Рішення
від 04.10.2021 по справі 540/3503/21
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 жовтня 2021 р.м. ХерсонСправа № 540/3503/21 Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Войтовича І.І., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Тендра-Рід" до Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення,

встановив:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Тендра-Рід" звернулося до суду з позовом до Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, в якому просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення від 05.05.2020 року №0147895104 на загальну суму 714 862,00 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що за результатами документальної позапланової невиїзної перевірки податковим органом складено акт перевірки №003784/21-22-51-04/23629608 від 27.02.2020 року. Висновки акту перевірки стали підставою для винесення податкового повідомлення-рішення №0147895104 від 05.05.2020 року, яким товариству збільшено суму грошових зобов`язань за платежем орендна плата з юридичних осіб в розмірі 714862,00 грн. Позивач зазначає, що відповідач при винесенні спірного податкового повідомлення-рішення врахував помилкові ставки орендної плати з юридичних осіб, які були визначені в рішеннях Геройської сільської ради Голопристанського району №123 від 23.06.2017 року, №161 від 21.02.2018 року та №167 від 26.06.2018 року. Позивач, з посиланням на приписи пп.12.3.4 п.12.3 та п.12.5 ст.12 ПК України, стверджує, що рішення сільської ради не були офіційно оприлюднені, а тому застосуванню підлягає мінімальна ставка орендної плати за землю в розмірі 0,3 відсотка від нормативної грошової оцінки землі та від нормативної грошової оцінки одиниці ріллі по області. З наведеного позивач робить висновок про наявність підстав для задоволення позовних вимог.

Ухвалою суду від 21.07.2021 адміністративний позов було залишено без руху та встановлено строк позивачу для усунення його недоліків.

Станом на 06.08.2021 позивач вимоги ухвали суду від 21.07.2021 виконав в повному обсязі.

Ухвалою від 06.08.2021 року суд відкрив провадження в справі та ухвалив здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Представник відповідача подав до суду клопотання про залишення позову без розгляду, оскільки спірне податкове повідомлення-рішення вручено позивачу 04.07.2020 року, а з позовом товариство звернулось у липні 2021 року, тобто з пропуском шестимісячного строку передбаченого ст.122 КАС України.

Суд не вбачає підстав для задоволення даного клопотання, оскільки представник відповідача не довів процедури адміністративного оскарження спірного податкового повідомлення-рішення, після якої і починається перебіг шестимісячного строку, а тому відсутні підстави для прийняття до уваги постанови Верховного Суду від 26.11.2020 року в справі №500/2486/19.

24.09.2021 року до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому позовні вимоги не визнаються з таких підстав. Товариство орендує у Геройської сільської ради земельну ділянку для викосу очерету загальною площею 356 га. Нормативна грошова оцінка землі не вказана, а відповідно до п.9 договору оренди, орендна оплата становить 11036 грн. на рік, яка обчислюється з урахуванням індексів інфляції. Згідно з рішенням Геройської сільської ради Про місцеві податки і збори на території Геройської сільської ради на 2018 рік №123 від 23.06.2017 року ставка орендної плати становить 3% від нормативної грошової оцінки ріллі по області. Відповідно до рішення Геройської сільської ради Про внесення змін до рішення п`ятнадцятої сесії від 23.03.2017 року №123 Про місцеві податки і збори на території Геройської сільської ради на 2018 рік №161 від 21.02.2018 року ставка орендної плати становить 4,2% від нормативної грошової оцінки ріллі по області, яка становить 24370,45 грн. за 1 га. Податковий орган вважає, що за 2018 рік розмір орендної плати не повинен бути меншим ніж 364386,97 грн. (24370,75*356)*4,2%). З 01.01.2019 року набрала чинності загальнонаціональна (всеукраїнська) нормативна оцінка земель сільськогосподарського призначення, технічну документацію якої затверджено наказом Мінагрополітики України №552 від 16.11.2018 року. Рішенням Геройської сільської ради Про встановлення місцевих податків і зборів на території Геройської сільської ради на 2019 рік №167 від 26.08.2018 року встановлено ставку орендної плати в розмірі 3% від нормативної грошової оцінки землі. Податковий орган вважає, що за 2019 рік товариство повинно було сплатити орендну плату в розмірі 258780,73 грн. (216,9125 га на суму 157680,85 грн. (5256028,48*3%)+139,0773 га на суму 101099,88 грн. (3369995,96*3%)). З наведеного податковий орган стверджує, що за 2018-2019 роки товариство повинно було сплатити 571889,60 грн. Згідно з наявного в матеріалах справи листа Чулаківської сільської ради Голопристанського району №1254/02-27 від 02.08.2021 року рішення Геройської сільської ради №123 від 23.06.2017 року, №161 від 21.02.2018 року, №167 від 26.06.2018 року оприлюднювались в день прийняття рішень в приміщенні Геройської сільської ради на стенді доступу до публічної інформації, що підтверджується Журналом реєстрації рішень сільської ради.

28.09.2021 року представник позивача подав до суду відповідь на відзив, в якій зазначив, що матеріали справи не містять доказів опублікування та оприлюднення рішень Геройської сільської ради про встановлення місцевих податків і зборів. Оскільки рішення офіційно не оприлюднювались, то, згідно з приписами п.12.5 ст.12 ПК України, податки до прийняття рішень справляються виходячи з мінімальних ставок, тобто 0,3% від нормативної грошової оцінки.

Розглянувши подані документи і матеріали та заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

20.02.2020 року Головне управління ДПС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі здійснило документальну позапланову невиїзну перевірку ТОВ Тендра-Рід з питань повноти обчислення податкових зобов`язань з орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності на території Геройської сільської ради Голопристанського району за період з 01.01.2018 по 31.12.2019 року за результатами якої складено акт перевірки №003784/21-22-51-04/32629608 від 27.02.2020 року.

При проведенні перевірки виявлено порушення пп.288.5.1. п. 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України, товариством занижено орендну плату за земельну ділянку державної або комунальної власності, що підлягає сплаті до бюджету на суму 571889,60 грн., за 2018 рік 338747,92 грн., 2019 рік 233141,68 грн.

На підставі висновків акту перевірки №003784/21-22-51-04/32629608 від 27.02.2020 року податковим органом винесено податкове повідомлення-рішення форми Р №0147895104 від 05.05.2020 року, яким позивачу збільшено суму грошового зобов`язання в розмірі 714862 грн.

Позивач не погодився зі спірним податковим повідомлення-рішенням, оскільки податковий орган розрахував суму орендної плати на підставі рішень Геройської сільської ради, які офіційно не оприлюднені; нормативна грошова оцінка земельної ділянки не проводилась; ставки орендної плати встановлені рішеннями сільської ради втричі перевищують максимальний розмір орендної плати встановлений ПК України.

При вирішенні спору по суті суд ураховує наступне.

Стосовно рішень сільської ради суд зазначає таке.

Відповідно до пп.12.3.4 п.12.3 ст.12 ПКУ рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

У разі якщо сільська, селищна, міська рада або рада об`єднаних територіальних громад, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів, що є обов`язковими згідно з нормами цього Кодексу, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм цього Кодексу із застосуванням їх мінімальних ставок, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю (пп.12.3.5 п.12.3 ст.12 ПКУ).

Офіційно оприлюднене рішення про встановлення місцевих податків та зборів є нормативно-правовим актом з питань оподаткування місцевими податками та зборами, який набирає чинності з урахуванням строків, передбачених підпунктом 12.3.4 цієї статті.

Платники місцевих податків та зборів при визначенні своїх податкових зобов`язань можуть використовувати зведену інформацію, розміщену на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику. Такі платники звільняються від відповідальності у разі, якщо у зведеній інформації, розміщеній на офіційному веб-сайті, виявлено помилку, що містить розбіжності між даними контролюючих органів та даними офіційно оприлюдненого рішення про встановлення місцевих податків та зборів. У такому разі до таких платників податку штрафні санкції та пеня, передбачені цим Кодексом за порушення податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, що спричинені такою помилкою, не застосовуються, підстав для притягнення платника податків та/або його посадових осіб до відповідальності немає (п.12.5 ст.12 ПКУ).

В матеріалах справи міститься рішення Геройської сільської ради Голопристанського району Херсонської області 15 сесії 7 скликання Про місцеві податки та збори на території Геройської сільської ради на 2018 рік №123 від 23.06.2017 року, в якому визначено ставку земельного податку в розмірі 3% від нормативної грошової оцінки площі ріллі по області. Орендна плата становить від 3% до 12% нормативної грошової оцінки.

Таким чином з 01.01.2018 року на території Геройської сільської ради встановлено орендну плату в розмірі від 3% до 12% нормативної грошової оцінки, але розмір орендної плати не може бути меншим за розмір земельного податку, тобто 3% від нормативної грошової оцінки площі ріллі по області.

В подальшому, рішенням Геройської сільської ради 22 сесії 7 скликання Про внесення змін до рішення п`ятнадцятої сесії сьомого скликання від 23.06.2017 року №123 Про місцеві податки та збори на території Геройської сільської ради на 2018 рік внесено зміни, зокрема щодо розміру земельного податку в розмірі 4,2% від нормативної грошової оцінки площі ріллі по області.

На думку відповідача цим же рішенням внесено зміни до ставок оренди землі на 2018 рік - від 4,2% до 12%.

Суд не може погодитись з такою позицією податкового органу, оскільки рішення сільських рад про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Тобто, рішення Геройської сільської ради 22 сесії 7 скликання Про внесення змін до рішення п`ятнадцятої сесії сьомого скликання від 23.06.2017 року №123 Про місцеві податки та збори на території Геройської сільської ради на 2018 рік не підлягає застосуванню в 2018 році, оскільки воно прийняте в лютому 2018 року, а тому для встановлення ставок орендної плати за землю слід застосовувати рішення п`ятнадцятої сесії сьомого скликання від 23.06.2017 року №123 Про місцеві податки та збори на території Геройської сільської ради на 2018 рік .

Таким чином, розмір орендної плати за землю з 01.01.2018 року повинен становити 3% від нормативної грошової оцінки площі ріллі по області.

Грошова оцінка площі ріллі по Херсонській області в 2018 році становить 24370,45 грн. за 1 га.

Посилання представника позивача на рп.12.3.5 п.12.3 ст.12 ПКУ, як на підставу для сплати орендної плати в мінімальному розмірі - 0,3 % нормативної грошової оцінки площі ріллі по області суд до уваги не приймає, оскільки сільська рада в установлений термін прийняла рішення щодо встановлення ставок місцевих податків і зборів - рішення №123 від 23.06.2017 року, яке і є діючим на період 2018 року.

З урахуванням викладеного орендна плата товариства за 2018 рік становить 260276,41 грн. (356*24370,45)*3%).

Згідно з рішенням Геройської сільської ради 24 сесії 7 скликання Про встановлення місцевих податків і зборів на території Геройської сільської ради на 2019 рік №167 від 26.06.2018 року встановлено ставку орендної плати від 3% до 12% нормативної грошової оцінки землі, а ставку земельного податку для сільськогосподарських угідь нормативну грошову оцінку яких проведено встановлено на рівні 0,3% від їх нормативної грошової оцінки.

Сторонами не заперечується, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки згідно з загальнонаціональною (всеукраїнською) нормативною оцінкою земель сільськогосподарського призначення, технічну документацію якої затверджено наказом Мінагрополітики України №552 від 16.11.2018 року становить:

- для земельної ділянки площею 216,9125 га, кадастровий номер ділянки 6522381500:03:002:0001, становить 5256028,48 грн.;

- для земельної ділянки площею 139,0773 га, кадастровий номер ділянки 6522381500:03:002:0002, становить 3369995,96 грн.

Суд не може погодитись зі ставкою орендної плати, яка встановлена даним рішенням, оскільки вона втричі більша ніж максимальна ставка встановлена в пп.288.5.1 п.288.5 ст.288 ПКУ - розмір орендної плати не може бути меншою за розмір земельного податку: для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено… для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки.

Суд вважає, що розмір орендної плати за земельні ділянки орендовані позивачем в 2019 році повинен становити розмір земельного податку для земель сільськогосподарського призначення, нормативну грошову оцінку яких проведено, тобто, орендна плата повинна становити 0,3% від нормативної грошової оцінки землі (розмір земельного податку для сільськогосподарських угідь нормативну грошову оцінку яких проведено).

Відповідно до положень силу ст.271 ПКУ базою оподаткування плати за землю є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого розділом XIII цього Кодексу. Правові засади проведення оцінки земель в Україні визначені Законом України від 11.12.2003 №1378-ІУ "Про оцінку земель". Згідно з ч. 5 ст. 5 вказаного Закону нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується, зокрема, для визначення розміру земельного податку, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Відповідно до п.п. 14.1.125 п. 14.1 ст. 14 ПКУ нормативна грошова оцінка земельних ділянок - це капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений відповідно до законодавства центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Згідно з п. 289.1 ст. 289 ПКУ, для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.

Орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року.

Законом "Про оцінку земель" передбачено, що підставою для проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років; розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7 - 10 років. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України Про землеустрій . За результатами нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих за межами населених пунктів, складається технічна документація, яка затверджується районними радами. (ст.15,18 Закону "Про оцінку земель")

Частиною 2 ст. 20 Закону "Про оцінку земель" визначено, що дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

За правилами ст. 23 Закону №1378-IV технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою. Протягом місяця з дня надходження технічної документації з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель, нормативної грошової оцінки відповідна сільська, селищна, міська рада розглядає та приймає рішення про затвердження або відмову в затвердженні такої технічної документації.

Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається відповідним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів.

В матеріалах справи знаходяться витяги із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок №19-21-0.26-193/0/200-20 від 14.01.2020 року (для земельної ділянки площею 139,0773 га, кадастровий номер ділянки 6522381500:03:002:0002) та №31-21-0.26-471/0/200-20 від 23.01.2020 року (для земельної ділянки площею 216,9125 га, кадастровий номер ділянки 6522381500:03:002:0001).

З урахуванням викладеного орендна плата товариства за 2019 рік становить 25878,08 грн. (15 768,09 грн.(5256028,48 грн.*0,3%) +10109,99 грн. (3369995,96 грн. *0,3%)).

Стосовно твердження позивача про відсутність офіційного оприлюднення рішень Геройської сільської ради, то суд звертає увагу на лист виконавчого комітету Чулаківської сільської ради (в територіальну громаду входить і село Геройське) №1254/02-27 від 02.08.2021 року на ім`я представника позивача адвоката Гончар Н.М., в якому зазначено, що рішення Геройської сільської ради №123 від 23.06.2017 року, №161 від 21.02.2018 року, №167 від 26.06.2018 року оприлюднювались в день прийняття рішень в приміщенні Геройської сільської ради на стенді доступу до публічної інформації, що підтверджується Журналом реєстрації рішень сільської ради.

Ці рішення також оприлюднені на сайті ГУ ДПС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі за посиланням https://kherson.tax.gov.ua/rishennya-mistsevih-rad-/podatok-na-mayno/plata-za-zemlyu.

Таким чином, рішення сільської ради були належним чином оприлюднені, але це не можна розцінювати так, що всі без виключення ставки орендної плати, визначені в них підлягають безумовному застосуванню, оскільки такі ставки можливо встановлювати лише в межах визначених пп.288.5.1 п.288.5 ст.288 ПКУ.

За змістом статті 10 та статті 265 ПКУ плата за землю є складовою податку на майно, який є місцевим податком і справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (підпункт 14.1.147 пункту 14.1 статті 14 ПКУ).

Підпунктом 14.1.136 пункту 14.1 статті 14 ПКУ орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності (далі - орендна плата) - обов`язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Згідно із ст. 21 Закону України Про оренду землі орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди. Аналогічні положення містить пункт 288.1 статті 288 ПКУ, а саме, що розмір та умови внесення орендної плати, встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем, а підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки . Відповідно до пункту 288.2 та пункту 288.3 ст. 288 ПКУ платником орендної плати є орендар земельної ділянки та об`єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

Разом з тим, як визначено пп. 288.5.1 п.288.5 ст.288 ПКУ розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою за розмір земельного податку:

для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено, - у розмірі не більше 3 відсотків їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки;

для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено, - у розмірі не більше 5 відсотків нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 5 відсотків нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області.

Незважаючи на те, що, відповідно до п.288.1 ст.288 ПКУ, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки, втім, виходячи із принципу пріоритетності норм ПКУ над нормами інших актів у разі їх суперечності, який закріплений у пункті 5.2 статті 5 ПК, до моменту внесення до такого договору відповідних змін розмір орендної плати в будь-якому разі не може бути меншим, ніж встановлений пп. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 ПКУ.

У зв`язку з вищевикладеним суд констатує арифметичні помилки в податковому повідомленні-рішенні форми Р №0147895104 від 05.05.2020 року, яким позивачу збільшено суму грошового зобов`язання в розмірі 714862 грн., оскільки загальна сума орендної плати за 2018-2019 роки повинна становити 286154,49 грн.

В свою чергу, суд не може підміняти державний орган, рішення якого оскаржується, приймаючи замість акта індивідуальної дії, яке визнається протиправним та скасовується, інше податкове повідомлення-рішення, яке б відповідало закону, або давати вказівки, які б свідчили про вирішення питань, що належать до компетенції такого суб`єкта владних повноважень.

За таких обставин, суд вважає, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення слід скасувати повністю. Одночасно, суд зазначає, що відповідач не позбавлений права прийняти нове податкове повідомлення-рішення із врахуванням висновків суду щодо правильності обчислення податкових зобов`язань з орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності

Відповідно до частини 1 статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. Частиною 2 статті 77 КАС України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Статтею 90 КАС України передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Відповідно до ч. 1, 2, 3 ст. 242 КАС України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права.

Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Проаналізувавши наявні в матеріалах справи докази та норми чинного законодавства України, суд дійшов до висновку, що позивач свою позицію обґрунтував належними та допустимими доказами.

Таким чином, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

Позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі від 05.05.2020 року №0147895104 про збільшення суми грошового зобов`язання з орендної плати на 714862,00 грн.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Тендра-Рід" (75600, Херсонська область, м. Гола Пристань, вул. Гагаріна, буд.25, кв.5, ЄДРПОУ 32629608) судовий збір в сумі 10723 грн. (десять тисяч сімсот двадцять три гривень) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (73026, м. Херсон, пр. Ушакова, 75, код ЄДРПОУ ВП 43995495).

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя І.І. Войтович

кат. 111031200

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.10.2021
Оприлюднено07.10.2021
Номер документу100119028
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —540/3503/21

Ухвала від 09.01.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 31.05.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 07.02.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Постанова від 14.12.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Зуєва Л.Є.

Ухвала від 13.12.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Зуєва Л.Є.

Ухвала від 30.11.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Зуєва Л.Є.

Ухвала від 18.11.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Зуєва Л.Є.

Ухвала від 10.11.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Зуєва Л.Є.

Ухвала від 04.10.2021

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Войтович І.І.

Рішення від 04.10.2021

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Войтович І.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні