Постанова
від 26.10.2021 по справі 380/7533/20
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 жовтня 2021 рокуЛьвівСправа № 380/7533/20 пров. № А/857/14373/21

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:

головуючого судді Шавеля Р.М.,

суддів Улицького В.З. та Кузьмича С.М.,

з участю секретаря судового засідання - Ільченко А.З.,

а також сторін (їх представників):

від позивача - Санін А.І.;

від відповідача - Павліш О.Р.;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Львові апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Львівській обл. на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 25.05.2021р. в адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Комп`ютекс Авто ЛТД до Головного управління ДПС у Львівській обл. про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень щодо застосування штрафних (фінансових) санкцій (суддя суду І інстанції: Братичак У.В., час та місце ухвалення рішення суду І інстанції: 15 год. 05 хв. 25.05.2021р., м.Львів; дата складання повного тексту рішення суду І інстанції: 04.06.2021р.),-

В С Т А Н О В И В:

10.09.2020р. (згідно з відтиском поштового штемпеля на конверті) позивач Товариство з обмеженою відповідальністю /ТзОВ/ Комп`ютекс Авто ЛТД звернувся до суду з адміністративним позовом, в якому просив визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління /ГУ/ ДПС у Львівській обл. № 0005103201 від 25.05.2020р. про застосування штрафних (фінансових) санкцій в сумі 154000 грн.; стягнути з відповідача понесені судові витрати (а.с.1-8).

22.01.2021р. позивач ТзОВ Комп`ютекс Авто ЛТД подав до суду першої інстанції заяву про уточнення (збільшення) позовних вимог, в якій із урахуванням остаточно сформульованих вимог просив визнати протиправними та скасувати наступні податкові повідомлення-рішення ГУ ДПС у Львівській обл.:

№ 0005103201 від 25.05.2020р. про застосування штрафних (фінансових) санкцій в сумі 154000 грн.;

№ 0005360508 від 16.07.2020р. про застосування штрафних (фінансових) санкцій в сумі 521957 грн. 16 коп.;

№ 0019950709 від 24.12.2020р. про застосування штрафних (фінансових) санкцій в сумі 250000 грн.;

стягнути з відповідача понесені судові витрати (а.с.66-69).

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 25.05.2021р. заявлений позов задоволено; визнано протиправними та скасовано винесені відповідачем ГУ ДПС у Львівській обл. податкові повідомлення-рішення № 0005103201 від 25.5.2020р., №№ 0005360508, 0019950709 від 24.12.2020р.; вирішено питання про розподіл судових витрат (а.с.166-173).

Не погодившись із винесеним судовим рішенням, його оскаржив відповідач ГУ ДПС у Львівській обл., який покликаючись на неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи, неправильне застосування норм матеріального права та порушення норм процесуального права, що в своїй сукупності призвело до невірного вирішення спору, просить суд апеляційної інстанції скасувати рішення суду та прийняти нову постанову, якою в задоволенні заявленого позову відмовити (а.с.177-180).

Вимоги апеляційної скарги обґрунтовує тим, що за результатами проведених двох фактичних перевірок АЗС (ГАЗС), що розташована за адресою: Львівська обл., м.Пустомити, вул.Привокзальна, 8; суб`єкта господарювання - ТзОВ Комп`ютекс Авто ЛТД , встановлено використання резервуарів, які не обладнані рівномірами-лічильниками, а також експлуатацію паливо-роздавальних колонок, які виконують функції витратомірів-лічильників без позитивних результатів повірки оцінки відповідності, або не обладнаних витратомірами-лічильниками. Суб`єкт господарювання не формував дані про фактичні залишки пального на початок та кінець звітної доби; станом на 25.06.2020р. в органах ДПС рівнеміри-лічильники не зареєстровані, чим допущено порушення вимог пп.230.1.2, 230.1.3 п.230.1 ст.230 Податкового кодексу /ПК/ України.

Наголошує на тому, що фактичні перевірки проведені у відповідності до ст.80 ПК України, оскільки позивач здійснює функції, визначені законодавством у сфері виробництва і обігу пального (пп.80.2.5 п.80.2 цієї статті).

Таким чином, наказ відповідача про проведення фактичної перевірки відповідає вимогам ПК України.

Інший учасник справи не подав до суду апеляційної інстанції відзив на апеляційну скаргу в письмовій формі протягом строку, визначеного в ухвалі про відкриття апеляційного провадження, що не перешкоджає апеляційному розгляду справи.

Відповідно до постанови КМ України № 893 від 30.09.2020р. Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби ліквідовано як юридичну особу публічного права ГУ ДПС у Львівській обл.

Згідно з наказом ДПС України № 755 від 24.12.2020р. Про початок забезпечення територіальними органами ДПС повноважень та функцій розпочато з 01.01.2021р. здійснення територіальними органами ДПС, утвореними як відокремлені підрозділи ДПС відповідно до наказу № 529 від 30.09.2020р. Про утворення територіальних органів Державної податкової служби , своїх повноважень та функцій.

У зв`язку із наведеною реорганізацією ГУ ДПС у Львівській обл. як юридичної особи публічного права судом апеляційної інстанції в порядку ст.52 КАС України допущено заміну відповідача його правонаступником - ГУ ДПС у Львівській обл. як відокремленого підрозділу ДПС без права юридичної особи (а.с.181-184).

Заслухавши суддю-доповідача, представника відповідача на підтримання поданої скарги, заперечення представника позивача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги у їх сукупності, колегія суддів приходить до переконання, що подана скарга підлягає до часткового задоволення, з наступних мотивів.

Під час судового розгляду встановлено, що позивач ТзОВ Комп`ютекс Авто ЛТД проводить роздрібну реалізацію пальним на АЗС (ГАЗС), що розташована за адресою: Львівська обл., м.Пустомити, вул. Привокзальна, 8.

Позивачу видана відповідачем ГУ ДПС у Львівській обл. ліцензія № 13250314201900187 від 25.06.2020р. на право здійснення роздрібної торгівлі пальним терміном з 01.07.2019р. по 01.07.2024р. за вказаною адресою торгівлі (а.с.12).

Відповідно до наказу № 2055 від 28.04.2020р. та направлень №№ 891, 892, 893 від 28.04.2020р. ревізорами ГУ ДПС у Львівській обл. проведено фактичну перевірку АЗС, що розташована за адресою: Львівська обл., м.Пустомити, вул.Привокзальна, 8, та належить суб`єкту господарювання ТзОВ Комп`ютекс Авто ЛТД , з питань додержання суб`єктом господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов`язковими до виконання при здійсненні оптової і роздрібної торгівлі та зберігання алкогольними напоями, тютюновими виробами та пального, за результатами якої складено Акт № 138/255/32.01/22331602 від 04.05.2020р. (а.с.14-17).

Проведеною перевіркою встановлено, що ТзОВ Комп`ютекс Авто ЛТД у своїй господарській діяльності використовує чотири резервуари, які не обладнанні рівномірами-лічильниками, та дві паливо-роздавальні колонки, які виконують функції витратомірів-лічильників без позитивних результатів повірки оцінки відповідності, чим порушено пп.230.1.2 п.230.1 ст.230 ПК України. Також в порушення пп.230.1.3 п.230.1 ст.230 ПК України суб`єкт господарювання не формував дані про фактичні залишки пального на початок та кінець звітної доби.

На підставі вказаного Акта перевірки відповідачем винесено податкове повідомлення-рішення № 0005103201 від 25.05.2020р., яким за порушення вимог пп.230.1.2 п.230.1 ст.230 ПК України та на підставі пп.54.3.3 п.54.3 ст.53, п.128-1.1 ст.128.1 та п.128-1.3 ст. 128-1 ПК України застосовано до позивача штрафні (фінансові) санкції (штрафи) в сумі 154000 грн.

Також згідно наказу № 2227 від 17.06.2020р. та направлень №№ 3579, 3474, 3475 від 17.06.2020р. провело фактичну перевірку ГАЗС, що розташована за адресою: Львівська обл., м.Пустомити, вул.Привокзальна, 8, та належить суб`єкту господарювання ТзОВ Комп`ютекс Авто ЛТД , з питань додержання суб`єктом господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов`язковими до виконання при здійсненні оптової і роздрібної торгівлі та зберігання алкогольними напоями, тютюновими виробами та пального, за результатами якої складено Акт № 0717/13/05/РРО/22331602 від 25.06.2020р. (а.с.70, 71-75, 107-109).

Проведеною перевіркою з`ясовано, що ТзОВ Комп`ютекс Авто ЛТД у своїй діяльності використовує три діючих резервуари за адресою: Львівська обл., м.Пустомити, вул.Привокзальна, 8, а саме: резервуар об`ємом 25 м.куб. (дизпаливо), резервуар об`ємом 10 м.куб. (бензин А92), резервуар об`ємом 10 м.куб. (бензин А95), які не обладнанні рівнемірами-лічильниками, та дві паливо-роздавальні колонки, які обладнанні 8 (вісім) роздавальними пістолетами, на яких не встановлено та не обладнано витратоміри-лічильники. Станом на 25.06.2020р. в органах ДПС рівнеміри-лічильники та витратоміри-лічильники не зареєстровані, чим порушено пп.230.1.2 п.230.1 ст.230 ПК України.

Крім того, перевіркою встановлено факт порушення обліку товарних запасів за місцем їх реалізації/зберігання відповідно до п.12 ст.3 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг , при цьому відпуск паливо-мастильних матеріалів /ПММ/ здійснювався 47 робочих днів.

За наслідками цієї перевірки відповідачем винесені наступні податкові повідомлення-рішення:

№ 0005360508 від 16.07.2020р., яким за порушення вимог п.12 ст.3 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг та на підставі пп.54.3.3 п.54.3 ст.54 ПК України і ст.20 вказаного Закону застосовано до позивача штрафні (фінансові) санкції у сумі 521957 грн. (а.с.77-78);

№ 0005370508 від 16.07.2020р., згідно якого до позивача застосовано штрафні (фінансові) санкції у сумі 550000 грн. за необладнання та відсутність реєстрації в ЄДР рівнемірів-лічильників та витратомірів-лічильників; а також за неподання даних про фактичні залишки пального - штрафні (фінансові) санкції в розмірі 47000 грн. (а.с.76).

За результатами процедури адміністративного оскарження до органу вищого рівня (ДПС України), скарга позивача була частково задоволена та скасовано податкове повідомлення-рішення № 0005370508 від 16.07.2020р. в частині застосування до позивача штрафних (фінансових) санкцій на суму 347000 грн. (300000 грн. - за необладнання та відсутність реєстрації в ЄДР рівнемірів-лічильників та витратомірів-лічильників, 47000 грн. - за незабезпечення з вини розпорядника акцизного складу своєчасного подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального); інше податкове повідомлення-рішення № 0005360508 від 16.07.2020р. залишено без змін (а.с.79-84).

На підставі наведеного відповідачем винесено нове податкове повідомлення-рішення № 0019950709 від 24.12.2020р. про застосування штрафних санкцій в сумі 250000 грн. за порушення вимог пп.230.1.2, 230.1.3 п.230.1 ст.230 ПК України (а.с.85).

Звертаючись до суду із заявленими позовними вимогами, ТзОВ Комп`ютекс Авто ЛТД обґрунтовував свої вимоги як порушеннями процедури проведення фактичних перевірок (відсутність інформації про порушення вимог законодавства в сфері обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівнемірами-лічильниками), так і наявністю необхідних для роботи акцизного складу мірника металевого, метроштоку та рулетки вимірювальної з лотом, які пройшли повірку у ДП Львівстандартметрологія . Також передача облікованих даних до органів ДПС електронними засобами зв`язку є неможливою через відсутність належного програмного забезпечення.

Приймаючи рішення по справі та задовольняючи заявлений позов, суд першої інстанції виходив з того, що приписами пп.80.2.5 п.80.2 ст.80 ПК України визначені дві окремі групи правових підстав для проведення фактичної перевірки: наявність та/або отримання інформації про порушення вимог законодавства... та здійснення функцій, визначених законодавством... .

При цьому, перевірки з питань обладнання акцизних складів витратомірами- лічильниками та/або рівномірами-лічильниками, віднесено до умовно першої з групи підстав для їх проведення: за наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації про порушення вимог законодавства в цій частині.

Наведені підстави відокремлені від підстави, що наведена відповідачем у наказах № 2055 від 04.05.2020р. та № 2227 від 25.06.2020р.

Зважаючи на це, а також спеціальний характер даної частини норми за предметом правового регулювання, суд дійшов висновку, що для підтвердження права проведення фактичної перевірки дотримання вимог законодавства щодо обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками, незабезпечення своєчасного подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального на акцизному складі, контролюючий орган повинен довести наявність та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації про порушення вимог законодавства в цій частині.

Щодо факту незабезпечення своєчасного подання до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального на акцизному складі, суд вважав, що відповідачем повинна була бути здійснена камеральна перевірка, а не фактична перевірка.

Отже, як убачається із матеріалів справи, відповідачем не надано жодних доказів того, що контролюючим органом отримано інформацію, яка зумовлює виникнення обґрунтованої та законодавчо встановленої необхідності для контролюючого органу зі здійснення належного податкового контролю.

Відповідач як суб`єкт владних повноважень не надав письмових та належним чином оформлених доказів, які б підтвердили, що підставою для прийняття оскаржуваного наказу слугувала інформація про порушення позивачем вимог законодавства. Як у наказі про призначення перевірки, так і в будь-якому іншому документі, що містяться в матеріалах справи, податковий орган не конкретизує суть порушення.

З урахуванням наведеного, суд дійшов висновку про те, що відповідачем не доведено наявності підстав для прийняття наказів № 2055 від 04.05.2020р. та № 2227 від 25.06.2020р., а отже й призначення перевірок, за результатами яких прийнято спірні податкові повідомлення-рішення.

Між тим, на думку колегії суддів, такі висновки суду першої інстанції не у повній мірі відповідають вимогам чинного законодавства та фактичним обставинам справи, з огляду на таке.

У цій справі одним із спірних є правомірність проведення відповідачем розглядуваних фактичних перевірок.

При цьому, підставою для проведення першої фактичної перевірки були приписи пп.80.2.5 п.80.2 ст.80 ПК України, що визначені у наказі відповідача № 2055 від 28.04.2020р.

Наступна фактична перевірка проводилася на підставі пп.80.2.2 п.80.2 ст.80 ПК України і згідно службового допису управління податкових перевірок, трансферного ціноутворення та міжнародного оподаткування, які вказані у наказі № 2227 від 17.06.2020р.

Розглядувані правовідносини регулюються приписами п.80.2 ст.80 ПК України (у редакції, діючій на момент виникнення спірних відносин), згідно яких фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції під розписку до початку проведення такої перевірки, та за наявності хоча б однієї з таких підстав:

пп.80.2.1. у разі коли за результатами перевірок інших платників податків виявлено факти, які свідчать про можливі порушення платником податків законодавства щодо виробництва та обігу підакцизних товарів, здійснення платником податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності патентів, ліцензій та інших документів, контроль за наявністю яких покладено на контролюючі органи, та виникає необхідність перевірки таких фактів;

пп.80.2.2. у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації від державних органів або органів місцевого самоврядування, яка свідчить про можливі порушення платником податків законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи, зокрема, щодо здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності патентів, ліцензій та інших документів, контроль за наявністю яких покладено на контролюючі органи, виробництва та обігу підакцизних товарів;

пп.80.2.3. письмового звернення покупця (споживача), оформленого відповідно до закону, про порушення платником податків установленого порядку проведення розрахункових операцій, касових операцій, патентування або ліцензування;

пп.80.2.4. неподання суб`єктом господарювання в установлений законом строк обов`язкової звітності про використання реєстраторів розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій, розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій, подання їх із нульовими показниками;

пп.80.2.5. у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації про порушення вимог законодавства в частині виробництва, обліку, зберігання та транспортування спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та цільового використання спирту платниками податків, обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками, а також здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пального;

пп.80.2.6. у разі виявлення за результатами попередньої перевірки порушення законодавства з питань, визначених у пункті 75.1.3;

пп.80.2.7. у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації про використання праці найманих осіб без належного оформлення трудових відносин та виплати роботодавцями доходів у вигляді заробітної плати без сплати податків до бюджету, а також здійснення фізичною особою підприємницької діяльності без державної реєстрації.

Відповідно до ст.19-1 ПК України контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу, зокрема:

пп.19-1.1.14. здійснюють контроль у сфері виробництва, обігу та реалізації підакцизних товарів, контроль за їх цільовим використанням, забезпечують міжгалузеву координацію у цій сфері;

пп.19-1.1.16. здійснюють заходи щодо запобігання та виявлення порушень законодавства у сфері виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального;

пп.19-1.1.17. проводять роботу щодо боротьби з незаконним виробництвом, переміщенням, обігом спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального.

Приписами ст.16 Закону України № 481/95-ВР від 19.12.1995р. Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального визначено, що контроль за дотриманням норм цього Закону здійснюють органи, які видають ліцензії, а також інші органи в межах компетенції, визначеної законами України.

Оскільки позивач проводить роздрібну реалізацію пальним на АЗС (ГАЗС), що розташована за адресою: Львівська обл., м.Пустомити, вул.Привокзальна, 8, отримав від ГУ ДПС у Львівській обл. відповідну ліцензію № 13250314201900187 від 25.06.2020р. на право здійснення роздрібної торгівлі пальним терміном з 01.07.2019р. по 01.07.2024р. за вказаною адресою торгівлі, тому по відношенню до нього відповідач здійснює контроль у сфері виробництва, обігу та реалізації підакцизних товарів.

Саме наведена обставина може бути окремою та самостійною підставою для проведення фактичної перевірки.

Стосовно покликань відповідача на приписи п.80.2.2 п.80.2 ст.80 ПК України під час проведення наступної фактичної перевірки колегія суддів враховує, що в результаті попередньо проведеної фактичної перевірки від 04.05.2020р. відповідач отримав інформацію про можливі порушення платником податків законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи, зокрема, щодо виробництва та обігу підакцизних товарів.

Також у наказі № 2227 від 17.06.2020р. є покликання на службовий допис управління податкових перевірок, трансферного ціноутворення та міжнародного оподаткування № 71/05-08-11 від 15.06.2020р.

Таким чином, у відповідача були наявними правові підстави для проведення розглядуваних фактичних перевірок.

В частині виявлених порушень за результатами проведення фактичних перевірок колегія суддів виходить з наступного.

Як слідує із змісту складених Актів перевірок, відповідачем виявлено сукупність порушень з боку позивача, а саме:

використання резервуарів, які не обладнані рівнемірами-лічильниками, використання паливно-роздавальних колонок, на які не встановлено витратоміри-лічильники; відсутність реєстрації останніх в Єдиному державному реєстрі рівнемірів-лічильників та витратомірів-лічильників (пп.230.1.2 п.230.1 ст.230 ПК України);

ненадання щоденних даних про фактичні залишки пального та про обсяг обігу пального після проведення останньої операції з обігу пального у звітній добі до центрального органу виконавчої влади (пп.230.1.3 п.230.1 ст.230 ПК України);

незабезпечення ведення в порядку, встановленому законодавством, обліку товарних запасів за місцем їх реалізації та зберігання, що не внесено в журнал обліку нафтопродуктів на АЗС (п.12 ст.3 Закону України № 265/95-ВР від 06.07.1995р. Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг ).

Відповідно до приписів п.230.1 ст.230 ПК України акцизні склади та акцизні склади пересувні утворюються з метою підвищення ефективності роботи із запобігання та боротьби з незаконним виробництвом і обігом спирту етилового, горілки та лікеро-горілчаних виробів, пального, посилення контролю за повнотою та своєчасністю надходження до бюджету акцизного податку.

Згідно з пп.230.1.2 п.230.1 ст.230 ПК України акцизні склади, на території яких здійснюється виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізація пального, повинні бути обладнані витратомірами-лічильниками на кожному місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованому на акцизному складі, та рівнемірами-лічильниками рівня таких товарів (продукції) у резервуарі, а для скрапленого газу (пропану або суміші пропану з бутаном), інших газів, бутану, ізобутану за кодами згідно з УКТ ЗЕД 2711 12 11 00, 2711 12 19 00, 2711 12 91 00, 2711 12 93 00, 2711 12 94 00, 2711 12 97 00, 2711 13 10 00, 2711 13 30 00, 2711 13 91 00, 2711 13 97 00, 2711 14 00 00, 2711 19 00 00, 2901 10 00 10 - також можуть бути обладнані пристроями для вимірювання рівня або відсотка пального у резервуарі (далі - рівнемір-лічильник) на кожному введеному в експлуатацію стаціонарному резервуарі, розташованому на акцизному складі.

Витратоміри-лічильники та резервуари повинні відповідати вимогам законодавства та мати позитивний результат повірки або оцінку відповідності, проведені відповідно до законодавства, а рівнеміри-лічильники повинні відповідати вимогам законодавства та мати позитивний результат повірки або оцінку відповідності, або калібрування, проведені відповідно до законодавства. У разі відсутності позитивного результату повірки або оцінки відповідності, або калібрування витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників для цілей цього Кодексу акцизні склади, на яких вони розташовані, вважаються необладнаними витратомірами-лічильниками та рівнемірами-лічильниками.

Паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки, встановлені на акцизних складах, на які є позитивні результати повірки або оцінка відповідності, проведені відповідно до законодавства, виконують функції витратомірів-лічильників.

Відповідно до пп.230.1.3 п.230.1 ст.230 ПК України розпорядники акцизних складів зобов`язані на кожному акцизному складі щоденно (крім днів, в які акцизний склад не працює) формувати дані про фактичні залишки пального на початок та кінець звітної доби та про добові фактичні обсяги отриманого та реалізованого пального (далі у цьому розділі - обсяг обігу пального) у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТ ЗЕД у літрах, приведених до температури 15° С.

Дані про фактичні залишки пального та про обсяг обігу пального формуються після проведення останньої операції з обігу пального у звітній добі, але не пізніше 23 години 59 хвилин цієї доби, до початку здійснення операцій з обігу пального у добу, що настає за звітною добою, та подаються до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, не пізніше 23 години 59 хвилин доби, що настає за звітною добою.

Відповідно до п.12 ст.3 Закону України № 265 від 06.07.1995р. Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг суб`єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов`язані вести в порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів, здійснювати продаж лише тих товарів (послуг), що відображені в такому обліку.

При цьому суб`єкт господарювання зобов`язаний надати контролюючим органам під час проведення перевірки документи (у паперовій або електронній формі), які підтверджують облік та походження товарів, що на момент перевірки знаходяться у місці продажу (господарському об`єкті).

Такі вимоги не поширюються на фізичних осіб - підприємців, які є платниками єдиного податку та не зареєстровані платниками податку на додану вартість (крім тих, які провадять діяльність з реалізації технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення, ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння).

Згідно зі ст.20 цього Закону до суб`єктів господарювання, що здійснюють реалізацію товарів, які не обліковані у встановленому порядку, та/або не надали під час проведення перевірки документи, які підтверджують облік товарів, що знаходяться у місці продажу (господарському об`єкті), за рішенням контролюючих органів застосовується фінансова санкція у розмірі подвійної вартості таких товарів, які не обліковані у встановленому порядку, за цінами реалізації, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Такі вимоги не поширюються на фізичних осіб - підприємців, які є платниками єдиного податку та не зареєстровані платниками податку на додану вартість (крім тих, які здійснюють діяльність з реалізації технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення, ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння).

Згідно з приписами ст.128-1 ПК України:

пп.128-1.1. необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі рівнеміра-лічильника на введеному в експлуатацію резервуарі, розташованому на акцизному складі, та/або витратоміра-лічильника на місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованого на акцизному складі, а також необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників обсягу виробленого спирту етилового витратоміра-лічильника спирту етилового на місці отримання та відпуску спирту етилового, розташованого на акцизному складі, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 20000 гривень за кожний необладнаний резервуар та/або незареєстрований рівнемір-лічильник, а також за кожне необладнане місце відпуску пального наливом з акцизного складу або за кожне місце отримання та відпуску спирту етилового, та/або незареєстрований витратомір-лічильник/витратомір-лічильник спирту етилового.

Повторне протягом року вчинення на тому самому акцизному складі будь-якого з порушень, передбачених абзацом першим цього пункту, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50000 гривень за кожний необладнаний резервуар та/або незареєстрований рівнемір-лічильник, а також за кожне необладнане місце відпуску пального наливом з акцизного складу або за кожне місце отримання та відпуску спирту етилового, та/або незареєстрований витратомір-лічильник/витратомір-лічильник спирту етилового.

пп.128-1.3. незабезпечення з вини розпорядника акцизного складу своєчасного подання до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 1000 гривень за кожний неподаний електронний документ.

Проведеною фактичною перевіркою від 04.05.2020р. встановлено, що позивач у своїй діяльності на АЗС використовував 4 (чотири) резервуари, які не обладнані рівномірами-лічильниками, та 2 (дві) паливо-роздавальні колонки, які виконують функції витратомірів-лічильників, однак не отримали позитивних результатів повірки або оцінки відповідності, чим не дотримані приписи пп.230.1 п.230.1 ст.230 ПК України.

Проведеною фактичною перевіркою від 25.06.2020р. встановлено, що позивач у своїй діяльності на ГАЗС використовував 3 (три) резервуари, які не обладнані рівномірами-лічильниками, та 2 (дві) паливо-роздавальні колонки, які виконують функції витратомірів-лічильників, однак не отримали позитивних результатів повірки або оцінки відповідності, чим не дотримані приписи пп.230.1 п.230.1 ст.230 ПК України.

Разом з тим, відповідно до представленого позивачем Акта від 04.01.2020р. введення в експлуатацію останнім використовується лише 3 (три) резервуари (а.с.230), а згідно складених актів перевірок на АЗС діють 2 (два) паливо-роздавальні колонки.

Також паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки, встановлені на акцизних складах, на які є позитивні результати повірки або оцінка відповідності, проведені відповідно до законодавства, виконують функції витратомірів-лічильників.

Згідно Реєстру затверджених типів засобів вимірювальної техніки паливороздавальні колонки позивача пройшли повірку і отримали відповідні сертифікати (а.с.204).

Отже, згідно спірних податкових повідомлень-рішень вірно застосовані штрафні (фінансові) санкції за необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі, рівнеміра-лічильника на введеному в експлуатацію резервуарі, розташованому на акцизному складі, та/або витратоміра-лічильника на місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованого на акцизному складі, а саме:

№ 0005103201 від 25.05.2020р. - в розмірі 6000 грн. (3 резервуари х 20000 грн.);

№ 0019950709 від 24.12.2020р. - в розмірі 150 грн. (3 резервуари х 50000 грн.).

Покликання позивача на проходження повірки мірником металевим М2р-50-01, метроштоком типу МШИ-3,5, рулеткою вимірювальною з лотом типу Р20УЗГ, які є необхідними для роботи акцизного складу та проведення процедур вимірювання рівня пального в резервуарах колегія суддів відхиляє, оскільки такі не являють собою рівнемір-лічильник та/або витратомір-лічильник.

Так, відповідно до приписів Порядку ведення Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів - лічильників рівня пального у резервуарі, передачі облікових даних з них електронними засобами зв`язку до контролюючих органів, затв. постановою КМ України № 891 від 22.11.2017р.,

п.1 - витратомір-лічильник (далі - витратомір) - законодавчо регульований засіб вимірювальної техніки, призначений для безперервного вимірювання, запам`ятовування та відображення у фактичних умовах вимірювання кількості пального, що проходить через вимірювальний перетворювач у закритих, повністю заповнених трубопроводах;

рівнемір - лічильник рівня пального у резервуарі (далі - рівнемір) - законодавчо регульований засіб вимірювальної техніки, призначений для вимірювання рівня пального, за яким обчислюється об`єм пального, що перебуває у резервуарі, за градуювальною таблицею резервуара.

Окрім цього, наведеним актом передбачена реєстрації вказаних приладів у відповідному Реєстрі, тобто, електронній базі даних, яка містить податкову інформацію про розпорядників акцизних складів, наявні у них акцизні склади, розташовані на акцизних складах резервуари, витратоміри та рівнеміри, їх серійні (ідентифікаційні) номери, а також дані про фактичні залишки пального на початок та кінець звітної доби та про фактичний обсяг обігу пального у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТЗЕД, акцизних складів та розпорядників акцизних складів.

Отже, вказані мірник металевий М2р-50-01, метрошток типу МШИ-3,5, рулетка вимірювальною з лотом типу Р20УЗГ не замінюють собою рівнемір-лічильник та/або витратомір-лічильник.

Згідно з пп.230.1.3 п.230.1 ст.230 ПК України на кожному акцизному складі за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД формуються показники про:

обсяги залишків пального на початок та кінець звітної доби, що визначаються шляхом підсумовування обсягів залишків пального в кожному резервуарі на підставі показників рівнемірів-лічильників, встановлених на таких резервуарах, розташованих на такому акцизному складі;

добовий обсяг реалізованого пального, що визначається шляхом підсумовування обсягів реалізованого за звітну добу пального через кожне місце відпуску пального наливом з акцизного складу на підставі показників витратомірів-лічильників, встановлених на кожному місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованому на такому акцизному складі;

добовий обсяг отриманого пального, що визначається шляхом віднімання від обсягу залишків пального на кінець звітної доби обсягу залишків пального на початок звітної доби та додавання добового обсягу реалізованого пального з такого акцизного складу з додаванням обсягу втраченого пального, зазначеного в акцизних накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі акцизних накладних, та з відніманням додаткового обсягу пального, зазначеного в заявках на поповнення обсягу залишку пального або спирту етилового, зареєстрованих у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.

Фактичні показники витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників щодо обсягів залишків пального та добового обсягу реалізованого пального перераховуються у літри, приведені до температури 15° С, крім показників паливороздавальних колонок та/або оливороздавальних колонок, які виконують функції витратомірів-лічильників.

Під час виходу з ладу, проведення повірки або калібрування рівнеміра-лічильника або витратоміра-лічильника визначення даних про обсяги залишків пального та обсяги обігу пального здійснюється у мірах повної місткості, які мають позитивний результат повірки, проведеної відповідно до законодавства, та/або за допомогою рулетки та метроштока або переносного (портативного) рівнеміра-аналізатора, які мають позитивний результат повірки, проведеної відповідно до законодавства. Застосування такого способу вимірювання може здійснюватися не більше 20 календарних днів поспіль (для акцизних складів, які є місцями роздрібної торгівлі пальним, на які отримано ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, - не більше 15 календарних днів поспіль) та не більше чотирьох разів протягом календарного року.

Дані про залишки пального та про обсяг обігу пального подаються електронними засобами зв`язку у формі електронних документів, яка затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Електронні документи заповнюються автоматично шляхом передачі до них даних з витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників (під час виходу з ладу, проведення повірки або калібрування рівнеміра-лічильника або витратоміра-лічильника - заповнюються відповідальною особою розпорядника акцизного складу).

В електронних документах також зазначаються відповідальною особою розпорядника акцизного складу дані про обсяги залишків пального, що знаходяться на акцизному складі в тарі, балонах, упаковці, про добовий обсяг реалізованого пального в тарі, балонах, упаковці, а також інформація про дні, в які акцизний склад не працює.

Таким чином, дані про фактичні залишки пального та про обсяг обігу пального, які підлягають передачі до органів ДПС, формуються на підставі даних рівнемірів-лічильників, встановлених на резервуарах, розташованих на акцизному складі, та витратомірів-лічильників, якими повинні бути обладнані акцизні склади.

При цьому, застосування штрафної (фінансової) санкції за незабезпечення з вини розпорядника акцизного складу своєчасного подання до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального, можливе лише у випадку, коли акцизні склади були обладнані рівнемірами-лічильниками та витратомірами-лічильниками, але встановлена звітність не подавалася.

Звідси, застосування штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 34000 грн. за незабезпечення з вини розпорядника акцизного складу своєчасного подання до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального, згідно податкового повідомлення-рішення № 0005103201 від 25.05.2020р. є помилковим і не ґрунтується на вимогах закону.

Правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності установлені Законом України № 996-ХIV від 16.07.1999р. Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні (в редакції. чинній на момент виникнення спірних відносин).

Згідно з ст.1 цього Закону бухгалтерський облік - процес виявлення, вимірювання, реєстрації, накопичення, узагальнення, зберігання та передачі інформації про діяльність підприємства зовнішнім та внутрішнім користувачам для прийняття рішень; первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію; облікова політика - сукупність принципів, методів і процедур, що використовуються підприємством для ведення бухгалтерського обліку, складання та подання фінансової звітності.

Відповідно до ч.ч.1, 3, 5 ст.9 вказаного Закону підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Інформація, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, систематизується на рахунках бухгалтерського обліку в регістрах синтетичного та аналітичного обліку шляхом подвійного запису їх на взаємопов`язаних рахунках бухгалтерського обліку. Операції в іноземній валюті відображаються також у валюті розрахунків та платежів по кожній іноземній валюті окремо. Дані аналітичних рахунків повинні бути тотожні відповідним рахункам синтетичного обліку на кінець останнього дня кожного місяця.

Господарські операції повинні бути відображені в облікових регістрах у тому звітному періоді, в якому вони були здійснені.

Отже, документами, що є підставою для внесення записів до бухгалтерського обліку є накладні, витратні накладні, товарно-транспортні накладні, тощо.

Чинним законодавством не передбачено, що за місцем знаходження господарської одиниці суб`єкта господарювання повинні зберігатись оригінали первинних документів на придбання товарно-матеріальних цінностей, які є підставою для бухгалтерського обліку.

Сама по собі відсутність на момент перевірки контролюючим органом первинних документів за місцем реалізації чи зберігання товарів, за умови, що ці товари належним чином обліковані відповідно до Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні , не є підставою для застосування до платника фінансової санкції, передбаченої ст.20 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг .

До документів, що є підставою для оприбуткування товару, як правило, належать накладні, товарно-транспортні накладні. Такі документи водночас є підставою для внесення записів до облікових бухгалтерських реєстрів.

Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затв. наказом Міністерства фінансів України № 88 від 24.05.1995р., встановлює порядок створення, прийняття і відображення у бухгалтерському обліку, а також зберігання первинних документів, облікових регістрів, бухгалтерської та іншої звітності, що ґрунтується на даних бухгалтерського обліку, підприємствами, їх об`єднаннями та госпрозрахунковими організаціями (крім банків) незалежно від форм власності, установ та організацій, основна діяльність яких фінансується за рахунок коштів бюджету.

Пунктом 1.2 даного Положення визначено, що господарські операції відображаються у бухгалтерському обліку методом їх суцільного і безперервного документування. Записи в облікових регістрах провадяться на підставі первинних документів, створених відповідно до вимог цього Положення.

Згідно із п.п.6.2, 6.8 зазначеного Положення первинні документи та облікові регістри, що пройшли обробку, бухгалтерська та інша звітність до передачі їх до архіву підприємства, установи повинні зберігатися в бухгалтерській службі у спеціальних приміщеннях або зачинених шафах під відповідальністю осіб, уповноважених головним бухгалтером. Видача первинних документів, облікових регістрів, бухгалтерської та іншої звітності з бухгалтерської служби і з архіву підприємства, установи працівникам інших структурних підрозділів може провадитися тільки за рішенням головного бухгалтера або особи, яка забезпечує ведення бухгалтерського обліку підприємства.

Отже, діючим законодавством прямо передбачено зберігання первинних документів у бухгалтерії підприємства під відповідальність осіб, уповноважених на ведення бухгалтерського обліку на підприємстві.

Проведеною 25.06.2020р. перевіркою встановлено, що відповідно до оборотно-сальдової відомості по рахунку 281 станом на 25.06.2020р. залишки ПММ становлять 19610,89 л на загальну суму 260978 грн. 58 коп. (бензин А-95 в кількості 2766,620 л на 35387 грн. 56 коп., бензин А-92 в кількості 6362,360 л на 88056 грн. 29 коп., дизпаливо в кількості 10481,910 л на 137534 грн. 73 коп.) (а.с.128).

При цьому, наведені дані не внесені в журнал форми № 13-НП обліку нафтопродуктів на АЗС у зв`язку з його неведенням та відсутністю, чим порушено облік товарних запасів за місцем їх реалізації/зберігання.

На підтвердження обліку вказаних товарів позивачем представлено Генеральний договір № 585/1210/НП/1/26 від 01.12.2010р., укладений з ТзОВ Альянс Ойл Україна , на поставку нафтопродуктів (а.с.140-143), а також первинні документи:

копії видаткових накладних № 290002617 від 22.06.2020р. на бензин А-95 в кількості 2285 л (а.с.144), № 290002618 від 22.06.2020р. на дизпаливо в кількості 6720 л (а.с.147), № 290002619 від 22.06.2020р. на бензин А-92 в кількості 6720 л (а.с.150);

копії товаро-транспортних накладних від 22.06.2020р. на вказані об`єми нафтопродуктів (а.с.145, 148, 151).

Відповідно до наказу ТзОВ Комп`ютекс Авто ЛТД № 9 від 01.08.2012р. Про облік надходження нафтопродуктів для обліку надходження нафтопродуктів на АЗС запроваджено ведення журналу за формою 13-НП (а.с.161).

Згідно витягу з Журналу обліку надходження нафтопродуктів на АЗС 22.06.2020р. позивачем були обліковані отримані від ТзОВ Альянс Ойл Україна нафтопродукти, а саме: бензин А-95 в кількості 2285 л; дизпаливо в кількості 6720 л; бензин А-92 в кількості 6720 л (а.с.158-160).

Відповідно до письмових пояснень керівника підприємства Горенка В.В. від 25.06.2020р. на момент фактичної перевірки від 25.06.2020р. журнал форми 13-НП є відсутнім на АЗС, оскільки він знаходився на перевірці за місцем реєстрації підприємства. При потребі такий журнал може бути наданий для перевірки (а.с.121).

Згідно фактичних обставин справи контролюючим органом перевірка з питання дотримання позивачем порядку оприбуткування та ведення обліку товарних запасів за місцем розташовування офісу та бухгалтерії підприємства не проводилась.

Враховуючи наведене, позивач підтвердив відповідними первинними документами ведення в порядку, встановленому законодавством, обліку товарних запасів.

Також під час проведення перевірки, з огляду на пояснення платника податків, ревізори не зверталися із письмовою вимогою щодо надання первинних документів обліку товарів, хоча об`єктивно не були позбавлені такої можливості (тривалість другої перевірки складала 10 діб, починаючи з 17.06.2020р.).

Оцінюючи в сукупності наведене, колегія суддів приходить до переконливого та послідовного висновку про те, що заявлений позов підлягає до частково задоволення, при цьому належить визнати протиправними та скасувати винесені ГУ ДПС у Львівській обл.:

№ 0005103201 від 25.05.2020р. - в частині застосування штрафних (фінансових) санкцій в сумі 94000 грн. за необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі, рівнеміра-лічильника на введеному в експлуатацію резервуарі, розташованому на акцизному складі, та/або витратоміра-лічильника на місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованого на акцизному складі; незабезпечення з вини розпорядника акцизного складу своєчасного подання до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального (частково);

№ 0019950709 від 24.12.2020р. - в частині застосування штрафних (фінансових) санкцій в сумі 100000 грн. за необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі, рівнеміра-лічильника на введеному в експлуатацію резервуарі, розташованому на акцизному складі, та/або витратоміра-лічильника на місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованого на акцизному складі (частково);

№ 0005360508 від 16.07.2020р. - повністю.

Решта позовних вимог задоволенню не підлягає за безпідставністю.

Враховуючи результат апеляційного розгляду, та в силу приписів ст.139 КАС України слід стягнути на користь ТзОВ Комп`ютекс Авто ЛТД за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДПС у Львівській обл. судові витрати за подання до суду позовної заяви в розмірі 10739 грн. 36 коп. (пропорційно до розміру задоволених позовних вимог (34000 +60000 + 100000 + 521957,16) х 1,5 %) (а.с.34, 106).

Також сума сплаченого судового збору за подання апеляційної скарги не підлягає відшкодуванню апелянту (відповідача) ГУ ДПС у Львівській обл. (а.с.185).

З огляду на вищевикладене, доводи апеляційної скарги є суттєвими і складають підстави для висновку про неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи, неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального права (незастосування закону, який підлягав застосуванню), що призвело до неправильного вирішення справи, через що рішення суду підлягає скасуванню з прийняттям нової постанови про часткове задоволення заявленого позову, з вищевикладених мотивів.

Керуючись ст.139, ч.3 ст.243, ст.310, п.2 ч.1 ст.315, п.п.1, 4 ч.1 ст.317, ч.1 ст.321, ст.ст.322, 325, 329 КАС України, апеляційний суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Львівській обл. задовольнити частково.

Рішення Львівського окружного адміністративного суду від 25.05.2021р. в адміністративній справі № 380/7533/20 скасувати та прийняти нову постанову, якою заявлений Товариством з обмеженою відповідальністю Комп`ютекс Авто ЛТД позов задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати винесене Головним управлінням ДПС у Львівській обл. податкове повідомлення-рішення № 0005103201 від 25.05.2020р. в частині застосування штрафних (фінансових) санкцій в сумі 94000 грн. (частково).

Визнати протиправним та скасувати винесене Головним управлінням ДПС у Львівській обл. податкове повідомлення-рішення № 0019950709 від 24.12.2020р. в частині застосування штрафних (фінансових) санкцій в сумі 100000 грн. (частково).

Визнати протиправним та скасувати винесене Головним управлінням ДПС у Львівській обл. податкове повідомлення-рішення № 0005360508 від 16.07.2020р. (повністю).

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Комп`ютекс Авто ЛТД (79044, м.Львів, вул.Кн.Ольги, 5А; код ЄДРПОУ 22331602) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській обл. (79003, м.Львів, вул.Стрийська, 35; код ЄДРПОУ 43968090) судові витрати за подання до суду позовної заяви в загальному розмірі 10739 грн. 36 коп. (десять тисяч сімсот тридцять дев`ять) грн. 36 коп. сплаченого судового збору.

Понесені судові витрати по сплаті судового збору за подання апеляційної скарги покласти на апелянта Головне управління ДПС у Львівській обл.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття, але може бути оскаржена у касаційному порядку шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції протягом тридцяти днів з дня проголошення судового рішення; у випадку оголошення судом апеляційної інстанції лише вступної та резолютивної частини судового рішення зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя Р. М. Шавель судді В. З. Улицький С. М. Кузьмич Дата складання повного тексту судового рішення: 28.10.2021р.

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.10.2021
Оприлюднено01.11.2021
Номер документу100653206
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —380/7533/20

Ухвала від 17.01.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 01.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 26.10.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 10.08.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 10.08.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Рішення від 25.05.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Братичак Уляна Володимирівна

Ухвала від 21.09.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Братичак Уляна Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні