Ухвала
від 26.10.2021 по справі 766/25009/19
ХЕРСОНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №766/25009/19

н/п 1-кс/766/9762/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 жовтня 2021 року м. Херсон

Слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 , погодженого з прокурором відділу Херсонської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів, у кримінальному провадженні №12019230000000385,

встановила:

Слідчий запогодженням зпрокурором звернувся дослідчого суддіз клопотаннямв якомупросив:надати дозвілкомпетентним органамреспубліки Чорногоріяна тимчасовийдоступ додокументів,які знаходятьсяу володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 (що підтверджується листом ІНФОРМАЦІЯ_2 № 012/2020 від 15.01.2020 на ім`я начальника ІНФОРМАЦІЯ_3 ),з метоювилучення інформації та належним чином засвідчених копій документів.

Обґрунтування клопотання:

У провадженні відділу СУ ГУНП в Херсонській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесенні до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12019230000000385 від 12.12.2019, за ознаками вчинення ряду кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 358, ч. 2 ст. 364 КК України.

Так у ході розслідування встановлено, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_4 у період з 30.07.2019 по 13.12.2019 діючи за попередньою змовою з службовими особами ВК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », зловживаючи своїм службовим становищем у грудні 2019 року, ввезли на територію м. Херсон відходи піску загальною вагою 3870494 кг, що утворилися у результаті піскоструменевої обробки днищ суден у м. Бієла Республіка Чорногорія та належать до небезпечних відходів, чим спричинили тяжкі наслідки.

Окрім цього, невстановленими особами підроблено документи, а саме: гарантійний лист міського голови ІНФОРМАЦІЯ_4 від 28.10.2019 року №3-4-5993, «Паспорт радіаційноїякості сировинита будівельногоматеріалу» від28.07.2019ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » НАМНУкраїни,лист (дозвіл) Міністерства Енергетики та захисту довкілля України № 8/7/5833-19 від 04.10.2019, які в подальшому були надані посадовими особами ВК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ІНФОРМАЦІЯ_2 , до ряду державних установ, що надало змогу ввезти на територію України вантаж відходи піску післяпіскоструменевої обробкиднищ суденна судноремонтномузаводі вм.Бієла,Республіка Чорногоріязагальною вагою3870494кг.

Так, 30.07.2019 між Товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (далі ІНФОРМАЦІЯ_6 »), що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_1 , та виробничим кооперативом « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (далі ІНФОРМАЦІЯ_5 »), що зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 , укладено договір № 89/19 «Про надання послуг з захоронення відходів», предметом якого визначено утилізацію піску після піскоструминного оброблення днищ суден об`ємом 10000 тонн шляхом захоронення на Херсонському міському звалищі.

В ході досудового розслідування встановлено, що зміст вищевказаного договору порушує вимоги постанови Кабінету Міністрів України № 1120 від 13.07.2000 «Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів», якою визначено, що скидання на спеціально обладнані звалища являється видаленням (без утилізації), тобто фактичним захороненням відходів, а рівно як статей 32, 34 Закону України «Про відходи», статті 9 Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням (далі Конвенція).

Також відповідно до пункту 16 указаної постанови Кабінету Міністрів України, небезпечні відходи можуть імпортуватися тільки за умови наявності письмової згоди Міністерства енергетики та захисту довкілля України.

Службовими особами ВК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » з метою ввезення на територію України та митного оформлення небезпечних відходів, а саме піску (діоксиду кремнію) у кількості близько 3870 тонн, який 07.12.2019 поставлено в порт Херсон з порту ІНФОРМАЦІЯ_2 на судні « ІНФОРМАЦІЯ_8 », використано лист ІНФОРМАЦІЯ_9 № 8/7/5833-19 від 04.10.2019 «щодо транскордонного перевезення», згідно до якого вказані відходи не створюють загрозу для довкілля, а також здоров`я людей.

Так, відповідно до вищевказаного листа, який начебто Міністерством енергетики та захисту довкілля України 04.10.2019 направлено на адресу ВК « ІНФОРМАЦІЯ_5 », вантаж піску (діоксиду кремнію) належить до безпечних відходів, віднесених до Зеленого переліку у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2000 № 1120 «Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів», у зв`язку з чим не потребує ліцензії на поводження з небезпечними відходами та дозволу на транспортне перевезення.

У ході досудового розслідування встановлено, що вищезазначений лист № 8/7/5833-19 від 04.10.2019 із вказаними змістом Міністерством енергетики та захисту довкілля України не видавався та містить інформацію, яка не відповідає дійсності.

Також проведеним дослідженням документів, отриманих у ході досудового розслідування, встановлено, що 04.09.2019 між ВК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_1 ), що зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 », в особі ОСОБА_5 , та компанією ІНФОРМАЦІЯ_2 Registration№: НОМЕР_3 Address АДРЕСА_3 ,в особідиректора ОСОБА_6 , укладено контракт № 2368 щодо прийому на утилізацію на територію України піску після піскоструминного оброблення днищ суден об`ємом близько 10000 тонн.

У подальшому компанією ІНФОРМАЦІЯ_2 на адресу ІНФОРМАЦІЯ_10 направлено лист від 15.01.2020 № 012/2020, яким підтверджено факт укладання контракту № 2368 від 04.09.2019 з ВК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та надання під час його укладання з боку ВК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » наступних документів:

-контракт № 2368 від 04.09.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ВК « ІНФОРМАЦІЯ_5 »;

-контракт № 89/19 від 30.07.2019 між ВК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 »;

-постанова Національної комісії України, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, № 3 від 09.01.2018 про видачу ліцензії на утилізацію ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 »;

-звіт ІНФОРМАЦІЯ_11 » № 3/8-А-3295-19 від 02.10.2019;

-лист ІНФОРМАЦІЯ_12 щодо переміщення відходів через митний кордон України від 25.10.2019 № 43507/6/99-99-18-03-01-15;

-експертний висновок ІНФОРМАЦІЯ_13 від 10.09.2019 № КТП-2489;

-лист № 173 від 30.07.2019 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » щодо згоди на прийняття для захоронення на території Херсонського міського звалища відходів у кількості 10000 тонн;

-інструкція з використання піскоструминного матеріалу на полігоні твердих відходів у м. Херсоні від 19.04.2017.

Крім того, вищевказаним листом компанія ІНФОРМАЦІЯ_2 повідомила, що нею отримано гарантійний лист голови ІНФОРМАЦІЯ_4 від 28.10.2019 року № 3-4-5993, згідно до якого під час виконання робіт із захоронення відходів піску (діоксид кремнію) компетентні органи України будуть здійснювати технічний нагляд та контроль за виконанням вимог законодавства стосовно охорони праці, санітарних та екологічних норм на всіх етапах утилізації, оригінал цього листа зберігається у ІНФОРМАЦІЯ_14 .

У ході подальшого досудового розслідування встановлено, що гарантійний лист від 28.10.2019 № 3-4-5993 головою ІНФОРМАЦІЯ_4 не видавався, ним не підписувався.

07.05.2020 виконавчому директору ВК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ОСОБА_7 повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених частиною 2 статті 268, частиною 4 статті 358 Кримінального кодексу України.

В подальшому, 08.07.2021 матеріали стосовно вчинення виконавчим директором ВК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ОСОБА_7 кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 268, ч. 4 ст. 358 КК України, виділені в окреме провадження, під час якого 17.09.2021 прокурор у кримінальному провадженні, визнавши зібрані докази достатніми для складання обвинувального акту, затвердив його та цього ж дня направив до Херсонського міського суду для розгляду по суті.

В ході допиту ОСОБА_7 показав, що в листопаді 2019 року директор компанії ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_6 приїжджав до м. Херсона з метою пересвідчитися у дійсності заявлених у гарантійному листі голови ІНФОРМАЦІЯ_4 від 28.10.2019 №3-4-5993 намірів.

При цьому він та колишній директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ОСОБА_8 супроводжували ОСОБА_9 за його проханням до приміщення ІНФОРМАЦІЯ_4 для зустрічі з представником міського голови ОСОБА_10 .

Вищевикладене об`єктивно вказує на те, що у ІНФОРМАЦІЯ_14 міститься інформація щодо обставин вчинення кримінальних правопорушень, у зв`язку з чим підлягають дослідженню, самі по собі та у сукупності з іншими документами кримінального провадження факти, які мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, і можуть бути використані як докази.

В травні 2020 року до компетентних органів Республіка Чорногорія направлено запит про міжнародно-правову допомогу у вказаному кримінальному провадженні. Після отримання матеріалів його виконання встановлено, що компетентними органами Республіки Чорногорія не в повній мірі надано відповіді на поставлені питання (не допитано ОСОБА_6 , не вилучено оригінал гарантійного листа голови ІНФОРМАЦІЯ_4 від 28.10.2019 №3-4-5993, не вилучено документи щодо відбору компанії (щодо проведення тендеру), яка надаватиме послуги із вивезення відходів піску з території колишнього Чорногорського ремонтного заводу « ІНФОРМАЦІЯ_15 », а також оплату цих послуг).

Враховуючи вищевикладене, з метою всебічного, повного й неупередженого дослідження усіх обставин кримінального провадження виникла необхідність у зверненні до компетентних органів Республіки Чорногорія за допомогою щодо отримання інформації та копій документів, які мають значення для встановлення істини у зазначеному кримінальному провадженні. З цією метою у кримінальному провадженні підготовлено запит про міжнародну правову допомогу до компетентних органів Республіки Чорногорія щодо отримання інформації та копій документів, а саме: вилучити (витребувати)у ІНФОРМАЦІЯ_14 наступну інформацію та належним чином засвідчені копії документів:

-чи проводилося компетентними органами Республіки Чорногорія дослідження (експертиза) відходів піску (діоксиду кремнію), перед його відправленням 07.12.2019 у кількості 3870 тон з порту ІНФОРМАЦІЯ_2 до порту міста Херсон на судні « ІНФОРМАЦІЯ_8 », якщо так, просимо надати підтверджуючі документи;

-які документи подавалися компанією ІНФОРМАЦІЯ_2 до митних органів та органів контролю Республіки Чорногорія з метою його митного оформлення та надання Республікою Чорногорією дозволу на транскордонне вивезення зазначених відходів піску, надавши їх завіренні належним чином копії;

-чи вживалися компетентними органами Республіки Чорногорія пошук відповідних суб`єктів, які зможуть здійснити утилізацію зазначеного піску та їх перевірка на предмет наявності відповідних дозволів (ліцензій);

-чи отримувала Республіка Чорногорія та компанія ІНФОРМАЦІЯ_16 кошти із Всесвітнього банку на утилізацію піску (діоксиду кремнію), що утворився після піскоструминного оброблення днищ суден та знаходився у м. Бієла, якщо отримувала, то яку суму;

-яку суму коштів та кому було сплачену за утилізацію відходів піску (діоксиду кремнію), що утворився після піскоструминного оброблення днищ суден та знаходився у м. Бієла з наданням підтверджуючих документів;

- документи що підтверджують факт перерахування коштів міністерством іншим суб`єктам господарської діяльності на утилізацію піску (діоксиду кремнію), що утворився після піскоструминного оброблення днищ суден та знаходився у м.Бієла;

- документи щодо розгляду питання про транскордонне вивезення вказаного піску до України або до інших держав та належності його до відповідного переліку Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням.

Враховуючи вищевикладене, а також те, що документи, які містять необхідну для слідства інформацію, відносяться до охоронюваної законом таємниці (комерційна таємниця), і будь-яким іншим способом отримати її, інакше, як за ухвалою слідчого судді, то слідчий вважає необхідним надати дозвіл компетентний органам республіки Чорногорія на тимчасовий доступ до документів, з метою вилучення належним чином завірених копій документів.

Доводи сторін:

Слідчий в судове засідання не з`явився, надав заяву про розгляд клопотання без його участі.

Згідно положень ч.4 ст.107 КПК України фіксування розгляду за допомогою технічних засобів кримінального провадження не здійснювалось.

Мотивація суду:

Вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню з наступних підстав.

Згідно ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Згідно приписів ч.1 ст.160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Відповідно до ч.6 ст.163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Слідчим суддею встановлено, що у провадженні відділу СУ ГУНП в Херсонській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесенні до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12019230000000385 від 12.12.2019, за ознаками вчинення ряду кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст.358, ч.2 ст.364 КК України.

За версією органу досудового розслідування: службові особи ІНФОРМАЦІЯ_4 у період з 30.07.2019 по 13.12.2019, діючи за попередньою змовою зі службовими особами ВК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », зловживаючи своїм службовим становищем, у грудні 2019 року ввезли на територію м. Херсона відходи піску загальною вагою 3870494 кг, що утворилися у результаті піскоструменевої обробки днищ суден у м. Бієла Республіка Чорногорія та належать до небезпечних відходів, чим спричинили тяжкі наслідки.

У ІНФОРМАЦІЯ_14 міститься інформація щодо обставин вчинення кримінальних правопорушень, у зв`язку з чим підлягають дослідженню, самі по собі та у сукупності з іншими документами кримінального провадження факти, які мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, і можуть бути використані як докази.

В травні 2020 року до компетентних органів Республіка Чорногорія органом досудового розслідування направлено запит про міжнародно-правову допомогу у вказаному кримінальному провадженні. Після отримання матеріалів його виконання встановлено, що компетентними органами Республіки Чорногорія не в повній мірі надано відповіді на поставлені питання (не допитано ОСОБА_6 , не вилучено оригінал гарантійного листа голови ІНФОРМАЦІЯ_4 від 28.10.2019 №3-4-5993, не вилучено документи щодо відбору компанії (щодо проведення тендеру), яка надаватиме послуги із вивезення відходів піску з території колишнього Чорногорського ремонтного заводу « ІНФОРМАЦІЯ_15 », а також оплату цих послуг).

У кримінальному провадженні підготовлено запит про міжнародну правову допомогу до компетентних органів Республіки Чорногорія щодо отримання інформації та копій документів, зокрема: вилучити (витребувати)у ІНФОРМАЦІЯ_14 наступну інформацію та належним чином засвідчені копії документів:

-чи проводилося компетентними органами Республіки Чорногорія дослідження (експертиза) відходів піску (діоксиду кремнію), перед його відправленням 07.12.2019 у кількості 3870 тон з порту ІНФОРМАЦІЯ_2 до порту міста Херсон на судні « ІНФОРМАЦІЯ_8 », якщо так, просимо надати підтверджуючі документи;

-які документи подавалися компанією ІНФОРМАЦІЯ_2 до митних органів та органів контролю Республіки Чорногорія з метою його митного оформлення та надання Республікою Чорногорією дозволу на транскордонне вивезення зазначених відходів піску, надавши їх завіренні належним чином копії;

-чи вживалися компетентними органами Республіки Чорногорія пошук відповідних суб`єктів, які зможуть здійснити утилізацію зазначеного піску та їх перевірка на предмет наявності відповідних дозволів (ліцензій);

-чи отримувала Республіка Чорногорія та компанія ІНФОРМАЦІЯ_16 кошти із Всесвітнього банку на утилізацію піску (діоксиду кремнію), що утворився після піскоструминного оброблення днищ суден та знаходився у м. Бієла, якщо отримувала, то яку суму;

-яку суму коштів та кому було сплачену за утилізацію відходів піску (діоксиду кремнію), що утворився після піскоструминного оброблення днищ суден та знаходився у м. Бієла з наданням підтверджуючих документів;

- документи що підтверджують факт перерахування коштів міністерством іншим суб`єктам господарської діяльності на утилізацію піску (діоксиду кремнію), що утворився після піскоструминного оброблення днищ суден та знаходився у м.Бієла;

- документи щодо розгляду питання про транскордонне вивезення вказаного піску до України або до інших держав та належності його до відповідного переліку Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням.

Частиною 3 ст.3 Європейської конвенції про взаємну допомогу у кримінальних справах від 20 квітня 1959 року, визначено, що запитувана сторона може передавати засвідчені копії або засвідчені фотокопії запитуваних матеріалів судової справи або документів, якщо запитуюча сторона ясно не просить передати оригінал.

Згідно ч.2 ст.562 КПК України, у разі якщо при зверненні за допомогою в іноземній державі необхідно виконати процесуальну дію, для проведення якої в Україні потрібен дозвіл прокурора або суду, така процесуальна дія потребує надання відповідного дозволу прокурором або судом у порядку, встановленому цим Кодексом, лише у разі, якщо це передбачено міжнародним договором або є обов`язковою умовою надання такого виду допомоги за законодавством запитуваної сторони. При цьому строк дії такого дозволу не обмежується, а належно засвідчена копія дозволу долучається до матеріалів запиту.

Доводи викладені у клопотанні підтверджуються доданим матеріалами.

Так, з метою встановлення обставин, які підлягають доказуванню у даному кримінальному провадженні існує необхідність у проведені процесуальних дій на території республіки Чорногорія в рамках Європейської конвенції про взаємну допомогу у кримінальних справах в порядку, передбаченому ст. 562 КПК України.

Враховуючи вищевикладене, а також те, що є можливість використання як доказів відомостей наявних в документах, що знаходяться у володільця, то слідчий суддя вважає необхідним надати дозвіл компетентним органам на тимчасовий доступ до них із можливістю вилучити (здійснити виїмку) їх копії.

На підставі викладеного і керуючись ст.ст.159-166 ч.2 ст.562 КПК України, слідчий суддя,

постановила:

Надати слідчому в ОВС відділу СУ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 , дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, шляхом звернення до компетентних органів республіки Чорногорія в порядку міжнародного співробітництва з можливістю вилучення належним чином засвідчених копій документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 (що підтверджується листом ІНФОРМАЦІЯ_2 № 012/2020 від 15.01.2020 на ім`я начальника ІНФОРМАЦІЯ_3 ), а саме:

-чи проводилося компетентними органами Республіки Чорногорія дослідження (експертиза) відходів піску (діоксиду кремнію), перед його відправленням 07.12.2019 у кількості 3870 тон з порту ІНФОРМАЦІЯ_2 до порту міста Херсон на судні « ІНФОРМАЦІЯ_8 », якщо так, просимо надати підтверджуючі документи;

-які документи подавалися компанією ІНФОРМАЦІЯ_2 до митних органів та органів контролю Республіки Чорногорія з метою його митного оформлення та надання Республікою Чорногорією дозволу на транскордонне вивезення зазначених відходів піску, надавши їх завіренні належним чином копії;

-чи вживалися компетентними органами Республіки Чорногорія пошук відповідних суб`єктів, які зможуть здійснити утилізацію зазначеного піску та їх перевірка на предмет наявності відповідних дозволів (ліцензій);

-чи отримувала Республіка Чорногорія та компанія ІНФОРМАЦІЯ_16 кошти із Всесвітнього банку на утилізацію піску (діоксиду кремнію), що утворився після піскоструминного оброблення днищ суден та знаходився у м. Бієла, якщо отримувала, то яку суму;

-яку суму коштів та кому було сплачену за утилізацію відходів піску (діоксиду кремнію), що утворився після піскоструминного оброблення днищ суден та знаходився у м. Бієла з наданням підтверджуючих документів;

- документи що підтверджують факт перерахування коштів міністерством іншим суб`єктам господарської діяльності на утилізацію піску (діоксиду кремнію), що утворився після піскоструминного оброблення днищ суден та знаходився у м.Бієла;

- документи щодо розгляду питання про транскордонне вивезення вказаного піску до України або до інших держав та належності його до відповідного переліку Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудХерсонський міський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення26.10.2021
Оприлюднено22.05.2024
Номер документу100835939
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —766/25009/19

Ухвала від 13.01.2022

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

Ухвала від 27.10.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 27.10.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 26.10.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 26.10.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 26.10.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 20.10.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 20.10.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 13.09.2021

Кримінальне

Касаційний кримінальний суд Верховного Суду

Слинько Сергій Станіславович

Ухвала від 29.06.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні