Рішення
від 23.09.2021 по справі 520/12030/21
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Харків

23 вересня 2021 р. № 520/12030/21

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Полях Н.А., розглянувши в приміщенні суду в м. Харкові в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ "НОВАТЕК-УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 42234439, майдан Небесної Сотні, буд. 4, м. Харків, 61001) до Головного управління Державної податкової служби у Харківській області (код ЄДРПОУ 43143704, вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61057) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

До Харківського окружного адміністративного суду звернувся позивач з адміністративним позовом, в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Харківській області №19173 від 08.06.2021 року про відповідність платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "НОВАТЕК- УКРАЇНА" (61046, Харківська обл., м. Харків, майдан Небесної Сотні, буд. 4, код ЄДРПОУ: 42234439) критеріям ризиковості платника податку, на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку;

- зобов`язати Головне управління ДПС у Харківській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "НОВАТЕК- УКРАЇНА" (61046, Харківська обл., м. Харків, майдан Небесної Сотні, буд. 4, код ЄДРПОУ: 42234439) із переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

В обґрунтування позову зазначив, що із системного аналізу нормативно-правових положень п.п.201.1, 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України та п.п.2, 6, 7 Порядку №1165, відзначає, що прийняте контролюючим органом рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку змінює правовий режим моніторингу реєстрації податкових накладних в ЄРПН, оскільки з абсолютною невідворотністю призводить до зупинення реєстрації будь-якої складеної платником податків податкової накладної в ЄРПН. На підставі викладеного просив задовольнити адміністративний позов в повному обсязі.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду було прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене провадження в адміністративній справі.

Сторони були належним чином повідомлені про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття спрощеного провадження у справі, що підтверджується повідомленнями про вручення поштового відправлення.

У відзиві на позовну заяву відповідач наголосив на тому, що відповідно до даних Єдиного реєстру податкових накладних факт реєстрації та/або зупинення податкових накладних після 08.06.2021 року не встановлено. Податкові накладні позивачем на реєстрацію не відправлялись та контролюючим органом їх реєстрація не зупинялась, а тому права платника не порушуються. За результатами аналізу реєстрації податкових накладних в ЄРПН встановлено, що підприємство "Агромах Групп", код ЄДРПОУ 41078864. На підставі викладеного просив відмовити у задоволенні адміністративного позову в повному обсязі.

У відповіді на відзив позивач наголосив на протиправності дій відповідача. На підставі викладеного просив задовольнити адміністративний позов в повному обсязі.

Керуючись приписами ст.ст. 171, 257, 258 КАС України, суд зазначає, що розгляд позовної заяви здійснюється за правилами спрощеного позовного провадження.

Відповідно до приписів ч. 4 ст. 229 КАС України, оскільки розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи згідно із приписами ст. 258 КАС України, то фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Суд, повно виконавши процесуальний обов`язок зі збору доказів, перевіривши доводи сторін добутими доказами, дослідивши зібрані по справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст належних норм матеріального і процесуального права, які врегульовують спірні правовідносини, виходить з таких підстав та мотивів.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "НОВАТЕК-УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ: 42234439) (далі за текстом - ТОВ "ТД "НОВАТЕК-УКРАЇНА" є юридичною особою, яка зареєстрована 13.06.2018 року (номер запису в ЄДР - 10731020000037453).

Видами діяльності позивача є: Код КВЕД: 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (основний); Код КВЕД: 16.10 Лісопильне та стругальне виробництво; Код КВЕД: 46.13 Діяльність посередників у торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами; Код КВЕД: 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; Код КВЕД: 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; Код КВЕД: 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; Код КВЕД: 47.99 Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами; Код КВЕД: 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; Код КВЕД: 52.10 Складське господарство; Код КВЕД: 52.24 Транспортне оброблення вантажів; Код КВЕД: 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту; Код КВЕД: 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; Код КВЕД: 70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування.

Позивач 30.03.2021 року в електронному кабінеті платника податків отримав рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №11975, відповідно до якого, його визначено таким, що відповідає критеріям ризиковості на підставі п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку - "підприємство та/або контрагент задіяні у проведенні ризикових операцій".

ТОВ "ТД "НОВАТЕК-УКРАЇНА" 17.05.2021 р. з огляду на визначену Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року №1165 (далі - Порядок №1165) процедуру, засобами телекомунікаційного зв`язку надіслав повідомлення №1 про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку. У складі повідомлення було долучено 30 файлових додатка (копій документів).

Згідно отриманої текстової квитанції №2 від 17.05.2021 року документ J1314901 (повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку), було доставлено до Головного управління ДПС у Харківській області (Основ`янський район м. Харкова). Документ прийнято.

Однак, 26.05.2021 року Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Харківській області було прийнято рішення №18026, відповідно до якого позивача визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку - "підприємство та/або контрагент задіяні у проведенні ризикових операцій".

Позивач 02.06.2021 року з огляду на визначену Порядком №1165 процедуру, засобами телекомунікаційного зв`язку надіслав повідомлення №1 про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку. У складі повідомлення було долучено 30 файлових додатка (копій документів).

Згідно отриманої текстової квитанції №2 від 02.06.2021 року документ J1314901 (повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку), було доставлено до Головного управління ДПС у Харківській області (Основ`янський район м. Харкова). Документ прийнято.

Однак, 08.06.2014 року Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Харківській області було прийнято рішення №19173, відповідно до якого позивача визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку - "підприємство та/або контрагент задіяні у проведенні ризикових операцій".

Вважаючи рішення контролюючого органу таким, що порушує права ТОВ "ТД "НОВАТЕК-УКРАЇНА", позивач звернувся за захистом своїх прав до Харківського окружного адміністративного суду.

По суті спірних відносин суд зазначає наступне.

Суд зазначає, що Податковий кодекс України є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податковий кодекс України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Так, згідно п. 201.10 ст. 201 Податковий кодекс України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Згідно з п. 201.16 ст. 201 Податковий кодекс України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України № 1165 від 11 грудня 2019 року затверджено Порядок, який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі за текстом - Порядок № 1165).

Відповідно до пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Так, рішенням №19173 від 08.06.2021 р. контролюючим органом позивача віднесено до переліку ризикових платників податків на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку відповідно до Порядку, який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а саме: підприємство та/ або контрагент задіяні у проведенні ризикових операцій.

З дослідженого судом рішення встановлено, що оскаржуване рішення не містить жодної мотивації підстав та причин віднесення підприємства до ризикових платників податків відповідно до п. 8 Критеріїв ризиковості платників податку за ознакою - "підприємство та/або контрагент задіяні у проведенні ризикових операцій", та не містить доказів наявності податкової інформації, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником з посиланнями на відповідні документи.

Судом встановлено, що за результатами розгляду Таблиці даних платника податку на додану вартість, зареєстрованої в контролюючому органі від 13.05.2021 року за №9121470484, відповідно до п. 16 Порядку №1165, Головним управлінням ДПС у Харківській області прийнято рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 19.05.2021 року №2667684/42234439, яким не враховано Таблицю даних платника податку на додану вартість від 13.05.2021 року за №9121470484 з підстав - "наявності у контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій".

В рамках фінансово-господарських операцій із контрагентом: ТОВ "БАРСА АКТИВ" (код ЄДРПОУ: 43322358) позивачем за правилами першої події (п. 187 ст. 187 ПК України), було виписано та направлено на реєстрацію в ЄРПН податкову накладну №2 від 31.03.2021 року на загальну суму 51220,00 грн. з ПДВ.

Згідно отриманої текстової квитанції документ було доставлено до центрального рівня ДПС України 06.04.2021 року. Документ прийнято. Реєстрація зупинена.

Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 31.03.2021 року №2 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена з підстав платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Комісією Головного управління ДПС у Харківській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, за наслідками розгляду пояснень та копій документів було прийнято рішення від 16.04.2021 року №2575741/42234439 про відмовуреєстрації в ЄРПН податкової накладної №2 від 31.03.2021 року.

Судом встановлено, що оскаржуване рішення не містить жодної мотивації підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до п. 8 Критеріїв ризиковості платників податку за ознакою - "підприємство та/або контрагент задіяні у проведенні ризикових операцій", як і не містить доказів наявності податкової інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником з посиланнями на відповідні документи.

З огляду на викладене, суд приходить до висновку про відсутність обґрунтованих підстав для складання у відношенні позивача рішення №19173 від 08.06.2021 року про відповідність платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "НОВАТЕК- УКРАЇНА" (61046, Харківська обл., м. Харків, майдан Небесної Сотні, буд. 4, код ЄДРПОУ: 42234439) критеріям ризиковості платника податку, на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Таким чином, суд зазначає, що відповідачем не доведено, що існують підстави для застосування до позивача п. 8 Критеріїв ризиковості платників податку з відповідним внесенням до переліку ризикових суб`єктів господарювання у зв`язку з чим рішення Головного управління ДПС у Харківській області №19173 від 08.06.2021 року є протиправним та підлягає скасуванню.

Враховуючи, що приписами Порядку №1165 передбачено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку, у разі віднесення платника податків хоча б одному критерію ризиковості платника податку, суд доходить висновку, що віднесення платника податків хоча б одному критерію ризиковості платника податку створює перешкоди у здійсненні платником податків його господарської діяльності.

Відповідно до частини 1 статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.

Положеннями частини 2 статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.

Закон України "Про судоустрій і статус суддів" встановлює, що правосуддя в Україні функціонує на засадах верховенства права відповідно до європейських стандартів та спрямоване на забезпечення права кожного на справедливий суд.

Відповідно до статті 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" суди застосовують як джерело права при розгляді справ положення Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та протоколів до неї, а також практику Європейського суду з прав людини та Європейської комісії з прав людини.

У даній справі, суд враховує правову позицію висловлену Європейським судом з прав людини у рішеннях від 14.10.2011 року у справі "Щокін проти України" (заява № 23759/03) та від 07.07.2011 року у справі "Серков проти України" (заява № 39766/05) в яких ЄСПЛ дійшов висновку, про те що, по-перше, національне законодавство не було чітким та узгодженим та не відповідало вимозі "якості" закону і не забезпечувало адекватного захисту від свавільного втручання у майнові права заявника; по-друге, національними органами не було дотримано вимоги законодавства щодо застосування підходу, який був би найбільш сприятливим для заявника-платника податку, коли в його справі національне законодавство допускало неоднозначне трактування.

Суд зазначає, що акти, які затверджують критерії ризиковості здійснення операцій мають на меті встановити норми права, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян, а відтак підлягають обов`язковій реєстрації у порядку, визначеному діючим законодавством. Листи міністерств, інших органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами, не є джерелом права відповідно до статті 7 Кодексу адміністративного судочинства України.

Отже, зупинення реєстрації податкових накладних на підставі критеріїв ризиковості порушує принцип правової визначеності та передбачуваності, а відтак, є неправомірним.

Аналогічні правові висновки Верховного Суду викладено у постановах від 02.04.2019 у справі № 822/1878/18, від 21.05.2019 у справі № 815/2791/18, від 09.07.2019 у справі №140/2093/18, 30.07.2019 у справі №320/6312/18, 20.11.2019 у справі №560/279/19.

Частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З огляду на те, що відповідачем, як суб`єктом владних повноважень, не доведено правомірності вчинених ним дій, суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Розподіл судових витрат здійснюється відповідно до ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України.

Згідно ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст. 8, 9, 10, 19, 72-77, 90, 139, 241-246, 250, 255, 257, 258, 262, 278 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ "НОВАТЕК-УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 42234439, майдан Небесної Сотні, буд. 4, м. Харків, 61001) до Головного управління Державної податкової служби у Харківській області (код ЄДРПОУ 43143704, вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61057) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити в повному обсязі.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Харківській області №19173 від 08.06.2021 року про відповідність платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "НОВАТЕК- УКРАЇНА" (61046, Харківська обл., м. Харків, майдан Небесної Сотні, буд. 4, код ЄДРПОУ: 42234439) критеріям ризиковості платника податку, на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Зобов`язати Головне управління ДПС у Харківській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "НОВАТЕК- УКРАЇНА" (61046, Харківська обл., м. Харків, майдан Небесної Сотні, буд. 4, код ЄДРПОУ: 42234439) із переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Стягнути за рахунок бюджетних відшкодувань з Головного управління Державної податкової служби у Харківській області (код ЄДРПОУ 43143704, вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61057) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ "НОВАТЕК-УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 42234439, майдан Небесної Сотні, буд. 4, м. Харків, 61001) суму судового збору у розмірі 2270,00 грн. (дві тисячі двісті сімдесят гривень).

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення складено 23 вересня 2021 року.

Суддя Н.А. Полях

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.09.2021
Оприлюднено27.09.2021
Номер документу99829372
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/12030/21

Ухвала від 02.10.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 09.11.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Постанова від 24.01.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 02.12.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 02.12.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 22.11.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 22.10.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Рішення від 23.09.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Полях Н.А.

Ухвала від 29.07.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Полях Н.А.

Ухвала від 12.07.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Полях Н.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні