ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027
E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63
УХВАЛА
про закриття підготовчого провадження
та призначення справи до судового розгляду по суті
26.10.2021м. ДніпроСправа № 904/6319/21
Суддя Господарського суду Дніпропетровської області Новікова Р.Г. за участю секретаря судового засідання Барабанова Д.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Центр-Інвест 2005 м. Дніпро
до Товариства з обмеженою відповідальністю Омега-СКС м. Дніпро
третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Товариство з обмеженою відповідальністю Виробничо-комерційне підприємство Проммонтаж - Реконструкція м. Дніпро
про стягнення штрафу в розмірі 4309812грн.87коп.
Суддя Новікова Р.Г.
Представники:
від позивача та третьої особи: Денисов М.Д., довіреність №10/2021 від 31.12.2020, довіреність №12/2021 від 31.12.2020, адвокат;
від відповідача: Муха Р.А., ордер серія АЕ №1084583 від 03.08.2021, адвокат;
ВСТАНОВИВ: Товариство з обмеженою відповідальністю Центр-Інвест 2005 м. Дніпро звернулось до Товариства з обмеженою відповідальністю Омега-СКС м. Дніпро з позовом про стягнення штрафу в розмірі 4309812грн.87коп.
В обґрунтування заявлених вимог позивач посилається на порушення відповідачем строків виконання робіт за договором будівельного субпідряду №20200325 від 25.03.2020.
Позивач зазначає, що між ТОВ Центр-Інвест 2005 (замовник), ТОВ Виробничо-комерційне підприємство Проммонтаж-Реконструкція (генпідрядник) та ТОВ Омега-СКС був укладений договір будівельного субпідряду №20200325 від 25.03.2020.
Посилаючись на пункт 3.1 договору будівельного субпідряду №20200325 від 25.03.2020, позивач зазначає, що строком закінчення робіт визначено 10.10.2020. Фронт робіт був переданий субпідряднику 15.04.2020, тому датою початку робіт мало бути 17.04.2020.
Позивач вказує, що в травні 2020року було виявлено виконання субпідрядником робіт з порушенням термінів виконання робіт, встановлених графіком виконання та фінансування робіт. Листом №160 від 12.05.2020 генпідрядник направив субпідряднику запит щодо надання пояснень про причини низьких темпів виконання робіт та мінімальної кількості робіт на об`єкті.
Позивач стверджує, що протягом липня-вересня 2020року генпідрядник неодноразово письмово повідомляв відповідача стосовно суттєвого порушення графіків виконання робіт (листи від 23.06.2020, 24.06.2020, 09.07.2020, 20.07.2020, 29.07.2020, 14.08.2020, 22.08.2020, 22.09.2020, 30.09.2020).
Позивач зазначає, що станом на 27.11.2020 відповідач виконав частину робіт за договором на суму 1057582грн.75коп.
В подальшому, були прийняті роботи за договором: 30.11.2020 - на суму в розмірі 2854680грн.28коп., 31.12.2020 - на суму в розмірі 1624034грн.61коп., 26.02.2021 - на суму в розмірі 286067грн.39коп.
Позивач посилається на направлення на адресу відповідача 27.11.2020 претензії з повідомленням про розірвання договору та вимогою про повернення сплачених авансових платежів і стверджує, що датою розірвання договору є 27.11.2020.
Посилаючись на підпункт 1 пункту 16.5 договору та розмір загальної суми договору (в редакції додаткової угоди №5 від 23.07.2020), позивач вказує, що розмір штрафу за порушення графіку виконання робіт субпідрядником в період після 13.07.2020 складає:23550892грн.43коп. x0,1% = 23550грн.89коп. за кожен день прострочення.
На думку позивача, датою початку прострочення субпідрядником графіку виконання робіт є 12.05.2020 (дата звернення генпідрядника до субпідрядника з письмовим попередженням про порушення строків).
Посилаючись на строк закінчення виконання робіт за договором (10.10.2020), положення пункту 6 статті 232 Господарського кодексу України, статей 258, 266 Цивільного кодексу України, позивач нарахував та заявив до стягнення штраф в розмірі 4309812грн.87коп. (23550грн.89коп. х 183дні) за період з 01.08.2020 по 31.01.2021.
Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 13.07.2021 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначено на 16.08.2021.
В судовому засіданні від 03.08.2021 оголошено перерву до 16.08.2021, про що судом без виходу до нарадчої кімнати постановлено ухвалу, зміст якої занесено до протоколу судового засідання від 03.08.2021.
Представник відповідача 03.08.2021 ознайомився з матеріалами справи.
На адресу суду 16.08.2021 надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач просить відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі, посилаючись на наступне.
Відповідач вважає, що третьою особою не було належним чином виконано п.п.1 п.3.1 розділу 3 договору №20200325 від 25.03.2020. А саме, будівельний майданчик не був підготовлений для наступного етапу роботи, яку повинен був розпочати відповідач.
Відповідач зазначає, що позивачем було порушено виконання умов договору щодо недодержання виконання графіку фінансування робіт.
Відповідач посилається на п.п.1 п.5.1 розділу 5 довогору, відповідно до якого позивач мав право зупинити виконання робіт у разі порушення позивачем строків оплати, визначених договором.
Також відповідач зазначає, що п.п.5 п.3.3 розділу 3 договору предбачає, що відхилення від строків, визначених графіком виконання робіт, допускається у тому числі, внаслідок затримання фінансування робіт більше ніж на 5 банківських днів.
В судовому засіданні від 06.08.2021 оголошено перерву до 13.09.2021, про що судом без виходу до нарадчої кімнати постановлено ухвалу, зміст якої занесено до протоколу судового засідання від 16.08.2021.
На адресу суду 31.08.2021 на адресу суду надійшла відповідь на відзив, в якій позивач не погоджується з доводами, викладеними у відзиві.
Позивач зазначає, що будівельний майданчик було належним чином передано відповідачу, про що свідчить акт приймання-передачі будівельного майданчика (додаток №6 до договору), підписаний третьою особою та відповідачем без зауважень.
Позивач вважає, що з його боку відсутні порушення щодо графіку фінансування робіт.
На думку позивача, ним було виконано належним чином зобов`язання з фінансування робіт, що підтверджується платіжними дорученнями, долученими до позовної заяви.
На адресу суду 31.08.2021 надійшли пояснення третьої особи.
У поясненнях третя особа підтримує правову позицію позивача, та не погоджується з доводами, викладеними у відзиві.
Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 13.09.2021 продовжено строк підготовчого провадження на тридцять днів. Оголошено перерву в підготовчому засіданні до 29.09.2021.
На адресу суду 29.09.2021 надійшла заява відповідача про відкладення підготовчого засідання. В обґрунтування відповідач посилається на неможливість забезпечити явку свого представника у зв`язку із хворобою.
Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 29.09.2021 підготовче засідання відкладене до 13.10.2021.
Відповідач 13.10.2021 надав до суду заперечення на відповідь на відзив. Відповідач зазначає, що 15.04.2020 підписаний акт прийому будівельного майданчика, в якому вказані зауваження. Без усунення недоліків, відповідач не мав змоги виконати роботи у повному обсязі. Також відповідач стверджує, що неодноразово направляв листи із вимогами про очищення будівельного майданчика.
Відповідач також стверджує, що позивач порушував виконання умов договору в частині додержання виконання графіку фінансування робіт.
В судовому засіданні від 13.10.2021 оголошено перерву до 26.10.2021, про що судом без виходу до нарадчої кімнати постановлено ухвалу, зміст якої занесено до протоколу судового засідання від 13.10.2021.
Позивач 26.10.2021 надав до суду письмові пояснення щодо заперечень відповідача на відповідь на відзив. Позивач зазначає, що 25.03.2020 між сторонами підписаний акт приймання - передачі будівельного майданчику (додаток №6 до договору). Вказаний акт підписаний сторонами без зауважень та заперечень. Таким чином, будівельний майданчик (фронт робіт) передано позивачем відповідачу належним чином. Також позивач зазначає, що належним чином виконував зобов`язання за договором в частині здійснення необхідних оплат. Позивач також стверджує, що відповідачем порушений порядок подачі доказів.
В ході судового засідання від 26.10.2021 суд дійшов висновку, що наразі виконано всі завдання підготовчого провадження та відсутні підстави для подальшого проведення підготовчого засідання, у зв`язку з чим підготовче провадження слід закрити та призначити справу до судового розгляду по суті.
Керуючись нормами статей 13, 120, 121, 177, 181-185, 197, 232 - 235 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
Закрити підготовче провадження та призначити справу до розгляду по суті на 16.11.2021 о 14:30год.
Повідомити учасників справи, що судове засідання відбудеться 16.11.2021 о 14:30год. в приміщенні господарського суду Дніпропетровської області в залі судових засідань №3-207 (2-й поверх) за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Винниченка, 1.
Ухвала набирає законної сили 26.10.2021 та не може бути оскаржена окремо від судового рішення.
Повний текст складений 28.10.2021.
Суддя Р.Г. Новікова
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 26.10.2021 |
Оприлюднено | 29.10.2021 |
Номер документу | 100642615 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Новікова Рита Георгіївна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Новікова Рита Георгіївна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Новікова Рита Георгіївна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Новікова Рита Георгіївна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Новікова Рита Георгіївна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Новікова Рита Георгіївна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Новікова Рита Георгіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні