Справа № 420/10448/21
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 вересня 2021 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Стефанова С.О., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом приватного підприємства НАЛІМ до Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - Одеської обласної державної адміністрації, за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 про визнання протиправним та скасування рішення №403 від 23 квітня 2021 року та зобов`язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
До Одеського окружного адміністративного суду 18 червня 2021 року надійшов адміністративний позов приватного підприємства НАЛІМ до Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - Одеської обласної державної адміністрації, за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , в якому позивач просить визнати протиправним та скасувати рішення Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області X сесії VIII скликання від 23 квітня 2021 року №403 Про надання дозволу громадянам на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в довгострокову оренду строком на 49 (сорок дев`ять) років .
Позиція позивача обґрунтовується наступним
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що відповідачем було ухвалено рішення всупереч вимогам діючого законодавства у відношенні земельної ділянки, яка розташована поза межами населеного пункту та перебуває у державній формі власності.
Крім того, позивач зазначає, що згідно ст.24 Закон України Про регулювання містобудівної діяльності , забороняється передавати земельні ділянки за відсутності плану зонування або детального плану території.
Таким чином, на переконання позивача, з урахуванням наведеного та враховуючи приписи ст.ст.12, 17, 122, 123 Земельного кодексу України у відповідача були правові підстави для ухвалення мотивованого рішення про відмову у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на користь третіх осіб.
Отже, позивач вважає, що оскаржуване рішення відповідача не відповідає вимогам чинного законодавства та визначеній законом компетенції органу, який видав цей акт, що є правовою підставою для його скасування в судовому порядку.
Позиція Одеської обласної державної адміністрації обґрунтовується наступним
Третя особа погоджується з заявленими позовними вимогами, вважає їх обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню та зазначає, що спірна земельна ділянка є земельною ділянкою державної власності, а повноваження щодо розпорядження цією земельною ділянкою наявні лише у Одеської обласної державної адміністрації.
При цьому, третя особа звертає увагу, що спірна земельна ділянка перейшла до комунальної власності лише 27.05.2021 року і, відповідно, цієї ж дати набула повноважень щодо її розпорядження Вилківська міська рада Ізмаїльського району Одеської області.
Отже, на переконання третьої особи, відповідач не мав законних підстав та повноважень видавати рішення від 23.04.2021 року №403 Про надання дозволу громадянам на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в довгострокову оренду строком на 49 (сорок дев`ять років) .
Процесуальні дії та клопотання учасників процесу
Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 22 червня 2021 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження по справі. Розгляд справи вирішено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами в порядку ст.262 КАС України.
Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 16 липня 2021 року, клопотання Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області про розгляд справи в порядку загального позовного провадження - повернуто заявнику без розгляду.
18 серпня 2021 року від Одеської обласної державної адміністрації надійшли письмово-викладені пояснення (вхід. №45254/21).
10 вересня 2021 року від позивача надійшло клопотання про доручення до матеріалів справи додаткових доказів (вхід. №50043/21).
Вилківська міська рада Ізмаїльського району Одеської області відзив на позовну заяву, будь-яких пояснень, заяв чи клопотань до суду не надіслала.
Треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача будь-яких пояснень, заяв чи клопотань до суду не надіслали. Копії ухвал про відкриття провадження по справі, позови з додатками та судові повістки були направлені в порядку ст.ст.124-128 КАС України.
У відповідності до частини 4 статті 159 Кодексу адміністративного судочинства України, подання заяв по суті справи є правом учасників справи.
У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Станом на 23 вересня 2021 року, будь-яких інших заяв по суті справи з боку сторін та третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача на адресу суду не надходило.
Вивчивши матеріали справи, а також дослідивши обставини, якими обґрунтовувалася позиція позивача та позиція третьої особи на стороні позивача, перевіривши їх доказами суд встановив наступні факти та обставини.
Обставини справи встановлені судом
Приватне підприємство НАЛІМ звернулось до Одеської обласної державної адміністрації з клопотанням про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду орієнтовною площею 3,6 га. державної власності, що не надана у власність або користування, для будівництва та експлуатації гідротехнічних, гідрометричних та лінійних споруд для розміщення протизсувних споруд за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, за межами населеного пункту (а.с.9-11).
23.04.2021 року Вилківською міською радою Ізмаїльського району Одеської області X сесії VIII скликання було ухвалено рішення №403 Про надання дозволу громадянам на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в довгострокову оренду строком на 49 (сорок дев`ять) років (а.с.15).
Вказаним рішенням Вилківська міська рада вирішила:
1. Надати громадянину ОСОБА_1 дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в довгострокову оренду строком на 49 (сорок дев`ять) років за адресою: АДРЕСА_1 площею 0,4500 га. - для сінокосіння.
2. Надати громадянину ОСОБА_2 дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в довгострокову оренду строком на 49 (сорок дев`ять) років за адресою: АДРЕСА_1 площею 0,7000 га. - для сінокосіння.
3. Надати громадянину ОСОБА_3 дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в довгострокову оренду строком на 49 (сорок дев`ять) років за адресою: АДРЕСА_1 площею 0,5500 га. - для сінокосіння.
4. Надати громадянці ОСОБА_4 дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в довгострокову оренду строком на 49 (сорок дев`ять) років за адресою: АДРЕСА_1 площею 0,3000 га. - для сінокосіння.
5. Надати громадянину ОСОБА_5 дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в довгострокову оренду строком на 49 (сорок дев`ять) років за адресою: АДРЕСА_1 площею 0,7000 га. - для сінокосіння.
6. Надати громадянину ОСОБА_6 дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в довгострокову оренду строком на 49 (сорок дев`ять) років за адресою: АДРЕСА_1 площею 0,1500 га. - для сінокосіння .
Відповідно до розпорядження Ізмаїльської районної державної адміністрації Одеської області від 11.05.2021 року №86/А-2021 було розглянуто питання та надано дозвіл позивачу на розробку детального плану території земельної ділянки орієнтованої площі 4,3 га. розташованої на території Ізмаїльського району Одеської області (за межами населеного пункту) та обмеженої земельною ділянкою кадастровий номер 5122310300:01:001:0004, межею м. Вилкове та акваторією р. Дунай, під розміщення об`єктів інженерного захисту територій та лінійних споруд.
Розпорядженням Одеської обласної державної адміністрації від 12.05.2021 року №477/од-2021 позивачу було надано дозвіл на розроблення проєкта землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду орієнтовною площею 3,6 га. державної власності, що не надані у власність або користування, для будівництва та експлуатації гідротехнічних, гідрометричних та лінійних споруд (для будівництва, обслуговування, ремонту об`єктів інженерної та транспортної інфраструктури й експлуатації гідротехнічних, гідрометричних та лінійних споруд), розташованої за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район (за межами населеного пункту) (а.с.12).
Не погоджуючись з оскаржуваним рішенням, вважаючи його протиправним та таким, що підлягає скасуванню, позивач звернувся з відповідним адміністративним позовом до суду.
Релевантні джерела права та висновки суду
Відповідно до статті 14 Конституції України та статті 373 Цивільного кодексу України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізовується громадянами, юридичними особами та державою відповідно до закону.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно зі статтею 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , сільська, селищна, міська рада питання регулювання земельних відносин повинна вирішувати виключно на пленарних засіданнях і відповідно до закону.
У відповідності зі статтею 5 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймаються на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом.
Отже, чинним законодавством передбачено, що способом волевиявлення ради, яка здійснює право власності від імені відповідної територіальної громади щодо регулювання земельних відносин, є прийняття рішення сесії.
Повноваження сільської, селищної, міської ради у галузі земельних відносин передбачені, зокрема, статтями 12, 122 Земельного кодексу України.
Згідно пункту д частини 4 статті 84 Земельного кодексу України від 25.10.2001 року №2768-ІІІ (тут і далі в редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин, далі - Земельний кодекс України), до земель державної власності належать землі водного фонду.
Також, згідно пункту а частини 1 статті 17 Земельного кодексу України, до повноважень місцевих державних адміністрацій у галузі земельних відносин належить розпорядження землями державної власності в межах, визначених цим Кодексом.
Згідно частини 1 статті 122 Земельного кодексу України, сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.
Відповідно до частини 5 статті 122 Земельного кодексу України, обласні державні адміністрації на їхній території передають земельні ділянки із земель державної власності, крім випадків, визначених частинами третьою, четвертою і восьмою цієї статті, у власність або у користування у межах міст обласного значення та за межами населених пунктів, а також земельні ділянки, що не входять до складу певного району, або у випадках, коли районна державна адміністрація не утворена, для всіх потреб.
Відповідно до частини першої статті 123 Земельного кодексу України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.
Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі надання земельної ділянки із зміною її цільового
Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу.
Частиною другою статті 123 Земельного кодексу України передбачено, що особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.
Згідно з частиною третьої статті 123 Земельного кодексу України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.
Як було встановлено судом та вбачається з матеріалів справи, розпорядженням Одеської обласної державної адміністрації від 12.05.2021 року №477/од-2021 позивачу було надано дозвіл на розроблення проєкта землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду орієнтовною площею 3,6 га. державної власності, що не надані у власність або користування, для будівництва та експлуатації гідротехнічних, гідрометричних та лінійних споруд (для будівництва, обслуговування, ремонту об`єктів інженерної та транспортної інфраструктури й експлуатації гідротехнічних, гідрометричних та лінійних споруд), розташованої за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район (за межами населеного пункту) (а.с.12).
Таким чином, спірна земельна ділянка є земельною ділянкою державної власності, а повноваження щодо розпорядження цією земельною ділянкою наявні лише у Одеської обласної державної адміністрації.
При цьому, Законом України від 28.04.2021 року №1423-ІХ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин , який набрав чинності 27.05.2021 року (далі - Закон №1423-ІХ), внесені зміни до Земельного кодексу, зокрема розділ X Перехідні положення доповнено пунктом 24, яким встановлено, що з дня набрання чинності цим пунктом землями комунальної власності територіальних громад вважаються всі землі державної власності, розташовані за межами населених пунктів у межах таких територіальних громад, крім земель: а) що використовуються органами державної влади, державними підприємствами, установами, організаціями на праві постійного користування (у тому числі земельних ділянок, що перебувають у постійному користуванні державних лісогосподарських підприємств, та земель водного фонду, що перебувають у постійному користуванні державних водогосподарських підприємств, установ, організацій, Національної академії наук України, національних галузевих академій наук); б) оборони; в) природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення в межах об`єктів і територій природно-заповідного фонду загальнодержавного значення, лісогосподарського призначення; г) зони відчуження та зони безумовного (обов`язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи; г) під будівлями, спорудами, іншими об`єктами нерухомого майна державної власності; д) під об`єктами інженерної інфраструктури загальнодержавних та міжгосподарських меліоративних систем державної власності; е) визначених у наданих до набрання чинності цим пунктом дозволах на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, наданих органами виконавчої влади з метою передачі земельних ділянок у постійне користування державним установам природно-заповідного фонду, державним лісогосподарським та водогосподарським підприємствам, установам та організаціям, якщо рішення зазначених органів не прийняті.
Земельні ділянки, що вважаються комунальною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст відповідно до цього пункту і право державної власності на які зареєстроване у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, переходять у комунальну власність з моменту державної реєстрації права комунальної власності на такі земельні ділянки.
Інші земельні ділянки та землі, не сформовані у земельні ділянки, переходять у комунальну власність з дня набрання чинності цим пунктом.
З дня набрання чинності цим пунктом до державної реєстрації права комунальної власності на земельні ділянки державної власності, що передаються у комунальну власність територіальних громад, органи виконавчої влади, що здійснювали розпорядження такими земельними ділянками, не мають права здійснювати розпорядження ними.
З аналізу викладених норм вбачається, що спірна земельна ділянка перейшла до комунальної власності лише 27 травня 2021 року, та, відповідно, цієї ж дати набула повноважень щодо її розпорядження Вилківська міська рада Ізмаїльського району Одеської області.
Отже, суд погоджується з твердженням Одеської обласної державної адміністрації, що Вилківська міська рада Ізмаїльського району Одеської області не мала законних підстав та повноважень видавати рішення від 23.04.2021 року №403 Про надання дозволу громадянам на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в довгострокову оренду строком на 49 (сорок дев`ять років) .
Крім цього, суд зазначає, що відповідно до абзацу 6 пункту Розділу Х Перехідних положень Земельного кодексу України надані до дня набрання чинності цим пунктом рішеннями Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів виконавчої влади дозволи на розроблення документації із землеустрою щодо земельних ділянок державної власності, які відповідно до цього пункту переходять у комунальну власність, є чинними. Особи, які отримали такі дозволи, а також органи, що їх надали, зобов`язані повідомити про це протягом місяця відповідні сільські, селищні, міські ради з дня набрання чинності цим пунктом. Рішення про затвердження такої документації, що не була затверджена на день набрання чинності цим пунктом, приймають сільські, селищні, міські ради.
Таким чином, Вилківська міська ради Ізмаїльського району Одеської області стосовно спірної земельної ділянки має повноваження у даному випадку виключно щодо затвердження документації. Більш того, ці повноваження та порядок їх реалізації передбачають лише один вид правомірної поведінки відповідного органу - затвердити проект землеустрою або відмовити в затвердженні, якщо для цього є законні підстави.
Також, судом встановлено, що 27.07.2021 року на підставі наказу Головного управління Держгеокадастру в Одеській області №421-ДК Про здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності , проведено перевірку дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єктів - несформованих земельних ділянок державної форми власності площею 2,5 га. та 0,6 га., які розташовані на території Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (за межами м. Вилкове), а також несформованої земельної ділянки комунальної форми власності площею 0,5 га., яка розташована на території Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (в межах м. Вилкове).
В подальшому, 04.08.2021 року за результатами вищезазначеної перевірки старшим державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель на території Одеської області управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру в Одеській області Коробко Я.Г. було складено акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо земельної ділянки за №421 - ДК/370/АП/09/01-21.
Так, в Акті перевірки №421 - ДК/370/АП/09/01-21 від 04.08.2021 року, старшим державним інспектором зазначено, що Вилківською міською радою, порушуючи вимоги статті 122 Земельного кодексу України, в редакції 17.03.2021 року, який був чинний на момент прийняття рішення №403 від 23.04.2021 року, надані дозволи громадянам на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в довгострокову оренду строком на 49 (сорок дев`ять) років. Враховуючи вищевикладене та матеріали перевірки, виявлено порушення вимог земельного законодавства України, яке допущено Вилківською міською радою, а саме статті 122 Земельного кодексу України (в редакції 17.03.2021 року).
Таким чином, з вищевикладеного вбачається, що у порушення ст.19 Конституції України, відповідач діяв не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Оцінюючи правомірність дій та рішень органів владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у ст.2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури.
Частиною 1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Згідно із ст.90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Відповідно до ч.1, ч.5 ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.
За таких обставин, враховуючи вищевикладене у сукупності, суд дійшов висновку, що адміністративний позов приватного підприємства НАЛІМ до Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - Одеської обласної державної адміністрації, за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 про визнання протиправним та скасування рішення №403 від 23 квітня 2021 року та зобов`язання вчинити певні дії - підлягає задоволенню.
Розподіл судових витрат
Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
З огляду на зазначене та згідно із ст.139 КАС України судові витрати приватного підприємства НАЛІМ в загальній сумі 2 270 грн. 00 коп., що сплачені згідно квитанції №1176 від 17 червня 2021 року підлягають стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області.
Рішення суду складено з урахуванням перебування судді у черговій щорічній відпустці.
Керуючись ст.ст.2, 3, 6-12, 19, 77, 139, 242, 246, 250, 251, 255, 295, 297 КАС України, суд,
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов приватного підприємства НАЛІМ до Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - Одеської обласної державної адміністрації, за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 про визнання протиправним та скасування рішення №403 від 23 квітня 2021 року та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області X сесії VIII скликання від 23 квітня 2021 року №403 Про надання дозволу громадянам на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в довгострокову оренду строком на 49 (сорок дев`ять) років .
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області на користь приватного підприємства НАЛІМ суму сплаченого судового збору в розмірі 2 270 грн. 00 коп. (дві тисячі двісті сімдесят гривень нуль копійок).
Рішення суду набирає законної сили, згідно ст.255 КАС України, після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржено, згідно ст.295 КАС України, протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляд справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. При цьому відповідно до п.п.15.5 п.15 розділу VII «Перехідні положення» КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.
Позивач: приватне підприємство НАЛІМ (вул. Білгородський канал, 56а, м. Вилкове, Ізмаїльський район, Одеська область, 68355, код ЄДРПОУ 31388735).
Відповідач: Вилківська міська рада Ізмаїльського району Одеської області (вул. Моряків-Десантників, буд.18, м. Вилкове, Кілійський район, Одеська область, 68355, код ЄДРПОУ 40594334).
Третя особа: Одеська обласна державна адміністрація (просп. Шевченка, 4, м. Одеса, 65032, код ЄДРПОУ 00022858).
Третя особа: ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_1 ).
Третя особа: ОСОБА_2 ( АДРЕСА_3 , РНОКПП НОМЕР_2 ).
Третя особа: ОСОБА_3 ( АДРЕСА_4 , РНОКПП НОМЕР_1 ).
Третя особа: ОСОБА_4 ( АДРЕСА_5 , РНОКПП НОМЕР_3 ).
Третя особа: ОСОБА_5 ( АДРЕСА_6 , РНОКПП НОМЕР_4 ).
Третя особа: ОСОБА_6 ( АДРЕСА_7 ).
Суддя С.О. Cтефанов
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.09.2021 |
Оприлюднено | 26.09.2021 |
Номер документу | 99851973 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Стефанов С.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні