Постанова
від 16.06.2010 по справі 2а-1334/10/0370
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

  

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 червня 2010 року

Справа № 2а-1334/10/0370

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого – судді Лозовського О.А.,

при секретарі Чміль І.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Луцьку адміністративну справу за позовом Луцької об»єднаної державної податкової інспекції до Товариства з обмеженою відповідальністю «Будремпроект» про припинення підприємницької діяльності юридичної особи,

 

ВСТАНОВИВ:

Луцька об»єднана державна податкова інспекція звернулася з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Будремпроект» про припинення підприємницької діяльності юридичної особи.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що ТзОВ «Будремпроект» 13.09.2000 року зареєстроване виконавчим комітетом Луцької міської ради як суб’єкт господарської діяльності та 26.09.2000 року взяте на податковий облік Луцькою ОДПІ за №3199. Як платник податків відповідно до Закону України “Про систему оподаткування” зобов’язаний вести бухгалтерський облік та подавати до податкових органів у встановлені строки податкові декларації. Відповідач допускає порушення вимог закону, з моменту взяття на облік як платника податків у Луцькій ОДПІ не подає податкову звітність, що є підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи. Податкова звітність не подається більше одного року. На момент звернення до суду у відповідача податковий борг відсутній. Згідно зі статтею 38 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців” неподання протягом року до органів державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону є підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов’язано з банкрутством юридичної особи, а згідно із пунктом 17 статті 11 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” податкові органи мають право звертатися у передбачених законом випадках до судових органів із позовною заявою про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності. Позивач просить припинити юридичну особу та зобов’язати державного реєстратора вчинити дії, передбачені Законом України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців”, які спрямовані на припинення  юридичної особи.

В судове засідання позивач не з’явився, подав до суду клопотання, в якому просить справу розглядати справу без участі представника позивача та вказує, що позовні вимоги підтримує з підстав, викладених у позовній заяві та просить його задовольнити.

Відповідач в судове засідання не прибув повторно, хоча належним чином був повідомлений про дату, час і місце судового розгляду шляхом виклику через засоби масової інформації, оголошення про виклик якого було опубліковано 03.06.2010 року в газеті «Волинь-нова» №60 (15281) від 03.06.2010 року на сторінці 9, причини неприбуття до суду не повідомив, клопотання про розгляд справи за його відсутності не заявив. Оскільки відповідно до статей 39, 128 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України) повторне неприбуття в судове засідання відповідача, який не є суб’єктом владних повноважень, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, якщо від нього не надійшло клопотання про розгляд справи за його відсутності, не перешкоджає розгляду справи., тому справу розглянуто та вирішено за відсутності відповідача на підставі наявних у ній доказів.  

Суд постановив ухвалу про розгляд справи у відсутності сторін на підставі наявних у ній письмових доказах.

Дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об’єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає, що адміністративний позов слід задовольнити повністю.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Будремпроект», код ЄДРПОУ 31102209 зареєстроване виконавчим комітетом Луцької міської ради в якості суб’єкт господарської діяльності 13.09.200 року за місцезнаходженням: м.Луцьк, вул.Ківерцівська, 83, що підтверджується довідкою Головного управління статистики у Волинській області №64-07/03 від 15.04.2010 року та перебуває на обліку як платник податків в Луцькій об»єднаній державній податковій інспекції з 26.09.2000 року за №1399, що підтверджується Довідкою про взяття на облік платника податків №317 від 29.03.2010 року.

Згідно довідки Луцької ОДПІ №46 від 22.03.2010 року про подання останньої звітності відповідач податкової звітності з моменту взяття на податковий облік не подає, тобто фінансова звітність про здійснення господарської діяльності не подається більше одного року.

Станом на 30.03.2010 року у відповідача заборгованості зі сплати податків, зборів (обов»язкових платежів) до державного і місцевого бюджетів по картках особових рахунків немає, що стверджується довідкою №192 від 30.03.2010 року.  

Згідно пункту 2 частини першої статті 9 Закону України “Про систему оподаткування” платники податків і зборів (обов’язкових платежів) зобов’язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов’язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов’язкових платежів).

Відповідно до пункту 16.4 статті 16 Закону України “Про оподаткування прибутку підприємств”  платники податку у строки, визначені законом, подають до податкового органу податкову декларацію про прибуток за звітний період.

Згідно частини 2 статті 38 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців” неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону є підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов’язано з банкрутством юридичної особи.

Разом з тим, статтею 38 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців” передбачено обов’язок державного реєстратора за місцезнаходженням юридичної особи внести запис до Єдиного державного реєстру про судове рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов’язано з банкрутством юридичної особи, та вчинити ряд дій, спрямованих на припинення юридичної особи.

Таким чином, оскільки відповідач не подавав більше як протягом одного року до Луцької об»єднаної державної податкової інспекції податкових декларацій, тому суд приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення шляхом прийняття постанови про припинення юридичної особи ТзОВ «Будремпроект» та зобов’язання державного реєстратора вчинити дії, передбачені статтею 38 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців”, які спрямовані на припинення юридичної особи.

Керуючись статтями 11, 17, 158, частиною 3 статті 160, статтями 162, 163, 186 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі пункту 2 статті 38 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців”,  суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Припинити юридичну особу Товариства з обмеженою відповідальністю «Будремпроект» (43000, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Ківерцівська, 83, код ЄДРПОУ 31102209).

Зобов’язати державного реєстратора вчинити дії, передбачені статтею 38 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців”, які спрямовані на припинення юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Будремпроект» (43000, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Ківерцівська, 83, код ЄДРПОУ 31102209).

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого ст. 186 КАС України, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений ст. 186 КАС України, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання заяви про апеляційне оскарження та апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Заява про апеляційне оскарження постанови подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови, повний текст якої буде виготовлено 18 червня 2010 року. Апеляційна скарга на постанову подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.  

          

Суддя                                                                                              О.А.Лозовський

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.06.2010
Оприлюднено15.07.2010
Номер документу9978963
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1334/10/0370

Постанова від 16.06.2010

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Лозовський Олександр Анатолійович

Ухвала від 06.05.2010

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Лозовський Олександр Анатолійович

Ухвала від 05.05.2010

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Лозовський Олександр Анатолійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні