Постанова
від 18.11.2021 по справі 580/137/20
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 580/137/20 Прізвище судді (суддів) першої інстанції:

Гаращенко В.В.

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 листопада 2021 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого - судді Костюк Л.О.;

суддів: Бужак Н.П., Кобаля М.І.;

за участю секретаря: Несін К.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у режимі відеоконференції у залі суду апеляційну скаргу Черкаської міської ради на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 14 квітня 2021 року (розглянута за правилами загального позовного провадження, м. Черкаси, дата складання повного тексту рішення - 28 травня 2021 року) у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Управлінська компанія Нова якість Благоустрій до Черкаської міської ради, третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - виконавчий комітет Черкаської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення, -

В С Т А Н О В И Л А:

У січні 2020 року, Товариство з обмеженою відповідальністю Управлінська компанія Нова якість Благоустрій (далі - позивач) звернулось до Черкаського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Черкаської міської ради (далі - відповідач), в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення Черкаської міської ради від 13.12.2019 №2-5355 Про скасування рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 27.06.2019 №726 .

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивачем зазначено, що законодавство прямо передбачає допустимість запровадження окремої послуги щодо поводження з побутовими відходами залежно від їх виду, у тому числі щодо проведення окремого конкурсу на вивезення побутових відходів (ремонтних та великогабаритних) та встановлення на них тарифу.

Процедура щодо проведення конкурсу та встановлення тарифу, дотримано, зокрема інформація про намір встановлення тарифу на послугу з вивезення побутових відходів (великогабаритних та ремонтних), що надається ТОВ Сантехбудконструкція опублікована в Черкаському друкованому тижневику 7 днів Черкаси № 24 від 12.06.2019.

Крім того, на думку позивача, відповідачем порушено процедуру скасування встановленого тарифу на надання комунальних послуг, оскільки законодавством встановлений інший спосіб його регулювання шляхом зміни, перегляду, коригування.

На підставі наведеного позивач вважає, що оскаржуване рішення суперечить вимогам чинного законодавства України, а тому підлягає скасуванню.

Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 14 квітня 2021 року адміністративний позов задовольнити повністю .

Визнано протиправним та скасовано рішення Черкаської міської ради від 13.12.2019 №2-5355 Про скасування рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 27.06.2019 №726 .

Не погоджуючись з вказаною постановою, відповідачем у справі подано апеляційну скаргу, в якій просить суд скасувати рішення з мотивів неповного з`ясування судом першої інстанції обставин, що мають значення для справи, невідповідності висновків суду першої інстанції обставинам справи, порушення норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши повноту встановлення судом першої інстанції фактичних обставин справи та правильність застосування ним норм матеріального і процесуального права, колегія суддів дійшла наступного висновку, що апеляційні скарги не підлягає задоволенню та погоджується з висновком суду першої інстанції щодо задоволення позовних вимог, з огляду на наступне.

Як встановлено судом першої інстанції, що рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради від 19.08.2014 №2-61 визначено послугу з вивезення побутових відходів, як окрему комунальну послугу, право на яку виборюється на конкурсних засадах.

Організатором конкурсу визначено виконавчий комітет Черкаської міської ради, якого зобов`язано організувати та провести відповідний конкурс.

Рішенням конкурсної комісії щодо визначення переможцем надання послуг з вивезення побутових відходів (великогабаритних та ремонтних) на території м. Черкаси, оформленого протоколом від 15.04.2019 №1, визначено переможцем конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів (великогабаритних та ремонтних) на території м. Черкаси - товариство з обмеженою відповідальністю Сантехбудконструкція .

Виконавчим комітетом Черкаської міської ради прийнято рішення від 17.04.2019 №414 Про введення в дію рішення конкурсної комісії щодо визначення переможцем конкурсу надання послуг з вивезення побутових відходів (великогабаритних та ремонтних) на території м. Черкаси .

Рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради від 26.04.2019 №482 внесено зміни до рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 17.04.2019 №414 Про введення в дію рішення конкурсної комісії щодо визначення переможцем конкурсу надання послуг з вивезення побут побутових відходів (великогабаритних та ремонтних) на території м. Черкаси .

26.04.2019 між виконавчим комітетом Черкаської міської ради та товариством з обмеженою відповідальністю Сантехбудконструкція укладено договір про надання послуг з вивезення побутових відходів (великогабаритних та ремонтних) на території м. Черкаси №1-26/04/19.

Рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради від 27.06.2019 №726 встановлено тарифи на послугу з вивезення побутових відходів (великогабаритних та ремонтних), що надаються товариством з обмеженою відповідальністю Сантехбудконструкція згідно з додатком, який, зокрема, становить для населення та приватного сектору м. Черкаси 13 грн. 20 коп. з однієї особи на місяць.

Судом встановлено що, товариство з обмеженою відповідальністю Управлінська компанія Нова якість Благоустрій , створено шляхом виділу з товариства з обмеженою відповідальністю Сантехбудконструкція (код ЄДРПОУ 34726071) та є його правонаступником з усіма правами та обов`язками згідно Договору №1-26/04/19 на надання послуг з вивезення побутових відходів (великогабаритних та ремонтних) на території міста Черкаси від 26 квітня 2019 року, укладеного на підставі рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 17.04.2019 № 414 Про введення в дію рішення конкурсної комісії щодо визначення переможця конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів (великогабаритних та ремонтних) та території м. Черкаси та всіх інших юридично значущих дій, що стосуються надання послуг з вивезення побутових відходів (великогабаритних та ремонтних) на території міста Черкаси.

В підтвердження правонаступництва, 25.09.2019 між виконавчим комітетом Черкаської міської ради та товариством з обмеженою відповідальністю Управлінська компанія Нова якість Благоустрій укладено додаткову угоду до договору про надання послуг з вивезення побутових відходів (великогабаритних та ремонтних) на території м. Черкаси від 26.04.2019 №1-26/04/19, оскільки шляхом виділу з товариства з обмеженою відповідальністю Сантехбудконструкція створено товариство з обмеженою відповідальністю Управлінська компанія Нова якість Благоустрій в питаннях надання послуг з вивезення побутових відходів (великогабаритних та ремонтних) на території м. Черкаси.

07.10.2019 виконавчим комітетом Черкаської міської ради прийнято рішення №1119, яким внесено зміни до рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 17.04.2019 №414 Про введення в дію рішення конкурсної комісії щодо визначення переможцем конкурсу надання послуг з вивезення побутових відходів (великогабаритних та ремонтних) на території м. Черкаси .

Виконавчим комітетом Черкаської міської ради прийнято рішення від 19.11.2019 №1345, яким внесено зміни до рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 17.04.2019 №414 та визнано таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 07.10.2019 №1119.

Враховуючи викладене товариство з обмеженою відповідальністю Управлінська компанія Нова якість Благоустрій намагається шляхом звернення до адміністративного суду захистити свої законні інтереси, оскільки рішенням Черкаської міської ради від 13.12.2019 №2-5355 скасовано рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 27.06.2019 №726 Про встановлення тарифів на послугу з вивезення, знешкодження та захоронення побутових відходів (ремонтних та великогабаритних) .

Не погоджуючись із рішенням Черкаської міської ради від 13.12.2019 №2-5355 позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку обставинам та матеріалам справи, а також наданим додатковим поясненням та запереченням сторін, колегія суддів зазначає наступне.

Вирішуючи питання про правомірність оскарженого рішення, суд виходить з того, що відповідно до повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад (підпункт 2 пункту а статті 28 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні ) та їх відання належать встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на теплову енергію (у тому числі її виробництво, транспортування та постачання), тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, на інші комунальні послуги (крім тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, тарифів на комунальні послуги, які встановлюються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг), побутові, транспортні та інші послуги.

Також за пп. 23 п. а ч. 1 ст. 30 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать визначення на конкурсних засадах юридичних осіб, які здійснюють у межах певної території збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами.

Згідно ст. 5 Закону України Про житлово-комунальні послуги до житлово - комунальних послуг належать: житлова послуга - послуга з управління багатоквартирним будинком: комунальні послуги - послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водо відведення, і поводження з побутовими відходами.

Частиною 8 ст. 35-1 Закону України Про відходи від 05.03.1998 №187/98-ВР визначено, що великогабаритні та ремонтні відходи у складі побутових відходів мають збиратися окремо від інших видів побутових відходів.

В розумінні п. 1 Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 №1070 (далі - Правила №1070), великогабаритні відходи - тверді відходи, розміри яких перевищують 50 x 50 x 50 сантиметрів, що не дає змоги розмістити їх у контейнерах об`ємом до 1,1 куб. метра; небезпечні відходи у складі побутових відходів - відходи, що утворюються в процесі життя і діяльності людини в житлових та нежитлових будинках і мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища або здоров`я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними; ремонтні відходи - залишки речовин, матеріалів, предметів, виробів, що утворилися під час проведення у житловому будинку, окремій квартирі, будинку громадського призначення капітального та поточного ремонту, перепланування, переобладнання, прибудови тощо.

Виходячи з положень п. 9 Правил №1070 плата за надані послуги нараховується щомісяця відповідно до умов договору і тарифів, що формуються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 року №1010 Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами .

Згідно п. 1 Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами, що визначає механізм формування тарифів па послуги з поводження з побутовими відходами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2006 №1010 (далі - Порядок №1010, у редакції станом на час виникнення спірних правовідносин), до послуг належать операції поводження з побутовими відходами (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення), що здійснюються у населеному пункті згідно з правилами благоустрою, розробленими з урахуванням схеми санітарного очищення населеного пункту та затвердженими органом місцевого самоврядування.

Відповідно до п. 8 Порядку №1010 тарифи на послуги визначаються окремо за кожною послугою поводження з побутовими відходами та за видами побутових відходів (тверді, великогабаритні, ремонтні, рідкі, небезпечні).

Зі змісту вищенаведених законодавчих приписів слідує висновок, що ними передбачено можливість запровадження окремої послуги з поводження з побутовими відходами та визначення окремо кожної послуги поводження з побутовими відходами за видами побутових відходів, зокрема великогабаритними та ремонтними відходами.

Колегія суддів звертає увагу, що спірне рішення Черкаської міської ради від 13.12.2019 №2-5355 прийнято на підставі поданого проекту рішення депутатом ОСОБА_1 .

У доданих до проекту рішення поясненнях депутат ОСОБА_1 вказав на одну з підстав для скасування рішення - встановлення рішенням виконкому від 27.06.2019 №726 тарифу на окрему складову послуги поводження з побутовими відходами.

Враховуючи, що законодавством передбачено можливість визначення окремо кожної послуги поводження з побутовими відходами за видами побутових відходів, суд вважає неправомірним скасування Черкаською міською радою рішення від 27.06.2019 №726 з цих підстав.

Окрім цього, вважає за необхідне звернути увагу, що відповідно до абз. 2 п. 8. Порядку №1010 тарифи на послуги з поводження з побутовими відходами є сумою тарифів на послуги з вивезення, перероблення та захоронення побутових відходів.

З наведеного вбачається, що обов`язковою умовою встановлення тарифу на поводження з відходами є включення до нього вартості вивезення, перероблення та захоронення відходів. Тобто, послуга вивезення побутових відходів не може існувати самостійно та окремо від послуг з перероблення чи захоронення відходів.

Як вбачається з наданої позивачем калькуляції до собівартості послуги з вивезення великогабаритних відходів у м. Черкаси включено вартість витрат на захоронення відходів.

В свою чергу, позивач уклав договори про надання послуг зі знешкодження та захоронення відходів з КП Черкаська служба чистоти , Приватне підприємство Зелена країна , фізичною особою підприємцем ОСОБА_2 , ТОВ Добробут Еко-Україна , які досліджені в судовому засіданні.

Приєднаною до матеріалів справи бухгалтерською довідкою від 14.04.2021 та відповідними платіжними дорученнями позивач підтвердив здійснення оплати ним вартості послуг зі знешкодження та захоронення відходів.

З огляду на викладене, колегія суддів відхиляє доводи відповідача, що під час формування тарифу на вивезення відходів мало місце порушення законодавства, що регулює правовідносини щодо поводження з відходами, оскільки в будь-якому випадку витрати зі знешкодження та захоронення відходів покладаються на кінцевого споживача даних послуг.

Крім того, враховуючи обставини викладені у відзиві, що конкурсом визначено переможця лише з послуги по вивезення відходів, тоді як, рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради від 27.06.2019 №726 встановлено тарифи на послугу з вивезення, а також по знешкодженню та захороненню побутових відходів, то суд звертає увагу, що на відміну від назви рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 27.06.2019 №726, відповідно до п. 1 вказаного рішення, вирішено встановити тарифи на послугу з вивезення побутових відходів (будівельних та великогабаритних), що надаються ТОВ Сантехбудконструкція згідно з додатком.

Отже, доводи відповідача про порушенням умов конкурсу щодо поводження з великогабаритними та ремонтними відходами по їх знешкодженню та захороненню, суд вважає непереконливими, органи місцевого самоврядування повинні уникати надмірного формалізму під час вирішення питання відповідно до їх компетенції.

Крім того, відповідач не надав доказів, що питання порушення умов конкурсу обговорювалось та досліджувалось під час сесії та прийняття оскарженого рішення.

Окремо звертає увагу, рішення рад має бути законним та обґрунтованим, проте спірне рішення Черкаської міської ради від 13.12.2019 №2-5355 взагалі не містить відомостей про підстави його прийняття, натомість в ньому вказано лише посилання на загальні норми ст. 144 Конституції України та ст. ст. 26, 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні .

Невиконання суб`єктом владних повноважень законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Аналогічний правовий висновок викладено Верховним Судом у постанові від 04 грудня 2018 року у справі № 821/1173/17.

Щодо неналежного інформування споживачів про намір введення тарифу на окрему послугу, суд зазначає, що наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України від 05.06.2018 №130 затверджено Порядок інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності (далі - Порядок №130).

Як вбачається з матеріалів справи, на виконання вимог Порядку №130 інформація про намір встановлення тарифу на послугу з вивезення побутових відходів (великогабаритних та ремонтних), що надається ТОВ Сантехбудконструкція , опублікована в Черкаському друкованому тижневику 7 днів Черкаси від 12.06.2019 №24.

Рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради №726 про встановлення тарифу на послугу прийнято 27.06.2019, тобто через 14 календарних днів з дати повідомлення про намір зміни тарифу.

У зв`язку з наведеним, виконавчим комітетом при прийнятті рішення №726 дотримано вимоги щодо інформування споживачів про намір встановити тариф на послуги з вивезення великогабаритних та ремонтних побутових відходів.

Окремо колегія суддів звертає увагу на те, що міська рада на пленарному засіданні може скасувати акт виконавчого органу ради, який не відповідає Конституції чи законам України, іншим актам законодавства, рішенням відповідної ради, прийнятим у межах її повноважень, проте відповідачем не доведено, що рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради №726 не відповідає Конституції чи законам України.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони, зокрема пропорційно, з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія).

Черкаська міська рада приймаючи рішення від 13.12.2019 №2-5355 ніяким чинним не врахувала та не врегулювала наслідки для прав, свобод та інтересів громади м. Черкаси щодо подальшого поводження з великогабаритними та ремонтними побутовими відходами.

На підставі вищевикладених обставин суд дійшов висновку, що рішення Черкаської міської ради від 13.08.2020 №2-5987, яким скасовано рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 27.06.2019 №726 Про встановлення тарифів на послугу з вивезення, знешкодження та захоронення побутових відходів (ремонтних та великогабаритних) , прийнято не обґрунтовано, тому є протиправним та підлягає скасуванню.

Щодо решти доводів сторін суд застосовує позицію Європейського суду з прав людини (в аспекті оцінки аргументів учасників справи у касаційному провадженні), сформовану, зокрема у справах Салов проти України (заява № 65518/01; від 6 вересня 2005 року; пункт 89), Проніна проти України (заява № 63566/00; 18 липня 2006 року; пункт 23) та Серявін та інші проти України (заява № 4909/04; від 10 лютого 2010 року; пункт 58): принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, передбачає, що у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії (Ruiz Torija v.) серія A. 303-A; 09 грудня 1994 року, пункт 29).

Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, колегія суддів приходить до висновку, що суд першої інстанції дійшов до правильного висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є обґрунтованими, а вимоги такими, що підлягають задоволенню.

Згідно з ч. 2 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Відповідач по справі, як суб`єкт владних повноважень, не виконав покладений на нього обов`язок щодо доказування правомірності вчинених ним дій та прийняття оскаржуваного рішення.

Натомість, позивачем надано достатньо доказів в підтвердження обставин, якими обґрунтовує позовні вимоги.

Зі змісту частин 1-4 ст. 242 КАС України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права, обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Доводи апеляційної скарги зазначених вище висновків суду попередньої інстанції не спростовують і не дають підстав для висновку, що судом першої інстанції при розгляді справи неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права.

Згідно з п.1 ч.1 ст.315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

З урахуванням вище викладеного, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення ухвалено з додержанням норм матеріального та процесуального права і підстав для його скасування не вбачається, апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а постанова суду першої інстанції - без змін.

Керуючись ст.ст. 2, 10, 11, 241, 242, 243, 250, 251, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 328, 325, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

П О С Т А Н О В И Л А:

Апеляційну скаргу Черкаської міської ради - залишити без задоволення, а рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 14 квітня 2021 року - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття, проте на неї може бути подана касаційна скарга до Верховного Суду в порядку та строки, передбачені ст. 329 КАС України.

(Повний текст виготовлено - 18 листопада 2021 року).

Головуючий суддя: Л.О. Костюк

Судді: Н.П. Бужак,

М.І. Кобаль

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.11.2021
Оприлюднено19.11.2021
Номер документу101187918
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —580/137/20

Постанова від 11.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Жук А.В.

Ухвала від 10.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Жук А.В.

Ухвала від 07.02.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Жук А.В.

Ухвала від 30.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білак М.В.

Ухвала від 23.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Постанова від 18.11.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Костюк Любов Олександрівна

Постанова від 18.11.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Костюк Любов Олександрівна

Ухвала від 08.11.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Костюк Любов Олександрівна

Ухвала від 01.11.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Костюк Любов Олександрівна

Ухвала від 07.09.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Костюк Любов Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні