Рішення
від 08.11.2021 по справі 380/12720/21
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа № 380/12720/21

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

08 листопада 2021 року

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого-судді Костецького Н.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Основа Захід до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними і скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,-

в с т а н о в и в:

товариство з обмеженою відповідальністю Основа Захід звернулось до Львівського окружного адміністративного суду із позовом до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України, в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Львівській області № 2611753/37893671 від 29.04.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД № 1 від 31.03.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України внести до Єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації податкової накладної № 1 від 31.03.2021 товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД датою фактичного отримання її Державною податковою службою України;

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Львівській області № 2611751/37893671 від 29.04.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД № 2 від 31.03.2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України внести до Єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації податкової накладної № 2 від 31.03.2021 товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД датою фактичного отримання її Державною податковою службою України;

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Державної но.іапсової служби у Львівській області № 2611752/37893671 від 29.04.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД № 3 від 31.03.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України внести до Єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації податкової накладної № 3 від 31.03.2021 товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД датою фактичного отримання її Державною податковою службою України;

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Львівській області № 2611750/37893671 від 29.04.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД № 4 від 31.03.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України внести до Єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації податкової накладної № 4 від 31.03.2021 товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД датою фактичного отримання її Державною податковою службою України;

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Львівській області № 2803170/37893671 від 25.06.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД № 2 від 31.05.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України внести до Єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації податкової накладної № 2 від 31.05.2021 товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД датою фактичного отримання її Державною податковою службою України;

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Державної пода ткової служби у Львівській області № 2803171/37893671 від 25.06.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД № 3 від 31.05.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України внести до Єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації податкової накладної № 3 від 31.05.2021 товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД датою фактичного отримання її Державною податковою службою України;

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Львівській області № 2803167/37893671 від 25.06.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД № 4 від 31.05.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України внести до Єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації податкової накладної № 4 від 31.05.2021 товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД датою фактичного отримання її Державною податковою службою України;

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Львівській області № 2777967/37893671 від 17.06.2021 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 11.06.2021 зареєстрованої у контролюючому органі за № 26385092, товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД ;

- зобов`язати Головне управління Державної податкової служби у Львівській області врахувати таблицю даних платника ПДВ від 11.06.2021 зареєстровану у контролюючому органі за № 26385092, товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД .

В обгрунтування позовних вимог у позовній заяві та відповіді на відзив вказує, що позивачем скеровано відповідачу податкові накладні для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Податковим органом зупинено реєстрацію податкових накладних, оскільки відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій» . Запропоновано надати пояснення та/або копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Після отримання квитанцій, платником податків надано контролюючому органу пояснення та усі належні документи на підтвердження здійснення господарськиї операцій. Однак оскарженими рішеннями відповідач відмовив у реєстрації податкових накладних. При цьому, ГУ ДПС у Львівській області не зазначено які саме документи не долучено позивачем. Вважає рішення про відмову у реєстрації податкових накладних протиправними, тому просить такі скасувати.

Окрім того, вказує, що рішення Головного управління Державної податкової служби у Львівській області № 2777967/37893671 від 17.06.2021 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 11.06.2021 зареєстрованої у контролюючому органі за № 26385092 товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД не містить причини такого неврахування. Таке рішення повинно містити чіткі підстави для відмови в реєстрації (аріхуванні) таблиці даних платника податків. Неврахування належно обгрунтованої таблиці даних платника податків є порушенням його охоронюваних законом прав та обов`язків.

Ухвалою від 04.08.2021 суд прийняв позовну заяву до рогляду та відкрив загальне позовне провадження у справі.

Представник відповідачів подав до суду відзив на позовну заяву. Вказує, що однією з підстав зупинення реєстрації податковї накладної в ЄРПН є п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. На обгрунтування позовних вимог позивач до позовної заяви додає набагато більшу кількість документів, які не надавались контролюючому органу, що ставить під сумнів їх достовірність та існування на момент здійснення господарської операції та подання документів для розблокування податкових накладних. Окрім того, 17.06.2021 відповідачем прийнято рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД у зв`язку із ненаданням платником податків підтверджуючих документів щодо реальності здійснення операції: договори, акти виконаних робіт, виписок. Просить відмовити в задоволенні позову.

Дослідивши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та пояснення сторін, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.

Згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань основні види діяльності позивача: 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах (основний); 23.63 Виробництво бетонних розчинів, готових для використання; 45.20 Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель; 42.11 Будівництво доріг і автострад; 68.10 Купівля та продаж власного нерухомого майна; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів; 77.32 Надання в оренду будівельних машин і устатковання; 77.39 Надання в оренду інших машин, устатковання та товарів, н.в.і.у. 71. 71.

01.09.2018 між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД (орендодавцем) та ТОВ ПБС (орендарем) укладено Договір оренди № 01-09-18 від 01.09.2018. Відповідно до п. 1.1, вказаного договору орендодавець передає, а орендар приймає у строкове, платне користування (оренду) майно, а саме: автокран марки КАМАЗ модель 55111 КТА - 25, реєстраційний номер НОМЕР_1 (далі - Техніка ) без екіпажу. Згідно з п. 4.1, 4.4 Договору № 01-09-18, розмір орендної плати за один календарний місяць становить 25 000 грн. Орендар зобов`язується сплачувати орендну плату шляхом перерахування коштів на поточний банківський рахунок орендодавця в строк до 5 (п`ятого) числа місяця, наступного за звітним.

31.03.2021 між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД та ТОВ ПБС підписано Акт про надання послуг № ОУ-0000009 до Договору № 01-09-18, відповідно до якого ТОВ ОСНОВА ЗАХІД було надано ТОВ ПБС послуги з оренди автокрана марки КАМАЗ модель 55111 КТА - 25, реєстраційний номер НОМЕР_1 у березні 2021 року.

ТОВ ОСНОВА ЗАХІД за результатом здійснення господарської операції, складено податкову накладну № 1 від 31.03.2021.

16.03.2020 між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД (орендодавцем) та ТОВ ТЕПЛО БУД ЕКСПЕРТ (орендарем) укладено Договір оренди №16/03-20. Відповідно до п.1.1, 5.1, 5.4 вказаного договору орендодавець передає, а орендарприймає в тимчасове користування (оренду) кран баштовий кб 403в, з реєстраційним номером Л-7844. Орендна плата за користування майном, встановлюється в розмірі 45 000 грн. з ПДВ в місяць. Орендна плата сплачується не пізніше 15 числа місяця, наступного за звітним місяцем.

31.03.2021 між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД (орендодавцемЬ) та ТОВ ТЕПЛО БУД ЕКСПЕРТ (орендареем) підписано акт наданих послуг № ОУ-00000Ю до Договору оренди №16/03-20, відповідно до якого ТОВ ОСНОВА ЗАХІД було надано ТОВ ТЕПЛО БУД ЕКСПЕРТ послуги з оренди крана баштового у березні 2021 року.

ТОВ ОСНОВА ЗАХІД за результатом здійснення господарської операції, складено податкову накладну № 2 від 31.03.2021.

30.03.2020 між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД (землевласником) та ТОВ Будівельно-інвестиційна компанія Рубікон груп (землекористувачем) було укладено Договір про право користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій) від 30.03.2020. Відповідно до п.1.1, 4.1 договору, землевласник передає, а землекористувач приймає в строкове платне користування земельні ділянки, в порядку та на умовах визначених цим договором. Сторони дійшли згоди, що землекористувач сплачує землевласнику плату за користування земельними ділянками у розмірі, що відповідає сукупному розміру земельного податку щодо всіх земельних ділянок станом на дату укладення цього договору.

31.03.2021 мід ТОВ ОСНОВА ЗАХІД та ТОВ Будівельно-інвестиційна компанія Рубікон груп складено акт наданих послуг.

ТОВ ОСНОВА ЗАХІД за результатом здійснення господарської операції, складено податкову накладну № 3 від 31.03.2021.

21.10.2020 між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД (орендодавцем) та ТОВ Галицький Будівельний Гарант (орендарем) укладено договір оренди №21/10-20 від 21.10.2020. Відповідно до п.1.1, 5.1, 5.4 вказаного договору орендодавець передає, а орендар приймає в тимчасове користування (оренду) кран баштовий кб 4036, з реєстраційним номером Л-7137. Орендна плата за користування майном, встановлюється в розмірі 45 000 грн. з ПДВ в місяць. Орендна плата сплачується не пізніше 5 числа місяця, наступного за звітним місяцем.

31.03.2021 року між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД та ТОВ Галицький Будівельний Гарант було підписано Акт про надання послуг, відповідно до якого ТОВ ОСНОВА ЗАХІД було надано ТОВ Галицький Будівельний Гарант послуги з оренди крана баштового кб 4036, з зав. №398 у березні 2021 року.

ТОВ ОСНОВА ЗАХІД за результатом здійснення господарської операції, складено податкову накладну № 4 від 31.03.2021.

16.03.2020 між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД (орендодавцем) та ТОВ ТЕПЛО БУД ЕКСПЕРТ (орендарем) укладено Договір оренди №16/03-20. Відповідно до п.1.1, 5.1, 5.4 вказаного договору орендодавець передає, а орендарприймає в тимчасове користування (оренду) кран баштовий кб 403в, з реєстраційним номером Л-7844. Орендна плата за користування майном, встановлюється в розмірі 45 000 грн. з ПДВ в місяць. Орендна плата сплачується не пізніше 15 числа місяця, наступного за звітним місяцем.

31.05.2021між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД та ТОВ ТЕПЛО БУД ЕКСПЕРТ підписано акт наданих послуг № ОУ-0000017 до Договору оренди №16/03-20, відповідно до якого ТОВ ОСНОВА ЗАХІД було надано ТОВ ТЕПЛО БУД ЕКСПЕРТ послуги з оренди крана баштового КБ-403, зав. №1882 у травні 2021 року.

ТОВ ОСНОВА ЗАХІД за результатом здійснення господарської операції, складено податкову накладну № 2 від 31.05.2021.

21.10.2020 між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД (орендодавцем) та ТОВ Галицький Будівельний Гарант (орендарем) укладено договір оренди №21/10-20 від 21.10.2020. Відповідно до п.1.1, 5.1, 5.4 вказаного договору орендодавець передає, а орендар приймає в тимчасове користування (оренду) кран баштовий кб 4036, з реєстраційним номером Л-7137. Орендна плата за користування майном, встановлюється в розмірі 45 000 грн. з ПДВ в місяць. Орендна плата сплачується не пізніше 5 числа місяця, наступного за звітним місяцем.

31.05.2021 року між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД та ТОВ Галицький Будівельний Гарант було підписано Акт про надання послуг, відповідно до якого ТОВ ОСНОВА ЗАХІД було надано ТОВ Галицький Будівельний Гарант послуги з оренди крана баштового кб 4036, з зав. №398 у травні 2021 року.

ТОВ ОСНОВА ЗАХІД за результатом здійснення господарської операції, складено податкову накладну № 3 від 31.05.2021.

01.09.2018 між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД (орендодавцем) та ТОВ ПБС (орендарем) укладено Договір оренди № 01-09/18 від 01.09.2018. Відповідно до п. 1.1, вказаного договору орендодавець передає, а орендар приймає у строкове, платне користування (оренду) майно, а саме: автокран марки КАМАЗ модель 55111 КТА - 25, реєстраційний номер НОМЕР_1 (далі - Техніка ) без екіпажу. Згідно з п. 4.1, 4.4 Договору № 01-09-18, розмір орендної плати за один календарний місяць становить 25 000 грн. Орендар зобов`язується сплачувати орендну плату шляхом перерахування коштів на поточний банківський рахунок орендодавця в строк до 5 (п`ятого) числа місяця, наступного за звітним.

31.05.2021 року між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД таТ ПБС було підписано Акт про надання послуг № ОУ-0000000 до Договору №01-09/18, відповідно до якого ТОВ ОСНОВА ЗАХІД було надано ТОВ ПБС послуги з оренди автокрана марки КАМАЗ модель 55111 КТА - 25. реєстраційний номер НОМЕР_1 у травні 2021 року.

ТОВ ОСНОВА ЗАХІД за результатом здійснення господарської операції, складено податкову накладну № 4 від 31.05.2021.

Вказані податкові накладні доставлені до контролюючого органу, документи прийнято, реєстрацію зупинено.

Підставами для зупинення реєстрації податкової накладної від 16.09.2020 №46 вказано: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг77.32, 68.20 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій» .

Позивачем направлено до контролюючого органу повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено копії документів, на підставі яких складено податкові накладні.

За результатами розгляду поданих позивачем документів та пояснень відповідачем прийнято оскаржувані рішення, яким позивачу відмовлено у реєстрації податковиз накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підставами відмови у реєстрації податкових накладних визначено ненадання платником податку первинних документів щодо постачання/придбання, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.

ТОВ ОСНОВА ЗАХІД 11.06.2021, за встановленою формою, відповідно до п. 12 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165 - складено та подано до комісії регіонального рівня таблицю даних платника податку, із зазначенням кодів придбання (отримання) товарів /послуг та постачання (виготовлення) товарів /послуг згідно з У КТ ЗЕД (ДК 016-2010) із відповідними поясненнями.

За результатами розгляду таблиці комісією регіонального рівня прийнято рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 17.06.2021 № 2777967/37893671 у зв`язку із наявністю в Головного управління ДПС у Львівській області податкової інформації, щ освідчить про здійснення платником податків ризикових операцій.

Надаючи правову оцінку спірним відносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає таке.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулюються Податковим кодексом України (далі - Податковий кодекс).

Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Відповідно до пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок № 1246), після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 ПК України; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 ПК України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Аналогічні норми містяться у пункті 201.16 статті 201 Податкового кодексу, згідно з якими реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначено Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.12. 2019 № 1165, який набрав чинності з 01.02.2020 (далі - Порядок № 1165).

Згідно з абзацом 1 пункту 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/ розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Відповідно до пунктів 7, 10, 11 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Так, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).

Як встановлено судом, реєстрацію податкових накладних 0 зупинено з тих підстав, що коди коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Критерії ризиковості здійснення операцій визначено у додатку 3 до Порядку №1165.

Зокрема, відповідно до пункту 1 відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Суд зауважує, що зупинення реєстрації ПН/РК за пунктом 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій відбувається у разі одночасного дотримання трьох умов: відсутність товару в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товару, що на постійній основі постачається; обсяг постачання дорівнює або перевищує товарні залишки; переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Таким чином, у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган має витребувати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітити платнику податків у своїх поясненнях.

Натомість, надіслані позивачу квитанції містять вимогу щодо надання пояснень та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.

Наказом Міністерства фінансів України № 520 від 12.12.2019, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за №1245/34216, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №520), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пунктів 2-4 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, який може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Пунктами 6, 7 Порядку № 520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/ розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Відповідно до пункту 11 Порядку № 520 Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Пунктом 13 Порядку №520 визначено, що рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Судом встановлено, що 01.09.2018 між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД (орендодавцем) та ТОВ ПБС (орендарем) укладено Договір оренди № 01-09-18 від 01.09.2018. Відповідно до п. 1.1, вказаного договору орендодавець передає, а орендар приймає у строкове, платне користування (оренду) майно, а саме: автокран марки КАМАЗ модель 55111 КТА - 25, реєстраційний номер НОМЕР_1 (далі - Техніка ) без екіпажу. Згідно з п. 4.1, 4.4 Договору № 01-09-18, розмір орендної плати за один календарний місяць становить 25 000 грн. Орендар зобов`язується сплачувати орендну плату шляхом перерахування коштів на поточний банківський рахунок орендодавця в строк до 5 (п`ятого) числа місяця, наступного за звітним.

31.03.2022 між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД та ТОВ ПБС підписано Акт про надання послуг № ОУ-0000009 до Договору № 01-09-18, відповідно до якого ТОВ ОСНОВА ЗАХІД було надано ТОВ ПБС послуги з оренди автокрана марки КАМАЗ модель 55111 КТА - 25, реєстраційний номер НОМЕР_1 у березні 2021 року.

ТОВ ОСНОВА ЗАХІД за результатом здійснення господарської операції, складено податкову накладну № 1 від 31.03.2021.

16.03.2020 між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД (орендодавцем) та ТОВ ТЕПЛО БУД ЕКСПЕРТ (орендарем) укладено Договір оренди №16/03-20. Відповідно до п.1.1, 5.1, 5.4 вказаного договору орендодавець передає, а орендарприймає в тимчасове користування (оренду) кран баштовий кб 403в, з реєстраційним номером Л-7844. Орендна плата за користування майном, встановлюється в розмірі 45 000 грн. з ПДВ в місяць. Орендна плата сплачується не пізніше 15 числа місяця, наступного за звітним місяцем.

31.03.2021 між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД (орендодавцемЬ) та ТОВ ТЕПЛО БУД ЕКСПЕРТ (орендареем) підписано акт наданих послуг № ОУ-00000Ю до Договору оренди №16/03-20, відповідно до якого ТОВ ОСНОВА ЗАХІД було надано ТОВ ТЕПЛО БУД ЕКСПЕРТ послуги з оренди крана баштового у березні 2021 року.

ТОВ ОСНОВА ЗАХІД за результатом здійснення господарської операції, складено податкову накладну № 2 від 31.03.2021.

30.03.2020 між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД (землевласником) та ТОВ Будівельно-інвестиційна компанія Рубікон груп (землекористувачем) було укладено Договір про право користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій) від 30.03.2020. Відповідно до п.1.1, 4.1 договору, землевласник передає, а землекористувач приймає в строкове платне користування земельні ділянки, в порядку та на умовах визначених цим договором. Сторони дійшли згоди, що землекористувач сплачує землевласнику плату за користування земельними ділянками у розмірі, що відповідає сукупному розміру земельного податку щодо всіх земельних ділянок станом на дату укладення цього договору.

31.03.2021 мід ТОВ ОСНОВА ЗАХІД та ТОВ Будівельно-інвестиційна компанія Рубікон груп складено акт наданих послуг.

ТОВ ОСНОВА ЗАХІД за результатом здійснення господарської операції, складено податкову накладну № 3 від 31.03.2021.

21.10.2020 між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД (орендодавцем) та ТОВ Галицький Будівельний Гарант (орендарем) укладено договір оренди №21/10-20 від 21.10.2020. Відповідно до п.1.1, 5.1, 5.4 вказаного договору орендодавець передає, а орендар приймає в тимчасове користування (оренду) кран баштовий кб 4036, з реєстраційним номером Л-7137. Орендна плата за користування майном, встановлюється в розмірі 45 000 грн. з ПДВ в місяць. Орендна плата сплачується не пізніше 5 числа місяця, наступного за звітним місяцем.

31.03.2021 року між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД та ТОВ Галицький Будівельний Гарант було підписано Акт про надання послуг, відповідно до якого ТОВ ОСНОВА ЗАХІД було надано ТОВ Галицький Будівельний Гарант послуги з оренди крана баштового кб 4036, з зав. №398 у березні 2021 року.

ТОВ ОСНОВА ЗАХІД за результатом здійснення господарської операції, складено податкову накладну № 4 від 31.03.2021.

16.03.2020 між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД (орендодавцем) та ТОВ ТЕПЛО БУД ЕКСПЕРТ (орендарем) укладено Договір оренди №16/03-20. Відповідно до п.1.1, 5.1, 5.4 вказаного договору орендодавець передає, а орендарприймає в тимчасове користування (оренду) кран баштовий кб 403в, з реєстраційним номером Л-7844. Орендна плата за користування майном, встановлюється в розмірі 45 000 грн. з ПДВ в місяць. Орендна плата сплачується не пізніше 15 числа місяця, наступного за звітним місяцем.

31.05.2021між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД та ТОВ ТЕПЛО БУД ЕКСПЕРТ підписано акт наданих послуг № ОУ-0000017 до Договору оренди №16/03-20, відповідно до якого ТОВ ОСНОВА ЗАХІД було надано ТОВ ТЕПЛО БУД ЕКСПЕРТ послуги з оренди крана баштового КБ-403, зав. №1882 у травні 2021 року.

ТОВ ОСНОВА ЗАХІД за результатом здійснення господарської операції, складено податкову накладну № 2 від 31.05.2021.

21.10.2020 між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД (орендодавцем) та ТОВ Галицький Будівельний Гарант (орендарем) укладено договір оренди №21/10-20 від 21.10.2020. Відповідно до п.1.1, 5.1, 5.4 вказаного договору орендодавець передає, а орендар приймає в тимчасове користування (оренду) кран баштовий кб 4036, з реєстраційним номером Л-7137. Орендна плата за користування майном, встановлюється в розмірі 45 000 грн. з ПДВ в місяць. Орендна плата сплачується не пізніше 5 числа місяця, наступного за звітним місяцем.

31.05.2021 року між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД та ТОВ Галицький Будівельний Гарант було підписано Акт про надання послуг, відповідно до якого ТОВ ОСНОВА ЗАХІД було надано ТОВ Галицький Будівельний Гарант послуги з оренди крана баштового кб 4036, з зав. №398 у травні 2021 року.

ТОВ ОСНОВА ЗАХІД за результатом здійснення господарської операції, складено податкову накладну № 3 від 31.05.2021.

01.09.2018 між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД (орендодавцем) та ТОВ ПБС (орендарем) укладено Договір оренди № 01-09/18 від 01.09.2018. Відповідно до п. 1.1, вказаного договору орендодавець передає, а орендар приймає у строкове, платне користування (оренду) майно, а саме: автокран марки КАМАЗ модель 55111 КТА - 25, реєстраційний номер НОМЕР_1 (далі - Техніка ) без екіпажу. Згідно з п. 4.1, 4.4 Договору № 01-09-18, розмір орендної плати за один календарний місяць становить 25 000 грн. Орендар зобов`язується сплачувати орендну плату шляхом перерахування коштів на поточний банківський рахунок орендодавця в строк до 5 (п`ятого) числа місяця, наступного за звітним.

31.05.2021 року між ТОВ ОСНОВА ЗАХІД таТ ПБС було підписано Акт про надання послуг № ОУ-0000000 до Договору №01-09/18, відповідно до якого ТОВ ОСНОВА ЗАХІД було надано ТОВ ПБС послуги з оренди автокрана марки КАМАЗ модель 55111 КТА - 25. реєстраційний номер НОМЕР_1 у травні 2021 року.

ТОВ ОСНОВА ЗАХІД за результатом здійснення господарської операції, складено податкову накладну № 4 від 31.05.2021.

Вказані податкові накладні доставлені до контролюючого органу, документи прийнято, реєстрацію зупинено.

Підставами для зупинення реєстрації податкової накладної від 16.09.2020 №46 вказано: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 77.32, 68.20 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій» .

Позивачем направлено до контролюючого органу повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено копії документів, на підставі яких складено податкові накладні.

За результатами розгляду поданих позивачем документів та пояснень відповідачем прийнято оскаржувані рішення, яким позивачу відмовлено у реєстрації податковиз накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підставами відмови у реєстрації податкових накладних визначено ненадання платником податку первинних документів щодо постачання/придбання, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.

Згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань основні види діяльності позивача: 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах (основний); 23.63 Виробництво бетонних розчинів, готових для використання; 45.20 Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель; 42.11 Будівництво доріг і автострад; 68.10 Купівля та продаж власного нерухомого майна; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів; 77.32 Надання в оренду будівельних машин і устатковання; 77.39 Надання в оренду інших машин, устатковання та товарів, н.в.і.у. 71. 71

Таким чином, зупинення реєстрації податкових накладних з посиланням на «відсутність кодів УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 77.32, 68.20 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання» є безпідставним, оскільки у податкових накладних позивача відображена операція з послугою за кодом згідно з Державним класифікатором продукції та послуг за видом діяльності ТОВ «Основа Захід» .

Встановлені судом обставини свідчать про відсутність у відповідача правових підстав для зупинення реєстрації податкових накладних.

Суд також звертає увагу, що ГУ ДПС Львівській області за наслідками проведеного моніторингу зупинено реєстрацію вказаних податкових накладних та запропоновано позивачу надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про їх реєстрацію.

З наявної в матеріалах справи квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних судом встановлено, що такі містять вимоги про надання пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ в Єдиному реєстрі податкових накладних, без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття відповідного рішення .

Варто зазаначити, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від зазначення у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної чіткого переліку документів. При цьому, у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган повинен вимагати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітлити платнику податків у своїх поясненнях, чого зроблено не було.

Загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його оформлення (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Вживання податковим органом загального посилання на пункт Критеріїв, без наведення відповідної підстави і розрахованих показників за критерієм, якому відповідає платник податку, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд. Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Саме такий висновок зроблено Верховним Судом у подібних правовідносинах в постановах від 18.06.2019 у справі № 0740/804/18, від 23.10.2018 у справі № 822/1817/1.

Судом встановлено, що позивач надав контролюючому органу копії документів на власний розсуд, оскільки відповідачем в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної не зазначено які саме конкретно документи та в підтвердження якої обставини необхідно подати.

Згідно з оскаржуваними рішеннями позивачу відмовлено у реєстрації податкових накладних з підстав ненадання платником податку у розрахункових докуметів та/або банківських виписок з особових рахунків.

При цьому, ГУ ДПС у Львівській області в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної не вказано необхідність долучення саме вказаних документів.

Таким чином, відповідач, як при зупиненні реєстрації податкових накладних, так і при винесенні оскаржуваних рішень, обмежився лише загальними фразами та не вказав конкретно, які ж саме документи не подані і що вони мали б підтвердити або спростувати.

За таких обставин суд зазначає, що оскаржувані рішення не є обґрунтованими та вмотивованими, та не містять переконливих і зрозумілих мотивів їх прийняття, оскільки не встановлюють, які саме первинні документи позивач не надав податковому органу для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних. Відповідачем не подано належних доказів правомірності прийняття рішень Головного управління ДПС у Львівській області.

Відтак, суд вважає за необхідне визнати протиправними та скасувати оскаржувані рішення Головного управління Державної податкової служби у Львівській області про відмову в реєстрації податкових накладних товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позовні вимоги про зобов`язання відповідача зареєструвати подані податкові накладні є похідними від позовних вимог про оскарження рішень про відмову в їх реєстрації.

Відповідно до пунктів 19, 20 Порядку № 1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Оскільки рішення Головного управління ДПС у Львівській області є протиправними та підлягють скасуванню з мотивів, наведених судом вище, то, враховуючи норми Порядку №1246, підлягають до задоволення і позовні вимоги про зобов`язання відповідача, а саме ДПС України зареєструвати податкові накладні товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД датою фактичною отримання її Державною податковою службою України.

Щодо рішення Головного управління Державної податкової служби у Львівській області № 2777967/37893671 від 17.06.2021 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 11.06.2021 зареєстрованої у контролюючому органі за № 26385092 товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД , суд зазначає наступне.

Пунктами 12-20, 23 Порядку №1165 встановлено, що платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5).

У таблиці даних платника податку зазначаються: види економічної діяльності відповідно до КВЕД; коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України; коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (додаток 6).

У рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування.

Таблиця даних платника податку враховується ДПС в автоматичному режимі у разі, коли:

- така таблиця подається платниками податку - сільськогосподарськими товаровиробниками, включеними до Реєстру отримувачів бюджетної дотації відповідно до Закону України Про державну підтримку сільського господарства України , та/або сільськогосподарськими товаровиробниками, які на 31 грудня 2016 р. застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Кодексу (у редакції, що діяла на 31 грудня 2016 р.) та мають у власності (право власності/користування) та/або на умовах оренди земельні ділянки, загальна площа яких становить не менш як 200 гектарів включно станом на 1 січня та які відображені в податковій звітності до 20 лютого поточного року (до 20 лютого поточного року враховується наявність таких ділянок за звітний період попереднього року), та у поданій таблиці даних платника податку зазначаються відомості про постачання (виготовлення) таких груп товарів за кодами згідно з УКТЗЕД, як живі тварини (код згідно з УКТЗЕД 01); риба і ракоподібні, молюски та інші водяні безхребетні (код згідно з УКТЗЕД 03); молоко та молочні продукти; яйця птиці; натуральний мед; їстівні продукти тваринного походження, в іншому місці не зазначені (код згідно з УКТЗЕД 04); овочі та деякі їстівні коренеплоди і бульби (код згідно з УКТЗЕД 07); їстівні плоди та горіхи; шкірки цитрусових або динь (код згідно з УКТЗЕД 08); зернові культури (код згідно з УКТЗЕД 10); насіння і плоди олійних рослин; інше насіння, плоди та зерна; технічні або лікарські рослини; солома і фураж (код згідно з УКТЗЕД 12);

- зазначена таблиця подається платниками податку, в яких значення показників D та P, розрахованих у порядку, встановленому пунктом 3 цього Порядку, мають такі розміри: D >0,02, P.

У разі коли до контролюючого органу надійшла податкова інформація, що свідчить про надання платником податку недостовірної інформації, в таблиці даних платника податку, яка врахована, зокрема в автоматичному режимі, комісії контролюючих органів мають право прийняти рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, визначеному статтею 42 Кодексу (додаток 7).

Якщо таблиця даних платника податку врахована відповідно до пункту 18 цього Порядку, після прийняття комісією контролюючого органу рішення про неврахування таблиці даних платника податку така таблиця підлягає розгляду відповідно до пункту 15 цього Порядку.

Таблиця даних платника податку подається платником податку в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні довірчі послуги , ;Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Відповідно до абзацу другого пункту 25 Порядку №1165 Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Отже, відповідно до пункту 17 Порядку№1165, у рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування.

Зі змісту оскаржуваного рішення комісії ГУ ДПС у Львівській області видно, що причиною неврахування таблиці даних платника податку стала наявність в Головного управління ДПС у Львівській області податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податків ризикових операцій.

При цьому, в оскаржуваному рішенні та у відзиві на позовну заяву контролюючим органом не наведено обставин, які стали підставою для такого висновку, а також не зазначено яка конкретно податкова інформація свідчить про здійснення платником податків ризикових операцій.

Статтею 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" встановлено, що суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.

Аналізуючи оскаржувані рішення, суд вказує, що принцип обґрунтованості рішення суб`єкта владних повноважень, відповідно до частини 2 статті 2 КАС України, має на увазі, що рішення повинно бути прийнято з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Європейським Судом з прав людини у рішенні по справі Суомінен проти Фінляндії (Suominen v. Finland), № 37801/97, п. 36, від 01.07.2003 року, яке, відповідно до частини 1 статті 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини", підлягає застосуванню судами як джерело права, вказано, що орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень.

У рішенні від 10.02.2010 року у справі Серявін та інші проти України Європейський суд з прав людини вказав, що у рішеннях суддів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються.

Отже, рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.

Принцип обґрунтованості рішення вимагає від суб`єкта владних повноважень враховувати як обставини, на обов`язковість урахування яких прямо вказує закон, так і інші обставини, що мають значення у конкретній ситуації. Для цього він має ретельно зібрати і дослідити матеріали, що мають доказове значення у справі, наприклад, документи, пояснення осіб, тощо.

При цьому, суб`єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями та неперевіреними фактами, а не конкретними обставинами. Так само недопустимо надавати значення обставинам, які насправді не стосуються справи. Несприятливе для особи рішення повинно бути вмотивованим.

Разом з тим, приймаючи рішення або вчиняючи дію, суб`єкт владних повноважень не може ставати на сторону будь-якої з осіб та не може виявляти себе заінтересованою стороною у справі, виходячи з будь-якого нелегітимного інтересу, тобто інтересу, який не випливає із завдань цього суб`єкта, визначених законом.

При цьому, прийняття рішення, вчинення (не вчинення) дії вимагає від суб`єкта владних повноважень діяти добросовісно, тобто з щирим наміром щодо реалізації владних повноважень та досягнення поставлених цілей і справедливих результатів, з відданістю визначеним законом меті та завданням діяльності, передбачувано, без корисливих прагнень досягти персональної вигоди, привілеїв або переваг через прийняття рішення та вчинення дії.

Таким чином, висновки та рішення суб`єкта владних повноважень можуть ґрунтуватися виключно на належних, достатніх, а також тих доказах, які одержані з дотриманням закону.

Так, якщо контролюючий орган і вважав, що є обставини, які унеможливлювали врахування Таблиці даних платника податків, поданою позивачем, то відповідні обставини повинні бути чітко зазначені у рішенні, що в даному випадку зроблено не було.

З огляду на наведені вище обставини, а також враховуючи те, що відповідачем не обґрунтовано яка конкретно податкова інформація свідчить про здійснення платником податків ризикових операцій та не надано суду належних та достовірних доказів на підтвердження виявленої інформації, суд дійшов висновку про протиправність винесеного відповідачем рішення Головного управління Державної податкової служби у Львівській області № 2777967/37893671 від 17.06.2021 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 11.06.2021 зареєстрованої у контролюючому органі за № 26385092 товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД , у зв`язку з чим вказане рішення підлягає скасуванню, а відповідна позовна вимога - задоволенню.

Окрім того, враховуючи, що суд дійшов висновку про протиправність вказаного рішенн, суд вважає, що ефективним способом відновлення прав позивача є зобов`язання Головного управління Державної податкової служби у Львівській області врахувати таблицю даних платника ПДВ від 11.06.2021 зареєстровану у контролюючому органі за № 26385092 товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД .

Закріплений у ч. 1 ст. 9 КАС України принцип змагальності сторін передбачає, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 2 ст. 73 КАС України, предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Згідно з ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

У розумінні ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Матеріали справи свідчать, що відповідні положення відповідачем дотримані не були, що в свою чергу зумовило необхідність звернення позивача за захистом свого порушеного права до суду.

З огляду на викладене, суд вважає, що позовні вимоги є підставними та обґрунтованими, а тому позов підлягає задоволенню.

Згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Відповідно до частини 9 статті 139 КАС України при вирішенні питання про розподіл судових витрат суд враховує:

1) чи пов`язані ці витрати з розглядом справи;

2) чи є розмір таких витрат обґрунтованим та пропорційним до предмета спору, значення справи для сторін, в тому числі чи міг результат її вирішення вплинути на репутацію сторони або чи викликала справа публічний інтерес;

3) поведінку сторони під час розгляду справи, що призвела до затягування розгляду справи, зокрема, подання стороною явно необґрунтованих заяв і клопотань, безпідставне твердження або заперечення стороною певних обставин, які мають значення для справи, тощо;

4) дії сторони щодо досудового вирішення спору (у випадках, коли відповідно до закону досудове вирішення спору є обов`язковим) та щодо врегулювання спору мирним шляхом під час розгляду справи, стадію розгляду справи, на якій такі дії вчинялись.

Відповідно до ч. 1 ст. 132 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Відтак, підлягають відшкодуванню за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДПС у Львівській та ДПС України понесені позивачем судові витрати у вигляді судового збору в сумі 18160,00 грн пропорційно заялених позовних вимог.

До витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать витрати, зокрема, на професійну правничу допомогу (п. 1 ч. 3 ст. 132 КАС України).

Статтею 134 КАС України визначено, що витрати, пов`язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави.

За результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката.

Для цілей розподілу судових витрат: 1) розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою; 2) розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.

Для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.

Розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із: 1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг); 2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг); 3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт; 4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.

У разі недотримання вимог частини п`ятої цієї статті суд може, за клопотанням іншої сторони, зменшити розмір витрат на правничу допомогу, які підлягають розподілу між сторонами.

Аналіз наведених положень законодавства дає підстави для висновку про те, що документально підтверджені судові витрати на правничу допомогу адвоката підлягають компенсації стороні, яка не є суб`єктом владних повноважень та на користь якої ухвалене рішення, за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень.

При визначенні суми компенсації витрат, понесених на правничу допомогу, суд досліджує на підставі належних та допустимих доказів обсяг фактично наданих адвокатом послуг і виконаних робіт, кількість витраченого часу, розмір гонорару, співмірність послуг категоріям складності справи, витраченого адвокатом часу, об`єму наданих послуг, ціни позову та (або) значенню справи.

Судом встановлено, що професійна правнича допомога позивачу надавалася адвокатським об`єднанням Ініціаліст на підставі договору про надання правничої допомоги від 11.05.2021 № 300/АО, додаткової угоди № 1 від 26.07.2021. Вартість наданих послуг становить 32955,00 грн.

Згідно акту приймання-передавання наданих послуг від 28.10.2021 адвокатським об`єднанням Ініціаліст надані позивачу наступні послуги:

- підготовка та подання позовної заяви до Львівського окружного адміністративного суду;

- ознайомлення з відзивом на позовну заяву ГУ ДПС у Львівській області та ДПС України;

- підготовка та подання до Львівського окружного адміністративного суду відповіді на відзив ГУ ДПС у Львівській області та ДПС України з посиланням на висновки Верховного Суду та інших судів у аналогічних спорах на спростування доводів відповідача;

- підготовка та подання до Львівського окружного адміністративного суду клопотання про розгляд справи з викликом сторін;

- підготовка клопотання про стягнення витрат на правову допомогу

Оплата послуг за правову допомогу здійснена згідно платіжними дорученнями.

Представник відповідачів клопотання про заперечення чи зменшення витрат на правничу допомогу не подав до суду.

Проте при визначенні суми відшкодування судових витрат суд повинен керуватися критерієм реальності адвокатських витрат (встановлення їхньої дійсності та необхідності), а також критерієм розумності їхнього розміру, виходячи з конкретних обставин справи та суті виконаних послуг.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного суду від 19.09.2019 у справі № 826/8890/18.

Суд зазначає, що розмір витрат на оплату послуг адвоката в розмірі 32955,00 грн є не співмірним із складністю справи та виконаними адвокатом робіт, часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт та їх обсягом.

Суми відшкодування судових витрат суд повинен керуватися критерієм реальності адвокатських витрат (встановлення їхньої дійсності та необхідності), а також критерієм розумності їхнього розміру, виходячи з конкретних обставин справи та суті виконаних послуг.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного суду від 19.09.2019 у справі № 826/8890/18.

Беручи до уваги викладене, суд дійшов висновку, що слід стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів на користь позивача 5000,00 грн судових витрат на професійну правничу допомогу.

Керуючись статтями 242 - 246, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

в и р і ш и в:

1. Позов товариства з обмеженою відповідальністю Основа Захід до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними і скасування рішень, зобов`язання вчинити дії - задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Львівській області № 2611753/37893671 від 29.04.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД № 1 від 31.03.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

3. Зобов`язати Державну податкову службу України внести до Єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації податкової накладної № 1 від 31.03.2021 товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД датою фактичного отримання її Державною податковою службою України.

4. Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Львівській області № 2611751/37893671 від 29.04.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД № 2 від 31.03.2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

5. Зобов`язати Державну податкову службу України внести до Єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації податкової накладної № 2 від 31.03.2021 товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД датою фактичного отримання її Державною податковою службою України.

6. Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Державної но.іапсової служби у Львівській області № 2611752/37893671 від 29.04.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД № 3 від 31.03.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

7. Зобов`язати Державну податкову службу України внести до Єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації податкової накладної № 3 від 31.03.2021 товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД датою фактичного отримання її Державною податковою службою України.

8. Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Львівській області № 2611750/37893671 від 29.04.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД № 4 від 31.03.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

9. Зобов`язати Державну податкову службу України внести до Єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації податкової накладної № 4 від 31.03.2021 товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД датою фактичного отримання її Державною податковою службою України.

10. Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Львівській області № 2803170/37893671 від 25.06.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД № 2 від 31.05.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

11. Зобов`язати Державну податкову службу України внести до Єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації податкової накладної № 2 від 31.05.2021 товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД датою фактичного отримання її Державною податковою службою України.

12. Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Державної пода ткової служби у Львівській області № 2803171/37893671 від 25.06.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД № 3 від 31.05.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

13. Зобов`язати Державну податкову службу України внести до Єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації податкової накладної № 3 від 31.05.2021 товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД датою фактичного отримання її Державною податковою службою України.

14. Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Львівській області № 2803167/37893671 від 25.06.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД № 4 від 31.05.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

15. Зобов`язати Державну податкову службу України внести до Єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації податкової накладної № 4 від 31.05.2021 товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД датою фактичного отримання її Державною податковою службою України.

16. Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Львівській області № 2777967/37893671 від 17.06.2021 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 11.06.2021 зареєстрованої у контролюючому органі за № 26385092 товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД .

17. Зобов`язати Головне управління Державної податкової служби у Львівській області врахувати таблицю даних платника ПДВ від 11.06.2021 зареєстровану у контролюючому органі за № 26385092 товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД .

18. Стягнути з Державної податкової служби України за рахунок бюджетних асигнувань на користь товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД судовий збір в сумі 9080,00 грн та витрати на професійну правничу допомогк в сумі 2500, 00 грн.

9. Стягнути з Головного управління ДПС у Львівській області за рахунок бюджетних асигнувань на користь товариства з обмеженою відповідальністю ОСНОВА ЗАХІД судовий збір в сумі 9080,00 грн та витрати на професійну правничу допомогк в сумі 2500, 00 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд, а у разі реєстрації офіційної електронної адреси в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повний текст судового рішення складено 08.11.2021.

Суддя Костецький Н.В.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.11.2021
Оприлюднено10.11.2021
Номер документу100929810
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —380/12720/21

Ухвала від 11.07.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Постанова від 13.03.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 13.03.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 11.01.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 10.01.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 28.12.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 13.12.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 08.11.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костецький Назар Володимирович

Рішення від 08.11.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костецький Назар Володимирович

Ухвала від 04.08.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костецький Назар Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні