Рішення
від 23.10.2021 по справі 280/7353/21
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

23 жовтня 2021 року о/об 14 год. 55 хв.Справа № 280/7353/21 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Новіковій Д.А., розглянувши у місті Запоріжжі за правилами спрощеного провадження адміністративну справу

за позовом Приватного акціонерного товариства Запорізький оліяжиркомбінат (69014, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Харчова, буд.3; код ЄДРПОУ 00373847)

до Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, Запорізька область, м.Запоріжжя, просп.Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ ВП 44118663)

про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

До Запорізького окружного адміністративного суду надійшов позов Приватного акціонерного товариства Запорізький оліяжиркомбінат (надалі - позивач, ПрАТ Запорізький оліяжиркомбінат ) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (надалі - відповідач, ГУ ДПС у Запорізькій області ), в якому позивач просить суд: 1) визнати протиправними дії Головного управління ДПС у Запорізькій області щодо відмови у підготовці висновку про повернення надміру сплаченого податку на прибуток приватних підприємств в сумі 736671,00 грн. на поточний рахунок Приватного акціонерного товариства Запорізький оліяжиркомбінат та поданні його для виконання до органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів; 2) зобов`язати Головне управління ДПС у Запорізькій області підготувати висновок про повернення надміру сплаченого податку на прибуток приватних підприємств в сумі 736671,00 грн. на поточний рахунок Приватного акціонерного товариства Запорізький оліяжиркомбінат та подати його для виконання до органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.

У позовній заяві зазначено наступне. ПрАТ Запорізький оліяжиркомбінат 11.06.2021 звернулось до ГУ ДПС у Запорізькій області із заявою про повернення надміру сплачених грошових зобов`язань. Заява була обґрунтована тим, що 22-23 грудня 2017 року позивачем були подані, а відповідачем прийняті уточнюючі податкові декларації з податку на прибуток підприємств за 2015-2016 роки. І саме із поданням уточнюючих податкових декларацій у ПрАТ Запорізький оліяжиркомбінат виникла переплата із податку на прибуток підприємств у сумі 736671,00 грн. З посиланням на п.102.5 ст.102 та абз.10 п.52-2 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України, ПрАТ Запорізький оліяжиркомбінат просило здійснити повернення надміру сплачених грошових зобов`язань. 02.07.2021 ПрАТ Запорізький оліяжиркомбінат отримало лист ГУ ДПС у Запорізькій області №38956/6/08-01-18-06 від 25.06.2021, яким позивачу відмовлено у поверненні коштів у зв`язку із пропуском 1095 днів та посиланням на п.43.3 ст.43 Податкового кодексу України. Станом на дату звернення до суду, в електронному кабінеті платника податків значиться переплата у сумі 747662,33 грн. Посилання позивача на п.102.5 ст.102 Податкового кодексу України (з урахуванням абз.10 п.52-2 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України) є цілком доречним та обґрунтованим, натомість відмова ГУ ДПС України у Запорізькій області свідчить про те, що така відмова не базується на положеннях чинного податкового законодавства України та йде у протиріччя із положеннями пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 та п.56.21 ст.56 Податкового кодексу України.

Позивач підтримав позовну заяву.

Відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначено наступне. ГУ ДПС у Запорізькій області 11.06.2021 від ПрАТ Запорізький оліяжиркомбінат (код ЄДРПОУ 00373847) було отримано заяву про повернення надміру сплачених сум зобов`язань з податку на прибуток приватних підприємств (код класифікації доходів бюджету 11021000) вх.№50528/6 в сумі 736671,00 грн. Також в своїй заяві підприємство повідомляє, що до бюджету перераховано наступні суми: - платіжним дорученням від 07.06.2013 за №060193 в сумі 742805,02 грн.; - платіжним дорученням від 09.03.2016 за №030030 в сумі 260000,00 грн., одержувач УК м.Запоріжжя для платників СДПІ (код ЄДРПОУ 38025409). При розгляді заяви встановлено, що: 1) станом на 01.01.2016 в інтегрованій картці платника податку ПрАТ Запорізький оліяжиркомбінат (код ЄДРПОУ 00373847) обліковувалась переплата в розмірі 450843,19 грн. Протягом 2016 року підприємство використовує суму в розмірі 706518,00 грн. з урахуванням внесеної суми 09.03.2016 в розмірі 260000,00 грн. та станом на 31.12.2016 переплата складає 4325,19 грн. (данні ІКП за 2016р.). А саме протягом 2016 року задекларовано: податкова декларація з податку на прибуток за звітний період 2015р. (№9276170346 від 26.02.2016р.) до сплати в сумі 360000,00 грн.; податкова декларація з податку на прибуток за звітний період 1 квартал 2016р. (№9073426707 від 10.05.2016) до сплати 102000,00 грн.: податкова декларація з податку на прибуток за звітний період півріччя 2016р. (№9139357739 від 08.08.2016) до сплати 130000,00 грн.; податкова декларація з податку на прибуток за звітний період 3 квартали 2016 року (№9212435861 від 09.11.2016) до сплати 50082,00 грн. Згідно податкової декларації з податку на прибуток підприємств від 09.11.2016 за №9212435861 нараховані авансові внески за місяць в розмірі 64436,00 грн.; 2) станом на 01.01.2017 в інтегрованій картці платника податку ПрАТ Запорізький оліяжиркомбінат (код ЄДРПОУ 00373847) переплата складає 4325,19 грн. Протягом 2017 року задекларовано платником самостійно до сплати згідно поданих декларацій всього на суму 10069,00 грн. та 22.12.2017 підприємство надає уточнюючі податкові декларації з податку на прибуток за звітний період 2015р., 1 квартал 2016р. - IV квартал 2016р., 1 квартал 2017р. - 3 квартали 2017р., якими зменшує суму податку на прибуток підприємства до сплати в розмірі 745849,00 грн. Фактично підприємством сплачено податку до бюджету протягом 1 півріччя 2017р. в сумі 7539,14 грн. Внаслідок зазначеного переплата на 31.12.2017 склала 747662,33 грн.; 3) станом на 01.01.2018 в інтегрованій картці платника податку ПрАТ Запорізький оліяжиркомбінат (код ЄДРПОУ 00373847) переплата складає 747662,33 грн. Фахівцями ГУ в Запорізькій області в травні-червні 2018р. була здійснена документальна планова перевірка за період з 01.01.2015 по 31.12.2017 (акт перевірки від 10.07.2018 за №393/08-01-14-01/00373847). За результатами перевірки винесено податкове повідомлення-рішення від 14.09.2018 за №0014461401 (форми П ) на зменшення задекларовано від`ємного значення об`єкта оподаткування з податку на прибуток за перевірений період в розмірі 14320351,00 грн. та податковим повідомленням-рішенням від 14.09.2018 за №0014451401 (форми Р ) донараховано податку на прибуток в розмірі 1114777,00 грн. Оскільки на момент звернення ПрАТ Запорізький оліяжиркомбінат із заявою про повернення надміру сплачених грошових зобов`язань та надання відповіді позивачу за цією заявою позивачу за результатами планової перевірки зменшено задеклароване від`ємне значення об`єкта оподаткування з податку на прибуток в розмірі 14320351,00 грн. та донараховано податку на прибуток в розмірі 1114777,00 грн., то ГУ ДПС у Запорізькій області було правомірно залишено таку заяву без виконання, оскільки підстави для повернення надміру сплачених сум податкових платежів згідно норм чинного законодавства відсутні.

Відповідач проти позовної заяви заперечував.

Ухвалою судді від 25.08.2021 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні) та без проведення судового засідання.

Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з`ясував наступне.

ПрАТ Запорізький оліяжиркомбінат 22-23 грудня 2017 року подані, а контролюючим органом прийняті Уточнюючі Податкові декларацію з податку на прибуток підприємства, якими уточнювалися звітні (податкові) періоди 2015-2016 роки та зменшено податкові зобов`язання на загальну суму 736671,00 грн.

Також, ПрАТ Запорізький оліяжиркомбінат : Платіжним дорученням №060193 від 07.06.2013 сплачено 742805,02 грн. податку на прибуток підприємства; Платіжним дорученням №030030 від 09.03.2016 сплачено 260000,00 грн. податку на прибуток підприємства.

11.06.2021 контролюючим органом від ПрАТ Запорізький оліяжиркомбінат було отримано заяву про повернення надміру сплачених сум зобов`язань з податку на прибуток підприємства (код класифікації доходів бюджету 11021000) вх.№50528/6 в сумі 736671,00 грн.

При цьому, у своїй заяві ПрАТ Запорізький оліяжиркомбінат повідомляє, що до бюджету перераховано наступні суми: Платіжним дорученням №060193 від 07.06.2013 - 742805,02 грн.; Платіжним дорученням №030030 від 09.03.2016 - 260000,00 грн.

В інтегрованій картці з податку на прибуток підприємства по ПрАТ Запорізький оліяжиркомбінат міститься наступна інформація: станом на 31.12.2015 - переплата у сумі 450843,19 грн.; станом на 31.12.2016 - переплата у сумі 4325,19 грн.; станом на 31.12.2017 - переплата у сумі 747662,33 грн.; станом на 31.12.2018 - переплата у сумі 747662,33 грн.; станом на 31.12.2019 - переплата у сумі 747662,33 грн.; станом на 31.12.2020 - переплата у сумі 747662,33 грн.; станом на 31.08.2021 - переплата у сумі 747662,33 грн.

За результатами розгляду вказаної заяви ПрАТ Запорізький оліяжиркомбінат контролюючий орган листом від 25.06.2021 за №38956/6/08-01-18-06 повідомив позивача про наступне, зокрема: … У зв`язку із невідповідністю п.1 розділу ІІ Порядку інформаційної взаємодії Державної фіскальної служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань та пені та пункту 43.3 статті 43 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VІ (із змінами та доповненнями) Заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань та пені залишаємо без виконання. … .

Не погоджуючись з викладеним контролюючим органом у листі від 25.06.2021 за №38956/6/08-01-18-06 позивач звернувся до суду з даною позовною заявою.

Судом досліджено й інші документи надані учасниками справи у дану справу.

При вирішенні спору по суті суд виходить з зазначеного вище та викладеного нижче.

Згідно з п.102.5 ст.102 Податкового кодексу України заяви про повернення надміру сплачених грошових зобов`язань або про їх відшкодування у випадках, передбачених цим Кодексом, можуть бути подані не пізніше 1095 дня, що настає за днем виникнення такої переплати або отримання права на таке відшкодування.

У п.52-2 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України зазначено: … На період з 18 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), зупиняється перебіг строків давності, передбачених статтею 102 цього Кодексу. … .

Відповідно до п.43.3 ст.43 Податкового кодексу України обов`язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов`язання та пені є подання платником податків заяви про таке повернення (крім повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку з доходів фізичних осіб, які повертаються контролюючим органом на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік за результатами проведення перерахунку його загального річного оподатковуваного доходу) протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми та/або пені.

Як зазначено у п.43.1 ст.43 Податкового кодексу України, помилково та/або надміру сплачені суми грошового зобов`язання підлягають поверненню платнику відповідно до цієї статті та статті 301 Митного кодексу України, крім випадків наявності у такого платника податкового боргу.

Контролюючий орган не пізніше ніж за п`ять робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником податків заяви готує висновок про повернення належних сум коштів з відповідного бюджету або з єдиного рахунку та подає його для виконання до органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів. (…) На підставі отриманого висновку орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, протягом п`яти робочих днів здійснює повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань та пені платникам податків у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Контролюючий орган несе відповідальність згідно із законом за несвоєчасність передачі органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів для виконання висновку про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету (п.43.5 ст.43 Податкового кодексу України).

Згідно з пп.14.1.115 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України надміру сплачені грошові зобов`язання - це суми коштів, які на певну дату зараховані до відповідного бюджету або на єдиний рахунок понад нараховані суми грошових зобов`язань, граничний строк сплати яких настав на таку дату.

У п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2020 за №259 Деякі питання реалізації актів законодавства у сфері міграції на період установлення на всій території України карантину зазначено: 2.Установити, що: тимчасово, на період установлення на всій території України карантину та протягом 30 днів з дня його відміни, до іноземців та осіб без громадянства, які порушили законодавство у сфері міграції в частині недотримання ними строку перебування на території України чи оформлення, обміну посвідки на постійне або тимчасове проживання, якщо такі порушення настали в період або внаслідок установлення карантину, не застосовуються заходи адміністративного впливу; іноземці та особи без громадянства, які не змогли виїхати за межі України або в установленому порядку звернутися до територіальних органів/підрозділів Державної міграційної служби із заявою про продовження строку перебування на території України та/або про оформлення, обмін посвідки на постійне або тимчасове проживання у зв`язку із установленням карантину, якщо строк звернення для оформлення таких документів настав у період установлення на всій території України карантину, у строк до 30 днів з дня відміни карантину звертаються в установленому порядку до територіальних органів/підрозділів Державної міграційної служби для продовження строку перебування на території України чи оформлення, обміну посвідки на постійне або тимчасове проживання .

У п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2020 за №392 Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 зазначено: Установити з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - COVID-19), з 22 травня 2020р. до 31 липня 2020р. на території Автономної Республіки Крим, Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Закарпатської, Запорізької, Івано-Франківської, Кіровоградської, Київської, Луганської, Львівської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Тернопільської, Харківської, Херсонської, Хмельницької, Черкаської, Чернівецької, Чернігівської областей, м.Києва, м.Севастополя (далі - регіони) із урахуванням епідемічної ситуації в регіоні карантин, продовживши на всій території України дію карантину, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020р. №211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (Офіційний вісник України, 2020р., №23, ст.896, №30, ст.1061) .

У п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 за №641 Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 зазначено: Установити з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - COVID-19), з 1 серпня до 19 грудня 2020р. на території України карантин, продовживши на всій території України дію карантину, встановленого постановами Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020р. №211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (Офіційний вісник України, 2020р., №23, ст.896, №30, ст.1061) та від 20 травня 2020р. №392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (Офіційний вісник України, 2020р., №43, ст.1394, №52, ст.1626) .

У п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 за №1236 Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 зазначено: Установити з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - COVID-19), з 19 грудня 2020р. до 31 грудня 2021р. на території України карантин, продовживши дію карантину, встановленого постановами Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020р. №211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (Офіційний вісник України, 2020р., №23, ст.896, №30, ст.1061), від 20 травня 2020р. №392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (Офіційний вісник України, 2020р., №43, ст.1394, №52, ст.1626) та від 22 липня 2020р. №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (Офіційний вісник України, 2020р., №63, ст.2029) .

Враховуючи наведені норми права та обставини справи, суд погоджується з доводами позивача та вважає, що відповідачем протиправно відмовлено позивачу у підготовці висновку про повернення надміру сплаченого податку на прибуток підприємства у сумі 736671,00 грн. на поточний рахунок ПрАТ Запорізький оліяжиркомбінат та поданні його для виконання до органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.

Судом прийнято до уваги, що рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 25.01.2021 у справі №280/5141/18 задоволено позовну заяву Приватного акціонерного товариства Запорізький оліяжиркомбінат до Головного управління ДПС у Запорізькій області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень - визнано протиправним та скасовано у повному обсязі податкове повідомлення-рішення №0014451401 від 14 вересня 2018 року (форма Р ) про збільшення суми грошового зобов`язання з податку на прибуток на 1114777 грн. (в тому числі за податковими зобов`язаннями - 1114777 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) - 0 грн.); визнано протиправним та скасовано у повному обсязі податкове повідомлення-рішення №0014461401 від 14 вересня 2018 року (форма П ) про зменшення суми від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток на 14320351 грн.; визнано протиправним та скасовано у повному обсязі податкове повідомлення-рішення №0014471401 від 14 вересня 2018 року (форма В4 ) про зменшення суми від`ємного значення суми ПДВ за грудень 2017 року на 99177 грн.

Таким чином, відповідач повинен бути зобов`язаний підготувати висновок про повернення надміру сплаченого податку на прибуток підприємства у сумі 736671,00 грн. на поточний рахунок ПрАТ Запорізький оліяжиркомбінат та подати його для виконання до органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.

У ст.19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Як зазначено у ч.1 ст.9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З урахуванням з`ясованих обставин, досліджених матеріалів справи суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню. Доводи відповідача не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.

Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).

Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України).

Оскільки відповідачем у справі було ГУ ДПС у Запорізькій області, то з нього мають бути стягнуті на користь позивача понесені ним судові витрати у вигляді сплаченого судового збору у сумі 4540 грн. 00 коп.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9, 77, 132, 139, 143, 243-246 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Приватного акціонерного товариства Запорізький оліяжиркомбінат (69014, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Харчова, буд.3; код ЄДРПОУ 00373847) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, Запорізька область, м.Запоріжжя, просп.Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ ВП 44118663) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити у повному обсязі.

Визнати протиправними дії Головного управління ДПС у Запорізькій області щодо відмови у підготовці висновку про повернення надміру сплаченого податку на прибуток приватних підприємств в сумі 736671 грн. 00 коп. на поточний рахунок Приватного акціонерного товариства Запорізький оліяжиркомбінат та поданні його для виконання до органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.

Зобов`язати Головне управління ДПС у Запорізькій області підготувати висновок про повернення надміру сплаченого податку на прибуток приватних підприємств в сумі 736671 грн. 00 коп. на поточний рахунок Приватного акціонерного товариства Запорізький оліяжиркомбінат та подати його для виконання до органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.

Стягнути на користь Приватного акціонерного товариства Запорізький оліяжиркомбінат (69014, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Харчова, буд.3; код ЄДРПОУ 00373847) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, Запорізька область, м.Запоріжжя, просп.Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ ВП 44118663) судові витрати у вигляді сплаченого судового збору у сумі 4540 грн. 00 коп.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Повний текст судового рішення складено 23.10.2021.

Суддя О.О. Прасов

Дата ухвалення рішення23.10.2021
Оприлюднено28.10.2021
Номер документу100581238
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/7353/21

Ухвала від 03.02.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 21.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чумаченко Т.А.

Ухвала від 14.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чумаченко Т.А.

Ухвала від 11.05.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Постанова від 11.05.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 02.02.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 02.02.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 25.01.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 24.11.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Рішення від 23.10.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні