Постанова
від 17.06.2010 по справі 2а-3184/10/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД

79018, м. Львів, вул. Чоловсь кого, 2

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Львів

17 червня 2010 р. р. № 2а-3184/10/1370

09 год. 50 хв.

Львівський окру жний адміністративний суд у складі головуючого-суд ді Москаля Р.М., за участю секр етаря судового засідання Ший ки Н.П., представника позивача Рущак О.О., розглянув у в ідкритому судовому засіданн і адміністративну справу за позовом

Державна інспекція з конт ролю за цінами у Львівській о бласті

до ДКП "Центральна міська апт ека №189"

про про стягнення заборгован остів сумі 154,50 грн. ,

Державна інспекція з ко нтролю за цінами у Львівські й області звернулась до Льві вського окружного адміністр ативного суду з адміністрати вним позовом до державного к омунального підприємства «Ц ентральна міська аптека № 189»п ро стягнення з відповідача е кономічних санкцій за отрима ння необґрунтованої виручки в сумі 154,50 грн. В судовому засід анні представник позивача по зов підтримала та просила за довольнити його повністю з н аступних мотивів. За наслідк ами перевірки відповідача вс тановлено що в період з 11.02.2009 ро ку по 14.04.2009 року підприємство ре алізовувало лікарські засоб и та вироби медичного призна чення зазначені у переліку в ітчизняних та імпортних ліка рських засобів та виробів ме дичного призначення, ціни на які підлягають державному р егулюванню з торгівельною на дбавкою від 17% до 32%, що перевищу є 15% , передбачених постановою КМУ від 17.10.2008 року № 955. Результат и перевірки відображено в ак ті від 13.01.2010 року № 826, на його підс таві прийнято рішення № 17 від 19.01.2010 року про застосування до Д КП «Центральна міська аптека № 189»економічних санкцій в су мі 154,50 грн. Оскільки у встановл ені законом строки ці кошти д о бюджету так і не надійшли, по зивач звернувся до суду про ї х стягнення з відповідача.

Представник відповідача в судове засідання не з' явив ся. Про час та дату судового ро згляду справи, призначеного на 13.05.2010 року та 17.06.2010 року повідо млявся належним чином. Але об идва поштові конверти з судо вими викликами та документам и, відправлені за зареєстров аним місцезнаходженням відп овідача (згідно з витягом з оф іційного веб-сайту ДП «Інфор маційно-ресурсний центр» так им є: Львівська область. м. Чер воноград, вул. Шептицького, 12) п овернулись до суду з відмітк ою органу зв' язку «не діюче ». За таких обставин немає доц ільності втретє відкладати с удове засідання. Представник позивача наполягає на розгл яді справи про суті, оскільки суд вжив всіх належних заход ів для повідомлення відповід ача. Враховуючи наведені обс тавини та сплив встановленог о КАС двомісячного строку ро згляду справи суд на підстав і ст.ст. 71, 128 КАС України ухвалив розглянути справу на підста ві наявних у ній доказів.

В судовому засіданні суд на підставі ч. 3 ст. 160 КАС України о голосив вступну та резолютив ну частини постанови. Повний текст постанови виготовлено 21 червня 2010 року.

Розглянув матеріали адмін істративної справи, заслухав пояснення представника пози вача, повно, всебічно та об' є ктивно дослідив наявні у спр аві докази, оцінив їх в сукупн ості, суд вважає, що позов слід задовольнити повністю з огл яду на наступне.

Відповідно до вимог ст. 13, 14 За кону України «Про ціни та цін оутворення», державний контр оль за цінами здійснюється п ри встановленні і застосуван ні державних фіксованих та р егульованих цін і тарифів. Пр и цьому контролюється правом ірність їх застосування та д одержання вимог законодавст ва про захист економічної ко нкуренції. Вся необґрунтован о одержана підприємством, ор ганізацією сума виручки в ре зультаті порушення державно ї дисципліни цін та діючого п орядку визначення вартості б удівництва, що здійснюється із залученням коштів Державн ого бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим, місцевих бюджетів, а також ко штів державних підприємств, установ та організацій підля гає вилученню в доход відпов ідного бюджету залежно від п ідпорядкованості підприємс тва, організації. Крім того, в позабюджетні фонди місцевих Рад стягується штраф у двокр атному розмірі необґрунтова но одержаної суми виручки.

Відповідно до вимог п. 1.4 Інст рукції про порядок застосува ння економічних та фінансови х санкцій органами державног о контролю за цінами, затверд женої спільним наказом Мінек ономіки та з питань європейс ької інтеграції та Міністерс тва фінансів України від 03.ё2.200 1. р. № 298/519, підставою для застосу вання економічних санкцій за порушення державної дисципл іни цін є одержання суб'єктам и господарювання необґрунто ваної виручки в результаті п орушення ними чинного в пері оді, що перевіряється, порядк у встановлення та застосуван ня цін і тарифів, які регулюют ься уповноваженими органами відповідно до вимог законод авства. Таким порушенням є, зо крема, включення у вартість п ослуг, ціни (тарифи) на які рег улюються, фактично не викона них послуг.

Відповідно до п. 3.1. Інструкці ї, Державна інспекція з контр олю за цінами та державні інс пекції з контролю за цінами в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Сев астополі приймають рішення п ро вилучення сум економічних та фінансових (штрафних) санк цій у порядку, передбаченому законодавством. Підставою д ля прийняття рішення про вил учення сум економічних та фі нансових (штрафних) санкцій є акти перевірок, які складают ься посадовими особами орган ів державного контролю за ці нами.

Відповідно до вимог ст. 13 Зак ону України «Про ціни та ціно утворення»та постанови Кабі нету Міністрів України «Пита ння Державної інспекції з ко нтролю за цінами», з 30 грудня 200 9 року по 13 січня 2010 року державн а інспекція з контролю за цін ами у Львівській області про вела планову перевірку ДКП « Центральна міська аптека № 189» на предмет дотримання порядк у формування та застосування цін суб' єктом господарюван ня, що здійснює діяльність з о птової та роздрібної торгів лі лікарськими засобами та в иробами медичного призначен ня відповідно до вимог поста нови КМУ від 17.10.2008 р. № 955 та від 25.03.201 0 р. № 333. Внаслідок перевірки вс тановлено, що в період з 11.02.2009 ро ку по 14.04.2009 року підприємство ре алізовувало лікарські засоб и та вироби медичного призна чення зазначені у переліку в ітчизняних та імпортних ліка рських засобів та виробів ме дичного призначення, ціни на які підлягають державному р егулюванню з торгівельною на дбавкою від 17 % до 32 %, що перевищу є 15% , передбачено у постанові К МУ від 17.10.2008 року № 955. Результати перевірки відображено в акт і від 13.01.2010 року № 000826. На його підс таві прийнято рішення № 17 від 19.01.2010 року про застосування до Д КП «Центральна міська аптека № 189»економічних санкцій в су мі 154,50 грн., з яких 51,50 грн. - сума п орушення, 103 грн. - штраф у двок ратному розмірі. Копію згада ного рішення з вказівкою тер міну його виконання відповід ач отримав 21.01.2010 року, про що сві дчить повідомлення про вруче ння поштового відправлення. Оскільки станом на день розг ляду справи судом відповідач не сплатив за належністю вка заних економічних санкцій в сумі 154,50 грн., орган державного контролю обґрунтовано зверн увся до суду про їх примусове стягнення.

З огляду на викладене позов ні вимоги державної інспекці ї з контролю за цінами у Львів ській області є обґрунтовани ми та підтвердженими долучен ими до матеріалів справи док азами.

Судові витрати відповідно до вимог ч. 2, 4 ст. 94 КАС України з відповідача не належить стя гувати.

Керуючись ст.ст. 17-19, 94, 160-163 КАС Ук раїни, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повн істю.

Стягнути з державного кому нального підприємства «Цент ральна міська аптека №189»(Льві вська область, м. Червоноград , вул. Шептицького, 12; ідентифік аційний код 05485315) в дохід бюджет у економічні санкції в сумі 154 (сто п' ятдесят чотири) грн. 50 к оп.

Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністративн ого судочинства України наби рає законної сили після закі нчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, в становленого цим Кодексом, я кщо таку заяву не було подано .

Постанову суду може бути оскаржено до суду апеляційн ої інстанції шляхом подання заяви про апеляційне оскарже ння постанови суду та апеляц ійної скарги. Заява про апеля ційне оскарження постанови с уду першої інстанції подаєть ся протягом десяти днів з дня складення постанови в повно му обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом двадцяти днів післ я подання заяви про апеляцій не оскарження. Якщо постанов у було проголошено у відсутн ості особи, яка бере участь у с праві, то строк подання заяви про апеляційне оскарження о бчислюється з дня отримання нею копії постанови. Заява пр о апеляційне оскарження та а пеляційна скарга подаються Л ьвівському апеляційному адм іністративному суду через Ль вівський окружний адміністр ативний суд.

Суддя Москаль Р.М.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.06.2010
Оприлюднено26.07.2010
Номер документу9983872
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3184/10/1370

Постанова від 17.06.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Москаль Ростислав Миколайович

Ухвала від 14.04.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Москаль Ростислав Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні