Рішення
від 22.09.2021 по справі 320/1112/21
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 вересня 2021 року 320/1112/21

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Балаклицького А.І., розглянувши у м. Києві в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Приватного підприємства інженерно-будівельний центр "Споруда" до Центру надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Бучанської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні позивача - Ірпінська міська рада Київської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на стороні відповідача - Міністерство юстиції України, Головне управління Держгеокадастру у Київській області про зобов`язання вчинити певні дії,

в с т а н о в и в:

Приватне підприємство інженерно-будівельний центр "Споруда" звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом Центру надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Бучанської міської ради, в якому просить суд:

- зобов`язати Центр надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Бучанської міської ради прийняти від Приватного підприємства інженерно-будівельний центр "Споруда" заяву (із додатками) із державної реєстрації речових прав відмінних від права власності державним реєстратором щодо державної реєстрації у ЄДР речових прав на нерухоме майно із внесення змін до договору оренди землі №04083000044 від 04.06.2008 між орендодавцем - Ірпінською міською радою та орендарем - ПП ІБЦ "Споруда", а саме про поновлення строку дії до 04.06.2033, що на виконання рішення №6796-82-VII 82 сесії 7 скликання від 25.06.2020 Ірпінської міської ради Київської області "Про внесення змін до договору оренди землі №04083000044 від 04.06.2008" та провести цю державну реєстрацію.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 09.10.2020 він звернувся до ЦНАП виконавчого комітету Бучанської міської ради з питання державної реєстрації речових прав відмінних від права власності державним реєстратором з приводу державної реєстрації у ЄДР речових прав на нерухоме майно щодо внесення змін до договору оренди землі №04083000044 від 04.06.2008, маючи при собі усі необхідні документи.

Однак, у прийнятті заяви щодо вказаної державної реєстрації у ЄДР речових прав на нерухоме майно ЦНАП виконавчого комітету Бучанської міської ради позивачу відмовив на підставі відсутності відомостей про земельну ділянку з кадастровим номером 3210900000:01:174:0108 у Державному земельному кадастрі. Позивач вважає такі дії незаконними та такими, що суперечать нормам діючого законодавства.

Позивач не погоджуючись з відмовою відповідача, в обґрунтування позовних вимог подав до суду разом із позовною заявою також копії судових рішень, що набрали законної сили, які, як вважає позивач, містять встановлені обставини, які мають значення для правильного розгляду та вирішення судом справи, та письмове пояснення від 17.05.2021.

Зокрема, позивач звернув увагу на те, що постановою Верховного Суду від 31.03.2021 у справі №911/2999/19, встановлено, що постановою Київського окружного адміністративного суду від 11.08.2017 у справі №810/272/17 частково задоволено позов ПП "Споруда", визнано протиправними дії Управління Держгеокадастру у м. Ірпені Київської області, що полягають у неналежному розгляді заяви ПП "Споруда" щодо отримання інформації та копій документів на земельну ділянку площею 3 га у м. Ірпінь по вул. Княгині Ольги, 1, кадастровий номер 3210900000:01:174:0108 та щодо не внесення відомостей про вказану земельну ділянку до Державного земельного кадастру; зобов`язано Управління Держгеокадастру у м. Ірпені Київської області повторно розглянути заяву ПП "Споруда" від 26.10.2016.

Судами попередніх інстанцій встановлено, що право оренди земельної ділянки комунальної власності з кадастровим номером 3210900000:01:174:0108 набуто позивачем у 2008 році, проте відомості про цю земельну ділянку були відсутні у Державному земельному кадастрі на момент здійснення її державної реєстрації.

Крім того, обставини щодо наявності відомостей про земельну ділянку з кадастровим номером 3210900000:01:174:0108 у Поземельній книзі та її внесення до Державного реєстру земель встановлені постановою Київського окружного адміністративного суду від 11.08.2017 у справі № 810/272/17 за позовом ПП "Споруда" до Управління Держгеокадастру у м. Ірпені Київської області.

Та обставина, що інформація про належним чином оформлену земельну ділянку не була автоматично перенесена з Державного реєстру земель до Державного земельного кадастру не свідчить про те, що така земельна ділянка не є сформованою як об`єкт цивільних прав, на чому помилково наполягає відповідач.

Отже, як вважає позивач, до заяви про державну реєстрацію ним подано первинні документи, якими підтверджено набуття та оформлення у встановленому порядку речових прав на земельну ділянку, а тому у державного реєстратора були відсутні підстави для запиту інформації, необхідної для державної реєстрації, в порядку пункту 3 частини 3 статті 10 Закону, оскільки така інформація підтверджена наданими заявником документами.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 09.03.2021 відкрито провадження у справі та постановлено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача, - Ірпінську міську раду Київської області.

Залучено до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача, - Міністерство юстиції України та Головне управління Держгеокадастру у Київській області.

Витребувано докази по справі від відповідача.

Відповідач вимоги ухвали суду від 09.03.2021 не виконав, витребуваних судом доказів по справі не надав.

Також, відповідач, своїм правом, передбаченим статтею 162 Кодексу адміністративного судочинства України, не скористався, відзив на адміністративний позов до суду не надав.

Треті особи будь-яких пояснень щодо позову до суду не надали.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 29.04.2021 зупинено провадження у справі до завершення обмежувальних протиепідемічних заходів.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 22.09.2021 поновлено провадження у справі та вирішено продовжити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Статтею 258 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Відповідно до частини 2 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання. Якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п`ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі.

З огляду на завершення 30-ти денного терміну для подання заяв по суті справи, суд вважає за можливим розглянути та вирішити справу по суті у порядку письмового провадження за наявними у ній матеріалами та доказами.

Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з таких підстав.

Як вбачається з матеріалів справи, 09.10.2020 позивач в особі директора Приватного підприємства інженерно-будівельний центр "Споруда" Бурчака О.В. звернувся до ЦНАП виконавчого комітету Бучанської міської ради із заявою з питання державної реєстрації речових прав відмінних від права власності державним реєстратором з приводу державної реєстрації у ЄДР речових прав на нерухоме майно щодо внесення змін до договору оренди землі №04083000044 від 04.06.2008, до якої додав наступні документи, а саме:

- завірену Ірпінською міською радою копію рішення №6796-82-VII 82 сесії 7 скликання від 25.06.2020 Ірпінської міської ради Київської області "Про внесення змін до договору оренди землі №04083000044 від 04.06.2008";

- оригінал угоди про внесення змін до договору оренди земельної ділянки №040834000044 від 04.06.2008, підписаної Сторонами на виконання вказаного рішення;

- оригінали документів, що засвідчують повноваження вказаного керівника представляти позивача ПП ІБЦ "Споруда", зокрема, рішення від 18.05.2016 власника ПП ІБЦ "Споруда", наказ №09-06/1/2016 від 09.06.2016 ПП ІБЦ "Споруда" про призначення директора ПП ІБЦ "Споруда" ОСОБА_1 , паспорт ОСОБА_1 , довідку №6675 про реєстрацію місця проживання особи, видану виконавчим комітетом Ірпінської міської ради 15.11.2019 №6675 ОСОБА_1 .

Проте, 09 жовтня 2020 адміністратором ЦНАП виконавчого комітету Бучанської міської ради Козленко О.Т., попри фактичне прийняття та сканування вказаних документів від позивача, прийняття від нього квитанції про сплату адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав відмінних від права власності у розмірі 110,00 грн., відмовлено позивачу у формуванні та прийнятті зазначеної заяви.

Як зазначає позивач, в обґрунтування своєї відмови адміністратор ЦНАП виконавчого комітету Бучанської міської ради Козленко О.Т., пославшись на п. 8 розділу "Загальний порядок проведення державної реєстрації прав" Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 №1127, зазначила, що заяву від позивача прийняти не може, оскільки відомості про земельну ділянку з кадастровим номером 3210900000:01:174:0108 у Державному земельному кадастрі відсутні.

Не погоджуючись із вказаною відмовою відповідача, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає наступне.

Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Спеціальним нормативно-правовим актом, що визначає умови, підстави та процедуру проведення відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, об`єкти незавершеного будівництва та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав), перелік документів, необхідних для її проведення, права та обов`язки суб`єктів у сфері державної реєстрації прав, а також умови, підстави та процедуру взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, є Порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 №1127.

Статтею 4 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" визначено, що державній реєстрації прав підлягають речові права на нерухоме майно, зокрема, похідні від права власності як-то право постійного користування та право оренди (суборенди) земельної ділянки.

Надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг передбачене та регулюється Законом України "Про адміністративні послуги" (далі - Закон).

Відповідно до частини 1 статті 1 цього Закону, адміністративна послуга - результат здійснення владних повноважень суб`єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов`язків такої особи відповідно до закону.

Пунктами 1 - 4 частини 4 статті 13 Закону України "Про адміністративні послуги" передбачено основні завдання адміністратора як посадової особи органу, який прийняв рішення про утворення центру надання адміністративних послуг, яка надає адміністративні послуги або організовує їх надання шляхом взаємодії з суб`єктами надання адміністративних послуг, зокрема: надання суб`єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг; прийняття від суб`єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб`єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання; видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв`язку суб`єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб`єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб`єктами надання адміністративних послуг; організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб`єктами надання адміністративних послуг.

Згідно з інформаційною карткою адміністративної послуги "Державна реєстрація іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно", що затверджується відповідно до статті 8 Закону України "Про адміністративні послуги" відповідним центральним органом виконавчої влади, іншим державним органом, до переліку документів необхідних для її надання, входить подання заяви про державну реєстрацію іншого речового права, відмінного від права власності. Дана заява формується за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав працівником центру надання адміністративних послуг.

Отже, відповідачем всупереч пунктам 2 та 3 частини 4 статті 13 Закону України "Про адміністративні послуги" не сформовано заяву, відповідно не прийнято її від суб`єкта звернення - ПП ІБЦ "Споруда", як і документи, необхідні для надання останньому адміністративної послуги з державної реєстрації іншого речового права, відмінного від права власності, не здійснено їх реєстрацію та не подано документи (їх копії) відповідним суб`єкту надання адміністративних послуг, державному реєстратору прав на нерухоме майно, що не пізніше наступного робочого дня після їх отримання; не видано суб`єкту звернення - ПП ІБЦ "Споруда" результат надання адміністративної послуги.

Законодавством визначено чітку процедуру, що безпосередньо регулює зазначені спірні відносини.

Адміністратор ЦНАП виконавчого комітету Бучанської міської ради Козленко О.Т. має обов`язок прийняти від суб`єкта звернення документи, необхідні для надання даної адміністративної послуги, здійснення їх реєстрації, та подання вказаних документів суб`єкту державної реєстрації прав, державному реєстратору прав на нерухоме майно, для прийняття відповідного рішення.

Таким чином, відмовляючи у вказаний вище спосіб позивачу, ЦНАП виконавчого комітету Бучанської міської ради допустив бездіяльність, адже діяв поза межами чинного законодавства, оскільки вирішення заяви позивача до суб`єкта державної реєстрації прав, державного реєстратора прав на нерухоме майно, визначених Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", яку має сформувати і прийняти адміністратор ЦНАП виконавчого комітету Бучанської міської ради, є компетенцією саме суб`єкта державної реєстрації прав, державного реєстратора прав на нерухоме майно, якому ЦНАП виконавчого комітету Бучанської міської ради мав передати документи для прийняття відповідного рішення.

Для державної реєстрації іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно подаються:

- заява про державну реєстрацію іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно.

Під час формування та реєстрації заяви встановлюється особа заявника.

Встановлення особи здійснюється за паспортом громадянина України або за іншим документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, передбаченим Законом України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус".

Особа іноземця та особа без громадянства встановлюються за паспортним документом іноземця.

У разі подання заяви уповноваженою на те особою державний реєстратор, уповноважена особа перевіряє обсяг повноважень такої особи на підставі документа, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи.

Обсяг повноважень особи, уповноваженої діяти від імені юридичної особи, перевіряється на підставі відомостей, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, за допомогою порталу електронних сервісів);

- документ, що підтверджує сплату адміністративного збору або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору за державну реєстрацію прав (для осіб, визначених статтею 34 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень");

- документи, необхідні для відповідної реєстрації, передбачені статтею 27 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 №1127 "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (зі змінами).

У випадках, передбачених Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", Порядком державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 №1127, додатково подаються інші документи.

Документи для отримання даної адміністративної послуги, подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою, у паперовій формі. В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів у разі державної реєстрації речових прав, похідних від права власності (крім іпотеки), - за заявою власника, іншого правонабувача, сторони правочину, у яких виникло речове право.

Адміністративна послуга надається платно, крім випадків, визначених статтею 34 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

Державна реєстрація іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно проводиться у строк, що не перевищує п`яти робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Результатом надання адміністративної послуги є внесення суб`єктом державної реєстрації прав, державним реєстратором прав на нерухоме майно,відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та отримання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про проведену державну реєстрацію прав в паперовій (за бажанням заявника) чи електронній формі, або рішення про відмову у державній реєстрації іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно.

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації оприлюднюються на веб-порталі Мін`юсту для доступу до неї заявника з метою її перегляду.

Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за бажанням заявника може бути отриманий у паперовій формі.

Рішення про відмову у проведенні державної реєстрації іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно за бажанням заявника може бути отримане у паперовій формі.

Відповідно до частини 2 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

З огляду на протиправну бездіяльність ЦНАП виконавчого комітету Бучанської міської ради щодо відмови у прийнятті від позивача заяви із її формуванням та документів та подальшій їх передачі суб`єкту державної реєстрації прав, державному реєстратору прав на нерухоме майно, та те, що до компетенції його адміністраторів не входить прийняття рішень, зокрема, про державну реєстрацію іншого речового права на нерухоме майно, суд вбачає підстави для виходу за межі позовних вимог та вважає за необхідне зобов`язати ЦНАП виконавчого комітету Бучанської міської ради сформувати відповідно до пункту 8 розділу "Загальний порядок проведення державної реєстрації прав" Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 №1127, за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав заяву, та прийняти від суб`єкта звернення - ПП ІБЦ "Споруда" дану заяву та документи, необхідні для надання йому адміністративної послуги з державної реєстрації іншого речового права, відмінного від права власності, а саме щодо державної реєстрації у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно із внесення змін до договору оренди землі №04083000044 від 04.06.2008, здійснити їх реєстрацію, подати документи (їх копії) відповідному суб`єкту надання адміністративних послуг, державному реєстратору прав на нерухоме майно, здійснити державну реєстрацію, оскільки комплектність, зміст та форма поданих позивачем документів відповідають вимогам законодавства у сфері державної реєстрації прав, і видати суб`єкту звернення - ПП ІБЦ "Споруда" результат надання даної адміністративної послуги.

Суд звертає увагу, що оскільки як встановлено судами неодноразово, позивачем підтверджено набуття та оформлення у встановленому порядку речових прав на земельну ділянку з кадастровим номером 3210900000:01:174:0108, а відповідачу для вказаної державної реєстрації подано первинні документи, якими підтверджено набуття та оформлення у встановленому порядку іншого речового права, відмінного від права власності, у державного реєстратора відсутні підстави для запиту інформації, необхідної для державної реєстрації, в порядку пункту 3 частини 3 статті 10 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", оскільки така інформація підтверджується наданими заявником документами, а саме, завіреною у встановленому порядку копією рішення №6796-82-VII 82 сесії 7 скликання від 25.06.2020 Ірпінської міської ради Київської області "Про внесення змін до договору оренди землі №04083000044 від 04.06.2008" та оригіналом угоди про внесення змін до договору оренди земельної ділянки № 040834000044 від 04.06.2008, підписаної Ірпінською міською радою Київської області та позивачем на виконання вказаного рішення.

Відповідно до статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і доведенні перед судом їх переконливості.

У силу положень статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Під час розгляду справи відповідач не надав до суду жодних належних і достовірних доказів, які спростовували б твердження позивача.

З огляду на зазначене, беручи до уваги докази, наявні у матеріалах справи у їх сукупності, виходячи з системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем під час звернення до суду був сплачений судовий збір у розмірі 2270,00 грн., що підтверджується платіжним дорученням від 29.01.2021 №8.

Таким чином, судові витрати щодо сплати судового збору підлягають присудженню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень - Центру надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Бучанської міської ради.

Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 139, 143, 242 - 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

Адміністративний позов задовольнити.

Зобов`язати Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Бучанської міської ради прийняти від Приватного підприємства інженерно-будівельний центр "Споруда" заяву про державну реєстрацію речового права відмінного від права власності державним реєстратором у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно щодо внесення змін до договору оренди землі №04083000044 від 04.06.2008 разом із доданими документами та провести цю державну реєстрацію.

Стягнути на користь Приватного підприємства інженерно-будівельний центр "Споруда" (код ЄДРПОУ 14288795) за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень - Центру надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Бучанської міської ради (код ЄДРПОУ 04360586) судовий збір у розмірі 2270 (дві тисячі двісті сімдесят) грн. 00 коп.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Суддя Балаклицький А. І.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.09.2021
Оприлюднено26.09.2021
Номер документу99850363
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/1112/21

Постанова від 29.11.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Ухвала від 29.11.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Ухвала від 16.11.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Ухвала від 16.11.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Ухвала від 01.11.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Рішення від 22.09.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Балаклицький А. І.

Ухвала від 09.03.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Балаклицький А. І.

Ухвала від 05.02.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Балаклицький А. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні