Справа №766/4980/21
н/п 1-кс/766/8738/21
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 вересня 2021 року м. Херсон
Слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 за участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши клопотання прокурора відділу нагляду а додержанням законів органами СБУ та Державної прикордонної служби Херсонської обласної прокуратури ОСОБА_3 , про передачу майна в управління Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
встановила:
Прокурор звернулася з клопотанням про передачу Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1, код ЄДРПОУ 41037901) в управління для реалізації або передачі в управління за договором на підставах, у порядку та на умовах, визначених ст. ст. 19, 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», нерухоме майно, на яке ухвалою слідчого судді Херсонського міського суду Херсонської області від 19.08.2021 накладено арешт, відповідне майно.
Обґрунтування клопотання:
Слідчим відділом УСБУ в Херсонській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 22020230000000016 від 08.04.2020.
У ході досудового розслідування встановлено, що ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , документований паспортом громадянина України серії НОМЕР_1 , виданим Генічеським РВ УМВС України в Херсонській області 16.02.2007, у період з 2014 до 2018 року, перебуваючи на тимчасово окупований території Автономної Республіки Крим, вчинив умисні дії на шкоду суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканості, державній та інформаційній безпеці України, а саме: надання іноземній державі - Російській Федерації та її представникам допомоги в проведенні підривної діяльності проти України.
13.08.2021 ОСОБА_5 , 1952 р.н. із додержанням вимог ст. ст. 111, 135, 136, 276-278 КПК України повідомлено про підозру у вчиненні злочину, передбаченому ч. 1 ст. 111 КК України, за який передбачено покарання у вигляді позбавлення волі на строк від дванадцяти до п`ятнадцяти років з конфіскацією майна або без такої.
Частиною 2 ст. 59 КК України передбачено, що конфіскація майна встановлюється за злочини проти основ національної безпеки України незалежно від ступеня їх тяжкості і може бути призначена лише у випадках, спеціально передбачених в Особливій частині цього Кодексу.
Ухвалою слідчого судді Херсонського міського суду Херсонської області від 19.08.2021року накладено арешт на вказане вище нерухоме майно, яке перебуває у власності підозрюваного ОСОБА_5 , 1952 р.н., а саме:
1.земельна ділянка (РНОНМ 23771493665221) площею 83.2132 га, кадастровий номер - 6522188000:01:214:0004;
2.земельна ділянка (РНОНМ 1574688665221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 27.913 га, кадастровий номер - 6522188000:01:053:0423;
3.земельна ділянка (РНОНМ 1544508565221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 3.4209 га, кадастровий номер - 6522188000:01:213:0001;
4.земельна ділянка (РНОНМ 1544499265221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 2.3053 га, кадастровий номер - 6522188000:01:221:0064;
5.земельна ділянка (РНОНМ 1536251765221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 5.3772 га, кадастровий номер - 6522188000:01:202:0061;
6.земельна ділянка (РНОНМ 1536250965221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 2.6275 га, кадастровий номер - 6522188000:01:032:0015;
7.земельна ділянка (РНОНМ 1536249965221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 1.9229 га, кадастровий номер - 6522188000:01:088:0017;
8.земельна ділянка (РНОНМ 1536248665221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 42.7276 га, кадастровий номер - 6522188000:01:114:0009;
9.земельна ділянка (РНОНМ 1536246765221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 10.3994 га, кадастровий номер - 6522188000:01:055:0041;
10.земельна ділянка (РНОНМ 1528719065221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 149.868 га, кадастровий номер - 6522188000:01:091:0001;
11.земельна ділянка (РНОНМ 1528711165221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 119.5621 га, кадастровий номер - 6522188000:01:092:0002;
12.земельна ділянка (РНОНМ 1528704265221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 109.9363 га, кадастровий номер - 6522188000:01:027:0001;
13.земельна ділянка (РНОНМ 1528691165221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 5.7319 га, кадастровий номер - 6522188000:01:053:0062;
14.земельна ділянка (РНОНМ 1528680765221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 57.7441 га, кадастровий номер - 6522188000:01:214:0001;
15.земельна ділянка (РНОНМ 1528619165221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 71.9633 га, кадастровий номер - 6522188000:01:092:0003;
16.земельна ділянка (РНОНМ 117632565221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 1.1021 га, кадастровий номер - 6522188000:01:001:0015;
17.земельна ділянка (РНОНМ 111664765221) за адресою: АДРЕСА_3, площею 0.2044 га, кадастровий номер - 6522188000:01:001:0014;
18.механічна майстерня (РНМ 1370664), за адресою: АДРЕСА_5, яка складається з: механічна майстерня (А) загальною площею 1712.7 кв.м.; механічна майстерня (Б) загальною площею 467.7 кв.м.; кузня (В); котельня (Г); навіс (Д); сарай (Є), загальною площею 2482,6 кв.м.;
19.зернотік (РНОНМ 11054465221), за адресою: АДРЕСА_6, який складається з: вагова (А) загальною площею 81.5 кв.м.; електростанція (Б) загальною площею 23.9 кв.м.; душ (В) загальною площею 13.6 кв.м.; вбиральня (Г) загальною площею 1.8 кв.м.; критий тік (Д) загальною площею 10038 кв.м.; зерносклад (Ж) загальною площею 496.5 кв.м.; зерносклад (З) загальною площею 496.5 кв.м.; ангар (І) загальною площею 597.6 кв.м.; ангар (К) загальною площею 597.6 кв.м.; критий тік (Е) загальною площею 6258 кв.м .;
20.машинний двір (РНОНМ 10933665221) за адресою: АДРЕСА_7, який складається з будівля машинного двору (А);
21.склад ГЗМ (РНМ 1364327) за адресою: АДРЕСА_8;
22.маслобойня (РНМ 1379910) за адресою: АДРЕСА_9, загальною площею 183,8 кв.м.;
23.адміністративна будівля (РНМ 1380535) за адресою: АДРЕСА_10, загальною площею 1082,3 кв.м.;
24.швейний цех (РНМ 1381370) за адресою: АДРЕСА_11;
25.ковбасний цех (РНМ 1384863) за адресою: АДРЕСА_1 , загальною площею 257 кв.м.;
26.консервний завод (РНМ 1386623) за адресою: АДРЕСА_2 , загальною площею 2676,1 кв.м.;
27.кафе-бар (РНМ 1474291) за адресою: АДРЕСА_3 , загальною площею 227,8 кв.м.;
28.склад (РНМ 1366500) за адресою: АДРЕСА_3 , загальною площею 3648,6 кв.м.;
29.склади (РНМ 7707424) за адресою: АДРЕСА_4 , загальною площею 2084, 4 кв.м., на праві приватно власності 47/125 частка.
У ході досудового розслідування встановлено, що загальна вартість майна підозрюваного ОСОБА_5 , 1952 р.н, на яке накладено арешт відповідно до ухвали слідчого судді Херсонського міського суду Херсонської області від 19.08.2021, складає 2 485 872 грн, що значно перевищує 200 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня 2021 року (1200 тис. грн.).
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» (далі - Закон) Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - Національне агентство) організовує здійснення заходів, пов`язаних з управлінням активами.
При цьому, ст. 1 Закону передбачено, що активи - це кошти, майно, майнові та інші права, на які накладено арешт у кримінальному провадженні.
Відповідно до ч. 1 ст. 19 Закону Національне агентство здійснює управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, у тому числі як захід забезпечення позову - лише щодо позову, пред`явленого в інтересах держави, із встановленням заборони розпоряджатися та/або користуватися такими активами, сума або вартість яких дорівнює або перевищує 200 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 01 січня відповідного року. Зазначені активи приймаються в управління на підставі ухвали слідчого судді, суду чи згоди власника активів, копії яких надсилаються Національному агентству не пізніше наступного робочого дня після їх винесення (надання) з відповідним зверненням прокурора.
Отже, обов`язковою умовою здійснення Національним агентством управління активами є попереднє прийняття у межах кримінального провадження процесуального рішення про накладення на них арешту із встановленням заборони розпоряджатися та/або користуватися цими активами. Оскільки зазначені види заборон сформульовані альтернативно, то для настання законних підстав здійснення Національним агентством своїх повноважень достатнім є застосування принаймні однієї з них.
Згідно із ч. 1 ст. 170 КПК України арешт майна полягає у тимчасовому позбавленні за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування ним на встановлених цією статтею підставах.
Наведений захід забезпечення кримінального провадження передбачає тимчасове обмеження у здійсненні правомочностей, які згідно із ч. 1 ст. 317 Цивільного кодексу України складають зміст права власності, крім володіння майном.
З огляду на викладене, встановлені ч. 1 ст. 19 Закону умови передачі активів в управління Національного агентства щодо накладення на ці активи арешту із встановленням заборони розпоряджатися та/або користуватися ними повністю збігаються з юридичним змістом арешту майна, розкритим у ч. 1 ст. 170 КПК України.
Позбавлення права розпоряджатися та/або користуватися майном, тобто накладення принаймні однієї із зазначених заборон, є неодмінним юридичним наслідком арешту майна, зумовленим самою правовою природою цього заходу забезпечення кримінального провадження. Встановлені у ч. 1 ст. 19 Закону обов`язкові умови передачі активів в управління Національному агентству виникають у будь-якому разі при накладенні на ці активи арешту на підставі самого лише факту його застосування, навіть якщо у відповідному рішенні не конкретизовано виду застосованих заборон.
Окрім того слід зазначити, що незастосування заходів щодо передачі в управління Національному агентству майна та в результаті цього невжиття заходів щодо збереження арештованого майна зробить неможливим (втрата, погіршення фізичного стану майна, зменшення його економічної вартості) застосування негативних наслідків до особи у разі винесення обвинувального висновку стосовно останнього, а у разі винесення виправдувального вироку може стати порушенням прав осіб у вигляді втрати вартості майна за час його перебування під арештом, що в обох випадках унеможливить досягнення завдань кримінального провадження.
Частиною 6 ст. 100 КПК України передбачено передачу в управління Національного агентства лише тих активів, які визнано речовими доказами. Водночас, необхідно зазначити наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення. Визначальною юридичною ознакою речового доказу є можливість використання його як матеріального носія інформації щодо обставин, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні згідно з ч. 1 ст. 91 КПК України.
Разом з тим, відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 1 Закону термін «активи» означає кошти, майно, майнові та інші права, на які може бути накладено або накладено арешт у кримінальному провадженні або які конфісковані за рішенням суду у кримінальному провадженні.
Управління активами згідно з п. 4 цієї ж частини статті означає діяльність з володіння, користування та/або розпорядження активами, тобто забезпечення збереження активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, та їх економічної вартості або реалізацію таких активів чи передачу їх в управління відповідно до цього Закону, а також реалізацію активів, конфіскованих у кримінальному провадженні.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону функціональним призначенням Національного агентства є забезпечення формування та реалізації державної політики у сфері виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, та/або з управління активами, на які накладено арешт або які конфісковані у кримінальному провадженні.
Таким чином, виходячи зі змісту зазначених вище положень Закону, регламентована ним діяльність Національного агентства зумовлена наявністю підстав і прийняттям процесуальних рішень про арешт або конфіскацію майна у кримінальному провадженні. Як передбачено ч. 1 ст. 1 Закону, накладення арешту на активи є обов`язковою умовою здійснення Національним агентством управління ними. Водночас норми спеціального закону не пов`язують реалізацію Національним агентством своїх повноважень із визнанням майна у кримінальному провадженні речовим доказом.
Метою арешту майна у кримінальному провадженні згідно з ч. 2 ст. 170 КПК України є забезпечення: збереження речових доказів; спеціальної конфіскації; конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
З огляду на зазначену мету арешт майна відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України застосовується за наявності підстав чи розумних підозр вважати, що майно є доказом злочину, може бути об`єктом конфіскації чи спеціальної конфіскації або ж виступати засобом компенсації завданої злочином шкоди чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Таким чином, перелік обставин, які зумовлюють необхідність арешту майна і збереження активів та їх економічної вартості шляхом управління цими об`єктами Національним агентством, не обмежується підставами для визнання їх речовими доказами, а є значно ширшим. Зокрема, майно, яке не містить доказової інформації і не є речовим доказом у розумінні ст. 98 КПК України, може бути предметом конфіскації як виду покарання на підставі ст. 59 КК України.
Слід зазначити, що заснування Національного агентства є результатом:
-імплементації у правову систему України положень Директиви ЄС від 03.04.2014 No 2014/42/EU про арешт і конфіскацію предметів злочинної діяльності та доходів від неї, а також Рішення Ради ЄС No 2007/845/JHA від 06.12.2007 про співробітництво у сфері повернення активів;
-виконання Україною Плану дій з лібералізації візового режиму з ЄС (який наразі вважається виконаним);
-дотримання вимог Конвенції про відмивання, пошук, арешт і конфіскацію доходів, одержаних злочинним шляхом, Конвенції Організації Об`єднаних Націй проти корупції, Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією, Конвенції Ради Європи про відмивання, пошук, арешт і конфіскацію доходів, одержаних злочинним шляхом, та про фінансування тероризму;
-впровадження 38 рекомендації Міжнародної групи з протидії відмиванню брудних грошей та Кращих практик щодо адміністрування арештованих активів, затверджених 27.04.2018 у межах підгрупи з кримінально-правових питань «Великої вісімки» (G8);
Звуження переліку об`єктів, які можуть передаватися в управління Національного агентства лише до речових доказів може істотно обмежити можливості виконання Україною своїх міжнародних зобов`язань, реалізації мети створення зазначеного органу й виконання ним своїх передбачених статтями 2, 9 Закону функцій, спрямованих на захист порушених унаслідок вчинення злочинів проти національної безпеки інтересів держави й суспільства.
Таким чином, передача в управління Національному агентству нерухомого майна, яке на праві приватної власності належить підозрюваному у вчиненні злочину, передбаченого ч. 1 ст. 111 КК України ОСОБА_5 , 1952 р.н. та на яке ухвалою слідчого судді Херсонського міського суду Херсонської області від 19.08.2021 накладено арешт з метою забезпечення конфіскації майна як виду покарання повністю узгоджується з вимогами ст. ст. 1, 2, 8, 9, 170 КПК України, ст. ст. 1, 2, 9, 19, 21 Закону.
Розглянути дане клопотання вважається за потрібне без повідомлення підозрюваного та їх захисника. Оскільки є ризик того, що вказані особи, дізнавшись про внесення та розгляд цього клопотання, почнуть здійснювати перешкоди, що унеможливлять передачу в управління Національному агентству відповідного майна, що у подальшому створить додаткові перешкоди у забезпеченні конфіскації майна та відшкодуванні шкоди, завданої кримінальним правопорушенням.
Доводи сторін у судовому засіданні:
Прокурор в судове засідання не з`явилася, надала заяву, в якій просить проводити розгляд клопотання без її участі.
Мотивація суду:
Дослідивши матеріали клопотання, приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.
Згідно ч. 2 ст. 100 КПК України сторона кримінального провадження, якій наданий речовий доказ, зобов`язана зберігати їх у стані, придатному для використання у кримінальному провадженні та здійснюється впорядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до п.2 ч.6 ст.100КПК України - речові докази, що не містять слідів кримінального правопорушення, у вигляді предметів, великих партій товарів,зберігання яких через громіздкість або з інших причин неможливо без зайвих труднощів або витрати по забезпеченню спеціальних умов зберігання яких співмірні з їх вартістю, а також речові докази у вигляді товарів або продукції,що піддаються швидкому псуванню: передаються за письмовою згодою власника, а в разі її відсутності - за рішенням слідчого судді, суду для реалізації, якщо це можливо без шкоди для кримінального провадження.
Речові докази вартістю понад 200 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, якщо це можливо без шкоди для кримінального провадження, передаються за письмовою згодою власника, а в разі її відсутності - за рішенням слідчого судді, суду Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, для здійснення заходів з управління ними з метою забезпечення їх збереження або збереження їхньої економічної вартості, а речові докази, зазначені в абзаці першому цієї частини, такої самої вартості - для їх реалізації з урахуванням особливостей, визначених законом.
Відповідно до ч. 7ст. 100 КПК України, у випадках, передбачених пунктами 2, 4 та абзацом сьомим частини шостої цієї статті, слідчий за погодженням із прокурором або прокурор звертається з відповідним клопотанням до слідчого судді місцевого суду, в межах територіальної юрисдикції якого здійснюється досудове розслідування, або до суду під час судового провадження, яке розглядається згідно із статтями 171-173 цього Кодексу. Прокурор у випадку, передбаченому абзацом сьомим частини шостої цієї статті, не пізніше наступного робочого дня з моменту постановлення ухвали слідчого судді, суду надсилає копію цієї ухвали Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, із зверненням щодо прийняття активів, а також вживає невідкладних заходів щодо передачі цих активів Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Частиною першою статті 2 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів»(далі - Закон) передбачено, що Національне агентство є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, та/або з управління активами, на які накладено арешт або які конфісковано у кримінальному провадженні.
У п. 4 ч. 1ст. 9 Закону зазначається, що на Національне агентство покладено функцію з проведенім оцінки, ведення обліку та управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні.
Відповідно до статті 21 Закону, управління рухомим та нерухомим майном, цінними паперами, майновими та іншими правами здійснюється Національним агентством шляхом реалізації відповідних активів або передачі їх в управління.
Майно, в тому числі у вигляді предметів чи великих партій товарів, зберігання якого через громіздкість або з інших причин неможливе без зайвих труднощів, або витрати із забезпечення спеціальних умов зберігання якого чи управління яким співмірні з його вартістю, або яке швидко втрачає свою вартість, а також майно у вигляді товарів або продукції, що піддаються швидкому псуванню, підлягає реалізації за цінами щонайменш не нижче ринкових.Примірний перелік такого майна визначається Кабінетом Міністрів України.
Слідчим відділом УСБУ в Херсонській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 22020230000000016 від 08.04.2020 року, за ч. 1 ст. 111 КК України, розглянувши матеріали вказаного кримінального провадження.
13.08.2021 року ОСОБА_5 , 1952 р.н. повідомлено про підозру у вчиненні злочину, передбаченого ч. 1 ст. 111 КК України, за який передбачено покарання у вигляді позбавлення волі на строк від дванадцяти до п`ятнадцяти років з конфіскацією майна або без такої.
Ухвалою слідчого судді Херсонського міського суду Херсонської області від 19.08.2021року накладено арешт на нерухоме майно, яке перебуває у власності підозрюваного ОСОБА_5 , 1952 р.н., і яке прокурор просить передати в управління Національному агенствуУкраїни з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Оскільки, арешт на майно накладено без застережень, то слід розуміти, що власника обмежено у всіх правах власника - розпорядження, користування, володіння.
Відповідно до вимог ст.19 Закону України «Про національне агенство з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів Національне агентство здійснює управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, із встановленням заборони, розпорядження та/або користування такими активами, сума або вартість яких дорівнює або перевищує 200розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня відповідного року.
Майно, на яке накладено арешт, має бути збережено до ухвалення кінцевого рішення щодо його конфіскації.
Як слідує із клопотання прокурора та доданих до нього документів майно жодній особі не передано на зберігання і не може бути передано через їх об`єм та необхідність ефективного управління ним.
На теперішній час незастосування заходів щодо передачі в управління Національному агентству майна та в результаті цього невжиття заходів щодо збереження арештованого майна зробить неможливим (втрата, погіршення фізичного стану майна, зменшення його економічної вартості) застосування негативних наслідків до особи у разі винесення обвинувального висновку стосовно останнього, а у разі винесення виправдувального вироку може стати порушенням прав осіб у вигляді втрати вартості майна за час його перебування під арештом, що в обох випадках унеможливить досягнення завдань кримінального провадження.
Таким чином, перелік обставин, які зумовлюють необхідність арешту майна і збереження активів та їх економічної вартості шляхом управління цими об`єктами Національним агентством, не обмежується підставами для визнання їх речовими доказами, а є значно ширшим. Зокрема, майно, яке не містить доказової інформації і не є речовим доказом у розумінні ст. 98 КПК України, може бути предметом конфіскації як виду покарання на підставі ст. 59 КК України.
Вказані обставини є підставою для задоволення клопотання.
На підставі викладеного, керуючись ст. 100 КПК України, -
постановила:
Клопотання задовольнити.
Передати Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1, код ЄДРПОУ 41037901) в управління для реалізації або передачі в управління за договором на підставах, у порядку та на умовах, визначених ст. ст. 19, 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», нерухоме майно, на яке ухвалою слідчого судді Херсонського міського суду Херсонської області від 19.08.2021 накладено арешт, а саме:
1.земельна ділянка (РНОНМ 23771493665221) площею 83.2132 га, кадастровий номер - 6522188000:01:214:0004;
2.земельна ділянка (РНОНМ 1574688665221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 27.913 га, кадастровий номер - 6522188000:01:053:0423;
3.земельна ділянка (РНОНМ 1544508565221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 3.4209 га, кадастровий номер - 6522188000:01:213:0001;
4.земельна ділянка (РНОНМ 1544499265221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 2.3053 га, кадастровий номер - 6522188000:01:221:0064;
5.земельна ділянка (РНОНМ 1536251765221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 5.3772 га, кадастровий номер - 6522188000:01:202:0061;
6.земельна ділянка (РНОНМ 1536250965221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 2.6275 га, кадастровий номер - 6522188000:01:032:0015;
7.земельна ділянка (РНОНМ 1536249965221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 1.9229 га, кадастровий номер - 6522188000:01:088:0017;
8.земельна ділянка (РНОНМ 1536248665221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 42.7276 га, кадастровий номер - 6522188000:01:114:0009;
9.земельна ділянка (РНОНМ 1536246765221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 10.3994 га, кадастровий номер - 6522188000:01:055:0041;
10.земельна ділянка (РНОНМ 1528719065221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 149.868 га, кадастровий номер - 6522188000:01:091:0001;
11.земельна ділянка (РНОНМ 1528711165221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 119.5621 га, кадастровий номер - 6522188000:01:092:0002;
12.земельна ділянка (РНОНМ 1528704265221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 109.9363 га, кадастровий номер - 6522188000:01:027:0001;
13.земельна ділянка (РНОНМ 1528691165221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 5.7319 га, кадастровий номер - 6522188000:01:053:0062;
14.земельна ділянка (РНОНМ 1528680765221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 57.7441 га, кадастровий номер - 6522188000:01:214:0001;
15.земельна ділянка (РНОНМ 1528619165221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 71.9633 га, кадастровий номер - 6522188000:01:092:0003;
16.земельна ділянка (РНОНМ 117632565221) за адресою: Херсонська обл., Генічеський р-н, с/рада Чонгарська, площею 1.1021 га, кадастровий номер - 6522188000:01:001:0015;
17.земельна ділянка (РНОНМ 111664765221) за адресою: АДРЕСА_3, площею 0.2044 га, кадастровий номер - 6522188000:01:001:0014;
18.механічна майстерня (РНМ 1370664), за адресою: АДРЕСА_5, яка складається з: механічна майстерня (А) загальною площею 1712.7 кв.м.; механічна майстерня (Б) загальною площею 467.7 кв.м.; кузня (В); котельня (Г); навіс (Д); сарай (Є), загальною площею 2482,6 кв.м.;
19.зернотік (РНОНМ 11054465221), за адресою: АДРЕСА_6, який складається з: вагова (А) загальною площею 81.5 кв.м.; електростанція (Б) загальною площею 23.9 кв.м.; душ (В) загальною площею 13.6 кв.м.; вбиральня (Г) загальною площею 1.8 кв.м.; критий тік (Д) загальною площею 10038 кв.м.; зерносклад (Ж) загальною площею 496.5 кв.м.; зерносклад (З) загальною площею 496.5 кв.м.; ангар (І) загальною площею 597.6 кв.м.; ангар (К) загальною площею 597.6 кв.м.; критий тік (Е) загальною площею 6258 кв.м .;
20.машинний двір (РНОНМ 10933665221) за адресою: АДРЕСА_7, який складається з будівля машинного двору (А);
21.склад ГЗМ (РНМ 1364327) за адресою: АДРЕСА_8;
22.маслобойня (РНМ 1379910) за адресою: АДРЕСА_9, загальною площею 183,8 кв.м.;
23.адміністративна будівля (РНМ 1380535) за адресою: АДРЕСА_10, загальною площею 1082,3 кв.м.;
24.швейний цех (РНМ 1381370) за адресою: АДРЕСА_11;
25.ковбасний цех (РНМ 1384863) за адресою: АДРЕСА_1, загальною площею 257 кв.м.;
26.консервний завод (РНМ 1386623) за адресою: АДРЕСА_2, загальною площею 2676,1 кв.м.;
27.кафе-бар (РНМ 1474291) за адресою: АДРЕСА_3, загальною площею 227,8 кв.м.;
28.склад (РНМ 1366500) за адресою: АДРЕСА_3, загальною площею 3648,6 кв.м.;
29.склади (РНМ 7707424) за адресою: АДРЕСА_4 , загальною площею 2084, 4 кв.м., на праві приватно власності 47/125 частка.
Ухвала оскарженню не підлягає
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Херсонський міський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 22.09.2021 |
Оприлюднено | 16.01.2024 |
Номер документу | 100232451 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про інші клопотання |
Кримінальне
Херсонський міський суд Херсонської області
Черниш О. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні