Постанова
від 18.06.2010 по справі 482/09/1570
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2а-482/09/1570

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 червня 2010 року м.Одеса

Одеський окружний адмініс тративний суд у складі:

головуючо ї судді Корой С.М.

секретар с удового засідання Дудка С .С.

розглянувши у відк ритому судовому засіданні сп раву за адміністративним поз овом товариства з обмеж еною відповідальністю «Глен рич»до державної податкової інспекції у Приморському ра йоні м. Одеси, про визнання дій протиправними, зобов' язанн я вчинити певні дії та скасув ання податкового повідомлен ня-рішення, суд, -

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обме женою відповідальністю «Гле нрич»звернулось до Одеськог о окружного адміністративн ого суду з адміністративним позовом до державної податко вої інспекції у Приморському районі м. Одеси, в якому проси ть суд визнати протиправними (неправомірними) дії Приморс ької ДПІ м. Одеси щодо поверне ння без реєстрації та розгля ду уточнюючих розрахунків по даткових зобов' язань ТОВ «Г ленрич»з ПДВ та додатків № 5 до відповідних податкових декл арацій з ПДВ за серпень, берез ень, лютий, січень 2008 року від 10.1 2.2008 року; зобов' язати Приморс ьку ДПІ м. Одеси провести усі п ередбачені законодавством У країни дії, пов' язані з нале жним прийняттям, реєстрацією , врахуванням та обліком уточ нюючих розрахунків податков их зобов' язань ТОВ «Гленрич »з ПДВ та додатків № 5 до відпо відних податкових деклараці й з ПДВ за серпень, березень, л ютий, січень 2008 року від 10.12.2008 рок у; визнати протиправним (непр авомірним) та скасувати пода ткове повідомлення-рішення № 001112350/0 від 19.12.2008 року, прийняте При морською ДПІ м. Одеси на підст аві акту документальної неви їзної перевірки № 13920/23-512/35406270 від 18 .12.2008 року.

Позовні вимоги о бґрунтовані наступним.

Позивачем на адресу Приморської ДПІ у м. Одеса нап равлялись уточнюючі розраху нки податкових зобов' язань з ПДВ та додатки № 5, проте не бу ли прийняті у зв' язку із скр іплення підписів на цих доку ментів печаткою іншого підпр иємства. Такі дії позивач вва жає необґрунтованими, оскіль ки в день подання цих розраху нків ним була проведена держ авна реєстрації зміни назви підприємства з ТОВ «Корсік Л імітед» на ТОВ «Гленрич», а пе чатка ще не була виготовлена , тому підпис був скріплений с тарою зі старою назву. Позива ч звертає увагу, що код ЄДРПОУ не змінювався, та на старій пе чатці міститься такий же код ЄДРПОУ, та вважає правомірни м використання цієї печатки, оскільки в такий короткий пр оміжок часу неможливо отрима ти дозвіл на виготовлення но вої печатки та її безпосеред нє виготовлення. Необґрунтов ане неприйняття зазначених д окументів мало своїм наслідк ом штучне створення порушень податкового законодавства , які були виявлені під час пер евірки та стали підставою дл я прийняття оскаржуваного по даткового повідомлення-ріше ння. Крім того, позивач зазнач ає, що податковим органом доп ущені порушення законодавст ва при проведенні перевірки, а саме не запрошено представ ника позивач для підписання акту перевірки, не запропоно вано надати пояснення щодо ф актів, виявлених під час пере вірки.

Відповідач адміністрати вний позов не визнав, надав до суду заперечення (а.с.49-53), в яком у зазначив наступне.

Державною податковою інсп екцією у Приморському районі м. Одеси під час перевірки поз ивача було виявлено заниженн я ТОВ «Гленрич» податку на до дану вартість на загальну су му 3645243,36 грн. На підставі даних в иписки АКБ «Південний»по пот очному рахунку № 26007311482001 ТОВ «Кор сік Лімітед»код ЄДРПОУ 35406270 це підприємство за перевіряєми й період отримувало грошові кошти за обладнання, що є об' єктом оподаткування відпові дно до пп.3.1.1. п.3.1. ст. 3 Закону Укра їни «Про податок на додану ва ртість»,але не відображувало оподатковані операції в дек лараціях з ПДВ за відповідні періоди. Щодо неправомірної відмови у прийнятті уточнюю чих розрахунків та додатків до них, відповідач зазначає, щ о на них була проставлена печ атка іншої юридичної особи, т оді як відповідно до п.3.3.3. Інст рукції про порядок видачі мі ністерствам та іншим централ ьним органам виконавчої влад и, підприємствам, установам, о рганізаціям, господарським о б' єднанням та громадянам до зволів на право відкриття та функціонування штемпельно-г раверних майстерень, виготов лення печаток і штампів, та за твердження Умов і правил про вадження діяльності з відкри ття та функціонування штемпе льно-граверних майстерень, в иготовлення печаток і штампі в, затвердженої наказом Міні стерства внутрішніх справ Ук раїни від 11.01.1999 року № 17, напис на печатках повинен відповідат и назві, яка зазначена в свідо цтві про державну реєстрацію . Відповідно до п.п. 3.1.4., 3.1.6., 3.1.10., 3.1.11. І нструкції у зв' язку з перей менування юридичної особи не обхідно одержувати дозвіл на право виготовлення нової пе чатки, при цьому старі печатк и здаються на знищення в орга ни внутрішніх справ, тобто по дані документи були оформлен і неналежним чином, у зв' язк у з чим відповідно до п.3.1. Типов ої інструкції з діловодства в органах державної податков ої служби України, затвердже ної наказом ДПА України від 01. 07.1998 року № 315, були повернуті від правнику. Також відповідач з вертає увагу суду на підпис д иректора Горбач Ю.Ю. на по зовній заяві, яка різниться в ід його підпису на деклараці ях.

У судовому засіданні предс тавник позивача підтримав ви моги та обґрунтування адміні стративного позову у повному обсязі.

Представник відповідача п роти адміністративного позо ву заперечував у зв' язку з б езпідставністю та необґрунт ованістю його вимог, посилаю чись при цьому на доводи та об ґрунтування викладені в нада ному суду запереченні.

Суд заслухавши осіб, що з' я вились в судове засідання, до води адміністративного позо ву та заперечення на нього, до слідивши матеріали справи, в становив наступне.

Державною податковою інсп екцією у Приморському районі м. Одеси проведена документа льна невиїзна перевірка ТОВ «Гленрич» (код ЄДРПОУ 35406270) пода них податкових декларацій, п ов' язаних з нарахуванням і сплатою податку на додану ва ртість за період січень-серп ень 2008 року, за результатами як ої складено акт від 18.12.2008 року № 13920/23-512/35406270 (а.с. 27-31).

Перевіркою, встановлено по рушення пп.3.1.1 п.3.1. ст. 3, пп.7.3.1. п.7.3.ст . 7, ст. 7 Закону України «Про под аток на додану вартість», що п ризвело до заниження податку на додану вартість на загаль ну суму 3645243,36 грн., яке виникло вн аслідок невідображення у пов ному обсязі суми податкових зобов' язань з ПДВ від прода жу товарів у податкових декл араціях з ПДВ за період січен ь, лютий, червень, серпень 2008 ро ку.

На підставі зазначе ного акту перевірки відповід ачем було прийнято податкове повідомлення-рішення від 19.12.20 08 року № 0001112350/0, яким визначено су му податкового зобов' язанн я ТОВ «Гленрич»з податку на д одану вартість у розмірі 5 467 865,0 4 грн., в тому числі за основним платежем - 3 645 243,36 грн. та за штр афними (фінансовими) санкція ми - 1 822 621,68 грн. (а.с. 32).

Судом встановлено, що ТОВ «Гленрич»на адресу державно ї податкової інспекції у При морському районі м. Одеси бул о направлені наступні докуме нти:

уточнюючий розрахунок под аткових зобов' язань з подат ку на додану вартість у зв' я зку з виправленням самостійн о виявлених помилок за звітн ий період, за який виправляют ься помилки - серпень 2008 року (а.с. 11-12) та розшифровки податко вих зобов' язань та податков ого кредиту в розрізі контра гентів за цей період (а.с.13-14);

уточнюючий розрахунок под аткових зобов' язань з подат ку на додану вартість у зв' я зку з виправленням самостійн о виявлених помилок за звітн ий період, за який виправляют ься помилки - березень 2008 рок у (а.с. 15-16) та розшифровки податк ових зобов' язань та податко вого кредиту в розрізі контр агентів за цей період (а.с.17-18);

уточнюючий розрахунок под аткових зобов' язань з подат ку на додану вартість у зв' я зку з виправленням самостійн о виявлених помилок за звітн ий період, за який виправляют ься помилки - лютий 2008 року (а.с . 19-20) та розшифровки податкових зобов' язань та податкового кредиту в розрізі контраген тів за цей період (а.с.21-22);

уточнюючий розрахунок под аткових зобов' язань з подат ку на додану вартість у зв' я зку з виправленням самостійн о виявлених помилок за звітн ий період, за який виправляют ься помилки - січень 2008 року (а .с. 23-24) та розшифровки податков их зобов' язань та податково го кредиту в розрізі контраг ентів за цей період (а.с.25-26).

В усіх вище перелічених док ументах платником податку вк азано ТОВ «Гленрич», датують ся вони 10.12.2008 року, підписані ке рівником та головним бухгалт ером Горбачем Юрієм, та ск ріплені печаткою ТОВ «Корсік Лімітед».

Листом державної податков ої інспекції у Приморському районі м. Одеси від 15.12.2008 року № 6 6500/10/01-147 зазначені документи бул и повернуті позивачу на підс таві п. 3.1. Типової інструкції з діловодства в органах держ авної податкової служби Укра їни, затвердженої наказом ДП А України від 01.07.1998 року № 315 у зв' язку з їх засвідченням печат кою іншого підприємства.

Суд не вбачає в окреслених д іях державної податкової інс пекції у Приморському районі м. Одеса ознак протиправних д ій з наступних підстав.

Як вбачається з копії свідо цтва про державну реєстрацію юридичної особи ТОВ «Гленри ч»серії А01 № 507373 (а.с. 35-36) та довідк и з Єдиного державного реєст ру юридичних осіб та фізични х осіб-підприємців (а.с. 235-245), дат ою проведення державної реєс трації цієї юридичної особи є 10.10.2007 року, а 10.12.2008 року на підста ві зміни найменування юридич ної особи відбулась зміна св ідоцтва про державну реєстра цію. Попередньою назвою цієї юридичної особи була назва Т ОВ «Корсік Лімітед».

Відповідно до п. 3.4. Порядку заповнення та подання под аткової декларації з податку на додану вартість, затвердж еного наказом Державної под аткової адміністрації Украї ни від 30.05.1997 р. № 166, платник податк у самостійно обчислює суму п одаткового зобов'язання, яку зазначає в декларації. Дані, н аведені в декларації, мають в ідповідати даним бухгалтерс ького та податкового обліку платника, достовірність дани х підтверджується: підписом платника, якщо платник - фізич на особа, в інших випадках (осо ба, яка визначена як платник п одатку на додану вартість, кр ім фізичних осіб) - підписами в ідповідальних посадових осі б (керівника, головного бухга лтера) та печаткою, а в разі по дання декларації в електронн ій формі - електронним підпис ом осіб (які підписують декла рацію), зареєстрованим у поря дку, визначеному законодавст вом.

Уточнюючий розрахунок за с воєю суттю є самостійною под атковою декларацією та повин ен бути складений з дотриман ням вимог, передбачених для с кладання податкової деклара ції з ПДВ, з урахуванням особл ивостей його складання, визн ачених у п.4.4. цього Порядку, де, зокрема, визначається, що уто чнюючий розрахунок подаєтьс я за формами, визначеними в до датках 3, 4, 5 та 6 до цього Порядку , які передбачають обов' язк ове проставляння печатки під приємства.

За своєю суттю печатка підп риємства є спеціальним метал евим, гумовим чи дерев'яним пр едметом з нарізними знаками для відтисків їх на сургучі, в оску, папері тощо з метою нада ння документові вірогідност і та юридичної сили. Така віро гідність та юридична сила до кумента може виникати лише з а умови, якщо печатка підтвер джує всі відомості щодо тако го підприємства.

Відповідно до п.3.3.3. Інструкц ії про порядок видачі мініст ерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, пі дприємствам, установам, орга нізаціям, господарським об'є днанням та громадянам дозвол ів на право відкриття та функ ціонування штемпельно-граве рних майстерень, виготовленн я печаток і штампів, а також по рядок видачі дозволів на офо рмлення замовлень на виготов лення печаток і штампів, затв ердженої наказом МВС України від 11.01.1999 року № 17, напис на печат ках і штампах повинен відпов ідати назві, яка зазначена в с відоцтві про державну реєстр ацію.

З наведеної норми права вип ливає, що у разі зміни назви юр идичної особи, одночасно пов инні бути змінені і печатки т а штампи такої особи, а викори стання печаток і штампів із н азвою, яка не збігається з наз вою, визначеною у свідоцтві п ро державну реєстрацію особи , є неможливим. Така печатка вт рачає свою основну функцію - засвідчення вірогідності та підтвердження юридичної сил и документів, які видаються п ідприємством.

Пунктом 3.1.6. зазначеної Інстр укції передбачено, що в усіх в ипадках, у зв'язку з переймену ванням підприємств, установ, організацій, господарських об'єднань, суб'єктів підприєм ництва, а також спрацюванням печаток, штампів, оформлення замовлень на виготовлення п ечаток і штампів здійснюєтьс я на загальних підставах, пер едбачених цією Інструкцією. Тобто, отримання нової печат ки підприємства у зв' язку і з зміною його назви відбуває ться на загальних підставах та потребує отримання спеціа льного дозволу на її виготов лення. При цьому відповідно д о пп. 3.1.10, 3.1.11. Інструкції, якщо печ атки і штампи виготовляються у зв'язку із заміною старих аб о у зв'язку зі змінами, доповне ннями в написах на печатках і штампах, то орган внутрішніх справ на дозволі та на кожном у примірнику зразків (ескізі в) печаток і штампів проставл яє штамп про виготовлення пе чаток, штампів замість наявн их (додаток 9). Старі печатки зд аються на знищення в органи в нутрішніх справ, які видають про це квитанцію про знищенн я печаток і штампів (додаток 10 ), і знищують їх у порядку, пере дбаченому пунктом 3.4.2 цієї Інс трукції.

Суд критично оцінює посила ння позивача про неможливіст ь оформлення нової печатки у короткий строк, як обґрунтув ання використання старої печ атки під час подання докумен тів до податкового органу, ос кільки чинним законодавство м не передбачена можливість використання печаток із зазн аченням старої назви до виго товлення нової.

З урахуванням встановлено го суд вважає, що вказані доку менти, які подавались позива чем до податкового органу, є т акими, що оформлені неналежн им чином, у зв' язку з чим безп ідставними є вимоги позивача про визнання протиправними (неправомірними) дії Приморс ької ДПІ м. Одеси щодо поверне ння без реєстрації та розгля ду уточнюючих розрахунків по даткових зобов' язань ТОВ «Г ленрич»з ПДВ та додатків № 5 до відповідних податкових декл арацій з ПДВ за серпень, берез ень, лютий, січень 2008 року від 10.1 2.2008 року, та зобов' язання Прим орської ДПІ м. Одеси провести усі передбачені законодавст вом України дії, пов' язані з належним прийняттям, реєстр ацією, врахуванням та обліко м цих документів.

Ґрунтуючись на доведеному , відсутності інших доказів п одання позивачем належним чи ном оформлених уточнюючих ро зрахунків до податкових декл арацій з податку на додану ва ртість за періоди січень, лют ий, березень, червень, серпень 2008 року, суд виходе з того, що та кі розрахунки позивачем не б ули надані до податкового ор гану.

Судом досліджені: копія по даткової декларації з податк у на додану вартість ТОВ «Кор сік Лімітед»за січень 2008 року (а.с. 76-79); копія податкової декла рації з податку на додану вар тість ТОВ «Корсік Лімітед»за лютий 2008 року (а.с. 80-83); копія пода ткової декларації з податку на додану вартість ТОВ «Корс ік Лімітед»за березень 2008 рок у (а.с. 84-87); копія податкової декл арації з податку на додану ва ртість ТОВ «Корсік Лімітед»з а червень 2008 року (а.с. 88-91); копія п одаткової декларації з подат ку на додану вартість ТОВ «Ко рсік Лімітед» за серпень 2008 ро ку (а.с. 92-95). У вказаних податкови х деклараціях по всім графам платник податків проставив прочерки, тобто жодних опера ції, які є об' єктом оподатку вання податком на додану вар тість, позивачем за перевіря ємий період не задекларовано .

Разом з тим, до суду надані р оздруківки розрахункових ра хунків ТОВ «Корсік Лімітед»( а.с. 62 - 71), наданих акціонерним банком «Південний»на викона ння рішення Київського райо нного суду м. Одеси від 17.11.2008 рок у по справі № 2-0-384/08 за заявою Дер жавної податкової інспекції у Приморському районі м. Одес и про розкриття Акціонерним банком «Південний»інформац ії, яка містить банківську та ємницю щодо товариства з обм еженою відповідальністю «Ко рсік Лімітед»(а.с. 72-75).

Відповідно до пп. 3.1.1. п. 3.1. ст. 3 З акону України «Про податок н а додану вартість»поставка т оварів та послуг, місце поста вки яких знаходиться на митн ій території України, у тому ч ислі передачі права власност і на об'єкт застави позичальн ику (кредитору) для погашення заборгованості заставодавц я; передачі об'єкта фінансово го лізингу в розпорядження л ізингоотримувача; поставки п ослуг з міжнародних перевезе нь пасажирів, багажу та ванта жів автомобільним транспорт ом, а також міжнародних відпр авлень будь-яким видом транс порту на відрізку від пункту їх відправлення (прийняття д ля перевезення) на митній тер иторії України до пункту їх м итного оформлення, а також ві д пункту їх митного оформлен ня до пункту призначення (дос тавки) на митній території Ук раїни; поставки послуг з міжн ародних перевезень пасажирі в, багажу та вантажів (крім між народних відправлень) будь-я ким видом транспорту (крім ав томобільного) на відрізку ві д пункту їх відправлення (при йняття для перевезення) на ми тній території України до пу нкту проведення прикордонно го контролю з їх випуску за ме жі державного кордону Україн и, а також від пункту прикордо нного контролю з їх впуску у м ежі державного кордону Украї ни до пункту їх призначення (д оставки) на митній території України; в інших випадках, виз начених цим Законом; є об' єк том оподаткування податком н а додану вартість.

Відповідно до п.7.3.1. п.7.3. ст. 7 Зак ону 7.3.1. датою виникнення подат кових зобов'язань з поставки товарів (робіт, послуг) вважає ться дата, яка припадає на под атковий період, протягом яко го відбувається будь-яка з по дій, що сталася раніше: або дат а зарахування коштів від пок упця (замовника) на банківськ ий рахунок платника податку як оплата товарів (робіт, посл уг), що підлягають поставці, а у разі поставки товарів (робі т, послуг) за готівкові грошов і кошти - дата їх оприбуткуван ня в касі платника податку, а п ри відсутності такої - дата ін касації готівкових коштів у банківській установі, що обс луговує платника податку; аб о дата відвантаження товарів , а для робіт (послуг) - дата офор млення документа, що засвідч ує факт виконання робіт (посл уг) платником податку.

За даними виписки Акціонер ного банку «Південний»по пот очному рахунку № 26007311482001 сума обсягів продажу з П ДВ за січень 208 року склала 450885 г рн., за лютий 2008 року - 14058650,1 грн., з а березень 2008 року - 6661225,08 грн., за червень 2008 року - 199,98 грн., за сер пень 2008 року - 700500,00 грн. Зазначен і кошти отримувались позивач ем за обладнання, однак, як бул о зазначено вище, не були відо бражені у податкових деклара ціях за відповідні періоди.

Таким чином, позивачем було допущене заниження податков ого зобов' язання з податку на додану вартість на загаль ну суму 3645243,36 грн.

Підпунктом 4.2.2. п.4.2. ст. 2 Закону України «Про порядок погаше ння зобов'язань платників по датків перед бюджетами та де ржавними цільовими фондами» визначено, що контролюючий о рган зобов'язаний самостійно визначити суму податкового зобов'язання платника податк ів у разі якщо: а) платник пода тків не подає у встановлені с троки податкову декларацію; б) дані документальних перев ірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'я зань, заявлених у податкових деклараціях; в) контролюючий орган внаслідок проведення камеральної перевірки виявл яє арифметичні або методолог ічні помилки у поданій платн иком податків податковій дек ларації, які призвели до зани ження або завищення суми под аткового зобов'язання.

Відповідно до п. 6.1. ст. 6 Закону України «Про порядок погаше ння зобов'язань платників по датків перед бюджетами та де ржавними цільовими фондами» у разі коли сума податкового зобов'язання розраховується контролюючим органом відпов ідно до статті 4 цього Закону, такий контролюючий орган над силає платнику податків пода ткове повідомлення, в якому з азначаються підстава для так ого нарахування, посилання н а норму податкового закону, в ідповідно до якої був зробле ний розрахунок або перерахун ок податкових зобов'язань, су ма податку чи збору (обов'язко вого платежу), належного до сп лати, та штрафних санкцій за ї х наявності, граничні строки їх погашення, а також поперед ження про наслідки їх неспла ти в установлений строк та гр аничні строки, передбачені з аконом для оскарження нарахо ваного податкового зобов'яза ння (штрафних санкцій за їх на явності).

Згідно з п.17.1. ст. 17 цього Закон у штрафні санкції за порушен ня податкового законодавств а накладаються на платника п одатків у розмірах, визначен их цією статтею, крім штрафни х санкцій за порушення валют ного законодавства, що встан овлюються окремим законодав ством.

Штрафні санкції накладают ься контролюючими органами, а у випадку, передбаченому пу нктом 17.2 цієї статті, самостій но нараховуються та сплачуют ься платником податків.

У відповідності із пп.17.1.3. ціє ї норми права у разі коли конт ролюючий орган самостійно до нараховує суму податкового з обов'язання платника податкі в за підставами, викладеними у підпункті "б" підпункту 4.2.2 пу нкту 4.2 статті 4 цього Закону, та кий платник податків зобов'я заний сплатити штраф у розмі рі десяти відсотків від суми недоплати (заниження суми по даткового зобов'язання) за ко жний з податкових періодів, у становлених для такого подат ку, збору (обов'язкового плате жу), починаючи з податкового п еріоду, на який припадає така недоплата, та закінчуючи под атковим періодом, на який при падає отримання таким платни ком податків податкового пов ідомлення від контролюючого органу, але не більше п'ятдеся ти відсотків такої суми та не менше десяти неоподатковува них мінімумів доходів громад ян сукупно за весь строк недо плати, незалежно від кількос ті податкових періодів, що ми нули.

Висновки відповідача щодо невідповідності підпису дир ектора ТОВ «Гленрич»Горба ча Юрія на позові та у подат ковій декларації суд вважає необґрунтованими, у зв' язку з недоведеністю зазначеного цього факту.

Статтями 11, 71 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни встановлено, що кожна с торона повинна довести ті об ставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а су д згідно ст.86 цього Кодексу, оц інює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанн ям, що ґрунтується на їх безпо середньому, всебічному, повн ому та об' єктивному дослідж енні.

На підставі встановленог о суд вважає, вимоги позивача необґрунтованими, недоведе ними та такими, що не підляга ють задоволенню.

Керуючись ст. ст. 2, 4, 6, 11, 69 -71, 86, 16 0-163, 167, 254 КАС України суд,-

П О С Т А Н О В И В:

У задоволенні адмініс тративного позову товариств а з обмеженою відповідальніс тю «Гленрич»до державної под аткової інспекції у Приморсь кому районі м. Одеси про визнання дій щодо поверненн я без реєстрації та розгляду уточнюючих розрахунків пода ткових зобов' язань ТОВ «Гле нрич»з ПДВ та додатків № 5 до в ідповідних податкових декла рацій з ПДВ - протиправними; зобов' язання провести усі передбачені законодавством України дії, пов' язані з нал ежним прийняттям, реєстраціє ю, врахуванням та обліком уто чнюючих розрахунків податко вих зобов' язань ТОВ «Гленри ч»з ПДВ та додатків № 5 до відп овідних податкових декларац ій з ПДВ, та скасування податк ового повідомлення-рішення від 19.12.2008 року № 0011 12350/0, прийнятого Приморською ДП І м. Одеси - відмовити повніс тю.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо заяву пр о апеляційне оскарження не б уло подано. Якщо було подано з аяву про апеляційне оскаржен ня, але апеляційна скарга не б ула подана протягом 20 днів, по станова суду набирає законно ї сили після закінчення цьог о строку.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після закінчення апеляці йного розгляду справи.

Постанова може бути оскар жена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного ад міністративного суду через Одеський окружний адміністр ативний суд шляхом подання з аяви про апеляційне оскаржен ня протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі скла дення постанови у повному об сязі відповідно до статті 160 К АС України - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна с карга на постанову суду перш ої інстанції може бути подан а протягом двадцяти днів піс ля подання заяви про апеляці йне оскарження, а також апеля ційна скарга може бути подан а без попереднього подання з аяви про апеляційне оскаржен ня, якщо скарга подається у ст рок, встановлений для поданн я заяви про апеляційне оскар ження.

Повний текст постано ви виготовлений та підписани й суддею 18.06.2010 року.

Суддя С.М.Коро й

У задоволенні адмініст ративного позову товариства з обмеженою відповідальніст ю «Гленрич» до державної под аткової інспекції у Приморсь кому районі м. Одеси про визн ання дій щодо повернення без реєстрації та розгляду уточ нюючих розрахунків податков их зобов' язань ТОВ «Гленрич » з ПДВ та додатків № 5 до відпо відних податкових деклараці й з ПДВ - протиправними; зобо в' язання провести усі перед бачені законодавством Украї ни дії, пов' язані з належним прийняттям, реєстрацією, вра хуванням та обліком уточнююч их розрахунків податкових зо бов' язань ТОВ «Гленрич» з П ДВ та додатків № 5 до відповідн их податкових декларацій з П ДВ, та скасування податковог о повідомлення-рішення від 19.12.2008 року № 001112350/0, пр ийнятого Приморською ДПІ м. О деси - відмовити повністю.

18 червня 2010 року

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.06.2010
Оприлюднено14.07.2010
Номер документу9998724
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —482/09/1570

Постанова від 18.06.2010

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні