Постанова
від 31.03.2010 по справі 2а-13567/09/10/070
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімфер ополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

31.03.10 Справа №2а-13567/09/10/070

13:03 м. Сімферополь

Окружний адміністративни й суд Автономної Республіки Крим у складі:

головуючого судді Кудряшової А.М. ,

при секретарі судового зас ідання Дєрюшковій І.А.,

за участю представників ст орін:

від позивача - Бахарєва Н.Ю., довіреність від 04.01.2010 рок у,

від відповідача - Кирич енко В.Г.,

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу

за позовом Кримського рес публіканського відділення Ф онду соціального захисту інв алідів

до Товариство з обмеже ною відповідальністю "Торгов ий Дім"

про стягнення адміністрат ивно-господарської санкції,

ВСТАНОВИВ:

Кримське республіканс ьке відділення Фонду соціаль ного захисту інвалідів зверн улось до Окружного адміністр ативного суду АР Крим з адмін істративним позовом до Тов ариства з обмеженою відпов ідальністю "Торговий Дім" із вимогами про стягнення адмін істративно-господарських са нкцій в розмірі 6000,00 гривень за невиконання нормативу робоч их місць для працевлаштуванн я інвалідів за 2008 рік. Позовні в имоги мотивовані тим, що відп овідач відповідно до Закону України “Про основи соціальн ої захищеності інвалідів в У країні” зобов' язаний викон увати норматив робочих місць для працевлаштування інвалі дів, при цьому якщо середньоо блікова чисельність працююч их інвалідів менша, ніж устан овлено нормативом, то відпов ідач зобов' язаний сплатити відповідним відділенням фон ду адміністративно-господар ські санкції, які дорівнюють середньорічній заробітній п латі роботодавця за кожне ро боче місце, призначене для пр ацевлаштування інвалідів та не зайняте ними. Приймаючи до уваги, що відповідач повинен був забезпечити у 2008 році прац евлаштування одного інвалід у на даному робочому місці, од нак, цього не зробив, що підтве рджується відомостями надан ого відповідачем звіту за фо рмою №10-ПІ. Отже, відповідач по винен сплатити адміністрати вно-господарську санкцію в р озмірі 6000,00 гривень, що дорівню є одній середньорічній зароб ітній платі роботодавця на п ідприємстві.

Представник позивача у суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав у повному обсяз і та просив адміністративний позов задовольнити з підста в, зазначених у позовній заяв і та письмових пояснень.

Представник відповідача п ід час судового розгляду спр ави проти позову заперечував , зазначив, що підприємство у 2 008 році додержувалось вимог ді ючого законодавства, направл ялись необхідні звіти до від повідних органів, які повинн і здійснювати заходи щодо пр ацевлаштування, однак, у 2008 роц і інваліди до ТОВ "Торговий ді м" для працевлаштування не на правлялись, у зв'язку з цим на роботу інваліди не приймалис ь, тому необхідна кількість і нвалідів не була працевлашто вана у 2008 році не з вини відпові дача. Крім того, звернули уваг у, що у звіті про зайнятість і працевлаштування інвалідів за 2008 рік ТОВ "Торговий дім" не зазначав відомостей щодо кіл ькості осіб, які повинні прац ювати на робочих місяцях, ств орених відповідно до вимог с татті 19 Закону України "Про ос нови соціальної захищеності інвалідів в Україні" та не виз начав суми адміністративно-г осподарської санкції за не в иконання нормативу робочих м ісць для працевлаштування ін валідів. Просив у позові відм овити.

Заслухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши подані документи та матеріа ли справи, всебічно і повно з' ясувавши всі фактичні обстав ини, на яких ґрунтуються позо вні вимоги, об' єктивно оцін ивши докази, які мають юридич не значення для розгляду спр ави і вирішення спору по суті , судом встановлене наступне .

Згідно з частиною 1 статті 2 К АС України завданням адмініс тративного судочинства є зах ист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтере сів юридичних осіб у сфері пу блічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб' єктів при здійсненні ними владних управлінських ф ункцій на основі законодавст ва, в тому числі на виконання д елегованих повноважень.

Відповідно до п.4 ч.1 ст.17 КАС Ук раїни компетенція адміністр ативних судів поширюється на спори за зверненнями суб' є кта владних повноважень у ви падках, встановлених законом .

Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єктів владних повноваже нь, до яких належать орган дер жавної влади, орган місцевог о самоврядування, їхня посад ова чи службова особа, інший с уб' єкт, який здійснює владн і управлінські функції на ос нові законодавства, в тому чи слі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до частини 7 стат ті 20 Закону України “Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні” від 21.03.1991 року № 875 контроль за виконанням но рмативів робочих місць та пе ревірки підприємств, установ , організацій, у тому числі під приємств, організацій громад ських організацій інвалідів , фізичних осіб, які використо вують найману працю, щодо їх р еєстрації у Фонді соціальног о захисту інвалідів, його від діленнях, подачі щорічного з віту та сплати ними адмініст ративно-господарських санкц ій, а також надання державній службі зайнятості інформаці ї, необхідної для організаці ї працевлаштування інваліді в, визначаються Кабінетом Мі ністрів України.

Правовий статус, повноваже ння та умови діяльності зазн ачено Фонду визначені Положе нням про Фонд соціального за хисту інвалідів, затверджено го Постановою Кабінету Мініс трів України від 26.09.2002 року № 1434.

Відповідно до пункту 1 Полож ення про Фонд соціального за хисту інвалідів, затверджено го постановою Кабінету Мініс трів України від 26.09.2002 N 1434, Фонд є урядовим органом державного управління, який діє у складі Міністерства праці та соціа льної політики і підпорядков ується йому.

Пунктом 3 Положення про Фонд соціального захисту інвалід ів встановлені основні завд ання Фонду, до яких відносять ся реалізація у межах своєї к омпетенції державної політи ки у сфері соціального захис ту інвалідів; контроль за вик онанням підприємствами, уста новами, організаціями, у тому числі підприємствами і орга нізаціями громадських орган ізацій інвалідів, фізичними особами, які використовують найману працю (далі - підприєм ства), нормативу робочих місц ь для працевлаштування інвал ідів, установленого Законом України "Про основи соціальн ої захищеності інвалідів в У країні"

Згідно з пунктом 9 зазначено го Положення для реалізації покладених на Фонд завдань з а погодженням з Мінпраці утв орюються територіальні відд ілення Фонду в межах граничн ої чисельності його працівни ків.

Правовий статус Кримськог о республіканського відділе ння Фонду соціального захист у інвалідів визначений Полож енням про Кримське республік анське відділення Фонду соці ального захисту інвалідів, з атвердженого Наказом директ ора Фонду соціального захист у інвалідів № 16 від 01.03.2007 року. Пу нктом 1 Положення встановлен о, що відділення являється те риторіальним органом Фонду с оціального захисту інваліді в, а відповідно до пункту 12 Пол оження відділення має стату с юридичної особи, та реалізу є завдання, визначені пусток 3 Положення, до яких належать здійснення контролю за додер жанням підприємствами, устан овами, організаціями, фізичн ими особами, які використову ють найману працю, нормативу робочих місць для працевлаш тування інвалідів.

Отже, судом встановлено, що Кримське республіканське ві дділення Фонду соціального з ахисту інвалідів являється територіальним органом Фонд у соціального захисту інвалі дів, яке визнано урядовим орг аном державного управління.

Відповідно до частини 8 стат ті 20 Закону України “Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні” від 21.03.1991 року № 875 відділення Фонду соціаль ного захисту інвалідів з мет ою контролю за виконанням но рмативу робочих місць, мають право в порядку, передбачено му Кабінетом Міністрів Украї ни, здійснювати перевірки пі дприємств, установ, організа цій, у тому числі підприємств , організацій громадських ор ганізацій інвалідів, фізични х осіб, які використовують на йману працю, щодо реєстрації у Фонді соціального захисту інвалідів, подачі ними звіті в про зайнятість та працевла штування інвалідів, виконанн я нормативу робочих місць, пр изначених для працевлаштува ння інвалідів, у тому числі шл яхом зарахування, та сплати н ими адміністративно-господа рських санкцій.

З метою реалізації зазначе них завдань пунктом 5 Положен ня про Фонд соціального захи сту інвалідів Фонд наділений правами проводити перевірк у підприємств щодо реєстраці ї, подання ними звітів про зай нятість і працевлаштування і нвалідів, виконання норматив у робочих місць для працевла штування інвалідів та сплати адміністративно-господарсь ких санкцій і пені, цільового використання наданих Фондом коштів. Фонд також відповідн о до покладених на нього завд ань здійснює контроль за спл атою роботодавцями адмініст ративно-господарських санкц ій і пені (підпункт 3 пункту 4 за значеного Положення).

Таким чином, судом встановл ено, що Кримське республікан ське відділення Фонду соціал ьного захисту інвалідів, реа лізуючі свої завдання та фун кції у відносинах з фізичним и та юридичними особами явля ється органом виконавчої вла ди та, відповідно, суб' єктом владних повноважень.

Частиною дев'ятою, десятою с татті 20 Закону України “Про ос нови соціальної захищеності інвалідів в Україні” від 21.03.1991 року № 875 встановлено, що спори , які виникають із правовідно син за статтями 19, 20 Закону, вир ішуються відділеннями Фонду в судовому порядку. Фонд соці ального захисту інвалідів, й ого відділення мають право з ахищати свої права та законн і інтереси, у тому числі в суді . Отже, позивачами у зазначені й категорії справ виступають відділення Фонду.

Таким чином, Кримське респу бліканське відділення Фонду соціального захисту інвалід ів є органами державної влад и, які у правовідносинах з роб отодавцям, зокрема у зв'язку і з здійсненням контролю за пе рерахуванням штрафних санкц ій, передбачених статтею 20 Зак ону України “Про основи соці альної захищеності інваліді в в Україні” від 21.03.1991 року № 875, ре алізують владні управлінськ і функції, а право відділень Ф онду на звернення до суду у ві дповідних відносинах визнач ено в законодавчому порядку частиною 9 статті 20 Закону.

Відповідно до частини 1 стат ті 55 Господарського кодексу України суб' єктом господар ювання визнаються учасники г осподарських відносин, які з дійснюють господарську діял ьність, реалізуючі господарс ьку компетенцію (сукупність господарських прав та обов' язків), мають відокремлене ма йно і несуть відповідальніст ь за своїми зобов' язаннями в межах цього майна, крім випа дків встановлених законом. З гідно з п. 1 частини 2 статті 55 ГК України юридичні особи, ство рені відповідно до Цивільног о кодексу України, підприємс тва, створені відповідно до Г осподарського кодексу Украї ни та зареєстровані в устано влено законом порядку визнаю ться суб' єктами господарюв ання.

Судом встановлено, що Тов ариство з обмеженою відпов ідальністю "Торговий Дім" (код ЄДРПОУ 31091585, юридична адреса: 97323 , АР Крим, Кіровський район, с. Первомайське, вул. Парашутна , буд.4) зареєстрований у якост і юридичної особи Кіровською районною державною адмініст рацією АР Крим 07.09.2000 року, дані в несені до Єдиного державного реєстру підприємств і орган ізацій України (номер запису про державну реєстрацію 112610700080 00009) (а.с.6).

Таким чином, відповідач є су б' єктом господарювання, юри дичною особою, зобов' язаний виконувати обов' язки, покл адені на нього законами у зв' язку зі здійсненням господар ської діяльності.

Відповідно до ст. 67 Конститу ції України, кожен зобов'язан ий сплачувати податки і збор и в порядку і розмірах, встано влених законом.

Порядок, підстави та умови у часті суб' єктів господарюв ання в реалізації державний гарантій для забезпечення ін валідів рівними правами з ін шими громадянами регулюєтьс я Законом України “Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні” від 21.03.1991 року № 875.

Відповідно до статті 19 Зако ну України “Про основи соціа льної захищеності інвалідів в Україні” від 21.03.1991 року № 875 для підприємств, установ, органі зацій, у тому числі підприємс тв, організацій громадських організацій інвалідів, фізич них осіб, які використовують найману працю, установлюєть ся норматив робочих місць дл я працевлаштування інваліді в у розмірі чотирьох відсотк ів середньооблікової чисель ності штатних працівників об лікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб - у кілько сті одного робочого місця.

Підприємства, установи, орг анізації, у тому числі підпри ємства, організації громадсь ких організацій інвалідів, ф ізичні особи, які використов ують найману працю, самостій но розраховують кількість ро бочих місць для працевлаштув ання інвалідів відповідно до нормативу, встановленого ча стиною першою цієї статті, і з абезпечують працевлаштуван ня інвалідів. При розрахунка х кількість робочих місць ок руглюється до цілого значенн я.

Підприємства, установи, орг анізації, у тому числі підпри ємства, організації громадсь ких організацій інвалідів, ф ізичні особи, які використов ують найману працю, самостій но здійснюють працевлаштува ння інвалідів у рахунок норм ативів робочих місць виходяч и з вимог статті 18 цього Закон у. Виконанням нормативу робо чих місць у кількості, визнач еній згідно з частиною першо ю цієї статті, вважається пра цевлаштування підприємство м, установою, організацією, у т ому числі підприємством, орг анізацією громадських орган ізацій інвалідів, фізичною о собою, яка використовує найм ану працю, інвалідів, для яких це місце роботи є основним.

Відповідно до частини 9 стат ті 19 Закону України “Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні” від 21.03.1991 року № 875 підприємства, установи, ор ганізації, у тому числі підпр иємства, організації громадс ьких організацій інвалідів, фізичні особи, в яких за основ ним місцем роботи працює 8 і бі льше осіб, реєструються у від повідних відділеннях Фонду с оціального захисту інваліді в за своїм місцезнаходженням і щороку подають цим відділе нням звіт про зайнятість та п рацевлаштування інвалідів.

Відповідно до частини 1 стат ті 20 Закону України “Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні” від 21.03.1991 року № 875 підприємства, установи, ор ганізації, у тому числі підпр иємства, організації громадс ьких організацій інвалідів, фізичні особи, які використо вують найману працю, де серед ньооблікова чисельність пра цюючих інвалідів менша, ніж у становлено нормативом, перед баченим статтею 19 цього Закон у, щороку сплачують відповід ним відділенням Фонду соціал ьного захисту інвалідів адмі ністративно-господарські са нкції, сума яких визначаєтьс я в розмірі середньої річної заробітної плати на відпові дному підприємстві, установі , організації, у тому числі під приємстві, організації грома дських організацій інваліді в, фізичної особи, яка викорис товує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом.

Частиною 4 статті 20 Закону вс тановлено, що адміністративн о-господарські санкції розра ховуються та сплачуються під приємствами, установами, орг анізаціями, у тому числі підп риємствами, організаціями гр омадських організацій інвал ідів, фізичними особами, зазн аченими в частині першій ціє ї статті, самостійно в строк д о 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося пору шення нормативу, встановлено го частиною першою статті 19 ць ого Закону. При цьому до право відносин із стягнення адміні стративно-господарських сан кцій, передбачених цим Закон ом, не застосовуються строки , визначені статтею 250 Господа рського кодексу України.

Відповідно до частини 8 стат ті 20 Закону Порядок сплати адм іністративно-господарських санкцій і пені до відділень Ф онду соціального захисту інв алідів, їх акумуляції, обліку , а також з урахуванням пропоз ицій всеукраїнських громадс ьких організацій інвалідів - використання цих коштів зат верджується Кабінетом Мініс трів України.

Відповідно до пункту 2 Поряд ку сплати підприємствами, ус тановами, організаціями та ф ізичними особами, що викорис товують найману працю, суми а дміністративно-господарськ их санкцій та пені за невикон ання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалі дів, затвердженого Постаново ю Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 року №70, роботода вці сплачують суму адміністр ативно-господарських санкці й відділенням Фонду соціальн ого захисту інвалідів до 15 кві тня року, що настає за роком, в якому відбулося порушення н ормативу робочих місць для п рацевлаштування інвалідів.

Обчислення суми адміністр ативно-господарських санкці й проводиться роботодавцями самостійно згідно з порядко м заповнення звіту про зайня тість і працевлаштування інв алідів, затвердженим Мінпрац і за погодженням з Держкомст атом.

Судом встановлено, що відпо відач Товариство з обмеж еною відповідальністю "Торго вий Дім" використовує найман у працю, та відповідно до Зако ну подає Кримському республі канському відділенню Фонду с оціального захисту інваліді в звіт про зайнятість та прац евлаштування інвалідів.

Звітом про зайнятість та пр ацевлаштування інвалідів за 2008 рік за формою № 10-ПІ, затвердж еною наказом Міністерства пр аці і соціальної політики Ук раїни від 10.02.2007р. № 42, відповідач не визначив норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів. Він зазначив сере дньооблікову чисельність шт атних працівників обліковог о складу, що працювали у 2008 році у кількості 8 осіб, з них серед ньооблікова кількість штатн их працівників, яким відпові дно до чинного законодавства встановлена інвалідність ск лала 0 осіб; кількість інвалід ів - штатних працівників, як і повинні працювати на робоч их місцях, створених відпові дно до вимог ст. 19 Закону Украї ни «Про основи соціальної за хищеності інвалідів в Україн і» склала 0 осіб; фонд оплати п раці штатних працівників скл ав 96,023 тис. гривен, при цьому сер едньорічна заробітна плата ш татного працівника становіт ь - 1000,00 гривень. (а.с.9).

Відповідно до п. 4 ч. 2 "Порядку проведення перевірки підпри ємств, установ, організацій т а фізичних осіб, що використа ють найману працю", затвердже ного Постановою Кабінету Мін істрів України від 31.01.07 року № 70 було проведено перевірку не виконання ст. 19, 20 Закону Україн и "Про основи соціальної захи щеності інвалідів в Україні" на підставі наданої форми № 10 - ПІ "Звіт про зайнятість та пр ацевлаштування інвалідів за 2008 рік", про що складений Акт ві д 23.10.2009 року.

Згідно даних акту перевірк и від 23.10.2009 року встановлено, що відповідач повинен був забе зпечити у 2008 році працевлашту вання інвалідів на одному ро бочому місці, а фактично прац евлаштовані - 0 осіб. Відповідн о до вимог ст. ст. 19, 20 Закону Укра їни "Про основи соціальної за хищеності інвалідів в Україн і" від 23.10.2009 року відповідач пов инен був самостійно зазначит и у графі 3 "Кількість інваліді в - штатних працівників, які повинні працювати на робочи х місцях, створених відповід но до вимог ст. 19 Закону Україн и «Про основи соціальної зах ищеності інвалідів в Україні » звіту про зайнятість та пра цевлаштування інвалідів за 2 008 рік 1 особу та самостійно пов инен був забезпечити у 2008 році працевлаштування інвалідів на одному робочому місці, фак тично у 2008 році інваліди до під приємства не працевлаштовув ались. Судом встановлено, що в 2008 році середньорічна заробі тна плата у Товаристві з о бмеженою відповідальністю "Т орговий Дім" складає - 12000,00 гриве нь (загальний розмір оплати п раці 96000,00 гривень, кількість пр ацівників - 8).

Судом встановлено, що на від повідача поширюється пільга передбачена частиною 1 статт і 20 Закону, яка встановлює спл ату санкції в розмірі 50% серед ньорічної заробітної плати, оскільки ця пільга застосову ється для підприємств, на яки х працює від 8 до 15 осіб.

Таким чином, відповідач був повинен до 15 квітня 2009 року сам остійно визначити та сплатит и адміністративно-господарс ьку санкцію за невиконання н ормативу робочих місць для п рацевлаштування інвалідів у розмірі 50% середньорічної зар обітної плати тобто 12000 грн. х 50% = 6000 гривень. При цьому доводи в ідповідача, що ним у звіті про зайнятість і працевлаштуван ня інвалідів за 2008 рік ТОВ "Тор говий дім" не зазначались від омості щодо кількості осіб, я кі повинні працювати на робо чих місяцях, створених відпо відно до вимог статті 19 Закону України "Про основи соціальн ої захищеності інвалідів в У країні" та не визначалась сум а адміністративно-господарс ької санкції за не виконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів , а тому він не повинен сплачув ати дану санкцію, суд не може п рийняти до уваги, оскільки об ов'язком підприємства є само стійно визначити та сплатити адміністративно-господарсь ку санкцію за невиконання но рмативу робочих місць для пр ацевлаштування інвалідів.

На день судового розгляду с прави по суті у суду відсутні відомості, що у визначений За коном строк відповідачем адм іністративно-господарська с анкція сплачена, що підтверд жено довідкою Кримського рес публіканського відділення Ф онду соціального захисту інв алідів від 26.01.2010 року № 04-4/133 (а.с.42), п оясненнями представників ст орін, тому Товариством з о бмеженою відповідальністю "Т орговий Дім" порушено вимоги статей 19, 20 Закону України "Про основи соціальної захищенос ті інвалідів в Україні" від 21.03. 1991 року № 875.

Під час судового розгляду с прави, судом встановлено, що в ідповідачем до Кіровського р айонного центру зайнятості Т ОВ "Торговий Дім" за період з 01.0 1.2008 року по 01.01.2009 року не подавав з віти за формою звітності №3-ПН "Звіт про наявність вакансій " про наявність вакантних міс ць для працевлаштування інва лідів відповідно до вимог п. 4. ст. 20 Закону України № 803 "Про зай нятість населення" з відмітк ою про вільні робочі місця дл я працевлаштування інваліді в, що підтверджується листом Кіровського районного центр у зайнятості від 17.12.09р. №1925, який є в матеріалах справи.

Однак, у відповідності до по ложень ч. 4 статті 20 Закону "Про зайнятість населення" підпри ємства, установи і організац ії незалежно від форми власн ості реєструються у місцевих центрах зайнятості за їх міс цезнаходженням як платники з бору до Фонду загальнообов'я зкового державного соціальн ого страхування України на в ипадок безробіття, щомісяця подають цим центрам адмініст ративні дані у повному обсяз і про наявність вільних робо чих місць (вакансій), у тому чи слі призначених для працевла штування інвалідів, та про пр ацівників, які працюють непо вний робочий день (тиждень), як що це не передбачено трудови м договором, або не працюють у зв'язку з простоєм виробницт ва з не залежних від них причи н, і в десятиденний строк - про всіх прийнятих працівників у порядку, встановленому зак онодавством. Несвоєчасна реє страція або відмова від неї, п орушення порядку подання адм іністративних даних тягне за собою відповідальність, пер едбачену законом. Приймаючі до уваги, що створення робочо го місця та працевлаштування інваліду можливо лише після виконання відповідачем обов ' язку, передбаченого частин ою 4 ст. 20 Закону України «Про за йнятість населення» про необ хідність подання до центру з айнятості відповідних звіті в, які подаються щомісячно, то ді як цього обов' язку відпо відач виконав не виконав в по вному обсязі не подавав звіт ів № 3-ПН, яки повинен був подав ати щомісячно.

Таким чином, суд не може пог одиться із доводами відповід ача стосовно того, що у 2008 році відповідачем виконувались у сі вимоги діючого законодавс тва стосовно здійснення захо дів для працевлаштування інв алідів, у тому числі подавали сь усі необхідні звіти, та не б уло працевлаштоване необхід не кількість інвалідів не з в ини підприємства, оскільки, в ідповідачем не доведено нале жним чином інформування відп овідних державних органів з працевлаштування про вільні робочі місця, призначені для працевлаштування інвалідів відповідно до діючого закон одавства.

В порядку ст. 71 КАС України ві дповідачем не надано доказів працевлаштування у 2008 році од ного інваліда, також не надан о доказів сплати за не працев лаштування інваліда адмініс тративно-господарської санк ції у розмірі 6000 гривень, натом ість позивач надав суду наяв ність такої заборгованості.

За таких обставин позовні в имоги Кримського республіка нського відділення Фонду соц іального захисту інвалідів є обґрунтованими та підлягают ь задоволенню у повному обся зі.

Згідно з частиною 4 статті 94 К АС України у справах, у яких по зивачем є суб' єкт владних п овноважень, і відповідачем - фізична чи юридична особа, су дові витрати, здійснені пози вачем, з відповідача не стягу ються. Тому судові витрати по справі не підлягають стягне нню з відповідача.

Вступна та резолютивна час тини постанови були оголошен і у судовому засіданні 31.03.2010 рок у. Повний текст постанови був виготовлений та підписаний 06.04.2010 року.

З урахуванням викладеного , керуючись ст. ст. 160-163,167 Кодексу адміністративного судочинс тва України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити повн істю.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальніс тю "Торговий Дім" (код ЄДРПОУ 3109 1585, юридична адреса: 97323, АР Крим, К іровський район, с. Первомайс ьке, вул. Парашутна, буд.4) на кор исть Кримського республікан ського відділення Фонду соці ального захисту інвалідів (р /р 31219230700116 в УГК в АР Крим м. Сімфер ополь, МФО 824026, ЄДРПОУ 34740520, одержу вач: Держбюджет Кіровського району 50070000; адміністративно - г осподарські санкції за робоч і місця не зайняті інвалідам и за 2008 рік) адміністративно-го сподарські санкції у розмірі 6000 (шість тисяч) гривень 00 копій ок.

Постанова може бути оскарж ена в Севастопольський апеля ційний адміністративний су д через Окружний адміністра тивний суд АР Крим шляхом под ачі заяви про апеляційне оск арження постанови суду в дес ятиденний строк з дня склада ння постанови у повному обся зі та поданням після цього пр отягом двадцяти днів апеляці йної скарги, або без попередн ього подання заяви про апеля ційне оскарження, якщо апеля ційна скарга подається у стр ок, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарж ення.

Якщо постанову було прогол ошено у відсутності особи, як а бере участь у справі, то стро к подання заяви про апеляцій не оскарження обчислюється з дня отримання нею копії пост анови.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо таку зая ву не було подано. Якщо було по дано заяву про апеляційне ос карження, але апеляційна ска рга не була подана у встановл ений строк, постанова набира є законної сили після закінч ення цього строку. У разі пода ння апеляційної скарги поста нова, якщо її не скасовано, наб ирає законної сили після зак інчення апеляційного розгля ду справи.

Суддя Ку дряшова А.М.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення31.03.2010
Оприлюднено14.07.2010
Номер документу9997679
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-13567/09/10/070

Постанова від 31.03.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кудряшова А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні