Постанова
від 01.04.2010 по справі 2-а-909/10/1970
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 2-а-909/10/1970

"01" квітня 2010 р. м. Тернопіль

Тернопільський окружний а дміністративний суд у скл аді:

головуючої судді Крапівни цької Н.Л.,

при секретарі судових засі дань Винник І.В.,

за участю представників сторін:

позивача Горуна В.З., Мартинович С.Б.,

відповідачів Підгірної Г .С., Буряк О.В.,

розглянувши у відкрито му судовому засіданні в м. Те рнополі адміністративний п озов контрольно-ревізійного управління в Тернопільській області до Синьківської сільської ради Заліщицьког о району Тернопільської обла сті відділу освіти Заліщиць кої районної державної адмі ністрації Тернопільської об ласті про стягнення коштів в дохід місцевого бюджету в су мі 41881грн., суд, -

В С Т А Н О В И В :

Контрольно-ревізійн е управління в Тернопільські й області звернувся до суду з адміністративним позовом до Синьківської сільської ради Заліщицького району Те рнопільської області відді лу освіти Заліщицької район ної державної адміністрації Тернопільської області про стягнення коштів в дохід міс цевого бюджету в сумі 41881грн.

У судовому засіданн і представник позивача позо в підтримав з мотивів, виклад ених в ньому, пояснивши, що на підставі ст. 10 Закону України "Про державну контрольно-рев ізійну службу в Україні", КРВ в Заліщицькому районі відпов ідачу пред'явлено вимоги ві д 24.06.2009 № 20-12/0214 про вжиття заходів п о відшкодуванню незаконно ви користаних коштів сільськог о бюджету в сумі 41881,00 грн., які ви користані на реконструкцію ш коли с. Синьків, яка знаходить ся на балансі відділу освіти і фінансується з районного б юджету.

Листом від 24.07.2009 № 105 відпо відачем Синьківською сі льською радою було повідомле но КРВ в Заліщицькому районі щодо вжиття заходів по відшк одуванню незаконно використ аних коштів сільського бюдже ту в сумі 41881,00 грн., які використ ані на реконструкцію школи у селі Синьків. Даний навчальн ий заклад знаходиться на бал ансі відділу освіти районної державної адміністрації та фінансується з районного бюд жету. Відповідачами не забез печено повернення коштів до місцевого бюджету у сумі 41 881,00 г рн.

Представники відпові дача в судовому засіданні пр оти позову заперечили, мотив и виклали в поданому суду пис ьмовому запереченні. Згідно заперечення та пояснень над аних в судовому засіданні, по зовні вимоги не підлягають д о задоволення, та є необґрунт ованими, виходячи з наступно го. Відділ з питань освіти Зал іщицької районної державної адміністрації не розробляв кошторису на реконструкцію з агальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Синьків і не плану вав міняти вікна на пластико ві, а також не звертався в сіль ську раду проводити ці робот и. Дані кошти на реконструкці ю вікон у школі було затвердж ено на сесії районної ради, вн аслідок чого, Синьківською сільською радою з коштів р айонного бюджету профінансо вано ремонт у школі.

Заслухавши у відкрит ому судовому засіданні поясн ення представника позивача, представників відповідача, д ослідивши подані суду письмо ві докази, оцінивши їх за свої м внутрішнім переконанням, щ о ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгл яді у судовому засіданні всі х обставин справи в їх сукупн ості, суд вважає, що позов під лягає до задоволення, з насту пних підстав.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 К онституції України органи де ржавної влади та органи місц евого самоврядування, їх пос адові особи зобов'язані діят и лише на підставі, в межах пов новажень та у спосіб, що перед бачені Конституцією та закон ами України.

Згідно ч.1 ст.17 Кодексу адміністративного судочинс тва України компетенція адмі ністративних судів поширюєт ься на спори за зверненням су б'єкта владних повноважень у випадках, встановлених зако ном.

Відповідно до ст.10 Зак ону України "Про державну кон трольно-ревізійну службу в У країні" контрольно-ревізійни м управлінням в областях над ано право звертатися до суду , якщо підконтрольною устано вою не забезпечено виконанн я вимог щодо усунення поруше нь законодавства виявлених р евізією.

Згідно до статті 2 Зак ону України "Про державну кон трольно-ревізійну службу в У країні" Головним завданням д ержавної контрольно-ревізій ної служби є здійснення держ авного фінансового контролю за використанням і збережен ням державних фінансових рес урсів, необоротних та інших а ктивів, правильністю визначе ння потреби в бюджетних кошт ах та взяття зобов'язань, ефек тивним використанням коштів і майна, станом і достовірніс тю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в мініс терствах та інших органах ви конавчої влади, в державних ф ондах, у бюджетних установах і у суб'єктів господарювання державного сектору економік и, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в періоді, який пе ревіряється) кошти з бюджеті в усіх рівнів та державних фо ндів або використовують (вик ористовували у періоді, який перевіряється) державне чи к омунальне майно (далі - підкон трольні установи), виконання м місцевих бюджетів, розробл ення пропозицій щодо усуненн я виявлених недоліків і пору шень та запобігання їм у пода льшому.

Судом встановлено , що відповідно ДО П.2.2 Плану контрольно-ревізійної робот и на ІІ квартал 2009 року та на пі дставі направлення на провед ення ревізії від 08.05.2009 №19 головн им контролером-ревізором КРВ в Заліщицькому районі ОСОБ А_7 проведено планову ревіз ію Синьківського сільсь кого бюджету за період з 01.02.2006 п о 01.05.2009 роки. За результатами ре візії складено акт від 17.06.2009 № 20-2 1/21.

Ревізією використан ня коштів спеціального фонду кошторису установ відповідн о до визначених напрямів вст ановлено, що в 2008 році, за розпо рядженням сільського голови Підгірної Г.С., від 21.10.2008 роц і 327 затверджено локальний кош торис №2-1-1 від 21.10.2008 р. на реконстр укцію Синьківської зага льноосвітньої школи І-ІІІ ст упенів в сумі 41881,00 грн., що є пору шенням п.29 "Порядку складання, розгляду, затвердження та ос новні вимоги до виконання ко шторисів бюджетних установ" затвердженого Постановою КМ У від 28.02.20002 № 228 та всупереч п.2 ст.85, ст.88 БК України, за рахунок дох одів спеціального фонду сіль ського бюджету в 2008 році здійс нено видатки в сумі 41881,00 грн. на реконструкцію Синьківськ ої загальноосвітньої школ и І-ІІІ ступенів, яка знаходит ься на балансі відділу з пита нь освіти Заліщицької РДА, пр и цьому фінансування зазначе ного навчального закладу зді йснюється з районного бюджет у.

На підставі п. 7 ст. 10 Зак ону України "Про державну кон трольно-ревізійну службу в У країні" від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (із зміна ми, далі - Закон № 2939), Відповідач у було направлено вимоги від 24.06.2009 № 20-12/0214 "Про усунення виявлен их порушень встановлених ре візією Синьківського сі льського бюджету, пунктом 4 як их Відповідача було зобов'яз ано Термін виконання вимог в становлено до 24 липня 2009 року.

Відповідачем, листом від 24.07.2009 № 105 повідомлено КРВ в З аліщицькому районі про вжит тя заходів по відшкодуванню незаконно використаних кошт ів сільського бюджету в сумі 41881,00 грн., які використані на ре конструкцію школи с. Синьків , яка знаходиться на балансі в ідділу освіти і фінансується з районного бюджету, але не за безпечено повернення вищевк азаних коштів до місцевого б юджету.

На підставі вищенаве деного суд вважає, що Синьк івською сільською радою бе зпідставно та з порушенням д іючого законодавства виділе но кошти із с сільського бюдж ету в сумі 41881,00 грн. на реконстру кцію Синьківської загал ьноосвітньої школи І-ІІІ сту пенів, яка знаходиться на бал ансі відділу з питань освіти Заліщицької РДА.

За таких підстав, поз овні вимоги позивача є обґру нтованими і такими, що підляг ають до задоволення в повном у обсязі.

Керуючись ст.ст. 11, 71, 79, 86, 94 , 158, 159, 160-163, 167, 186, 254, 255 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Позов задовол ьнити.

Стягнути з відділ у освіти Заліщицької районно ї державної адміністрації Те рнопільської області у дохі д місцевого бюджету кошти в с умі 41881 грн., перерахувавши за р еквізитами: одержувач УДК в З аліщицькому районі, банк ГУД К в Тернопільській області, і нд код 02131580, МФО 838012, р/р 35414006001158, КФК 010116 " Органи місцевого самоврядув ання".

Постанова набирає за конної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, якщо так у заяву не було подано. Якщо за яву про апеляційне оскарженн я було подано, але апеляційна скарга не була подана у встан овлений строк, постанова наб ирає законної сили після зак інчення цього строку. У разі п одання апеляційної скарги по станова, якщо її не скасовано , набирає законної сили після закінчення апеляційного роз гляду справи.

Постанова може бути о скаржена до Львівського апел яційного адміністративного суду через суд першої інстан ції, який ухвалив постанову. З аява про апеляційне оскаржен ня подається протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови в повно му обсязі - з дня складення в п овному обсязі. Апеляційна ск арга на постанову суду першо ї інстанції подається протяг ом 20-ти днів після подання зая ви про апеляційне оскарження . Апеляційна скарга може бути подана без попереднього под ання заяви про апеляційне ос карження, якщо скарга подаєт ься у строк, встановлений для подання заяви про апеляційн е оскарження.

Головуючий суддя Крапiвницька Н.Л.

копія вірна

Суддя Крапiвницька Н.Л.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.04.2010
Оприлюднено19.07.2010
Номер документу9986597
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-909/10/1970

Постанова від 01.04.2010

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Крапiвницька Н.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні