Ухвала
від 06.10.2021 по справі 191/3188/21
СИНЕЛЬНИКІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 191/3188/21

Провадження № 1-кс/191/588/21

У Х В А Л А

іменем України

06 жовтня 2021 року м. Синельникове

Слідчий суддя Синельниківського міськрайонного суду Дніпропетровської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні в залі суду м. Синельникове клопотання слідчого СВ Синельниківського РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Синельниківської окружної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до документів, а також перевіривши надані матеріали клопотання, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження №42021042140000030 від 27 серпня 2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України, у рамках якого подано клопотання та дослідивши докази по даному матеріалу,

ВСТАНОВИВ:

04.10.2021року слідчийСВ СинельниківськогоРУП ГУНП вДніпропетровській областізвернувся дослідчого суддіСинельниківського міськрайонногосуду зклопотанням про тимчасовийдоступ додокументів,яке обґрунтовуєтим,що слідчимвідділом СинельниківськогоРУП ГУНПв Дніпропетровськійобласті проводитьсядосудове розслідуванняу кримінальномупровадженні,відомості прояке внесенодо Єдиногореєстру досудовихрозслідувань за№42021042140000030,за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зловживаючи службовим становищем, всупереч інтересам служби та з метою одержання неправомірної вигоди для себе, впродовж 2020 2021 років уклали договори капітального ремонту приміщень та покрівлі підпорядкованих закладів освіти з порушенням норм законодавства щодо встановлення гарантійних строків, якості та об`єму виконаних робіт, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом громадським та державним інтересам.

Під час досудового розслідування було встановлено, що в період з 05.08.2019 по 26.07.2021 службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) було укладено ряд договорів спрямованих на капітальний ремонт закладів дошкільної та загальної середньої освіти у м. Синельникове.

Згідно договору № 6-К «Капітальний ремонт приміщень внутрішніх санвузлів ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_1 » від 15.07.2021 укладеного між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником приватним підприємством « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_2 ), відповідно до додатку № 2, підрядник зобов`язався завершити виконання робіт до 15.08.2021 року.

Згідно вказаного договору ціна робіт становить 1053446,75 грн. (у т. ч. ПДВ -175574,46 грн.), які відповідно до додатку № 3 до зазначеного вище договору від 15.07.2021 № 6-К попередньо сплановано виплатити в період з 15.07.2021 по 15.08.2021 роки, (у відповідності строку виконання робіт).

Підставою для здійснення оплати між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником ПП« ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_2 ) є акти КБ-2В та КБ-3, які затверджуються відповідними посадовими особами замовника та посадовими особами підрядника, які на момент проведення досудового розслідування відсутні та мають вагоме значення для встановлення обсягу виконаних робіт.

В ході перевірки фінансування через мережу Інтернет на сайті « ІНФОРМАЦІЯ_3 » встановлено, що до ПП« ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_2 ) в період з 06.08.2021 по 10.09.2021 перераховано від ІНФОРМАЦІЯ_1 за ряд запланованих робіт бюджетні кошти у розмірі 865442,73 гривень.

Згідно договору № 7-К «Капітальний ремонт приміщень санвузлів (блоку початкової школи) ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 » від 26.07.2021 укладеного між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником приватним підприємством « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_2 ), відповідно до додатку № 2, підрядник зобов`язався завершити виконання робіт до 01.09.2021 року.

Згідно вказаного договору ціна робіт становить 2148881,41 грн. (у т. ч. ПДВ -358146,90 грн.), які відповідно до додатку № 3 до зазначеного вище договору від 26.07.2021 № 7-К попередньо сплановано виплатити в період з 26.07.2021 по 01.09.2021 роки, (у відповідності строку виконання робіт).

Підставою для здійснення оплати між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником ПП« ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_2 ) є акти КБ-2В та КБ-3, які затверджуються відповідними посадовими особами замовника та посадовими особами підрядника, які на момент проведення досудового розслідування відсутні та мають вагоме значення для встановлення обсягу виконаних робіт.

В ході перевірки фінансування через мережу Інтернет на сайті « ІНФОРМАЦІЯ_3 » встановлено, що до ПП« ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_2 ) в період з 06.08.2021 по 10.09.2021 перераховано від ІНФОРМАЦІЯ_1 за ряд запланованих робіт бюджетні кошти у розмірі 865442,73 гривень.

Згідно договору № 11 «Капітальний ремонт частини покрівлі головного корпусу, покрівель альтанок та козирків ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_1 » від 11.03.2020 укладеного між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_3 ), відповідно до якого, підрядник зобов`язався завершити виконання робіт до 31.12.2020 року.

Згідно вказаного договору ціна робіт становить 1402296,60 грн. (у т. ч. ПДВ 233 716,46 грн.), які відповідно до пункту № 4 зазначеного вище договору від 15.07.2021 № 6-К попередньо сплановано виплатити в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, що становить 420688,98 грн. (у т.ч. ПДВ 70114,83 грн.)

Згідно договору № 1406 «Капітальний ремонт приміщень санвузлів блоку ІНФОРМАЦІЯ_6 за адресою: АДРЕСА_3 » від 14.06.2021 укладеного між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_4 ), відповідно до додатку № 2, підрядник зобов`язався завершити виконання робіт у серпні 2021 року.

Згідно вказаного договору ціна робіт без ПДВ становить 3083927,60грн., які відповідно до додатку № 3 до зазначеного вище договору від 14.06.2021 №1406 попередньо сплановано виплатити в період з 14.06.2021 по 20.08.2021 роки, (у відповідності строку виконання робіт).

Підставою для здійснення оплати між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_4 ) є акти КБ-2В та КБ-3, які затверджуються відповідними посадовими особами замовника та посадовими особами підрядника, які на момент проведення досудового розслідування відсутні та мають вагоме значення для встановлення обсягу виконаних робіт.

В ході перевірки фінансування через мережу Інтернет на сайті « ІНФОРМАЦІЯ_3 » встановлено, що до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » в період з 06.08.2021 по 27.08.2021 перераховано від ІНФОРМАЦІЯ_1 за ряд запланованих робіт бюджетні кошти у розмірі 1635 165,93 гривень.

Згідно договору підряду № 30 «Капітальний ремонт внутрішніх санвузлів ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_3 » від 30.09.2020 укладеного між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_5 ), відповідно до додатку № 2, підрядник зобов`язався завершити виконання робіт у грудні 2020 року.

Згідно вказаного договору ціна робіт без ПДВ становить902158,72грн., які відповідно до додатку № 3 до зазначеного вище договору від 30.09.2020 №30 попередньо сплановано виплатити в період з 30.09.2020 по 30.11.2020 роки, (у відповідності строку виконання робіт).

Підставою для здійснення оплати між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_5 ) є акти КБ-2В та КБ-3, які затверджуються відповідними посадовими особами замовника та посадовими особами підрядника, які на момент проведення досудового розслідування відсутні та мають вагоме значення для встановлення обсягу виконаних робіт.

В ході перевірки фінансування через пошуково аналітичну систему « ІНФОРМАЦІЯ_10 » встановлено, що до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_5 ) в період з 29.12.2020 по 30.12.2020 перераховано від ІНФОРМАЦІЯ_1 за ряд запланованих робіт бюджетні кошти у розмірі 900768, 72 гривень.

Згідно договору № 1 «Капітальний ремонт підлоги спортивного залу з заміною покриття ІНФОРМАЦІЯ_11 за адресою: АДРЕСА_1 » від 25.03.2021 укладеного між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_3 ), відповідно до додатку № 2, підрядник зобов`язався завершити виконання робіт у серпні 2021 року.

Згідно вказаного договору ціна робіт з ПДВ становить 1 363411,84грн., які відповідно до пункту № 4 до зазначеного вище договору від 25.03.2020 №1 попередньо сплановано виплатити тільки за фактично виконані роботи протягом 1-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3)

Підставою для здійснення оплати між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_3 ) є акти КБ-2В та КБ-3, які затверджуються відповідними посадовими особами замовника та посадовими особами підрядника, які на момент проведення досудового розслідування відсутні та мають вагоме значення для встановлення обсягу виконаних робіт.

В ході перевірки фінансування через пошуково аналітичну систему « ІНФОРМАЦІЯ_10 » встановлено, що до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_5 ) в період з 12.05.2020 по 23.10.2020 перераховано від ІНФОРМАЦІЯ_1 за ряд запланованих робіт бюджетні кошти у розмірі 1361911,73 гривень.

Згідно договору підряду № 2 «Капітальний ремонт частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_1 » від 05.08.2019 укладеного між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_3 ), відповідно пункту 12, підрядник зобов`язався завершити виконання робіт у грудні 2019 року.

Згідно вказаного договору ціна робіт становить 1438047,77грн. (в т.ч. ПДВ 239674,63 грн.), які відповідно до попередньо сплановано виплатити в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, що становить 431414,33 грн.

Підставою для здійснення оплати між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником ТОВ «« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_3 ) є акти КБ-2В та КБ-3, які затверджуються відповідними посадовими особами замовника та посадовими особами підрядника, які на момент проведення досудового розслідування відсутні та мають вагоме значення для встановлення обсягу виконаних робіт.

Згідно договору № 19-К «Капітальний ремонт внутрішніх санвузлів ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_4 » від 14.09.2020 укладеного між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником товариством з обмеженою відповідальністю торгово-промисловою фірмою « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_4 ), відповідно до додатку № 2, підрядник зобов`язався завершити виконання робіт до грудня 2020 року.

Згідно вказаного договору ціна робіт становить905496,60грн. (у т.ч. ПДВ 150916,00 грн.), які відповідно до додатку № 3 до зазначеного вище договору від 14.09.2020 №19-К попередньо сплановано виплатити в період з 14.09.2020 по 30.11.2020 роки, (у відповідності строку виконання робіт).

Підставою для здійснення оплати між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником ТОВ ТПФ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_4 ) є акти КБ-2В та КБ-3, які затверджуються відповідними посадовими особами замовника та посадовими особами підрядника, які на момент проведення досудового розслідування відсутні та мають вагоме значення для встановлення обсягу виконаних робіт.

В ході перевірки фінансування через пошуково аналітичну систему « ІНФОРМАЦІЯ_10 » встановлено, що до ТОВ ТПФ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_4 » в період з 08.10.2020 по 13.11.2020 перераховано від ІНФОРМАЦІЯ_1 за ряд запланованих робіт бюджетні кошти у розмірі 905496, 00 гривень.

Таким чином, у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_5 - знаходяться оригінали документів щодо виконання ремонт робіт закладів дошкільної та загальної середньої освіти у м. Синельникове, а саме:

1.Договір № 19-К від 14.09.2020 «Капітальний ремонт внутрішніх санвузлів ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_4 » укладений між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником товариством з обмеженою відповідальністю торгово-промисловою фірмою « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_6 ) на суму 905496,60грн.

2.Договір підряду № 2 від 05.08.2019 «Капітальний ремонт частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_1 » укладений між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_3 ) на суму 1438047,77грн.

3.Договір № 1 від 25.03.2021 «Капітальний ремонт підлоги спортивного залу з заміною покриття ІНФОРМАЦІЯ_11 за адресою: АДРЕСА_1 » укладений між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_3 ) на суму 1 363411,84 грн.

4.Договір підряду № 30 від 30.09.2020 «Капітальний ремонт внутрішніх санвузлів ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_3 » укладений між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_5 ) на суму 902158,72грн.

5.Договір № 1406 від 14.06.2021 «Капітальний ремонт приміщень санвузлів блоку ІНФОРМАЦІЯ_6 за адресою: АДРЕСА_3 » укладений між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_4 ) на суму 3083927,60 грн.

6.Договір № 11 від 11.03.2020 «Капітальний ремонт частини покрівлі головного корпусу, покрівель альтанок та козирків ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_1 » укладеного між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_3 ) на суму 1402296,60 грн.

7.Договір № 7-К від 26.07.2021 «Капітальний ремонт приміщень санвузлів (блоку початкової школи) ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 » укладеного між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником приватним підприємством « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_2 ) на суму 2148881,41 грн

8.Договір № 6-К від 15.07.2021 «Капітальний ремонт приміщень внутрішніх санвузлів ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_1 » укладеного між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником приватним підприємством « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_2 ) на суму 1053446,75 грн.

які мають значення для встановлення істини по кримінальному провадженню та в подальшому будуть необхідні при проведенні судово-будівельних та судово-економічних експертиз, оскільки мають фактичні данні щодо виконання обсягів робіт та оплати за вказані роботи.

Враховуючи вищевикладене, у органу досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі до оригіналів документації, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_5 , а саме: документів щодо виконання ремонтних робіт закладів дошкільної та середньої освіти в м. Синельникове, з можливістю їх вилучення, а саме: договорів на виконання робіт, з усіма додатками та специфікаціями до них; проектно-кошторисною документацією, актами виконаних робіт форми КБ-2В, КБ-3, відомостями ресурсів, накладними, податковими накладними, платіжними дорученнями, товарно-транспортними накладними, дефектними актами, оригіналами договорів на виконання технічного нагляду (у разі наявності), з актами виконаних робіт, платіжними дорученнями та усіма додатками до них.

З огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації, розгляд даного клопотання необхідно проводити без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація, на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України.

Слідчий надав заяву про розгляд клопотання у його відсутності, просить його задовольнити.

Слідчий суддя, розглянувши клопотання та дослідивши додані до нього документи, вважає, що дане клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ст.159КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

В судовому засіданні встановлено, що в провадженні слідчого СВ Синельниківського РУП ГУНП в Дніпропетровській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42021042140000030, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 364 КК України.

Згідно ч. 2 ст. 93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених КПК.

Статтею 160 КПК Українипередбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Згідно з ч. ч. 5, 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:

1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;

2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;

3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

За такихобставин слідчийсуддя дійшоввисновку,що зурахуванням викладеногота забезпечуючивиконання завданькримінального провадженнящодо швидкого,повного танеупередженого розслідування,з метоюдосягнення повноти,всебічності танеупередженості розслідуваннявищезазначеного факту,а такожнеможливість отримативідомості вінший спосібта враховуючи,що вматеріалах кримінальногопровадження вбачаєтьсядостатність підставвважати,щовказана інформація може мати важливе значення в якості доказів у кримінальному провадженні, сприяти розкриттю злочину за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України, слідчий суддя вважає за необхідне клопотання слідчого про тимчасовий доступ документів задовольнити.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст.132,159-166 КПК України,-

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчого СВ Синельниківського РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Синельниківської окружної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до документів, у кримінальному провадженні №42021042140000030 від 27 серпня 2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України, задовольнити.

Надати право провести тимчасовий доступ з можливістю вилучення оригіналів усіх документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_5 , відносно виконання робіт, а саме:

-Договір № 19-К від 14.09.2020 «Капітальний ремонт внутрішніх санвузлів ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_4 » на суму 905496,60грн.

-Договір підряду № 2 від 05.08.2019 «Капітальний ремонт частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_1 » на суму 1438047,77грн.

-Договір № 1 від 25.03.2021 «Капітальний ремонт підлоги спортивного залу з заміною покриття ІНФОРМАЦІЯ_11 за адресою: АДРЕСА_1 » на суму 1 363411,84 грн.

-Договір підряду № 30 від 30.09.2020 «Капітальний ремонт внутрішніх санвузлів ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_3 » на суму 902158,72грн.

-Договір № 1406 від 14.06.2021 «Капітальний ремонт приміщень санвузлів блоку ІНФОРМАЦІЯ_6 за адресою: АДРЕСА_3 » на суму 3083927,60 грн.

-Договір № 11 від 11.03.2020 «Капітальний ремонт частини покрівлі головного корпусу, покрівель альтанок та козирків ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_1 » на суму 1402296,60 грн.

-Договір № 7-К від 26.07.2021 «Капітальний ремонт приміщень санвузлів (блоку початкової школи) ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 » на суму 2148881,41 грн.

-Договір № 6-К від 15.07.2021 «Капітальний ремонт приміщень внутрішніх санвузлів ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_1 » укладеного між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником приватним підприємством « ОСОБА_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_2 ) на суму 1053446,75 грн.,

за період часу з 01.08.2019 по час оголошення ухвали до виконання, а саме:

-документації конкурсних торгів, протоколів розкриття конкурсних пропозицій, протоколів відхилення конкурсних пропозицій, акцептів, звітів про результати проведення процедур конкурсних торгів та інших документів, що стосуються процедури проведення конкурсних торгів, де учасником процедури закупівлі, відповідно є:

1)ПП « ОСОБА_5 »(кодЄРДПОУ НОМЕР_2 ),юридична адреса: АДРЕСА_6 ;

2)ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_4 ), юридична адреса: АДРЕСА_7

3)ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_3 ), АДРЕСА_8 ;

4)ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_5 ), АДРЕСА_7 ;

5)ТОВ ТПФ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_6 ), АДРЕСА_9 (далі «юридичні особи»);

-усіх договорів на виконання ремонтних робіт укладених за результатами проведення тендерів, а також без проведення таких («прямі» договори) з ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), з усіма додатками та специфікаціями, проектно-кошторисною документацією, актами виконаних робіт форми КБ-2В, КБ-3, відомостями ресурсів, накладними, податковими накладними, платіжними дорученнями, товарно-транспортними накладними, дефектними актами та іншими документами, договорами, додатками до них та супровідними документами (актами виконаних робіт, тощо) із підприємствами, які залучались у якості субпідрядних організацій;

-договорів на виконання технічного нагляду та або відповідні накази та інші документи по закріпленню відповідальної особи, по роботам, які виконувались вказаними у клопотанні юридичними особами на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), з актами виконаних робіт, платіжними дорученнями та усіма додатками до них;

-договорів на виконання проектних робіт, за якими у подальшому виконувались будівельні роботи вказаними юридичними особами, на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), з актами виконаних робіт, платіжними дорученнями та усіма додатками до них;

Надати дозвіл на проведення тимчасового доступу, з можливістю вилучення оригіналів (за необхідності завірених копій) вищевказаних документів слідчому СВ Синельниківського РУП ГУНП в Дніпропетровській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 , старшому слідчому СВ Синельниківського РУП ГУНП в Дніпропетровській області капітану поліції ОСОБА_6 .

Ухвала діє протягом 1 (одного) місяця з дня її постановлення.

Відповідно до ч. 3 ст. 309КПК України, ухвала слідчого судді про задоволення клопотання слідчого про тимчасовий доступ до речей і документів оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Головуючий суддя: ОСОБА_1

СудСинельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення06.10.2021
Оприлюднено22.05.2024
Номер документу100345607
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —191/3188/21

Ухвала від 12.08.2022

Кримінальне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Порошина О. О.

Ухвала від 17.06.2022

Кримінальне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Твердохліб А. В.

Ухвала від 17.06.2022

Кримінальне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Твердохліб А. В.

Ухвала від 16.06.2022

Кримінальне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Твердохліб А. В.

Ухвала від 14.06.2022

Кримінальне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Твердохліб А. В.

Ухвала від 09.06.2022

Кримінальне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Твердохліб А. В.

Ухвала від 08.10.2021

Кримінальне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Твердохліб А. В.

Ухвала від 06.10.2021

Кримінальне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Твердохліб А. В.

Ухвала від 08.10.2021

Кримінальне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Твердохліб А. В.

Ухвала від 01.10.2021

Кримінальне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Твердохліб А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні