Тендер

Мед натуральний

UA-2025-01-17-010622-a

Опис

1. Порівняння пропозицій учасників проводиться без урахування розміру податку на додану вартість. Учасник зазначає загальну ціну без ПДВ. 2. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, обов’язково повинен надати на електронну адресу замовника: SheYN@rnpp.atom.gov.ua із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі (у форматі UA-2023-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Y) не пізніше 2 робочих днів з моменту оцінки, наступні документи: - заповнений проект договору, - заповнену специфікацію відповідно до додатку до договору. 3. Інформація про товар та вимоги до нього: Мед натуральний бджолиний (різнотрав’я): • колір – світло-жовтий, жовтий, темно-жовтий, темний з різними відтінками; • смак – солодкий, приємний, без сторонніх присмаків; • аромат – приємний, без сторонніх запахів; • консистенція – в’язка, щільна; • не кристалізований; • не дозволені – ознаки бродіння, механічні домішки (мертві бджоли та їх частки, личинки бджіл, шматочки стільників, зола, пил, пісок, солома, рослинні волокна тощо); • мед має бути натуральним, 2024 року збору; • мед повинен бути розфасований у пет/відра по: • 1 кг – 200 шт.; • 10 кг – 30 шт. 4. Необхідний строк поставки товарів: Поставка товару здійснюється Постачальником протягом 30-ти календарних днів з дати укладення договору. Згідно розділу 3 «Строки і умови поставки» Договору поставки. 5. Місце та умови поставки: Місце поставки – База УРП м. Вараш, Рівненська область, на умовах DDP згідно правил «Інкотермс-2010». При здійсненні поставки товару допускається відхилення фактичних показників щодо загальної кількості, об’єму від зазначених у специфікації в меншу сторону, якщо це пов’язане з особливостями фасування або пакування, відвантаження товару, при цьому максимальний розмір допустимого відхилення не може перевищувати 1% від зазначеного у специфікації. 6. Умови розрахунків: ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. 7. Термін дії договору до 30.12.2025 року.

Статус

Пропозиції розглянуто

Сума
92 500 ₴
Створений
Останнє оновлення

Учасники

Учасники
Назва компаніїСума
ТОВ «БГМ-АГРО»52 500 ₴
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕБЕДИНСЬКИЙ АНАТОЛІЙ БОРИСОВИЧ67 500 ₴
ФОП «БАЛЮК МАРІАННА МИКОЛАЇВНА»89 000 ₴
ТОВ «ТРЕЙД АЛЬЯНС УКРАЇНА»90 000 ₴
Приватне Підприємство Волинь-Торг Галичина88 750 ₴
Товариство з обмеженою від­по­від­аль­ні­стю фірма «Альтаір»70 375 ₴

Документи

Документи
Назва документуДата останньої зміни
Проєкт договору.doc