Як запобігти рейдерству?

Розгляд скарг Каленської Юлії Миколаївни

Розгляд скарги Нікіфоренко Ірини Анатоліївни

Розгляд скарг Богданова Ігоря Святославовича

Компанія

ТОВ "ЗЕС"

Розгляд скарги юридичної особи за законодавством Сполучених Штатів Америки ANB International LLC

Компанія

ТОВ "ДІНАРЕ"

Розгляд скарги Рябова Ярослава Володимировича

Розгляд скарги Рябова Володимира Ярославовича

Розгляд скарг Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕРА РА"

Кількість ділянок

25

Розгляд скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Пераспера"

Розгляд скарги Державного бюро розслідувань

Компанія

КИЇВРАДА

Кількість ділянок

1

Розгляд скарги Національного природного парку "Голосіївський"

Кількість ділянок

1

Розгляд скарги Булки Сергія Євгеновича

Рейдерство це дії, які направлені на позбавлення особи майна (нерухомості, корпоративних прав) нібито на законних підставах. Найчастіше власники дізнаються про рейдерство вже після втрати законного права володіти майном.

Найголовнішим превентивним заходом, який допоможе вчасно виявити можливі незаконні дії щодо майнових прав являється моніторинг (слідкування) за власними об’єктами нерухомості та корпоративними правами. Такий моніторинг здійснює Опендатабот, чим допомагає своїм клієнтам у захисті їх власності.

Реальна протидія рейдерству це швидка реакція на виявлені можливі незаконні дії. Найшвидшим способом протидії являється звернення зі скаргою до офісу протидії рейдерству. Також, можливі такі способи протидії рейдерству, як звернення до суду та звернення до поліції.

Скарга на можливі незаконні дії подається до Офісу протидії рейдерству, який діє в межах повноважень покладених на Міністерство юстиції України. Безпосередньо розгляд скарг здійснює колегія з розгляду скарг у сфері державної реєстрації.

Офіс протидії рейдерству здійснює діяльність щодо боротьби з «недобросовісними реєстраторами», захисту прав власників нерухомого майна та власників корпоративних прав юридичних осіб. Така діяльність полягає у розгляді скарг на можливі незаконні дії та прийнятті відповідних рішень за результатом їх розгляду.

Скарга на рішення або дії державного реєстратора подається особою протягом 60 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією, та має містити:
  • повне найменування (імʼя) скаржника, його місце проживання чи перебування (для фіз.осіб) або місцезнаходження (для юр.осіб), а також найменування (імʼя) представника скаржника, якщо скарга подається представником;
  • реквізити рішення державного реєстратора, яке оскаржується (ця вимога встановлена тільки для скарг у сфері державної реєстрації нерухомості);
  • зміст оскаржуваних рішень / дій та норми законодавства, які, на думку скаржника, було порушено;
  • викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги;
  • відомості про наявність чи відсутність судового спору з порушеного у скарзі питання, що може мати наслідком скасування оскаржуваного рішення державного реєстратора;
  • підпис скаржника або його представника із зазначенням дати складання скарги.

Скаргу можливо подати одним із таких способів:
  • електронною поштою на одну з електронних адрес: callcentre@minjust.gov.ua, themis@minjust.gov.ua
  • поштою — за адресою: 01001 м. Київ, вул. Городецького, 13
  • особисто — через поштові скриньки, розміщенні у столичних будівлях Мін’юсту (вул. Городецького, 13) і Офісу протидії рейдерству (вул. Євгена Сверстюка, 15).