Справа № 752/19675/21
Провадження № 1-кс/752/6729/21
У Х В А Л А
про тимчасовий доступ до речей та документів
21 жовтня 2021 року слідчий суддя Голосіївського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Голосіївського районного суду м. Києва подане в рамках кримінального провадження № 42021100000000419, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 23.06.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, клопотання прокурора першого відділу процесуального керівництва управління процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих територіального управління Державного бюро розслідувань Київської міської прокуратури ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів,-
встановив:
До слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва надійшло клопотання прокурора першого відділу процесуального керівництва управління процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих територіального управління Державного бюро розслідувань Київської міської прокуратури ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що розташований за адресою: АДРЕСА_1 , зокрема:
-матеріалів адміністративної справи № 826/20445/16 із можливістю ознайомитися з матеріалами та виготовити належним чином завірені копії документів та МНІ.
Прокурор в судове засідання не з`явилася, подала заяву в якій просить розглядати клопотання за її відсутності. Також до суду надійшло клопотання прокурора про уточнення клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів, в якому остання просить слідчого суддю надати дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що розташований за адресою: АДРЕСА_1 , а саме матеріалів адміністративної справи № 826/20445/16 із можливістю ознайомитися та виготовити копії документів та МНІ, які вона містить, зокрема: позовної заяви до ІНФОРМАЦІЯ_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_3 ) про визнання протиправним та скасування наказу від 29 листопада 2016 року №29 та всіх документів поданих на обгрунтування позовної заяви; заперечення відповідача проти позову та всіх документів на обгрунтування заперечення; письмових доказів наданих сторонами; заяв та клопотань сторін, що надійшли під час провадження; всіх винесених судових рішень у справі.
Від представника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 надійшло клопотання - пояснення №02-8/100/21 від 03.09.2021 року, з якого вбачається, що в провадженні суду перебувала адміністративна справа №826/20445/16, яка на даний час знаходиться в архіві суду. Посилається, що клопотання має містити конкретний перелік документів, до яких має намір отримати доступ слідчий та обгрунтовані доводи про це. Зазначає, що ІНФОРМАЦІЯ_4 не отримував копії відповідного клопотання, в зв"язку з чим неможливо стверджувати про дотримання норм КПК України, органом досудового розслідування, при зверненні до суду з відповідним клопотанням. Виходячи з цього, просить відмовити у задоволенні клопотання.
У зв`язку з неприбуттям у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі та на підставі ч.4ст.107 КПК Українифіксування кримінального провадження в суді за допомогою технічних засобів не здійснюється.
Перевіривши клопотання та матеріали, якими воно обґрунтовується, приходжу до наступних висновків.
Із матеріалів клопотання вбачається, Першим слідчим відділом (з дислокацією у м. Києві) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Києві здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 42021100000000419 від 23.06.2021 за ознакамикримінальногоправопорушення,передбаченогоч.2 ст. 364 КК України.
Відповідно дост. 159 КПК України, - тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитись з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
У відповідності до ч.6ст. 163 КПК України, слідчий суддя,суд постановлює ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, танеможливості іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Відповідно до п.7 ч.1ст. 162 КПК України, до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належитьінформація, яка знаходиться в операторів та провайдерів телекомунікацій, про зв`язок, абонента, надання телекомунікаційних послуг, у тому числі отримання послуг, їх тривалості, змісту, маршрутів передавання тощо.
Відповідно до ч. 2ст. 163 КПК Україниякщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.
В обґрунтування клопотання прокурором зазначено, що досудове розслідування у кримінальному провадженні розпочато на підставі заяви ГО « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».
Так, ОСОБА_5 на своєму відеоблозі на сайті YouTube ІНФОРМАЦІЯ_6 та в соціальні мережі Facebook ІНФОРМАЦІЯ_7 поширювавінформацію пропобудову нимклубного будинку« ІНФОРМАЦІЯ_8 »за адресою АДРЕСА_2 .З йогослів,ним булокуплено земельнуділянку тасадибний будинокзабудови XXстоліття,який згодомбуло знесено,а найого місціу 2013році розпочалосьмасштабне будівництво,яке тривалодо кінця2014року.Наразі заадресою АДРЕСА_2 знаходиться багатоквартирнийшестиповерховий житловийбудинок,який,за зовнішнімиознаками,використовується як офісний центр.
Однак, названий клубний будинок знаходиться у межах охоронюваної законом зони ансамблю споруд ІНФОРМАЦІЯ_9 , яка включена до списку Всесвітньої спадщиниЮНЕСКО « ІНФОРМАЦІЯ_10 ».
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про охорону культурної спадщини» навколо пам`яток, якими є ансамблі споруд ІНФОРМАЦІЯ_9 , встановлюються охоронні зони, в межах яких діє спеціальний режим їх використання. Охоронні зони є аналогом буферних зон, визначених міжнародним законодавством для об`єктів Всесвітньої спадщини.
Згідно з рекомендаціями 32-ї сесії Комітету всесвітньої спадщини ЮНЕСКО (м. Квебек, 2008 рік) до меж охоронної (буферної) зони об`єкта Всесвітньої спадщини увійшли території охоронних зон ІНФОРМАЦІЯ_9 та ансамблю споруд Софійського собору, поєднані територією пам`ятки ландшафту місцевого значення « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (наказ ІНФОРМАЦІЯ_12 № 58/0/0/16-10 від 03.02.2010 року) за рахунок паркової території першої надзаплавної тераси та схилів правого берега Дніпра.
Оскільки вказаназемельна ділянкавходить домеж Центральногоісторичного ареалуміста Києвата розташовуєтьсяна територіїохоронної (буферної)зони об`єктувсесвітньої спадщини - Київ: « ІНФОРМАЦІЯ_10 та прилеглі монастирські будівлі, Києво-Печерська Лавра», то перед проведенням будівельних робіт було необхідно провести археологічні вишукування. Так, для з`ясування чи були проведені археологічні вишукування, направлено запит до ІНФОРМАЦІЯ_13 , який повідомив, що жодна юридична або фізична особа з приводу будівництва на ділянці клубного будинку «New York» не зверталась.
Водночас, ст. 37 Закону України «Про охорону культурної спадщини» передбачає, що проведенню містобудівних, архітектурних та ландшафтних перетворень, меліоративних, шляхових, земляних робіт на об`єкті всесвітньої спадщини, його території, в буферній зоні передує інформування Комітету всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. Рекомендації Комітету всесвітньої спадщини ЮНЕСКО щодо проектів містобудівних, архітектурних та ландшафтних перетворень, меліоративних, шляхових, земляних робіт на об`єкті всесвітньої спадщини, його території, в буферній зоні є обов`язковими для виконання при проведенні таких робіт.
Отже, не було проведено обов`язкові археологічні вишукування перед початком будівельних робіт.
04.02.2021 від ІНФОРМАЦІЯ_14 , отримано відповідь на запит та копії декларацій про початок будівельних робіт КВ 082132980619 від 25.10.2013 року та декларацію про готовність до експлуатації КВ 142143170808 від 13.11.2014.
Також, ОСОБА_5 подав декларацію про готовність об`єкта до експлуатації 12.11.2014 року в тойчас,як будівельні роботи продовжувались,як мінімумдо травня2015року. Про це свідчать дані з сайту ІНФОРМАЦІЯ_15 , який містить панорамні знімки вул. Редутної станом на травень 2015 року на яких видно, що будівельні роботи ще тривають, а будівельна техніка досі залучена до проведення робіт.
Крім того, в декларації про готовність до експлуатації ОСОБА_5 не вказував про відкладення оздоблювальних або інших робіт, а отже на момент подання декларації будівля мала бути повністю готова.
Кім того, досудовим слідством встановлено, що окремі службові особи ІНФОРМАЦІЯ_16 та ІНФОРМАЦІЯ_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_17 ), використовуючи службові повноваження, діючи в інтересах третіх осіб з приводу виникнення прав власності на об`єкт будівництва за адресою: АДРЕСА_2 (ділянка 8000000000:82607960061), вчинили зловживання своїм службовим становищем, що спричинило тяжкі наслідки.
Зазначена ділянка входить до складу охоронної буферної зони об`єкту Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (Наказ Мінкульту від 05.07.2011 №511), є об`єктом культурної спадщини відповідно до Закону України «Про охорону культурної спадщини», та відповідно до Закону України «Про охорону археологічної спадщини» є об`єктом археологічної спадщини.
Відповідно до Публічної кадастрової карти України цільовим призначенням вказаної земельної ділянки є «для індивідуального житлового, гаражного і дачного будівництва, для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд», а згідно з ІНФОРМАЦІЯ_18 та проектом планування його приміської зони на період до 2020 року, забудова по АДРЕСА_2 передбачена як садибна.
Відповідно до матеріалів кримінального провадження вбачається, що у 2012 році ОСОБА_5 зареєстрував право власності на земельну ділянку, кадастровий номер 8000000000:82:079:0061, площею 0,0400 га, що розташована за адресою: АДРЕСА_2 , період часу із 2012 по 2013 роки ОСОБА_5 вирішив побудувати на і земельній ділянці багатоповерховий житловий будинок, з метою подальшого продажу квартир.
ОСОБА_5 , достовірно усвідомлюючи, що вказана земельна ділянка розташована у межах історико-культурних заповідників і зон охорони пам`яток історії та культури міста Києва, що затверджено рішеннями ІНФОРМАЦІЯ_19 від 19.03.1973 № 422, від 16.07.1979 № 920, від 10.10.1988 №976, розпорядженнями ІНФОРМАЦІЯ_3 від 16.05.2002 №976, від 25.12.2007 № 1714, наказ ІНФОРМАЦІЯ_12 від 23.12.2005 № 1076, звернувся до компетентних органів виконавчої влади для розробки та погодження проектної документації з метою будівництва.
ОСОБА_5 уклав договір, як замовник, із проектною організацією ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 щодо розроблення паспорту опорядження фасадів.
Паспорт опорядження фасадів (шифр об`єкта № 208-13) «Будівництво будинку господарських будівель і споруд по АДРЕСА_2 », погоджено ІНФОРМАЦІЯ_21 , ІНФОРМАЦІЯ_22 .
06.08.2013 року ОСОБА_5 , звернувся як замовник, із листом до ІНФОРМАЦІЯ_17 для розробки історико-містобудівного обґрунтування, замовником якого є безпосередньо ОСОБА_5 як володілець ділянки.
Відповідно до історико-містобудівного обґрунтування, ділянка проектування розташована в межах зони охоронюваного ландшафту (рішення виконкому ІНФОРМАЦІЯ_23 від 10.10.1988 № 976, 16.07.1979 № 920 та розпорядження ІНФОРМАЦІЯ_3 від 17.05.2002 № 979); в межах буферної зони (об`єднаної) Всесвітньої спадщини « ІНФОРМАЦІЯ_24 та прилеглі монастирські будівлі ІНФОРМАЦІЯ_25 » (наказ ІНФОРМАЦІЯ_16 від 05.07.2011 №511/0/16-11).
Відповідно до п. 13 «Статусу історико-культурних заповідників і зон охорони історії та культури на території м. Києва», затвердженого розпорядженням ІНФОРМАЦІЯ_3 від17.05.2002 № 979, Додаток 2: «в зонах охоронюваного природного ландшафту не дозволяється будь-яке будівництво, що негативно виливає на характер ландшафту. Передбачається збереження і регулювання рослинності, заходи щодо зміцнення схилів ярів, знесення дисгармонійних будинків і споруд, що спотворюють ландшафт».
На всій території буферної зони (об`єднаної) «провідним має залишатись традиційний характер міського середовища. Нові елементи забудови мають бути підпорядковані йому та органічно поєднані з ним. Необхідним є збереження історичного розпланування і характеру просторової забудови Верхнього міста та прилеглої до Києво-Печерської лаври частини Печерська з додержанням особливостей історичної парцеляції, існуючих ліній забудови та її силуету. В охоронній (буферній) зоні допустимі обмежені перетворення, основною спрямованістю яких є регенерація та архітектурно-композиційне завершення історично недоосвоєних ділянок, створення оптимальних умов для огляду ансамблів та їх традиційного оточення».
Діянка проектування входить до Центрального історичного ареалу, межі якого встановлені історико-опорним планом у складі діючого Генерального плану м. Києва до 2020 р. «Збереження традиційного характеру середовища історичних ареалів, охорона і раціональне використання розташованих в їх межах нерухомих об`єктів культурної спадщини, збереження їх містоформуючої ролі є пріоритетним напрямом містобудівної діяльності в межах історичних ареалів; зони охоронюваного ландшафту) можуть використовуватися для рекреації з мінімальним упорядженням і для традиційної діяльності, що не порушує ландшафт» (постанова Кабінету Міністрів Українивід 13.03.2002№ 318«Про затвердженняПорядку визначеннямеж тарежимів використанняісторичних ареалівнаселених місць,обмеженнягосподарської діяльності на території історичних ареалів населених місць»).
Відповідно до п. 4.6 : Пропозиції стосовно необхідності внесення змін до містобудівної документації щодо розміщення об`єкта проектування та його параметрів, указано на наступне: Ділянка проектування входить до Центрального історичного ареалу. Ділянка проектування відповідно до Генерального плану міста розташована в межах центральної планувальної зони та периферійної території загального міського центру. Генеральним планом розвитку м. Києва до 2020 року висота забудови в межах Центральної планувальної зони з метою збереження традиційного середовища обмежена 27.0 метрами. Ділянка проектування знаходиться в традиційному районі садибної забудови: під`їзд та ділянки можливий лише з вул. Редутної. Відповідно до п. 3.19 ДБН 360-92** «Забудова таких районів не повинна перевищувати 4-х поверхів». Відповідно до п. 3.21 ДБН 360-92** «На ділянках з ухилом 15-20% необхідно використовувати терасну забудову. Кількість ярусів повинна становити не більше 4-5 при даних ухилах і одному підході». При умові дотримання даних норм розміщення об`єкта проектування не потребує внесення змін до містобудівної документації.
Відповідно до п. 3.19 ДБН 360-92** «Забудова таких районів не повинна перевищувати 4-х поверхів». Відповідно до п. 3.21 ДБН 360-92** «На ділянках з ухилом 15-20% необхідно використовувати терасну забудову. Кількість ярусів повинна становити не більше 4-5 при даних ухилах і одному підході», враховуючи особливості містобудівної ситуації на території дослідження, розташування об`єкту проектування в традиційному районі садибної забудови, при дотримання при проектуванні норм і правил для садибної забудови, санітарних та протипожежних норм і правил, допустима висота об`єкту проектування від денної поверхні землі до покриття експлуатуємої покрівлі може становити 18.60 м, шо відповідає абсолютній позначці 168.10 м.
Відповідно до пам`яткоохоронних вимог щодо використання перших, поверхів, підвалів, підземного простору, на ділянці проектування наближеній до пам`яток археології, межі яких не визначені, перед початком земляних робіт необхідно провести фахові археологічні дослідження. Зазначена ділянка проектування знаходиться в межах зон охорони пам`яток, де проведення земляних робіт дозволяється лише за умови погодження їх з ІНФОРМАЦІЯ_26 .
Так, у 2013 році ОСОБА_5 , будучи власником земельної ділянки, розташованої за адресою: АДРЕСА_2 , що у Печерському районі та будучи достовірно обізнаним, що вказана ділянка знаходиться в межах зон пам`яток, та про нормативно визначені обмеження, подав до ІНФОРМАЦІЯ_27 , як замовник будівництва, декларацію про початок виконання будівельних робіт: «Будівництво багатоквартирного житлового будинку на АДРЕСА_2 ». Інспекція ІНФОРМАЦІЯ_27 , перевіривши повноту внесених даних до декларації зареєструвала декларацію за № КВ 082132980619 від 25.10.2013, у якій умисно указано недостовірну інформацію, що кількість поверхів будинку буде становити чотирьом.
13.11.2014 ОСОБА_5 , будучи власником земельної ділянки, розташованої за адресою: АДРЕСА_2 , та будучи достовірно обізнаним, що вказана ділянка знаходиться в межах зон охорони пам`яток, та про нормативно визначені обмеження, подав до ІНФОРМАЦІЯ_27 , як замовник будівництва, декларацію про готовність об`єкта до експлуатації: «Будівництво багатоквартирного житловогобудинкуна АДРЕСА_2 » за № КВ 142143170808, у якій умисно указав недостовірну інформацію про те, що кількість поверхів будинку становить чотирьом.
В ході здійснення досудового розслідування встановлено, що зауваження, рекомендації та висновки історико-містобудівного обґрунтування, розробленого у 2013 році, погодженого ІНФОРМАЦІЯ_28 під час будівництва не враховано, власник збудованого будинку здійснює продаж квартир на 5 поверсі.
Отже, ОСОБА_5 не приймаючи до уваги містобудівні умови та обмеження, із корисливих мотивів, з метою особистого збагачення від реалізації квартир на додаткових поверхахзбудованогобудинкузаадресою: АДРЕСА_2 , достовірно знаючи, що ділянка знаходиться в межах зон охорони пам`яток, де проведення будь-яких земляних робіт дозволяється лише за умови погодження із відповідними органами, та про те, що забудова таких районів не повинна перевищувати 4-х поверхів, а кількість ярусів повинна становити не більше 4-5 при даних ухилах і одному підході, злісно ухилився від зауважень, рекомендацій та висновків історико-містобудівного обґрунтування, а саме - дозвіл зведення земляних робіт не отримав та збудував 5-6 поверховий будинок за адресою: АДРЕСА_2 .
Так, внаслідок проведення археологічних робіт за відсутності погодження ІНФОРМАЦІЯ_16 , здійснення самочинного будівництва за адресою АДРЕСА_2 , можливо заподіяно шкоду культурній та археологічній спадщині України, розмір якої підлягає встановленню в рамках розслідування кримінального провадження.
В ході досудового розслідування встановлено, що окремі дозвільні документи були предметомоскарженнявадміністративнійсправі № 826/20445/16, яка розглядалась суддями ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Таким чином, у слідства є достатні підстави обґрунтовано вважати, що у володінні (розпорядженні) ІНФОРМАЦІЯ_1 , що розташованийза адресою: АДРЕСА_1 , знаходяться необхідні слідству документи, які містяться в матеріалах адміністративної справи та можуть мати суттєве значення для досудового розслідування у кримінальному провадженні № 42021100000000419.
З метоювстановлення обставин,які підлягаютьдоказуванню відповіднодо ст.91КПК України,зокрема подіїкримінального правопорушення(часу,місця,способу таінших обставинвчинення кримінальногоправопорушення),винуватості обвинуваченогоу вчиненнікримінального правопорушення,форми вини,мотивів імети вчиненнякримінального правопорушення,обставин,що єпідставою длязастосування доюридичних осібзаходів кримінально-правовогохарактеру,а такожз метоюзахисту суспільствата державивід кримінальнихправопорушень, забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування даного кримінального провадження і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура, виникла необхідність у проведенні тимчасового доступу до речей і документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ,що розташованийза адресою: АДРЕСА_1 ,зокрема матеріалів адміністративної справи № 826/20445/16 із можливістю виготовити копії документів та МНІ, які вона містить.
Прокурором в клопотанні доведено, що вказана інформація, яка знаходиться у володінні (розпорядженні) ІНФОРМАЦІЯ_1 (адміністративнасправа № 826/20445/16) має суттєве значення для встановлення важливих обставин у даному кримінальному провадженні.
Крім того, слідчий суддя враховує, що адміністративна справа № 826/20445/16 розглянута судом та зберігається в архіві суду.
Дану інформацію неможливо отримати в інший спосіб та неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою інформації, яка знаходиться та перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що розташований за адресою: АДРЕСА_1 .
Беручи до уваги викладене вище, та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказана інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню.
Керуючись ст. ст.131,132,159-166 КПК України, слідчий суддя,-
постановив:
Клопотання - задовольнити.
Надати прокурорам першого відділу процесуального керівництва управління процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих територіального управління Державного бюро розслідувань Київської міської прокуратури ОСОБА_3 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , а також заступнику начальника вказаного відділу ОСОБА_10 дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що розташований за адресою: АДРЕСА_1 , а саме матеріалів адміністративної справи № 826/20445/16 із можливістю ознайомитися та виготовити копії документів та МНІ, які вона містить, зокрема: позовної заяви до ІНФОРМАЦІЯ_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_3 ) про визнання протиправним та скасування наказу від 29 листопада 2016 року №29 та всіх документів поданих на обґрунтування позовної заяви; заперечення відповідача проти позову та всіх документів на обґрунтування заперечення; письмових доказів наданих сторонами; заяв та клопотань сторін, що надійшли під час провадження; всіх винесених судових рішень у справі.
Забов`язати службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 надати тимчасовий доступ до речей і документів, зазначеній в ухвалі.
Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення. Вона є обов`язковою для осіб, які беруть участь у кримінальному провадженні, а також для всіх фізичних та юридичних осіб, органів державної влади та місцевого самоврядування, їх службових осіб, і підлягає виконанню на всій території України.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала залишається в силі протягом двох місяців з дня її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подане під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Голосіївський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 21.10.2021 |
Оприлюднено | 22.05.2024 |
Номер документу | 100472820 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Голосіївський районний суд міста Києва
Машкевич К. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні