ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 2-а-909/10/1970
"01" квітня 2010 р. м. Тернопіль
Тернопільський окружний а дміністративний суд у скл аді:
головуючої судді Крапівни цької Н.Л.,
при секретарі судових засі дань Винник І.В.,
за участю представників сторін:
позивача Горуна В.З., Мартинович С.Б.,
відповідачів Підгірної Г .С., Буряк О.В.,
розглянувши у відкрито му судовому засіданні в м. Те рнополі адміністративний п озов контрольно-ревізійного управління в Тернопільській області до Синьківської сільської ради Заліщицьког о району Тернопільської обла сті відділу освіти Заліщиць кої районної державної адмі ністрації Тернопільської об ласті про стягнення коштів в дохід місцевого бюджету в су мі 41881грн., суд, -
В С Т А Н О В И В :
Контрольно-ревізійн е управління в Тернопільські й області звернувся до суду з адміністративним позовом до Синьківської сільської ради Заліщицького району Те рнопільської області відді лу освіти Заліщицької район ної державної адміністрації Тернопільської області про стягнення коштів в дохід міс цевого бюджету в сумі 41881грн.
У судовому засіданн і представник позивача позо в підтримав з мотивів, виклад ених в ньому, пояснивши, що на підставі ст. 10 Закону України "Про державну контрольно-рев ізійну службу в Україні", КРВ в Заліщицькому районі відпов ідачу пред'явлено вимоги ві д 24.06.2009 № 20-12/0214 про вжиття заходів п о відшкодуванню незаконно ви користаних коштів сільськог о бюджету в сумі 41881,00 грн., які ви користані на реконструкцію ш коли с. Синьків, яка знаходить ся на балансі відділу освіти і фінансується з районного б юджету.
Листом від 24.07.2009 № 105 відпо відачем Синьківською сі льською радою було повідомле но КРВ в Заліщицькому районі щодо вжиття заходів по відшк одуванню незаконно використ аних коштів сільського бюдже ту в сумі 41881,00 грн., які використ ані на реконструкцію школи у селі Синьків. Даний навчальн ий заклад знаходиться на бал ансі відділу освіти районної державної адміністрації та фінансується з районного бюд жету. Відповідачами не забез печено повернення коштів до місцевого бюджету у сумі 41 881,00 г рн.
Представники відпові дача в судовому засіданні пр оти позову заперечили, мотив и виклали в поданому суду пис ьмовому запереченні. Згідно заперечення та пояснень над аних в судовому засіданні, по зовні вимоги не підлягають д о задоволення, та є необґрунт ованими, виходячи з наступно го. Відділ з питань освіти Зал іщицької районної державної адміністрації не розробляв кошторису на реконструкцію з агальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Синьків і не плану вав міняти вікна на пластико ві, а також не звертався в сіль ську раду проводити ці робот и. Дані кошти на реконструкці ю вікон у школі було затвердж ено на сесії районної ради, вн аслідок чого, Синьківською сільською радою з коштів р айонного бюджету профінансо вано ремонт у школі.
Заслухавши у відкрит ому судовому засіданні поясн ення представника позивача, представників відповідача, д ослідивши подані суду письмо ві докази, оцінивши їх за свої м внутрішнім переконанням, щ о ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгл яді у судовому засіданні всі х обставин справи в їх сукупн ості, суд вважає, що позов під лягає до задоволення, з насту пних підстав.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 К онституції України органи де ржавної влади та органи місц евого самоврядування, їх пос адові особи зобов'язані діят и лише на підставі, в межах пов новажень та у спосіб, що перед бачені Конституцією та закон ами України.
Згідно ч.1 ст.17 Кодексу адміністративного судочинс тва України компетенція адмі ністративних судів поширюєт ься на спори за зверненням су б'єкта владних повноважень у випадках, встановлених зако ном.
Відповідно до ст.10 Зак ону України "Про державну кон трольно-ревізійну службу в У країні" контрольно-ревізійни м управлінням в областях над ано право звертатися до суду , якщо підконтрольною устано вою не забезпечено виконанн я вимог щодо усунення поруше нь законодавства виявлених р евізією.
Згідно до статті 2 Зак ону України "Про державну кон трольно-ревізійну службу в У країні" Головним завданням д ержавної контрольно-ревізій ної служби є здійснення держ авного фінансового контролю за використанням і збережен ням державних фінансових рес урсів, необоротних та інших а ктивів, правильністю визначе ння потреби в бюджетних кошт ах та взяття зобов'язань, ефек тивним використанням коштів і майна, станом і достовірніс тю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в мініс терствах та інших органах ви конавчої влади, в державних ф ондах, у бюджетних установах і у суб'єктів господарювання державного сектору економік и, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в періоді, який пе ревіряється) кошти з бюджеті в усіх рівнів та державних фо ндів або використовують (вик ористовували у періоді, який перевіряється) державне чи к омунальне майно (далі - підкон трольні установи), виконання м місцевих бюджетів, розробл ення пропозицій щодо усуненн я виявлених недоліків і пору шень та запобігання їм у пода льшому.
Судом встановлено , що відповідно ДО П.2.2 Плану контрольно-ревізійної робот и на ІІ квартал 2009 року та на пі дставі направлення на провед ення ревізії від 08.05.2009 №19 головн им контролером-ревізором КРВ в Заліщицькому районі ОСОБ А_7 проведено планову ревіз ію Синьківського сільсь кого бюджету за період з 01.02.2006 п о 01.05.2009 роки. За результатами ре візії складено акт від 17.06.2009 № 20-2 1/21.
Ревізією використан ня коштів спеціального фонду кошторису установ відповідн о до визначених напрямів вст ановлено, що в 2008 році, за розпо рядженням сільського голови Підгірної Г.С., від 21.10.2008 роц і 327 затверджено локальний кош торис №2-1-1 від 21.10.2008 р. на реконстр укцію Синьківської зага льноосвітньої школи І-ІІІ ст упенів в сумі 41881,00 грн., що є пору шенням п.29 "Порядку складання, розгляду, затвердження та ос новні вимоги до виконання ко шторисів бюджетних установ" затвердженого Постановою КМ У від 28.02.20002 № 228 та всупереч п.2 ст.85, ст.88 БК України, за рахунок дох одів спеціального фонду сіль ського бюджету в 2008 році здійс нено видатки в сумі 41881,00 грн. на реконструкцію Синьківськ ої загальноосвітньої школ и І-ІІІ ступенів, яка знаходит ься на балансі відділу з пита нь освіти Заліщицької РДА, пр и цьому фінансування зазначе ного навчального закладу зді йснюється з районного бюджет у.
На підставі п. 7 ст. 10 Зак ону України "Про державну кон трольно-ревізійну службу в У країні" від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (із зміна ми, далі - Закон № 2939), Відповідач у було направлено вимоги від 24.06.2009 № 20-12/0214 "Про усунення виявлен их порушень встановлених ре візією Синьківського сі льського бюджету, пунктом 4 як их Відповідача було зобов'яз ано Термін виконання вимог в становлено до 24 липня 2009 року.
Відповідачем, листом від 24.07.2009 № 105 повідомлено КРВ в З аліщицькому районі про вжит тя заходів по відшкодуванню незаконно використаних кошт ів сільського бюджету в сумі 41881,00 грн., які використані на ре конструкцію школи с. Синьків , яка знаходиться на балансі в ідділу освіти і фінансується з районного бюджету, але не за безпечено повернення вищевк азаних коштів до місцевого б юджету.
На підставі вищенаве деного суд вважає, що Синьк івською сільською радою бе зпідставно та з порушенням д іючого законодавства виділе но кошти із с сільського бюдж ету в сумі 41881,00 грн. на реконстру кцію Синьківської загал ьноосвітньої школи І-ІІІ сту пенів, яка знаходиться на бал ансі відділу з питань освіти Заліщицької РДА.
За таких підстав, поз овні вимоги позивача є обґру нтованими і такими, що підляг ають до задоволення в повном у обсязі.
Керуючись ст.ст. 11, 71, 79, 86, 94 , 158, 159, 160-163, 167, 186, 254, 255 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
Позов задовол ьнити.
Стягнути з відділ у освіти Заліщицької районно ї державної адміністрації Те рнопільської області у дохі д місцевого бюджету кошти в с умі 41881 грн., перерахувавши за р еквізитами: одержувач УДК в З аліщицькому районі, банк ГУД К в Тернопільській області, і нд код 02131580, МФО 838012, р/р 35414006001158, КФК 010116 " Органи місцевого самоврядув ання".
Постанова набирає за конної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, якщо так у заяву не було подано. Якщо за яву про апеляційне оскарженн я було подано, але апеляційна скарга не була подана у встан овлений строк, постанова наб ирає законної сили після зак інчення цього строку. У разі п одання апеляційної скарги по станова, якщо її не скасовано , набирає законної сили після закінчення апеляційного роз гляду справи.
Постанова може бути о скаржена до Львівського апел яційного адміністративного суду через суд першої інстан ції, який ухвалив постанову. З аява про апеляційне оскаржен ня подається протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови в повно му обсязі - з дня складення в п овному обсязі. Апеляційна ск арга на постанову суду першо ї інстанції подається протяг ом 20-ти днів після подання зая ви про апеляційне оскарження . Апеляційна скарга може бути подана без попереднього под ання заяви про апеляційне ос карження, якщо скарга подаєт ься у строк, встановлений для подання заяви про апеляційн е оскарження.
Головуючий суддя Крапiвницька Н.Л.
копія вірна
Суддя Крапiвницька Н.Л.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.04.2010 |
Оприлюднено | 19.07.2010 |
Номер документу | 9986597 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Крапiвницька Н.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні