Рішення
від 08.09.2021 по справі 904/4397/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08.09.2021 м. ДніпроСправа № 904/4397/21 за позовом Акціонерне товариство "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Придніпровська залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця"

до Акціонерного товариства "ПІВДЕННИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ"

про стягнення плати за користування вагонами

Суддя Юзіков С.Г.

При секретарі судового засідання Юрченко В.В.

Представники:

Позивача - не з`явився

Відповідача - не з`явився

СУТЬ СПОРУ:

Позивач просить стягнути з Відповідача борг у розмірі 604,56 грн.

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 29.06.2021р. вирішено перейти від спрощеного позовного провадження до розгляду справи за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 20.07.2021. у зв`язку з відсутністю доказів належного повідомлення Відповідача про розгляд справи.

Відповідач позов заперечує, мотивуючи тим, що на момент затримки поїзда з 57 вагонів по ст. Кривий Ріг о 14:00 23.10.2020 зі ст. Допоміжна був не вивезений маршрут призначенням на ст. Чоп, прийнятий до перевезення о 13:10 23.10.2020, однак, зазначена обставина відсутня у тексті позовної заяви. Згідно з п. 5 Договору № ПР/М-19-753/НЮдч/2019/у/ТО/1495 від 05.12.2019 передача вагонів на під`їзну колію здійснюється: - порожніх вагонів під навантаження через інтервал часу - 1,5 год.; - передача розбірних поїздів, маршрутів завантажених аглорудою та вапняком - за повідомленням. Але після передачі о 13:10 на під`їзну колію 57 порожніх вагонів, наступними передані 49 порожніх вагонів о 15:15. Після чого о 17:20 передано 54 порожніх вагонів, таким чином інтервал передачі порожніх вагонів на АТ "ПІВДГЗК" склав 2 год. 05 хв. У позові Позивач посилається на пам`ятки про подання вагонів № 3098 та № 3099, проте в матеріалах справи вони відсутні. Відповідач заперечує оплату за користування вагонами не лише з причин порушень п. 5 Договору, а й з причин зайнятості приймально-відправних колій, прийнятими до перевезення маршрутами та не забраними локомотивами АТ "Укрзалізниця", оскільки пунктом 15 Договору встановлено, що власник колії сплачує залізниці плату за користування вагонами у разі їх затримки з вини вантажовласника. З аналізу наданих Позивачем до позовної заяви документів, не вбачається наявність вини Відповідача у затримці вагонів, як наслідок, не доведена правомірність нарахування плати за користування спірними вагонами.

Позивач у відповіді на відзив зазначив, що п.2. Договору визначено, що розгорнута довжина під`їзної колії Відповідача складає 238340 погонних метрів. Це означає, що Відповідач має значний колійний розвиток своєї під`їзної залізничної колії. Тому посилання на те, що Відповідач не має можливості прийняти від залізниці вагони, які прибули на його адресу, через те, що залізниця не забрала один маршрут, підготовлений для відправлення, є безпідставним. Відповідно до умов Договору, для підготовки навантажених маршрутів для відправки на станції Допоміжна, що належить Відповідачу, призначено колії №1-11. Тобто, навіть за умови, що одна з них зайнята маршрутом, підготовленим для відправки, Відповідач мав технічну можливість прийняти поїзд з 57 вагонів, про подачу якого його було повідомлено. Саме тому акти загальної форми, якими зафіксовано період простою поїздів №5596 від 23.10.2020, №5597 від 23.10.2020, №5598 від 23.10.2020, №5599 від 23.10.2020, №5600 від 23.10.2020, №5601 від 23.10.2020, №5602 від 23.10.2020, №5603 від 23.10.2020, у яких зазначено, що має місце затримка вагонів на станції призначення подачі під вантажні операції з вини клієнта, підписані представником Відповідача без зауважень. Таким чином, позиція Відповідача у подальшому щодо відмови від сплати сум, нарахованих на підставі цих актів, є непослідовною. Також, посилаючись на карантинні заходи, Позивач просить поновити строк для подачі відповіді на відзив.

Представник Позивача подав клопотання про розгляд справи за його відсутності.

Представник Відповідача у судове засідання не прибув, причини неявки суду не повідомив, про дату, час та місце розгляду даної справи повідомлявся належно, що підтверджується рекомендованими повідомлення, які містяться у матеріалах справи.

Судом досліджено надані сторонами докази.

Розглянувши матеріали справи, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

05.12.2019 сторони уклали Договір №ПР/М-19-753/НЮдч "Про експлуатацію залізничної під`їзної колії Акціонерного товариства "Південний гірничо-збагачувальний комбінат", яка примикає до станції Кривий Ріг регіональної філії "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" (далі - Договір), за п.1 якого, згідно зі Статутом залізниць України, Правилами перевезень вантажів і на умовах цього договору експлуатується під`їзна колія, яка належить власнику колії, що примикає до станції Кривий Ріг через спарену стрілку № 2/4 в парній горловині станції і яка обслуговується локомотивом власника колії.

Межею під`їзної колії є сигнальний знак "Межа під`їзної колії", який встановлено біля вхідного сигналу "Ч" станції Допоміжна власника колії на відстані 4779 м від стрілки примикання (п. 1 Договору).

Розгорнута довжина під`їзної колії складає 238340 погонних метрів (п. 2 Договору).

Згідно з п. 4 Договору рух поїздів на під`їзній колії здійснюється з додержанням Правил технічної експлуатації залізниць України, Інструкції про порядок обслуговування і організації руху на під`їзній колії та Інструкції по сигналізації на залізницях України.

У п. 5 Договору сторони узгодили, що передача (здача) вагонів на під`їзну колію здійснюється:

- порожніх вагонів під навантаження через інтервал часу - 1,5 год.;

- передача розбірних поїздів, маршрутів завантажених аглорудою та вапняком - за повідомленнями.

Повідомлення про подачу вагонів на під`їзду колію передається по телефону прийомоздавальником ватажу та багажу станції Кривий Ріг прийомоздавальнику вантажу та багажу власника колії, не пізніше ніж за 2,0 години до фактичного подавання вагонів з реєстрацією у книзі повідомлень про час подавання вагонів під навантаження або вивантаження форми ГУ-2.

Відповідно до п. 6 Договору вагони для під`їзної колії подаються локомотивом залізниці на одну із приймально-відправних колій № 1-11 станції Допоміжна власника колії.

Здавання вагонів у комерційному та технічному відношенні залізницею власнику колії здійснюється на одній з приймально-відправних колій № 1-11 станції Допоміжна власника колії.

Подальший рух вагонів виконується локомотивом власника колії.

Згідно з п. 7 Договору кількість вагонів у кожній партії, що передається власнику колії, становить не більше 57 вагонів (228 вісей), для вагонів-обкотишовозів - не більше 60 вагонів (240 вісей).

Про готовність вагонів до забирання маневровий диспетчер цеху зовнішнього транспорту УЗТ власника колії повідомляє по прямому телефонному зв`язку маневреного диспетчера станції Кривий Ріг, не пізніше, ніж за 2,0 години до фактичної здачі вагонів з подальшим письмовим підтвердженням за формою, встановленою Правилами користування вагонами і контейнерами, затвердженими наказом Міністерства транспорту України від 25.02.199 № 113, зареєстрованими у Міністерстві юстиції України 15.03.1999 за № 165/3458 (п. 8 Договору).

З під`їзної колії вагони повертаються:

- завантажені маршрути - цілими составами, які сформовані згідно з ПТЕ і планом формування поїздів;

- порожні вагони - у тій кількості, в якій були передані на під`їзду колію.

Партії вагонів, що повертаються з під`їзної колії, формуються згідно з ПТЕ і доставляються локомотивом власника колії на одну із приймально-відправних колії № 1-11 станції Допоміжна.

Приймально-здавальні операції у технічному та комерційному відношеннях здійснюються на одній з приймально-відправних колій № 1-11 станції Допоміжна (п. 9 Договору).

Пунктом 10 Договору визначено, що з під`їзної колії вагони здаються:

- навантажені маршрути через інтервал часу - 1,5 год.;

- інші вагони - за повідомленнями по мірі готовності у кількості, не менше 40 вісей.

Середньодобова переробна спроможність вантажних фронтів по основних масових вантажах:

вивантаження

ст. Концентрат (Агломераційний цех):

Аглоруда (колія № 12) - 94 ваг.

Аглоруда (колія № 13) - 94 ваг.

Вапняк (колія № 15) - 188 ваг.

Коксова дрібниця (колія № 14) - 111 ваг.

Вугілля АШ (колія № 14) - 111 ваг.

навантаження

ст. Агломерат

Агломерат (колія № 19) - 352 ваг.

Концентрат залізорудний (РФЗ-1, колія № 11) - 120 ваг.

ст. Концентрат

Концентрат залізорудний (колія № 11) - 114 ваг.

Концентрат залізорудний (колія № 10) - 114 ваг.

Концентрат залізорудний (колія № 38) - 123 ваг.

Концентрат залізорудний (РЗФ-1 колія № 17) - 74 ваг.

Час перебування вагонів на під`їзній колії обчислюється з моменту закінчення передавальних операцій при передачі вагонів залізницею власнику колії до моменту закінчення цих операцій при поверненні вагонів залізниці.

Для під`їзної колії встановлюється загальний єдиний термін перебування усіх вагонів - 25,1 година (п. 12 Договору).

Відповідно до п. 15 Договору власник колії сплачує залізниці плату:

- за подачу, забирання вагонів згідно з табл. 1, табл. 2 Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов`язаних з ними послуг (тарифне керівництво № 1);

- за користування вагонами згідно з Правилами користування вагонами і контейнерами;

- за зберігання вантажів у вагонах - у разі затримки їх з вини одержувача після закінчення терміну безоплатного зберігання сплачується незалежно від місця затримки (на станції призначення та на підходах до неї) - згідно з Правилами зберігання вантажів;

- інші збори і плати за додаткові роботи та послуги, що виконує залізниця для власника колії - згідно з діючими нормативними документами.

Пунктом 20 Договору визначено, що цей Договір вважається укладеним з моменту підписання його сторонами та скріплення печатками сторін і діє з 21.12.2019 до 20.12.2024 включно.

У жовтні 2020 року на адресу Відповідача прибували вагони з вантажем та порожні під навантаження. Після технічного огляду вагони передавались на під`їзну залізничну колію Відповідача, про що він попередньо повідомлявся.

23.10.2020 о 12:00 год. Відповідачеві у встановленому порядку (телефоном № 4077389) повідомлено про готовність до подавання 57 вагонів о 14:00 год., про що зроблено відповідний запис в Книзі повідомлень про подавання вагонів під навантаження або вивантаження станції Кривий Ріг (ф.ГУ-2).

Оскільки Відповідач не прийняв вагони вчасно, з моменту запланованої передачі вагонів, складено акти загальної форми № 5596 від 23.10.2020, № 5597 від 23.10.2020, №5598 від 23.10.2020, № 5599 від 23.10.2020, № 5600 від 23.10.2020, № 5601 від 23.10.2020, № 5602 від 23.10.2020, № 5603 від 23.10.2020, у яких зазначено, що вагони, які прибули на адресу АТ "Південний ГЗК" затримані на станції призначення в очікуванні подавання під вантажні операції з вини клієнта. Початок затримки вагонів - 23.10.2020 14:00 год., закінчення затримки - 23.10.2020 17:05 год., таким чином, час простою спірних вагонів на коліях станції Кривий Ріг з вини відповідача склав 3 год. 05 хв. Представник Відповідача зазначені акти підписала без зауважень.

23.10.2020 о 18:00 год. вагони були передані на під`їзну колію Відповідача, про що складено пам`ятку про подавання вагонів № 3101.

Після здійснення вантажних операцій вагони були повернуті залізниці, і Позивач нарахував плату за користування вагонами, яку включено до відомостей плати за користування вагонами № 24109370, 24109371, 24109372, 27109375, 29109390, які Відповідач підписав із зауваженням, плату нараховану за час простою вагонів на підставі актів загальної форми не визнав з посиланням на п. 5 Договору.

23.10.2020 о 12:00 повідомлено Відповідача про готовність спірних вагонів для подавання на під`їзну колію 23.10.2020 о 14:00.

За даними Позивача, 23.10.2020 о 13:10 відповідно до Пам`ятки про подавання вагонів № 3098 Відповідачеві передано під навантаження 57 порожніх вагонів, відповідно наступна партія порожніх вагонів могла бути передана не раніше, ніж через 1,5 години, тобто о 14:40.

Позивач провів перерахунок плати за користування 55 порожніми

вагонами з 23.10.2020 14:40 год. до 23.10.2020 17:05 год., час простою склав

2 год. 25 хв.

23.10.2020 о 13:00 год. Відповідачеві у встановленому порядку (телефоном № 4077389) повідомлено про готовність до подавання 53 вагонів о 15:00 год., про що зроблено відповідний запис в Книзі ф.ГУ-2.

Оскільки Відповідач не прийняв вагони вчасно, з моменту запланованої передачі вагонів, складено акти загальної форми № 5604 від 23.10.2020, № 5605 від 23.10.2020, №5606 від 23.10.2020, № 5607 від 23.10.2020, № 5608 від 23.10.2020, № 5609 від 23.10.2020, № 5610 від 23.10.2020, № 5611 від 23.10.2020, № 5612 від 23.10.2020, № 5613 від 23.10.2020, № 5614 від 23.10.2020, № 5616 від 23.10.2020, № 5617 від 23.10.2020, у яких зазначено, що вагони, які прибули на адресу АТ "Південний ГЗК" затримані на станції призначення в очікуванні подавання під вантажні операції з вини клієнта. Початок затримки вагонів - 23.10.2020 15:00 год., закінчення затримки - 23.10.2020 20:45 год., таким чином, час простою спірних вагонів на коліях станції Кривий Ріг з вини Відповідача склав 5 год. 45 хв. Представник Відповідача зазначені акти підписала без зауважень.

Після виконання вантажних операцій вагони повернули залізниці, Позивач нарахував плату за користування вагонами, яку включено до відомостей плати за користування вагонами №№ 24109369, 24109370, 25109373, 25109374, 28109389 та 01119391, які Відповідач підписав із зауваженням, плату нараховану за час простою вагонів на підставі актів загальної форми не визнав з посиланням на п. 5 Договору.

Також за даними Позивача, 23.10.2020 о 15:15 год., відповідно до Пам`ятки про подавання вагонів №3029 Відповідачеві передано під навантаження 49 порожніх вагонів, подавання яких було узгоджене сторонами раніше, ніж передане повідомлення про подавання спірних вагонів. Відповідно, наступна партія порожніх вагонів могла бути передана не раніше, ніж через 1,5 години, тобто о 16:45.

Позивач провів перерахунок плати за користування спірними

вагонами з 23.10.2020 16:45 год. до 23.10.2020 20:45 год., час простою склав 4 год. 00 хв.

У відповідності до всіх перелічених вимог станцією призначення Інгулець розрахована плата за користування спірними вагонами у розмірі 604,56 грн.

Наведені обставини стали причиною звернення Позивачем з позовом та є предметом спору у даній справі.

Предметом доказування у даній справі є факт надання послуг, правомірність розрахунків заявлених до стягнення плати за користування вагонами.

Взаємовідносини залізниці з контрагентами визначаються Статутом залізниць України (далі Статут), Правилами перевезень вантажів та відповідними договорами. Щодо порядку і умов експлуатації залізничних під`їзних колій, подачі та забирання вагонів згідно зі ст.21 Закону України "Про залізничний транспорт" та п.71 Статуту - визначаються договором.

Пунктами 46, 47, 119, 125 Статуту визначено, що одержувач зобов`язаний прийняти і вивезти зі станції вантаж, що прибув на його адресу, навіть поставка якого йому не передбачена планом (договором, контрактом, замовленням, нарядом тощо) . За несвоєчасне забирання вантажу справляються відповідні плата і збори.

Відповідно до п. 119 Статуту за користування вагонами і контейнерами залізниці вантажовідправниками, вантажоодержувачами, власниками під`їзних колій, портами, організаціями, установами, громадянами - суб`єктами підприємницької діяльності вноситься плата. Порядок визначення плати за користування вагонами (контейнерами) та звільнення вантажовідправника від зазначеної плати у разі затримки забирання вагонів (контейнерів), що виникла з вини залізниці, встановлюється Правилами. Зазначена плата вноситься також за час затримки вагонів на станціях призначення і на підходах до них в очікуванні подання їх під вивантаження, перевантаження з причин, що залежать від вантажоодержувача, власника залізничної під`їзної колії, порту, підприємства. За час затримки на коліях залізниці вагонів, що належать підприємствам чи орендовані ними, стягується 50 відсотків зазначених розмірів плати.

Одержувач зобов`язаний прийняти і вивезти зі станції вантаж, що надійшов на його адресу. Терміни вивезення і порядок зберігання вантажів установлюються Правилами. Вантажі, що прибули, зберігаються на станції безкоштовно протягом доби. Цей термін обчислюється з 24-ої години дати вивантаження вантажу (контейнера) засобами залізниці або з 24-ої години дати подачі вагонів під вивантаження засобами одержувача. За зберігання вантажу на станції понад зазначений термін справляється плата, встановлена тарифом (ст. 46 Статуту).

Про затримку вагонів з вини вантажовласника на підходах до станції призначення залізниця видає наказ (п. 9 Правил користування вагонами і контейнерами).

Збір за зберігання вантажу розраховується згідно з п. 8 Правил зберігання вантажів, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 21.11.2000 № 644 (з подальшими змінами).

Відповідно до п. 8 Правил зберігання вантажів збір за зберігання вантажів у вагонах (контейнерах) у разі затримки їх з вини одержувача (відправника) після закінчення терміну безоплатного зберігання сплачується незалежно від місця затримки (на станції призначення та на підходах до неї, на прикордонних, припортових станціях тощо).

Усі завантажені вагони, а також порожні вагони, які належать підприємствам, організаціям, портам, установам і громадянам, та орендовані ними, що знаходяться на станціях і на підходах до них в очікуванні подавання під вантажні або інші операції з причин, які залежать від вантажовласника, є такими, що перебувають у користуванні вантажовласника (п. 6 Правил користування вагонами і контейнерами).

Облік часу користування вагонами та нарахування плати за користування ними провадиться на станціях відправлення та призначення за Відомістю плати за користування вагонами форми ГУ-46, яка складається на підставі Пам`яток про подавання/забирання вагонів форми ГУ-45, Повідомлення про закінчення вантажних операцій з вагонами, Актів про затримку вагонів форми ГУ-23а, Актів загальної форми ГУ-23 (п. 3 Правил користування вагонами і контейнерами).

Згідно з п.8 Правил користування вагонами і контейнерами у разі затримки вагонів на станції призначення з причин, які залежать від вантажовласника, залізниця складає акт загальної форми (ГУ-23), який підписується представниками станції і вантажовласника. В акті вказується час початку та закінчення затримки вагонів і їх номери.

Пунктом 13 Правил користування вагонами і контейнерами передбачено, що плата за користування стягується з вантажовласника також у разі затримки вагонів (контейнерів) під час перевезення в усіх випадках, крім тих, які залежать від залізниці.

Загальний час, за який вноситься вантажовласником плата залізниці за користування вагонами, включає час затримки вагонів з його вини та час перебування їх у безпосередньому розпорядженні вантажовласника. Час до 30 хвилин не враховується, час 30 хвилин і більше враховується як повна година. Причини, які є підставою для нарахування плати за користування вагонами в разі затримки їх на підходах до припортових станцій призначення, зазначаються в актах про затримку вагонів (п. 12 Правил користування вагонами і контейнерами).

Розмір плати за користування вагонами в залежності від часу користування встановлюється згідно з чинним законодавством (п. 14 Правил користування вагонами і контейнерами).

Підстави звільнення вантажовласника від плати за користування вагонами передбачені п. 121 Статуту та п. 16 Правил користування вагонами і контейнерами.

Згідно зі ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

У ст. 76, 77 ГПК України визначено, що належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Відповідно до ст. 78, 79 ГПК України достовірними є докази, створені (отримані) за відсутності впливу, спрямованого на формування хибного уявлення про обставини справи, які мають значення для справи. Наявність обставини, на яку сторона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, вважається доведеною, якщо докази, надані на підтвердження такої обставини, є більш вірогідними, ніж докази, надані на її спростування. Питання про вірогідність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Статтею 86 ГПК України передбачено, що суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також вірогідність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Згідно зі ст. 13 ГПК України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін.

Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом.

Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.

Відповідач позов заперечує з наведених вище підстав.

Перевіривши доводи та докази Сторін, проаналізувавши обставини справи, суд приймає позицію Позивача і не погоджується з доводами Відповідача.

Так, п.2. Договору визначено, що розгорнута довжина під`їзної колії Відповідача складає 238340 погонних метрів.

Посилання Відповідач на те, що він не мав можливості прийняти від Залізниці вагони, які прибули на його адресу, через те, що Залізниця не забрала один маршрут, підготовлений для відправлення, суд не приймає, оскільки Договором визначено, що для підготовки навантажених маршрутів для відправки на станції Допоміжна, що належить Відповідачеві, призначено колії №1-11. Отже, навіть за умови, що одна з колій зайнята маршрутом, підготовленим для відправки, Відповідач мав технічну можливість прийняти поїзд з 57 вагонів, про подачу якого йому було повідомлено відповідно до умов Договору та Правил.

Окрім цього, акти загальної форми від 23.10.2020, якими зафіксовано період простою спірних вагонів, у яких зазначено, що має місце затримка вагонів на станції призначення в очікуванні подачі під вантажні операції з вини клієнта, підписані представником Відповідача без зауважень.

Отже, Відповідач, підписавши акти загальної форми про затримку, фактично визнав свою вину в простої вагонів.

Щодо заперечення Відповідача про відсутність пам`яток про подавання вагонів, на які Позивач посилається у позовній заяві, суд виходить з того, що саме в актах загальної форми зафіксовано факт затримки вагонів, що є достатнім доказом позиції Позивача і відсутність пам`яток не спростовує фактичний час користування вагонами Відповідачем.

З урахуванням викладеного,беручи до уваги, що позиція Позивача підтверджується наведеними вище залізничними накладними, актами форми ГУ -23, виписками з книги ГУ-2, відомостями плати форми ГУ-46, суд вважає, що позов підлягає задоволенню.

Згідно зі ст. 129 ГПК України господарські витрати у справі слід покласти на Відповідача.

Керуючись ст. 2, 73, 74, 76, 77-79, 86, 91, 129, 233, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд

В И Р І Ш И В:

Позов задовольнити.

Стягнути з Акціонерного товариства "ПІВДЕННИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ" (50026, м. Кривий Ріг, код 00191000) на користь Акціонерного товариства "Українська залізниця" (03680, м. Київ, вул. Єжи Гедройця, 5, код 40075815) особі регіональної філії "Придніпровська залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця" 49600, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького,108, код 40081237) 604,56 грн. - плати за користування вагонами, 2 270,00 грн. - судового збору.

Видати наказ після набрання судовим рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається у строк, передбачений ст.256 ГПК України, з урахуванням ч. 4 розділу Х "Прикінцеві положення" цього Кодексу.

Повне судове рішення складене 20.09.2021 .

Суддя С.Г. Юзіков

Дата ухвалення рішення08.09.2021
Оприлюднено21.09.2021
Номер документу99712126
СудочинствоГосподарське
Сутьстягнення плати за користування вагонами

Судовий реєстр по справі —904/4397/21

Ухвала від 27.10.2021

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

Ухвала від 21.10.2021

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

Судовий наказ від 13.10.2021

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

Рішення від 08.09.2021

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

Ухвала від 20.07.2021

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

Ухвала від 29.06.2021

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

Ухвала від 30.04.2021

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні