Рішення
від 19.11.2021 по справі 910/15487/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Київ

19.11.2021справа №910/15487/21

Господарський суд міста Києва у складі судді Марченко О.В. розглянув в порядку спрощеного позовного провадження

справу №910/15487/21

за позовом комунального підприємства Київський метрополітен (03056, м. Київ, пр-т Перемоги, буд. 35; ідентифікаційний код 03328913)

до товариства з обмеженою відповідальністю Юкон-1 (04209, м. Київ, вул. Героїв Дніпра, буд. 26, кв. 53; ідентифікаційний код 38002677)

третя особа , яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (01001, м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 10; ідентифікаційний код 19020407)

про стягнення 61 424, 34 грн.,

без виклику представників учасників справи.

ІСТОРІЯ СПРАВИ

1. Стислий виклад позовних вимог

Комунальне підприємство Київський метрополітен (далі - Підприємство) звернулося до господарського суду міста Києва з позовом про стягнення з товариства з обмеженою відповідальністю Юкон-1 (далі - Товариство): 60 931,41 грн. основного боргу, що утворився в зв`язку з неналежним виконанням відповідачем умов договору від 17.02.2020 №1595-2 про передачу майна територіальної громади міста Києва в оренду (нова редакція до договору від 24.05.2018 №1595-1; далі - Договір №1595-2); 415,34 грн. пені та 77,59 грн. 3% річних, а всього 61 424,34 грн.

Позовні вимоги мотивовано тим, що:

- 17.02.2020 Підприємством (балансоутримувач), Департаментом комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації; далі - Департамент, орендодавець) та Товариством (орендар) укладено Договір №1595-2, за умовами якого орендодавець передає, а орендар приймає в оренду нерухоме майно, розміщене за адресою: м. Київ, перехід станції метро Деміївська , для розміщення на території метрополітену торгівельного об`єкту змішаної торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами, загальною площею 68,86 кв.м., вартість якого становить 660,02 грн. (без ПДВ) за 1 кв.м. орендованої площі, що в цілому складає 45 449,27 грн.; додатково до орендної плати нараховується податок на додану вартість у розмірах та порядку, визначених законодавством України, який сплачується орендарем разом з орендною платою;

- на виконання умов Договору №1595-2 позивачем передано, а відповідачем прийнято в оренду частину переходу, що перебуває на балансі Підприємства, про що сторонами підписано та скріплено печатками акт приймання-передачі від 04.07.2014 до договору про передачу майна територіальної громади міста Києва в оренду від 05.06.2014 №1595 (далі - Договір №1595); наведений акт є чинним і для Договору №1595-2;

- станом на 21.09.2021 (дата підписання позовної заяви) заборгованість відповідача з орендної плати складає 60 931,41 грн. за липень - серпень 2021 року;

- враховуючи часткову оплату відповідачем оренди, Підприємство листом від 28.08.2021 №805-НЗ КП звернулося до Товариства з проханням погасити заборгованість за Договором №1595-2, проте відповідач заборгованість не погасив;

- у зв`язку з неналежним виконанням Товариства умов Договору Підприємством нараховано 415,34 грн. пені та 77,59 грн. 3% річних.

2. Стислий виклад заперечень відповідача

Товариство 21.10.2021 подало суду відзив на позовну заяву, в якому заперечило проти задоволення позовних вимог, оскільки згідно з пунктом 6 рішення Київської міської ради (далі - КРМ) від 24.12.2020 №25/25 Про деякі питання комплексної підтримки суб`єктів господарювання міста Києва на час дії обмежувальних заходів тимчасово, на строк з 01.01.2021 і на період дії карантинних обмежень, встановлених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, але не раніше 30.06.2021 встановити орендну плату за майно територіальної громади міста Києва у розмірі 50% від орендної плати, визначеної у діючих договорах; відповідачем, у свою чергу, за заявлений позивачем період орендні платежі сплачено у повному обсязі з урахування вказаного пункту рішення КМР.

3. Стислий виклад відповіді позивача на відзив

Підприємство 27.10.2021 подало суду відповідь на відзив, в якій вказало, що пільгова орендна плата у розмірі 50% від орендної плати нараховувалася Підприємством до 30.06.2021; враховуючи, що зміни до рішення КРМ від 24.12.2020 №25/25 не вносилися, Підприємство самостійно не приймає рішень щодо нарахування орендної плати за пільговим тарифом; відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 №1236 Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 з 17.06.2021 на території України встановлюється зелений рівень епідемічної небезпеки, при якому дозволе діяльність суб`єктів господарювання; щодо протоколу постійної комісії КМР з питань власності від 30.06.2021 №18/20 слід зазначити, що пунктом 4 даного протоколу вирішено звернення Союзу власників малого та середнього бізнесу взяти до відома; отже, Підприємство вважає правильним нарахування орендної плати Товариству в розмірі 100% від орендної плати.

4. Стислий виклад заперечень відповідача на відповідь на відзив

Товариство 04.11.2021 подало суду заперечення на відповідь на відзив, в яких зазначило про таке: позивач відстоює позицію, що пільгова орендна плата в розмірі 50% за рішення КРМ від 24.12.2020 №25/25 нараховується до 30.06.2021; проте, постійною комісією КМР з питань власності на засіданні від 30.06.2021 (протокол №18/20), а саме в питанні 4 порядку денного Про розгляд звернення Союзу власників малого та середнього бізнесу щодо продовження дії заходів на підтримку суб`єктів господарювання, встановлених рішенням Київради від 24.12.2020 №25/25 Про деякі питання комплексної підтримки суб`єктів господарювання міста Києва на час дії обмежувальних заходів в частині встановлення орендної плати за майно територіальної громади міста Києва у розмірі 50% (вх. від 22.06.2021 №08/14623) було визначено, що будь-які встановлені карантинні обмеження Кабінетом Міністрів України є підставою для нарахування встановлених пільг, визначених рішенням КМР від 24.12.2020 №25/25, тобто навіть останнє суттєве пом`якшення карантинних обмежень, яке було ухвалено Кабінетом Міністрів України, і яким було продовжено карантинні обмеження до 31.08.2021; з огляду на це, термін дії зазначеного рішення КМР закінчиться лише у випадку повного зняття карантинних обмежень Кабінетом Міністрів України; більше того, постановою Кабінету Міністрів України від 22.09.2021 №981 карантин на території України продовжено до 31.12.2021; таким чином, термін дії пільг, визначених у пункті 6 рішення КМР від 24.12.2020 №25/25 продовжено до 31.12.2021, що підтверджується рішенням постійної комісії КМР з питань власності від 30.06.2021, оформленого протоколом №18/20.

5. Стислий виклад пояснень Департаменту щодо предмета спору

Департамент 12.11.2021 подав суду пояснення, в яких вказав, що Договір було укладено згідно з умовами чинного законодавства України; підписавши Договір, сторони виявили свою згоду на вступ у договірні відносини, які передбачають виникнення взаємних прав та обов`язків у договірних сторін та погодилися з умовами Договору.

6. Процесуальні дії у справі

Ухвалою господарського суду міста Києва від 23.09.2021 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними у справі матеріалами.

Позивач 28.09.2021 подав суду для огляду оригінали всіх документів, доданих до позовної заяви.

Судом досліджено оригінали письмових доказів, встановлено відповідність наявних в матеріалах справи копій поданим оригіналам та листом від 04.10.2021 повернуто такі оригінали Підприємству.

Ухвалою господарського суду міста Києва від 25.10.2021 залучено до участі у справі Департамент як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача.

Позивач 05.11.2021 подав суду докази надіслання третій особі позовної заяви з доданими до неї документами.

ВИКЛАД ОБСТАВИН СПРАВИ, ВСТАНОВЛЕНИХ СУДОМ

05.06.2014 Підприємством, Департаментом (орендодавець) і Товариством (орендар) укладено Договір №1595, за умовами пункту 1.1 якого орендодавець на підставі протоколу засідання постійної комісії КМР з питань власності від 19.12.2013 №25 передає, а орендар приймає в оренду нерухоме майно (частину переходу), що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, що знаходиться за адресою: станція метро Деміївська , під розміщення тимчасових огороджуючих конструкцій (кіоску) для змішаної торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами.

Пунктом 9.1 Договору №1595 передбачено, що Договір №1595 є укладеним з моменту підписання його сторонами і діє з 05.06.2014 до реконструкції станції метрополітену, на якій знаходиться об`єкт оренди, але не довше ніж до 03.06.2017.

04.07.2014 сторонами Договору №1595 підписано акт приймання-передачі нерухомого майна, за яким орендодавець передав, а орендар прийняв в орендне користування частину переходу, що перебуває на балансі Підприємства, загальною площею 68,86 кв.м., розташованого за адресою: м. Київ, станція метро Деміївська .

24.05.2018 Підприємством (балансоутримувач), Департаментом (орендодавець) і Товариством (орендар) укладено Договір №1595-1 (нова редакція Договору №1595) строком дії з 24.05.2018 до 22.05.2021.

17.02.2020 Підприємством, Департаментом (орендодавець) і Товариством (орендар) укладено Договір №1595-2 (нова редакція Договору №1595-1), за умовами якого:

- орендодавець на підставі протоколу засідання постійної комісії КМР з питань власності від 21.01.2020 №2/188 передає, а орендар приймає в оренду нерухоме майно (частину переходу), яке знаходиться за адресою: м. Київ, перехід станції метро Деміївська , для розміщення на території метрополітену об`єкту змішаної торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами (пункт 1.1 Договору №1595-2);

- Договір №1595-2 визначає взаємовідносини сторін щодо строкового, платного користування орендарем об`єктом (пункт 1.2 Договору №1595-2);

- об`єктом оренди є: частина переходу на станції метро Деміївська загальною площею 68,86 кв.м. та зазначена в викопіюванні зі схем, що складає невід`ємну частину Договору №1595-2 (пункт 2.1 Договору №1595-2);

- вартість об`єкта згідно з затвердженим висновком про вартість майна станом на 31.12.2019 становить за 1 кв.м. 48 141,16 грн., всього: 3 315 000 грн. (без ПДВ) (пункт 2.2 Договору №1595-2);

- технічний стан об`єкта на дату передачі його орендарю визначається в акті приймання-передачі об`єкта оренди та є невід`ємною частиною Договору №1595 (пункт 2.3 Договору №1595-2);

- орендна плата визначена на підставі Методики розрахунку орендної плати за майно територіальної громади міста Києва, яке передається в оренду, затвердженої рішенням КМР від 21.04.2015 №415/1280, і становить без ПДВ: 660,02 грн. за 1 кв.м. орендованої площі, що в цілому складає 45 449,27 грн.; додатково до орендної плати нараховується податок на додану вартість у розмірах та порядку, визначених законодавством України, який сплачується орендарем разом з орендною платою; якщо Договір №1595-2 укладено на строк, що перевищує три роки, розмір орендної плати за базовий місяць розрахунку переглядається кожні три роки і доводиться до орендаря листом за підписом уповноваженої особи орендодавця (пункт 3.1 Договору №1595-2);

- орендна плата за кожний наступний місяць визначається шляхом коригування орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за поточний місяць; оперативна інформація про індекси інфляції, розраховані Державною службою статистики України, розміщується на веб-сайті Фонду державного майна України (пункт 3.2 Договору №1595-2);

- орендна плата сплачується орендарем на рахунок балансоутримувача, починаючи з дати підписання акта приймання-передачі (пункт 3.4 Договору №1595-2);

- орендна плата сплачується орендарем незалежно від наслідків господарської діяльності орендаря щомісячно не пізніше 20 числа місяця за розрахунковим (пункт 3.5 Договору №1595-2);

- за несвоєчасну та не в повному обсязі сплату орендної плати та інших платежів на користь балансоутримувача орендар сплачує на користь балансоутримувача пеню в розмірі 0,5% від розміру несплачених орендних та інших платежів за кожний день прострочення, але не більше розміру, встановленого законодавством України; крім того, орендар згідно з частиною другою статті 625 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) сплачує втрати від інфляції за заборгованістю і 3% річних від простроченої суми заборгованості (пункт 6.2 Договору №1595-2);

- Договір №1595-2 є укладеним з моменту його підписання сторонами і діє з 23.05.2021 до 21.05.2024 (пункт 9.1 Договору №1595-2).

Так, позивачем було нараховано відповідача орендну плату за липень 2021 року у сумі 60 900,96 грн. та за серпень 2021 року - 60 961,86 грн.

В свою чергу, Товариство сплатило Підприємству за липень 2021 року - 30 450,48 грн., а за серпень 2021 року - 30 480,93 грн.

Позивачем було надіслано відповідачу лист від 28.08.2021 №805-43, яким Підприємство повідомило Товариство про те, що станом на 27.08.2021 у останнього наявна заборгованість з орендних платежів за липень 2021 року.

Відповідач заборгованість не сплатив.

Товариство, заперечуючи проти задоволення позовних вимог, вказує про те, що відповідно до пункту 6 рішення КМР від 24.12.2020 №25/25 Про деякі питання комплексної підтримки суб`єктів господарювання міста Києва на час дії обмежувальних заходів тимчасово, на строк з 01.01.2021 і на період дії карантинних обмежень, встановлених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, але не раніше 30.06.2021 встановлено орендну плату за майно територіальної громади міста Києва у розмірі 50% від орендної плати, визначеної у діючих договорах.

Відтак, Товариством на підставі вказаного рішення КМР було сплачено орендні платежі за липень 2021 року у розмірі 50% та за серпень 2021 року - 50%, а тому у відповідача відсутня перед Підприємством заборгованість за наведені місяці 2021 року.

Підприємство заперечило проти зазначених доводів Товариства та вказало, що пільгова орендна плата у розмірі 50% від орендної плати нараховувалася Підприємством до 30.06.2021; зміни до рішення КРМ від 24.12.2020 №25/25 не вносилися, а Підприємство самостійно не приймає рішень щодо нарахування орендної плати за пільговим тарифом; отже, Підприємство вважає правильним нарахування орендної плати Товариству в розмірі 100% від орендної плати.

Разом з тим, постійною комісією КМР з питань власності на засіданні від 30.06.2021 (протокол №18/20), у питанні 4 порядку денного Про розгляд звернення Союзу власників малого та середнього бізнесу щодо продовження дії заходів на підтримку суб`єктів господарювання, встановлених рішенням Київради від 24.12.2020 №25/25 Про деякі питання комплексної підтримки суб`єктів господарювання міста Києва на час дії обмежувальних заходів в частині встановлення орендної плати за майно територіальної громади міста Києва у розмірі 50% (вх. від 22.06.2021 №08/14623). вказано, що …в грудні 2020 року депутати Київради затвердили комплекс заходів для підтримки малого та середнього бізнесу столиці на час карантинних обмежень, у тому числі і встановлення орендної плати за майно територіальної громади міста Києва у розмірі 50%.

Доповідач зауважив, що рішенням Київради від 24.12.2020 №25/25 Про деякі питання комплексної підтримки суб`єктів господарювання міста Києва на час дії обмежувальних заходів встановлено, що тимчасово, на строк з 01 січня 2021 року і на період дії карантинних обмежень, встановлених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, але не раніше 30 червня 2021 року встановлено орендну плату за майно територіальної громади міста Києва у розмірі 50 % від орендної плати, визначеної у діючих договорах, тобто в рішенні не визначено кінцеву дату терміну дії рішення. Одночасно, Олександр ХАРЧЕНКО повідомив, що карантинні обмеження в Україні встановлюються постановою Кабінету Міністрів України і у балансоутримувачів комунального майна можуть виникнути питання з приводу того, на які карантинні обмеження розповсюджується це рішення Київради. Слід зазначити, що, будь-які встановлені карантинні обмеження Кабінетом Міністрів України є підставою для нарахування встановлених пільг визначених рішенням Київради від 24.12.2020 №25/25, тобто, навіть останнє суттєве пом`якшення карантинних обмежень, яке було ухвалено Кабінетом Міністрів України, і яким було продовжено карантинні обмеження до 31 серпня 2021 року. З огляду на це, термін дії зазначеного рішення Київради закінчиться лише у випадку повного зняття карантинних обмежень Кабінетом Міністрів України. .

Позивач зазначив, що пунктом 4 вказаного протоколу вирішено звернення Союзу власників малого та середнього бізнесу взяти до відома.

Проте, відповідач звернувся з листом від 29.09.2021 №629 до Департаменту з проханням надання роз`яснень щодо дії положень пункту 6 рішення КМР від 24.12.2020 №25/25 та зазначити протягом якого часу суб`єктами господарювання (орендарями за договорами оренди) буде сплачуватися 50% від розміру орендної плати і коли розмір орендної плати, що підлягає сплаті, становитиме 100% від встановленої договором оренди суми.

Департамент листом від 07.10.2021 №062/05-10-6354 повідомив Товариство про те, що на засіданні постійної комісії КМР з питань власності 30.06.2021 (протокол №18/20) вирішено, що будь-які встановлені карантинні обмеження Кабінетом Міністрів України є підставою для нарахування встановлених пільг, визначених рішенням КМР від 24.12.2020 №25/25; з огляду на це, термін дії вказаного рішення КМР закінчиться лише у випадку повного зняття карантинних обмежень Кабінетом Міністрів України.

Постійна комісія КМР з питань власності листом від 11.10.2021 №08/283-458вих повідомила Товариство про те, що на засіданні Комісії 30.06.2021 (протокол №18/20) було розглянуто звернення Союзу власників малого та середнього бізнесу (вх. від 22.06.2021 №08/14623) щодо продовження дії заходів на підтримку суб`єктів господарювання, встановлених вищезазначеним Рішенням в частині встановлення орендної плати за майно територіальної громади міста Києва у розмірі 50%.

У ході обговорення порушеного питання заступник голови Київської міської державної адміністрації з питань здійснення самоврядних повноважень Олександр ХАРЧЕНКО зауважив, що у пункті 6 Рішення визначено, що тимчасово, на строк з 01 січня 2021 року і на період дії карантинних обмежень, встановлених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, але не раніше 30 червня 2021 року встановлено оренду плату за майно територіальної громади міста Києва у розмірі 50% від орендної плати, визначеної у діючих договорах, тобто в рішенні не визначено кінцеву дату терміну дії Рішення.

З огляду на це термін дії Рішення закінчиться лише у випадку повного зняття карантинних обмежень Кабінетом Міністрів України.

Висновки, викладені у пункті 4 протоколу засідань Комісії №18/20 від 30.06.2021, були доведені до відома орендодавців та балансоутримувачів. .

ДЖЕРЕЛА ПРАВА Й АКТИ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ. ПОЗИЦІЯ СУДУ

Відповідно до частини першої статті 759 ЦК України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов`язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.

У частині першій статті 762 ЦК України зазначено, що за користування майном з наймача справляється плата, розмір якої встановлюється договором найму.

Згідно з частинами першою та четвертою статті 286 Господарського кодексу України (далі - ГК України) орендна плата - це фіксований платіж, який орендар сплачує орендодавцю незалежно від наслідків своєї господарської діяльності. Розмір орендної плати може бути змінений за погодженням сторін, а також в інших випадках, передбачених законодавством. Строки внесення орендної плати визначаються в договорі.

Відповідно до частини першої статті 526 ЦК України зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Статтею 525 ЦК України передбачено, що одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.

Згідно із статтею 629 ЦК України договір є обов`язковим для виконання сторонами.

Відповідно до статті 610 ЦК України порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).

За приписами статті 625 ЦК України боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання грошового зобов`язання. Боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Передбачене законом право кредитора вимагати сплати боргу з урахуванням індексу інфляції та 3% річних в порядку статті 625 ЦК України є способами захисту його майнового права та інтересу, суть яких полягає у відшкодуванні матеріальних втрат від знецінення грошових коштів внаслідок інфляційних процесів та отриманні компенсації (плати) від боржника за користування утримуваними ним грошовими коштами, належними до сплати кредиторові.

Згідно з частиною першою статті 546 ЦК України виконання зобов`язання може забезпечуватися, зокрема, неустойкою.

Неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов`язання; штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов`язання; пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов`язання за кожен день прострочення виконання (стаття 549 ЦК України).

ВИСНОВКИ

Отже, оскільки термін дії рішенням КМР від 24.12.2020 №25/25 продовжується до повного зняття КМУ карантинних обмежень, а відповідачем належним чином виконано умови Договору з оплати орендних платежів з урахуванням вказаного рішенням КМР (сплачено 50% від суми нарахованих орендних платежів), то позовні вимоги Підприємства щодо стягнення з Товариства 60 931,41 грн. основного боргу є безпідставними та задоволенню не підлягають.

Що ж до стягнення з відповідача 415,34 грн. пені та 77,59 грн. 3% річних, то з урахуванням відсутності у Товариства боргу з оплати орендних платежів, такі вимоги також не підлягають задоволенню.

За приписами статті 129 ГПК України витрати зі сплати судового збору слід покласти на позивача.

Керуючись статтями 13, 73, 74, 76 - 79, 86, 129, 232, 233, 236 - 238, 240, 247-252 ГПК України, господарський суд міста Києва

ВИРІШИВ:

1. Відмовити у задоволенні позову комунального підприємства Київський метрополітен (03056, м. Київ, пр-т Перемоги, буд. 35; ідентифікаційний код 03328913) до товариства з обмеженою відповідальністю Юкон-1 (04209, м. Київ, вул. Героїв Дніпра, буд. 26, кв. 53; ідентифікаційний код 38002677), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (01001, м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 10; ідентифікаційний код 19020407), про стягнення 61 424, 34 грн.

2. Витрати зі сплати судового збору покласти на комунальне підприємство Київський метрополітен (03056, м. Київ, пр-т Перемоги, буд. 35; ідентифікаційний код 03328913).

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до апеляційного господарського суду протягом двадцяти днів з дня його проголошення. У разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 19.11.2021.

Суддя Оксана Марченко

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.11.2021
Оприлюднено22.11.2021
Номер документу101210276
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/15487/21

Постанова від 08.03.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Тищенко О.В.

Ухвала від 11.09.2023

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Тищенко О.В.

Ухвала від 24.01.2022

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Тищенко О.В.

Ухвала від 20.12.2021

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Тищенко О.В.

Рішення від 03.12.2021

Господарське

Господарський суд міста Києва

Марченко О.В.

Рішення від 19.11.2021

Господарське

Господарський суд міста Києва

Марченко О.В.

Ухвала від 25.10.2021

Господарське

Господарський суд міста Києва

Марченко О.В.

Ухвала від 23.09.2021

Господарське

Господарський суд міста Києва

Марченко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні