ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493
ПОСТАНОВА
Іменем України
14.06.10 Справа №2а-4528/10/15/0170
Окружний адміністрати вний суд Автономної Республі ки Крим у складі головуючої с удді Тоскіної Г.Л. , при секрет арі Налбандян Р.В. за участю:
представника позивача - Л єпілова В.Ю.,
представника відповідача - Маслюк О.В.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу
за позовом Товариства з об меженої відповідальністю «Е нергетичні системи України» до
Державної податкової інсп екції в м. сімферополі Автоно мної Республіки Крим
про визнання відмови проти правною та спонукання до вик онання певних дій,
Суть спору: Товариства з о бмеженої відповідальністю « Енергетичні системи України » (далі - позивач) звернулася д о Окружного адміністративно го суду АР Крим з адміністрат ивним позовом до Державної п одаткової інспекції в м. Сімф ерополь АР Крим (далі - відпові дач) про визнання відмови ДПІ в м. Сімферополі АР Крим в реє страції платником податку на додану вартість ТОВ «Енерге тичні системи України» проти правною, зобов' язані ДПІ в м . Сімферополі АР Крим зареєст рувати ТОВ «Енергетичні сист еми України» платником подат ку на додану вартість та вида ти свідоцтво про реєстрацію платником ПДВ.
Ухвалами Окружного адміні стративного суду АР Крим від 08.04.2010 року відкрито провадженн я в адміністративній справі та закінчено підготовче пров адження і справу призначено до судового розгляду
Представник позивача у суд овому засіданні, яке відбива лося 14.06.2010 року, уточнив позовні вимоги, а саме: пункт 2 позовно ї заяви, та просив визнати дії Державної податкової інспек ції у м. Сімферополі АР Крим, п ов' язані з відмовою в реєст рації Товариства з обмеженої відповідальністю «Енергети чні системи України» платник ом податку на додану вартіст ь, незаконними.
Представник відповідача у судовому засіданні заперечу вав проти задоволення позовн их вимог, посилаючись на те, що відмова в реєстрації платни ка податку на додану вартіст ь є законною та обґрунтовано ю, відповідає нормам діючого законодавства, у зв' язку з п орушенням позивачем Прика зу ДПА України №79 від 01.03.2000 рок у «Про затвердження положенн я про реєстрацію платників п одатку на додану вартість» т а вимог Закону України «Про п одаток на додану вартість» № 168/97-ВР від 03.04.1997 року, тому підста ви для задоволення адміністр ативного позову відсутні.
Розглянувши матеріали спр ави, дослідивши надані доказ и, заслухавши пояснення пред ставників сторін, суд
ВСТАНОВИВ:
Згідно з частиною 1 статтю 2 К АС України завданням адмініс тративного судочинства є зах ист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтере сів юридичних осіб у сфері пу блічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб' єктів при здійсненні ними владних управлінських ф ункцій на основі законодавст ва, в тому числі на виконання д елегованих повноважень.
Відповідно до частини 2 стат ті 2 КАС України до адміністра тивних судів можуть бути оск аржені будь-які рішення, дії ч и бездіяльність суб' єктів в ладних повноважень, крім вип адків, коли щодо таких рішень , дій чи бездіяльності Консти туцією або законами України встановлено інший порядок су дового провадження.
Пунктом 1 частини 1 статті 17 К АС України передбачено, що ко мпетенція адміністративних судів поширюється на спори ф ізичних чи юридичних осіб із суб' єктом владних повноваж ень щодо оскарження його ріш ень (нормативно-правових акт ів чи правових актів індивід уальної дії), дій чи бездіяльн ості.
Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єктів владних повноваже нь, до яких належать орган дер жавної влади, орган місцевог о самоврядування, їхня посад ова чи службова особа, інший с уб' єкт, який здійснює владн і управлінські функції на ос нові законодавства, в тому чи слі на виконання делегованих повноважень.
Частиною 1, 3 статті 4 Закону У країни «Про державну податко ву службу в Україні» від 04.12.1990 р оку № 509-ХІІ Державна податков а адміністрація України є це нтральним органом виконавчо ї влади. Державні податкові і нспекції у районах, містах (кр ім міст Києва та Севастополя ), районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податк ові інспекції підпорядковую ться відповідним державним п одатковим адміністраціям в А втономній Республіці Крим, о бластях, містах Києві та Сева стополі.
Пунктом 9.1. Закону України «П ро податок на додану вартіст ь» передбачено, що Центральн ий податковий орган веде реє стр платників податку.
Заява про реєстрацію напра вляється на адресу податково го органу з повідомленням пр о вручення або вручається ос обисто представником такої о соби службовій особі податко вого органу. Податковий орга н зобов'язаний видати заявни ку (відправити поштою) свідоц тво про податкову реєстрацію такої особи протягом десяти днів від дня отримання реєст раційної заяви (п. 9.5 Закону).
Таким чином, судом встановл ено, що Державна податкова і нспекція в м. Сімферополі АР К рим є суб' єктом владних пов новажень та уповноважена при ймати рішення щодо реєстраці й платника податку на додану вартість та видавати відпов ідне свідоцтво.
Судом встановлено, що 16.02.2010 ро ку ТОВ «Енергетичні системи України» як юридична особа з ареєстрована виконавчім ком ітетом Сімферопольської міс ької Радої АР Крим відповідн о до Свідоцтва про державну р еєстрацію юридичної особи се рія А01 №146447. Відповідно до Довід ки з Єдиного державного реєс тру підприємств та організац ій України Головного Управлі ння статистики в Автономній Республіці Крим №232721 від 17.02.2010 р оку ТОВ «Енергетичні системи України» (ЄДРПОУ 36973352) є юридичн ою особою, організаційно-пра вовою формою за КОПФГ: товари ство з обмеженою відповідаль ністю.
Згідно довідки від 17.02.2010 року №807/29-0 про взяття на облік платн ика податків платник податкі в ТОВ «Енергетичні системи У країни» взятий на облік в орг анах державної податкової сл ужби 17.02.2010 року за №69619, перебуває на обліку у ДПІ в м. Сімферопо лі.
Таким чином, судом встановл ено, що ТОВ «Енергетичні сист еми України» являється суб' єктом господарювання, юридич ною особою, зобов' язане вик онувати обов' язки, покладен і на нього законами у зв' язк у зі здійсненням господарськ ої діяльності.
Відповідно до статті 19 Конс титуції України органи подат кової служби зобов' язані зд ійснювати свої функції, у том у числі під час реєстрації пл атників податку на додану ва ртість на підставі, у спосіб, в межах повноважень, визначен их законом.
Відповідно до частини 3 стат ті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи без діяльності суб'єктів владних повноважень адміністративн і суди перевіряють, чи прийня ті (вчинені) вони: 1) на підставі , у межах повноважень та у спос іб, що передбачені Конституц ією та законами України; 2) з ви користанням повноваження з м етою, з якою це повноваження н адано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, щ о мають значення для прийнят тя рішення (вчинення дії); 4) без сторонньо (неупереджено); 5)доб росовісно; 6) розсудливо; 7) з дот риманням принципу рівності п еред законом, запобігаючи не справедливій дискримінації ; 8) пропорційно, зокрема з дотр иманням необхідного балансу між будь-якими несприятливи ми наслідками для прав, свобо д та інтересів особи і цілями , на досягнення яких спрямова не це рішення (дія); 9) з урахуван ням права особи на участь у пр оцесі прийняття рішення; 10) св оєчасно, тобто протягом розу много строку.
Суд з' ясовує, чи використа не повноваження, надане суб' єкту владних повноважень, з н алежною метою; обґрунтовано, тобто вчинено через вмотиво вані дії; безсторонньо, тобто без проявлення неупереджено сті до особи, стосовно якої вч иняється дія; добросовісно, т обто щиро, правдиво, чесно; роз судливо, тобто доцільно з точ ки зору законів логіки і зага льноприйнятих моральних ста ндартів; з дотриманням принц ипу рівності перед законом, з апобігаючи несправедливій д искримінації, тобто з рівним ставленням до осіб; пропорці йно та адекватно; досягнення розумного балансу між публі чними інтересами та інтереса ми конкретної особи.
Тому вирішуючи справу стос овно позовних вимог позивача щодо визнання дій Державної податкової інспекції у м. Сі мферополі АР Крим, пов' язан их з відмовою в реєстрації То вариства з обмеженої відпові дальністю «Енергетичні сист еми України» платником подат ку на додану вартість незако нними, зобов' язані ДПІ в м. Сі мферополі АР Крим зареєструв ати ТОВ «Енергетичні системи України» платником податку на додану вартість та видати свідоцтво про реєстрацію пл атником ПДВ, суд повинен пере вірити, чи вчинені дії Держав ною податковою інспекцією в м. Сімферополі в АР Крим на пі дставі закону, у межах повнов ажень та у спосіб, передбачен ий законами України.
Судом встановлено, що 04.03.2010 ро ку позивач подав заяву до ДПІ в м. Сімферополі АР Крим про р еєстрацію ТОВ «Енергетичні с истеми України» платником по датку на додану вартість, що н е заперечував представник ві дповідача у судовому засідан ні.
Листом від 13.03.2010 року №11865/10/15-2 ДПІ в м. Сімферополі в АР Крим про відмову у реєстрації платни ка податку на додану вартіст ь у зв' язку з незнаходження м Товариства за юридичною ад ресою.
Платників податку на додан у вартість, об'єкти, базу та ст авки оподаткування, перелік неоподатковуваних та звільн ених від оподаткування опера цій, особливості оподаткуван ня експортних та імпортних о перацій, поняття податкової накладної, порядок обліку, зв ітування та внесення податку до бюджету визначені Законо м України «Про податок на дод ану вартість» № 168/97 - ВР від 3 кв ітня 1997 року (далі - Закон).
Відповідно до ст. 2 Закону пл атником податку є:
- будь-яка особа, яка:
а) здійснює або планує здійс нювати господарську діяльні сть та реєструється за своїм добровільним рішенням як пл атник цього податку;
б) підлягає обов'язковій реє страції як платник цього под атку;
в) імпортує товари (супутні послуги) в обсягах, що підляга ють оподаткуванню цим податк ом згідно з нормами цієї стат ті.
- будь-яка особа, яка за своїм добровільним рішенням зареє струвалася платником податк у (підпункт 2.2. статті 2 Закону).
Відповідно до пункту 2.3. стат ті 2 Закону особа підлягає обо в'язковій реєстрації як плат ник податку у разі:
- коли загальна сума від зді йснення операцій з поставки товарів (послуг), у тому числі з використанням локальної аб о глобальної комп'ютерної ме режі, що підлягають оподатку ванню згідно з цим Законом, на рахована (сплачена, надана) та кій особі або в рахунок зобов 'язань третім особам, протяго м останніх дванадцяти календ арних місяців сукупно переви щує 300000 гривень (без урахування податку на додану вартість);
- особа, що уповноважена вно сити консолідований податок з об'єктів оподаткування, що в иникають внаслідок поставки послуг підприємствами заліз ничного транспорту з їх осно вної діяльності та підприємс твами зв'язку, що перебувають у підпорядкуванні платника податку, в порядку, встановле ному Кабінетом Міністрів Укр аїни;
- особа, яка поставляє товар и (послуги) на митній територі ї України з використанням гл обальної або локальних комп' ютерних мереж, при цьому особ а-нерезидент може здійснюват и таку діяльність тільки чер ез своє постійне представниц тво, зареєстроване на терито рії України.
- особа, що здійснює операці ї з реалізації конфіскованог о майна, незалежно від того, чи досягає вона загальної суми операцій з поставки товарів (послуг), визначеної підпункт ом 2.3.1 пункту 2.3 цієї статті, чи н і, а також незалежно від того, який режим оподаткування вик ористовує така особа згідно із законодавством.
Порядок та підстави реєстр ації платника податку на дод ану вартість регулюються ста ттею 9 Закону України «Про под аток на додану вартість» № 168/97 - ВР.
Відповідно до пункту 9.4. Зако ну, якщо особа, на яку не пошир юється дія пункту 2.3 статті 2 ць ого Закону, як платник податк у, вважає за доцільне доброві льно зареєструватися платни ком податку і відповідає вим огам підпункту 2.2 статті 2 цьог о Закону, така реєстрація про вадиться за її заявою.
Таким чином, судом встановл ено що ТОВ «Енергетичні сист еми України» підлягає реєстр ації платником податку на до дану вартість, оскільки на по зивача поширюються положенн я підпункту 2.2. пункту статті 2 З акону.
Перевіряючи правомірність дій відповідача щодо відмов и ТОВ «Енергетичні системи У країни» у реєстрації платник а податку на додану вартість суд зазначає наступне.
Підстави для реєстрації пл атника податку на додану вар тість та відмови реєстрації встановлені Законом України «Про податок на додану варті сть» та нормами Положення пр о реєстрацію платників подат ку на додану вартість, затвер дженим Наказом Державної по даткової адміністрації Укр аїни № 79 від 01.03.2000 року (далі Поло ження), яки більш детально виз начають порядок реєстрації п латника податку на додану ва ртість.
Відповідно до п. 13 Положення реєстрація платником податк у на додану вартість здійсню ється за заявою особи, яка від повідає вимогам статті 2 Зако ну .
Згідно п. 9.1 положення при реє страції платника податку на додану вартість обов'язково проводиться перевірка його р еєстраційних даних з Єдиного банку даних про платників по датку - юридичних осіб або Реє стру фізичних осіб - платникі в податків (засновники, місце знаходження, види діяльності , підпорядкованість, форма вл асності, організаційно-право ва форма).
Пунктом 14 Положення встанов лено, що протягом десяти кале ндарних днів від дня отриман ня заяви про реєстрацію за ві дсутності підстав, визначени х підпунктом 14.1 цього пункту, п одатковий орган зобов'язаний видати заявнику (відправити поштою з повідомленням про в ручення) Свідоцтво, бланк яко го виготовлений на спеціальн ому папері, що забезпечує зах ист від підробки. Податковий орган відмовляє в реєстраці ї платником податку на додан у вартість та видачі Свідоцт ва, якщо заявник не підпадає п ід означення платника податк у згідно з пунктом 2 цього Поло ження або за наявності обста вин, які є підставою для анулю вання реєстрації та визначен і пунктом 25 цього Положення.
Згідно з п. 25 Положення реєст рація діє до дати її анулюван ня, яке відбувається у випадк ах, визначених пунктом 9.8 стат ті 9 Закону, якщо: а) платник под атку, який до місяця, у якому п одається заява про анулюванн я реєстрації, є зареєстрован им згідно з положеннями підп ункту 2.3.1 пункту 2.3 статті 2 Закон у більше двадцяти чотирьох к алендарних місяців, уключаюч и місяць реєстрації, та має за останні дванадцять поточних календарних місяців обсяги оподатковуваних операцій, ме нші за визначені зазначеним підпунктом Закону; б) ліквіда ційна комісія платника подат ку, оголошеного банкрутом, за кінчує роботу або платник по датку ліквідується за власни м бажанням чи за рішенням суд у (фізична особа позбуваєтьс я статусу суб'єкта господарю вання); в) особа, зареєстрована як платник податку, реєструє ться як платник єдиного пода тку або стає суб'єктом інших с прощених систем оподаткуван ня, які визначають особливий порядок нарахування чи спла ти податку на додану вартіст ь, відмінний від тих, що встано влені Законом, чи звільняють таку особу від сплати цього п одатку за рішенням суду або з будь-яких інших причин; г) зар еєстрована як платник податк у особа обирає відповідно до Закону спеціальний режим оп одаткування за ставками, інш ими, ніж зазначені в статті 6 т а статті 81 Закону; ґ) особа, заре єстрована як платник податку , не надає податковому органу декларації з цього податку п ротягом дванадцяти послідов них податкових місяців або п одає таку декларацію (податк овий розрахунок), яка (який) св ідчить про відсутність опода тковуваних поставок протяго м такого періоду, а також у вип адках, визначених законодавс твом стосовно порядку реєстр ації суб'єктів господарюванн я. Анулювання реєстрації зді йснюється шляхом анулювання Свідоцтва та виключення пла тника податку на додану варт ість з Реєстру.
Як було зазначене вище, факт ичною підставою для відмови у реєстрації позивача як пла тника податку на додану варт ість став факт незнаходження позивача за юридичною адрес ою, вказаною в свідоцтві про д ержавну реєстрацію. На підст аві п. 9.1. Положення податковим органом була здійснена пере вірка, за підсумками якої скл адень акт № 1371/15-2 від 12.03.2010 року.
Згідно акту № 1371/15-2 від 12.03.2010 року посадовими особами ДПІ в м. Сі мферополі АР Крим: головним д ержавним податковим інспект ором Проніним А.С., старшим дер жавним податковим інспектор ом Шевченко Е.С. відділу адмін істрування ПДВ управління оп одаткування юридичних осіб Д ПІ в м. Сімферополі проведена перевірка достовірності юри дичної адреси підприємства Т ОВ «Енергетичні системи Укра їни». Перевіркою встановлено відсутність Товариства за ю ридичною адресою.
В ході судового розгляду сп рави судом була перевірена д остовірність факту, встановл еного актом, наявність підст ав для відмови в реєстрації п латника податку на додану ва ртість та встановлено наступ не.
Судом встановлено, що відпо відно до Свідоцтва про держа вну реєстрацію юридичної осо би серія А01 №146447 позивач зареєс трованій за юридичною адресо ю: АР Крим, м. Сімферополь, вули ця Карла Лібкнехта, будинок 30. Офіс 1.
Фактичне знаходження за ці єю адресою позивача підтверд жується копією договору про оренду майна від 16.02.2010 року, коп ією платіжного доручення №2 в ід 27 травня 2010 року, відповідно до якого позивач сплатив оре ндну плату за 4 місяця, копією поштового конверта, відповід но до якого лист від 13.03.2010 року № 11865/10/15-2 ДПІ в м. Сімферополі в АР К рим про відмову у реєстрації платника податку на додану в артість у зв' язку з незнахо дженням товариства за юридич ною адресою отриманій позива чем.
Аналізуючи матеріали спра ви, суд прийшов до висновку, пр о невідповідність даних, заз начених в акті № 1371/15-2 від 12.03.2010 ро ку, фактичним обставинам, вст ановленим судом. Тому дії від повідача щодо відмови у реєс трації позивача платником по датку на додану вартість та в идачі свідоцтва з підстав, за значених в акті, є протиправн ими.
Крім того, суд зазначає, що з гідно п.п. 11.2. п. 11 Порядку обліку платників податків, зборів (о бов'язкових платежів), затвер дженого наказом ДПАУ від 19.02.1998 р . № 80 (далі Порядок), … при призна ченні чи проведенні документ альної перевірки платника по датків чи при виконанні інши х службових обов'язків праці вниками органів державної по даткової служби здійснюєтьс я або може здійснюватись пер евірка місцезнаходження (міс ця проживання) платника пода тків. За наслідками перевірк и складається акт перевірки місцезнаходження платника п одатків. Якщо встановлено ві дсутність платника податків за його місцезнаходженням (м ісцем проживання), то проводи ться робота із з'ясування фак тичного місця розташування ( місцезнаходження) платника п одатків, відповідальних та а філійованих осіб.
Відповідно до п.п. 11.4. п. 11 Поряд ку щодо кожного платника под атків, за яким виявлена відсу тність його за місцезнаходже нням (місцем проживання) та не з'ясоване його фактичне місц езнаходження (місце проживан ня), підрозділ органу державн ої податкової служби, який з'я сував зазначений факт, готує та передає підрозділам пода ткової міліції запит на вста новлення місцезнаходження (м ісця проживання) платника по датків за формою, що затвердж ується центральним органом д ержавної податкової служби. До Єдиного банку даних юриди чних осіб та Реєстру фізични х осіб вносяться дані про под ання запиту.
Згідно п.п. 11.5. п. 11 Порядку, якщо за результатами заходів щод о встановлення фактичного мі сцезнаходження юридичної ос оби підрозділами податкової міліції буде підтверджено в ідсутність такої особи за мі сцезнаходженням або встанов лено, що фактичне місцезнахо дження юридичної особи не ві дповідає зареєстрованому мі сцезнаходженню, керівник (за ступник керівника) органу де ржавної податкової служби пр иймає рішення про направленн я до відповідного державного реєстратора повідомлення пр о відсутність юридичної особ и за місцезнаходженням за фо рмою N 18-ОПП (додаток 17) для вжитт я заходів, передбачених част иною восьмою статті 19 Закону У країни "Про державну реєстра цію юридичних осіб та фізичн их осіб - підприємців".
Доказів здійснення переві рки органами податкової мілі ції, прийняття рішення про на правлення до відповідного де ржавного реєстратора повідо млення про відсутність юриди чної особи за місцезнаходжен ням за формою N 18-ОПП та направл ення такого повідомлення від повідачем не надано.
Згідно п. 12 ст. 19 Закону Україн и «Про державну реєстрацію ю ридичних осіб і фізичних осі б - підприємців» у разі надход ження державному реєстратор у від органу державної подат кової служби повідомлення вс тановленого зразка про відсу тність юридичної особи за її місцезнаходженням державни й реєстратор зобов'язаний на діслати рекомендованим лист ом протягом п'яти робочих дні в з дати надходження зазначе ного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо нео бхідності подання державном у реєстратору реєстраційної картки.
Згідно п. 14 ст. 19 Закону Україн и «Про державну реєстрацію ю ридичних осіб і фізичних осі б - підприємців» у разі непода ння юридичною особою протяго м місяця з дати надходження ї й відповідного повідомлення реєстраційної картки про пі дтвердження відомостей про ю ридичну особу державний реєс тратор повинен внести до Єди ного державного реєстру запи с про відсутність підтвердже ння зазначених відомостей. Я кщо державному реєстратору п овернуто рекомендованого ли ста з відміткою відділення з в'язку про відсутність юриди чної особи за зазначеною адр есою, державний реєстратор п овинен внести до Єдиного дер жавного реєстру запис про ві дсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.
Таким чином, виходячи з сист емного аналізу положень ст. 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб і фізичних осіб - підприємців» , п.п. «г» п. 9.8. ст. 9 Закону України «Про податок на додану варті сть», податковий орган може в ідмовити в реєстрації платни ка податку на додану вартіст ь лише після внесення держав ним реєстратором до Єдиного державного реєстру запису пр о відсутність підтвердження відомостей про юридичну осо бу або про відсутність юриди чної особи за його місцезнах одженням.
Судом встановлено, що запис в Єдиний державний реєстр пр о відсутність підтвердження реєстраційних відомостей, а також про відсутність юриди чної особи за його місцезнах одженням державним реєстрат ором не вносилася, про що свід читьвитяг з Єдиного державно го реєстру юридичних осіб і ф ізичних осіб -підприємців Се рії АД № 270500 від 17.05.2010 року
Приймаючи до уваги зазначе не вище, суд дійшов висновку, щ о Державною податковою інспе кцією в м. Сімферополь АР Крим неправомірно, необґрунтован о, тобто без з' ясування дійс них обставин було відмовлено в реєстрації ТОВ «Енергетич ні системи України» як платн ика податку на додану вартіс ть, у зв' язку з чим уточнені п озивні вимоги підлягають зад оволенню.
Відповідно до частини 2 стат ті 11 суд може вийти за межі поз овних вимог тільки в разі, якщ о це необхідно для повного за хисту прав, свобод та інтерес ів сторін чи третіх осіб. Прий маючи до уваги, що позивач нев ірно зазначив позовні вимоги про визнання дій незаконним и, а не про протиправними, суд вважає можливим в цій частин и вийти за межі позовних вимо г, оскільки це необхідно для п овного захисту прав та інтер есів сторін по справі та визн ати дії Державної податкової інспекції у м. Сімферополі А Р Крим, пов' язані з відмовою в реєстрації Товариства з об меженої відповідальністю «Е нергетичні системи України» платником податку на додану вартість протиправними .
Відповідно до ст. 94 КАС Украї ни якщо судове рішення ухвал ене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноваж ень, суд присуджує всі здійсн ені нею документально підтве рджені судові витрати з Держ авного бюджету України (або в ідповідного місцевого бюдже ту, якщо іншою стороною був ор ган місцевого самоврядуванн я, його посадова чи службова о соба).
У зв' язку зі складністю сп рави судом 14.06.2010 року оголошена вступна та резолютивна част ина постанови, а 18.06. 2010 року пост анова складена у повному обс язі.
Керуючись ст.ст. 94, 160-163, 167 КАС Ук раїни, суд
ПОСТА НОВИВ:
1. Позов задовольнити у повн ому обсязі.
2. Визнати дії Державної под аткової інспекції у м. Сімфер ополі АР Крим, пов' язані з ві дмовою в реєстрації Товарист ва з обмеженої відповідальні стю «Енергетичні системи Укр аїни» платником податку на д одану вартість, протиправним и.
3. Зобов' язати Державну под аткову інспекцію у м. Сімферо полі АР Крим зареєструвати Т овариство з обмеженої відпов ідальністю «Енергетичні сис теми України» платником пода тку на додану вартість та вид ати Свідоцтво про реєстрацію платником податку на додану вартість.
4. Стягнути з Державного бюд жету України на користь Това риства з обмеженої відповіда льністю «Енергетичні систем и України» витрати по сплаті судового збору у розмірі 3,40 гр н.
У разі неподання заяви про а пеляційне оскарження, постан ова набирає законної сили че рез 10 днів з дня її проголошен ня, а в разі складення постано ви у повному обсязі відповід но до статті 160 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни - з дня складення в повном у обсязі.
Якщо постанову було прогол ошено у відсутності особи, як а бере участь у справі, то пост анова набирає законної сили через 10 днів з дня отримання о собою копії постанови, у разі неподання нею заяви про апел яційне оскарження.
Якщо після подачі заяви пр о апеляційне оскарження, апе ляційна скарга не подана, пос танова вступає в законну сил у через 20 днів після подання з аяви про апеляційне оскарже ння.
Постанова може бути оскарж ена в порядку і строки передб ачені ст. 186 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и.
Суддя Тоскіна Г.Л.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 14.06.2010 |
Оприлюднено | 16.07.2010 |
Номер документу | 10033595 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Щепанська Ольга Анатоліївна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Тоскіна Г.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні