Ухвала
від 16.09.2021 по справі 903/406/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

пр. Волі, 54а, м. Луцьк, 43010, тел./факс 72-41-10 E-mail: inbox@vl.arbitr.gov.ua Код ЄДРПОУ 03499885

УХВАЛА

16 вересня 2021 року справа №903/406/20 Господарський суд Волинської області у складі судді Войціховського Віталія Антоновича, за участі секретаря судового засідання Ведмедюка Михайла Петровича

та за відсутності представників сторін/учасників справи у зв`язку з їх неявкою в судове засідання

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Луцьку у приміщенні Господарського суду Волинської області

заяву Затурцівської сільської ради, с. Затурці

про заміну сторони виконавчого провадження (стягувача) її правонаступником

по справі

за позовом Головного управління Держгеокадастру у Волинській області, м. Луцьк

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача Війницька сільська рада, с. Війниця Локачинського району Волинської області

до відповідача: Приватного підприємства "Захід", с. Павловичі Локачинського району

про стягнення 594 873,00 грн.

встановив:

09.09.2021р. на адресу суду надійшла заява Затурцівської сільської ради від 06.09.2021р. про заміну сторони виконавчого провадження (стягувача) її правонаступником - Війницьку сільську раду на Затурцівську сільську раду.

Ухвалою суду від 09.09.2021р. заяву було прийнято до розгляду та призначено її розгляд в судовому засіданні з повідомленням про день та час його проведення заявника та усіх учасників судового процесу.

14 вересня 2021 року відділом документального забезпечення та контролю Господарського суду Волинської області було зареєстровано клопотання Головного управління Держгеокадастру у Волинській області від 14.09.2021р. №9-3-0.6-5116/2-21 про розгляд заяви Затурцівської сільської ради про заміну сторони виконавчого провадження (стягувача) її правонаступником без участі представника позивача.

У визначений господарським судом день та час заявник, сторони/учасники судового процесу в судове засідання своїх уповноважних представників не направили.

Розглянувши заяву Затурцівської сільської ради, оцінюючи заяву та мотивацію в її обґрунтування за своїм переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному й об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог, суд дійшов до висновку про підставність відповідного клопотання та наявність підстав для його задоволення.

Викладена позиція суду пов`язана з наступними встановленими обставинами:

Рішенням Господарського суду Волинської області від 14.09.2020р. у справі №903/406/20, залишеним без змін постановою Північно-західного апеляційного господарського суду від 25.11.2020р., позовні вимоги було задоволено.

На примусове виконання зазначеного рішення Господарським судом Волинської області було видано накази:

від 10.12.2020р. №903/406/20-1 про стягнення з Приватного підприємства "Захід" 594 873,00 грн. втрат у відшкодування сільськогосподарського виробництва на рахунок Війницької сільської ради;

від 10.12.2020р. №903/406/20-2 про стягнення з Приватного підприємства "Захід" на користь Головного управління Держгеокадастру у Волинській області 8 923,09 грн. витрат, пов`язаних з оплатою судового збору.

При цьому, стягувачем за наказом від 10.12.2020р. №903/406/20-1 судом було визначено Війницьку сільську раду (Волинська область, Локачинський район, село Війниця, вулиця Миру, будинок 1, код ЄДРПОУ 04332064, р/р UA438999980334109848000003546, код класифікації 21110000, найменування коду класифікації доходів бюджету-надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва).

09 лютого 2021 року відділом документального забезпечення та контролю Господарського суду Волинської області за вх. №01-62/9/21 була зареєстрована заява ПП "Захід" про розстрочку виконання рішення суду від 14.09.2020р. в частині стягнення 594 873,00 грн. відповідними визначеними боржником частинами до 31.12.2021р.

Ухвалою суду від 25.02.2021р. заяву Приватного підприємства "Захід" про розстрочення виконання рішення Господарського суду Волинської області від 14.09.2020р. у справі №903/406/20, задоволено частково, виконання пункту 2 резолютивної частини рішення Господарського суду Волинської області від 14.09.2020р. у справі №903/406/20 в частині стягнення з Приватного підприємства "Захід" 534 873,00 грн. (з врахуванням здійсненої боржником оплати на загальну суму 60 000 грн. згідно платіжних доручень №910 від 23.02.2021р. на суму 40 000 грн. та №911 від 23.02.2021р. на суму 20 000 грн.) втрат у відшкодування сільськогосподарського виробництва на рахунок Війницької сільської ради, розстрочити рівними частинами на сім місяців із встановленням для Приватного підприємства "Захід" наступних строків проведення розрахунків із Війницькою сільською радою: до 31 березня 2021 року 76 410,43 грн., до 30 квітня 2021 року 76 410,43 грн., до 31 травня 2021 року 76 410,43 грн., до 30 червня 2021 року 76 410,43 грн., до 31 липня 2021 року 76 410,43 грн., до 31 серпня 2021 року 76 410,43 грн., до 14 вересня 2021 року 76 410,43 грн., у задоволенні решти вимог за заявою Приватного підприємства "Захід" відмовлено, постановлено також, що ухвала господарського суду набирає законної сили негайно після її оголошення, тобто з 25 лютого 2021 року, ухвала господарського суду у відповідності до Закону України "Про виконавче провадження" є виконавчим документом та дійсна для пред`явлення до примусового виконання органами Державної виконавчої служби України (приватними виконавцями) до 26 лютого 2024 року, стягувачем за даною ухвалою є Війницька сільська рада (Волинська область, Локачинський район, село Війниця, вулиця Миру, будинок 1, код ЄДРПОУ 04332064), боржником за даною ухвалою є Приватне підприємство "Захід" (Волинська область, Локачинський район, село Павловичі, вулиця Паламарчука, будинок 48, код ЄДРПОУ 20132169).

В даному випадку заявник - Затурцівська сільська рада, засвідчує, що ухвалу Господарського суду Волинської області від 25.02.2021р. було пред`явлено до виконання до Локачинського відділу державної виконавчої служби у Володимир-Волинському районі Волинської області Західного міжрегіонального управління міністерства юстиції (м. Львів). 20.07.2021р. головним державним виконавцем Локачинського відділу державної виконавчої служби у Володимир-Волинському районі Волинської області Західного міжрегіонального управління міністерства юстиції (м. Львів) Шмідт О.О., було повернуто виконавчий документ стягувачу без прийняття до виконання та повідомлено про необхідність звернення до суду з письмовою заявою про заміну сторони виконавчого провадження (стягувача) її правонаступником.

Судом встановлено, що відповідно до рішення Затурцівської сільської ради від 08.12.2020р. №2/2 "Про початок реорганізації Війницької сільської ради шляхом приєднання до Затурцівської сільської ради" було вирішено розпочати процедуру реорганізації Війницької сільської ради (код ЄДРПОУ 04332064, місцезнаходження: вул. Миру, буд. 1, с. Війниця Локачинського району Волинської області) шляхом приєднання до Затурцівської сільської ради (код ЄДРПОУ 04332087, місцезнаходження: вул. В. Липинського, буд. 66, с. Затурці Володимир-Волинського району Волинської області).

Затурцівська сільська рада є правонаступником належних розформованій Війницькій територіальній громаді (Війницькій сільській раді): нерухомого майна, у тому числі земельних ділянок, розташованих на території сформованої Затурцівської територіальної громади; речей, призначених для обслуговування відповідних об`єктів нерухомого майна і пов`язаних з цим майном спільним призначенням (у тому числі у зв`язку із здійсненням відповідних повноважень або надання послуг). Належність речей, призначених для обслуговування кожного об`єкта нерухомого майна і пов`язаних з цим майном спільним призначенням, визначається на підставі останньої суцільної інвентаризації; прав засновника (учасника) юридичної особи, заснованої розформованою Війницькою територіальною громадою (у тому числі Війницької сільської ради), якщо місцезнаходженням такої юридичної особи є населений пункт, включений до території відповідної сформованої Затурцівської територіальної громади.

За загальним правилом, правонаступництво - це перехід прав і обов`язків від одного суб`єкта до іншого. Правонаступництво слід розглядати як певний юридичний механізм похідного правонабуття, за яким до правонаступника переходять суб`єктивні права та обов`язки попередника. Правонаступництво для юридичних осіб може наставати в разі їх припинення з правонаступництвом. Припинення юридичної особи з правонаступництвом, тобто реорганізація юридичної особи, може проводитися у формі злиття, приєднання, поділу або перетворення.

Відповідно до ч. 4 ст. 91 ЦК України, цивільна правоздатність юридичної особи виникає з моменту її створення і припиняється з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.

У відповідності до ст. 104 ЦК України, юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників. Юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.

Згідно ч. 1 ст. 106 ЦК України, злиття, приєднання, поділ та перетворення юридичної особи здійснюються за рішенням його учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, а у випадках, передбачених законом, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.

У статті 107 ЦК України зазначено, що комісія з припинення юридичної особи складає передавальний акт (у разі злиття, приєднання або перетворення) або розподільчий баланс (у разі поділу), який має містити положення про правонаступництво щодо майна, прав та обов`язків юридичної особи, що припиняється шляхом поділу, стосовно всіх її кредиторів та боржників, включаючи зобов`язання, які оспорюються сторонами. Передавальний акт та розподільчий баланс затверджуються учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про її припинення, крім випадків, встановлених законом. Порушення положень частин другої та третьої цієї статті є підставою для відмови у внесенні до єдиного державного реєстру запису про припинення юридичної особи та державній реєстрації створюваних юридичних осіб - правонаступників.

З наведених вище положень вбачається, що однією з умов настання правонаступництва є внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про відповідне припинення юридичної особи.

Частиною 8 статті 4 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" визначено, що у разі приєднання юридичних осіб здійснюється державна реєстрація припинення юридичних осіб, що припиняються у результаті приєднання, та державна реєстрація змін до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі, щодо правонаступництва юридичної особи, до якої приєднуються. Приєднання вважається завершеним з дати державної реєстрації змін до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі, щодо правонаступництва юридичної особи, до якої приєднуються. Моментом переходу прав до правонаступника юридичної особи слід вважати дату внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру.

Тобто, до внесення до Єдиного державного реєстру запису про припинення юридичної особи, її цивільна дієздатність не припиняється.

Таким чином, визначальною умовою для завершення процедури реорганізації та правонаступництва є державна реєстрація змін до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі, щодо правонаступництва юридичної особи, до якої приєднуються.

Суд засвідчує, що відносини, що виникають у процесі добровільного об`єднання територіальних громад сіл, селищ, міст, а також добровільного приєднання до об`єднаних територіальних громад регулює Закон України "Про добровільне об`єднання територіальних громад".

Відповідно до ч.ч. 1-4 ст. 8 вказаного Закону, об`єднана територіальна громада вважається утвореною за цим Законом з дня набрання чинності рішеннями всіх рад, що прийняли рішення про добровільне об`єднання територіальних громад, або з моменту набрання чинності рішенням про підтримку добровільного об`єднання територіальних громад на місцевому референдумі та за умови відповідності таких рішень висновку, передбаченому частиною четвертою статті 7 цього Закону. Повноваження сільських, селищних, міських рад, сільських, селищних, міських голів, обраних територіальними громадами, що об`єдналися, завершуються в день набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною об`єднаною територіальною громадою. Після завершення повноважень сільських, селищних, міських рад, обраних територіальними громадами, що об`єдналися, їхні виконавчі комітети продовжують здійснювати свої повноваження до затвердження сільською, селищною, міською радою, обраною об`єднаною територіальною громадою, персонального складу її виконавчого комітету. Протягом зазначеного строку сільський, селищний, міський голова, обраний об`єднаною територіальною громадою, очолює такі виконавчі комітети та входить до їх персонального складу. Об`єднана територіальна громада є правонаступником всього майна, прав та обов`язків територіальних громад, що об`єдналися, з дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною такою об`єднаною територіальною громадою. З дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною об`єднаною територіальною громадою, у порядку, визначеному цим Законом, здійснюється реорганізація відповідних юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, обраних територіальними громадами, що об`єдналися, та розміщених поза адміністративним центром об`єднаної територіальної громади, шляхом їх приєднання до юридичної особи - сільської, селищної, міської ради, розміщеної в адміністративному центрі об`єднаної територіальної громади. Після завершення реорганізації відповідні юридичні особи - сільські, селищні, міські ради припиняються у порядку, визначеному цим Законом. Юридична особа - сільська, селищна, міська рада, розміщена в адміністративному центрі об`єднаної територіальної громади, є правонаступником прав та обов`язків всіх юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, обраних територіальними громадами, що об`єдналися, з дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною об`єднаною територіальною громадою.

Частиною 7 статті 8 вказаного Закону встановлено, що під час проведення реорганізації юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад та їхніх виконавчих комітетів повноваження з управління справами таких юридичних осіб здійснює сільський, селищний, міський голова, обраний об`єднаною територіальною громадою. За поданням сільського, селищного, міського голови, обраного об`єднаною територіальною громадою, відповідна сільська, селищна, міська рада може утворити комісії для забезпечення виконання таким головою повноважень з управління справами юридичних осіб, що реорганізуються.

Відповідно до ч.ч. 11, 12 ст. 8 вказаного Закону, державна реєстрація припинення юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих комітетів шляхом приєднання здійснюється на підставі заяви, поданої сільським, селищним, міським головою, обраним об`єднаною територіальною громадою, або уповноваженою ним особою суб`єкту державної реєстрації. Державна реєстрація припинення шляхом приєднання юридичних осіб - виконавчих комітетів сільських, селищних, міських рад, які забезпечують окреме виконання бюджетів територіальних громад, що об`єдналися, здійснюється не раніше затвердження бюджету об`єднаної територіальної громади. Юридична особа - сільська, селищна, міська рада, її виконавчий комітет є такою, що припинилася, з дня внесення запису про її припинення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу - сільську, селищну, міську раду, обрану об`єднаною територіальною громадою, її виконавчий комітет, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, здійснюється на підставі заяви, поданої сільським, селищним, міським головою, обраним об`єднаною територіальною громадою, або уповноваженою ним особою.

Як вбачається з витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, на день розгляду справи Війницька сільська рада (код ЄДРПОУ 04332064) перебуває в стані припинення з 11.02.2021 - внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ним органу щодо припинення юридичної особи в результаті її реорганізації.

Враховуючи фактичні обставини та зазначені норми законодавства, Війницька сільська рада (код ЄДРПОУ 04332064), як юридична особа не припинена та не виключена з ЄДРПОУ. Повноваження з управління справами в результаті реорганізації Війницької сільської ради, перейшли до Затурцівської сільської ради.

Судом засвідчується, що при реорганізації юридичної особи відбувається універсальне правонаступництво. При універсальному правонаступництві все майно особи як сукупність прав та обов`язків, які їй належать, переходить до правонаступника чи правонаступників, при цьому в цій сукупності переходять усі окремі права та обов`язки, які належали на момент правонаступництва правопопереднику незалежно від їх виявлення на той момент.

Ухвалюючи рішення про реорганізацію, уповноважений орган юридичної особи спрямовує свою волю на передачу не окремого майна, прав або обов`язків, а усієї їх сукупності.

У постанові Великої Палати Верховного Суду від 16 червня 2020 року в справі №910/5953/17 визначено, що при реорганізації в формі злиття немає значення, чи вказано в передавальному акті про правонаступництво щодо певного майна, прав чи обов`язків. Адже правонаступник лише один, що унеможливлює виникнення будь-яких спорів щодо переходу майна, прав чи обов`язків. Отже, лише при припиненні суб`єкта господарювання шляхом поділу в розподільчому балансі визначається правонаступництво. Внаслідок же злиття, приєднання або перетворення правонаступником є лише одна особа і будь-який розподіл прав та обов`язків при таких видах реорганізації неможливий.

Враховуючи вище викладене, момент переходу прав та обов`язків від юридичної особи, що ліквідується шляхом злиття, не може пов`язуватись внесенням запису до реєстру про припинення юридичної особи.

Вищевикладене узгоджується також із висновком Верховного Суду, викладеним у постанові від 21.10.2020р. у справі №619/1699/17-ц, а також із подібними правовими висновками Верховного Суду у складі Об`єднаної Палати Касаційного цивільного суду у постанові від 14.09.2020р. у справі №296/443/16-ц, провадження №61-16634сво19.

Відповідно до статті 52 Господарського процесуального кодексу України, у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу; усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив; про заміну або про відмову в заміні учасника справи його правонаступником суд постановляє ухвалу.

Частинами 1, 2 статті 334 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження суд замінює таку сторону її правонаступником; заяву про заміну сторони її правонаступником може подати сторона (заінтересована особа), державний або приватний виконавець.

Відповідно до ст. 15 Закону України "Про виконавче провадження", сторонами виконавчого провадження є стягувач і боржник. Стягувачем є фізична або юридична особа чи держава, на користь чи в інтересах яких видано виконавчий документ. Боржником є визначена виконавчим документом фізична або юридична особа, держава, на яких покладається обов`язок щодо виконання рішення. У разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов`язковими тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив. У разі якщо сторона виконавчого провадження змінила найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім`я чи по батькові (для фізичної особи), виконавець, за наявності підтверджуючих документів, змінює своєю постановою назву сторони виконавчого провадження.

Частиною 3 статті 334 ГПК України передбачено, що суд розглядає заяву про заміну сторони її правонаступником у десятиденний строк з дня її надходження до суду у судовому засіданні з повідомленням учасників справи та заінтересованих осіб; неявка учасників справи та інших осіб не є перешкодою для вирішення питання про заміну сторони виконавчого провадження.

Заміна сторони правонаступником може відбуватися як при відкритому виконавчому провадженні, так і при відсутності виконавчого провадження, тобто може бути проведена на будь-якій стадії процесу.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Касаційного цивільного суду у складі Верховного Суду від 25.04.2018р. по справі №2-н-148/09.

За приписами ч. 6 ст. 13 Закону України "Про судоустрій і статус суддів", висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, враховуються іншими судами при застосуванні таких норм права.

Відповідно до ст. 236 ГПК України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Верховний Суд в постанові №643/4902/14-ц від 05.02.2018 року зазначив, що судові рішення, які набрали законної сили, обов`язкові для всіх органів державної влади і органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, посадових чи службових осіб та громадян і підлягають виконанню на всій території України. Вибуття первісного кредитора і заміна його новим не скасовує обов`язковості виконання рішення суду, при цьому реалізувати право на примусове стягнення присуджених судом сум можливо лише шляхом заміни сторони стягувача у виконавчому провадженні, оскільки новий кредитор, без вирішення питання про заміну сторони у зобов`язанні, не має права звернутися до органу державної виконавчої служби із заявою про примусове виконання рішення суду.

Таким чином, процесуальне правонаступництво випливає з юридичних фактів правонаступництва (заміни сторони матеріального правовідношення її правонаступником), тому у кожному конкретному випадку для вирішення питань можливості правонаступництва господарському суду слід аналізувати відповідні фактичні обставини, передбачені нормами матеріального права, які мали місце.

Суд вважає, що в даному випадку такі обставини виникли за наслідками прийняття:

- рішення Затурцівської сільської ради від 08.12.2020р. №2/2 "Про початок реорганізації Війницької сільської ради шляхом приєднання до Затурцівської сільської ради".

Відтак, розглянувши заяву Затурцівської сільської ради про заміну сторони виконавчого провадження (стягувача) - Війницької сільської ради на Затурцівську сільську раду, господарський суд вважає, що викладені обставини виступають підставою для здійснення заміни (стягувача) у виконавчому провадженні щодо примусового виконання рішення Господарського суду Волинської області від 14.09.2020р. у справі №903/406/20 (наказ №903/406/20-1 від 10.12.2020р.) та ухвали суду у даній справі від 25.02.2021р. відповідно до ст. 334 ГПК України.

Європейський суд з прав людини вказує, що "право на суд" було б ілюзорним, якби правова система Договірної держави допускала, щоб остаточне судове рішення, яке має обов`язкову силу, не виконувалося на шкоду одній із сторін. Важко собі навіть уявити, щоб стаття 6 детально описувала процесуальні гарантії, які надаються сторонам у спорі, - а саме: справедливий, публічний і швидкий розгляд, - і водночас не передбачала виконання судових рішень. Якщо вбачати у статті 6 тільки проголошення доступу до судового органу та права на судове провадження, то це могло б породжувати ситуації, що суперечать принципу верховенства права, який Договірні держави зобов`язалися поважати, ратифікуючи Конвенцію. Отже, для цілей статті 6 виконання рішення, ухваленого будь-яким судом, має розцінюватися як складова частина "судового розгляду" (HORNSBY v. GREECE, № 18357/91, § 40, ЄСПЛ, від 19 березня 1997 року).

Керуючись ст. 15 Закону України "Про виконавче провадження", ст.ст. 52, 232-235, 334 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд,-

УХВАЛИВ:

1. Заяву Затурцівської сільської ради від 06.09.2021р. про заміну сторони виконавчого провадження (стягувача) її правонаступником задовольнити.

2. Замінити сторону (стягувача) щодо примусового виконання рішення Господарського суду Волинської області від 14.09.2020р. у справі №903/406/20 (наказ №903/406/20-1 від 10.12.2020р.) та ухвали суду у справі №903/406/20 від 25.02.2021р.: Війницьку сільську раду (Волинська область, Локачинський район, с. Війниця, вул. Миру, 1, код ЄДРПОУ 04332064) на Затурцівську сільську раду (Волинська область, Володимир-Волинський район, с. Затурці, вул. В. Липинського, буд. 66, код ЄДРПОУ 04332087).

Відповідно до ст.235 Господарського процесуального кодексу України, ухвала набирає законної сили з моменту її підписання.

Відповідно до ст. 255 Господарського процесуального кодексу України, ухвала про заміну чи відмову у заміні сторони у справі (процесуальне правонаступництво) або сторони виконавчого провадження може бути оскаржена в апеляційному порядку.

Відповідно до ст.ст. 253, 256, 257 ГПК України, апеляційна скарга на ухвалу суду може бути подана безпосередньо до Північно-західного апеляційного господарського суду протягом десяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

У той же час згідно підпункту 17.5 пункту 17 Перехідних положень ГПК України, апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справи витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Повний текст ухвали складено 14.09.2021р.

Суддя В. А. Войціховський

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення16.09.2021
Оприлюднено17.09.2021
Номер документу99645073
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —903/406/20

Ухвала від 16.09.2021

Господарське

Господарський суд Волинської області

Войціховський Віталій Антонович

Ухвала від 09.09.2021

Господарське

Господарський суд Волинської області

Войціховський Віталій Антонович

Ухвала від 23.08.2021

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 25.02.2021

Господарське

Господарський суд Волинської області

Войціховський Віталій Антонович

Ухвала від 17.02.2021

Господарське

Господарський суд Волинської області

Войціховський Віталій Антонович

Ухвала від 15.02.2021

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Мачульський Г.М.

Ухвала від 12.02.2021

Господарське

Господарський суд Волинської області

Войціховський Віталій Антонович

Ухвала від 11.01.2021

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Мачульський Г.М.

Судовий наказ від 10.12.2020

Господарське

Господарський суд Волинської області

Войціховський Віталій Антонович

Судовий наказ від 10.12.2020

Господарське

Господарський суд Волинської області

Войціховський Віталій Антонович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні