Рішення
від 24.09.2021 по справі 520/10779/21
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 вересня 2021 р. № 520/10779/21

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Мороко А.С., розглянувши у порядку спрощеного провадження в приміщенні суду в м. Харкові адміністративну справу № 520/10779/21 за позовом керівника Ізюмської окружної прокуратури Харківської області Дементьєв М.В. в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції у Харківській області до Борівської селищної ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Керівник Ізюмської окружної прокуратури Харківської області Дементьєв М.В. в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції у Харківській області звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд:

- визнати протиправною бездіяльність Борівської селищної ради щодо незабезпечення проведення робіт з винесення меж ентомологічного заказника місцевого значення "Нижнє-Журавський" та закріплення їх в натурі (на місцевості);

- зобов`язати Борівську селищну раду відповідно до вимог чинного законодавства України забезпечити проведення робіт з винесення меж ентомологічного заказника місцевого значення "Нижнє-Журавський" загальною площею 3,0 га, який знаходиться біля с.Нижня Журавка в межах Борівської селищної територіальної громади, та закріплення їх в натурі (на місцевості).

В обґрунтування позову позивач зазначив, що відповідач протиправно не забезпечує проведення робіт з винесення меж ентомологічного заказника місцевого значення "Нижнє-Журавський" та закріплення їх в натурі (на місцевості).

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 22.06.2021 відкрито спрощене провадження по даній справі та запропоновано відповідачу надати відзив на позов.

Копія ухвали про відкриття спрощеного провадження була надіслана відповідачу, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення.

19.07.2021 представником відповідача надано відзив на позовну заяву, в якому він просив відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог, оскільки Борівською селищною радою виконуються дії в межах повноважень та у спосіб, визначений чинним законодавством України щодо незабезпечення проведення робіт з винесення меж ентомологічного заказника місцевого значення "Нижнє-Журавський" та закріплення їх в натурі (на місцевості). Зокрема, розпорядженням Борівського селищного голови № 98-од від 13 липня 2021 року "Про скликання XIII сесії селищної ради VІІІ скликання" та відповідно до статті 46 п.4 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" винесено на розгляд сесії питання, щодо надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду - ентомологічного заказника місцевого значення "Нижнє-Журавський", що розташований за межами населеного пункту с. Нижня Журавка, на території Борівської селищної ради Харківської області.

29.07.2021 від позивача надійшла відповідь на відзив, в якій зазначив, що оскільки наразі Борівською селищною радою не прийнято відповідного рішення, зазначені у позові порушення не усунуто.

13.08.2021 від представника відповідача надійшли заперечення, в яких зазначив, що на позачерговій XIV сесії Борівської селищної ради VIII скликання від 02 серпня 2021 року № 205 прийнято рішення "Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно - заповідного фонду - ентомологічного заказника місцевого значення "Нижнє-Журавський", що розташований за межами населеного пункту с. Нижня Журавка, на території Борівської селищної ради Харківської області". Відповідно до зазначеного рішення селищна рада вирішила надати дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо організації та встановлення меж території природно - заповідного фонду для збереження та використання заказників (код згідно КВЦПЗ - 04.08) - ентомологічного заказника місцевого значення "Нижнє-Журавський", що розташований за межами населеного пункту с. Нижня Журавка, на території Борівської селищної ради Харківської області, загальною площею 3,00 га, за рахунок земель комунальної власності - 16,00 землі запасу (земельні ділянки никни категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) /кадастровий номер 6321084000:01:006:0257/. Розроблений проект землеустрою щодо організації та встановлення меж території природно-заповідного фонду - ентомологічного заказника місцевого значення "Нижнє-Журавський", що розташований за межами населеного пункту с. Нижня Журавка на території Борівської селищної ради Харківської області, підлягає погодженню та затвердженню відповідно до вимог чинного законодавства. В найкоротші терміни Борівською селищною радою буде укладено договір на виготовлення проекту землеустрою щодо організації та встановлення меж території природно-заповідного фонду для збереження та використання заказників (код згідно КВЦПЗ - 04.08) - ентомологічного заказника місцевого значення "Нижнє-Журавський", що розташований за межами населеного пункту с. Нижня Журавка, на території Борівської селищної ради Харківської області, загальною площею 3,00 га, за рахунок земель комунальної власності - 16.00 землі запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним осотам /кадастровий номер 6321084000:01:006:0257/.

Положеннями ч.1 ст.257 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності.

Згідно ч.2 ст.257 Кодексу адміністративного судочинства України: за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду.

Відповідно 258 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.

Рішенням виконавчого комітету Харківської обласної ради народних депутатів від 03.12.1984 № 562 "Про мережу територій та об`єктів природно - заповідного фонду області" оголошено на території Борівського району Харківської області об`єкт природно-заповідного фонду - Ентомологічний заказник місцевого значення "Нижнє-Журавський", загальною площею 3,0 га, з метою охорони та збереження у природному стані місця поселення цінних видів комах-запилювачів кормових та інших сільськогосподарських культур.

Відповідно до п.п. 1.1-1.4 Положення "Про ентомологічний заказник місцевого значення "Нижнє-Журавський", затвердженого наказом Департаменту екології та природних ресурсів Харківської обласної державної адміністрації № 61 від 27.05.2019 (далі - Положення), заказник входить до складу природно-заповідного фонду України, у відношенні до якого встановлений особливий режим охорони і використання природних ресурсів.

Земельна ділянка, оголошена Заказником, являє собою частину яружно - балочної системи південної експозиції та розташована біля с. Нижня Журавка Борівського району Харківської області на землях запасу та резерву (сільськогосподарського призначення, пасовища).

Відповідно до ст. 53 Закону України "Про природно-заповідний фонд України" Департаментом екології та природних ресурсів Харківської обласної державної адміністрації територію вказаного Заказника передано Підлиманській сільській раді Борівського району Харківської області під охорону та дотримання встановленого режиму, що підтверджується охоронним зобов`язанням № 0401-23-74/ЕЗМЗ від 06.06.2019.

Згідно з п. 1.6 Положення Підлиманська сільська рада несе відповідальність за належне утримання території Заказника та додержання встановленого режиму його охорони і збереження.

Пунктом 1.7 Положення передбачено, що межі Заказника встановлюються в натурі відповідно до законодавства, оформляються відповідними інформаційно-охоронними знаками та наносяться на планово-картографічні матеріали територіальних органів Держгеокадастру, відображаються у відповідних формах статистичної звітності, землевпорядній документації, враховуються при реконструкції та розвитку прилеглих територій.

Зміна меж, категорії та скасування статусу території Заказника проводяться відповідно до ст.ст. 51-53 Закону України "Про природно - заповідний фонд України" (п. 5.1 Положення).

В свою чергу, землевласник, Підлиманська сільська рада, взяла на себе зобов`язання щодо забезпечення режиму охорони та збереження Заказника відповідно до вимог Закону України "Про природно-заповідний фонд України" та Положення.

Відповідно до Закону України "Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування і районних державних адміністрацій" № 1009-ІХ від 17.11.2020, у день набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною територіальною громадою, територія якої затверджена Кабінетом Міністрів України припиняються повноваження сільських, селищних, міських рад, сільських, селищних, міських голів, обраних територіальними громадами, територія яких включена до території сформованої територіальної громади.

Сформована територіальна громада є правонаступником усього майна, прав та обов`язків розформованої територіальної громади.

Юридична особа - сільська, селищна, міська рада, розміщена в адміністративному центрі сформованої територіальної громади, є правонаступником прав та обов`язків всіх юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад. обраних розформованими територіальними громадами, з дня набуття повноважень новообраною радою.

Після проведення місцевих виборів 2020 року, враховуючи розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 № 725-р "Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Харківської області", новосформованою територіальною громадою, територія якої охоплювала Борівський район Харківської області, стала Борівська селищна територіальна громада.

На підставі рішення II сесії Борівської селищної ради VIII скликання від 11.12.2020 № 12 "Про початок реорганізації Підлиманської сільської ради шляхом приєднання до Борівської селищної ради" розпочато процедуру реорганізації Підлиманської сільської ради шляхом приєднання до Борівської селищної ради.

Таким чином, Борівська селищна рада є правонаступником всього майна, прав та обов`язків розформованої Підлиманської сільської ради.

Згідно з інформацією Головного управління Держгеокадастру в Харківській області № 10-20-11,1-2180/0/19-21 від 19.03.2021 відомості про земельну ділянку Заказника не внесені до бази даних Державного земельного кадастру, документація із землеустрою на земельну ділянку Заказника відсутня, межі земельної ділянки не встановлені в натурі (на місцевості).

У зв`язку з чим, керівник Ізюмської окружної прокуратури Харківської області звернувся з листом № 5813-2221/вих-21 від 24.03.2021 до селищного голови Борівської селищної ради, в якому повідомив, що Ізюмська окружна прокуратура має намір звернутись до суду щодо зобов`язання землекористувача на проведення робіт із винесення меж даного заказника місцевого значення та закріплення їх в натурі (на місцевості). Враховуючи вказане, керівник Ізюмської окружної прокуратури Харківської області просив до 07.04.2021 надати інформацію про вжиті заходи щодо розроблення землевпорядної документації та встановлення в натурі (на місцевості) меж ентомологічного заказнику місцевого значення "Нижнє-Журавський", які знаходяться у віданні Борівської селищної ради .

Листом № 657 від 01.04.2021 селищний голова Борівської селищної ради повідомив позивача про те, що заходи щодо заходи щодо розроблення землевпорядної документації та встановлення в натурі (на місцевості) меж ентомологічного заказнику місцевого значення "Нижнє-Журавський", Борівською селищною радою не вживались.

Також, 24.03.2021 керівник Ізюмської окружної прокуратури Харківської області звернувся з листом № 5813-221вих-21 до Державної екологічної інспекції у Харківській області, в якому зазначив, що Ізюмська окружна прокуратура має намір має намір звернутись до суду щодо зобов`язання землекористувача на проведення робіт із винесення меж даного заказника місцевого значення та закріплення їх в натурі (на місцевості). Також, позивач просив до 07.04.2021 надати інформацію про проведення перевірки щодо встановлення меж заказнику; чи притягались винні особи до адміністративної відповідальності; заходи, вжиті за результатами проведених перевірок.

В листі № 2423-21 від 05.05.2021 Державна екологічна інспекція у Харківській області зазначила, що останні три роки заходи державного нагляду щодо дотримання природоохоронного законодавства Підлиманською сільською радою не проводились; інспекція не заперечує проти звернення до суду з відповідною позовною заявою.

У зв`язку з тим, що відповідач не забезпечує проведення робіт з винесення меж ентомологічного заказника місцевого значення "Нижнє-Журавський" та закріплення їх в натурі (на місцевості), позивач звернувся до суду з даним позовом.

Щодо вирішення справи по суті, суд вказує наступне.

Статтею 43 Земельного кодексу України передбачено, що землі природно - заповідного фонду - це ділянки суші і водного простору з природними комплексами та об`єктами, що мають особливу природоохоронну, екологічну, наукову, естетичну, рекреаційну та іншу цінність, яким відповідно до закону надано статус територій та об`єктів природно-заповідного фонду.

Згідно зі ч. 2 ст. 45 Земельного кодексу України порядок використання земель природно-заповідного фонду визначається законом.

Відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону України "Про природно-заповідний фонд України" землі природно-заповідного фонду - це ділянки суші і водного простору з природними комплексами та об`єктами, що мають особливу природоохоронну, екологічну, наукову, естетичну, рекреаційну та іншу цінність, яким відповідно до закону надано статус територій та об`єктів природно-заповідного фонду.

Згідно з ч. ч. 3, 5 ст. 53 Закону України "Про природно-заповідний фонд України" (в редакції на час виникнення спірних правовідносин) рішення про організацію чи оголошення територій та об`єктів природно-заповідного фонду місцевого значення та встановлення охоронних зон територій та об`єктів природно-заповідного фонду приймається Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними. Київською та Севастопольською міськими радами.

Території та об`єкти природно-заповідного фонду або їх частини, що створюються чи оголошуються без вилучення земельних ділянок, що вони займають, передаються під охорону підприємствам, установам, організаціям і громадянам органами центрального органу виконавчої влади в галузі охорони навколишнього природного середовища з оформленням охоронного зобов`язання.

Згідно з ч. 3 ст. 60 Закону України "Про природно-заповідний фонд України" органи місцевого самоврядування, місцеві державні адміністрації, виконавчі органи місцевого самоврядування сприяють охороні й збереженню територій та об`єктів природно-заповідного фонду, виконанню покладених на них завдань.

Відповідно до ч. 4 ст. 7 Закону України "Про природно-заповідний фонд України" межі територій та об`єктів природно-заповідного фонду встановлюються в натурі відповідно до законодавства. До встановлення меж територій та об`єктів природно-заповідного фонду в натурі їх межі визначаються відповідно до проектів створення територій та об`єктів природно-заповідного фонду.

У відповідності до ст.1 "Про землеустрій" проект землеустрою - сукупність економічних, проектних і технічних документів щодо обґрунтування заходів з використання та охорони земель, які передбачається здійснити за таким проектом.

Відповідно до абз. "в" ч. 2 ст. 25 Закону України "Про землеустрій" до документації із землеустрою належать проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико - культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об`єктів.

Згідно зі ст. 47 Закону України "Про землеустрій" проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно - заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об`єктів розробляються з метою: збереження природного різноманіття ландшафтів, охорони довкілля, підтримання екологічного балансу; створення місць для організованого лікування та оздоровлення людей, масового відпочинку і туризму; створення приміських зелених зон, збереження і використання об`єктів культурної спадщини; проведення науково-дослідних робіт; встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг; визначення в натурі (на місцевості) меж охоронних зон та інших обмежень у використанні земель, встановлених законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, а також інформування про такі обмеження землевласників, землекористувачів, інших фізичних та юридичних осіб.

Проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об`єктів визначають місце розташування і розміри земельних ділянок, власників земельних ділянок, землекористувачів, у тому числі орендарів, межі територій природно - заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого (округи і зони санітарної (гірничо-санітарної) охорони), рекреаційного та історико-культурного (охоронні зони) призначення, водоохоронних зон та прибережних захисних смуг, смуг відведення та берегових смуг водних шляхів, а також встановлюють режим використання та охорони їх територій.

Проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об`єктів розробляються на підставі укладених договорів між замовниками документації із землеустрою та її розробниками.

Відповідно до ст. 26 Закону України "Про землеустрій" замовниками документації із землеустрою можуть бути органи державної влади. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, землевласники і землекористувачі.

Згідно з ч. 6 ст. 47 Закону України "Про землеустрій" рішення про затвердження проектів землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон одночасно є рішенням про встановлення меж таких територій.

Статтею 3 Закону України "Про природно-заповідний фонд" передбачено, що до природно-заповідного фонду України належать: природні території та об`єкти - природні заповідники, біосферні заповідники, національні природні парки, регіональні ландшафтні парки, заказники, пам`ятки природи, заповідні урочища.

На підставі ст.19 Закону України "Про землеустрій" до повноважень сільських, селищних, міських рад у сфері землеустрою на території сіл, селищ, міст належать: організація і здійснення землеустрою; здійснення контролю за впровадженням заходів, передбачених документацією із землеустрою; координація здійснення землеустрою та контролю за використанням і охороною земель комунальної власності; інформування населення про заходи, передбачені землеустроєм; вирішення інших питань у сфері землеустрою відповідно до закону.

Відповідно до п.п. 34, 37 ч. 1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання щодо регулювання земельних відносин; прийняття рішень про організацію територій і об`єктів природно - заповідного фонду місцевого значення та інших територій, що підлягають особливій охороні; внесення пропозицій до відповідних державних органів щодо оголошення природних та інших об`єктів, що мають екологічну, історичну, культурну або наукову цінність, пам`ятками природи, історії або культури, які охороняються законом, прийняття рішень про оголошення в місцях масового розмноження та вирощування потомства дикими тваринами "сезону тиші" з обмеженням господарської діяльності та добуванням об`єктів тваринного світу.

Враховуючи викладене, на Борівську селищну раду покладається обов`язок щодо вчинення дій щодо замовлення проекту землеустрою організації і встановлення меж території ентомологічного заказника місцевого значення "Нижнє-Журавський", загальною площею 3,0 га, а також здійснення контролю за його виготовленням.

При цьому, відсутність встановлених меж в натурі ентомологічного заказника місцевого значення "Нижнє-Журавський" фактично унеможливить збереження його природного різноманіття тварин, комах та ландшафтів, охорони довкілля, підтримання екологічного балансу.

Судовим розглядом встановлено, що на позачерговій XIV сесії Борівської селищної ради VIII скликання від 02 серпня 2021 року № 205 прийнято рішення "Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно - заповідного фонду - ентомологічного заказника місцевого значення "Нижнє-Журавський", що розташований за межами населеного пункту с. Нижня Журавка, на території Борівської селищної ради Харківської області". Відповідно до зазначеного рішення селищна рада вирішила надати дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо організації та встановлення меж території природно - заповідного фонду для збереження та використання заказників (код згідно КВЦПЗ - 04.08) - ентомологічного заказника місцевого значення "Нижнє-Журавський", що розташований за межами населеного пункту с. Нижня Журавка на території Борівської селищної ради Харківської області, загальною площею 3,00 га, за рахунок земель комунальної власності - 16,00 землі запасу (земельні ділянки никни категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) /кадастровий номер 6321084000:01:006:0257/. Розроблений проект землеустрою щодо організації та встановлення меж території природно-заповідного фонду - ентомологічного заказника місцевого значення "Нижнє-Журавський", що розташований за межами населеного пункту с. Нижня Журавка на території Борівської селищної ради Харківської області, підлягає погодженню та затвердженню відповідно до вимог чинного законодавства.

Поряд з цим, на час розгляду справи відповідачем не прийнято відповідного рішення щодо проведення робіт з винесення меж ентомологічного заказника місцевого значення "Нижнє-Журавський" та закріплення їх в натурі (на місцевості).

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що відповідач в спірних правовідносинах допустив протиправну бездіяльність щодо незабезпечення проведення робіт з винесення меж ентомологічного заказника місцевого значення "Нижнє-Журавський" та закріплення їх в натурі (на місцевості).

Також, суд вважає за необхідне зобов`язати Борівську селищну раду відповідно до вимог чинного законодавства України забезпечити проведення робіт з винесення меж ентомологічного заказника місцевого значення "Нижнє-Журавський" загальною площею 3,0 га, який знаходиться біля с.Нижня Журавка в межах Борівської селищної територіальної громади, та закріплення їх в натурі (на місцевості).

Згідно з частиною 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги керівника Ізюмської окружної прокуратури Харківської області Дементьєв М.В. в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції у Харківській області підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 14, 243-246, 293, 295, 296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов керівника Ізюмської окружної прокуратури Харківської області Дементьєв М.В. (місцезнаходження: вул. Донця-Захаржевського, буд. 4, м. Ізюм, Харківська область, 64309) в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції у Харківській області (місцезнаходження: вул. Бакуліна, буд. 6, м. Харків, 61166, ідентифікаційний код - 37999518) до Борівської селищної ради (місцезнаходження: вул. Миру, буд. 19, смт. Борова, Борівський район, Харківська область,63801, ідентифікаційний код - 04397939) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Борівської селищної ради щодо незабезпечення проведення робіт з винесення меж ентомологічного заказника місцевого значення "Нижнє-Журавський" та закріплення їх в натурі (на місцевості).

Зобов`язати Борівську селищну раду відповідно до вимог чинного законодавства України забезпечити проведення робіт з винесення меж ентомологічного заказника місцевого значення "Нижнє-Журавський" загальною площею 3,0 га, який знаходиться біля с.Нижня Журавка в межах Борівської селищної територіальної громади, та закріплення їх в натурі (на місцевості).

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо справа розглядалась в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя А.С. Мороко

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.09.2021
Оприлюднено27.09.2021
Номер документу99852271
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/10779/21

Рішення від 24.09.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мороко А.С.

Ухвала від 22.06.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мороко А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні