Рішення
від 20.09.2021 по справі 910/11452/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Київ

20.09.2021Справа № 910/11452/21

Суддя Господарського суду міста Києва Демидов В.О., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ДТЕК КУРАХІВСЬКА ТЕС" (85612, Донецька обл., Мар`їнський р-н, місто Курахове, вулиця Енергетиків, будинок 34) до Акціонерного товариства Українська залізниця (вул. Єжи Гедройця, буд. 5, м. Київ, 03680) про стягнення 131 944,93 грн,

без повідомлення (виклику) сторін,

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

15.07.2021 на адресу Господарського суду міста Києва надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю " ДТЕК КУРАХІВСЬКА ТЕС " до Акціонерного товариства Українська залізниця про стягнення 131 944,93 грн. та була передана 16.07.2021 судді Демидову В.О. відповідно до автоматизованого розподілу судової справи між суддями.

Відповідно до заявлених позовних вимог позивач просить суд стягнути з Акціонерного товариства Українська залізниця на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ДТЕК КУРАХІВСЬКА ТЕС" 131 944,93 грн. вартості недостачі вугілля.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивачем були відправлені вагони з вантажем за залізничними накладними, доданими до матеріалів справи, втім під час слідування вагонів була виявлена нестача вантажу, про що складено комерційні акти. Відтак, оскільки саме залізниця не забезпечила збереження вантажу під час його перевезення, позивач просить стягнути з відповідача вартість втраченого вантажу в сумі 131 944,93 грн.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 20.07.2021 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі та призначено здійснювати розгляд справи в порядку спрощеного позовного провадження без повідомленням (виклику) сторін.

Вказаною ухвалою суду було встановлено відповідачу строк для подання відзиву на позовну заяву - не пізніше п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження, а також для подання всіх доказів, що підтверджують заперечення проти позову; забезпечити направлення позивачу копії відзиву на позов та доданих до нього документів; визначено відповідачу строк для подання заперечень на відповідь на відзив (якщо такі будуть подані) - протягом п`яти днів з дня отримання відповіді на відзив, а позивачу встановлено строк для подання відповіді на відзив - протягом п`яти днів з дня отримання відзиву на позовну заяву.

Також, відповідача було попереджено, що у разі ненадання ним відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи відповідно до частини другої ст. 178 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України).

10.09.2021 через електронну пошту суду від представника позивача надійшли додаткові документи.

Частиною п`ятою ст. 176 ГПК України передбачено, що ухвала про відкриття провадження у справі надсилається учасникам справи, а також іншим особам, якщо від них витребовуються докази, в порядку, встановленому ст. 242 цього Кодексу, та з додержанням вимог частини четвертої ст. 120 цього Кодексу.

Відповідно до частини 11 ст. 242 ГПК України, у випадку розгляду справи за матеріалами в паперовій формі судові рішення надсилаються в паперовій формі рекомендованим листом з повідомленням про вручення.

Відповідно до частин другої та третьої ст. 120 ГПК України, суд повідомляє учасників справи про дату, час і місце судового засідання чи вчинення відповідної процесуальної дії, якщо їх явка є не обов`язковою. Виклики і повідомлення здійснюються шляхом вручення ухвали в порядку, передбаченому цим Кодексом для вручення судових рішень.

Нормами частини четвертої ст. 89 Цивільного кодексу України передбачено, що відомості про місцезнаходження юридичної особи вносяться до Єдиного державного реєстру.

За приписами частини першої ст. 7 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань , Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.

Згідно із частиною першою ст. 10 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань , якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного держаного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін.

Учасники судового процесу зобов`язані повідомляти суд про зміну свого місцезнаходження чи місця проживання під час розгляду справи. У разі відсутності заяви про зміну місця проживання ухвала про повідомлення чи виклик надсилається учасникам судового процесу, які не мають офіційної електронної адреси, та за відсутності можливості сповістити їх за допомогою інших засобів зв`язку, які забезпечують фіксацію повідомлення або виклику, за останньою відомою суду адресою і вважається врученою, навіть якщо відповідний учасник судового процесу за цією адресою більше не знаходиться або не проживає (частина сьома ст. 120 ГПК України).

Так, на виконання приписів ГПК України, з метою повідомлення відповідача про розгляд справи, ухвала від 27.07.2021 про відкриття провадження у справі була направлена судом рекомендованим листом з повідомленням про вручення на адресу місцезнаходження відповідача, зазначену в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Відповідно до рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення № 0105477662001 зазначена ухвала суду вручена відповідачу 27.07.2021.

Крім того, суд зазначає, що згідно з Законом України Про доступ до судових рішень кожен має право на доступ до судових рішень у порядку, визначеному цим Законом. Судові рішення, внесені до Єдиного державного реєстру судових рішень, є відкритими для безоплатного цілодобового доступу на офіційному веб-порталі судової влади України.

Відтак, відповідач мав право та не був позбавлений можливості ознайомитись, з ухвалою про відкриття провадження у справі від 20.07.2021 в Єдиному державному реєстрі судових рішень (www.reyestr.court.gov.ua).

Отже, судом вчинені всі необхідні дії для належного повідомлення учасників судового процесу - відповідача.

Проте, як вбачається з матеріалів справи, відповідачем не подано відзиву на позов, як і не надано будь-яких доказів на підтвердження своїх заперечень проти заявлених позовних вимог.

Відповідно до частини другої ст. 178 ГПК України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи. Аналогічні положення містяться у частині дев`ятій ст. 165 ГПК України.

Частиною першою ст. 252 ГПК України встановлено, що розгляд справи у порядку спрощеного позовного провадження здійснюється судом за правилами, встановленими цим Кодексом для розгляду справи в порядку загального позовного провадження, з особливостями, визначеними у цій главі.

Згідно частини восьмої ст. 252 ГПК України, при розгляді справи у порядку спрощеного провадження суд досліджує докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, а у випадку розгляду справи з повідомленням (викликом) учасників справи - також заслуховує їх усні пояснення. Судові дебати не проводяться.

Частинами першою та другою ст. 161 ГПК України закріплено, що при розгляді справи судом у порядку позовного провадження учасники справи викладають письмово свої вимоги, заперечення, аргументи, пояснення та міркування щодо предмета спору виключно у заявах по суті справи, визначених цим Кодексом. Заявами по суті справи є: позовна заява; відзив на позовну заяву (відзив); відповідь на відзив; заперечення; пояснення третьої особи щодо позову або відзиву. Подання заяв по суті справи є правом учасників справи.

Враховуючи достатність часу, наданого сторонам для подачі доказів в обґрунтування своїх позицій у справі, приймаючи до уваги принципи змагальності та диспозитивності господарського процесу, господарським судом, в межах наданих йому повноважень, сторонам створені усі належні умови для надання доказів.

З огляду на вказані приписи ГПК України, оскільки відповідач не скористався своїм правом на подання відзиву на позов відповідно до частини першої ст. 251 ГПК України, справа може бути розглянута за наявними у ній документами у відповідності до приписів частини дев`ятої ст. 165 та частини другої ст. 178 ГПК України.

Частиною четвертою ст. 240 ГПК України передбачено, що у разі розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи суд підписує рішення без його проголошення.

Розглянувши матеріали справи, всебічно та повно дослідивши надані докази, суд встановив такі фактичні обставини.

Судом встановлено, що на підставі укладеного між ПрАТ ДТЕК Павлоградвугілля (замовник) та AT Укрзалізниця (перевізник) договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом від 25.02.2020 (в оприлюдненій редакції від 12.11.2020, яка вводиться в дію 13.12.2020), предметом якого є організація та здійснення перевезення вантажів, надання вантажного вагону для перевезення, інших послуг, пов`язаних з організацією перевезення вантажів у внутрішньому та міжнародному сполученнях (експорт, імпорт) у власних вагонах перевізника, вагонах залізниць інших держав та/або вагонах замовника, пов`язаних з цим супутніх послуг і проведення розрахунків за ці послуги, було передано вантаж до перевезення залізниці.

Пунктом 1.10 цього ж договору передбачено, що договір є укладеним з дня надання замовнику перевізником Інформаційного повідомлення про укладення Договору, але не раніше дня введення його в дію відповідно до пункту 12.1 договору.

Згідно з Повідомленням про укладення договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом №99-00178353/2020-001 від 13.03.2020, Замовнику присвоєно код платника 8127810 та відкрито особовий рахунок з ідентичним номером, який використовується для ідентифікації договірних відносин як номер договору.

Відповідно до пункту 2.1 договору замовник зобов`язався надавати або організовувати надання місячних замовлень на перевезення відповідно до Правил планування перевезень вантажів через автоматизовану систему планування перевезень вантажів (далі - Система планування перевезень) з проставленням ознаки, що містить умови надання послуг за наявності.

Відповідно до пункту 2.2.1 договору замовник має право на власний розсуд укладати договори з третіми особами (вантажовідправниками, вантажоодержувачами, платниками, експедиторами, митними брокерами, особами, що володіють транспортними засобами, портовими операторами та іншими) відповідаючи за їх дії або бездіяльність, перед Перевізником як за власні, а також виступати платником в інтересах третіх осіб за Договором.

У свою чергу, у пункті 2.3.2 договору виконавець зобов`язався приймати до перевезення вантажі у вагонах (контейнерах) Замовника або у власних вагонах (контейнерах) Перевізника, надавати власні вагони (контейнери) Перевізника для навантаження вантажів згідно із затвердженими планами і заявками Замовника згідно інформації розміщеної у Системі планування перевезень, надавати додаткові послуги, пов`язані з перевезенням вантажів, перелік яких зазначається в додатках до Договору та Збірнику тарифів.

У розділі 4 договору сторони передбачили порядок проведення розрахунків за надані виконавцем послуги.

У період з квітня по травень 2021 року Приватне акціонерне товариство ДТЕК Павлоградвугілля (вантажовідправник), відповідно до залізничних накладних №№47330212, 47402524, 47402516, 47403936, досилочна 48276307, 47374079, 47423819, 47405071, 47405097, 47405063, 47434758, 47434741, 47439039, 47497664, 45348059, 45398765, 47380050, досилочна 47413612, 47436365, 47671813, 47618319, 47799150, 47794425, досилочна 48448807, 47927983, 47962717, 45214699, 45214681, 45350469, 45415858, 47794417, 45243326, 45158268, досилочна 48618482, 45387891, 47359518, 48265532, 47552211, 47552203, 47637715, 47678065, 47762877, досилочна 48425599, 47762869, 47789664, відправило на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю ДТЕК Курахівська ТЕС (далі - позивач) вугілля кам`яне марки г-газовий, до станції призначення - Роя Донецької залізниці, одержувачем якого є ТОВ ДТЕК Курахівська ТЕС .

У графі 20 вказаних накладних зазначено, що вантаж у твердому стані з вологістю не більше 12% .

По прибутті вагонів на станцію Роя Донецької залізниці працівниками залізниці було проведено перевірку стану вантажу та виявлена нестача кам`яного вугілля, про що було складено комерційні акти: №481001/247, №481001/248, №481001/249, №481001/250, №481001/251, №481001/252, №481001/253, №481001/257, №481001/258, №481001/259, №481001/260, №481001/261, №481001/255, №481001/262, №481001/263, №481001/264, №481001/265, №481001/256, №481001/269, №481001/267, №481001/268, №481001/266, №481001/271, №481001/272, №481001/273, №481001/274, №481001/275, №481001/276, №481001/277, №481001/278, №481001/279, №481001/280, №481001/281, №481001/283, №481001/284, №481001/285, №481001/286, №481001/287, №481001/288, №481001/289, №481001/290, №481001/291, №481001/292, №481001/324, №481001/323 №481001/322, №481001/321, №481001/325, №481001/326, №481001/270, №481001/282, №481001/297, №481001/298, №481001/299, №481001/303, №481001/304, №481001/305, №481001/306, №481001/311, №481001/312, №481001/314, №481001/315, №481001/316, №481001/319, №481001/318, №481001/320, №481001/302, №481001/301, №481001/317, №481001/313, №481001/329, №481001/328, №481001/327, №481001/254, №481001/293, №481001/294, №481001/295, №481001/296, №481001/300, №481001/307, №481001/308, №481001/309, №481001/310.

Згідно з комерційним актом №481001/247 при контрольному переважуванні вагону №56916273 на тензометричних вагах виявилось брутто - 89000 кг, тара-21850 кг, нетто -67150 кг, що менше вантажного документу на 1650 кг. Над 1 та 7 люками виїмки 280x150x80 см.- маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки зачинені. Течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/248 при контрольному переважуванні вагону №50063791 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90500 кг, тара-21550 кг, нетто -68950 кг, що менше вантажного документу на 900 кг. Над 1 - 4 люками виїмки 600x280x20 см.- маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/249 при контрольному переважуванні вагону №56673825 на тензометричних вагах виявилось брутто - 92050 кг, тара-22900 кг, нетто -69150 кг, що менше вантажного документу на 850 кг. Поверхня вантажу на рівні бортів, розрівнено, маркування повздовжними борознами порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/250 при контрольному переважуванні вагону №56298177 на тензометричних вагах виявилось брутто - 89600 кг, тара-22150 кг, нетто -67450 кг, що менше вантажного документу на 1350 кг. Над 1 - 6 люками виїмки 900x280x20 см.- маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/251 при контрольному переважуванні вагону №52586773 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90300 кг, тара-22450 кг, нетто -67850 кг, що менше вантажного документу на 1950 кг. Поверхня вантажу нижче бортів 20см, розрівнено, маркування повздовжними борознами порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/252 при контрольному переважуванні вагону №60308103 на тензометричних вагах виявилось брутто - 89950 кг, тара-21550 кг, нетто -68400 кг, що менше вантажного документу на 1450 кг. Над 1 - 4 люками виїмки 600x280x20 см.- маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/253 при контрольному переважуванні вагону №63812549 на тензометричних вагах виявилось брутто - 92550 кг, тара-23650 кг, нетто -68900 кг, що менше вантажного документу на 900 кг. Поверхня вантажу нижче бортів 20см, розрівнено, маркування повздовжними борознами відсутнє. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/257 при контрольному переважуванні вагону №62258165 на тензометричних вагах виявилось брутто - 91300 кг, тара-23100 кг, нетто -68200 кг, що менше вантажного документу на 1600 кг. Над 1, 7 люками виїмки 150x280x30 см.- маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/258 при контрольному переважуванні вагону №56320740 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90150 кг, тара-22500кг, нетто -67650 кг, що менше вантажного документу на 1600 кг. Над 1,2 та 7 люками виїмки 300x280x30 см. 150x280x30 см - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/259 при контрольному переважуванні вагону №62522305 на тензометричних вагах виявилось брутто - 91500 кг, тара-22550кг, нетто -68950 кг, що менше вантажного документу на 950 кг. Над 1-6 та 7 люками виїмки 850x280x20 см. 150x280x30 см - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/260 при контрольному переважуванні вагону №53541132 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90150 кг, тара-22500кг, нетто -67650 кг, що менше вантажного документу на 1600 кг. Над 1,2, 7 люками виїмки 300x280x30 см. 150x280x30 см - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/261 при контрольному переважуванні вагону №53064663 на тензометричних вагах виявилось брутто - 89900 кг, тара-22050кг, нетто -67850 кг, що менше вантажного документу на 1950 кг. Над 1, 7 люками виїмки 150x280x30 см. над 2,6 люками - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/255 при контрольному переважуванні вагону №63487722 на тензометричних вагах виявилось брутто - 92650 кг, тара-23600кг, нетто -69050 кг, що менше вантажного документу на 750 кг. Над 7 люком виїмки 150x280x50 см. - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/262 при контрольному переважуванні вагону №60358280 на тензометричних вагах виявилось брутто - 89800кг, тара-21600кг, нетто -68200 кг, що менше вантажного документу на 1650 кг. Над 1,3,7 люком виїмки 450x280x20 см., 150x280x30 см - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/263 при контрольному переважуванні вагону №63487458 на тензометричних вагах виявилось брутто - 92300кг, тара-23400кг, нетто -68900 кг, що менше вантажного документу на 900кг. Над 1-3,7 люком виїмки 450x280x20 см., 150x280x30 см. над 4-6 люками ліворуч 450x100x20- маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/264 при контрольному переважуванні вагону №56872393 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90300кг, тара-21250кг, нетто -69050 кг, що менше вантажного документу на 1800кг. Над 1-3 люками виїмки 450x280x20 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/265 при контрольному переважуванні вагону №68353242 на тензометричних вагах виявилось брутто - 88950кг, тара-19150кг, нетто -69800 кг, що менше вантажного документу на 1100кг. Над 1-3 люком виїмки 450x280x30 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/256 при контрольному переважуванні вагону №56170665 на тензометричних вагах виявилось брутто - 92350кг, тара-23650кг, нетто -68700 кг, що менше вантажного документу на 1100кг. Над 1-4,7 люком виїмки 600x280x30 см., 150x280x30 см - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/269 при контрольному переважуванні вагону:

№56347784 на тензометричних вагах виявилось брутто - 89250, тара-22000кг, нетто -67250 кг, що менше вантажного документу на 1600кг. В технічному відношенні вагон справний

№53518528 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90350, тара-22950кг, нетто -67400 кг, що менше вантажного документу на 1500кг. В технічному відношенні вагон справний

№60460623 на тензометричних вагах виявилось брутто - 91200, тара-22350кг, нетто -68850 кг, що менше вантажного документу на 1050кг. В технічному відношенні вагон справний

Поверхня вантажу в вище зазначених вагонах нижче бортів на 10-20см, розрівнено, маркування повздовжними борознами, порушене. Є однакові виїмки над 1,2,7 люками 150x250x50 см. Потоптано. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

№53520375 на тензометричних вагах виявилось брутто - 89850, тара-21950кг, нетто -67900 кг, що менше вантажного документу на 900кг. В технічному відношенні вагон справний;

№68128370 на тензометричних вагах виявилось брутто - 92750, тара-22700кг, нетто -70050 кг, що менше вантажного документу на 850кг. В технічному відношенні вагон справний

Вищевказані вагони прибули за відправкою за накладною №48276307 (досильна), основна накладна 47403936.

Згідно з комерційним актом №481001/267 при контрольному переважуванні вагону №60025228 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90150кг, тара-21450кг, нетто -68700 кг, що менше вантажного документу на 1100кг. Над 2,3 люком виїмки 220x280x30 см., над 5,6 люком праворуч 200x100x20 см, над 7 люком 120x280x50 см, над 1 люком скіс до торця 100x280x50 см - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/268 при контрольному переважуванні вагону №56122344 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90450кг, тара-23000кг, нетто -67450 кг, що менше вантажного документу на 1350кг. Над 1,2 люком праворуч виїмки 220x200x30 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/266 при контрольному переважуванні вагону:

№56332448 на тензометричних вагах виявилось брутто - 89900 кг, тара-22150кг, нетто -67750 кг, що менше вантажного документу на 1050кг.

№61190047 на тензометричних вагах виявилось брутто - 92400, тара-23250кг, нетто -69150 кг, що менше вантажного документу на 800кг.

Навантаження вантажу в вище зазначених вагонах нижче бортів на 10-20см, рівномірна, маркування повздовжними борознами, порушене. Виїмки над 1,2,7 люками 150x250x50 см. Потоптано. В технічному відношенні вагони справні. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/271 при контрольному переважуванні вагону №63947378 на тензометричних вагах виявилось брутто - 91150кг, тара-23150кг, нетто -68000 кг, що менше вантажного документу на 1350кг. Над 1,2 люками виїмки 450x200x50 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/272 при контрольному переважуванні вагону №63813810 на тензометричних вагах виявилось брутто - 91250кг, тара-23500кг, нетто -67750 кг, що менше вантажного документу на 1500кг. Над 1-7 люками виїмки 1050x280x10 см-30см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/273 при контрольному переважуванні вагону №56958226 на тензометричних вагах виявилось брутто - 88550кг, тара-21400кг, нетто -67150 кг, що менше вантажного документу на 1100кг. Над 1-5 люками виїмки 750x280x20 см-30см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/274 при контрольному переважуванні вагону №62111000 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90700кг, тара-23100кг, нетто -67600 кг, що менше вантажного документу на 1700кг. Над 1 та 4-6 люками праворуч виїмки 150x280x40 см., 450x100x30 см - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/275 при контрольному переважуванні вагону №55616858 на тензометричних вагах виявилось брутто - 92050кг, тара-23200кг, нетто -68850 кг, що менше вантажного документу на 750кг. Над 3 люком виїмка праворуч 150x100x40 см, - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/276 при контрольному переважуванні вагону №56113970 на тензометричних вагах виявилось брутто - 89800кг, тара-21700кг, нетто -68100 кг, що менше вантажного документу на 800кг. Над 1 та 7 люком виїмка 280x150x50 см, - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/277 при контрольному переважуванні вагону №67631929 на тензометричних вагах виявилось брутто - 91700кг, тара-22150кг, нетто -69550 кг, що менше вантажного документу на 750кг. Над 1- 3 люком виїмка 450x280x10 см, над 7 люком ліворуч виїмка 150x120x40 см - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/278 при контрольному переважуванні вагону №60030640 на тензометричних вагах виявилось брутто - 92100кг, тара-23600кг, нетто -68500 кг, що менше вантажного документу на 950кг. Над 3- 4 люком виїмка праворуч 300x180x30 см, - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/279 при контрольному переважуванні вагону №62200308 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90150кг, тара-22100кг, нетто -68050 кг, що менше вантажного документу на 1200кг. Над 1- 2 люком виїмка 300x280x20 см, - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/280 при контрольному переважуванні вагону №52267259 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90200кг, тара-23600кг, нетто -66600 кг, що менше вантажного документу на 1600кг. Над 1 та 2- 5 люком праворуч виїмка 150x280x50 см, 600x120x20 см - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/281 при контрольному переважуванні вагону №56995038 на тензометричних вагах виявилось брутто - 89700кг, тара-20300кг, нетто -69400 кг, що менше вантажного документу на 1000кг. Над 1 люком праворуч виїмка 150x200x40 см, над 7 люком 150x280x40 см - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/283 при контрольному переважуванні вагону №62009089 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90150кг, тара-21550кг, нетто -68600 кг, що менше вантажного документу на 750кг. Над 1-3 люком однакові виїмки 300x150x100 см, - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/284 при контрольному переважуванні вагону №56283377 на тензометричних вагах виявилось брутто - 88950кг, тара-21200кг, нетто -67750 кг, що менше вантажного документу на 1100кг. Над 1 люком виїмки 150x280x30 см, над 2 люком ліворуч виїмка 150x180x30- маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/286 при контрольному переважуванні вагону №53188082 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90750кг, тара-22200кг, нетто -68550 кг, що менше вантажного документу на 950кг. Над 1-3 люком виїмки 300x150x100 см, - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/287 при контрольному переважуванні вагону №61078473 на тензометричних вагах виявилось брутто - 91050кг, тара-22450кг, нетто -68600 кг, що менше вантажного документу на 850кг. Над 7 люком ліворуч виїмки 150x80x30 см, над 1-2 люком виїмка 300x280x20- маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/288 при контрольному переважуванні вагону №61297040 на тензометричних вагах виявилось брутто - 89750кг, тара-21600кг, нетто -68150 кг, що менше вантажного документу на 1250кг. Над 6-7 люком виїмка 250x100x30 см, поверхня вантажу на рівні бортів розрівнена не маркувана. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/289 при контрольному переважуванні вагону №64021116 на тензометричних вагах виявилось брутто - 92350кг, тара-23950кг, нетто -68400 кг, що менше вантажного документу на 1200кг. Над 1-3 люком виїмки 300x150x100 см, - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/290 при контрольному переважуванні вагону №60724416 на тензометричних вагах виявилось брутто - 89850кг, тара-21200кг, нетто -68650 кг, що менше вантажного документу на 750кг. Над 1-3 люком виїмки 300x150x100 см, - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/291 при контрольному переважуванні вагону №61191029 на тензометричних вагах виявилось брутто - 91100кг, тара-23100кг, нетто -68000 кг, що менше вантажного документу на 1400кг. Над 5-6 люком ліворуч виїмки 300x120x20 см, над 7 люком 150x280x40 см, поверхня вантажу на рівні бортів розрівнена, маркування повздовжніми борознами- порушене потоптано, над 1-2 люком скіс до торця 300x280x20см-50 см - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/292 при контрольному переважуванні вагону:

№55616601 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90900 кг, тара-22150кг, нетто -68750 кг, що менше вантажного документу на 800кг. В технічному відношенні вагон справний.

№61017737 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90400, тара-21550кг, нетто -68850 кг, що менше вантажного документу на 700кг. В технічному відношенні вагон справний.

№61015517 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90800, тара-22250кг, нетто -68550 кг, що менше вантажного документу на 800кг. В технічному відношенні вагон справний.

№52528494 на тензометричних вагах виявилось брутто - 91050, тара-22400кг, нетто -68650 кг, що менше вантажного документу на 1050кг. В технічному відношенні вагон справний.

№59415950 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90350, тара-21800кг, нетто -68550 кг, що менше вантажного документу на 700кг. В технічному відношенні вагон справний.

№56873847 на тензометричних вагах виявилось брутто - 89300, тара-19450кг, нетто -69850 кг, що менше вантажного документу на 750кг. В технічному відношенні вагон справний.

№56188576 на тензометричних вагах виявилось брутто - 89250, тара-21950кг, нетто -67300 кг, що менше вантажного документу на 1100кг. В технічному відношенні вагон справний.

Поверхня вантажу в вище зазначених вагонах на рівні бортів, розрівнено, марковано повздовжними борознами. Над 3 ми люками ліворуч виїмки 100x100x50 см, 150x280x50 см. Маркування порушене. В технічному відношенні вагони справні. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/324 при контрольному переважуванні вагону №56745011 на тензометричних вагах виявилось брутто - 89200кг, тара-20350кг, нетто -68850 кг, що менше вантажного документу на 1800кг. Над 1,7 люком виїмки 150x280x40 см-60см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/323 при контрольному переважуванні вагону №68371574 на тензометричних вагах виявилось брутто - 87700кг, тара-19650кг, нетто -68050 кг, що менше вантажного документу на 2850кг. Над 1-2 та 6-7 люком виїмки 300x280x60 см-80см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/322 при контрольному переважуванні вагону №53188306 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90350кг, тара-22350кг, нетто -68000 кг, що менше вантажного документу на 1800кг. Над 1-2 та 6-7 люком виїмки 300x280x50 см-60см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/321 при контрольному переважуванні вагону №63937478 на тензометричних вагах виявилось брутто - 92150кг, тара-23850кг, нетто -68300 кг, що менше вантажного документу на 1250кг. Над 1-2 люком виїмки 300x280x50 см-60см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/325 при контрольному переважуванні вагону №61299574 на тензометричних вагах виявилось брутто - 89200кг, тара-22050кг, нетто -67150 кг, що менше вантажного документу на 2650кг. Над 1-2 та 6-7 люком виїмки 200x280x50 см-60см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/326 при контрольному переважуванні вагону №62009576 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90150кг, тара-21650кг, нетто -68500 кг, що менше вантажного документу на 1050кг. Над 7 люком виїмки 150x280x50 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/270 при контрольному переважуванні вагону №62523410 на тензометричних вагах виявилось брутто - 88400кг, тара-23100кг, нетто -65300 кг, що менше вантажного документу на 4500кг. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/282 при контрольному переважуванні вагону:

№63525000 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90100 кг, тара-23950кг, нетто -66150 кг, що менше вантажного документу на 3850кг. В технічному відношенні вагон справний.

№62198437 на тензометричних вагах виявилось брутто - 88900, тара-22500кг, нетто -66400кг, що менше вантажного документу на 3400кг. В технічному відношенні вагон справний.

Поверхня вантажу в вище зазначених вагонах від рівня бортів до нижче бортів на 30 см, розрівнено, маркування повздовжними борознами - потоптано. Маркування порушене. В технічному відношенні вагони справні. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/297 при контрольному переважуванні вагону №56002983 на тензометричних вагах виявилось брутто - 89450кг, тара-22350кг, нетто -67100 кг, що менше вантажного документу на 2700кг. Над 5-7 люком праворуч виїмки 450x100x20 см., - маркування порушене. Над 7 люком скіс до торця 150x280x30 см. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/298 при контрольному переважуванні вагону №53512661 на тензометричних вагах виявилось брутто - 89350кг, тара-21200кг, нетто -68150 кг, що менше вантажного документу на 850кг. Над 5-7 люком праворуч виїмки 450x120x20 см., - маркування порушене. Над 7 люком скіс до торця 150x280x30 см. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/299 при контрольному переважуванні вагону №54781380 на тензометричних вагах виявилось брутто - 93000кг, тара-23800кг, нетто -69200 кг, що менше вантажного документу на 700кг. Є однакові виїмки на 3 люком ліворуч 100x90x60 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/303 при контрольному переважуванні вагону №54751078 на тензометричних вагах виявилось брутто - 91800кг, тара-22550кг, нетто -69250 кг, що менше вантажного документу на 750кг. Над 6-7 люком ліворуч виїмки 300x100x60 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/304 при контрольному переважуванні вагону №56002983 на тензометричних вагах виявилось брутто - 87750кг, тара-22650кг, нетто -65100 кг, що менше вантажного документу на 4900кг. Над 3-5 люком виїмки 450x280x20 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/305 при контрольному переважуванні вагону №60457264 на тензометричних вагах виявилось брутто - 91100кг, тара-21950кг, нетто -69150 кг, що менше вантажного документу на 850кг. Над 6-7 люком ліворуч виїмки 300x100x60 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/306 при контрольному переважуванні вагону №56916869 на тензометричних вагах виявилось брутто - 89000кг, тара-21050кг, нетто -67950 кг, що менше вантажного документу на 950кг. Над 1-3 люком виїмки 450x280x20 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/311 при контрольному переважуванні вагону:

№53167219 на тензометричних вагах виявилось брутто - 91000 кг, тара-22300кг, нетто -68700 кг, що менше вантажного документу на 1100кг. В технічному відношенні вагон справний.

№54784418 на тензометричних вагах виявилось брутто - 92500, тара-23400кг, нетто -69100кг, що менше вантажного документу на 700кг. В технічному відношенні вагон справний.

Над 2 люком ліворуч виїмки 150x100x60 см., - маркування порушене. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/312 при контрольному переважуванні вагону №56628969 на тензометричних вагах виявилось брутто - 87050кг, тара-21800кг, нетто -65250 кг, що менше вантажного документу на 3750кг. Над 1 люком виїмка ліворуч 150x90x100 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/314 при контрольному переважуванні вагону №60459013 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90850кг, тара-21750кг, нетто -69100 кг, що менше вантажного документу на 700кг. Над 7 люком виїмка з торця 150x280x30 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/315 при контрольному переважуванні вагону №56953086 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90350кг, тара-22200кг, нетто -68150 кг, що менше вантажного документу на 850кг. Над 7 люком виїмка з торця 150x280x20 см., - поверхня вантажу на рівні бортів, розрівнена, маркування повздовжніми борознами. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/316 при контрольному переважуванні вагону №61020640 на тензометричних вагах виявилось брутто - 89450кг, тара-21950кг, нетто -67500 кг, що менше вантажного документу на 2450кг. Над 7 люком є скос до торця 150x280x30 см., - поверхня вантажу на рівні бортів, розрівнена, маркування повздовжніми борознами. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/319 при контрольному переважуванні вагону №63660112 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90900кг, тара-23400кг, нетто -67500 кг, що менше вантажного документу на 2500кг. Над 5-7 люком є виїмка 450x100x40 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/318 при контрольному переважуванні вагону №52571510 на тензометричних вагах виявилось брутто - 89700кг, тара-22300кг, нетто -67400 кг, що менше вантажного документу на 2400кг. Над 5-7 люком ліворуч є виїмка 450x100x140см x40 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/320 при контрольному переважуванні вагону №55841357 на тензометричних вагах виявилось брутто - 91550кг, тара-22600кг, нетто -68950 кг, що менше вантажного документу на 900кг. Над 7 люком є виїмка 150x200x30см см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/302 при контрольному переважуванні вагону:

№63487581 на тензометричних вагах виявилось брутто - 91300, тара-23550кг, нетто -67750кг, що менше вантажного документу на 2100кг. В технічному відношенні вагон справний.

№54782636 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90900, тара-22850кг, нетто -68050кг, що менше вантажного документу на 1750кг. В технічному відношенні вагон справний.

№56964802 на тензометричних вагах виявилось брутто - 88250, тара-21300кг, нетто -66950кг, що менше вантажного документу на 1950кг. В технічному відношенні вагон справний.

№56162431 на тензометричних вагах виявилось брутто - 87850, тара-20850кг, нетто -67000кг, що менше вантажного документу на 1800кг. В технічному відношенні вагон справний.

Поверхня вантажу в вище зазначених вагонах нижче бортів на 10 см, розрівнено, марковано повздовжними борознами, потоптано. Є однакові виїмки над 6-7 люками ліворуч 300x100x60 см., - маркування порушене. Люки закриті, течі вантажу немає. В технічному відношенні вагони справні.

Згідно з комерційним актом №481001/301 при контрольному переважуванні вагону №53087003 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90850кг, тара-22500кг, нетто -68350 кг, що менше вантажного документу на 1550кг. Над 1-7 люком праворуч є виїмка 1050x100x20 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/317 при контрольному переважуванні вагону №53541249 на тензометричних вагах виявилось брутто - 89500кг, тара-21350кг, нетто -68150 кг, що менше вантажного документу на 800кг. Над 3 люком ліворуч є виїмка 80x80x50 см., - маркування порушене. Є нещільне прилягання кришки3 люка до армованого листа 2см х 20 см- усунено ганчірьям. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/313 при контрольному переважуванні вагону №56743842 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90350кг, тара-20400кг, нетто -69950 кг, що менше вантажного документу на 800кг. Над 1 люком виїмка 150x280x30 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/329 при контрольному переважуванні вагону №63870281 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90100кг, тара-24000кг, нетто -66100 кг, що менше вантажного документу на 3500кг. Над 1-2 та 6-7 люком виїмка 200x280x50 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/328 при контрольному переважуванні вагону №60462389 на тензометричних вагах виявилось брутто - 89400кг, тара-21600кг, нетто -67800 кг, що менше вантажного документу на 1800кг. Над 1,7 люком виїмка 200x280x50 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/327 при контрольному переважуванні вагону №56230022 на тензометричних вагах виявилось брутто - 92150кг, тара-23600кг, нетто -68550 кг, що менше вантажного документу на 1050кг. Над 6,7 люком є виїмка 200x280x50 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/254 при контрольному переважуванні вагону №61075180 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90700кг, тара-21700кг, нетто -69000 кг, що менше вантажного документу на 800кг. Над 2 люком ліворуч є виїмка 100x100x50 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/293 при контрольному переважуванні вагону №52368263 на тензометричних вагах виявилось брутто - 92200кг, тара-23150кг, нетто -69050 кг, що менше вантажного документу на 800кг. Над 6-7 люком скіс до торця 300x280x50 см., - поверхня вантажу на рівні бортів та нижче бортів на 20 см, укатано, маркування поперечними борознами. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/294 при контрольному переважуванні вагону №53500526 на тензометричних вагах виявилось брутто - 88850кг, тара-21400кг, нетто -67450 кг, що менше вантажного документу на 1350кг. Над 2-7 люком є виїмка 130x130x50 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/295 при контрольному переважуванні вагону №63937585 на тензометричних вагах виявилось брутто - 93100кг, тара-23950кг, нетто -69150 кг, що менше вантажного документу на 850кг. Над 2 та 7 люком є виїмка 130x130x50 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/296 при контрольному переважуванні вагону №55841480 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90700кг, тара-22400кг, нетто -68300 кг, що менше вантажного документу на 1500кг. Над 1-7 люком ліворуч є виїмка 1050x50x50 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/300 при контрольному переважуванні вагону №61020087 на тензометричних вагах виявилось брутто - 89750кг, тара-23100кг, нетто -66650 кг, що менше вантажного документу на 3250кг. Над 3-7 люком праворуч виїмка 750x180x50 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/307 при контрольному переважуванні вагону №56275449 на тензометричних вагах виявилось брутто - 90700кг, тара-22700кг, нетто -68000 кг, що менше вантажного документу на 800кг. Над 1-3 люком скіс в торці 450x280x10 см.,-20 см. Над 6-7 люком ліворуч виїмка 300x20x100 см.х20 см, - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/308 при контрольному переважуванні вагону №62468186 на тензометричних вагах виявилось брутто - 91300кг, тара-22450кг, нетто -68850 кг, що менше вантажного документу на 1150кг. Над 1-3 люком виїмки 450x280x40 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Згідно з комерційним актом №481001/309 при контрольному переважуванні вагону:

№63523609 на тензометричних вагах виявилось брутто - 91750, тара-23200кг, нетто -68550кг, що менше вантажного документу на 1350кг. В технічному відношенні вагон справний.

№55339055 на тензометричних вагах виявилось брутто - 91350, тара-22250кг, нетто -69100кг, що менше вантажного документу на 900кг. В технічному відношенні вагон справний.

Навантаження на рівні бортів, розрівнено, марковано повздовжними борознами. Є виїмки над 1-3 люками ліворуч 450x250x40 см., - маркування порушене. Люки закриті, течі вантажу немає. В технічному відношенні вагони справні.

Згідно з комерційним актом №481001/310 при контрольному переважуванні вагону №55113245 на тензометричних вагах виявилось брутто - 92500кг, тара-23300кг, нетто -69200 кг, що менше вантажного документу на 700кг. Над 1-3 люком ліворуч виїмки 450x250x40 см., - маркування порушене. В технічному відношенні вагон справний. Люки закриті, течі вантажу немає.

Вказані комерційні акти за своєю формою та змістом відповідають вимогам Статуту залізниць України та Правил складення актів, затверджених наказом Міністерства транспорту України №334 від 28.05.2002, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.07.2002 за №567/6855, а тому визнаються судом належними та допустимими доказами на підтвердження факту невідповідності маси, зазначеної у накладних, фактичній масі вантажу, та недостачі вантажу, який перевозився у вагонах №№ 56916273,50063791, 56673825, 56298177, 52586773, 60308103, 63812549, 62258165, 56320740, 62522305, 53541132, 53064663, 63487722, 60358280, 63487458, 56872393, 68353242, 56170665, 56347784, 53518528, 60460623, 53520375, 68128370, 60025228, 56122344, 56332448, 61190047, 63947378, 63813810, 56958226, 62111000, 55616858, 56113970, 67631929, 60030640, 62200308, 52267259, 56995038, 62009089, 56283377, 53188082, 61078473, 61297040, 64021116, 60724416, 61191029, 55616601, 61017737, 61015517, 52528494, 59415950, 56873847, 56188576, 56745011, 68371574, 53188306, 63937478, 61299574, 62009576, 62523410, 63525000, 62198437, 56002983, 53512661, 54781380, 54751078, 56002983, 60457264, 56916869, 53167219, 54784418, 56628969, 60459013, 56953086, 61020640, 63660112, 52571510, 55841357, 63487581, 54782636, 56964802, 56162431, 53087003, 53541249, 56743842, 63870281, 60462389, 56230022, 61075180, 52368263, 53500526, 63937585, 55841480, 61020087, 56275449, 62468186, 63523609, 55339055, 55113245.

При цьому будь-які зауваження щодо форми, порядку складання, змісту вказаних комерційних актів та посадових осіб, які їх підписали, а також факти їх опротестування з боку сторін в матеріалах справи відсутні.

Спір у даній справі виник внаслідок часткової втрати вантажу під час його перевезення, внаслідок чого позивачу заподіяно збитки.

Дослідивши обставини справи, надані матеріали, оцінивши надані докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи, а також належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, суд дійшов такого обґрунтованого висновку .

За змістом ст. 509 Цивільного кодексу України, ст. 173 Господарського кодексу України (далі - ГК України) зобов`язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов`язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов`язку.

Частиною 1 ст. 173 Господарського кодексу України визначено, що господарським визнається зобов`язання, що виникає між суб`єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб`єкт (зобов`язана сторона, у тому числі боржник) зобов`язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб`єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб`єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов`язаної сторони виконання її обов`язку.

За приписами ст.ст. 11, 509 Цивільного кодексу України зобов`язання виникають, зокрема, з договору.

Згідно зі ст. 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.

Відповідно до ст.ст. 6, 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.

З огляду на встановлений ст. 204 Цивільного кодексу України принцип правомірності правочину, суд приймає Договір як належну підставу, у розумінні норм ст. 11 названого Кодексу України, для виникнення у позивача та відповідача взаємних цивільних прав та обов`язків.

За своїм змістом та правовою природою укладений сторонами Договір є договором перевезення, який підпадає під правове регулювання глави 64 розділу ІІІ книги 5 Цивільного кодексу України, глави 32 Господарського кодексу України, положень Закону України "Про залізничний транспорт".

Частиною першою статті 307 ГК України передбачено, що за договором перевезення вантажу одна сторона (перевізник) зобов`язується доставити ввірений їй другою стороною (вантажовідправником) вантаж до пункту призначення в установлений законодавством чи договором строк та видати його уповноваженій на одержання вантажу особі (вантажоодержувачу), а вантажовідправник зобов`язується сплатити за перевезення вантажу встановлену плату.

За змістом статті 307 ГК України та статті 909 ЦК України договір перевезення вантажу укладається в письмовій формі. Укладення договору перевезення вантажу підтверджується складенням перевізного документа (транспортної накладної, коносамента тощо) відповідно до вимог законодавства. Перевізники зобов`язані забезпечувати вантажовідправників бланками перевізних документів згідно з правилами здійснення відповідних перевезень.

Матеріалами справи підтверджується прийняття вантажу до перевезення АТ Українська залізниця (перевізник) від ПАТ ДТЕК Павлоградвугілля (вантажовідправник) та здійснення його перевезення зі станції відправлення до станції призначення - Роя.

Відповідно до ст. 920 Цивільного кодексу України у разі порушення зобов`язань, що випливають із договору перевезення, сторони несуть відповідальність, встановлену за домовленістю сторін, якщо інше не встановлено цим Кодексом, іншими законами, транспортними кодексами (статутами).

За приписами ч. 5 ст. 307 Господарського кодексу України умови перевезення вантажів окремими видами транспорту, а також відповідальність суб`єктів господарювання за цими перевезеннями визначаються транспортними кодексами, транспортними статутами та іншими нормативно-правовими актами. Сторони можуть передбачити в договорі також інші умови перевезення, що не суперечать законодавству, та додаткову відповідальність за неналежне виконання договірних зобов`язань.

Згідно зі ст. 924 Цивільного кодексу України перевізник відповідає за збереження вантажу, багажу, пошти з моменту прийняття їх до перевезення та до видачі одержувачеві, якщо не доведе, що втрата, нестача, псування або пошкодження вантажу, багажу, пошти сталися внаслідок обставин, яким перевізник не міг запобігти та усунення яких від нього не залежало. Перевізник відповідає за втрату, нестачу, псування або пошкодження прийнятих до перевезення вантажу, багажу, пошти у розмірі фактичної шкоди, якщо не доведе, що це сталося не з його вини.

Статтею 12 Закону України Про залізничний транспорт передбачено, що залізниці та підприємства залізничного транспорту загального користування забезпечують збереження вантажів, багажу та вантажобагажу на шляху слідування та на залізничних станціях згідно з чинним законодавством України.

Відповідно до частини другої статті 23 Законом України Про залізничний транспорт за незбереження (втрату, нестачу, псування і пошкодження) прийнятого до перевезень вантажу, багажу, вантажобагажу перевізники несуть відповідальність у розмірі фактично заподіяної шкоди, якщо не доведуть, що втрата, нестача, псування, пошкодження виникли з не залежних від них причин.

Частиною 1 ст. 110 Статуту залізниць України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 457 від 06.04.1998 (надалі - Статут залізниць України), передбачено, що залізниця несе відповідальність за збереження вантажу від часу його прийняття для перевезення і до моменту видачі одержувачу або передачі згідно з Правилами іншому підприємству.

У ст. 52 Статуту залізниць України передбачено, що на станціях призначення залізниця зобов`язана перевірити масу, кількість місць і стан вантажу, зокрема, у разі прибуття вантажу з ознаками недостачі, псування або пошкодження під час перевезення на відкритому рухомому складі або у критих вагонах без пломб, якщо таке перевезення передбачене Правилами.

Статтею 113 Статуту залізниць України передбачено, що за незбереження (втрату, нестачу, псування і пошкодження) прийнятого до перевезення вантажу, багажу, вантажобагажу залізниці несуть відповідальність у розмірі фактично заподіяної шкоди, якщо не доведуть, що втрата, нестача, псування, пошкодження виникли з не залежних від них причин.

Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 129 Статуту залізниць України обставини, що можуть бути підставою для матеріальної відповідальності залізниці, вантажовідправника, вантажоодержувача, пасажирів під час залізничного перевезення, засвідчуються комерційними актами або актами загальної форми, які складають станції залізниць. Комерційний акт складається, зокрема, для засвідчення обставин невідповідності найменування, маси і кількості місць вантажу, багажу чи вантажобагажу натурою з даними, зазначеними у транспортних документах.

Комерційний акт складається для засвідчення таких обставин: а) невідповідності найменування, маси і кількості місць вантажу, багажу чи вантажобагажу натурою з даними, зазначеними у транспортних документах; б) у разі виявлення вантажу, багажу чи вантажобагажу без документів або документів без вантажу, багажу чи вантажобагажу; в) псування, пошкодження вантажу, багажу і вантажобагажу; г) повернення залізниці вкраденого вантажу, багажу або вантажобагажу.

Згідно зі ст. 26 Закону України Про залізничний транспорт обставини, які можуть служити підставою для матеріальної відповідальності перевізників вантажу засвідчуються актами; порядок і терміни складення актів визначаються Статутом.

Факт нестачі вантажу у кількості визначеній позивачем підтверджується вищезазначеними комерційними актами та не заперечується відповідачем.

Згідно з ч. 2 ст. 23 Закону України Про залізничний транспорт за незбереження (втрату, нестачу, псування і пошкодження) прийнятого до перевезень вантажу, багажу, вантажобагажу перевізники несуть відповідальність у розмірі фактично заподіяної шкоди, якщо не доведуть, що втрата, нестача, псування, пошкодження виникли з не залежних від них причин.

Відповідно до ч. 2 ст. 924 Цивільного кодексу України перевізник відповідає за втрату, нестачу, псування або пошкодження прийнятих до перевезення вантажу, багажу, пошти у розмірі фактичної шкоди, якщо не доведе, що це сталося не з його вини.

Частинами 1, 3 ст. 314 Господарського кодексу України передбачено, що перевізник несе відповідальність за втрату, нестачу та пошкодження прийнятого до перевезення вантажу, якщо не доведе, що втрата, нестача або пошкодження сталися не з його вини. За шкоду, заподіяну при перевезенні вантажу, у разі втрати або нестачі вантажу перевізник відповідає в розмірі вартості вантажу, який втрачено або якого не вистачає.

За незбереження (втрату, нестачу, псування і пошкодження) прийнятого до перевезення вантажу, багажу, вантажобагажу залізниці несуть відповідальність у розмірі фактично заподіяної шкоди, якщо не доведуть, що втрата, нестача, псування, пошкодження виникли з не залежних від них причин. Залізниця відшкодовує фактичні збитки, що виникли з її вини під час перевезення вантажу, а саме за втрату чи недостачу - у розмірі дійсної вартості втраченого вантажу чи його недостачі. (ст.ст. 113, 114 Статуту залізниць України).

Частиною 1 ст. 31 Статуту залізниць України передбачено, що залізниця зобов`язана подавати під завантаження справні, придатні для перевезення відповідного вантажу, очищені від залишків вантажу, сміття, реквізиту, а у необхідних випадках - продезінфіковані вагони та контейнери.

Відповідно до п. 28 Правил приймання вантажів до перевезення, вантажі, завантажені відправниками у вагони відкритого типу (платформи, напіввагони тощо), приймаються залізницею до перевезення шляхом візуального огляду вагона, вантажу, його маркування (у тому числі захисного) та кріплення у вагоні без перевірки маси та кількості вантажу.

Згідно із ст. 24 Статуту залізниць України залізниця має право перевірити правильність відомостей про вантаж, зазначених відправником у накладній, на станції відправлення, під час перевезення та на станції призначення.

За приписами ст. 22 Цивільного кодексу України особа має право на відшкодування збитків, які їй було завдано в результаті порушення її цивільного права. Збитками є: втрати, яких особа зазнала у зв`язку зі знищенням або пошкодженням речі, а також витрати, які особа зробила або мусить зробити для відновлення свого порушеного права (реальні збитки); доходи, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене (упущена вигода). Збитки відшкодовуються у повному обсязі, якщо договором або законом не передбачено відшкодування у меншому або більшому розмірі.

Відповідно до ч. 2 ст. 224 Господарського кодексу України під збитками розуміються витрати, зроблені управненою стороною, втрата або пошкодження її майна, а також не одержані нею доходи, які управнена сторона одержала б у разі належного виконання зобов`язання або додержання правил здійснення господарської діяльності другою стороною.

Статтею 225 Господарського кодексу України визначено вичерпний перелік складу збитків, що підлягають відшкодуванню особою, яка допустила господарське правопорушення, зокрема: вартість втраченого, пошкодженого або знищеного майна, визначена відповідно до вимог законодавства; додаткові витрати (штрафні санкції, сплачені іншим суб`єктам, вартість додаткових робіт, додатково втрачених матеріалів тощо), понесені стороною, яка зазнала збитків внаслідок порушення зобов`язання другою стороною; неодержаний прибуток (втрачена вигода), на який сторона, яка зазнала збитків, мала право розраховувати у разі належного виконання зобов`язання другою стороною; матеріальна компенсація моральної шкоди у випадках, передбачених законом, вартість втраченого, пошкодженого або знищеного майна, визначена відповідно до вимог законодавства.

Для застосування таких правових наслідків порушення зобов`язань як стягнення збитків потрібна наявність усіх елементів складу цивільного правопорушення: протиправної поведінки; шкоди; причинного зв`язку між протиправною поведінкою боржника та збитками; вини. Відсутність хоча б одного з вище перелічених елементів, які створюють склад цивільного правопорушення, звільняє боржника від відповідальності за невиконання або неналежне виконання ним взятих на себе зобов`язань.

На підтвердження вартості втраченого вантажу за залізничними накладними №№47330212, 47402524, 47402516, 47403936, досилочна 48276307, 47374079, 47423819, 47405071, 47405097, 47405063, 47434758, 47434741, 47439039, 47497664, 45348059, 45398765, 47380050, досилочна 47413612, 47436365, 47671813, 47618319, 47799150, 47794425, досилочна 48448807, 47927983, 47962717, 45214699, 45214681, 45350469, 45415858, 47794417, 45243326, 45158268, досилочна 48618482, 45387891, 47359518, 48265532, 47552211, 47552203, 47637715, 47678065, 47762877, досилочна 48425599, 47762869, 47789664 позивачем надано довідки вантажовідправника - Товариства з обмеженою відповідальністю "ДТЕК Павлоград вугілля" щодо ціни 1 тони вугільної продукції, відправленого за вказаними накладними, скріплені печаткою підприємства, що узгоджується зі ст.115 Статуту.

У п.2.7 роз`яснень президії Вищого господарського суду України від 29.05.2002 №04-5/601 зазначено, що згідно зі ст.924 Цивільного кодексу України, ст.314 Господарського кодексу України та ст.ст.114, 115 Статуту залізниця відповідає за незбереження прийнятого до перевезення вантажу у розмірі дійсної вартості втраченого вантажу чи в розмірі тієї суми, на яку було знижено його вартість. Вартість вантажу визначається на підставі загальної суми рахунка або іншого документа відправника, який підтверджує кількість і вартість відправленого вантажу, зокрема, договору або контракту купівлі-продажу, специфікації на вантаж, довідки відправника про кількість, ціну і вартість відправленого вантажу, підписаної головним (старшим) бухгалтером, копії податкової накладної. Статут не передбачає обов`язкового додання до претензії або позову доказів сплати вантажоодержувачем або уповноваженою особою вартості вантажу.

З урахуванням викладеного, з огляду на те, що положення ст.115 Статуту не визначають вичерпного переліку документів, які можуть підтверджувати вартість вантажу, суд визнає надані позивачем довідки про вартість вугільної продукції належними та допустимими доказами на підтвердження вартості відправленого за вищезазначеними залізничними накладними вантажу.

За приписами частини другої ст. 114 Статуту залізниць України недостача маси вантажу, за яку відшкодовуються збитки, в усіх випадках обчислюється з урахуванням граничного розходження визначення маси вантажу і природної втрати вантажу під час перевезення.

Пунктом 27 Правил видачі вантажів, затверджених наказом Міністерства транспорту України №644 від 21.11.2000 визначено, що вантаж вважається доставленим без утрати, якщо різниця між масою, вказаною в пункті відправлення в залізничній накладній, та масою, визначеною на станції призначення, не перевищує норми природної втрати і граничного розходження у визначенні маси нетто.

При видачі вантажів, маса яких унаслідок їх властивостей зменшується при перевезенні, норма недостачі (сума норми природної втрати та граничного розходження визначення маси нетто) становить: 2% маси, зазначеної в перевізних документах для вантажу, зданого до перевезення в сирому (свіжому) або у вологому стані; 1% маси, зазначеної в перевізних документах, зокрема, для мінерального палива.

Судом встановлено, що вантажовідправник передав відповідачу для перевезення вугілля кам`яне, яке відповідно до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД), Митного тарифу України, встановленого Законом України №584-VII від 19.09.2013 (Група 27 Палива мінеральні; нафта і продукти її перегонки; бітумінозні речовини; воски мінеральні) та розділу 1 ДСТУ 4082-2002 "Паливо тверде. Ситовий метод визначання гранулометричного складу", затвердженого наказом Держстандарту України №163 від 19.03.2002 є мінеральним паливом.

Згідно з ДСТУ 4083:2012 "Вугілля кам`яне та антрацит для пиловидного спалювання на теплових електростанціях" для вугілля першої та другої категорії марок ДГ, Г Західного Донбасу, як виняток, загальна волога на робочий стан палива W, має бути не більше 16,0%, а як вбачається з представлених до матеріалів справи залізничних накладних, кам`яне вугілля перевозилось у твердому стані, з вологістю на більше 12%, тобто з характеристиками в межах встановлених норм.

Отже з урахуванням п.27 Правил видачі вантажів, враховуючи те, що втраченим вантажем за залізничними накладними №№47330212, 47402524, 47402516, 47403936, досилочна 48276307, 47374079, 47423819, 47405071, 47405097, 47405063, 47434758, 47434741, 47439039, 47497664, 45348059, 45398765, 47380050, досилочна 47413612, 47436365, 47671813, 47618319, 47799150, 47794425, досилочна 48448807, 47927983, 47962717, 45214699, 45214681, 45350469, 45415858, 47794417, 45243326, 45158268, досилочна 48618482, 45387891, 47359518, 48265532, 47552211, 47552203, 47637715, 47678065, 47762877, досилочна 48425599, 47762869, 47789664 було вугілля кам`яне, а за даними, які зазначені в графі 20 цієї накладної, у вугіллі кам`яному показник вологи не перевищує гранично допустиму норму, позивачем обґрунтовано застосовано норму природних втрат у розмірі 1% від маси вантажу при розрахунку збитків.

Таким чином сума збитків, заподіяних позивачу внаслідок втрати частини вантажу з вини перевізника, з урахуванням норми природних втрат становить, за розрахунком позивача, який перевірено судом - 131 944,93 грн.

За таких обставин, приймаючи до уваги встановлений судом факт втрати частини вантажу та належного підтвердження розміру збитків за вищевказаними залізничними накладними та враховуючи, що відповідачем не спростовано факту наявності в діях перевізника вини за незбереження прийнятого до перевезення вантажу, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "ДТЕК Курахівська ЦЗФ" до Акціонерного товариства "Українська залізниця" про стягнення суми збитків, які виникли у зв`язку з незбереженням вантажу при перевезенні є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню на суму 131 944,93 грн.

Згідно положень п.2 ч.1 ст.129 Господарського процесуального кодексу України, приймаючи до уваги висновки суду про задоволення позовних вимог, судовий збір покладається на відповідача.

Керуючись ст.ст.129, 236-238, 247-252 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Акціонерного товариства "Українська залізниця" (03150, місто Київ, вул.Є.Ґедройця, будинок 5, ідентифікаційний код 40075815) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ДТЕК КУРАХІВСЬКА ТЕС" (85612, Донецька обл., Мар`їнський р-н, місто Курахове, вулиця Енергетиків, будинок 34, ідентифікаційний код 43594541) суму збитків, які виникли у зв`язку з незбереженням вантажу при перевезенні у розмірі 131 944 (сто тридцять одна тисяча дев`ятсот сорок чотири) грн 93 коп. та судовий збір у розмірі 2270 (дві тисячі двісті сімдесят) грн 00 коп.

3. Після набрання рішенням законної сили видати наказ.

Рішення набирає законної сили у строк та в порядку, встановленому ст.241 Господарського процесуального кодексу України .

Рішення може бути оскаржено до Північного апеляційного господарського суду в строк, встановлений ст.256 Господарського процесуального кодексу України та в порядку, передбаченому ст.257 Господарського процесуального кодексу України з урахуванням приписів п. 4 Розділу X Прикінцеві положення та п.п.17.5 п.17 Розділу ХІПерехідні положення Господарського процесуального кодексу України .

З повним текстом рішення можна ознайомитись у Єдиному державному реєстрі судових рішень за веб-адресою:http://reyestr.court.gov.ua/.

Повний текст рішення складено та підписано 20.09.2021

Суддя В.О. Демидов

Дата ухвалення рішення20.09.2021
Оприлюднено23.09.2021
Номер документу99746544
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/11452/21

Рішення від 20.09.2021

Господарське

Господарський суд міста Києва

Демидов В.О.

Ухвала від 20.07.2021

Господарське

Господарський суд міста Києва

Демидов В.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні