Рішення
від 26.10.2021 по справі 620/10226/21
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 жовтня 2021 року Чернігів Справа № 620/10226/21

Чернігівський окружний адміністративний суд у складі судді Падій В.В., розглянувши, за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи, справу за адміністративним позовом Керівника Козелецької окружної прокуратури Р.В. Перерви до Управління освіти, культури, сім`ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Омелянівський заклад дошкільної освіти загального розвитку Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії,

У С Т А Н О В И В:

Керівник Козелецької окружної прокуратури Р.В. Перерва звернувся до суду з адміністративним позовом в інтересах держави до Управління освіти, культури, сім`ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області, в якому просить:

- визнати протиправною бездіяльність Управління освіти, культури, сім`ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій розташовані будівлі та споруди Омелянівського закладу дошкільної освіти загального розвитку Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області, що розташовані в межах населеного пункту за адресою: вул. Миру, буд. 19-А, с. Омелянів, Козелецького району Чернігівської області;

- зобов`язати Управління освіти, культури, сім`ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області вчинити дії, спрямовані на оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій розташовані будівлі та споруди Омелянівського закладу дошкільної освіти загального розвитку Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області, що розташована в межах населеного пункту за адресою: вул. Миру, буд. 19-А, с. Омелянів, Козелецького району Чернігівської області.

Обґрунтовуючи вимоги, позивачем зазначено, що бездіяльність відповідача щодо не вжиття необхідних дій для оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлями та спорудами закладу дошкільної освіти є протиправною та такою, що порушує норми чинного законодавства. У прохальній частині позовної заяви позивачем заявлено клопотання про залучення до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Омелянівський заклад дошкільної освіти загального розвитку Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області.

Ухвалою судді Чернігівського окружного адміністративного суду Падій В.В. від 02.09.2021 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи; залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Омелянівський заклад дошкільної освіти загального розвитку Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області.

Копія вищевказаної ухвали суду була направлена на адреси відповідача та третьої особи, та отримана уповноваженими особами, що підтверджується рекомендованими повідомленнями про вручення поштового відправлення (а.с.72-73), однак відзив на позов та пояснення щодо позову на адресу суду не надійшли, а тому суд розглядає дану справу за наявними матеріалами справи.

Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позов не підлягає задоволенню повністю з наступних підстав.

Судом встановлено, що Омелянівський заклад дошкільної освіти загального розвитку Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області (код ЄДРПОУ - 38282057) зареєстровано 20.08.2012, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, місцезнаходження: 17084, Чернігівська область, Козелецький район, с. Омелянів, вул. Миру, 19-А (а.с.57).

Відповідно до Статуту Омелянівського закладу дошкільної освіти загального розвитку Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області, затвердженого рішенням 14 сесії 8 скликання Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області від 23.03.2018 №32-14/VІІІ, заклад знаходиться у комунальній власності Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області, яка є її засновником, є юридичною особою. Управління закладом дошкільної освіти здійснюється Козелецькою селищною радою Козелецького району Чернігівської області або уповноваженим ним органом. Матеріально-технічна база закладу дошкільної освіти включає будівлі, споруди, земельну ділянку, комунікації, інвентар, обладнання, інші матеріальні цінності, вартість яких відображено у балансі бухгалтерії Управління освіти, культури, сім`ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області (а.с.42-54).

Відповідно до Положення про Управління освіти, культури, сім`ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради, затвердженого рішенням 24 сесії 8 скликання Козелецької селищної ради від 15.01.2019 № 08-24/VІІІ, Управління є структурним підрозділом Козелецької селищної ради (пункт 1.1). Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства України (пункт 1.4). Здійснює реалізацію державної політики та політики селищної ради в сферах освіти, культури та туризму, фізичної культури, сім`ї, молоді та спорту (підпункт 3.1.1. пункту 3.1). Сприяє матеріально-технічному та фінансовому забезпеченню закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти (підпункт 3.1.4. пункту 3.1) (а.с. 35-39).

Відповідно до рішення 11 (позачергової) сесії 8 скликання Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області від 28.12.2017 №23-11/VІІІ вирішено, зокрема, передати в оперативне управління Управлінню освіти, культури, сім`ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради майно Козелецької селищної ради будівлі та споруди Омелянівського закладу дошкільної освіти загального розвитку Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області та зобов`язано Управління освіти, культури, сім`ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради майно Козелецької селищної ради здійснити заходи щодо приймання-передачі майна в оперативне управління відповідно до вимог діючого законодавства (а (а.с.29-34).

02.01.2018 Козелецьким селищним головою О. Б. Дмитренко затверджено акт приймання-передачі будівель та споруд Омелянівського закладу дошкільної освіти загального розвитку Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області, ЄДРПОУ 38282057, місцезнаходження: 17084, Чернігівська область, Козелецький район, с. Омелянів, вул. Миру, 19-А (а.с. 40-41).

Зі змісту листів Управління освіти, культури, сім`ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради Чернігівської області від 14.07.2021 №01-08/453 та Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області від 14.07.2021 №03-09/1689 випливає, що Омелянівський заклад дошкільної освіти загального розвитку Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області перебуває в оперативному управлінні та на балансі Управління освіти, культури, сім`ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради Чернігівської області. Управління освіти, культури, сім`ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради Чернігівської області фінансується з бюджету Козелецької селищної ради, є розпорядником коштів з фінансування закладів і установ освіти. У бюджеті селищної ради фінансування на оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під закладом освіти у 2020-2021 роках не передбачалося і на сьогодні не планується у зв`язку з дефіцитом коштів (а.с.24,26).

Зі змісту листа Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області від 15.07.2021 № 10-25-0.27-191/106-21 випливає, що станом на 01.01.2016 площа земельної ділянки під закладом дошкільної освіти загального розвитку Козелецької селищної ради Чернігівської області в с. Омелянів не визначена (правовстановлюючі документи відсутні; державні акти не видавались). Нормативна грошова оцінка одного квадратного метру для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти в с. Омелянів становить 44,09 грн (а.с.28).

Вважаючи, що відповідачем допущено протиправну бездіяльність, яка полягає у невчиненні дій з приводу оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, що знаходиться у користуванні Омелянівського закладу дошкільної освіти загального розвитку Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області, прокурор звернувся до суду з даним позовом.

Даючи правову оцінку обставинам справи, суд зважає на таке.

Зі змісту частини 2 статті 19 Конституції України, частини 3 статті 24 Закону України від 21.05.1997 № 280/97-ВР Про місцеве самоврядування в Україні (далі - Закон № 280/97-ВР) органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, та керуються у своїй у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, кабінету Міністрів України.

Статтею 25 Закону № 280/97-ВР визначено, що сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Відповідно до статті 32 Закону № 280/97-ВР до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать, зокрема, власні (самоврядні) повноваження щодо управління закладами освіти, охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту, оздоровчими закладами, які належать територіальним громадам або передані їм, молодіжними підлітковими закладами за місцем проживання, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення.

За приписами частини 2 статті 327 Цивільного кодексу України управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють безпосередньо територіальна громада та утворені нею органи місцевого самоврядування.

Згідно частини першої статті 38 Закону України від 11.07.2001 № 2628-III Про дошкільну освіту (далі - Закон № 2628-III) матеріально-технічна база закладу дошкільної освіти включає будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, інвентар, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інше. Майно закладу дошкільної освіти належить йому на правах, визначених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Органи місцевого самоврядування в системі дошкільної освіти в межах їх компетенції забезпечують реалізацію державної політики у сфері дошкільної освіти на відповідній території, у тому числі розвиток мережі закладів дошкільної освіти всіх форм власності відповідно до потреб населення, враховуючи інтереси дітей з особливими освітніми потребами, поліпшення матеріально-технічної бази та господарське обслуговування комунальних закладів дошкільної освіти (абзац другий частини другої статті 19 Закону № 2628-III).

Відповідно до частин 1, 2 статті 92 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку. Права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають, зокрема, підприємства, установи та організації, що належать до державної та комунальної власності.

Частиною першої статті 116 ЗК України передбачено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.

Відповідно до частини другої статті 116 ЗК України набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

У відповідності до частини першої статті 122 ЗК України, сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Частиною першою статті 123 ЗК України встановлено, що надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.

Відповідно до частини другої статті 123 ЗК України, особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.

У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Відповідно до частини третьої статті 123 ЗК України, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Згідно зі статтею 125 ЗК України, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Статтею 126 ЗК України передбачено, що право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень .

Відповідно до пунктів 2 та 4 частини 1 статті 3 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень загальними засадами державної реєстрації прав є, зокрема, державна реєстрація прав є обов`язковою, внесення відомостей до Державного реєстру прав виключно на підставах та в порядку, визначених цим Законом.

Тобто обов`язковою умовою фактичного використання земельної ділянки є наявність правовстановлюючих документів на земельну ділянку, оформлених у відповідності до вимог закону. При цьому відсутність правовстановлюючих документів порушує передбачені державою принципи раціонального й ефективного використання та охорони земель та призводить до неефективного управління земельними ресурсами та землекористуванням.

Як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи Омелянівський заклад дошкільної освіти загального розвитку Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області користується земельною ділянкою.

Однак в порушення вимог ЗК України правовстановлюючі документи на земельну ділянку, яку використовує Омелянівський заклад дошкільної освіти загального розвитку Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області не оформлено, державну реєстрацію права постійного користування не проведено.

Відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку під дошкільним навчальним закладом створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування закладу та навчального процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей.

Водночас суд також зазначає, що в даному випадку фактичним користувачем земельної ділянки та зацікавленою особою в її отриманні у постійне користування є Омелянівський заклад дошкільної освіти загального розвитку Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області, який відповідно до зазначених вище положень земельного законодавства повинен звернутися з клопотанням про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, на якій розташовані будівлі та споруди Омелянівського закладу дошкільної освіти загального розвитку Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області, що розташована в межах населеного пункту за адресою: вул вул. Миру, буд. 19-А, с. Омелянів, Козелецького району Чернігівської області, до Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області, яка наділена повноваженнями щодо передачі у постійне користування зазначеної земельної ділянки. В подальшому після розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, дошкільному закладу необхідно подати зазначений проект до селищної ради для його затвердження та передачі земельної ділянки в постійне користування.

Суд відмічає, що за приписами частини 1 статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

При цьому суд враховує, що Омелянівський заклад дошкільної освіти загального розвитку Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області є юридичною особою, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, наявним в матеріалах справи (а.с.57) та згідно пункту 9.1. Статуту майно, передане Засновником закладу дошкільної освіти належить йому на правах оперативного управління. Матеріально-технічна база закладу дошкільної освіти включає будівлі, споруди, земельну ділянку, комунікації, інвентар, обладнання, інші матеріальні цінності, вартість яких відображено у балансі бухгалтерії Управління освіти, культури, сім`ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області (а.с. 42-54).

Також суд зауважує, що зі змісту Положення про Управління освіти, культури, сім`ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради, затвердженого рішенням 24 сесії 8 скликання Козелецької селищної ради від 15.01.2019 № 08-24/VІІІ не вбачається повноважень та прав Управління на управління саме майном закладу дошкільної освіти та щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій розташовані будівлі та споруди закладів дошкільної освіти. Також вказане Положення не містить норми щодо здійснення контролю за організацією матеріально-технічного та фінансового забезпечення дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів та установ освіти, а лише норма щодо сприяння матеріально-технічному та фінансовому забезпеченню закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти.

Доказів вилучення майна, а саме земельної ділянки, з оперативного управління у юридичної особи - Омеляніського закладу дошкільної освіти загального розвитку Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області матеріали справи не містять, а тому суд критично оцінює рішення 11 (позачергової) сесії 8 скликання Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області від 28.12.2017 №23-11/VІІІ.

Крім того вищевказаним рішенням передані в оперативне управління лише будівлі та споруди Омеляніського закладу дошкільної освіти загального розвитку Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області; в рішенні та в акті - передачі земельна ділянка відсутня.

Суд вважає, що оскільки Управління освіти, культури, сім`ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області є розпорядником коштів з фінансування закладів і установ освіти, тому воно має повноваження лише щодо фінансування робіт по оформленню правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій розташовані будівлі та споруди Омелянівського закладу дошкільної освіти загального розвитку Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області, після виділення їх Козелецькою селищною радою Чернігівської області.

За таких обставин суд вважає, що відсутні правові підстави для визнання протиправною бездіяльності Управління освіти, культури, сім`ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій розташовані будівлі та споруди Омелянівського закладу дошкільної освіти загального розвитку Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області, що розташовані в межах населеного пункту за адресою: вул. Миру, буд. 19-А, с. Омелянів, Козелецького району Чернігівської області, а тому в задоволенні позову в цій частині необхідно відмовити.

При цьому позовна вимога про зобов`язання вчинити певні дії є похідною від вимог про визнання протиправними дій чи бездіяльності, рішень владного суб`єкта та, як спосіб захисту порушеного права, застосовується судом у разі невиконання суб`єктом владних повноважень покладених на нього обов`язків.

За таких обставин у задоволенні позовних вимог про зобов`язання Управління освіти, культури, сім`ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області вчинити дії, спрямовані на оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій розташовані будівлі та споруди Омелянівського закладу дошкільної освіти загального розвитку Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області, що розташована в межах населеного пункту за адресою: вул. Миру, буд. 19-А, с. Омелянів, Козелецького району Чернігівської області, необхідно також відмовити, оскільки відсутня протиправна бездіяльність позивача.

Згідно з частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази надані позивачем, суд дійшов висновку, що позов не підлягає задоволенню повністю.

При вирішенні даної справи судом були враховані положення частини 2 статті 2 та частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України.

Підстави для розподілу між сторонами судових витрат, згідно положень статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України відсутні.

Керуючись статтями 139, 227, 241-243, 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

В задоволенні адміністративного позову Керівника Козелецької окружної прокуратури Р.В. Перерви до Управління освіти, культури, сім`ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Омелянівський заклад дошкільної освіти загального розвитку Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії - відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення суду може бути оскаржено до Шостого апеляційного адміністративного суду за правилами, встановленими статтями 293, 295 - 297 та підпунктом 15.5 пункту 15 Розділу Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції протягом 30 днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач: Козелецька окружна прокуратура (вул. Євгена Лоскота, 1, смт Козелець, Чернігівська область, 17000, код ЄДРПОУ - 02910114).

Відповідач: Управління освіти, культури, сім`ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області (вул. Ф.Сидорука, 9, смт Козелець, Козелецький район, Чернігівська область, 17000, код ЄДРПОУ - 41777072).

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Омелянівський заклад дошкільної освіти загального розвитку Козелецької селищної ради Козелецького району Чернігівської області (вул. Миру, буд. 19-А, с. Омелянів, Козелецький район Чернігівська область, 17084, код ЄДРПОУ - 38282057).

Суддя В.В. Падій

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.10.2021
Оприлюднено28.10.2021
Номер документу100587769
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —620/10226/21

Постанова від 29.05.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Парінов Андрій Борисович

Ухвала від 09.02.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Парінов Андрій Борисович

Ухвала від 09.02.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Парінов Андрій Борисович

Ухвала від 13.12.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Парінов Андрій Борисович

Рішення від 26.10.2021

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Падій В.В.

Ухвала від 02.09.2021

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Падій В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні