Ухвала
від 17.09.2021 по справі 420/11990/21
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/11990/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 вересня 2021 року м.Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Білостоцького О.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження, визначеного ст. 262 ч. 5 КАС України, адміністративну справу за позовом Долинської сільської ради Ананьївського району Одеської області до Ширяївської селищної ради Ширяївського району Одеської області про визнання протиправними дій, рішень, -

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Долинської сільської ради Ананьївського району Одеської області до Ширяївської селищної ради Ширяївського району Одеської області, в якому позивач просить суд:

- встановити відсутність з 18.11.2020 року у Ширяївської селищної ради ліквідованого Ширяївського району Одеської області повноважень (компетенції) щодо розпорядження земельними ділянками комунальної власності Олександрівського старостинського округу, який увійшов до складу Долинської сільської ради Ананьївського району Одеської області;

- визнати протиправними дії Ширяївської селищної ради Ширяївського району Одеської області щодо розпорядження після 18.11.2020 року земельними ділянками Олександрівського старостинського округу Долинської сільської ради Ананьївського району Одеської області;

- зобов`язати Ширяївську селищну раду Ширяївського району Одеської області передати Долинській сільській раді Ананьївського району Одеської області земельні ділянки комунальної власності, що входять до складу Олександрівського старостинського округу;

- визнати протиправним та скасувати рішення Ширяївської селищної ради Ширяївського району Одеської області №199-VІІІ від 19.03.2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення Ширяївської селищної ради Ширяївського району Одеської області №75-VIII від 19.02.2021 року.

В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач зазначив, що відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України №720-р від 12.06.2020 року Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Одеської області була створена Долинська сільська територіальна громада.

Згідно зазначеного розпорядження до території Долинської сільської ради Ананьївського району Одеської області війшов Олександрівський старостинський округ, який раніше перебував у складі Ширяївської селищної ради Ширяївського району Одеської області.

Відповідно до розпорядження №720-р до складу Олександрівського старостинського округу входять: село Олександрівка, село Григорівка, село Трудолюбівка, село Гребенюки, село Флоринське та село Канцурове.

Постановою Верховної Ради України Про утворення і ліквідацію районів від 17.07.2020 року №807-ІХ було утворено в Одеській області зокрема Подільський район (з адміністративним центром у місті Подільськ) у складі територій Ананьївської міської, Балтської міської, Долинської сільської, Зеленогірської селищної, Кодимської міської, Куяльницької сільської, Любашівської селищної, Окнянської селищної, Піщанської сільської, Подільської міської, Савранської селищної, Слобідської селищної територіальних громад, затверджених Кабінетом Міністрів України. Межі районів встановлюються по зовнішній межі територій сільських, селищних, міських територіальних громад, які входять до складу відповідного району.

При цьому, постановою №807-ІХ ліквідовано в Одеській області: Ананьївський, Арцизький, Балтський, Березівський, Білгород-Дністровський, Біляївський, Болградський, Великомихайлівський, Захарівський, Іванівський, Ізмаїльський, Кілійський, Кодимський, Лиманський, Любашівський, Миколаївський, Овідіопольський, Окнянський, Подільський, Ренійський, Роздільнянський, Савранський, Саратський, Тарутинський, Татарбунарський, Ширяївський райони.

Згідно з пп. 1 п. 6-1 розділу V Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про місцеве самоврядування в Україні (в редакції Закону України від 17.11.2020 року №1009-ІХ) у день набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною територіальною громадою, територія якої затверджена Кабінетом Міністрів України (далі - сформована територіальна громада), припиняються повноваження сільських, селищних, міських рад, сільських, селищних, міських голів, обраних територіальними громадами, територія яких включена до території сформованої територіальної громади (далі - розформовані територіальні громади).

Сформована територіальна громада є правонаступником усього майна, прав та обов`язків розформованої територіальної громади. Якщо територія розформованої територіальної громади включена до територій кількох сформованих територіальних громад, кожна з цих громад стає правонаступником належних розформованій територіальній громаді: нерухомого майна, у тому числі земельних ділянок, розташованих на території сформованої територіальної громади.

Постановою Верховної Ради України від 15.07.2020 року №795-ІХ Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році було призначено вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів (крім визначених пунктами 2 і 3 цієї Постанови) на неділю 25 жовтня 2020 року. Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному веб порталі Центральної виборчої комісії, до складу Долинської сільської ради було обрано 21 депутата на місцевих виборах, що відбулись 25.10.2020 року.

Згідно з рішенням Долинської сільської ради 1 сесії 8 скликання від 18.11.2020 року №01-VIII було прийнято до відома факт початку повноважень депутатів Долинської сільської ради 8 скликання, із переліком депутатів ради у складі 21 особи. Також, відповідно до рішення Долинської сільської ради 1 сесії 8 скликання від 18.11.2020 року №2-VIII було вирішено вважати ОСОБА_1 таким, що вступив на посаду Долинського сільського голови.

Отже, приймаючи до уваги, що 18.11.2020 року відбулась перша сесія новообраної Долинської сільської ради, із 18.11.2020 року припинились повноваження Ширяївської селищної ради щодо розпорядження земельними ділянками Олександрівського старостинського округу, який раніше перебував у складі Ширяївської селищної ради.

Згідно з п.п.5 п. 6-1 розділу V Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про місцеве самоврядування в Україні (в редакції Закону України від 17.11.2020 року №1009-ІХ) якщо територія розформованої територіальної громади включена до територій кількох сформованих територіальних громад, кожна з цих громад стає правонаступником належних розформованій територіальній громаді, зокрема нерухомого майна, у тому числі земельних ділянок, розташованих на території сформованої територіальної громади.

З огляду на вищенаведені положення Закону, із 18.11.2020 року Долинська сільська рада стала повним правонаступником майна, в тому числі земельних ділянок Олександрівського старостинського округу, розпорядження якими здійснювала Ширяївська селищна рада від імені відповідної територіальної громади.

Так, відповідно до перехідних положень Закону України Про місцеве самоврядування в Україні Ширяївська селищна передала до Долинської сільської ради частину нерухомого майна, зокрема будівлю школи. Проте земельні ділянки Ширяївською селищною радою до Долинської сільської ради передано не було.

При цьому, Ширяївською селищною радою Ширяївського району Одеської області були прийняті рішення №199-VIII від 19.03.2021 року та №75-VIII від 19.02.2021 року, якими, зокрема, було затверджено проекти землеустрою земельних ділянок з кадастровими номерами 5125480300:01:001:0466, 5125480300:01:001:0462, 5125480300:01:001:0464, 5125480300:01:001:0465, 5125480300:01:001:0467, 5125480300:01:001:0463, 5125480300:01:001:0478, 5125480300:01:001:0476, 5125480300:01:001:0477, 5125480300:01:001:0479, 5125480300:01:001:0480, 5125480300:01:001:0481, 5125480300:01:001:0482, 5125480300:01:001:0483, 5125480300:01:001:0484, 5125480300:01:001:0485, 5125480300:01:001:0486, 5125480300:01:001:0487, 5125480300:01:001:0488, 5125480300:01:001:0489, 5125480300:01:001:0490, 5125480300:01:001:0491, 5125480300:01:001:0492, 5125480300:01:001:0493, 5125480300:01:001:0494, 5125480300:01:001:0495, 5125480300:01:001:0474 та передано такі земельні ділянки безоплатно у власність громадянам.

Не погоджуючись із зазначеними рішеннями Ширяївської селищної ради Ширяївського району Одеської області №199-VIII від 19.03.2021 року та №75-VIII від 19.02.2021 року та вважаючи їх протиправними, а також із діями відповідача щодо розпорядження після 18.11.2020 року земельними ділянками Олександрівського старостинського округу Долинської сільської ради Ананьївського району Одеської області, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Ухвалою суду від 19.07.2021 року у справі №420/11990/21 адміністративний позов Долинської сільської ради Ананьївського району Одеської області до Ширяївської селищної ради Ширяївського району Одеської області був прийнятий до розгляду, у справі було відкрито спрощене позовне провадження без виклику (повідомлення) сторін за наявними у справі матеріалами в порядку ч. 5 ст. 262 КАС України.

Відзиву на адміністративний позов та інших заяв по суті справи (відповіді на відзив та заперечень на неї) сторонами до суду надано не було.

Відповідно до ст. 258 КАС України суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Дослідивши зміст позовної заяви та доданих до неї матеріалів в адміністративній справі №420/11990/21, суд встановив наявність підстав для закриття провадження в цій адміністративній справі, з огляду на наступне.

Так, згідно із ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 4 КАС України адміністративна справа - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір.

У свою чергу, згідно п. 2 ч. 1 ст. 4 КАС України, публічно-правовий спір - спір, у якому хоча б одна сторона здійснює публічно-владні управлінські функції, в тому числі на виконання делегованих повноважень, і спір виник у зв`язку із виконанням або невиконанням такою стороною зазначених функцій.

Пункт 7 ч. 1 ст. 4 КАС України визначає, що суб`єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб`єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг.

Визначальною ознакою для правильного вирішення спору є характер правовідносин, з яких виник спір. Публічно-правовий спір, на який поширюється юрисдикція адміністративних судів, є спором між учасниками публічно-правових відносин і стосується саме цих відносин.

Згідно з правилами визначення юрисдикції адміністративних судів щодо вирішення адміністративних справ за ч.1 ст.19 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема: 1) спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження; 2) спорах з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби; 3) спорах між суб`єктами владних повноважень з приводу реалізації їхньої компетенції у сфері управління, у тому числі делегованих повноважень; 4) спорах, що виникають з приводу укладання, виконання, припинення, скасування чи визнання нечинними адміністративних договорів; 5) за зверненням суб`єкта владних повноважень у випадках, коли право звернення до суду для вирішення публічно-правового спору надано такому суб`єкту законом; 6) спорах щодо правовідносин, пов`язаних з виборчим процесом чи процесом референдуму; 7) спорах фізичних чи юридичних осіб із розпорядником публічної інформації щодо оскарження його рішень, дій чи бездіяльності у частині доступу до публічної інформації; 8) спорах щодо вилучення або примусового відчуження майна для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності; 9) спорах щодо оскарження рішень атестаційних, конкурсних, медико-соціальних експертних комісій та інших подібних органів, рішення яких є обов`язковими для органів державної влади, органів місцевого самоврядування, інших осіб; 10) спорах щодо формування складу державних органів, органів місцевого самоврядування, обрання, призначення, звільнення їх посадових осіб; 11) спорах фізичних чи юридичних осіб щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності замовника у правовідносинах, що виникли на підставі Закону України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони", за винятком спорів, пов`язаних із укладенням договору з переможцем переговорної процедури закупівлі, а також зміною, розірванням і виконанням договорів про закупівлю; 12) спорах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів охорони державного кордону у справах про правопорушення, передбачені Законом України "Про відповідальність перевізників під час здійснення міжнародних пасажирських перевезень"; 13) спорах щодо оскарження рішень Національної комісії з реабілітації у правовідносинах, що виникли на підставі Закону України "Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917 - 1991 років"; 14) спорах із суб`єктами владних повноважень з приводу проведення аналізу ефективності здійснення державно-приватного партнерства; 15) спорах, що виникають у зв`язку з оголошенням, проведенням та/або визначенням результатів конкурсу з визначення приватного партнера та концесійного конкурсу.

Наведені правові норми вказують, що до адміністративного суду за зверненням суб`єкта владних повноважень до суб`єкта владних повноважень може бути подано позов лише у випадку спору між ними (суб`єктами владних повноважень) з приводу реалізації їхньої компетенції у сфері управління, у тому числі делегованих повноважень, а також коли право звернення до суду з позовом до іншого суб`єкта владних повноважень надано такому суб`єкту законом.

У постанові Великої Палати Верховного Суду від 26 лютого 2019 року у справі №915/478/18 (провадження №12-245гс18) сформульовано правову позицію, згідно якої поведінка органів, через які діє держава у цивільних або адміністративних відносинах, розглядається як поведінка держави у цивільних або адміністративних відносинах. Отже, як у цивільних, так і в адміністративних відносинах органи, через які діє держава, не мають власних прав і обов`язків, але наділені повноваженнями (компетенцією) представляти державу у відповідних відносинах. Держава в особі відповідних органів може брати участь в судових процесах, в тому числі в якості позивача, за правилами цивільного, господарського або адміністративного судочинства, виходячи, в першу чергу, із суті правовідносин та з урахуванням, зокрема, суб`єктного складу сторін та інших чинників, які можуть впливати на визначення юрисдикції судів.

Отже, за загальним правилом один орган державної влади не може звертатися з позовом до іншого органу, тому що це означатиме позов держави до неї самої.

Велика Палата Верховного Суду у постанові від 13 листопада 2019 року у справі №826/3115/17 вказала, що винятком з цього правила є компетенційний спір. Втім, хоча формально цей спір вирішується у позовному провадженні, по суті це не є спором про право. Натомість у такому судовому процесі суд дає тлумачення законодавства, роз`яснюючи межі компетенції органів.

При цьому під компетенційним спором слід розуміти спір між суб`єктами владних повноважень з приводу реалізації їхньої компетенції у сфері управління (публічної адміністрації), у тому числі - делегованих повноважень. Особливість судового розгляду компетенційних спорів зумовлена необхідністю вирішення питання про те, чи належним чином реалізована компетенція відповідача та чи не порушена при реалізації повноважень відповідача компетенція позивача.

Так з матеріалів адміністративного позову вбачається, що предметом спору є зокрема дії Ширяївської селищної ради Ширяївського району Одеської області щодо розпорядження земельними ділянками Олександрівського старостинського округу Долинської сільської ради Ананьївського району Одеської області, а також прийняття рішення №199-VIII від 19.03.2021 року та №75-VIII від 19.02.2021 року, якими, зокрема, було затверджено проекти землеустрою земельних ділянок з кадастровими номерами 5125480300:01:001:0466, 5125480300:01:001:0462, 5125480300:01:001:0464, 5125480300:01:001:0465, 5125480300:01:001:0467, 5125480300:01:001:0463, 5125480300:01:001:0478, 5125480300:01:001:0476, 5125480300:01:001:0477, 5125480300:01:001:0479, 5125480300:01:001:0480, 5125480300:01:001:0481, 5125480300:01:001:0482, 5125480300:01:001:0483, 5125480300:01:001:0484, 5125480300:01:001:0485, 5125480300:01:001:0486, 5125480300:01:001:0487, 5125480300:01:001:0488, 5125480300:01:001:0489, 5125480300:01:001:0490, 5125480300:01:001:0491, 5125480300:01:001:0492, 5125480300:01:001:0493, 5125480300:01:001:0494, 5125480300:01:001:0495, 5125480300:01:001:0474 та передано такі земельні ділянки безоплатно у власність громадянам.

За таких умов зазначений спір не є спором між суб`єктами владних повноважень з приводу реалізації їхньої компетенції (функцій) у сфері (публічної адміністрації), у тому числі делегованих повноважень, а стосується приватноправових відносин, зокрема права власності на земельні ділянки, яким здійснило розпорядження Ширяївська селищна рада Ширяївського району Одеської області, як попередній власник.

Суд зауважує, що визначальними ознаками приватноправових відносин є юридична рівність та майнова самостійність їх учасників, наявність майнового чи немайнового, особистого інтересу суб`єкта. Спір буде мати приватноправовий характер, якщо він обумовлений порушенням наявного приватного права певного суб`єкта, що підлягає захисту в спосіб, передбачений законодавством для сфери приватноправових відносин, навіть і в тому випадку, якщо до порушення приватного права призвели владні управлінські дії суб`єкта владних повноважень.

Відповідно до п.6 ч.1 ст.20 Господарського процесуального кодексу України господарські суди розглядають справи у спорах, що виникають у зв`язку із здійсненням господарської діяльності (крім справ, передбачених частиною другою цієї статті), та інші справи у визначених законом випадках, зокрема: справи у спорах щодо права власності чи іншого речового права на майно (рухоме та нерухоме, в тому числі землю), реєстрації або обліку прав на майно, яке (права на яке) є предметом спору, визнання недійсними актів, що порушують такі права, крім спорів, стороною яких є фізична особа, яка не є підприємцем, та спорів щодо вилучення майна для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності, а також справи у спорах щодо майна, що є предметом забезпечення виконання зобов`язання, сторонами якого є юридичні особи та (або) фізичні особи-підприємці.

Відповідно до ст. 2 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) земельні відносини - це суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею. Суб`єктами земельних відносин є громадяни, юридичні особи, органи місцевого самоврядування та органи державної влади. Об`єктами земельних відносин є землі в межах території України, земельні ділянки та права на них, у тому числі на земельні частки (паї).

Згідно із частинами другою та третьою статті 78 ЗК України право власності на землю набувається та реалізується на підставі Конституції України, цього Кодексу, а також інших законів, що видаються відповідно до них. Земля в Україні може перебувати у приватній, комунальній та державній власності.

Згідно із частиною першою статті 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.

Порядок набуття права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності громадянами та юридичними особами передбачено вказаною статтею та статтями 118, 122 ЗК України.

Згідно зі ст. 41 Конституції України ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.

Відповідно до ст. 321 ЦК України право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні. Особа може бути позбавлена права власності або обмежена у його здійсненні лише у випадках і в порядку, встановлених законом.

Згідно ч. 2 ст. 328 ЦК України право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності не встановлена судом.

Великою Палатою Верховного Суду у постанові від 16.05.2018 року у справі №911/4111/16 зазначено, що рішення суб`єкта владних повноважень у сфері земельних відносин може оспорюватися з точки зору його законності, а вимоги про визнання рішення незаконним - розглядатися в порядку цивільного або господарського судочинства, якщо за результатами реалізації рішення у фізичної чи юридичної особи виникло право цивільне й спірні правовідносини, на яких ґрунтується позов, мають приватноправовий характер. У такому випадку вимога про визнання рішення незаконним може розглядатися як спосіб захисту порушеного цивільного права за статтею 16 Цивільного кодексу України та пред`являтися до суду для розгляду в порядку цивільного або господарського судочинства, якщо фактично підґрунтям і метою пред`явлення позовної вимоги про визнання рішення незаконним є оспорювання цивільного речового права особи (наприклад, права власності на землю), що виникло в результаті та після реалізації рішення суб`єкта владних повноважень.

Аналогічна позиція висловлена Верховним Судом 15.05.2018 року у справі №809/739/17.

Так, суд зауважує, що Ширяївська селищна рада Ширяївського району Одеської області при прийнятті рішення про передачу земельних ділянок у власність фізичним особам здійснила розпорядження цими земельними ділянками, як їх попередній власник.

При цьому з наданих до суду документів, а саме витягів з Державного реєстру прав власності на нерухоме майно вбачається, що станом на момент звернення позивача до суду з позовом земельні ділянки з кадастровими номерами 5125480300:01:001:0466, 5125480300:01:001:0462, 5125480300:01:001:0464, 5125480300:01:001:0465, 5125480300:01:001:0467, 5125480300:01:001:0463, 5125480300:01:001:0478, 5125480300:01:001:0476, 5125480300:01:001:0477, 5125480300:01:001:0479, 5125480300:01:001:0480, 5125480300:01:001:0481, 5125480300:01:001:0482, 5125480300:01:001:0483, 5125480300:01:001:0484, 5125480300:01:001:0485, 5125480300:01:001:0486, 5125480300:01:001:0487, 5125480300:01:001:0488, 5125480300:01:001:0489, 5125480300:01:001:0490, 5125480300:01:001:0491, 5125480300:01:001:0492, 5125480300:01:001:0493, 5125480300:01:001:0494, 5125480300:01:001:0495, 5125480300:01:001:0474, щодо яких були прийнятті відповідачем рішення №199-VIII від 19.03.2021 року та №75-VIII від 19.02.2021 року вже перебувають у власності фізичних осіб.

На підставі вищевикладеного, суд доходить висновку, що даний спір за позовом Долинської сільської ради Ананьївського району Одеської області до Ширяївської селищної ради Ширяївського району Одеської області не є спором між суб`єктами владних повноважень з приводу реалізації їхньої компетенції у сфері управління, у тому числі делегованих повноважень, а є приватноправовим спором, зокрема щодо наявності права розпорядження земельними ділянками юридичною особою (відповідачем), яка, за твердженням позивача, з перебігом часу втратила таке право (розпорядження такими земельними ділянками).

При цьому за суб`єктним складом сторін, який наявний в межах адміністративної справи №420/11990/21 (дві юридичні особи), такий спір підлягає вирішенню за правилами господарського судочинства.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.238 КАС України суд закриває провадження у справі, якщо справу не належить розглядати за правилами адміністративного судочинства.

На підставі вищезазначеного суд доходить висновку про необхідність закриття провадження у справі за позовом Долинської сільської ради Ананьївського району Одеської області до Ширяївської селищної ради Ширяївського району Одеської області про визнання протиправними дій, рішень на підставі п.1 ч.1 ст. 238 КАС України.

Згідно з ч. 2 ст. 238 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що про закриття провадження у справі суд постановляє ухвалу, а також вирішує питання про розподіл між сторонами судових витрат, повернення судового збору з бюджету.

У відповідності з ч. 2 ст. 132 КАС України, розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначаються Законом України "Про судовий збір".

Приписами п. 5 ч. 1 ст. 7 Закону України "Про судовий збір" передбачено, що сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила за ухвалою суду в разі закриття (припинення) провадження у справі (крім випадків, якщо провадження у справі закрито у зв`язку з відмовою позивача від позову і така відмова визнана судом), у тому числі в апеляційній та касаційній інстанціях.

Судом встановлено, що при зверненні до суду з даним позовом позивачем було сплачено судовий збір у сумі 11350,00 грн., що підтверджується квитанцією від 12.07.2021 року .

Враховуючи висновок щодо необхідності закриття провадження в адміністративній справі, суд вважає за необхідне повернути Долинській сільській раді Ананьївського району Одеської області сплачений нею судовий збір за подання адміністративного позову до суду.

Керуючись ст.ст. 2-11, 19, 238, 241, 243, 248, 256, 293-295 Кодексу адміністративного судочинства України суд, -

УХВАЛИВ:

Провадження у справі № 420/11990/21 за позовом Долинської сільської ради Ананьївського району Одеської області до Ширяївської селищної ради Ширяївського району Одеської області про визнання протиправними дій, рішень закрити на підставі п. 1 ч. 1 ст. 238 КАС України.

Роз`яснити позивачу, що даний спір підлягає вирішенню в порядку господарського судочинства.

Повернути з Державного бюджету України на користь Долинської сільської ради Ананьївського району Одеської області сплачений судовий збір у розмірі 11350,00 грн., згідно квитанції від 12.07.2021 року.

Роз`яснити сторонам, що у разі закриття провадження в адміністративній справі повторне звернення до адміністративного суду зі спору між тими самими сторонами, про той самий предмет і з тих самих підстав не допускається.

Ухвала суду набирає законної сили в порядку, передбаченому ст. 256 КАС України.

Ухвала суду може бути оскаржена в порядку та строки, встановлені ст. ст. 293-295 КАС України, з урахуванням положень пп. 15.5 п. 15 ч. 1 розділу VII Перехідні положення КАС України.

Головуючий суддя Білостоцький О.В.

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.09.2021
Оприлюднено20.09.2021
Номер документу99682080
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/11990/21

Ухвала від 21.09.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 17.09.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Білостоцький О.В.

Ухвала від 21.07.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Білостоцький О.В.

Ухвала від 19.07.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Білостоцький О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні