Рішення
від 25.10.2021 по справі 580/5826/21
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 жовтня 2021 року справа № 580/5826/21

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Гайдаш В.А.,

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у приміщенні суду адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Катеринопільської селищної ради про визнання бездіяльності неправомірною та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

До Черкаського окружного адміністративного суду надійшов позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , далі - позивач) до Катеринопільської селищної ради (вул. Соборна, 12, смт. Катеринопіль, Черкаська обл., далі - відповідач), в якому просить:

- визнати протиправною бездіяльність відповідача, яка полягає у наданні не повної відповіді на запит про надання публічної інформації позивача від 21.07.2021;

- зобов`язати відповідача протягом п`яти робочих днів із дня набрання чинності рішенням суду надати позивачу запитувану інформацію;

- визнати протиправною бездіяльність відповідача, яка полягає у безпідставному продовженні строку розгляду запиту про надання публічної інформації позивача від 27.07.2021 до 20 робочих днів;

- зобов`язати відповідача протягом п`яти робочих днів із дня набрання чинності рішенням суду надати позивачу запитувану інформацію.

Ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 25.08.2021 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивачем зазначено, що на його думку відповідач протиправно не надав повної відповіді на запит на отримання інформації позивача від 21.07.2021. Крім того, відповідачем безпідставно продовжено строк розгляду запиту про надання публічної інформації позивача від 27.07.2021 до 20 робочих днів, що на його думку є протиправним, та таким, що суперечить вимогам чинного законодавства України і порушує її право на отримання інформації.

Відповідач позов не визнав, проти його задоволення заперечив, надав до суду письмовий відзив на позов та зазначив, що на запит позивача від 21.07.2021 відповідачем надана відповідь листом від 23.07.2021 №43/0249і. Крім того, отримавши запит позивача від 26.07.2021, листом відповідача від 30.07.2021 №02-49і/48 повідомлено позивача, що оскільки його запит стосується надання великого обсягу інформації, тому прийнято рішення про продовження строку розгляду запиту до 20 робочих днів. У подальшому, відповідачем на вказаний запит позивача від 26.07.2021 надано позивачу запитувану ним інформацію із підтверджуючими доказами, тому відповідач вважає, що підстави для задоволення позову відсутні.

Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, суд зазначає наступне.

Із наявних у матеріалах справи доказів судом встановлено, що позивач подав до відповідача запит на публічну інформацію від 21.07.2021, в якому, зокрема, просив:

1. Надати засвідчену інформацію про дії (зазначити які саме дії і дату вчинення), що були вчинені посадовими особами Катеринопільської селищної ради та/або виконавчого комітету Катеринопільської селищної ради під час розгляду та опрацювання заяви ОСОБА_1 від 30.06.2021 щодо отримання у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства орієнтованою площею 0,9982 га, яка розташована за адресою: Черкаська обл., Звенигородський р-н, смт. Катеринопіль та, відповідно наданням дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки на території смт. Катеринопіль Звенигородського району Черкаської області в межах населеного пункту.

Зокрема, але не обмежуючись інформацією, повідомити, чи був підготовлений проект рішення для розгляду на сесії Катеринопільської селищної ради, чи готувалася пояснювальна записка до проекту рішення, чи розглядався проект рішення на засіданні уповноваженої комісії, чи проводились сесії Катеринопільської селищної ради у червні 2021 року (якщо так, то повідомити дати), чи виносилося на розгляд сесії Катеринопільської селищної ради, якщо такі відбувались у червні 2021 року проект рішення за результатами розгляду та опрацювання заяви ОСОБА_1 від 30.06.2021 щодо отримання у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства орієнтованою площею 0,9982 га, яка розташована за адресою: Черкаська обл., Звенигородський р-н, смт. Катеринопіль та, відповідно наданням дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки на території смт. Катеринопіль Звенигородського району Черкаської області в межах населеного пункту.

2. Надати засвідчену у встановленому порядку копії усіх рішень, що були створені та/або прийняті за результатами розгляду та опрацювання заяви ОСОБА_1 від 30.06.2021 щодо отримання у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства орієнтованою площею 0,9982 га, яка розташована за адресою: Черкаська обл., Звенигородський р-н, смт. Катеринопіль та, відповідно наданням дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки на території смт. Катеринопіль Звенигородського району Черкаської області в межах населеного пункту. .

На вказаний запит позивача від 21.07.2021 про надання публічної інформації, відповідач листом від 23.07.2021 №43/0249і повідомив, що у відділ земельних відносин, агарних питань та екології передану заяву позивача про надання у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства орієнтованою площею 0,9982 га, яка розташована за адресою: Черкаська обл., Звенигородський р-н, смт. Катеринопіль та, відповідно наданням дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки на території смт. Катеринопіль Звенигородського району Черкаської області в межах населеного пункту. В результаті опрацювання заяви позивача із графічними матеріалами, на яких зазначене бажане місце розташування земельної ділянки було виявлено, що вказана земельна ділянка площею 0,9982 га для ведення особистого селянського господарства із кадастровим номером 7122255100:01:002:0417 рішенням сесії від 14.07.2021 №9-37/VIII Про затвердження технічних документацій із землеустрою по встановленню (відновленню) меж земельних ділянок та проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок передана у приватну власність іншій особі.

Крім того, 26.07.2021 позивач знову звернувся до відповідача із запитом на отримання публічної інформації, в якому просив, зокрема:

1. Надати інформацію про те, кому (із зазначенням повного прізвища, ім`я та по батькові особи) була передана земельна ділянка площею 0,9982 га для ведення особистого селянського господарства із кадастровим номером 7122255100:01:002:0417.

2. Надати належним чином завірену копію заяви особи разом з усіма наявними до неї додатками, якій була передана земельна ділянка площею 0,9982 га для ведення особистого селянського господарства із кадастровим номером 7122255100:01:002:0417.

3. Надати належним чином завірену копію рішення Катеринопільської селищної ради від 14.07.2021 №9-37/VIII Про затвердження технічних документацій із землеустрою по встановленню (відновленню) меж земельних ділянок та проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок разом з усіма, за наявності, додатками.

4. Надати належним чином завірені копії усіх (без винятку) інших наявних документів, що були створені під час підготовки (опрацювання) проекту Про затвердження технічних документацій із землеустрою по встановленню (відновленню) меж земельних ділянок та проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок на сесію Катеринопільської селищної ради від 14.07.2021. .

Відповідач листом від 30.07.2021 №02-49і/48 повідомив позивача, що оскільки його запит від 26.07.2021 стосується надання великого обсягу інформації та потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, тому відповідачем прийнято рішення про продовження строку розгляду запиту позивача до 20 робочих днів.

Позивач вважаючи вищевказані дії та бездіяльність відповідача протиправними, звернувся до суду із вказаним позовом за захистом своїх прав та інтересів.

Частиною 2 ст. 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені конституцією та законами України.

Законом України "Про доступ до публічної інформації" визначається порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом, та інформації, що становить суспільний інтерес.

Згідно ст. 1 Закону України Про доступ до публічної інформації публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб`єктами владних повноважень своїх обов`язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.

Згідно ст.13 Закону України Про доступ до публічної інформації розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються:

- суб`єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб`єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов`язковими для виконання;

- юридичні особи, що фінансуються з державного, місцевих бюджетів, бюджету Автономної Республіки Крим, - стосовно інформації щодо використання бюджетних коштів;

- особи, якщо вони виконують делеговані повноваження суб`єктів владних повноважень згідно із законом чи договором, включаючи надання освітніх, оздоровчих, соціальних або інших державних послуг, - стосовно інформації, пов`язаної з виконанням їхніх обов`язків;

- суб`єкти господарювання, які займають домінуюче становище на ринку або наділені спеціальними чи виключними правами, або є природними монополіями, - стосовно інформації щодо умов постачання товарів, послуг та цін на них.

Водночас, ч. 2 ст. 13 Закону України Про доступ до публічної інформації визначено, що до розпорядників інформації, зобов`язаних оприлюднювати та надавати за запитами інформацію, визначену в цій статті, у порядку, передбаченому цим Законом, прирівнюються суб`єкти господарювання, які володіють: інформацією про стан довкілля; інформацією про якість харчових продуктів і предметів побуту; інформацією про аварії, катастрофи, небезпечні природні явища та інші надзвичайні події, що сталися або можуть статися і загрожують здоров`ю та безпеці громадян; іншою інформацією, що становить суспільний інтерес (суспільно необхідною інформацією).

Велика Палата Верховного Суду у постанові від 19.03.2019 у справі №800/369/17, провадження №11-1471заі18, зазначила, що порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених Законом №2939-VI, та інформації, що становить суспільний інтерес, визначає цей Закон.

У пункті 6 ч. 1 ст. 14 Закону №2939-VI визначено, що розпорядники інформації зобов`язані надавати та оприлюднювати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об`єктивність наданої інформації і оновлювати оприлюднену інформацію.

За змістом ч. 1 ст. 5 цього Закону доступ до інформації забезпечується шляхом систематичного та оперативного оприлюднення інформації та надання інформації за запитами.

Із наявних у матеріалах справи доказів судом встановлено, що позивач подав до відповідача запит на публічну інформацію від 21.07.2021, в якому, зокрема, просив: Надати засвідчену інформацію про дії (зазначити які саме дії і дату вчинення), що були вчинені посадовими особами Катеринопільської селищної ради та/або виконавчого комітету Катеринопільської селищної ради під час розгляду та опрацювання заяви ОСОБА_1 від 30.06.2021 щодо отримання у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства орієнтованою площею 0,9982 га, яка розташована за адресою: Черкаська обл., Звенигородський р-н, смт. Катеринопіль та, відповідно наданням дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки на території смт. Катеринопіль Звенигородського району Черкаської області в межах населеного пункту. Зокрема, але не обмежуючись інформацією, повідомити, чи був підготовлений проект рішення для розгляду на сесії Катеринопільської селищної ради, чи готувалася пояснювальна записка до проекту рішення, чи розглядався проект рішення на засіданні уповноваженої комісії, чи проводились сесії Катеринопільської селищної ради у червні 2021 року (якщо так, то повідомити дати), чи виносилося на розгляд сесії Катеринопільської селищної ради, якщо такі відбувались у червні 2021 року проект рішення за результатами розгляду та опрацювання заяви ОСОБА_1 від 30.06.2021 щодо отримання у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства орієнтованою площею 0,9982 га, яка розташована за адресою: Черкаська обл., Звенигородський р-н, смт. Катеринопіль та, відповідно наданням дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки на території смт. Катеринопіль Звенигородського району Черкаської області в межах населеного пункту. Надати засвідчену у встановленому порядку копії усіх рішень, що були створені та/або прийняті за результатами розгляду та опрацювання заяви ОСОБА_1 від 30.06.2021 щодо отримання у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства орієнтованою площею 0,9982 га, яка розташована за адресою: Черкаська обл., Звенигородський р-н, смт. Катеринопіль та, відповідно наданням дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки на території смт. Катеринопіль Звенигородського району Черкаської області в межах населеного пункту. .

На вказаний запит позивача від 21.07.2021 про надання публічної інформації, відповідач листом від 23.07.2021 №43/0249і повідомив лише про те, що у відділ земельних відносин, агарних питань та екології передану заяву позивача про надання у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства орієнтованою площею 0,9982 га, яка розташована за адресою: Черкаська обл., Звенигородський р-н, смт. Катеринопіль та, відповідно наданням дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки на території смт. Катеринопіль Звенигородського району Черкаської області в межах населеного пункту. В результаті опрацювання заяви позивача із графічними матеріалами, на яких зазначене бажане місце розташування земельної ділянки було виявлено, що вказана земельна ділянка площею 0,9982 га для ведення особистого селянського господарства із кадастровим номером 7122255100:01:002:0417 рішенням сесії від 14.07.2021 №9-37/VIII Про затвердження технічних документацій із землеустрою по встановленню (відновленню) меж земельних ділянок та проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок передана у приватну власність іншій особі.

Тобто, відповідачем у вищезазначеному листі від 23.07.2021 №43/0249і не надано позивачу запитуваної ним інформації про те, чи був підготовлений проект рішення для розгляду на сесії Катеринопільської селищної ради, чи готувалася пояснювальна записка до проекту рішення, чи розглядався проект рішення на засіданні уповноваженої комісії, чи проводились сесії Катеринопільської селищної ради у червні 2021 року (якщо так, то повідомити дати), чи виносилося на розгляд сесії Катеринопільської селищної ради, якщо такі відбувались у червні 2021 року проект рішення за результатами розгляду та опрацювання заяви ОСОБА_1 від 30.06.2021 щодо отримання у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства орієнтованою площею 0,9982 га, яка розташована за адресою: Черкаська обл., Звенигородський р-н, смт. Катеринопіль та, відповідно наданням дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки на території смт. Катеринопіль Звенигородського району Черкаської області в межах населеного пункту. Надати засвідчену у встановленому порядку копії усіх рішень, що були створені та/або прийняті за результатами розгляду та опрацювання заяви ОСОБА_1 від 30.06.2021 щодо отримання у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства орієнтованою площею 0,9982 га, яка розташована за адресою: Черкаська обл., Звенигородський р-н, смт. Катеринопіль та, відповідно наданням дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки на території смт. Катеринопіль Звенигородського району Черкаської області в межах населеного пункту.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про задоволення позову в частині позовних вимог щодо визнання протиправними дій відповідача щодо надання не повної відповіді на запит про надання публічної інформації позивача від 21.07.2021 та зобов`язання відповідача протягом п`яти робочих днів із дня набрання чинності рішенням суду надати позивачу запитувану інформацію на його запит від 21.07.2021.

Щодо позовних вимог позивача про визнання протиправної бездіяльності відповідача, яка полягає у безпідставному продовженні строку розгляду запиту про надання публічної інформації позивача від 27.07.2021 до 20 робочих днів та зобов`язання відповідача протягом п`яти робочих днів із дня набрання чинності рішенням суду надати позивачу запитувану інформацію, то суд зазначає наступне.

Згідно ч. ч. 1, 4 ст. 20 Закону №2939-VI розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше 5-ти робочих днів з дня отримання запиту. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше 5-ти робочих днів з дня отримання запиту.

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у рішенні від 12.06.2020 у справі 9901/105/20 (залишено без змін Великою Палатою Верховного Суду постановою від 10.12.2020) зазначив, що якщо запит стосується інформації, яка міститься в кількох документах і може бути зібрана і надана без значних інтелектуальних зусиль (наприклад, без проведення додаткового змістовного аналізу), то така інформація відповідає критеріям відображеності та задокументованості і є публічною.

Отже, розпоряднику інформації надано чинним законодавством право продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження, але таке право не є абсолютним, оскільки застосовуючи положення ч. 4 ст. 20 Закону України Про доступ до публічної інформації розпорядник інформації повинен обґрунтувати таке продовження.

Судом встановлено, що 26.07.2021 позивач знову звернувся до відповідача із запитом на отримання публічної інформації, в якому просив, зокрема: 1. Надати інформацію про те, кому (із зазначенням повного прізвища, ім`я та по батькові особи) була передана земельна ділянка площею 0,9982 га для ведення особистого селянського господарства із кадастровим номером 7122255100:01:002:0417. 2. Надати належним чином завірену копію заяви особи разом з усіма наявними до неї додатками, якій була передана земельна ділянка площею 0,9982 га для ведення особистого селянського господарства із кадастровим номером 7122255100:01:002:0417. 3. Надати належним чином завірену копію рішення Катеринопільської селищної ради від 14.07.2021 №9-37/VIII Про затвердження технічних документацій із землеустрою по встановленню (відновленню) меж земельних ділянок та проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок разом з усіма, за наявності, додатками. 4. Надати належним чином завірені копії усіх (без винятку) інших наявних документів, що були створені під час підготовки (опрацювання) проекту Про затвердження технічних документацій із землеустрою по встановленню (відновленню) меж земельних ділянок та проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок на сесію Катеринопільської селищної ради від 14.07.2021. .

Відповідач листом від 30.07.2021 №02-49і/48 повідомив позивача, що оскільки його запит від 26.07.2021 стосується надання великого обсягу інформації та потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, тому відповідачем прийнято рішення про продовження строку розгляду запиту позивача до 20 робочих днів.

Судом враховано, що листом відповідача від 20.08.2021 №02-49і/48 на запит позивача від 26.07.2021 про надання публічної інформації повідомлено, що земельна ділянка площею 0,9982 га для ведення особистого селянського господарства із кадастровим номером 7122255100:01:002:0417 рішенням Катеринопільської селищної ради від 14.07.2021 №9-37/VIII Про затвердження технічних документацій із землеустрою по встановленню (відновленню) меж земельних ділянок та проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок передана у приватну власність ОСОБА_2 . Надано вказаним листом позивачу: заяви особи з наявними додатками, за винятком тих, які містять конфіденційну інформацію та персональні дані особи, копію рішення Катеринопільської селищної ради від 14.07.2021 №9-37/VIII Про затвердження технічних документацій із землеустрою по встановленню (відновленню) меж земельних ділянок та проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок , копію протоколу постійної комісії з питань регулювання земельних відносин, містобудування, екології, охорони навколишнього середовища від 12.07.2021 №14.

Однак, суд не вбачає необхідності прикладення значних зусиль відповідача, а також змістовного аналізу для систематизації запитуваної позивачем інформації для надання йому всього на 39 аркушах заяви особи з наявними додатками, за винятком тих, які містять конфіденційну інформацію та персональні дані особи, копію рішення Катеринопільської селищної ради від 14.07.2021 №9-37/VIII Про затвердження технічних документацій із землеустрою по встановленню (відновленню) меж земельних ділянок та проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок , копію протоколу постійної комісії з питань регулювання земельних відносин, містобудування, екології, охорони навколишнього середовища від 12.07.2021 №14, тому суд дійшов висновку визнати протиправними дії відповідача щодо продовження строку розгляду запиту про надання публічної інформації позивача від 27.07.2021 до 20 робочих днів.

Однак вимога позивача про зобов`язання відповідача протягом п`яти робочих днів із дня набрання чинності рішенням суду надати позивачу запитувану інформацію - не підлягає до задоволення, оскільки відповідач листом від 20.08.2021 №02-49і/48 надав позивачу запитувану інформацію на його запит від 26.07.2021.

Враховуючи вищезазначене суд дійшов висновку, що позов підлягає до часткового задоволення.

Щодо вимоги позивача стягнути з відповідача на його користь витрати на правничу допомогу адвоката у сумі 7800 грн., то суд зазначає наступне.

Відповідно до ч. ч. 1-3 ст. 134 КАС України витрати, пов`язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави. За результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката.

Для цілей розподілу судових витрат:

1) розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою;

2) розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.

Положеннями ч. 4 ст. 134 КАС України встановлено, що для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.

Як вбачається з матеріалів справи, на підтвердження розміру витрат на правничу допомогу в розмірі 7800 грн. позивачем до матеріалів справи надано: договір про надання правничої (правової) допомоги від 04.08.2021 №04/08/21; акт приймання-передачі наданих послуг та понесених витрат від 01.10.2020 №б/н; детальний опис робіт (наданих послуг) виконаних адвокатом від 01.10.2021.

Відповідно до ч. 5 ст. 134 КАС України розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із:

1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг);

2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг);

3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт;

4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.

Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

З огляду на викладене, беручи до уваги положення КАС України, враховуючи факт часткового задоволення позову, суд дійшов висновку про наявність достатніх правових підстав для стягнення з відповідача на користь позивача витрат на професійну правничу допомогу у сумі 2000 грн.

Згідно частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

При цьому в силу положень частини 2 статті 77 вказаного Кодексу в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Керуючись статтями 6, 14, 242-245, 255, 295, 370 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Катеринопільської селищної ради щодо надання не повної відповіді на запит ОСОБА_1 від 21.07.2021 про надання публічної інформації.

Зобов`язання Катеринопільську селищну ради протягом п`яти робочих днів із дня набрання чинності рішенням суду надати ОСОБА_1 повну, всебічну та обґрунтовану запитувану інформацію на його запит від 21.07.2021.

Визнати протиправними дії Катеринопільської селищної ради щодо продовження строку розгляду запиту ОСОБА_1 від 27.07.2021 про надання публічної інформації до 20 робочих днів.

У задоволенні інших позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Катеринопільської селищної ради на користь ОСОБА_1 сплачений судовий збір у сумі 908 (дев`ятсот вісім) грн. та витрати на правничу допомогу адвоката у сумі 2000 (дві тисячі) грн.

Копію рішення направити особам, які беруть участь у справі.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, яка може бути подана безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя В.А. Гайдаш

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.10.2021
Оприлюднено26.10.2021
Номер документу100555096
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —580/5826/21

Ухвала від 02.12.2021

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Віталіна ГАЙДАШ

Ухвала від 02.12.2021

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Віталіна ГАЙДАШ

Рішення від 25.10.2021

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.А. Гайдаш

Ухвала від 25.08.2021

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.А. Гайдаш

Ухвала від 16.08.2021

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.А. Гайдаш

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні