Рішення
від 18.11.2021 по справі 440/9730/21
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 листопада 2021 року м. ПолтаваСправа № 440/9730/21

Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Слободянюк Н.І., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Просперіту" до Головного управління ДПС у Полтавській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Просперіту" /далі - позивач, ТОВ "Просперіту"/ звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління ДПС у Полтавській області /далі - відповідач, ГУ ДПС у Полтавській області/ про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0057000901, яким 13 серпня 2021 року до Товариства з обмеженою відповідальністю "Просперіту" застосовано штрафні санкції в сумі 34000,00 грн відповідно до абзацу 6 частини другої статті 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" від 19 грудня 1995 року /а.с. 1-2/.

Позов обґрунтований тим, що фактичною підставою для винесення оскаржуваного податкового повідомлення-рішення №0057000901 від 13 серпня 2021 року став висновок відповідача про порушення позивачем вимоги частини двадцятої статті 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального" у зв`язку з продажем 13 квітня 2021 року тютюнових виробів та алкогольних напоїв без наявності відповідних ліцензій. Вказані порушення виявлено під час здійснення фактичної перевірки магазину "Продукти" за адресою: м. Кременчук, провул. Героїв Бресту, в районі садиби №83Б, та зафіксовано в акті перевірки від 15 липня 2021 року. Проте зазначені порушення позивач не вчиняв, оскільки у нього наявні ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями №16030308202000828 від 31 березня 2020 року (термін дії з 13 квітня 2020 року по 13 квітня 2021 року) та №16030308202100719 від 23 березня 2021 року (термін дії з 14 квітня 2021 року по 14 квітня 2022 року) та ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами №16030311202000693 від 31 березня 2020 року (термін дії з 13 квітня 2020 року по 13 квітня 2021 року) та №16030311202100626 від 23 березня 2021 року (термін дії з 14 квітня 2021 року по 14 квітня 2022 року), відповідно до яких він має право здійснювати продаж алкогольних напоїв та тютюнових виробів за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, провул. Героїв Бресту, в районі садиби №83Б, магазин "Продукти". Таким чином, продаж алкогольних напоїв та тютюнових виробів здійснено позивачем в останній день дії ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями №16030308202000828 від 31 березня 2020 року (термін дії з 13 квітня 2020 року по 13 квітня 2021 року) та ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами №16030311202000693 від 31 березня 2020 року (термін дії з 13 квітня 2020 року по 13 квітня 2021 року), що є правомірним.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 21 жовтня 2021 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи, витребувано докази.

Відповідач позов не визнав та у відзиві на позовну заяву /а.с. 50-52/ зазначив, що 15 липня 2021 року здійснено фактичну перевірку магазину "Продукти" за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, провул. Героїв Бресту, в районі садиби №83Б, за результатами якої складено акт №5477/16-31-09-01/41216769 від 16 липня 2021 року та встановлено порушення позивачем вимог частини двадцятої статті 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального", а саме: 13 квітня 2021 року здійснено реалізацію алкогольних напоїв та тютюнових виробів без відповідних ліцензій, що підтверджується фіскальними чеками. Наявні у відповідача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами діяли до 13 квітня 2021 року, що не передбачає включення такої дати до терміну дії таких ліцензій. Таким чином податкове повідомлення-рішення №0057000901 від 13 серпня 2021 року винесено правомірно.

Справу розглянуто судом за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін відповідно до пункту 6 частини шостої статті 12 та частини п`ятої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України.

Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося на підставі частини четвертої статті 229 КАС України.

Дослідивши письмові докази, суд встановив такі обставини та відповідні до них правовідносини.

Відповідно до Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань /а.с. 19/ Товариство з обмеженою відповідальністю "Просперіту" пройшло передбачену законодавством процедуру державної реєстрації юридичної особи з 16 березня 2017 року за основним зареєстрованим видом діяльності 47.11: "Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами (основний)".

Головним управлінням ДПС у Полтавській області видано ТОВ "Просперіту" ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (реєстраційний номер: 16030308202000828, дата реєстрації: 31 березня 2020 року, термін дії: з 13 квітня 2020 року до 13 квітня 2021 року, адреса місця торгівлі: Полтавська область, м. Кременчук, провул. Героїв Бресту, в районі садиби №83Б, магазин "Продукти", сплачено поточні платежі за ліцензію) /а.с.31/.

Головним управлінням ДФС у Полтавській області видано ТОВ "Просперіту" ліцензію на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (реєстраційний номер: 16030311202000693, дата реєстрації: 31 березня 2020 року, термін дії: з 13 квітня 2020 року до 13 квітня 2021 року, адреса місця торгівлі: Полтавська область, м. Кременчук, провул. Героїв Бресту, в районі садиби №83Б, магазин "Продукти", сплачено поточні платежі за ліцензію) /а.с.30/.

Наказом Головного управління ДПС у Полтавській області "Про проведення фактичної перевірки" №1644-П від 14 липня 2021 року /а.с. 69/ наказано провести з 15 липня 2021 року фактичну перевірку ТОВ "Просперіту" за місцем фактичного провадження діяльності, а саме: Полтавська область, м. Кременчук, провул. Героїв Бресту, в районі садиби №83Б, магазин "Продукти" за період з 01 січня 2020 року по дату закінчення перевірки у порядку, встановленому Податковим кодексом України.

На підставі пункту 20.1.4 статті 20, пункту 75.1 статті 75, підпункту 80.2.5 пункту 80.2 статті 80 та пункту 82.3 статті 82 Податкового кодексу України та наказу Головного управління ДПС у Полтавській області "Про проведення фактичної перевірки" №1644-П від 14 липня 2021 року Головним управлінням ДПС у Полтавській області видано направлення на перевірку №2297 та №2296 від 14 липня 2021 року /а.с. 70-71/ про проведення з 15 липня 2021 року фактичної перевірки ТОВ "Просперіту" за місцем фактичного провадження діяльності: Полтавська область, м. Кременчук, провул. Героїв Бресту, в районі садиби №83Б, магазин "Продукти".

15 липня 2021 року Головним управлінням ДПС у Полтавській області проведено фактичну перевірку магазину, що розташований за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, провул. Героїв Бресту, в районі садиби №83Б, магазин "Продукти", де здійснює свою діяльність ТОВ "Просперіту", з питань додержання суб`єктами господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов`язковими до виконання при здійсненні оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями та/або тютюновими виробами.

За результатами перевірки складено акт №5477/16-31-09-01/41216769 від 16 липня 2021 року /а.с. 55-58/, в якому зафіксовано порушення ТОВ "Просперіту" частини двадцятої статті 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального".

В акті зазначено, що за місцем фактичного провадження діяльності за адресою: м. Кременчук, провул. Героїв Бресту, в районі садиби №83Б, магазин "Продукти", що належить ТОВ "Просперіту", встановлено факт роздрібної торгівлі алкогольними та тютюновими виробами без наявності ліцензії, а саме: 13 квітня 2021 року здійснено продаж цигарок LM Loft Blue за ціною 54 грн (чек №19940); напою Revo 0,5 ж/б за ціною 32 грн (чек №19937); цигарок Kent Navy Blue за ціною 62 грн та пива 0,44 БалтРозМяк за ціною 18,7 грн (чек №19936).

На підставі вказаного акту перевірки Головним управлінням ДПС у Полтавській області винесено податкове повідомлення - рішення №0057000901 від 13 серпня 2021 року /а.с.60-61/, яким на підставі абзацу 6 частини другої статті 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" за порушення частини двадцятої статті 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" до ТОВ "Просперіту" застосовано штрафні (фінансові) санкції (штраф) за платежем «Адміністративні штрафи та штрафні санкції» в сумі 34000,00 грн.

Відповідно до розрахунку штрафних (фінансових) санкцій штрафна санкція за порушення правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями становить 17000,00 грн, а за порушення правил роздрібної торгівлі тютюновими виробами - 17000,00 грн /а.с.62/.

Податкове повідомлення - рішення №0057000901 від 13 серпня 2021 року надіслано ТОВ "Просперіту" разом із супровідним листом ГУ ДПС у Полтавській області №28394/6/16-31-09-01-26 від 13 серпня року /а.с. 59/ рекомендованим повідомленням 3600005335505 на адресу, внесену до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, та вручено адресату 18 серпня 2021 року /а.с.63/.

Не погодившись із прийняттям податкового повідомлення-рішення №0057000901 від 13 серпня 2021 року, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи оцінку оскаржуваному податковому повідомленню - рішенню, суд виходить з наступного.

Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального на території України визначає Закон України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального" від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР /далі - Закон №481/95-ВР (в редакції, чинній на момент виникнення спірних відносин)/.

За визначеннями, наведеними у статті 1 Закону №481/95-ВР, алкогольні напої - продукти, одержані шляхом спиртового бродіння цукровмісних матеріалів або виготовлені на основі харчових спиртів з вмістом спирту етилового понад 0,5 відсотка об`ємних одиниць, які зазначені у товарних позиціях 2203, 2204, 2205, 2206 (крім квасу "живого" бродіння), 2208 згідно з УКТ ЗЕД, а також з вмістом спирту етилового 8,5 відсотка об`ємних одиниць та більше, які зазначені у товарних позиціях 2103 90 30 00, 2106 90 згідно з УКТ ЗЕД; тютюнові вироби - сигарети з фільтром або без фільтру, цигарки, сигари, сигарили, а також люльковий, нюхальний, смоктальний, жувальний тютюн, махорка та інші вироби з тютюну чи його замінників для куріння, нюхання, смоктання чи жування; роздрібна торгівля - діяльність по продажу товарів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших суб`єктах господарювання (у тому числі іноземних суб`єктах господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) громадського харчування; місце торгівлі - місце реалізації товарів, у тому числі на розлив, в одному торговому приміщенні (будівлі) за місцем його фактичного розташування, для тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пива - без обмеження площі, для алкогольних напоїв, крім пива, - торговельною площею не менше 20 кв. метрів, обладнане реєстраторами розрахункових операцій та/або програмними реєстраторами розрахункових операцій (незалежно від їх кількості) або де є книги обліку розрахункових операцій (незалежно від їх кількості), в яких фіксується виручка від продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, незалежно від того, чи оформляється через них продаж інших товарів; ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ державного зразка, який засвідчує право суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку.

Частиною двадцятою статті 15 Закону №481/95-ВР передбачено, що роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами, або рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, або пальним може здійснюватися суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.

Відповідно до частини двадцять четвертої вказаної статті плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), становить 8000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі; на роздрібну торгівлю тютюновими виробами на кожне місце торгівлі - 2000 гривень, а на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст, - 500 гривень на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), на кожний окремий, зазначений у ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі, і 250 гривень - на роздрібну торгівлю тютюновими виробами на кожне місце торгівлі.

Відповідно до частини тридцятої цієї статті ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади в містах, районах, районах у містах Києві та Севастополі за місцем торгівлі суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) терміном на один рік і підлягають обов`язковій реєстрації в податковому органі, а у сільській місцевості - і в органах місцевого самоврядування за місцем торгівлі суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво).

Відповідно до частини першої статті 17 Закону №481/95-ВР за порушення норм цього Закону щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, пальним та зберігання пального посадові особи і громадяни притягаються до відповідальності згідно з чинним законодавством.

Абзацами першим та сьомим частини другої статті 17 Закону №481/95-ВР встановлено, що до суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами та рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, без наявності ліцензій (крім випадків, передбачених цим Законом) - 200 відсотків вартості отриманої партії товару, але не менше 17000 гривень.

Зі змісту наведених норм вбачається, що для здійснення господарської діяльності, пов`язаної, зокрема, з роздрібною торгівлею тютюнових виробів та алкогольних напоїв, суб`єкти господарювання зобов`язані мати відповідні ліцензії. Недотримання такої вимоги закону є підставою для притягнення суб`єктів господарювання до фінансової відповідальності.

Судовим розглядом встановлено, що податковим повідомленням - рішенням №0057000901 від 13 серпня 2021 року до позивача застосовано штрафні (фінансові) санкції (штрафи) в загальній сумі 34000,00 грн, в тому числі за порушення правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями в сумі 17000,00 грн та за порушення правил роздрібної торгівлі тютюновими виробами в сумі 17000,00 грн.

Перевіркою виявлено, що 13 квітня 2021 року в магазині "Продукти" за адресою: м. Кременчук, провул. Героїв Бресту, в районі садиби №83Б позивачем здійснено роздрібний продаж алкогольних та тютюнових виробів без наявності ліцензії, а саме: 13 квітня 2021 року здійснено продаж цигарок LM Loft Blue за ціною 54 грн (чек №19940); напою Revo 0,5 ж/б за ціною 32 грн (чек №19937); цигарок Kent Navy Blue за ціною 62 грн та пива 0,44 БалтРозМяк за ціною 18,7 грн (чек №19936).

Вважаючи, що позивач не мав права здійснювати роздрібний продаж тютюнових виробів та алкогольних напоїв 13 квітня 2021 року у зв`язку із закінченням терміну дії відповідної ліцензії, відповідач застосував до нього штраф.

Отже, для правильного вирішення цієї справи слід встановити строк дії ліцензій, отриманих позивачем на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями №16030308202000828 від 31 березня 2020 року та на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами №16030311202000693 від 31 березня 2020 року (термін дії з 13 квітня 2020 року по 13 квітня 2021 року)

В постанові від 25 квітня 2018 року у справі №815/4720/16 Верховний Суд дійшов висновків, що терміни дії ліцензій особисто встановлені повноважним органом шляхом визначення конкретного календарного дня її початку та закінчення. При цьому дата закінчення поєднана з прийменником «до» , у зв`язку з чим така прийменникова конструкція в українській мові прямо вказує на зазначення кінцевої календарної дати чинності або виконання чого-небудь. Крім того, згідно з частиною першою статті 3 Європейської конвенції про обчислення строків від 16 травня 1972 року строки, обчислені у днях, тижнях, місяцях і роках починаються опівночі dies a quo і спливають опівночі dies ad quem. За змістом статті 2 цієї Конвенції термін « dies a quo» означає день, з якого починається відлік строку, а термін « dies ad quem» означає день, у який цей строк спливає. Відповідно до частини другої статті 4 Конвенції якщо строк обчислено у місяцях або роках, день dies ad quem є днем останнього місяця чи останнього року, дата якого відповідає dies a quo, або у разі відсутності відповідної дати - останнім днем останнього місяця. З урахуванням наведеного граматичного аналізу вжиття в ліцензіях їх кінцевої дати дії «до» та положень Конвенції, здійснення роздрібного продажу підакцизного товару (алкоголю та тютюну) в останній день чинності ліцензій є правильним.

Аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом у постановах від 14 серпня 2018 року у справі №803/1387/17 та від 04 грудня 2018 року у справі №820/2208/18.

Беручи до уваги наведені висновки Верховного Суду, є підстави стверджувати, що роздрібна торгівля тютюновими виробами та алкогольними напоями здійснювалась позивачем у період дії ліцензій, отриманих на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями №16030308202000828 від 31 березня 2020 року та на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами №16030311202000693 від 31 березня 2020 року (термін дії з 13 квітня 2020 року по 13 квітня 2021 року), а саме: в останній день дії цих ліцензій - 13 квітня 2021 року.

На користь цього висновку суду свідчить і той факт, що по закінченню строку дії вказаних ліцензій позивач отримав нові ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (реєстраційний номер: 16030308202100719, дата реєстрації: 23 березня 2021 року) /а.с. 32/ та на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (реєстраційний номер: 16030311202100626, дата реєстрації: 23 березня 2021 року) /а.с. 33/, з терміном дії з 14 квітня 2021 року до 14 квітня 2022 року, тобто термін дії наступних ліцензій розпочався з наступного дня після закінчення терміну дії попередніх ліцензій.

З огляду на встановлені обставини суд доходить висновку про безпідставність застосування до позивача штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) в загальній сумі 34000,00 грн за порушення правил роздрібної торгівлі тютюновими виробами та алкогольними напоями.

Враховуючи викладене, податкове повідомлення-рішення №0057000901 від 13 серпня 2021 року є протиправним та підлягає скасуванню, а відповідна позовна вимога - задоволенню.

Згідно з частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

За подання позову до суду позивач поніс витрати у вигляді сплати судового збору в сумі 2270,00 грн, що підтверджується платіжним дорученням АТ КБ "ПРИВАТБАНК" №420 від 19 серпня 2021 року /а.с. 3/. Доказів понесення позивачем інших судових витрат матеріали справи не містять.

Таким чином, стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача підлягають витрати зі сплати судового збору в сумі 2270,00 грн.

Керуючись статтями 6-9, 72-77, 211, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Просперіту" (пр-т Лесі Українки, буд. 78/19, кв. 73, м. Кременчук, Полтавська область, 39600, ідентифікаційний код 41216769) до Головного управління ДПС у Полтавській області (вул. Європейська, буд. 4, м. Полтава, Полтавська область, 36000, ідентифікаційний код ВП 44057192) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Полтавській області №0057000901 від 13 серпня 2021 року.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Полтавській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Просперіту" витрати зі сплати судового збору в сумі 2270,00 грн (дві тисячі двісті сімдесят гривень нуль копійок).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною восьмою статті 18, частинами сьомою-восьмою статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, а також з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених підпунктом 15.5 підпункту 15 пункту 1 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя Н.І. Слободянюк

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.11.2021
Оприлюднено23.11.2021
Номер документу101224939
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —440/9730/21

Ухвала від 25.01.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Постанова від 06.12.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 04.07.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 04.07.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 15.02.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 23.12.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Рішення від 18.11.2021

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.І. Слободянюк

Ухвала від 08.10.2021

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.І. Слободянюк

Ухвала від 21.09.2021

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.І. Слободянюк

Ухвала від 30.08.2021

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.І. Слободянюк

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні