виконавцем відповідно до договору, укладеного між ними, у тому числі за рахунок реєстраційних внесків учасників земельних торгів.
Витрати (видатки), здійснені організатором або виконавцем земельних торгів на їх проведення, відшкодовуються йому переможцем земельних торгів.
Згідно з ст. 136 ЗК України організатор земельних торгів визначає перелік земельних ділянок державної чи комунальної власності та/або прав на них, які виставляються на земельні торги окремими лотами. Забороняється вносити до зазначеного переліку призначені під забудову земельні ділянки без урахування у випадках, передбачених законом, результатів громадського обговорення.
У переліку зазначаються місце розташування (адреса) земельної ділянки, її цільове призначення (функціональне використання), площа, кадастровий номер, умови продажу.
Добір земельних ділянок державної чи комунальної власності, у тому числі разом з розташованими на них об`єктами нерухомого майна (будівлями, спорудами) державної чи комунальної власності, які або права на які виставляються на земельні торги, здійснюється з урахуванням затверджених містобудівної документації та документації із землеустрою, а також маркетингових досліджень, інвестиційної привабливості, звернень громадян та юридичних осіб щодо намірів забудови.
Земельні ділянки, включені до переліку земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них, які виставлені на земельні торги, не можуть відчужуватися, передаватися в заставу, надаватися у користування до завершення торгів.
Підготовку лотів до проведення земельних торгів забезпечує організатор земельних торгів.
Підготовка лотів до проведення земельних торгів включає:
а) виготовлення, погодження та затвердження в установленому законодавством порядку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (у разі зміни цільового призначення земельної ділянки та у разі, якщо межі земельної ділянки не встановлені в натурі (на місцевості);
б) державну реєстрацію земельної ділянки;
в) державну реєстрацію речового права на земельну ділянку;
г) отримання витягу про нормативну грошову оцінку земельної ділянки відповідно до Закону України "Про оцінку земель" у разі продажу на земельних торгах права оренди на неї;
ґ) проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки відповідно до Закону України "Про оцінку земель", крім випадків продажу на земельних торгах права оренди на неї;
д) встановлення стартової ціни продажу земельної ділянки, яка щодо земель державної та комунальної власності не може бути нижчою за експертну грошову оцінку земельної ділянки;
е) встановлення стартового розміру річної орендної плати, який щодо земель державної та комунальної власності не може бути меншим розміру орендної плати, визначеного Податковим кодексом України;
є) встановлення стартової ціни продажу прав емфітевзису, суперфіцію земельної ділянки, яка щодо земель державної чи комунальної власності не може бути нижчою за ринкову вартість відповідного права, визначену шляхом проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок;
ж) визначення виконавця земельних торгів, дати та місця проведення земельних торгів.
Фінансування підготовки лотів до проведення земельних торгів здійснюється організатором земельних торгів або їх виконавцем відповідно до договору між ними.
Відповідно до ст. 137 ЗК України організатор земельних торгів не пізніше десяти робочих днів після підписання договору про проведення торгів передає, а виконавець земельних торгів приймає документи та матеріали на лот, зазначені у частині четвертій статті 136 цього Кодексу.
Виконавець земельних торгів після отримання документів та матеріалів на лот забезпечує опублікування на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, а також, за бажанням організатора земельних торгів, у друкованих засобах масової інформації оголошення про проведення земельних торгів.
Земельні торги проводяться не раніше 30 днів та не пізніше 90 днів після оприлюднення оголошення.
Аналіз вказаних норм дає підстави суду дійти висновку, що законодавством визначено чітку процедуру продажу земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них на конкурентних засадах, яка складається з таких етапів:
1) визначення (добір) організатором земельних ділянок державної чи комунальної власності, які або права на які виставляються на земельні торги;
2) підготовка організатором лотів до проведення земельних торгів;
3) укладення договору між організатором та виконавцем земельних торгів;
4) підготовка виконавцем проведення земельних торгів;
5) проведення земельних торгів;
6) визначення переможця торгів та оприлюднення їх результатів.
З наявних у справі доказів суд встановив, що відповідачем виконано лише перший етап в процедурі підготовки до продажу прав на спірну земельну ділянку, тобто лише включено її до переліку земельних ділянок, права на які будуть виставлені для продажу на земельних торгах. Вказана обставина не заперечується сторонами.
Добір та затвердження переліку земельних ділянок права на які будуть виставлені на земельні торги з метою їх продажу, є виключною компетенцією організатора земельних торгів. Слово добір , у тому значенні, в якому воно застосовано в ст.136 ЗК України, означає визначення найбільш відповідного певним критеріям варіанту, серед кількох різних земельних ділянок. І такий вибір проводиться організатором на власний розсуд з урахуванням законодавчо визначених обмежень.
Тобто, добір земельних ділянок є лише початковим етапом продажу прав на земельні ділянки та може відбуватись також і шляхом виключення чи включення тої чи іншої земельної ділянки з/до переліку тих, права на які будуть виставлені для продажу на земельних торгах, шляхом внесення змін до такого переліку.
Наступними етапами продажу прав на земельні ділянки є підготовка організатором конкретних лотів до проведення земельних торгів та безпосереднє проведення земельних торгів відповідно до договору між організатором та виконавцем земельних торгів. Таким чином, до моменту формування організатором відповідного лоту (виготовлення та погодження проекту землеустрою, державна реєстрація, експертна грошова оцінка, тощо) та передачі такого виконавцю для організації проведення земельних торгів, земельна ділянка не вважається такою, право на яку виставлено для продажу на земельних торгах.
Тому, суд не бере до уваги доводи позивача про відсутність у відповідача права на початковому етапі продажу прав на земельні ділянки вносити зміни до переліку земельних ділянок, права на які будуть виставлені для продажу на земельних торгах, шляхом виключення з нього певної земельної ділянки.
У зв`язку з цим, суд вважає позовну вимогу ПП Случ-Плюс про визнання протиправним та скасування наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області від 14.12.2020 №130-Т Про виключення земельних ділянок з переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, права оренди на які пропонуються до продажу на земельних торгах окремими лотами необґрунтованою та такою, що задоволенню не підлягає.
Вирішуючи спір в частині позовної вимоги про визнання протиправною бездіяльність відповідача щодо організації проведення земельних торгів та зобов`язання ГУ Держгеокадастру у Львівській області здійснити підготовку та проведення земельних торгів щодо продажу прав оренди на земельну ділянку площею 20 га з кадастровим номером 4623683100:18:000:0050 суд враховує таке.
Протиправна бездіяльність суб`єкта владних повноважень - це зовнішня форма поведінки (діяння) цього органу, яка полягає у неприйнятті рішення чи у нездійсненні юридично значимих і обов`язкових дій на користь заінтересованих осіб, які на підставі закону та/або іншого нормативно-правового регулювання віднесені до компетенції суб`єкта владних повноважень, були об`єктивно необхідними і реально можливими для реалізації, але фактично не були здійснені.
В постанові від 13.05.2017 у справі № 21-1393а17 Верховний Суд висловив правову позицію, що для визнання бездіяльності протиправною недостатньо одного лише факту неналежного та/або несвоєчасного виконання обов`язкових дій. Важливими є також конкретні причини, умови та обставини, через які дії, що підлягали обов`язковому виконанню відповідно до закону, фактично не були виконані чи були виконані з порушенням строків. Значення мають юридичний зміст, значимість, тривалість та межі бездіяльності, фактичні підстави її припинення, а також шкідливість бездіяльності для прав та інтересів заінтересованої особи.
Відповідно до ч.2 ст.84 ЗК України право державної власності на землю набувається і реалізується державою через органи виконавчої влади відповідно до повноважень, визначених цим Кодексом.
В даному випадку, лот зі спірною земельною ділянкою відповідачем не був підготовлений до проведення земельних торгів, договір про проведення земельних торгів між організатором та виконавцем не підписаний, оголошення про проведення земельних торгів опубліковано не було. Таким чином, позивачем не доведено наявності законних сподівань на участь у земельних торгах щодо продажу права оренди земельної ділянки площею 20 га з кадастровим номером 4623683100:18:000:0050.
Відтак, позивачем не надано доказів того, що бездіяльність відповідача щодо підготовки до проведення земельних торгів порушувала законні інтереси ПП Случ-Плюс та які саме.
Крім цього, суд враховує, що підготовка лотів до проведення земельних торгів передбачає необхідність виконання певних робіт та виготовлення документації, що, в свою чергу, потребує відповідного фінансування, в даному випадку за рахунок державного бюджету.
Відповідно до ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Згідно з ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Позивачем не надано доказів протиправності наказу, дій чи бездіяльності відповідача.
З урахуванням досліджених судом фактичних даних в контексті конкретних обставин цієї справи суд вважає, що в задоволенні позову Приватного підприємства Случ-Плюс - слід відмовити.
Щодо судового збору, то відповідно до ч.1 ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки у задоволенні позову відмовлено, сплачений позивачем судовий збір поверненню не підлягає.
Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10,13, 14, 72-77, 139, 241-246, 250, 255, 293, 295, підп.15.5 п.15 Перехідних положень КАС України, суд, -
в и р і ш и в:
в задоволенні позову Приватного підприємства Случ-Плюс до Головного управління Держгеокадастру у Львівській області про визнання протиправним та скасування наказу, визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити дії - відмовити повністю.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повне рішення суду складене та підписане 13.09.2021
Суддя Р.І. Кузан
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.09.2021 |
Оприлюднено | 16.09.2021 |
Номер документу | 99577780 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні