Рішення
від 03.11.2021 по справі 520/15913/21
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

03 листопада 2021 року № 520/15913/21

Харківський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Зінченко А.В., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Державної служби України з безпеки на транспорті (просп. Перемоги, буд. 14,м. Київ, 01135, код ЄДРПОУ 39816845) до Товариства з обмеженою відповідальністю "МЕДИСОНА" (вул. Морозова, буд. 13,м. Харків,61036, код ЄДРПОУ 44060687) про стягнення штрафу,-

ВСТАНОВИВ:

До Харківського окружного адміністративного суду звернулась Державна служба України з безпеки на транспорті з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю МЕДИСОНА , в якому просила суд:

- стягнути з ТОВ «МЕДИСОНА» (Код ЄДРПОУ: 44060687, 61036, Харківська обл., місто Харків, вул. Морозова, будинок 13) до Державного бюджету України штраф у розмірі 102 000, 00 (сто дві тисячі) гривень.

-стягнути з ТОВ «МЕДИСОНА» (Код ЄДРПОУ: 44060687, 61036, Харківська обл., місто Харків, вул. Морозова, будинок 13) до Державного бюджету України судові витрати, понесені Укртрансбезпекою за подачу адміністративного позову.

Надаючи правову оцінку вищенаведеному, дослідивши долучені до матеріалів справи документи, суд вказує наступне.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 103 затверджено Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті (далі - Положення №103).

Відповідно до пункту 1 Положення № 103 Державна служба України з безпеки на транспорті є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті.

Згідно з підпунктом 15і пункту 5 Положення № 103, Укртрансбезпека відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний ринковий нагляд у межах сфери своєї відповідальності.

Постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2016 № 1069 затверджено Перелік видів продукції, щодо яких органи державного ринкового нагляду здійснюють державний ринковий нагляд, пунктами 3, 4 та 5 якого, визначено види продукції, щодо яких державний ринковий нагляд здійснюється Укртрансбезпекою, а також найменування нормативно-правового акта, дія якого поширюється на відповідний вид продукції.

Організація та порядок здійснення державного ринкового нагляду, а також державного контролю продукції під час її ввезення на митну територію України визначаються Законом України Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції від 02.12.2010 № 2735-УІ (далі - Закон № 2735-УІ).

Відповідно до ст. З Закону № 2735-УІ, законодавство України про державний ринковий нагляд і контроль продукції складається з цього Закону, Закону України Про загальну безпечність нехарчової продукції , інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини в цій сфері, у тому числі технічних регламентів.

Згідно з абз. 8 ст. 1 Закону № 2735-УІ, державний ринковий нагляд (далі - ринковий нагляд) - діяльність органів ринкового нагляду з метою забезпечення відповідності продукції встановленим вимогам, а також забезпечення відсутності загроз суспільним інтересам.

Ч. 1 ст. 4 Закону № 2735-УІ визначено, що метою здійснення ринкового нагляду є вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів з відповідним інформуванням про це громадськості щодо продукції, яка при її використанні за призначенням або за обґрунтовано передбачуваних умов і при належному встановленні та технічному обслуговуванні становить загрозу суспільним інтересам чи яка в інший спосіб не відповідає встановленим вимогам.

Відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 10 Закону № 2735-УІ, ринковий нагляд здійснюється органами ринкового нагляду в межах сфер їх відповідальності. Сфери відповідальності органів ринкового нагляду включають види продукції, що є об`єктами технічних регламентів, і можуть включати види продукції, що не є об`єктами технічних регламентів.

Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 11 Закону № 2735-УІ, до повноважень органів ринкового нагляду, зокрема, належить проведення перевірок характеристик гіродукції.

Законом № 2735-УІ встановлено загальний порядок проведення перевірок характеристик продукції, що визначається в ст. 23 цього закону.

Так, ч.З ст. 23 Закону № 2735-УІ передбачено, що органи ринкового нагляду проводять планові та позапланові перевірки характеристик продукції.

Планові перевірки характеристик продукції проводяться у розповсюджувачів цієї продукції, а позапланові, - у розповсюджувачів та виробників такої продукції.

Ч. 4 ст. 23 Закону № 2735-УІ визначено, що під час таких перевірок перевіряються характеристики лише того виду продукції, що є предметом перевірки.

Відповідно до ч. 6 ст. 23 Закону № 2735-УІ, перевірки характеристик продукції проводяться: у торговельних та складських приміщеннях суб`єктів господарювання; у місцях введення продукції в експлуатацію (якщо відповідність продукції певним встановленим вимогам може бути визначена лише під час введення її в експлуатацію); за місцем проведення ярмарку, виставки, показу або демонстрації продукції в інший спосіб; у місцях зберігання під митним контролем продукції, митне оформлення якої призупинено за результатами контролю продукції; за місцезнаходженням органу ринкового нагляду.

Згідно ч. 10 ст. 23 Закону № 2735-УІ, строк проведення перевірки характеристик продукції не може перевищувати у розповсюджувача цієї продукції чотирьох робочих днів, у виробника такої продукції - п`яти робочих днів.

Ч. 13 ст. 23 Закону № 2735-УІ визначено, що у разі якщо суб`єктом господарювання надано висновки експертизи, протоколи випробувань продукції, сертифікати відповідності або інші документи про відповідність, видані за результатами добровільної оцінки відповідності акредитованими органами з оцінки відповідності, органи ринкового нагляду належним чином ураховують ці документи при проведенні перевірок характеристик продукції

У ч. 6 ст. 38 Закону № 2735-УІ зазначено, що на підставі повідомлення митного органу відповідний орган ринкового нагляду проводить перевірку характеристик продукції, митне оформлення якої призупинено. За необхідності може бути проведено перевірку характеристик продукції в місці її зберігання під митним контролем. Зазначена перевірка проводиться з урахуванням інформації, що міститься у повідомленні митного органу про призупинення митного оформлення продукції

Згідно ч. 1 ст. 34 Закону № 2735-УІ, з метою контролю стану виконання рішень про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів органи ринкового нагляду: аналізують повідомлення про виконання цих рішень, надані (надіслані) суб`єктами господарювання, яких стосувалися такі рішення; проводять перевірки стану виконання суб`єктами господарювання цих рішень; здійснюють моніторинг результативності вжитих обмежувальних (корегувальних) заходів

Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 11 Закону № 2735-УІ до повноважень органів ринкового нагляду, зокрема, належить вжиття у порядку, визначеному цим та іншими законами України, заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, винних у вчиненні порушень вимог цього Закону та встановлених вимог.

Постановою Кабінету Міністрів України від 05.10.2011 № 1017 затверджено Порядок здійснення контролю стану виконання рішень про вжйття обмежувальних (коригувальних) заходів, яким визначено процедуру здійснення контролю стану виконання суб`єктами господарювання рішень про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів (далі - Постанова 1017).

Відповідно до п.З Постанови 1017, контроль стану виконання рішень здійснюється органами ринкового нагляду шляхом проведення: аналізу повідомлень про виконання рішень, поданих суб`єктами господарювання, яких стосуються такі рішення; перевірок стану виконання суб`єктами господарювання рішень; моніторингу результативності вжитих обмежувальних (корегувальних) заходів.

Матеріалами справи підтверджено, що до Укртрансбезпеки від Слобожанської митниці Держмитслужби надійшло повідомлення від 25.02.2021 №7.14-08-2/7.14-28-02/6/2348 про призупинення митного оформлення продукції та рішення від 25.02.2021 № ІІА807200/2021/002633 про призупинення митного оформлення продукції за результатами державного контролю продукції, які стали приводом для проведення позапланової перевірки характеристик продукції органом ринкового нагляду - Укртрансбезпекою.

На підставі наказу Укртрансбезпеки від 26.02.2021 № 105 та направлення від 26.02.2021 № 816/3.4/14-21 посадовими особами Укртрансбезпеки проведено позапланову перевірку характеристик продукції, представленої на митне оформлення (митна декларація від 24.02.2021 року ІМ40ДЕ № ІІА807200/2021/002633, імпортер: ГОВ МЕДИСОНА , код згідно з ЄДРПОУ 44060687, адреса: 87515, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Прибрежна, будинок 1, офіс 26,), яка на момент здійснення заходу ринкового нагляду знаходилась у митному пості Барабашово у м. Харків, вул. Академіка Павлова, 88 ТОВ ГРАНД ВІНД .

Під час проведення позапланової перевірки встановлено, що продукція була представлена на митне оформлення без сертифікатів відповідності та будь-яких інших документів про відповідність.

Перелік представленої на митне оформлення продукції наступний: важелі передньої підвіски автомобіля арт. КВ71\Ґ-34-3000, зазначені у додатку 1/1 до акта перевірки характеристик продукції від 04.03.2021 № 28/816/3.4/14-21;тяги рульові арт. 45503-39275, зазначені у додатку 1/2 до акта перевірки характеристик продукції від 04.03.2021 № 28/816/3.4/14-21/2;сайлентблоки арт. 52385-8К-000, зазначені у додатку 1/3 до акта перевірки характеристик продукції від 04.03.2021 № 28/816/3.4/14-21/2;наконечники рульових тяг арт. 469-3414056-01, зазначені у додатку 1/4 до акта перевірки характеристик продукції від 04.03.2021 № 28/816/3.4/14-21/2;сайлентблоки арт. 52365-89А-004, зазначені у додатку 1/5 до акта перевірки характеристик продукції від 04.03.2021 № 28/816/3.4/14-21/2;кульові опори арт. 51220ТА0А02, зазначені у додатку 1/6 до акта перевірки характеристик продукції від 04.03.2021 № 28/816/3.4/14-21/2;сайлентблок арт. 51391ТА0А01, зазначені у додатку 1/7 до акта перевірки характеристик продукції від 04.03.2021 № 28/816/3.4/14-21/2;сайлентблок арт. 5139380АА02, зазначені у додатку 1/8 до акта перевірки характеристик продукції від 04.03.2021 № 28/816/3.4/14-21/2;сайлентблок арт. 513918КА305, зазначені у додатку 1/9 до акта перевірки характеристик продукції від 04.03.2021 № 28/816/3.4/14-21/2.

На думку суду, виявлене вказує на порушення вимог пунктів 7.1 та 7.5 Порядку затвердження конструкції транспортних засобів. їх частин та обладнання та Порядку ведення реєстру сертифікатів типу транспортних засобів та обладнання і виданих виробниками сертифікатів відповідності транспортних засобів або обладнання, затверджених наказом Мінінфраструктури від 17.08.2012 №521 (зареєстрованого Мінюстом 14.09.2021 за№ 1586/218981

За результатами проведеної позапланової перевірки характеристик продукції, яка на момент здійснення заходу ринкового нагляду знаходилась у митному пості Барабашово у м. Харків, вул. Академіка Павлова, 88 ТОВ ГРАНД ВІНД посадовими особами Укртрансбезпеки складено акт перевірки характеристик продукції від 04.03.2021 № 28/816/3.4/14-21 (з додатками).

З актом перевірки характеристик продукції від 04.03.2021 № 28/816/3.4/14-21 та додатками до нього був ознайомлений представник відповідача Кальченко Олег Олександрович (повноваження підтверджуються довіреністю ТОВ МЕДИСОНА від 23.02.2021, паспортом громадянина України серії НОМЕР_1 від 17.03.1997), якому було передано один примірник зазначеного акту про що відображено у вказаному акті і засвідчено підписом представника відповідача.

Рішенням від 04.03.2021 № 816/3.4/14-21 про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів Укртрансбезпекою до відповідача було застосовано обмежувальний (коригувальний) захід - приведення продукції у відповідність до встановлених вимог у строк до 04.05.2021, а також зобов`язано відповідача до 10.05.2021 письмово повідомити, за формою, визначеною додатком до Порядку здійснення контролю стану виконання рішень про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів, затвердженого Постановою № 1017, про його виконання та надати документи або їх копії, які підтверджують факт виконання рішення.

Вищевказане рішення Укртрансбезпеки, 09.03.2021 було направлено відповідачеві за допомогою засобів поштового зв`язку.

Відповідно до норм ч.2 ст.34 Закону № 2735-УІ та п.4 Постанови 1017, суб`єкт господарювання, якого стосується рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів, має у визначений у такому рішенні строк надати (надіслати) органу ринкового нагляду, що прийняв відповідне рішення, повідомлення про його виконання. До цього повідомлення суб`єкт господарювання може додавати документи або їх копії, що підтверджують виконання рішення.

Однак, як встановлено судом, відповідач до 10.05.2021 включно, не надав органу ринкового нагляду (Укртрансбезпеці) повідомлення про виконання рішення від 04.03.2021 № 816/3.4/14-21 про вжиття обмежувальних (коригувальних) заходів (приведення продукції у відповідність до встановлених вимог), а також документи або їх копії, які підтверджують факт результативності виконання зазначеного рішення, що стало приводом для проведення перевірки стану виконання рішення від 04.03.2021 №816/3.4/14-21 про вжиття обмежувальних (коригувальних) заходів (приведення продукції у відповідність до встановлених вимог).

Так, керуючись ч. З, ч. 4, ч. 5, ч. 6 ст.34 Закону № 2735-УІ, п.7 - п.10 Постанови 1017, на підставі наказу від 13.05.2021 № 279 та направлення від 17.05.2021 № 011775 на проведення перевірки, посадовими особами Укртрансбезпеки проведено виїзд за фактичною адресою місцезнаходження відповідача (ТОВ МЕДИСОНА , Донецька область, м. Маріуполь, вул. Прибрежна, 1, офіс 26) для проведення позапланової перевірки стану виконання суб`єктом господарювання рішення від 04.03.2021 №816/3.4/14-21 про вжиття обмежувальних (коригувальних) заходів (приведення продукції у відповідність до встановлених вимог).

Адреса фактичного місцезнаходження ТОВ МЕДИСОНА була вказана представником відповідача при ознайомленні і отриманні акту перевірки характеристик продукції від 04.03.2021 № 28/816/3.4/14-21, а також зазначена у довіреності ТОВ Медисона від 23 лютого 2021 року виданій на ім`я ОСОБА_1 .

У ході виїзду встановлено, що за адресою: Донецька область, м. Маріуполь, вул. Прибрежна, 1, офіс 26, відповідач (ТОВ МЕДИСОНА ) свою господарську діяльність не здійснює, складські приміщення товариства за даною адресою відсутні.

За результатами проведеної позапланової перевірки стану виконання суб`єктом господарювання рішення від 04.03.2021 № 816/3.4/14-21 про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів (приведення продукції у відповідність до встановлених вимог) посадовими особами Укртрансбезпеки складено акт від 20.05.2021 № 000001, яким зафіксовано, що: відповідачем рішення від 04.03.2021 № 816/3.4/14-21 про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів (приведення продукції у відповідність до встановлених вимог) не виконане; виконання відповідачем рішення від 04.03.2021 № 816/3.4/14-21 про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів (приведення продукції у відповідність до встановлених вимог) не може бити визнане результативним; відповідач не надав органу ринкового нагляду (Укртрансбезпеці) повідомлення за формою, визначеною додатком до Порядку здійснення контролю стану виконання рішень про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів, затвердженого Постановою № 1017, про виконання рішення від 04.03.2021 № 816/3.4/14-21 про вжиття обмежувальних (коригувальних) заходів (приведення продукції у відповідність до встановлених вимог);

відповідачем не надано органу ринкового нагляду (Укртрансбезпеці) документів чи підтверджуючих фактів приведення у відповідність до встановлених, законодавством України про ринковий нагляд і контроль продукції, вимог зазначеної нижче продукції, а саме: важелі передньої підвіски автомобіля арт. КВ7W-34-3000, зазначені у додатку 1/1 до акта перевірки характеристик продукції від 04.03.2021 № 28/816/3.4/14-21;тяги рульові арт. 45503-39275, зазначені у додатку 1/2 до акта перевірки характеристик продукції від 04.03.2021 № 28/816/3.4/14-21/2;сайлентблоки арт. 52385-SR-000, зазначені у додатку 1/3 до акта перевірки характеристик продукції від 04.03.2021 № 28/816/3.4/14-21/2;наконечники рульових тяг арт. 469-3414056-01, зазначені у додатку 1/4 до акта перевірки характеристик продукції від 04.03.2021 № 28/816/3.4/14-21/2;сайлентблоки арт. 52365-S9А-004, зазначені у додатку 1/5 до акта перевірки характеристик продукції від 04.03.2021 № 28/816/3.4/14-21/2;кульові опори арт. 51220ТА0А02, зазначені у додатку 1/6 до акта перевірки характеристик продукції від 04.03.2021 № 28/816/3.4/14-21/2;сайлентблок арт. 51391ТА0А01, зазначені у додатку 1/7 до акта перевірки характеристик продукції від 04.03.2021 № 28/816/3.4/14-21/2;сайлентблок арт. 51393SDАА02, зазначені у додатку 1/8 до акта перевірки характеристик продукції від 04.03.2021 № 28/816/3.4/14-21/2;сайлентблок арт. 51391SNА305, зазначені у додатку 1/9 до акта перевірки характеристик продукції від 04.03.2021 № 28/816/3.4/14-21/2; встановити факт приведення відповідачем продукції у відповідність до встановлених вимог не виявилось можливим так, як під час спроби провести перевірку стану виконання суб`єктом господарювання рішення від 04.03.2021 № 816/3.4/14-21 про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів (приведення продукції у відповідність до встановлених вимог) посадовою особою органу ринкового нагляду (Укртрансбезпеки) встановлено, що за адресою: Донецька область, м. Маріуполь, вул. Прибрежна, 1, офіс 26, відповідач ТОВ МЕДИСОНА свою господарську діяльність не здійснює, складські приміщення товариства за даною адресою відсутні. Керуючись приписами ч.8 ст.34 Закону №2735-УІ та п.13 Постанови 1017, посадовою особою Укртрансбезпеки винесено рішення від 20.05.2021 № 000001/001 про внесення змін до рішення від 04.03.2021 № 816/3.4/14-21, а саме: змінено обмежувальний (коригувальний) захід - приведення продукції до встановлених вимог змінено на обмежувальний (коригувальний) захід - заборона надання продукції на ринку.

Також, 20.05.2021 посадовою особою Укртрансбезпеки складено протокол № 001 про виявлене порушення вимог п.2 ч.4 ст.44 Закону № 2735-УІ.

Цінним листом від 21.05.2021 № 38072/23/24-21 Управління Укртрансбезпеки у Донецькій області надіслало відповідачу: акт перевірки стану виконання суб`єктом господарювання рішень про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів від 20.05.2021 року № 000001;рішення від 20.05.2021 № 000001/001 про внесення змін до рішення від 04.03.2021 № 816/3.4/14-21;протокол від 20.05.2021 № 001 про виявлене порушення вимог п.2 ч.4 ст.44 Закону № 2735-УІ;копію направлення від 17.05.2021 № 011775 на проведення перевірки; лист від 21.05.2021 № 38072/23/24-21 про розгляд справи щодо накладення штрафу за порушення вимог п.2 ч.4 ст.44 Закону № 2735-УІ.

Розгляд справи про накладення штрафу за порушення вимог Закону України Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції , посадовими особами Укртрансбезпеки, було призначено на 10.00 год. 04.06.2021 в приміщенні Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки, за адресою: Донецька область, м. Маріуполь, вул. Флотська, 145, (3 поверх), про що відповідача було повідомлено листом від 21.05.2021 № 38072/23/24-21.

Суд вказує, що згідно ч.б ст. 44 Закону № 2735-УІ, відповідальність за порушення інших вимог цього Закону встановлюється згідно із законом.

Справи про накладення штрафів за порушення, визначені цією статтею, розглядаються керівниками органів ринкового нагляду або їх заступниками відповідно до їх компетенції.

Суми штрафів, що накладаються органами ринкового нагляду, зараховуються до Державного бюджету України.

Про вчинення порушень, зазначених у цій статті, посадові особи органів ринкового нагляду, що виявили правопорушення, складають протокол на підставі документів, що містять інформацію про походження продукції та її обіг.

Протокол складається у двох примірниках, які підписуються посадовими особами органу ринкового нагляду та фізичною особою, у тому числі фізичною особою - підприємцем, чи керівником юридичної особи або уповноваженою ним особою.

У разі відмови фізичної особи, у тому числі фізичної особи - підприємця, чи керівника юридичної особи або уповноваженої ним особи Підписати протокол посадова особа органу ринкового нагляду вносить до такого протоколу відповідний запис.

Один примірник протоколу вручається фізичній особі, у тому числі фізичній особі - підприємцю, чи керівнику юридичної особи або уповноваженій ним особі, а другий - зберігається в органі ринкового нагляду.

Протокол разом з актом перевірки, поясненнями фізичної особи, у тому числі фізичної особи - підприємця, чи керівника юридичної особи або уповноваженої ним особи (у разі їх наявності) та документами, що стосуються справи, не пізніше наступного робочого дня за днем його складання передається керівнику чи заступнику керівника органу ринкового нагляду, які розглядають справу протягом 15 календарних днів з дня отримання протоколу та відповідних документів і приймають рішення про накладення штрафу. Кожний штраф оформляється окремою постановою.

Постанова надсилається суб`єкту господарювання не пізніше наступного робочого дня за днем її оформлення.

Суб`єкт господарювання має сплатити штраф у п`ятнадцятиденний строк з дня отримання постанови про його накладення.

У разі несплати штрафу в зазначений строк він стягується в судовому порядку.

Суб`єкт господарювання має право оскаржити рішення органу ринкового нагляду про накладення штрафу до керівника органу ринкового нагляду, а також у судовому порядку. У разі оскарження рішення у суді суб`єкт господарювання сплачує штраф після прийняття відповідного рішення керівником органу ринкового нагляду або судом.

Судом встановлено, що 04.06.2021 року представники відповідача на розгляд справи до Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки для надання пояснень та документів, що підтверджують ступінь виконання рішень про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів не з`явились.

За результатами розгляду справи прийнято рішення про накладання штрафу на відповідача та винесено постанову від 04.06.2021 № 001 про накладення штрафу на відповідача у розмірі 6 000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян у сумі 102 000,00 грн. за порушення вимог п.2 ч. 4 Закону № 2735-УІ.

Матеріалами справи підтверджено, що вищевказана постанова направлена відповідачу 04.06.2021 засобами поштового зв`язку.

Відповідач не оскаржував Постанову про накладення штрафу № 001 від 04.06.2021 і на момент розгляду справи вона є чинною.

Згідно вимог ч. 6 ст. 44 Закону № 2735-УІ, суб`єкт господарювання має сплатити штраф у п`ятнадцятиденний строк з дня отримання постанови про його накладення.

У разі несплати штрафу в зазначений строк він стягується в судовому порядку.

Судом встановлено, що на даний час штраф відповідачем не сплачений.

Таким чином, проаналізувавши наведене, суд вважає за необхідне вказати, що позовні вимоги є обґрунтованими, підтверджені нормативно та документально, а тому є такими, що підлягають задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 243, 244, 245, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Державної служби України з безпеки на транспорті (просп. Перемоги, буд. 14,м. Київ,01135, код ЄДРПОУ39816845) до Товариства з обмеженою відповідальністю "МЕДИСОНА" (вул. Морозова, буд. 13,м. Харків,61036, код ЄДРПОУ44060687) про стягнення штрафу - задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю МЕДИСОНА (Код ЄДРПОУ: 44060687, 61036, Харківська обл., місто Харків, вул. Морозова, будинок 13) до Державного бюджету України штраф у розмірі 102 000, 00 (сто дві тисячі) гривень.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подачі безпосередньо до Другого апеляційного адміністративного суду апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня вручення повного рішення суду у відповідності до ст. 295 цього Кодексу.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя А.В.Зінченко

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.11.2021
Оприлюднено04.11.2021
Номер документу100785734
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/15913/21

Постанова від 22.06.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Постанова від 22.06.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Ухвала від 29.05.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Ухвала від 29.05.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Ухвала від 20.04.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Ухвала від 03.04.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зінченко А.В.

Рішення від 03.11.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зінченко А.В.

Ухвала від 20.09.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зінченко А.В.

Ухвала від 25.08.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зінченко А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні