Ухвала
від 09.11.2021 по справі 758/15346/21
ПОДІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Подільський районний суд міста Києва

Справа № 758/15346/21

Провадження № 1-кс/758/5058/21

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 листопада 2021 року Подільський районний суд міста Києва в складі

слідчого судді ОСОБА_1 ,

за участі секретаря ОСОБА_2 ,

слідчого ОСОБА_3 ,

захисника ОСОБА_4

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Києва клопотання слідчого СВ Подільського УП ГУНП у м. Києві ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Подільської окружної прокуратури міста Києва ОСОБА_5 про накладення арешту на майно у кримінальному провадженні № 12021100070000932 від 14.05.2021 року за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 361 КК України, -

В С Т А Н О В И В :

Слідчий СВ Подільського УП ГУНП у м. Києві ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, погодженим з прокурором Подільської окружної прокуратури міста Києва ОСОБА_5 , про арешт майна в рамках кримінального провадження № 12021100070000932 від 14.05.2021 року.

В обґрунтування клопотання зазначив, що до Подільського УП надійшло повідомлення щодо несанкціонованого втручання в роботу електронно-обчислювальних машин (комп`ютерів) автоматичних систем, що призвело до витоку інформації.

Протягом 2020-2021 рр. з Міністерством фінансів України було укладено ряд договорів із: ДУ «Відкриті публічні фінанси», ТОВ «Програміка», ТОВ «Інфопульс», ТОВ «Ліга Закон 1», ТОВ «Інтелект Сервіс» з ТОВ «Центр інформаційних та аналітичних технологій» (далі - ТОВ «ЦІАТ») (код ЄДРПОУ35391928). З 08.04.2020 р. по 24.04.2021 р. Міністерством фінансів України проводилися відкриті торги за Кодом «ДК021:2015:72260000-5 Послуги, пов`язані з програмним забезпеченням (Послуги з супроводження АІС «Держбюджет» та ІАС «Місцеві бюджети»), відповідальною за розроблення тендерної документації для участі в аукціоні була головний спеціаліст відділу цифровізації Департаменту з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Міністерства фінансів України ОСОБА_6 . Учасниками тендеру були ТОВ «ЦІАТ» (код ЄДРПОУ 35391928, тендерна пропозиція 2 517 000 грн з ПДВ) та ТОВ «ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ» (код ЄДРПОУ 37770359, тендерна пропозиція 2 520 000 грн з ПДВ), пізніше було проведено аукціон, за результатами якого переможцем було оголошено ТОВ «ЦІАТ» (код ЄДРПОУ 35391928).

25 травня 2020 р. між Міністерством фінансів України, в особі державного секретаря Міністерства фінансів України ОСОБА_7 , що діяв на підставі наказу Міністерства фінансів України від 27.09.2019 №381-о, з однієї сторони та ТОВ «ЦІАТ», в особі директора ОСОБА_8 , що діє на підставі Статуту товариства, з іншої сторони, укладено договір про надання послуг №20МФУ/1/13010- 05/113.

Предметом договору було надання ТОВ «ЦІАТ» послуг з супроводження автоматизованої інформаційної системи «Держбюджет» (далі АІС «Держбюджет») та інформаційно-аналітичної системи «Місцеві бюджети» (далі ІАС «Місцеві бюджети»).

За умовами договору ТОВ «ЦІАТ» зобов`язані були забезпечити якісне надання послуг у строки передбачені договором. Строк дії договору до 31.12.2020 року, але в кінці календарного року із представниками ТОВ «ЦІАТ» було укладено додаткову угоду щодо продовження дії договору до 30.03.2021 р.

Керівником ТОВ «ЦІАТ» (код ЄДРПОУ35391928) являється ОСОБА_8 , моб. тел. НОМЕР_1 , а також інші працівники ТОВ «ЦІАТ» (код ЄДРПОУ35391928): ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , оскільки для них на початку січня 2020 року та 04.01.2021, було здійснено замовлення особистих електронних перепусток до будівлі Міністерства фінансів України.

Відповідальною особою за виконання договірних зобов`язань та керівником робочої групи був ОСОБА_9 . Для належного виконання договірних вимог було надано робочі місця для ОСОБА_9 , ОСОБА_11 та ОСОБА_10 у кабінеті № 742 будівлі Міністерства фінансів України ( АДРЕСА_1 ), доступ до вищезазначеного кабінету мав будь-який співробітник Департаменту з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.

31 березня 2021 про виникнення помилок у роботі АІС «Держбюджет» повідомила ОСОБА_6 (головний спеціаліст відділу цифровізації Департаменту з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації НОМЕР_2 ) і зазначила, що головний спеціаліст відділу проекту розробки бюджету та бюджетної політики Департаменту Державного бюджету Міністерства фінансів України ОСОБА_12 не зміг здійснити розрахунок граничних обсягів видатків Державного бюджету України в розрізі головних розпорядників.

Пізніше, з 01.04.2021р. по 09.04.2021 р. було здійснено аналіз резервних копій АІС «Держбюджет», які зберігали інформацію протягом періоду з 31.01.2021 р., по 01.04.2021, після чого, було встановлено, що зміни у вихідному коді АІС « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ймовірно не відбулися у період з 31.01.2021 р. по 01.04.2021.

Також, в листопаді 2020 р. було створено на основі робочої бази АІС «Держбюджет» тестове середовище в якому вихідний код знаходився в робочому стані, отже зміни вихідного коду АІС «Держбюджет» ймовірно були зроблені в період з листопада 2020 р. по 31.01.2021 р.

Відповідно до одержаної інформації, співробітник ТОВ «Центр інформаційних та аналітичних технологій» - ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_2 який зареєстрований та проживає за адресою: АДРЕСА_2 , здійснюючи на підставі договору №20/МФУ/1/13010-05/113 з 25.05.2020 по 31.03.2021 адміністрування АІС «Держбюджет» Міністерства фінансів України та маючи відповідні права адміністратора системи, здійснив несанкціоноване втручання у роботу вищевказаної автоматизованої інформаційної системи, шляхом протиправного внесення змін до вихідного коду вказаного програмного забезпечення. Вказаними протиправними діями працівники ТОВ «ЦІАТ» спричинили спотворення процесу обробки інформації та втрату функцій розрахунку граничних обсягів видатків для головних розпорядників бюджетних коштів.

Крім того, за наявними даними, працівники ТОВ «ЦІАТ» здійснили копіювання програмного забезпечення КІТ-XXT Конфігуратор, за допомогою якого розроблялося та адаптувалося АІС «ГРК», яке є основною складовою АІС «Держбюджет» Міністерства фінансів України на певні USB носії інформації.

Крім того встановлено, що для здійснення фінансово-господарської діяльності ТОВ «ЦІАТ» використовує офісне приміщення, яке розташоване за адресою: АДРЕСА_3 .

В зв`язку з чим, на підставі ухвали Подільського районного суду м. Києва, справа №758.13701.21 від 30.09.2021, під час обшуку за адресою: АДРЕСА_3 , було вилучено документи та техніку, які становлять інтерес для подальшого досудового розслідування, а саме:

1. Договір №18/МФУ/2/13010-05/95 від 11.06.2018 з додатками на 43 арк.;

2. Акт №1-14 завдання-приймання наданих послуг до договору №18/МФУ/2/13010-05/95 від 11.06.2018 у період з липня-грудень 2018 р. у кількості 14 штук;

3. Додаткова угода №18/МФУ/2/13010-05/95-1 до договору від 11.06.2018 №18/МФУ/2/13010-05/95 від 29.12.2018

4. Акт №Т-1.1 здавання-приймання послуг із супроводження АІС «Держбюджет» з 11.06.18 по 30.06.18 від 30.06.18 з переліком наданих послуг всього на 3 арк.;

5. Акт № Т-2.1 здавання-приймання послуг із супроводження ІАС «Місцеві бюджети» з 11.06.18 по 30.06.18 від 30.06.18 з переліком наданих послуг всього на 4 арк.;

6. Акт № Т-1.2. здавання-приймання послуг із супроводження АІС «Держбюджет» з 01.07.18 по 31.07.18 з переліком на 3 арк.;

7. Акт № Т-2.2 здавання-приймання послуг із супроводження ІАС «Місцеві бюджети» з 01.07.18 по 31.07.18 від 31.07.18 з переліком на 5 арк.;

8. Акт № Т-2.2. здавання-приймання послуг із супроводження АІС «Держбюджет» з 01.08.18 по 31.08.18 від 31.08.18 на 1 арк.;

9. Акт № Т-2.3 здавання-приймання послуг із супроводження ІАС «Місцеві бюджети» з 01.08.18 по 31.08.18 від 31.08.18 на 1 арк.;

10. Акт № Т-1.4 здавання-приймання послуг із супроводження АІС «Держбюджет» з 01.09.18 по 30.09.18 від 30.09.18 у кількості 2 шт.;

11. Акт № 7 здавання-приймання наданих послуг до договору №18/МФУ/2/13010-05/95 від 11.06.2018 від 17.10.2018 на 1 арк.;

12. Акт № 8 здавання-приймання наданих послуг до договору №18/МФУ/2/13010-05/95 від 11.06.2018 на 1 арк.; від 17.10.2018

13. Акт № Т-1.5 здавання-приймання послуг із супроводження АІС «Держбюджет» з 01.10.18 по 31.10.18 від 31.10.18 від 31.10.2018 з переліком наданих послуг всього на 3 арк.;

14. Акт № - 2.4 здавання-приймання послуг із супроводження ІАС «Місцеві бюджети» з 01.09.18 по 30.09.18 від 30.09.18 у кількості 2 шт;

15. Акт № - 2.5 здавання-приймання послуг із супроводження ІАС «Місцеві бюджети» з 01.10.18 по 31.10.18 від 31.10.18 з переліком всього на 3 арк.;

16. Акт № Т-1.6 здавання-приймання послуг із супроводження АІС «Держбюджет» з 01.11.18 по 30.11.18 від 30.11.18 з переліком на 3 арк.;

17. Акт № Т-2.6. здавання-приймання послуг із супроводження ІАС «Місцеві бюджети» з 01.11.18 по 30.11.18 від 30.11.18 з переліком на 3 арк.;

18. Акт № Т-1.7 здавання-приймання послуг із супроводження АІС «Держбюджет» у грудні 2018 від 22.12.18 з переліком на 3 арк.;

19. Акт № Т-2.7. здавання-приймання послуг із супроводження ІАС «Місцеві бюджети» у грудні 2018 від 22.12.18 з переліком на 3 арк.;

20. Договір №19/МФУ/1/13010-05/66 від 03.05.2019 з додатками на 43 арк.;

21. Акт № Т-2.1. здавання-приймання послуг із супроводження ІАС «Місцеві бюджети» з 03.05.19 по 31.05.19 на 1 арк.;

22. Акт № 2 здавання-приймання наданих послуг відповідно до Договору від 03.05.19 № 19/МФУ/1/13010-15166 від 21.06.19 на 1 арк. (з переліком послуг на 4 арк.);

23. Акт № Т-1.2 здавання приймання послуг із супроводження АІС «Держбюджет» з 01.06.19 по 30.06.19 від 30.06.19 на 1 арк.;

24. Акт № 3 від 05.07.19 з переліком послуг на 4 арк.;

25. Акт № Т-1.1 від 31.05.19 на 1 арк.;

26. Акт № 1 на 1 арк. З переліком на 3 арк.;

27. Акт № Т-2.2. від 30.06.19 на 1 арк.;

28. Акт № 4 від 09.07.19 з переліком послуг на 6 арк.;

29. Акт № 1 здавання приймання наданих послуг відповідно до додаткової угоди від 18.02.20 № 13010-05/66-2 до Договору від 03.05.19 № 19/МФУ/1/13010-05/66 (зі змінами) від 05.03.20 на 1 арк.;

30. Акт № Т-1.1 здавання приймання послуг з супроводження АІС «Держбюджет» за січень 2020 року від 31.01.2020 з переліком наданих послуг на 6 арк.;

31. Акт № 2 здавання приймання наданих послуг відповідно до Додаткової угоди від 18.02.20 № 13010-05/66-2 до Договору від 03.05.19 № 19/МФУ/1/13010-05/66 (зі змінами) від 05.03.20 на 1 арк.;

32. Акт № Т-2.1 здавання приймання послуг з супроводження АІС «Місцеві бюджети» за січень 2020 від 31.01.2020 з переліком наданих послуг на 3 арк.;

33. Акт № Т-1.2 здавання-приймання послуг з супроводження АІС «Держбюджет» від 29.02.20 на 1 арк.;

34. Акт № Т-2.2 ВІД 29.02.20;

35. Акт № 3 від 17.03.20;

36. Акт № 4 від 17.03.20 з переліком наданих послуг на 3 арк.;

37. Акт № 1 Віддавання приймання наданих послуг відповідно до договору від 05.12.19 № 19/МФУ/2/13010-05/207 від 26.12.19 у кількості 8 шт.;

38. Акти № ТМ-1.1 - № 1.6 у кількості 6 шт.;

39. Акти № ТМ-2.1 2.2 у кількості 2 шт.;

40. Акт № 3 здавання-приймання наданих послуг до додаткової угоди № 13010-05/95-2 від 11.01.19 до договору № 18/МФУ/2/13010-05/95 від 11.06.18;

41. Акт № Т-1.2 здавання приймання послуг із супроводження АІС «Держбюджет» з 01.02.19 по 28.02.19 від 28.02.19 з переліком наданих послуг;

42. Акт № 4 від 07.03.19;

43. Акт № Т-2.2 від 28.02.19 з переліком послуг;

44. Додаткова угода № 13010-05/95-2 до договору від 11.06.18 № 18/МФУ/2/13010-05/95 від 11.01.19 з додатками;

45. Акт № 1 від 25.02.19;

46. Акт № Т-1.1. від 31.01.19 з переліком наданих послуг;

47. Акт № 2 від 25.02.19;

48. Акт № Т-2.1 з переліком наданих послуг;

49. Договір надання послуг № 20/МФУ/1/13010-05/113 від 25.05.20;

50. Акт № 1 від 12.06.20;

51. Технічний акт № Т-1.1. від 31.05.20 з переліком наданих послуг;

52. Акт № 3 від 14.07.2020;

53. Технічний акт № Т-1.2 від 30.06.20 з переліком наданих послуг;

54. Акт № 4 від 14.07.20;

55. Технічний акт № Т-2.2. від 30.06.20 з переліком послуг;

56. Акт № 5 від 14.08.20;

57. Технічний акт № Т-1.3. від 31.07.20 з переліком наданих послуг;

58. Акт № 6від 14.08.20;

59. Технічний акт № Т-1.3. від 31.07.20 з переліком послуг;

60. Акт № 7 здавання приймання наданих послуг від 10.09.20;

61. Технічний акт № Т-1.4 від 31.08.20 з переліком наданих послуг;

62. Акт № 8 від 10.09.20;

63. Технічний акт № Т-2.4 від 31.08.20 з переліком послуг;

64. Акт № 9 від 12.10.2020;

65. Технічний акт № Т-1.5. від 30.09.2020 з переліком послуг;

66. Акт № 10 від 12.10.2020;

67. Технічний акт № Т-2.5 від 30.09.2020 з переліком послуг;

68. Акт № 11 від 09.11.20;

69. Технічний акт № Т-1.6 від 31.10.20 з переліком наданих послуг;

70. Технічний акт № Т-2.1 від 31.05.20;

71. Акт № 2 від 12.06.20 з переліком послуг;

72. Акт № 12 від 09.11.20;

73. Технічний акт № Т-2.6 від 31.10.20 з переліком послуг;

74. Акт № 13 від 10.12.20;

75. Технічний акт № Т1.7 від 30.11.20 з переліком наданих послуг;

76. Акт № 14від 10.12.20;

77. Технічний акт № Т-2.7 від 30.11.2020 з переліком наданих послуг;

78. Акт № 15 від 23.12.20;

79. Технічний акт № Т-2.8 від 23.12.20 з переліком послуг;

80. Технічний акт № 16 від 23.12.20;

81. Технічний акт № Т 2.8 від 23.12.20 з переліком послуг;

82. Договір надання послуг № 20/МФУ/2/13010-05/238 (копія з додатками);

83. Договір № 19/МФУ/2/13010-05/201 від 05.12.19.

84. Договір оренди сервісного обладнання №3 29-2020 Ц від 29.03.20

85. Договір № 180520Цз актом приймання-передачі наданих послуг з травня 2020 по квітень 21р.

86. Договір №0111ТА від 02.11.20.

87. Договір №0112 ТА від 01.12.20.

88. Акти приймання передачі наданих послуг згідно з договором №0112ТА від 01.12.20 від 30.12.20 та від 15.10.20 у кількості 15 шт.;

89. Договір на технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів від 12.08.20 з актами наданих послуг; рахунок по оплаті; акт здачі приймання робіт всього на 10 арк;

90. Договір про надання послуг (виконання робіт) у сфері інформатизації №20АД від 20.03.20 з додатками всього на 8 арк.;

91. Договір №20/1-АД від 04.03.20 з додатками на 8 арк.;

Всі документи в копіях.

92. Ноутбук марки «Lenovo» серійний номер PFONX54C з зарядним пристроєм 8S5A10R78752L1C268H1EP;

93. Ноутбук марки «Dell», серійний номер 10HRLH2 із зарядним пристроєм DP/N045G4G пароль наданий Гарбаром С. Ha123rbar 94. Ноутбук «HP» серійний номер CN07506G15 з зарядним пристроєм WFTKV0EGCA5GJROE пароль «aeYeslae».

29.10.2021 слідчим винесено постанову про визнання вище вказаних документів та речей речовим доказом та долучення їх до матеріалів кримінального провадження.

Слідчий зазначає на необхідність накладення арешту на тимчасово вилучене майно під час обшуку від 28.10.2021 до прийняття остаточного рішення по кримінальному провадженню.

Враховуючи вищевикладене, орган досудового розслідування приходить до висновку, що вищезазначені речі самостійно та в сукупності з іншими фактичними даними мають значення для встановлення істини у кримінальному провадженні та можу бути використані, як доказ під час судового розгляду.

У судове засідання слідчий не з`явився, подав до суду заяву про розгляд клопотання без його участі, просив клопотання задовольнити з підстав у ньому зазначених.

Особа, яка є представником власника майна у судовому засіданні проти задоволення клопотання заперечували.

Заслухавши учасників справи, вивчивши клопотання та документи додані до клопотання, суд прийшов до наступного висновку.

У провадженні слідчого відділу Подільського управління поліції ГУ Національної поліції у м. Києві перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021100070000932 від 14.05.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 361 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що до Подільського УП надійшло повідомлення стосовно несанкціонованого втручання в роботу електронно-обчислювальних машин (комп`ютерів) автоматичних систем, що призвело до витоку інформації.

Пунктом 7 ч. 1 ст. 131 КПК України передбачено, що заходами забезпечення кримінального провадження є арешт майна.

Згідно з ч. 1 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні.

Пунктом 1 ч. 2 ст. 170 КПК України передбачено, що арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.

Згідно з ч. 1 ст. 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

У випадку, передбаченому пунктом 1 частини 2 ст. 170 КПК України, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу (ч. 3 ст. 170 КПК України).

Відповідно до ч. 10 ст. 170 КПК України арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку, зокрема, на рухоме та нерухоме майно. Не може бути арештовано майно, якщо воно перебуває у власності добросовісного набувача, крім арешту майна з метою забезпечення збереження речових доказів.

Клопотання слідчого про арешт майна відповідає ст. 171 КПК України.

Відповідно до ч. 1 ст. 172 КПК України клопотання про арешт майна розглядається слідчим суддею, судом не пізніше двох днів з дня його надходження до суду, за участю слідчого та/або прокурора та, зокрема, іншого власника майна. Неприбуття цих осіб у судове засідання не перешкоджає розгляду клопотання.

Під час ухвалення цієї ухвали судом враховуються вимоги ст. 132 та ст. 173 КПК України.

Згідно з ст. 175 КПК України ухвала про арешт майна виконується негайно слідчим, прокурором.

Відповідно до ч. 11 ст. 170 КПК України заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.

Оцінюючи в сукупності надані стороною кримінального провадження докази, беручи до уваги можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні, наслідки арешту майна для власника та третіх осіб, розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження, застосування такого виду заходу забезпечення кримінального провадження як арешт майна є можливим.

Зважаючи на те, що до клопотання слідчим надано достатня кількість доказів необхідності накладення арешту, суд вбачає достатні обґрунтовані підстави для задоволення даного клопотання, оскільки документи додані до клопотання свідчать, що на цьому етапі кримінального провадження потреби досудового розслідування виправдовують таке втручання у права та інтереси власника майна з метою забезпечення збереження речових доказів, до того ж, будь-яких негативних наслідків, які можуть негативно позначитися на інтересах власника майна та інших осіб від вжиття такого заходу забезпечення кримінального провадження, слідчим суддею не встановлено.

Керуючись ст. ст. 98, 131, 132, 170 - 173, 175, 309 КПК України, слідчий суддя -

П О С Т А Н О В И В :

Клопотання слідчого СВ Подільського УП ГУНП у м. Києві ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Подільської окружної прокуратури міста Києва ОСОБА_5 про накладення арешту на майно у кримінальному провадженні № 12021100070000932 від 14.05.2021 року за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 361 КК України задовольнити.

Накласти арешт на майно, яке було вилучено під час обшуку приміщення АДРЕСА_4 , а саме: Договір №18/МФУ/2/13010-05/95 від 11.06.2018 з додатками на 43 арк.; Акт №1-14 завдання-приймання наданих послуг до договору №18/МФУ/2/13010-05/95 від 11.06.2018 у період з липня-грудень 2018 р. у кількості 14 штук; Додаткова угода №18/МФУ/2/13010-05/95-1 до договору від 11.06.2018 №18/МФУ/2/13010-05/95 від 29.12.2018; Акт №Т-1.1 здавання-приймання послуг із супроводження АІС «Держбюджет» з 11.06.18 по 30.06.18 від 30.06.18 з переліком наданих послуг всього на 3 арк.; Акт № Т-2.1 здавання-приймання послуг із супроводження ІАС «Місцеві бюджети» з 11.06.18 по 30.06.18 від 30.06.18 з переліком наданих послуг всього на 4 арк.; Акт № Т-1.2. здавання-приймання послуг із супроводження АІС «Держбюджет» з 01.07.18 по 31.07.18 з переліком на 3 арк.; Акт № Т-2.2 здавання-приймання послуг із супроводження ІАС «Місцеві бюджети» з 01.07.18 по 31.07.18 від 31.07.18 з переліком на 5 арк.; Акт № Т-2.2. здавання-приймання послуг із супроводження АІС «Держбюджет» з 01.08.18 по 31.08.18 від 31.08.18 на 1 арк.; Акт № Т-2.3 здавання-приймання послуг із супроводження ІАС «Місцеві бюджети» з 01.08.18 по 31.08.18 від 31.08.18 на 1 арк.; Акт № Т-1.4 здавання-приймання послуг із супроводження АІС «Держбюджет» з 01.09.18 по 30.09.18 від 30.09.18 у кількості 2 шт.; Акт № 7 здавання-приймання наданих послуг до договору №18/МФУ/2/13010-05/95 від 11.06.2018 від 17.10.2018 на 1 арк.; Акт № 8 здавання-приймання наданих послуг до договору №18/МФУ/2/13010-05/95 від 11.06.2018 на 1 арк.; від 17.10.2018; Акт № Т-1.5 здавання-приймання послуг із супроводження АІС «Держбюджет» з 01.10.18 по 31.10.18 від 31.10.18 з переліком наданих послуг всього на 3 арк.; Акт № - 2.4 здавання-приймання послуг із супроводження ІАС «Місцеві бюджети» з 01.09.18 по 30.09.18 від 30.09.18 у кількості 2 шт; Акт № - 2.5 здавання-приймання послуг із супроводження ІАС «Місцеві бюджети» з 01.10.18 по 31.10.18 від 31.10.18 з переліком всього на 3 арк.; Акт № Т-1.6 здавання-приймання послуг із супроводження АІС «Держбюджет» з 01.11.18 по 30.11.18 від 30.11.18 з переліком на 3 арк.; Акт № Т-2.6. здавання-приймання послуг із супроводження ІАС «Місцеві бюджети» з 01.11.18 по 30.11.18 від 30.11.18 з переліком на 3 арк.; Акт № Т-1.7 здавання-приймання послуг із супроводження АІС «Держбюджет» у грудні 2018 від 22.12.18 з переліком на 3 арк.; Акт № Т-2.7. здавання-приймання послуг із супроводження ІАС «Місцеві бюджети» у грудні 2018 від 22.12.18 з переліком на 3 арк.; Договір №19/МФУ/1/13010-05/66 від 03.05.2019 з додатками на 43 арк.; Акт № Т-2.1. здавання-приймання послуг із супроводження ІАС «Місцеві бюджети» з 03.05.19 по 31.05.19 на 1 арк.; Акт № 2 здавання-приймання наданих послуг відповідно до Договору від 03.05.19 № 19/МФУ/1/13010-15166 від 21.06.19 на 1 арк. (з переліком послуг на 4 арк.); Акт № Т-1.2 здавання приймання послуг із супроводження АІС «Держбюджет» з 01.06.19 по 30.06.19 від 30.06.19 на 1 арк.; Акт № 3 від 05.07.19 з переліком послуг на 4 арк.; Акт № Т-1.1 від 31.05.19 на 1 арк.; Акт № 1 на 1 арк. З переліком на 3 арк.; Акт № Т-2.2. від 30.06.19 на 1 арк.; Акт № 4 від 09.07.19 з переліком послуг на 6 арк.; Акт № 1 здавання приймання наданих послуг відповідно до додаткової угоди від 18.02.20 № 13010-05/66-2 до Договору від 03.05.19 № 19/МФУ/1/13010-05/66 (зі змінами) від 05.03.20 на 1 арк.; Акт № Т-1.1 здавання приймання послуг з супроводження АІС «Держбюджет» за січень 2020 року від 31.01.2020 з переліком наданих послуг на 6 арк.; Акт № 2 здавання приймання наданих послуг відповідно до Додаткової угоди від 18.02.20 № 13010-05/66-2 до Договору від 03.05.19 № 19/МФУ/1/13010-05/66 (зі змінами) від 05.03.20 на 1 арк.; Акт № Т-2.1 здавання приймання послуг з супроводження АІС «Місцеві бюджети» за січень 2020 від 31.01.2020 з переліком наданих послуг на 3 арк.; Акт № Т-1.2 здавання-приймання послуг з супроводження АІС «Держбюджет» від 29.02.20 на 1 арк.; Акт № Т-2.2 ВІД 29.02.20; Акт № 3 від 17.03.20; Акт № 4 від 17.03.20 з переліком наданих послуг на 3 арк.; Акт № 1 Віддавання приймання наданих послуг відповідно до договору від 05.12.19 № 19/МФУ/2/13010-05/207 від 26.12.19 у кількості 8 шт.; Акти № ТМ-1.1 - № 1.6 у кількості 6 шт.; Акти № ТМ-2.1 2.2 у кількості 2 шт.; Акт № 3 здавання-приймання наданих послуг до додаткової угоди № 13010-05/95-2 від 11.01.19 до договору № 18/МФУ/2/13010-05/95 від 11.06.18; Акт № Т-1.2 здавання приймання послуг із супроводження АІС «Держбюджет» з 01.02.19 по 28.02.19 від 28.02.19 з переліком наданих послуг; Акт № 4 від 07.03.19; Акт № Т-2.2 від 28.02.19 з переліком послуг; Додаткова угода № 13010-05/95-2 до договору від 11.06.18 № 18/МФУ/2/13010-05/95 від 11.01.19 з додатками; Акт № 1 від 25.02.19; Акт № Т-1.1. від 31.01.19 з переліком наданих послуг; Акт № 2 від 25.02.19; Акт № Т-2.1 з переліком наданих послуг; Договір надання послуг № 20/МФУ/1/13010-05/113 від 25.05.20; Акт № 1 від 12.06.20; Технічний акт № Т-1.1. від 31.05.20 з переліком наданих послуг; Акт № 3 від 14.07.2020; Технічний акт № Т-1.2 від 30.06.20 з переліком наданих послуг; Акт № 4 від 14.07.20; Технічний акт № Т-2.2. від 30.06.20 з переліком послуг; Акт № 5 від 14.08.20; Технічний акт № Т-1.3. від 31.07.20 з переліком наданих послуг; Акт № 6від 14.08.20; Технічний акт № Т-1.3. від 31.07.20 з переліком послуг; Акт № 7 здавання приймання наданих послуг від 10.09.20; Технічний акт № Т-1.4 від 31.08.20 з переліком наданих послуг; Акт № 8 від 10.09.20; Технічний акт № Т-2.4 від 31.08.20 з переліком послуг; Акт № 9 від 12.10.2020; Технічний акт № Т-1.5. від 30.09.2020 з переліком послуг; Акт № 10 від 12.10.2020; Технічний акт № Т-2.5 від 30.09.2020 з переліком послуг; Акт № 11 від 09.11.20; Технічний акт № Т-1.6 від 31.10.20 з переліком наданих послуг; Технічний акт № Т-2.1 від 31.05.20; Акт № 2 від 12.06.20 з переліком послуг; Акт № 12 від 09.11.20; Технічний акт № Т-2.6 від 31.10.20 з переліком послуг; Акт № 13 від 10.12.20; Технічний акт № Т1.7 від 30.11.20 з переліком наданих послуг; Акт № 14від 10.12.20; Технічний акт № Т-2.7 від 30.11.2020 з переліком наданих послуг; Акт № 15 від 23.12.20; Технічний акт № Т-2.8 від 23.12.20 з переліком послуг; Технічний акт № 16 від 23.12.20; Технічний акт № Т 2.8 від 23.12.20 з переліком послуг; Договір надання послуг № 20/МФУ/2/13010-05/238 (копія з додатками); Договір № 19/МФУ/2/13010-05/201 від 05.12.19. Договір оренди сервісного обладнання №3 29-2020 Ц від 29.03.20. Договір № 180520Цз актом приймання-передачі наданих послуг з травня 2020 по квітень 21р. Договір №0111ТА від 02.11.20. Договір №0112 ТА від 01.12.20. Акти приймання передачі наданих послуг згідно з договором №0112ТА від 01.12.20 від 30.12.20 та від 15.10.20 у кількості 15 шт.; Договір на технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів від 12.08.20 з актами наданих послуг; рахунок по оплаті; акт здачі приймання робіт всього на 10 арк; Договір про надання послуг (виконання робіт) у сфері інформатизації №20АД від 20.03.20 з додатками всього на 8 арк.; Договір №20/1-АД від 04.03.20 з додатками на 8 арк.; всі документи в копіях, з метою збереження речових доказів.

Накласти арешт на майно, яке було вилучено під час обшуку приміщення АДРЕСА_4 , а саме: Ноутбук марки «Lenovo» серійний номер PFONX54C з зарядним пристроєм 8S5A10R78752L1C268H1EP; Ноутбук марки «Dell», серійний номер 10HRLH2 із зарядним пристроєм DP/N045G4G пароль наданий Гарбаром С. Ha123rbar. Ноутбук «HP» серійний номер CN07506G15 з зарядним пристроєм WFTKV0EGCA5GJROE пароль «aeYeslae», з метою проведення експертизи, після проведення якої повернути власнику або уповноваженій особі.

Контроль за виконанням ухвали покласти на слідчих Подільського УП ГУНП у м. Києві, які здійснюють досудове розслідування та прокурорів, які здійснюють процесуальне керівництво.

Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення.

Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її проголошення. Порядок оскарження ухвали визначено ст. 392, 395 КПК України. Подача апеляційної скарги не зупиняє дію ухвали суду.

Cлідчий суддя Подільського районного суду м. Києва ОСОБА_1

СудПодільський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення09.11.2021
Оприлюднено22.05.2024
Номер документу101043777
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —758/15346/21

Ухвала від 13.12.2021

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Юрдига Ольга Степанівна

Ухвала від 09.11.2021

Кримінальне

Подільський районний суд міста Києва

Скрипник О. Г.

Ухвала від 09.11.2021

Кримінальне

Подільський районний суд міста Києва

Скрипник О. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні