ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ С УД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"04" червня 2010 р. Справа № 2a-1099 /10/0970
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський о кружний адміністративний су д у складі:
головуючого судді Лучко О.О.
при секретарі Кру глій О.М.,
за участю сторін:
представника позивача: В оришка Я.Я.,
представника відповідача: Карабин Н.Б.,
розглянувши у відк ритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністрат ивну справу
за позовом: Держав ної податкової інспекції в м . Івано-Франківську, вул. Неза лежності, 20,м. Івано-Франківсь к,76000
до відповідача: Товариства з обмеженою відп овідальністю "Торговий дім "О волайн ЛТД", вул. В.Івасюка, 62,м. Івано-Франківськ,76000
про стягнення штрафних (фі нансових) санкцій згідно ріш ення про застосування штрафн их (фінансових) санкцій № 0002332 303 від 19.05.2009 року на суму 539,75 грн.,-
ВСТАНОВИВ:
22 лютого 2010 року ДПІ в м. Іва но-Франківську звернулася до суду з адміністративним поз овом до ТзОВ "Торговий дім “Ов олайн ЛТД”про стягнення штра фних (фінансових) санкцій згі дно рішення про застосування штрафних (фінансових) санкці й № 0002332303 від 19.05.2009 року на суму 539,75 грн.
Позовні вимоги мотив овані тим, що за відповідачем рахується заборгованість пе ред бюджетом, яка виникла у зв ' язку з порушенням вимог п.п .1, 2, 13 ст.3 Закону України “Про за стосування реєстраторів роз рахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчу вання та послуг” та п.2.6 ч.2 Поло ження про ведення касових оп ерацій у національній валюті в Україні.
Представник позивача у судовому засіданні позов пі дтримав з підстав, наведених в позовній заяві. Просив позо в задовольнити повністю та в инести рішення яким стягнути з відповідача штрафні (фінан сові санкції) у розмірі 539,75грн.
Представник відповідача у судовому засіданні проти по зову заперечив, пояснила, що в иявлення невідповідності су ми готівкових коштів на місц і проведення розрахунків сум і коштів, зазначених у денном у звіті РРО, було зумовлене ти м, що при перерахунку коштів були враховані власні кошти продавця.
Розглянувши позовну заяву, заслухавши пояснення представників сторін, дослід ивши та оцінивши подані дока зи, суд прийшов до висновку пр о обґрунтованість позовних в имог, а тому позов підлягає за доволенню з наступних підста в.
Судом встановлено, що за наслідками проведеної ДПА в Кіровоградській області пер евірки стану дотримання відп овідачем порядку проведення розрахунків за товари (послу ги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій, що відоб ражена в акті перевірки №5586 ві д 27.04.2009 р., ДПІ в м. Івано-Франківс ьку встановлено порушення ви мог п.п.1, 2, 13 ст.3 Закону України “ Про застосування реєстрато рів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадськог о харчування та послуг” та ви мог п.2.6 ч.2 Положення про веденн я касових операцій в націона льній валюті в Україні, а саме : непроведення розрахункової операції через РРО, невидача розрахункового документу вс тановленої форми, незабезпеч ення відповідності сум готів кових коштів на місці провед ення розрахунків сумі коштів , яка зазначена в денному звіт і РРО (107,95 грн.), неоприбуткуванн я готівкових коштів в книзі о бліку розрахункових операці й у повній сумі їх фактичних н адходжень, роздрібна торгівл я продуктами харчування без придбання відповідного пате нту тощо.
На підставі акту пере вірки ДПІ в м. Івано-Франківс ьку прийнято рішення №0002382303 від 19.05.2009 про застосування до відпо відача штрафних (фінансових) санкцій на загальну суму 539,75гр н. за незабезпечення відпові дності сум готівкових коштів на місці проведення розраху нків сумі коштів, яка зазначе на в денному звіті РРО.
Дане рішення відповідач у с удовому порядку не оскаржува в та суму штрафних санкцій не сплатив.
Правові засади застосуван ня реєстраторів розрахунков их операцій у сфері торгівлі , громадського харчування та послуг визначаються Законом України “Про застосування р еєстраторів розрахункових о перацій у сфері торгівлі, гро мадського харчування та посл уг”№1776-111 від 01.06.2000 року.
Відповідно до пункту 1 статт і 3 даного Закону суб' єкти пі дприємницької діяльності, я кі здійснюють розрахункові о перації в готівковій та в без готівковій формі при продажу товарів у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг зобов' язанні проводити розрахункові операції на по вну суму покупки через зареє стровані, опломбовані, у вста новленому порядку та перевед ені у фіскальний режим робот и РРО з роздрукуванням відпо відних розрахункових докуме нтів, що підтверджують викон ання розрахункових операцій , або у випадках, передбачених Законом, із застосуванням за реєстрованих у встановленом у порядку розрахункових книж ок.
У відповідності до пункту 13 статті 3 вказаного Закону суб ' єкти підприємницької діял ьності, які здійснюють розра хункові операції в готівков ій та в безготівковій формі п ри продажу товарів у сфері то ргівлі, громадського харчува ння та послуг зобов' язанні забезпечувати відповідніст ь сум готівкових коштів на мі сці проведення розрахунків с умі коштів, яка зазначена в де нному звіті РРО, а у випадку ви користання розрахункової кн ижки - загальній сумі продаж у за розрахунковими квитанці ями, виданими з початку робоч ого дня.
Відповідно до статті 22 Зако ну України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг” у разі невідповідності суми готівкових коштів на мі сці проведення розрахунків с умі коштів, яка зазначена в де нному звіті до суб' єктів пі дприємницької діяльності за стосовується фінансова санк ція у п' ятикратному розмірі суми, на яку виявлено невідпо відність.
Так, невідповідність була в становлена у розмірі 107,95 грн., а тому штрафна санкція нарахо вана в розмірі 539,75 грн. (107,95грн. х 5) .
Суд не приймає до уваги поси лання представника відповід ача на те, що при перерахунку к оштів були враховані кошти, щ о належали продавцю, оскільк и вказане спростовується под аними доказами. Так, згідно ро зписки та пояснювальної запи ски продавця ОСОБА_3на міс ці проведення розрахунків су ма коштів складала 253,05 грн., сер ед яких її власних коштів на б уло. Крім того, із Х-звіту денн ого від 27.04.2009 року вбачається, щ о через РРО було проведено ро зрахункові операції на суму 145,10 грн.
Суми фінансових санкцій, як і визначені статтями 17-24 цього Закону, підлягають перераху ванню суб'єктами підприємниц ької діяльності до Державног о бюджету України в десятиде нний термін з дня прийняття о рганами державної податково ї служби України рішення про застосування таких фінансов их санкцій.
Таким чином, до відповідача правомірно застосовано фіна нсові санкції в розмірі 539,75 гр н. відповідно до рішення про з астосування штрафних (фінанс ових) санкцій №0002382303 від 19.05.2009 року .
Статтею 19 Конституції Украї ни передбачено, що органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та закона ми України.
Відповідно до ст.9 КАС Украї ни суд при вирішенні справи к ерується принципом законнос ті, відповідно до якого суд ви рішує справи на підставі Кон ституції та законів України, а також міжнародних договор ів, згода на обов' язковість яких надана Верховною Радою України.
Доказів сплати штрафних са нкцій відповідач суду не пре дставив. Загальна сума штраф них санкцій становить 539,75грн. З а таких обставин, суд вважає п озовні вимоги обґрунтованим и, а позов таким, що підлягає з адоволенню.
Стосовно судових витрат, то відповідно до ч.4 ст.94 КАС Украї ни у справах, в яких позивачем є суб' єкт владних повноваж ень, а відповідачем - фізичн а чи юридична особа, судові ви трати, здійсненні позивачем, з відповідача не стягуються .
На підставі ст. 124 Конс титуції України, керуючись с т. ст. 2, 8-14, 86, 158-163, 167 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни, суд ,-
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повні стю.
Стягнути з ТзОВ "Торговий дім "Оволайн ЛТД" (код ЄДРПОУ 3462 3849, м.Івано-Франківськ, вул.Івас юка, 62, 76000) штрафні (фінансові) са нкції згідно рішення про зас тосування штрафних (фінансов их) санкцій №0002332303 від 19.05.2009 року в розмірі 539,75 грн. (п"ятсот тридця ть дев"ять гривень сімдесять п"ять копійок).
Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку. Відповідно до ст. 186 Кодекс у адміністративного судочин ства України постанова може бути оскаржена протягом 10 дні в з дня її проголошення, а в ра зі складення постанови у пов ному обсязі відповідно до ст . 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня ск ладення в повному обсязі шля хом подачі заяви про апеляці йне оскарження. Апеляційна с карга на постанову суду перш ої інстанції подається протя гом двадцяти днів після пода ння заяви про апеляційне оск арження. Заява про апеляційн е оскарження та апеляційна с карга подаються до суду апел яційної інстанції через суд, який ухвалив оскаржуване су дове рішення.
Відповідно до ст.254 Код ексу адміністративного судо чинства України постанова на бирає законної сили після за кінчення строку подання заяв и про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про ап еляційне оскарження, але апе ляційна скарга не була подан а у строк, встановлений Кодек сом адміністративного судоч инства України, постанова су ду першої інстанції набирає законної сили після закінчен ня цього строку. У разі поданн я апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасова но, набирає законної сили піс ля закінчення апеляційного р озгляду справи.
Суддя: Лучко О.О .
Постанова складена в повн ому обсязі 09.06.10 року.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.06.2010 |
Оприлюднено | 16.07.2010 |
Номер документу | 9980717 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Лучко О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні