ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 вересня 2021 року м. Житомир справа № 240/7020/21
категорія 109020100
Житомирський окружний адміністративний суд у складі:
судді Лавренчук О.В.,
розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Ружинської селищної ради до Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії,
встановив:
Ружинська селищна рада звернулась до суду з позовом до Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області в якому просить:
- визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо не передання з державної власності у комунальну власність Ружинської селищної ради земельних ділянок сільськогосподарського призначення;
- зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області здійснити передачу з державної в комунальну власність Ружинської селищної ради земельних ділянок сільськогосподарського призначення.
В обгрунтування позовних вимог вказує, що після підписання Наказу Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області №55-ОТГ від 14.12.2020 року Про передачу земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності до комунальної власність спеціалістами Ружинської селищної ради розпочато перевірку наявності земельних ділянок на Публічній кадастровій карті, у результаті якої було виявлено сформовані земельні ділянки державної власності в адміністративних межах Ружинської селищної територіальної громади, які всупереч Наказу №55-ОТГ від 14.12.2020 не були передані у комунальну власність Ружинскої селищної ради. Загальна площа земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, не переданих у комунальну власність Ружинської селищної ради, становить 1378,2988 га. З метою вирішення та усунення вказаних порушень вимог Наказу Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області №55-ОТГ від 14.12.2020 Про передачу у комунальну власність та передачі всіх земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність Ружинської селищної ради, Ружинська селищна рада неодноразово - 05.01.2021, 15.02.2021, 26.02.2021 - зверталася з листами-вимогами до Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області. Однак, на жодне зі звернень Ружинській селищній раді відповіді не було надано, земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність Ружинської селищної ради не передані. Вважаючи вказану бездіяльність Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області протиправною, такою, яка порушує права та законні інтереси Ружинської територіальної громади та її мешканців, Ружинська селищна рада звернулась до суду. Просить позов задовольнити.
Разом з позовною заявою подано заяву про забезпечення позову.
Ухвалою суду від 23 квітня 2021 року відмовлено Ружинській селищній раді Житомирської області у задоволенні заяви про забезпечення позову.
Ухвалою судді Житомирського окружного адміністративного суду від 26 квітня 2021 року відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи. Зобов`язано Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області надати до суду у термін, протягом п`ятнадцяти днів, з дня отримання даної ухвали: належні докази щодо цільового призначення земельних ділянок, кадастрові номери яких вказано у прохальній частині позову, тип їх власності та на території якої ОТГ вони знаходяться; інформацію щодо того, чи було передано земельні ділянки, кадастрові номери яких вказано у прохальній частині позову, у власність та/або користування; інформацію про те, чи було включено спірні земельні ділянки до Акту приймання-передачі (додаток до Наказу №55-ОТГ від 14.12.2020), якщо ні, - вказати підстави.
На виконання вимог ухвали суду від 26.04.2021, на електронну пошту суду 19.05.2021 відповідачем надіслано копії документів.
До суду 24.05.2021 надійшло клопотання відповідача про закриття провадження у справі.
Відзив на позовну заяву надійшов до суду 24.05.2021. Заперечуючи позовні вимоги відповідач зазначає, що жодним законом та підзаконним нормативно-правовим актом не визначено, не встановленого кількісного обмеження земель, які мають передати територіальні органи Держгеокадастру від держави у комунальну власність, про що вказано у позові та жоден з них не містить прямої вказівки передати всі землі. Жодних заперечень з боку Позивача, щодо підписання акту приймання- передачі та прийняття у комунальну власність ОТГ саме такої кількості земель, до Головного управління не надходило. Заяв про включення до передачі земельних ділянок вказаних у позовній заяві до 12.12.2020 від Позивача також не надходило. Зауважує що Головне управління після надходження звернень позивача не відмовляло йому в передачі земельних ділянок. Просить відмовити у задоволенні позову, оскільки обов`язковою умовою надання правового захисту судом є наявність відповідного порушення суб`єктом владних повноважень прав, свобод або інтересів особи на момент її звернення до суду. Порушення має бути реальним, стосуватися індивідуально виражених права чи інтересів особи, яка стверджує про їх порушення. Між тим, не вбачається, у позивача будь-якого порушеного права чи охоронюваного законом інтересу, який був порушений саме бездіяльністю відповідача по справі. Відсутність порушеного права унеможливлює вирішення справи по суті незалежно від обґрунтованості позову, а відповідно і здійснення ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів осіб.
Відповідь на відзив надійшла до суду 26.05.2021 та 02.06.2021. Заперечуючи викладені у відзиві аргументи, представник позивача зазначає, що Указом Президента України №449/2020 всі сформовані земельні ділянки повинні бути передані в комунальну власність територіальних громад, однак відповідачем не було включено та передано у комунальну власність Ружинської селищної ради всіх сформованих земельних ділянок сільськогосподарського призначення. Просить позов задовольнити.
На електронну пошту суду 07.06.2021 надійшли додаткові пояснення відповідача у яких Головне управління Держгеокадастру в Житомирській області зазначає, що Законом України №1423 від 28.04.2021 було доповнено розділ Х "Перехідні положення" Земельного кодексу України пунктом 24 відповідно до якого, з дня набрання чинності цим пунктом землями комунальної власності територіальних громад вважаються всі землі державної власності, розташовані за межами населених пунктів у межах таких територіальних громад. Вказує, що із 27.05.2021 відповідач не має права приймати будь-які рішення щодо розпорядження (передачі) земельних ділянок сільськогосподарського призначення за межами населених пунктів.
Відділом документального забезпечення суду 07.06.2021 зареєстровано клопотання відповідача про розгляд справи з викликом сторін.
Ухвалою суду від 08.06.2021 відмовлено у задоволенні заяви відповідача про закриття провадження у справі.
Ухвалою суду від 08.06.2021 призначено адміністративну справу до судового розгляду у судовому засіданні з викликом осіб, які беруть участь у справі.
У період із 22.06.2021 по 12.07.2021 (включно) головуюча суддя перебувала у відпустці.
У судовому засіданні 19.07.2021 були присутні представники позивача та представник відповідача.
Представник позивача в судовому засіданні повідомила, що відмовляється від п. 2 позовних вимог про що готує відповідну заяву.
Розглянувши подані сторонами документи та матеріали, заслухавши пояснення представників позивача та заперечення представника відповідача, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення на них, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд протокольною ухвалою постановленою без виходу до нарадчої кімнати, вирішив подальший розгляд справи здійснювати у порядку письмового провадження.
У період із 13.09.2021 по 24.09.2021 головуюча суддя перебувала у відпустці.
Ухвалою суду від 27.09.2021 закрито провадження у справі в частині позовних вимог.
Згідно з ч. 5 ст. 250 КАС України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.
Встановлено, що Наказом Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області №55-ОТГ від 14.12.2020 "Про передачу земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності до комунальної власність" наказано "Передати Ружинській селищній раді Ружинського (Бердичівського) району Житомирської області у комунальну власність земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 3158,5108га, які розташовані за межами населених пунктів Ружинської селищної об`єднаної територіальної громади Ружинського (Бердичівського) району Житомирської області згідно з актом приймання - передачі" (т. 1 а.с. 74).
Акт приймання-передачі земельної ділянки сільськогосподарського призначення із державної у комунальну власність, згідно якого відповідач передає із державної власності, а Ружинська селищна рада приймає у комунальну власність земельні ділянки на території Ружинської селищної ОТГ згідно з додатком, датовано 14.12.2020 (т. 1 а.с. 75-92).
З матеріалів вбачається, що у січні 2021 року Ружинська селищна рада звернулась до відповідача з листом №16 від 05.01.2021 у якому вказує, що при перевірці наявності земельних ділянок на Публічній кадастровій карті виявлені факти відсутності інфорації про окремі земельні ділянки, що передані згідно Акту приймання передачі від 14.12.2020. Повідомляє, що додатково виявлені сформовані земельні ділянки державної власності в межах території територіальної громади, інформація про які відсутня в акті приймання-передачі від 14.12.2020. Просить усунути зазначену невідповідність, шляхом внесення зміни та доповнення до Акту приймання-передачі від 14.12.2020.
У лютому 2021 року позивач повторно звернулась з листами №166 та №203 до відповідача з вимогами, ідентичними тій, що вказана у листі №16 від 05.01.2021.
Позивач вказує, що відповіді на зазначені вище листи Ружинська селищна рада не отримувала. Вказана обставина відповідачем не спрастована.
Вважаючи бездіяльність відповідача протиправною, а свої права та інтереси порушеними, позивач звернувся до суду.
Відповідно до ст. 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.
Відповідно до статті 13 Основного Закону проголошено, що земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об`єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.
Стаття 14 Конституції України гарантує право власності на землю. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
Законом, який регулює земельні правовідносини, є Земельний кодекс України від 25.10.2001 №2768-III (далі - ЗК України), а також прийняті відповідно до Конституції України та цього Кодексу нормативно-правові акти.
Частиною 2 статті 78 ЗК України встановлено, що право власності на землю набувається та реалізується на підставі Конституції України, цього Кодексу, а також інших законів, що видаються відповідно до них.
Згідно вимог статті 117 ЗК України (в редакції, чинній на дату виникнення спірних правовідносин), передача земельних ділянок державної власності у комунальну власність чи навпаки здійснюється за рішеннями відповідних органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування, які здійснюють розпорядження землями державної чи комунальної власності відповідно до повноважень, визначених цим Кодексом.
У рішенні органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у державну чи комунальну власність зазначаються кадастровий номер земельної ділянки, її місце розташування, площа, цільове призначення, відомості про обтяження речових прав на земельну ділянку, обмеження у її використанні.
На підставі рішення органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у державну чи комунальну власність складається акт приймання-передачі такої земельної ділянки.
Рішення органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у державну чи комунальну власність разом з актом приймання-передачі такої земельної ділянки є підставою для державної реєстрації права власності держави, територіальної громади на неї.
В силу пункту 1 Положення Про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 року №15 (далі - Положення №15), державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства і який реалізує державну політику у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.
Держгеокадастр відповідно до покладених на нього завдань розпоряджається землями державної власності сільськогосподарського призначення в межах, визначених Земельним кодексом України, безпосередньо або через визначені в установленому порядку його територіальні органи (п.п.31 п.4 Положення № 15).
Згідно п.п.13 п.4 Положення про Головне управління Держгеокадастру в області, затвердженого Наказом Мінагрополітики України від 29.09.2016 №333, зареєстрованого в Мін`юсті України 25.10.2016 за №1391/29521 (далі - Положення №333), Головне управління відповідно до покладених на нього завдань розпоряджається землями державної власності сільськогосподарського призначення в порядку, визначеному чинним законодавством.
В той же час, відповідно до підпункту 3 пункту 1 Указу Президента України від 15.10.2020 № 449/2020 "Про деякі заходи щодо прискорення реформ у сфері земельних відносин" постановлено Кабінету Міністрів України вжити в установленому порядку заходів щодо врегулювання питання забезпечення набуття гарантованого права громадян на землю під час передачі у комунальну власність земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, щодо яких громадянам надано дозволи на розроблення документації із землеустрою.
Кабінетом Міністрів України 16 листопада 2020 прийнято Постанову №1113 Деякі заходи щодо прискорення реформ у сфері земельних відносин .
З метою забезпечення виконання Указу Президента України від 15 жовтня 2020 року №449 "Про деякі заходи щодо прискорення реформ у сфері земельних відносин" Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Державній службі з питань геодезії, картографії та кадастру забезпечити:
1) прискорення проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності;
2) передачу з 17 листопада 2020 земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність відповідно до статті 117 Земельного кодексу України;
3) передачу у комунальну власність земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, включених до переліків земельних ділянок, права на які виставляються на земельні торги, після оприлюднення результатів земельних торгів та укладення договорів оренди (емфітевзису) таких земельних ділянок відповідно до статті 117 Земельного кодексу України;
4) передачу у комунальну власність земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності, щодо яких надано дозволи на розроблення документації із землеустрою, у разі, коли до 15 грудня 2020 документацію із землеустрою не подано на затвердження до територіальних органів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру відповідно до статті 117 Земельного кодексу України;
5) у разі відмови органів місцевого самоврядування від підписання акта приймання-передачі земельних ділянок, зазначених у підпункті 1 цього пункту, вжиття заходів до включення відповідних земельних ділянок до переліку земельних ділянок, права на які виставляються на земельні торги з урахуванням вимог Земельного кодексу України.
Як встановлено судом та підтверджується належними доказами, відповідачем, відповідно до статей 15-1, 117, 122 Земельного кодексу України, Указу Президента України від 15.10.2020 №449-2020 Про деякі заходи щодо прискорення реформ у сфері земельних відносин , постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2020 №1113, Положення про Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області, затвердженого наказом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 17.11.2016 №308 прийнято Наказ №55-ОТГ від 14.12.2020 про передачу Ружинській селищній раді Ружинського (Бердичівського) району Житомирської області у комунальну власність земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності 3158,5108 га, які розташовані за межами населених пунктів Ружинської селищної об`єднаної територіальної громади Ружинського (Бердичівського) району Житомирської області.
З матеріалів адміністративної справи вбачається, що відповідно до Наказу Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області №55-ОТГ від 14.12.2020 "Про передачу у комунальну власність" Ружинській селищній раді Ружинського (Бердичівського) району Житомирської області передано у комунальну власність земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 3158,5108га, які розташовані за межами населених пунктів Ружинської селищної об`єднаної територіальної громади Ружинського (Бердичівського) району Житомирської області згідно з актом приймання - передачі" згідно додатку до Акта приймання-передачі земельної ділянки сільськогосподарського призначення із державної у комунальну власність, згідно якого відповідач передає із державної власності, а Ружинська селищна рада приймає у комунальну власність земельні ділянки на території Ружинської селищної ОТГ згідно з додатком, датовано 14.12.2020 (т. 1 а.с. 75-92).
Позивач як на підставу для задоволення позову посилається на те, що ГУ Держгеокадастру в Житомирській області мав забезпечити передачу у комунальну власність всіх земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності за межами населених пунктів Ружинської селищної об`єднаної територіальної громади Ружинського (Бердичівського) району Житомирської області.
Однак, належними доказами підтверджується та відповідачем не спростовано, що на момент підписання акту приймання - передачі земельної ділянки сільськогосподарського призначення із державної у комунальну власність від 14.12.2020, за межами населених пунктів Ружинської селищної об`єднаної територіальної громади Ружинського (Бердичівського) району Житомирської області знаходились спірні земельні ділянки, які не було включено до Акту від 14.12.2020.
Заперечуючи позовні вимоги та обґрунтовуючи правомірність дій Головного управління Держгеокадастру в Житомирській області, відповідач зазначив, що жодним законом та підзаконним нормативно-правовим актом не визначено, не встановлено кількісного обмеження земель, які мають передати територіальні органи Держгеокадастру від держави у комунальну власність.
Суд вважає таке твердження відповідача помилковим з огляду на наступне.
Пунктом 2 ч. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2020 №1113 постановлено Державній службі з питань геодезії, картографії та кадастру забезпечити передачу з 17 листопада 2020 р. земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність відповідно до статті 117 Земельного кодексу України.
Частиною 2 ст. 117 ЗК України встановлено, що до земель державної власності, які не можуть передаватися у комунальну власність, належать земельні ділянки, що використовуються Чорноморським флотом Російської Федерації на території України на підставі міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об`єкти нерухомого майна державної власності, а також земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні органів державної влади, державних підприємств, установ, організацій, крім випадків передачі таких об`єктів у комунальну власність.
Отже, законодавством України, що регулює земельні відносини, чітко визначено землі державної власності, що не передаються у комунальну власність.
Відповідачем не надано до суду належних доказів, що спірні земельні ділянки є земельними ділянками державної власності, заборона на передачу яких встановлена ч. 2 ст. 117 ЗК України.
Враховуючи правове регулювання спірних правовідносин суд вважає, що відповідач на виконання вимог Указу Президента України від 15.10.2020 №449-2020 Про деякі заходи щодо прискорення реформ у сфері земельних відносин , постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2020 №1113 зобов`язаний передати із державної у комунальну власність позивача всі земельні ділянки за межами населених пунктів Ружинської селищної об`єднаної територіальної громади Ружинського (Бердичівського) району Житомирської області.
Однак, належними доказами, що містяться в матеріалах адміністративної справи підтверджується, що відповідачем при формування переліку земельних ділянок державної власності, які підлягали передачі у комунальну власність позивача, протиправно не було включено спірні земельні ділянки, що свідчить про протиправну бездіяльність відповідача.
Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Положеннями статті 90 КАС України визначено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про задоволення позовної заяви.
Керуючись статтями 9, 72-77, 90, 242-246, 255, 258 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
вирішив:
Позовну заяву Ружинської селищної ради Житомирської області (вул. Бурди, 44, м.Ружин, Житомирська область,13601, код ЄДРПОУ 04344707) до Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області (вул. Довженка, 45,Житомир,10002, код ЄДРПОУ 39765513) про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії, - задовольнити.
Визнати протиправною бездіяльність Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області, що виразилась у непередачі із державної власності у комунальну власність Ружинської селищної ради Житомирської області земельних ділянок сільськогосподарського призначення з кадастровими номерами:
1825255100:01:000:0271 1825255100:01:000:0278 1825255100:03:000:0378 1825255100:08:000:0036 1825280400:01:000:0091 1825280400:06:000:0136 1825280800:04:000:0149 1825280800:06:000:0171 1825280800:06:000:0213 1825280800:06:000:0216 1825280800:07:000:0166 1825280800:09:000:0846 1825281400:02:000:0292 1825281600:04:000:0297 1825281600:07:000:0458 1825281800:02:000:0124 1825281800:04:000:0523; 1825281800:04:000:0536; 1825282200:01:000:0264; 1825282200:01:000:0305 1825282200:01:000:0315; 1825282200:01:000:0331; 1825282200:01:000:0418 1825255100:01:000:0276; 1825255100:03:000:0367; 1825255100:03:000:0381; 1825255100:08:000:0061; 1825280400:06:000:0125; 1825280400:11:000:0081; 1825280800:06:000:0147; 1825280800:06:000:0177; 1825280800:06:000:0214; 1825280800:06:000:0217; 1825280800:07:000:0167; 1825280800:09:000:0847; 1825281400:02:000:0293; 1825281600:05:000:0105; 1825281800:02:000:0106; 1825281800:02:000:0135; 1825281800:04:000:0525; 1825281800:06:000:0518; 1825282200:01:000:0299; 1825282200:01:000:0306; 1825282200:01:000:0324; 1825282200:01:000:0334; 1825282200:01:000:0419 1825255100:01:000:0277; 1825255100:03:000:0377; 1825255100:03:000:0387; 1825255100:08:000:0157; 1825280400:06:000:0133; 1825280800:04:000:0148; 1825280800:06:000:0158; 1825280800:06:000:0181; 1825280800:06:000:0215; 1825280800:06:000:0218; 1825280800:07:000:0168; 1825280800:09:000:0848; 1825281600:03:000:0290; 1825281600:07:000:0451; 1825281800:02:000:0115; 1825281800:02:000:0139; 1825281800:04:000:0526; 1825282200:01:000:0254; 1825282200:01:000:0300; 1825282200:01:000:0310; 1825282200:01:000:0330; 1825282200:01:000:0335; 1825282200:02:000:0032 1825282200:02:000:0469; 1825282200:02:000:0492; 1825282200:02:000:0504; 1825282600:02:000:0526; 1825283200:01:000:0379; 1825283200:03:000:0175; 1825283200:05:000:0508; 1825283800:01:000:0199; 1825283800:01:000:0480; 1825283800:01:000:0484; 1825283800:01:000:0487; 1825283800:01:000:0490; 1825283800:01:000:0494; 1825283800:01:000:0497; 1825283800:01:000:0500; 1825283800:01:000:0504; 1825283800:01:000:0507; 1825284000:06:000:0177; 1825284000:09:000:0583; 1825284000:10:000:0142; 1825284600:01:000:0557; 1825284600:05:000:0731; 1825284900:01:000:1971; 1825284900:02:000:2362; 1825285200:03:000:0149; 1825285300:01:000:0400; 1825285800:01:000:0386; 1825285800:02:000:0336; 1825286300:01:000:0387; 1825286300:01:000:0395; 1825286300:02:000:0386; 1825286300:04:000:0170; 1825286300:04:000:0202; 1825286300:04:000:0222; 1825287900:02:000:0488; 1825255100:08:000:0067, 1825255100:08:000:0070, 1825255100:08:000:0073, 1825255100:08:000:0076 1825282800:02:000:0273 1825282800:02:000:0278 1825282800:02:000:0271 1825286300:01:000:0386 1825283800:01:000:0317; 1825283800:02:000:0004; 1825286300:04:000:0234; 1828286300:04:000:0233 1825280400:04:000:0225; 1825284000:03:000:0130; 1825282200:02:000:0502; 1825282200:02:000:0505; 1825282600:02:000:0527; 1825283200:02:000:0300; 1825283200:05:000:0503; 1825283200:05:000:0509; 1825283800:01:000:0200; 1825283800:01:000:0482; 1825283800:01:000:0485; 1825283800:01:000:0488; 1825283800:01:000:0492; 1825283800:01:000:0495; 1825283800:01:000:0498; 1825283800:01:000:0501; 1825283800:01:000:0505; 1825283800:02:000:0469; 1825284000:06:000:0183; 1825284000:10:000:0133; 1825284000:10:000:0143; 1825284600:01:000:0558; 1825284900:01:000:0025; 1825284900:01:000:1972; 1825284900:02:000:2367; 1825285200:03:000:0150; 1825285300:02:000:0405; 1825285800:01:000:0389; 1825285800:02:000:0421; 1825286300:01:000:0391; 1825286300:01:000:0398; 1825286300:02:000:0393; 1825286300:04:000:0194; 1825286300:04:000:0205; 1825286300:04:000:0225; 1825287900:02:000:0495; 1825255100:08:000:0068, 1825255100:08:000:0071, 1825255100:08:000:0074, 1825282800:02:000:0295 1825282800:02:000:0274; 1825282800:02:000:0277 1825282800:02:000:0272 1825286300:01:000:0388 1825283800:02:000:0468 1825283800:01:000:0485 1825286300:04:000:0232 1825280400:04:000:0226 1825280400:04:000:0223 1825283800:02:000:0468. 1825282200:02:000:0482; 1825282200:02:000:0503; 1825282600:02:000:0525; 1825283200:01:000:0302; 1825283200:02:000:0305; 1825283200:05:000:0504; 1825283600:02:000:0102; 1825283800:01:000:0313; 1825283800:01:000:0483; 1825283800:01:000:0486; 1825283800:01:000:0489; 1825283800:01:000:0493; 1825283800:01:000:0496; 1825283800:01:000:0499; 1825283800:01:000:0502; 1825283800:01:000:0506; 1825284000:03:000:0134; 1825284000:09:000:0566; 1825284000:10:000:0140; 1825284000:10:000:0144; 1825284600:05:000:0717; 1825284900:01:000:0027; 1825284900:01:000:1974; 1825284900:02:000:2371; 1825285200:03:000:0154; 1825285600:03:000:0094; 1825285800:02:000:0002; 1825285800:02:000:0457; 1825286300:01:000:0394; 1825286300:02:000:0381; 1825286300:02:000:0394; 1825286300:04:000:0197; 1825286300:04:000:0207; 1825287900:01:000:1269; 1825255100:08:000:0066, 1825255100:08:000:0069, 1825255100:08:000:0072, 1825255100:08:000:0075 1825282800:02:000:0275 1825282800:02:000:0294 1825282800:02:000:0276 1825282800:02:000:0296 1825286300:04:000:0199 1825283800:02:000:0497. 18252838000:01:000:0335; 1825286300:04:000:0235; 1825280400:04:000:0227; 1825280400:04:000:0224; 1825283800:02:000:0497.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Рішення суду може бути оскаржене до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя О.В. Лавренчук
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.09.2021 |
Оприлюднено | 29.09.2021 |
Номер документу | 99896238 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Лавренчук Ольга Володимирівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Лавренчук Ольга Володимирівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Лавренчук Ольга Володимирівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Лавренчук Ольга Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні